Te veel om even op te schrijven.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
Ben lui maar kan iemand me ff een beknopte update pm'en, kom net thuis en aan de cos titels te lezen is er een hoop gebeurd vandaag
PLEASE
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:32 schreef Meganog het volgende:
Dennis heeft meerdere keren een trio gedaan (met vrouwen).
dees staat nog op m'n plakbordquote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
Ben lui maar kan iemand me ff een beknopte update pm'en, kom net thuis en aan de cos titels te lezen is er een hoop gebeurd vandaag
PLEASE
Kijk en huiver...http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30601&sess=664quote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
PLEASE
Hiermee ben je al een heel eind. Schrik niet, er zijn geen sancties, vertelde Huub toen hij van achter terug kwam.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
PLEASE
Jajaj, daar geloof ik geen donder van! En dat Nadia een sletje is wel...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:32 schreef Meganog het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/quote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
PLEASE
Lees de OP's maarquote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
PLEASE
Ondertussen dromend van een heerlijke paal in z'n reet.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:32 schreef Meganog het volgende:
Trustenquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:34 schreef Meneermax het volgende:
[..]
[afbeelding]
yup, ze waren wel wat harig...
Ik denk dat er nu geen enkele vrouw opstaat en zegt, Jaah ik had sex met hem.quote:
Zure mossel.quote:
Ja erg hequote:
6 mensen hebben Lieke en Huub aangevallen. De dames hebben de kleren van Liekes lichaam gescheurd en Natasja heeft Huub getrapt. Dit was een reactie op het vestoppen van de nepnageltjes van Amanda door Lieke.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
PLEASE
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ondertussen dromend van een heerlijke paal in z'n reet.![]()
Nu voor het eerst het filmpje gekeken, maar het is nog erger dan ik dacht. En dan die stoot in Huub's gezicht van Natasia... en die trap erbij. En ze zit er nog steeds inquote:Op zondag 15 juli 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Hiermee ben je al een heel eind. Schrik niet, er zijn geen sancties, vertelde Huub toen hij van achter terug kwam.
http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/
Alsjeblieft :quote:Op zondag 15 juli 2007 23:42 schreef tutjehola het volgende:
Ik heb eerder een post gezien met telefoonnummers, wie o wie weet welke nummers het waren en waar ze stonden? (nummers om in contact te komen met talpa, en wel nu)
Zal wel tegen betalingquote:Op zondag 15 juli 2007 23:32 schreef Meganog het volgende:
Ik heb een email adres van de redachte. (officeel)quote:Op zondag 15 juli 2007 23:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Alsjeblieft :
035-5333333 (publieksvoorlichting)
035-5399841 (redactie dgk)
Bovendien had Amanda al met Tilly gebeld en die zei dat ze zou zorgen dat ze alle spulletjes morgen zou meenemen die er eventueel vernield zou zijn. Amanda deed ook net alsof het haar spulletjes waren waar ze heel lang voor gespaard had.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
6 mensen hebben Lieke en Huub aangevallen. De dames hebben de kleren van Liekes lichaam gescheurd en Natasja heeft Huub getrapt. Dit was een reactie op het vestoppen van de nepnageltjes van Amanda door Lieke.
Ach, kan gebeuren. Moet ze maar geen nageltjes verstoppen. Foei.
De redactie heeft Natasja niet bestraft, maar dat is ook logisch. Ze heeft toch al zo ongeveer iedereen getrapt. En weet je, dit hele gebeuren levert Talpa veel geld op. De streams zijn drukker bezocht dan ooit.
Vertel !quote:Op zondag 15 juli 2007 23:45 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ik heb een email adres van de redachte. (officeel)
Huppeltrutje op antwoord apparaat aan de lijn die niet eens u zegt. Dit zullen ze morgen wetenquote:Op zondag 15 juli 2007 23:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Alsjeblieft :
035-5333333 (publieksvoorlichting)
035-5399841 (redactie dgk)
Graag gedaan schatquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:46 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Huppeltrutje op antwoord apparaat aan de lijn die niet eens u zegt. Dit zullen ze morgen weten![]()
Oh, ja , sorry vergeten. En morgen komt Tilly even babbelen met haar prinsesjequote:Op zondag 15 juli 2007 23:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Bovendien had Amanda al met Tilly gebeld en die zei dat ze zou zorgen dat ze alle spulletjes morgen zou meenemen die er eventueel vernield zou zijn. Amanda deed ook net alsof het haar spulletjes waren waar ze heel lang voor gespaard had.![]()
Die trap en duw met twee handen hard in zijn gezicht zijn inderdaad verbijsterend. Maar alles aan die gebeurtenis is verbijsterend... dat zes mensen zichzelf zo gek praten dat ze vinden dat dit kan.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu voor het eerst het filmpje gekeken, maar het is nog erger dan ik dacht. En dan die stoot in Huub's gezicht van Natasia... en die trap erbij. En ze zit er nog steeds inHet is alsof je naar een slapstick zit te kijken, maar dit zijn echte mensen.
volgens mij, die val van Huub, was een tackle van Brianquote:Op zondag 15 juli 2007 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Die trap en duw met twee handen hard in zijn gezicht zijn inderdaad verbijsterend. Maar alles aan die gebeurtenis is verbijsterend... dat zes mensen zichzelf zo gek praten dat ze vinden dat dit kan.
Wat ik ook zo schandalig vind: ze waren lang aan het plannen, en al die tijd had achter de tijd ze terug te roepen; maar achter roept pas wat als het ergste allang is geschied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |