zijn schaamhaar ?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:18 schreef Zora01 het volgende:
[..]
en ook al zijn haar naar voren gekamt om een en ander te verbergen![]()
Of met de blinde scheidsrechter van 78 jaar, om zijn gele kaart te compenseren.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:18 schreef tipsch het volgende:
De meeste vreemde plek "waar denniks het ooit heeft gedaan" zal toch wel de voetbalkleedkamer zijn, met de rechtsback van de alphense boys, heren 2
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze zichzelf volgieten , elkaar afrossen en allemaal een exit krijgen.
lees!!! huub loopt gewoon door het huisquote:Op zondag 15 juli 2007 23:21 schreef CoT het volgende:
Huub en Lieke zullen wel achter zijn denk ik
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik hoop op een grote bos brandnetels, en afgesteekt met bereklauwen.
Een minuut of 5 geleden waren ze 2 seconden in beeld Lieke was eten aan het maken,Huub op de bank.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:21 schreef CoT het volgende:
Huub en Lieke zullen wel achter zijn denk ik
Dat zie ik toch nietquote:Op zondag 15 juli 2007 23:22 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
lees!!! huub loopt gewoon door het huis
Nee joh, daar wonen geen Hillbilly's en Rednecksquote:Op zondag 15 juli 2007 23:11 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik zie dat de finale op Bonaire plaats gaat vinden?
bemoei je er dan niet mee(( geintje))_quote:Op zondag 15 juli 2007 23:23 schreef CoT het volgende:
[..]
Dat zie ik toch niet
Ik heb geen stream in huis
Neeeeeeeeeee, alcohol drinken mag niet, spulletjes verstoppen mag niet, maar........elkaar afrossen daarentegen, dat mag wel!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze zichzelf volgieten , elkaar afrossen en allemaal een exit krijgen.
Ik zie geen huis.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:22 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
lees!!! huub loopt gewoon door het huis
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:23 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Beide veroorzaken brandwonden, vooral de bereklauw![]()
dat verklaart wel een hoopquote:Op zondag 15 juli 2007 23:22 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, Nadia is uren op zoek geweest naar zijn pielemuisje.![]()
Nope, 50k op mama's rekening laten storten van Talpa.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:20 schreef Gert het volgende:
[..]
No way inderdaad, dat Brian dat geld op heeft kunnen hoesten.
Wel is het zo dat deelnemers een maandvergoeding krijgen, ik kan me voorstellen dat die ingehouden is tot de 10K aangevuld was (maar zou m'n hand er zeker niet voor in het vuur durven steken).
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:24 schreef Kaleddis het volgende:
Vindt Dennix opeens op Rene Froger lijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |