Sukkelquote:
ik lees net op VOL dat iemand een vriend advocaat Gerard Spong gaat raadplegenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik wacht vanavond en morgen (terugkeer stijn) nog af - hmm, dan wordt het waarschijnlijk toch wel exit tipsch![]()
Nou ja, volgens mij was dat voor Amanda toch echt Melissa. Die heeft haar door die moeilijke uurtjes geholpen destijdsquote:Op zondag 15 juli 2007 22:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat is de man zwaar op de hand na alles wat hij zelf heeft geflikt...
Valt me mee dat hij niet voorstelt om een relatie therapeut in huis te halen...
Ja en op wie reageren ze die frustratie straks weer af?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef Meganog het volgende:
Ongelooflijk dat neerbuigende toontje. En Amanda blijft zitten en gaat door het stof.
Ja, en ook nog " .... ik heb fouten gerealiseerd ......:quote:Op zondag 15 juli 2007 22:24 schreef Marrije het volgende:
Liegen om je straatje te redden.
Heerlijk hoe ze daar altijd doordravenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik lees net op VOL dat iemand een vriend advocaat Gerard Spong gaat raadplegen
Die gaat zeker acite ondernemen, ben ik van overtuigd........a 500 euri per uur.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Eerlijkgezegd, als mijn partner me zou wijzen op het feit dat liegen en snuffelen in spullen niet cool is, zou ik het slikken...ik zou het ook niet pikken als een ander dat bij mij doet.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef Meganog het volgende:
Ongelooflijk dat neerbuigende toontje. En Amanda blijft zitten en gaat door het stof.
Dat is weer een voordeel voor Brian als ie met Nadia gaat neuken.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef Dark het volgende:
Amanda, wat je doet laat heel veel van jou zien!
Amanda moet echt zwaar door het stof, gelukkig heeft ze haar poepertje nog!
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een gangbang met Nadia en amanda en Natasia? Nou, ik denk eerlijk gezegd dat ik liever naar de EO jongerendag kijk.
Vind je? Ik kan me het heel goed voorstellen. Het zou bij de beesten af zijn als er GEEN actie op volgt.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heerlijk hoe ze daar altijd doordraven![]()
Ik zou er ook flink pissig van worden als Donald door mijn spullen ging, maar de toon van Brianquote:Op zondag 15 juli 2007 22:28 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Eerlijkgezegd, als mijn partner me zou wijzen op het feit dat liegen en snuffelen in spullen niet cool is, zou ik het slikken...ik zou het ook niet pikken als een ander dat bij mij doet.
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, en ook nog " .... ik heb fouten gerealiseerd ......:
Nadia poept niet, net als de koninginquote:Op zondag 15 juli 2007 22:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat is weer een voordeel voor Brian als ie met Nadia gaat neuken.
Nadia heeft al ruim 2 weken niet gepoept, dus een schone anus.
![]()
Die zit dan toch juist helemaal vol ?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nadia heeft al ruim 2 weken niet gepoept, dus een schone anus.
![]()
Dat kan ook op een normalere manier.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:28 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Eerlijkgezegd, als mijn partner me zou wijzen op het feit dat liegen en snuffelen in spullen niet cool is, zou ik het slikken...ik zou het ook niet pikken als een ander dat bij mij doet.
Wat een gelul allemaalquote:Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Dus ook niet met, zichzelf, Jaap, Denniks, Natasia, Amanda en Nadia?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:29 schreef Dark het volgende:
Brian vindt het hartstikke vals van Melisa, maar hij wil haar niet eens meer confronteren, hij wil niets te maken hebben met mensen die vals zijn.
Tuurlijk, ik heb vanmiddag ook wat boze mailtjes de deur uit gestuurd, maar kom op, Gerard Spong gaan benaderen voor ditquote:Op zondag 15 juli 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je? Ik kan me het heel goed voorstellen. Het zou bij de beesten af zijn als er GEEN actie op volgt.
Je kunt zoiets toch niet goed gaan keuren?
Ik bedoel maar..quote:Op zondag 15 juli 2007 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou er ook flink pissig van worden als Donald door mijn spullen ging, maar de toon van Brianals hij het tegen een klein dom kind heeft (o ja dat is Amanda ook).
Idd, daar wil je als man zijnde wel graag uit de buurt blijven dan. Als het om Nadia gaat sowieso trouwens, maar dan helemaal.quote:
Ik vind het wel grappigquote:Op zondag 15 juli 2007 22:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb vanmiddag ook wat boze mailtjes de deur uit gestuurd, maar kom op, Gerard Spong gaan benaderen voor dit![]()
Ten eerste was dit wel een erg vreemde situatie, want Amanda wist van die ketting met die hartjes en ze wist ook dat Brian nog verliefd op Tamara was toen hij het huis in ging.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:28 schreef Hannibella het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |