Trustenquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:34 schreef Meneermax het volgende:
[..]
[afbeelding]
yup, ze waren wel wat harig...
Ik denk dat er nu geen enkele vrouw opstaat en zegt, Jaah ik had sex met hem.quote:
Zure mossel.quote:
Ja erg hequote:
6 mensen hebben Lieke en Huub aangevallen. De dames hebben de kleren van Liekes lichaam gescheurd en Natasja heeft Huub getrapt. Dit was een reactie op het vestoppen van de nepnageltjes van Amanda door Lieke.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
Ben lui maar kan iemand me ff een beknopte update pm'en, kom net thuis en aan de cos titels te lezen is er een hoop gebeurd vandaag
PLEASE
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ondertussen dromend van een heerlijke paal in z'n reet.![]()
Nu voor het eerst het filmpje gekeken, maar het is nog erger dan ik dacht. En dan die stoot in Huub's gezicht van Natasia... en die trap erbij. En ze zit er nog steeds inquote:Op zondag 15 juli 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Hiermee ben je al een heel eind. Schrik niet, er zijn geen sancties, vertelde Huub toen hij van achter terug kwam.
http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/
Alsjeblieft :quote:Op zondag 15 juli 2007 23:42 schreef tutjehola het volgende:
Ik heb eerder een post gezien met telefoonnummers, wie o wie weet welke nummers het waren en waar ze stonden? (nummers om in contact te komen met talpa, en wel nu)
Zal wel tegen betalingquote:Op zondag 15 juli 2007 23:32 schreef Meganog het volgende:
Dennis heeft meerdere keren een trio gedaan (met vrouwen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |