+++quote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef Meganog het volgende:
B: "Een relatie is een blok hout. Daar ga je een beeldhouwwerk van maken. Kap hier kap daar. Ga je liegen dan kap je te diep, dat kun je niet meer goedmaken. Uiteindelijk blijft van het hele beeldhouwwerk niks over."
Amanda: "Op dat moment voelde ik alsof het hele houtwerk versnipperd was."
Wat dacht je? Laat ik het maar doen?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
volgt
Als er in GTST een verhaallijn als deze had gezeten, hadden er nu wel een paar personages vastgezeten.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:37 schreef nueffeniet het volgende:
als er geen sancties komen .klopt het toch niet,,dan kijken we echt naar goeie en slechte tijden ,en wacht ik op de intrede van arnie
Zo FEBO dacht ook eens, laten we iets doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:45 schreef Yollie het volgende:
Ze mogen niets meer drinken (allemaal).
Was er dan zoveel gedronken danquote:Op zondag 15 juli 2007 22:45 schreef Yollie het volgende:
Ze mogen niets meer drinken (allemaal).
Of al 3 keer uit de dood opgestaan als geestverschijning.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er in GTST een verhaallijn als deze had gezeten, hadden er nu wel een paar personages vastgezeten.
Meegekregen wat er vanmiddag is gebeurd?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef Copycat het volgende:
Ik durf 't bijna niet te vragen ...
... maar is het nog steeds komkommer en kwel?
Ga je diep schamen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef milk-shake het volgende:
ik heb weer met hartkloppingen naar het filmpje (gevecht van vanmiddag) gekeken, en weer doenze er niks aan...........................ik schaam mij gewoon dat ik een dgk fan ben...
![]()
Ja, want daar staat altijd iets in dat jullie nog niet wetenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alles beter dan weer zo'n OPloze COS...
lol klopt wel wat voor ludo en frits van houten oh en martine hafkampquote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er in GTST een verhaallijn als deze had gezeten, hadden er nu wel een paar personages vastgezeten.
Poëzie, ware poëzie.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef Meganog het volgende:
B: "Een relatie is een blok hout. Daar ga je een beeldhouwwerk van maken. Kap hier kap daar. Ga je liegen dan kap je te diep, dat kun je niet meer goedmaken. Uiteindelijk blijft van het hele beeldhouwwerk niks over."
Amanda: "Op dat moment voelde ik alsof het hele houtwerk versnipperd was."
Je kunt altijd de 2e Kamer mailen...doen ze op VOL ook..quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef milk-shake het volgende:
ik heb weer met hartkloppingen naar het filmpje (gevecht van vanmiddag) gekeken, en weer doenze er niks aan...........................ik schaam mij gewoon dat ik een dgk fan ben...
![]()
de herhaling is meestal hetzelfde dus ze doen er inderdaad weer niks aan net als vanmiddagquote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef milk-shake het volgende:
![]()
Wel als ik net 2 uur bij de PC vandaan geweest ben en het hier inmiddels weer 3 COSsen verder is...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, want daar staat altijd iets in dat jullie nog niet weten![]()
als het helpt.............................quote:Op zondag 15 juli 2007 22:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je kunt altijd de 2e Kamer mailen...doen ze op VOL ook..![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alles beter dan weer zo'n OPloze COS...
Ja, zeer zijdelings. Walgelijk. En dan heb ik het met name over de onbegrijpelijke laissez-faire houding van achter.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Meegekregen wat er vanmiddag is gebeurd?
Hij had het ook niet meteen nadat Tamara weg was hoeven zeggen. Kan ook later op de avond, of de volgende dag. Maar om dit nou dagenlang bij je te dragen, en ondertussen mooi weer te spelen en Amanda te blijven neuken, alsof er niets aan de hand is.. ik vind dat eigenlijk een veel en veel grotere leugen dan wat Amanda heeft gedaan omdat ze zich (heel voorstelbaar m.i.) zorgen maakte om Brians' gevoelens voor zijn ex.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Als hij het tegen haar had gezegd op het moment dat zij woedend was, was het niet zo goed overgekomen als nu...
O wel hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef pullup het volgende:
Ik kijk net het filmpje van vanmiddag en k verwacht nu toch eigenlijk voor het eerst een exit.
Hiet kunnen ze toch echt niet omheen.
Ja, want stel je voor dat je 2 uur mistquote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel als ik net 2 uur bij de PC vandaan geweest ben en het hier inmiddels weer 3 COSsen verder is...
Beetje waardeloos als de OP dan leeg is.
Ja hoor, met grote bogen gaan ze hier om heen!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef pullup het volgende:
Ik kijk net het filmpje van vanmiddag en k verwacht nu toch eigenlijk voor het eerst een exit.
Hier kunnen ze toch echt niet omheen.
Ze hebben gewoon die misschien wel volstrekt nutteloze email adressen van mij overgenomen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef CoT het volgende:
Hou eens op over VOL
Die mensen zijn niet goed wijs
Wees gerust. Niet eens een boete. Helemaal niets. Een meisje ongevraagd met drie personen de kleren van het lijf rukken terwijl 3 anderen het vriendje onder dwang vasthouden, MAG !!!! Jawel!!! Dat wordt GOEDGEKEURD. Niets aan de hand volgens de redactie.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef pullup het volgende:
Hiet kunnen ze toch echt niet omheen.
Ik hoor de violen van de uitzending al.quote:
Ja die is van het WNF.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef Dark het volgende:
Er staat een cameraman in de tuin om Natasia te filmen?
Kom net thuis, ga speuren naar filmpje van vanmiddag, vrees dat ik er nu al een naar gevoel van krijgquote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef pullup het volgende:
Hier kunnen ze toch echt niet omheen.
wilgo komt straks met een bos bloemen de tuin om te vertellen dat het afgelopen is voor haarquote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef Dark het volgende:
Er staat een cameraman in de tuin om Natasia te filmen?
Wat mij betreft wel. Het is nog steeds 6-2.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef Copycat het volgende:
Ik durf 't bijna niet te vragen ...
... maar is het nog steeds komkommer en kwel?
Dat niet alleen, ze hebben er op voorhand en na het bezoek van Tamara al uitgebreid over gehad.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij had het ook niet meteen nadat Tamara weg was hoeven zeggen. Kan ook later op de avond, of de volgende dag. Maar om dit nou dagenlang bij je te dragen, en ondertussen mooi weer te spelen en Amanda te blijven neuken, alsof er niets aan de hand is.. ik vind dat eigenlijk een veel en veel grotere leugen dan wat Amanda heeft gedaan omdat ze zich (heel voorstelbaar m.i.) zorgen maakte om Brians' gevoelens voor zijn ex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |