sletquote:Op zondag 15 juli 2007 23:29 schreef Dark het volgende:
Nadia heeft het 6x met dames gedaan, 4x met dezelfde, 2x met een ander.
Ze heeft nooit een relatie gehad met een vrouw.
heel veel.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
Ben lui maar kan iemand me ff een beknopte update pm'en, kom net thuis en aan de cos titels te lezen is er een hoop gebeurd vandaag
PLEASE
Als ze vragen of hij een trio met Jennifer Lopez en Pamela Anderson heeft gedaan zegt hij ook nog ja.quote:
Te veel om even op te schrijven.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
Ben lui maar kan iemand me ff een beknopte update pm'en, kom net thuis en aan de cos titels te lezen is er een hoop gebeurd vandaag
PLEASE
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:32 schreef Meganog het volgende:
Dennis heeft meerdere keren een trio gedaan (met vrouwen).
dees staat nog op m'n plakbordquote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
PLEASE
Kijk en huiver...http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=30601&sess=664quote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
PLEASE
Hiermee ben je al een heel eind. Schrik niet, er zijn geen sancties, vertelde Huub toen hij van achter terug kwam.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
PLEASE
Jajaj, daar geloof ik geen donder van! En dat Nadia een sletje is wel...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:32 schreef Meganog het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/quote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
PLEASE
Lees de OP's maarquote:Op zondag 15 juli 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
PLEASE
Ondertussen dromend van een heerlijke paal in z'n reet.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:32 schreef Meganog het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |