Dat overhoren heb ik gemist, zat effe in de tuinquote:Op zondag 15 juli 2007 22:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat kan ook op een normalere manier.
Zoals dat overhoren van de drie woorden die belangrijk zijn voor een relatie en dan zeggen dat het bewijst dat ze niet luistert.
Nog afgezien dat meneer zelf ook zit te liegen.
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef wolferl het volgende:
Ach vannacht ligt ze weer op de buik, en prakt Brian zijn toekeloeris in haar boekeloeris.
Denniks schijnt het heerlijk te vinden...maargoed dan hebben we het over het niveau pantoffeldiertje.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd, daar wil je als man zijnde wel graag uit de buurt blijven dan. Als het om Nadia gaat sowieso trouwens, maar dan helemaal.
Ik zie Bush juist die 6 idioten aanmoedigen, dus die zou ik sowieso niet bellen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:30 schreef CoT het volgende:
[..]
Wat een gelul allemaal
Ik heb contact opgenomen met Bush
Geloof toch niet alles wat die randdebielen zeggen op VOL
Kolere zeg, dat ze dat pikt...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:32 schreef burtbeej het volgende:
B: "Ga je weer jokken"
Achja, hij moet het amoebe ook brengen als een klein kind.
Nou. . .dat oosters land dat natasja moest noemen kwam er nog net uit nadat Nadia de beginletter had genoemd, een Jquote:Op zondag 15 juli 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
De ''dames'' spelen Triviant![]()
![]()
![]()
Ze weten werkelijk geen één antwoord.
Niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef nueffeniet het volgende:
hoelaat komen de sancties??
OMGquote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef Meganog het volgende:
B: "Een relatie is een blok hout. Daar ga je een beeldhouwwerk van maken. Kap hier kap daar. Ga je liegen dan kap je te diep, dat kun je niet meer goedmaken. Uiteindelijk blijft van het hele beeldhouwwerk niks over."
Amanda: "Op dat moment voelde ik alsof het hele houtwerk versnipperd was."
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef Meganog het volgende:
B: "Een relatie is een blok hout. Daar ga je een beeldhouwwerk van maken. Kap hier kap daar. Ga je liegen dan kap je te diep, dat kun je niet meer goedmaken. Uiteindelijk blijft van het hele beeldhouwwerk niks over."
Amanda: "Op dat moment voelde ik alsof het hele houtwerk versnipperd was."
Amanda is het vast wel gewend om op haar buik te worden gelegd en misbruikt te worden.quote:
Als hij het tegen haar had gezegd op het moment dat zij woedend was, was het niet zo goed overgekomen als nu...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ten eerste was dit wel een erg vreemde situatie, want Amanda wist van die ketting met die hartjes en ze wist ook dat Brian nog verliefd op Tamara was toen hij het huis in ging.
Maar goed, dan nog is het misschien niet netjes. Alleen: wat logisch is, is dat Brian dan kwaad wordt zodra hij het hoort. Wat hij nu doet, het dagenlang opkroppen, leugens uitlokken en ondertussen doen alsof er niets aan de hand is en Amanda blijven neuken, dat vind ik echt een misselijk karakter verraden.
Welke sancties?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef nueffeniet het volgende:
hoelaat komen de sancties??
Dan w ordt het 'ga je weer onbeschoft doen'quote:Op zondag 15 juli 2007 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere zeg, dat ze dat pikt...
Of ze nou wel of niet fout zat maakt in deze niet meer uit, vooral niet omdat Brian ook liegt over zijn bron.
Maar je loopt toch weg als iemand zo tegen je praat?! Hij mocht van mij gelijk op de bank slapen
Wie zei dat, werkelijk ik lig hier in een deuk.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef nueffeniet het volgende:
wat is een sigoloog?
In het Vondelparkquote:Op zondag 15 juli 2007 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere zeg, dat ze dat pikt...
Of ze nou wel of niet fout zat maakt in deze niet meer uit, vooral niet omdat Brian ook liegt over zijn bron.
Maar je loopt toch weg als iemand zo tegen je praat?! Hij mocht van mij gelijk op de bank slapen
Wie anders dan brainless?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wie zei dat, werkelijk ik lig hier in een deuk.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:36 schreef blomst het volgende:
Het is nu wel donker de fakkels kunnen wel aan.
Brian zegt dat altijd, ik ben er inmiddels aan gewend.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij meer een BF-erquote:
Vast dezelfde die iemand al eens "psychofreen" noemdequote:Op zondag 15 juli 2007 22:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
![]()
Ja en?? Iemand die z'n partner als klein kind behandelt doet ook onbeschoft.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan wordt het 'ga je weer onbeschoft doen'![]()
En hele terechte, maar ik ga er niet meer in gelovenquote:
Misschien mag ie ze vouwen en nietenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:36 schreef Dark het volgende:
Jaap wil een kans genereren, door vanuit de kooi te solliciteren op baantjes bij de Party ofzo.
Hij is DGK ingekomen omdat hij het thuis kut had.
Was het maar zo'n feest,alleen nog maar tuig op de streams.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:36 schreef blomst het volgende:
Het is nu wel donker de fakkels kunnen wel aan.
Inderdaad ja, maar ze hadden Huub al duidelijk gemaakt dat er zelfs geen boetes zouden volgen.quote:
ja en zo makkelijk. Hij geeft zelf de ammunitiequote:Op zondag 15 juli 2007 22:37 schreef Hannibella het volgende:
Ok deze topic wordt weer Brian bashen, tering lekker origineel zeg.
Nee wordt allemaa in DGD gestopt.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:37 schreef avonne het volgende:
Is er ook niks gezegd over de (ondertussen) drie zenders die NAN hebben stuk gemaakt?
Is toch ook goed voor een rekening van 2700 euro
Geloof je niet in de dommigheid van een man op zijn tijd?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en?? Iemand die z'n partner als klein kind behandelt doet ook onbeschoft.
Daarbij: Amanda heeft gewoon een punt, hij loopt te boel te bedonderen als hij dat kettinkje "onschuldig" noemt.. dat was het namelijk niet.
Maar Brian heeft daar sowieso een handje van: als hij fout zit dan doet hij het liefst alsof het haar schuld is.
Ik neem het hem niet kwalijk, zij pikt het allemaal maar van hem. Zolang ze maar seks kunnen hebben.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en?? Iemand die z'n partner als klein kind behandelt doet ook onbeschoft.
Daarbij: Amanda heeft gewoon een punt, hij loopt te boel te bedonderen als hij dat kettinkje "onschuldig" noemt.. dat was het namelijk niet.
Maar Brian heeft daar sowieso een handje van: als hij fout zit dan doet hij het liefst alsof het haar schuld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |