+++quote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef Meganog het volgende:
B: "Een relatie is een blok hout. Daar ga je een beeldhouwwerk van maken. Kap hier kap daar. Ga je liegen dan kap je te diep, dat kun je niet meer goedmaken. Uiteindelijk blijft van het hele beeldhouwwerk niks over."
Amanda: "Op dat moment voelde ik alsof het hele houtwerk versnipperd was."
Wat dacht je? Laat ik het maar doen?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
volgt
Als er in GTST een verhaallijn als deze had gezeten, hadden er nu wel een paar personages vastgezeten.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:37 schreef nueffeniet het volgende:
als er geen sancties komen .klopt het toch niet,,dan kijken we echt naar goeie en slechte tijden ,en wacht ik op de intrede van arnie
Zo FEBO dacht ook eens, laten we iets doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:45 schreef Yollie het volgende:
Ze mogen niets meer drinken (allemaal).
Was er dan zoveel gedronken danquote:Op zondag 15 juli 2007 22:45 schreef Yollie het volgende:
Ze mogen niets meer drinken (allemaal).
Of al 3 keer uit de dood opgestaan als geestverschijning.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er in GTST een verhaallijn als deze had gezeten, hadden er nu wel een paar personages vastgezeten.
Meegekregen wat er vanmiddag is gebeurd?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef Copycat het volgende:
Ik durf 't bijna niet te vragen ...
... maar is het nog steeds komkommer en kwel?
Ga je diep schamen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef milk-shake het volgende:
ik heb weer met hartkloppingen naar het filmpje (gevecht van vanmiddag) gekeken, en weer doenze er niks aan...........................ik schaam mij gewoon dat ik een dgk fan ben...
![]()
Ja, want daar staat altijd iets in dat jullie nog niet wetenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alles beter dan weer zo'n OPloze COS...
lol klopt wel wat voor ludo en frits van houten oh en martine hafkampquote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er in GTST een verhaallijn als deze had gezeten, hadden er nu wel een paar personages vastgezeten.
Poëzie, ware poëzie.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef Meganog het volgende:
B: "Een relatie is een blok hout. Daar ga je een beeldhouwwerk van maken. Kap hier kap daar. Ga je liegen dan kap je te diep, dat kun je niet meer goedmaken. Uiteindelijk blijft van het hele beeldhouwwerk niks over."
Amanda: "Op dat moment voelde ik alsof het hele houtwerk versnipperd was."
Je kunt altijd de 2e Kamer mailen...doen ze op VOL ook..quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef milk-shake het volgende:
ik heb weer met hartkloppingen naar het filmpje (gevecht van vanmiddag) gekeken, en weer doenze er niks aan...........................ik schaam mij gewoon dat ik een dgk fan ben...
![]()
de herhaling is meestal hetzelfde dus ze doen er inderdaad weer niks aan net als vanmiddagquote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef milk-shake het volgende:
![]()
Wel als ik net 2 uur bij de PC vandaan geweest ben en het hier inmiddels weer 3 COSsen verder is...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, want daar staat altijd iets in dat jullie nog niet weten![]()
als het helpt.............................quote:Op zondag 15 juli 2007 22:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je kunt altijd de 2e Kamer mailen...doen ze op VOL ook..![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alles beter dan weer zo'n OPloze COS...
Ja, zeer zijdelings. Walgelijk. En dan heb ik het met name over de onbegrijpelijke laissez-faire houding van achter.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Meegekregen wat er vanmiddag is gebeurd?
Hij had het ook niet meteen nadat Tamara weg was hoeven zeggen. Kan ook later op de avond, of de volgende dag. Maar om dit nou dagenlang bij je te dragen, en ondertussen mooi weer te spelen en Amanda te blijven neuken, alsof er niets aan de hand is.. ik vind dat eigenlijk een veel en veel grotere leugen dan wat Amanda heeft gedaan omdat ze zich (heel voorstelbaar m.i.) zorgen maakte om Brians' gevoelens voor zijn ex.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Als hij het tegen haar had gezegd op het moment dat zij woedend was, was het niet zo goed overgekomen als nu...
O wel hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef pullup het volgende:
Ik kijk net het filmpje van vanmiddag en k verwacht nu toch eigenlijk voor het eerst een exit.
Hiet kunnen ze toch echt niet omheen.
Ja, want stel je voor dat je 2 uur mistquote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel als ik net 2 uur bij de PC vandaan geweest ben en het hier inmiddels weer 3 COSsen verder is...
Beetje waardeloos als de OP dan leeg is.
Ja hoor, met grote bogen gaan ze hier om heen!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef pullup het volgende:
Ik kijk net het filmpje van vanmiddag en k verwacht nu toch eigenlijk voor het eerst een exit.
Hier kunnen ze toch echt niet omheen.
Ze hebben gewoon die misschien wel volstrekt nutteloze email adressen van mij overgenomen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef CoT het volgende:
Hou eens op over VOL
Die mensen zijn niet goed wijs
Wees gerust. Niet eens een boete. Helemaal niets. Een meisje ongevraagd met drie personen de kleren van het lijf rukken terwijl 3 anderen het vriendje onder dwang vasthouden, MAG !!!! Jawel!!! Dat wordt GOEDGEKEURD. Niets aan de hand volgens de redactie.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef pullup het volgende:
Hiet kunnen ze toch echt niet omheen.
Ik hoor de violen van de uitzending al.quote:
Ja die is van het WNF.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef Dark het volgende:
Er staat een cameraman in de tuin om Natasia te filmen?
Kom net thuis, ga speuren naar filmpje van vanmiddag, vrees dat ik er nu al een naar gevoel van krijgquote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef pullup het volgende:
wilgo komt straks met een bos bloemen de tuin om te vertellen dat het afgelopen is voor haarquote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef Dark het volgende:
Er staat een cameraman in de tuin om Natasia te filmen?
Wat mij betreft wel. Het is nog steeds 6-2.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef Copycat het volgende:
Ik durf 't bijna niet te vragen ...
... maar is het nog steeds komkommer en kwel?
Dat niet alleen, ze hebben er op voorhand en na het bezoek van Tamara al uitgebreid over gehad.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij had het ook niet meteen nadat Tamara weg was hoeven zeggen. Kan ook later op de avond, of de volgende dag. Maar om dit nou dagenlang bij je te dragen, en ondertussen mooi weer te spelen en Amanda te blijven neuken, alsof er niets aan de hand is.. ik vind dat eigenlijk een veel en veel grotere leugen dan wat Amanda heeft gedaan omdat ze zich (heel voorstelbaar m.i.) zorgen maakte om Brians' gevoelens voor zijn ex.
J.Dijsselbloem@tweedekamer.nl ; A.Wolfsen@tweedekamer.nl ; jan@janmarijnissen.nl ; p.ulenbelt@tweedekamer.nl ; M.dePater@tweedekamer.nl ; A.Willemse-vanderPloeg@tweedekamer.nl ; r.verdonk@tweedekamer.nl ; A.vMiltenburg@tweedekamer.nl ; G.Wilders@tweedekamer.nl ; M.Agema@tweedekamer.nl ; F.Halsema@tweedekamer.nl ; W.vGent@tweedekamer.nl ; e.wiegman@tweedekamer.nl ; a.slob@tweedekamer.nl ; a.pechtold@tweedekamer.nl ; M.Thieme@tweedekamer.nlquote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef milk-shake het volgende:
[..]
als het helpt.............................![]()
hetzelfde gebeurde een net getrouwd echtpaar vorig jaar in nieuw zeeland die daders hebben 20 jaar gekregenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees gerust. Niet eens een boete. Helemaal niets. Een meisje ongevraagd met drie personen de kleren van het lijf rukken terwijl 3 anderen het vriendje onder dwang vasthouden, MAG !!!! Jawel!!! Dat wordt GOEDGEKEURD. Niets aan de hand volgens de redactie.
Laten we eerlijk zijn.... eigenlijk is het 15 - 2quote:Op zondag 15 juli 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Het is nog steeds 6-2.
De verhoudingen zijn compleet zoeken en de FEBO doet vrolijk mee. Stoer wel van de FEBO, ze mogen niet meer drinken.
Als er in 2 uur 3 COSsen volgebaggerd zijn ga ik er idd vanuit dat ik wat gemist heb...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, want stel je voor dat je 2 uur mist![]()
Is het een leugen dat hij haar leugen heeft achtergehouden? Beats me..quote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij had het ook niet meteen nadat Tamara weg was hoeven zeggen. Kan ook later op de avond, of de volgende dag. Maar om dit nou dagenlang bij je te dragen, en ondertussen mooi weer te spelen en Amanda te blijven neuken, alsof er niets aan de hand is.. ik vind dat eigenlijk een veel en veel grotere leugen dan wat Amanda heeft gedaan omdat ze zich (heel voorstelbaar m.i.) zorgen maakte om Brians' gevoelens voor zijn ex.
Ik hoop op een grote bos brandnetels, en afgesteekt met bereklauwen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:51 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
wilgo komt straks met een bos bloemen de tuin om te vertellen dat het afgelopen is voor haar
heb je toch weer moed gekregen te postenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Het is nog steeds 6-2.
De verhoudingen zijn compleet zoeken en de FEBO doet vrolijk mee. Stoer wel van de FEBO, ze mogen niet meer drinken.
Was superhandig, toen ik begin van de avond van het strand kwam.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, want daar staat altijd iets in dat jullie nog niet weten![]()
En mij interesseert het geen ruk meer. Eerst in den beginne had ik nog medelijden emt amanda maar dat is helemaal weg. Ze verdienen elkaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik neem het hem niet kwalijk, zij pikt het allemaal maar van hem. Zolang ze maar seks kunnen hebben.
Maar hier wordt het hele gebeuren niet eens genoemd op de TIEN site.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:52 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
hetzelfde gebeurde een net getrouwd echtpaar vorig jaar in nieuw zeeland die daders hebben 20 jaar gekregen
Dat zou al genoeg reden moeten zijn Ja !!!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees gerust. Niet eens een boete. Helemaal niets. Een meisje ongevraagd met drie personen de kleren van het lijf rukken terwijl 3 anderen het vriendje onder dwang vasthouden, MAG !!!! Jawel!!! Dat wordt GOEDGEKEURD. Niets aan de hand volgens de redactie.
Ja hoor,en Natasia heeft dus de absolute macht in dgk.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef pullup het volgende:
en jij verklapt daar gewoon mijn bericht dat ze op reces zijn....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon die misschien wel volstrekt nutteloze email adressen van mij overgenomen.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
J.Dijsselbloem@tweedekamer.nl ; A.Wolfsen@tweedekamer.nl ; jan@janmarijnissen.nl ; p.ulenbelt@tweedekamer.nl ; M.dePater@tweedekamer.nl ; A.Willemse-vanderPloeg@tweedekamer.nl ; r.verdonk@tweedekamer.nl ; A.vMiltenburg@tweedekamer.nl ; G.Wilders@tweedekamer.nl ; M.Agema@tweedekamer.nl ; F.Halsema@tweedekamer.nl ; W.vGent@tweedekamer.nl ; e.wiegman@tweedekamer.nl ; a.slob@tweedekamer.nl ; a.pechtold@tweedekamer.nl ; M.Thieme@tweedekamer.nl
Veel plezier ermee!![]()
Ik vind het een leugen om te pretenderen dat er niets aan de hand is, en gewoon te blijven neuken, terwijl je in je achterhoofd een confrontatie aan het voorbereiden bent.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:52 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Is het een leugen dat hij haar leugen heeft achtergehouden? Beats me..
Maar ja, zij had reden genoeg om zich zorgen te maken, Tamara is een cutie dusse..
Daar is ie ook 2x op aangesproken door BANNJ.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef Kaleddis het volgende:
Het is trouwens wel grappig als je het filmpje terugkijkt en dan alleen op Nix let. Hij huppelt wat rond maar doet werkelijk nix![]()
precies!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het een leugen om te pretenderen dat er niets aan de hand is, en gewoon te blijven neuken, terwijl je in je achterhoofd een confrontatie aan het voorbereiden bent.
Ja dat is nog het ergstequote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar hier wordt het hele gebeuren niet eens genoemd op de TIEN site.
Hij loog toen hij zei dat niemand het hem verteld had, dat hij zelf dingen bij elkaar had opgeteld.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:52 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Is het een leugen dat hij haar leugen heeft achtergehouden? Beats me..
Maar ja, zij had reden genoeg om zich zorgen te maken, Tamara is een cutie dusse..
Is toch grappig!!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en jij verklapt daar gewoon mijn bericht dat ze op reces zijn....![]()
Het is ook niet gebeurd, het was allemaal 1 grote HOAX.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bacillus anthracis op een kaartje voor Natasia onder de postzegel...en dan erop schrijven:quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik hoop op een grote bos brandnetels, en afgesteekt met bereklauwen.
zei ze dat echt???quote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef Carlaa het volgende:
Natasja: vandaag had ik karate-kickboks les, en we hadden een weerloze pop om op te oefenen.....
Ze geeft het dus weer gewoon toe
Precies, ik snap ook niet waarom hij dit op deze avond ineens zegt, het lijkt wel of er iets achter zit.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is toch niet te geloven, hoe kan dit???????quote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef Carlaa het volgende:
Natasja: vandaag had ik karate-kickboks les, en we hadden een weerloze pop om op te oefenen.....
Ze geeft het dus weer gewoon toe
Kijk maar niet .Het is echt kippevel krijgen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:51 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Kom net thuis, ga speuren naar filmpje van vanmiddag, vrees dat ik er nu al een naar gevoel van krijg
Een confrontatie aan het voorbereiden, die geen ander gevolg heeft dan weer make upseks...dus wat is het verschil?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het een leugen om te pretenderen dat er niets aan de hand is, en gewoon te blijven neuken, terwijl je in je achterhoofd een confrontatie aan het voorbereiden bent.
Of een fruitmand met granaatappels.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Zoals ze zelf al aangaf, ze is onschendbaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch niet te geloven, hoe kan dit???????
Yep, en daarna "ik heb ook een nieuwe houtgreep geleerd"quote:
Ja, want wie zei het hem nou...dat heb ik gemist.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij loog toen hij zei dat niemand het hem verteld had, dat hij zelf dingen bij elkaar had opgeteld.
Ze hebben het bericht gewist, even zoeken.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
heb je het ookogenomen?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:58 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Yep, en daarna "ik heb ook een nieuwe houtgreep geleerd"
Nog even onzin als "een bloedende pop" enzovoorts
Ze kan altijd zeggen dat het een geintje was.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch niet te geloven, hoe kan dit???????
Als die nou eens met zijn nek aan een stevig stuk touw ging bungelen, dan kreeg ik misschien een glimlach op mijn gezicht van hemquote:Op zondag 15 juli 2007 22:58 schreef ericahysterica het volgende:
jaap denkt dat het publiek zijn grappigheid wil![]()
Ik begrijp ook niet dat er uberhaupt kinderen naar mogen kijken...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kijk maar niet .Het is echt kippevel krijgen.
Hier komen in ieder geval de streams overdag niet meer aan.
Mijn zoontje zag het ook en vraagt nu steeds of het echt was.
Wil echt niet meer dat ze iets kunnen zien.
nee, maar ik zal niet de enige zijn die het gehoord heeft. Ze is in de tuin met Amoebe, Denniks en Nadiaquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:58 schreef Copycat het volgende:
Amanda betoogt haar spijt aan Brian over het sneaky snuffelen, lees ik op Tien.
Zijn broerquote:Op zondag 15 juli 2007 22:59 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Ja, want wie zei het hem nou...dat heb ik gemist.
Mijn kinderen hebben het ook gezien en snappen er ook niets meer van.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kijk maar niet .Het is echt kippevel krijgen.
Hier komen in ieder geval de streams overdag niet meer aan.
Mijn zoontje zag het ook en vraagt nu steeds of het echt was.
Wil echt niet meer dat ze iets kunnen zien.
ik heb het ook gehoord.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:00 schreef Carlaa het volgende:
[..]
nee, maar ik zal niet de enige zijn die het gehoord heeft. Ze is in de tuin met Amoebe, Denniks en Nadia
Sonja Bakker? MORA?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:01 schreef yvonne het volgende:
Oh ja, er komen investeerders op de site van Jaap af
75% van de deelnemers.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:00 schreef Copycat het volgende:
Ziek. Zwaar ziek. Het programma, de makers en de deelnemers.
Missen wij dan de streams?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:02 schreef HiDiHo het volgende:
del m:\*.* /s
oh, wat heb ik daar een zin in![]()
sorry![]()
hey, het was tijd om televee te maken. de camerman zat buiten al in positiequote:Op zondag 15 juli 2007 22:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies, ik snap ook niet waarom hij dit op deze avond ineens zegt, het lijkt wel of er iets achter zit.
Als er iets is wat je dwars zit, kan je toch niet normaal doen tegen die persoon en dagen overheen laten gaan?
quote:
Mwoah, ondertussen vind ik je ook aardig ziek als je daar blijft zitten terwijl het zo duidelijk is dat gerechtigheid ver te zoeken is. 10.000 Euro (of wat daar van over is) of niet.quote:
Laatst zei hij nog, dat hij zichzelf in dezelfde categorie plaatst als Paul de Leeuwquote:Op zondag 15 juli 2007 22:56 schreef tipsch het volgende:
Jaap is echt in de war, hij denkt dat hij met z'n "grappen" en sketches zou kunnen "scoren"![]()
McDonalds.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:01 schreef yvonne het volgende:
Oh ja, er komen investeerders op de site van Jaap af
Brian verwijt Amanda dat ze niet integer, niet respectvol en niet betrouwbaar is. Blijkbaar vond Brian het best wel integer om dagenlang te doen alsof alles koek en ei was, en vanochtend zijn niet integere, onbetrouwbare en disrespectvolle vriendin nog even te neuken.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:57 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Een confrontatie aan het voorbereiden, die geen ander gevolg heeft dan weer make upseks...dus wat is het verschil?
Als Huub en Lieke eruit zijn dan mag hetquote:Op zondag 15 juli 2007 23:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat is me netwerkschijf op de server idd![]()
Ja als de broer van Adje zekerquote:Op zondag 15 juli 2007 23:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Laatst zei hij nog, dat hij zichzelf in dezelfde categorie plaatst als Paul de Leeuw![]()
Welkom in de Gouden kooiquote:Op zondag 15 juli 2007 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian verwijt Amanda dat ze niet integer, niet respectvol en niet betrouwbaar is. Blijkbaar vond Brian het best wel integer om dagenlang te doen alsof alles koek en ei was, en vanochtend zijn niet integere, onbetrouwbare en disrespectvolle vriendin nog even te neuken.
Dat dus... plus dat hij in het geval van dat "onschuldige" kettinkje zelf ook fout zat....quote:Op zondag 15 juli 2007 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian verwijt Amanda dat ze niet integer, niet respectvol en niet betrouwbaar is. Blijkbaar vond Brian het best wel integer om dagenlang te doen alsof alles koek en ei was, en vanochtend zijn niet integere, onbetrouwbare en disrespectvolle vriendin nog even te neuken.
Jaap komt een beetje in de catogorie Ruud Bernard.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Laatst zei hij nog, dat hij zichzelf in dezelfde categorie plaatst als Paul de Leeuw![]()
Dan pas?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Als Huub en Lieke eruit zijn dan mag het
Wie??quote:Op zondag 15 juli 2007 23:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jaap komt een beetje in de catogorie Ruud Bernard.
nou die vond ik zelfs nog leukerquote:Op zondag 15 juli 2007 23:07 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jaap komt een beetje in de catogorie Ruud Bernard.
ja met negatieve aandacht vragen doen kleine kinderen ookquote:Op zondag 15 juli 2007 23:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Ambitieus zijn is gezond. Die Jaap is tenminste nog ergens mee bezig.
Welnee... de hartjes gingen "uit elkaar", en eigenlijk wist hij ook wel dat het tulpjes waren en geen hartjes.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus... plus dat hij in het geval van dat "onschuldige" kettinkje zelf ook fout zat....
Misschien wordt ze even een rustig off-cam momentje gegund... misschien wel 1 waarvan ze op de hoogte zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 23:08 schreef blomst het volgende:
waarom Huub en Lieke niet meer in beeld?
Dat meen je waarschijnlijk nog ookquote:
de regie is antie ..das toch duidelijkquote:Op zondag 15 juli 2007 23:08 schreef blomst het volgende:
Ik vind het nu wel ontspannend om naar te kijken, het hoeft niet altijd terror te zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 23:08 schreef noucky het volgende:
De Kooi kan ook ontspanning zijn zoals nu met al die gezellige kaarsjes in de tuin.
Geen kindjes van God, lees van Flensquote:Op zondag 15 juli 2007 23:08 schreef blomst het volgende:
Oh ja... maar natuurlijk, heel onschuldigquote:Op zondag 15 juli 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee... de hartjes gingen "uit elkaar", en eigenlijk wist hij ook wel dat het tulpjes waren en geen hartjes.![]()
Ergens heb je gelijk, Jaap is wel ambitieus.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Ambitieus zijn is gezond. Die Jaap is tenminste nog ergens mee bezig.
Nee hoor, als ze door gaan in de kooi draait huub nog wel eens door en dan stompt hij zichzelf er wel uit, lieke word er dan uitgestemd en kunnen de streams wel stoppen.quote:
Eigenlijk waren het tulpen.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja... maar natuurlijk, heel onschuldig![]()
Ze schijnen achter te zijn (VOL)quote:Op zondag 15 juli 2007 23:08 schreef blomst het volgende:
Sancties tegen Huub en Lieke?quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:12 schreef Dark het volgende:
Brian geeft Jaap veel goede raad om een eenmanszaak te beginnen, een VOFje, stille vennoten, etc.
Ja, daarom zit jij in DGK Brian, omdat je zakelijk zo'n succes was!![]()
Vanwege het afpersingsverhaal rondom de bruiloft.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef elcastel het volgende:
Strafrechtelijk onderzoek ?
Ho ho, hij had gesolliciteerd als poolboy, en nu is hij al "miljonair".quote:Op zondag 15 juli 2007 23:12 schreef Dark het volgende:
Brian geeft Jaap veel goede raad om een eenmanszaak te beginnen, een VOFje, stille vennoten, etc.
Ze mogen niets meer doen behalve in bed liggen en op de bank zitten. Anders lokken ze terror uit van de restquote:Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef wolferl het volgende:
[..]
Sancties tegen Huub en Lieke?
Omdat ze een reactie gaven op de kooi uitbraak van godzilla natasia.
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ho ho, hij had gesolliciteerd als poolboy, en nu is hij al "miljonair".
Er zijn slechtere carrierrepaden denkbaar.![]()
Is wat voor Dennis...met de nadruk op stil..quote:Op zondag 15 juli 2007 23:12 schreef Dark het volgende:
dan lokken ze "fysieke confrontaties" uit bedoel jequote:Op zondag 15 juli 2007 23:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze mogen niets meer doen behalve in bed liggen en op de bank zitten. Anders lollen ze terror uit van de rest![]()
volgens Nadia heeft hij een kleintje.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:15 schreef Vandaag... het volgende:
het zmok volk in de tuin speelt truth or dare wat natuurlijk al snel over sex gaat. Dennis wurmt zich weer in bochten om niets los te hoeven laten. Hij lijkt zo vreemd op seksueel gebied, hij heeft of een heel kleintje of is homo, of beide.
Check.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef Kaleddis het volgende:
Vanwege het afpersingsverhaal rondom de bruiloft.
Sorry, inderdaad, dat had er moeten staanquote:Op zondag 15 juli 2007 23:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
dan lokken ze "fysieke confrontaties" uit bedoel je![]()
Van poolboy naar mooiboy, ach, waarom niet. 10K , no problem.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ho ho, hij had gesolliciteerd als poolboy, en nu is hij al "miljonair".
Er zijn slechtere carrierrepaden denkbaar.![]()
Je zou haar nog bijna gelijk geven ook... die idioten zijn nuchter al gestoord....quote:Op zondag 15 juli 2007 23:14 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia vind het nergens op slaan dat iedereen vanavond nu een alc. verbod heeft
Je bent weer aan het streamen geslagen he Bong. Welkom terug, COS # 1 - TS.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:14 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia vind het nergens op slaan dat iedereen vanavond nu een alc. verbod heeft
Wat mij betreft mogen ze zichzelf volgieten , elkaar afrossen en allemaal een exit krijgen.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou haar nog bijna gelijk geven ook... die idioten zijn nuchter al gestoord....
hij is niet achterquote:Op zondag 15 juli 2007 23:18 schreef Kaleddis het volgende:
Ik hoop dat Huub ze achter er flink van langs geeft !
Op dat punt ben ik ook zo ongeveer... hoewel het niet met grof geweld hoeft, ze mogen zich ook lam zuipen en dan in de vijver vallen ofzo...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze zichzelf volgieten , elkaar afrossen en allemaal een exit krijgen.
No way inderdaad, dat Brian dat geld op heeft kunnen hoesten.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van poolboy naar mooiboy, ach, waarom niet. 10K , no problem.
Ach toevallig dit weekend eventjesquote:Op zondag 15 juli 2007 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent weer aan het streamen geslagen he Bong. Welkom terug, COS # 1 - TS.
Waar dan wel, heb je een glazen bol?quote:
zijn schaamhaar ?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:18 schreef Zora01 het volgende:
[..]
en ook al zijn haar naar voren gekamt om een en ander te verbergen![]()
Of met de blinde scheidsrechter van 78 jaar, om zijn gele kaart te compenseren.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:18 schreef tipsch het volgende:
De meeste vreemde plek "waar denniks het ooit heeft gedaan" zal toch wel de voetbalkleedkamer zijn, met de rechtsback van de alphense boys, heren 2
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze zichzelf volgieten , elkaar afrossen en allemaal een exit krijgen.
lees!!! huub loopt gewoon door het huisquote:Op zondag 15 juli 2007 23:21 schreef CoT het volgende:
Huub en Lieke zullen wel achter zijn denk ik
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Een minuut of 5 geleden waren ze 2 seconden in beeld Lieke was eten aan het maken,Huub op de bank.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:21 schreef CoT het volgende:
Huub en Lieke zullen wel achter zijn denk ik
Dat zie ik toch nietquote:Op zondag 15 juli 2007 23:22 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
lees!!! huub loopt gewoon door het huis
Nee joh, daar wonen geen Hillbilly's en Rednecksquote:Op zondag 15 juli 2007 23:11 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik zie dat de finale op Bonaire plaats gaat vinden?
bemoei je er dan niet mee(( geintje))_quote:Op zondag 15 juli 2007 23:23 schreef CoT het volgende:
[..]
Dat zie ik toch niet
Ik heb geen stream in huis
Neeeeeeeeeee, alcohol drinken mag niet, spulletjes verstoppen mag niet, maar........elkaar afrossen daarentegen, dat mag wel!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie geen huis.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:22 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
lees!!! huub loopt gewoon door het huis
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:23 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Beide veroorzaken brandwonden, vooral de bereklauw![]()
dat verklaart wel een hoopquote:Op zondag 15 juli 2007 23:22 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, Nadia is uren op zoek geweest naar zijn pielemuisje.![]()
Nope, 50k op mama's rekening laten storten van Talpa.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
No way inderdaad, dat Brian dat geld op heeft kunnen hoesten.
Wel is het zo dat deelnemers een maandvergoeding krijgen, ik kan me voorstellen dat die ingehouden is tot de 10K aangevuld was (maar zou m'n hand er zeker niet voor in het vuur durven steken).
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:24 schreef Kaleddis het volgende:
Vindt Dennix opeens op Rene Froger lijken![]()
"Ja...dat had met andere dingen te maken."quote:Op zondag 15 juli 2007 23:27 schreef itsme het volgende:
Brian spreekt uit dat het hem opvalt dat dennis wel dingen zegt maar zich dan zelf inhoud.
O vandaag een beetje zegt dennix![]()
ziet brian t nou toch een keer goed dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:28 schreef Dark het volgende:
Brian vindt dat Dennis heel veel dingen zegt en niets doet, hij laat een beetje fear zien.
Dennis zegt dat dat niet zo is, dat heeft met andere dingen te maken, yeah sure!
BANN heeft hem door.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:29 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ziet brian t nou toch een keer goed dan?
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:21 schreef wolferl het volgende:
[..]
Of met de blinde scheidsrechter van 78 jaar, om zijn gele kaart te compenseren.![]()
Alweer?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:28 schreef mazaru het volgende:
Wat een kneus is die Jaap toch. Nou loopt die weer om medelijden te vragen aan de streamers
Ja, dit ziet Brian prima!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:29 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ziet brian t nou toch een keer goed dan?
sletquote:Op zondag 15 juli 2007 23:29 schreef Dark het volgende:
Nadia heeft het 6x met dames gedaan, 4x met dezelfde, 2x met een ander.
Ze heeft nooit een relatie gehad met een vrouw.
heel veel.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
Ben lui maar kan iemand me ff een beknopte update pm'en, kom net thuis en aan de cos titels te lezen is er een hoop gebeurd vandaag
PLEASE
Als ze vragen of hij een trio met Jennifer Lopez en Pamela Anderson heeft gedaan zegt hij ook nog ja.quote:
Te veel om even op te schrijven.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
Ben lui maar kan iemand me ff een beknopte update pm'en, kom net thuis en aan de cos titels te lezen is er een hoop gebeurd vandaag
PLEASE
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:32 schreef Meganog het volgende:
Dennis heeft meerdere keren een trio gedaan (met vrouwen).
dees staat nog op m'n plakbordquote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
PLEASE
Kijk en huiver...http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30601&sess=664quote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
PLEASE
Hiermee ben je al een heel eind. Schrik niet, er zijn geen sancties, vertelde Huub toen hij van achter terug kwam.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
PLEASE
Jajaj, daar geloof ik geen donder van! En dat Nadia een sletje is wel...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:32 schreef Meganog het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/quote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
PLEASE
Lees de OP's maarquote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
PLEASE
Ondertussen dromend van een heerlijke paal in z'n reet.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:32 schreef Meganog het volgende:
Trustenquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:34 schreef Meneermax het volgende:
[..]
[afbeelding]
yup, ze waren wel wat harig...
Ik denk dat er nu geen enkele vrouw opstaat en zegt, Jaah ik had sex met hem.quote:
Zure mossel.quote:
Ja erg hequote:
6 mensen hebben Lieke en Huub aangevallen. De dames hebben de kleren van Liekes lichaam gescheurd en Natasja heeft Huub getrapt. Dit was een reactie op het vestoppen van de nepnageltjes van Amanda door Lieke.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
PLEASE
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ondertussen dromend van een heerlijke paal in z'n reet.![]()
Nu voor het eerst het filmpje gekeken, maar het is nog erger dan ik dacht. En dan die stoot in Huub's gezicht van Natasia... en die trap erbij. En ze zit er nog steeds inquote:Op zondag 15 juli 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Hiermee ben je al een heel eind. Schrik niet, er zijn geen sancties, vertelde Huub toen hij van achter terug kwam.
http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/
Alsjeblieft :quote:Op zondag 15 juli 2007 23:42 schreef tutjehola het volgende:
Ik heb eerder een post gezien met telefoonnummers, wie o wie weet welke nummers het waren en waar ze stonden? (nummers om in contact te komen met talpa, en wel nu)
Zal wel tegen betalingquote:Op zondag 15 juli 2007 23:32 schreef Meganog het volgende:
Ik heb een email adres van de redachte. (officeel)quote:Op zondag 15 juli 2007 23:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Alsjeblieft :
035-5333333 (publieksvoorlichting)
035-5399841 (redactie dgk)
Bovendien had Amanda al met Tilly gebeld en die zei dat ze zou zorgen dat ze alle spulletjes morgen zou meenemen die er eventueel vernield zou zijn. Amanda deed ook net alsof het haar spulletjes waren waar ze heel lang voor gespaard had.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
6 mensen hebben Lieke en Huub aangevallen. De dames hebben de kleren van Liekes lichaam gescheurd en Natasja heeft Huub getrapt. Dit was een reactie op het vestoppen van de nepnageltjes van Amanda door Lieke.
Ach, kan gebeuren. Moet ze maar geen nageltjes verstoppen. Foei.
De redactie heeft Natasja niet bestraft, maar dat is ook logisch. Ze heeft toch al zo ongeveer iedereen getrapt. En weet je, dit hele gebeuren levert Talpa veel geld op. De streams zijn drukker bezocht dan ooit.
Vertel !quote:Op zondag 15 juli 2007 23:45 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ik heb een email adres van de redachte. (officeel)
Huppeltrutje op antwoord apparaat aan de lijn die niet eens u zegt. Dit zullen ze morgen wetenquote:Op zondag 15 juli 2007 23:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Alsjeblieft :
035-5333333 (publieksvoorlichting)
035-5399841 (redactie dgk)
Graag gedaan schatquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:46 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Huppeltrutje op antwoord apparaat aan de lijn die niet eens u zegt. Dit zullen ze morgen weten![]()
Oh, ja , sorry vergeten. En morgen komt Tilly even babbelen met haar prinsesjequote:Op zondag 15 juli 2007 23:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Bovendien had Amanda al met Tilly gebeld en die zei dat ze zou zorgen dat ze alle spulletjes morgen zou meenemen die er eventueel vernield zou zijn. Amanda deed ook net alsof het haar spulletjes waren waar ze heel lang voor gespaard had.![]()
Die trap en duw met twee handen hard in zijn gezicht zijn inderdaad verbijsterend. Maar alles aan die gebeurtenis is verbijsterend... dat zes mensen zichzelf zo gek praten dat ze vinden dat dit kan.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu voor het eerst het filmpje gekeken, maar het is nog erger dan ik dacht. En dan die stoot in Huub's gezicht van Natasia... en die trap erbij. En ze zit er nog steeds inHet is alsof je naar een slapstick zit te kijken, maar dit zijn echte mensen.
volgens mij, die val van Huub, was een tackle van Brianquote:Op zondag 15 juli 2007 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Die trap en duw met twee handen hard in zijn gezicht zijn inderdaad verbijsterend. Maar alles aan die gebeurtenis is verbijsterend... dat zes mensen zichzelf zo gek praten dat ze vinden dat dit kan.
Wat ik ook zo schandalig vind: ze waren lang aan het plannen, en al die tijd had achter de tijd ze terug te roepen; maar achter roept pas wat als het ergste allang is geschied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |