J.Dijsselbloem@tweedekamer.nl ; A.Wolfsen@tweedekamer.nl ; jan@janmarijnissen.nl ; p.ulenbelt@tweedekamer.nl ; M.dePater@tweedekamer.nl ; A.Willemse-vanderPloeg@tweedekamer.nl ; r.verdonk@tweedekamer.nl ; A.vMiltenburg@tweedekamer.nl ; G.Wilders@tweedekamer.nl ; M.Agema@tweedekamer.nl ; F.Halsema@tweedekamer.nl ; W.vGent@tweedekamer.nl ; e.wiegman@tweedekamer.nl ; a.slob@tweedekamer.nl ; a.pechtold@tweedekamer.nl ; M.Thieme@tweedekamer.nlquote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef milk-shake het volgende:
[..]
als het helpt.............................![]()
hetzelfde gebeurde een net getrouwd echtpaar vorig jaar in nieuw zeeland die daders hebben 20 jaar gekregenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees gerust. Niet eens een boete. Helemaal niets. Een meisje ongevraagd met drie personen de kleren van het lijf rukken terwijl 3 anderen het vriendje onder dwang vasthouden, MAG !!!! Jawel!!! Dat wordt GOEDGEKEURD. Niets aan de hand volgens de redactie.
Laten we eerlijk zijn.... eigenlijk is het 15 - 2quote:Op zondag 15 juli 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Het is nog steeds 6-2.
De verhoudingen zijn compleet zoeken en de FEBO doet vrolijk mee. Stoer wel van de FEBO, ze mogen niet meer drinken.
Als er in 2 uur 3 COSsen volgebaggerd zijn ga ik er idd vanuit dat ik wat gemist heb...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, want stel je voor dat je 2 uur mist![]()
Is het een leugen dat hij haar leugen heeft achtergehouden? Beats me..quote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij had het ook niet meteen nadat Tamara weg was hoeven zeggen. Kan ook later op de avond, of de volgende dag. Maar om dit nou dagenlang bij je te dragen, en ondertussen mooi weer te spelen en Amanda te blijven neuken, alsof er niets aan de hand is.. ik vind dat eigenlijk een veel en veel grotere leugen dan wat Amanda heeft gedaan omdat ze zich (heel voorstelbaar m.i.) zorgen maakte om Brians' gevoelens voor zijn ex.
Ik hoop op een grote bos brandnetels, en afgesteekt met bereklauwen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:51 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
wilgo komt straks met een bos bloemen de tuin om te vertellen dat het afgelopen is voor haar
heb je toch weer moed gekregen te postenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Het is nog steeds 6-2.
De verhoudingen zijn compleet zoeken en de FEBO doet vrolijk mee. Stoer wel van de FEBO, ze mogen niet meer drinken.
Was superhandig, toen ik begin van de avond van het strand kwam.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, want daar staat altijd iets in dat jullie nog niet weten![]()
En mij interesseert het geen ruk meer. Eerst in den beginne had ik nog medelijden emt amanda maar dat is helemaal weg. Ze verdienen elkaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik neem het hem niet kwalijk, zij pikt het allemaal maar van hem. Zolang ze maar seks kunnen hebben.
Maar hier wordt het hele gebeuren niet eens genoemd op de TIEN site.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:52 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
hetzelfde gebeurde een net getrouwd echtpaar vorig jaar in nieuw zeeland die daders hebben 20 jaar gekregen
Dat zou al genoeg reden moeten zijn Ja !!!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wees gerust. Niet eens een boete. Helemaal niets. Een meisje ongevraagd met drie personen de kleren van het lijf rukken terwijl 3 anderen het vriendje onder dwang vasthouden, MAG !!!! Jawel!!! Dat wordt GOEDGEKEURD. Niets aan de hand volgens de redactie.
Ja hoor,en Natasia heeft dus de absolute macht in dgk.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef pullup het volgende:
Ik kijk net het filmpje van vanmiddag en k verwacht nu toch eigenlijk voor het eerst een exit.
Hier kunnen ze toch echt niet omheen.
en jij verklapt daar gewoon mijn bericht dat ze op reces zijn....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon die misschien wel volstrekt nutteloze email adressen van mij overgenomen.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
J.Dijsselbloem@tweedekamer.nl ; A.Wolfsen@tweedekamer.nl ; jan@janmarijnissen.nl ; p.ulenbelt@tweedekamer.nl ; M.dePater@tweedekamer.nl ; A.Willemse-vanderPloeg@tweedekamer.nl ; r.verdonk@tweedekamer.nl ; A.vMiltenburg@tweedekamer.nl ; G.Wilders@tweedekamer.nl ; M.Agema@tweedekamer.nl ; F.Halsema@tweedekamer.nl ; W.vGent@tweedekamer.nl ; e.wiegman@tweedekamer.nl ; a.slob@tweedekamer.nl ; a.pechtold@tweedekamer.nl ; M.Thieme@tweedekamer.nl
Veel plezier ermee!![]()
Ik vind het een leugen om te pretenderen dat er niets aan de hand is, en gewoon te blijven neuken, terwijl je in je achterhoofd een confrontatie aan het voorbereiden bent.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:52 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Is het een leugen dat hij haar leugen heeft achtergehouden? Beats me..
Maar ja, zij had reden genoeg om zich zorgen te maken, Tamara is een cutie dusse..
Daar is ie ook 2x op aangesproken door BANNJ.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef Kaleddis het volgende:
Het is trouwens wel grappig als je het filmpje terugkijkt en dan alleen op Nix let. Hij huppelt wat rond maar doet werkelijk nix![]()
precies!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het een leugen om te pretenderen dat er niets aan de hand is, en gewoon te blijven neuken, terwijl je in je achterhoofd een confrontatie aan het voorbereiden bent.
Ja dat is nog het ergstequote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar hier wordt het hele gebeuren niet eens genoemd op de TIEN site.
Hij loog toen hij zei dat niemand het hem verteld had, dat hij zelf dingen bij elkaar had opgeteld.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:52 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Is het een leugen dat hij haar leugen heeft achtergehouden? Beats me..
Maar ja, zij had reden genoeg om zich zorgen te maken, Tamara is een cutie dusse..
Is toch grappig!!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en jij verklapt daar gewoon mijn bericht dat ze op reces zijn....![]()
Het is ook niet gebeurd, het was allemaal 1 grote HOAX.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bacillus anthracis op een kaartje voor Natasia onder de postzegel...en dan erop schrijven:quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik hoop op een grote bos brandnetels, en afgesteekt met bereklauwen.
zei ze dat echt???quote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef Carlaa het volgende:
Natasja: vandaag had ik karate-kickboks les, en we hadden een weerloze pop om op te oefenen.....
Ze geeft het dus weer gewoon toe
Precies, ik snap ook niet waarom hij dit op deze avond ineens zegt, het lijkt wel of er iets achter zit.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij had het ook niet meteen nadat Tamara weg was hoeven zeggen. Kan ook later op de avond, of de volgende dag. Maar om dit nou dagenlang bij je te dragen, en ondertussen mooi weer te spelen en Amanda te blijven neuken, alsof er niets aan de hand is.. ik vind dat eigenlijk een veel en veel grotere leugen dan wat Amanda heeft gedaan omdat ze zich (heel voorstelbaar m.i.) zorgen maakte om Brians' gevoelens voor zijn ex.
Dit is toch niet te geloven, hoe kan dit???????quote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef Carlaa het volgende:
Natasja: vandaag had ik karate-kickboks les, en we hadden een weerloze pop om op te oefenen.....
Ze geeft het dus weer gewoon toe
Kijk maar niet .Het is echt kippevel krijgen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:51 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Kom net thuis, ga speuren naar filmpje van vanmiddag, vrees dat ik er nu al een naar gevoel van krijg
Een confrontatie aan het voorbereiden, die geen ander gevolg heeft dan weer make upseks...dus wat is het verschil?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het een leugen om te pretenderen dat er niets aan de hand is, en gewoon te blijven neuken, terwijl je in je achterhoofd een confrontatie aan het voorbereiden bent.
Of een fruitmand met granaatappels.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik hoop op een grote bos brandnetels, en afgesteekt met bereklauwen.
Zoals ze zelf al aangaf, ze is onschendbaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch niet te geloven, hoe kan dit???????
Yep, en daarna "ik heb ook een nieuwe houtgreep geleerd"quote:
Ja, want wie zei het hem nou...dat heb ik gemist.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij loog toen hij zei dat niemand het hem verteld had, dat hij zelf dingen bij elkaar had opgeteld.
Ze hebben het bericht gewist, even zoeken.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |