+++quote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef Meganog het volgende:
B: "Een relatie is een blok hout. Daar ga je een beeldhouwwerk van maken. Kap hier kap daar. Ga je liegen dan kap je te diep, dat kun je niet meer goedmaken. Uiteindelijk blijft van het hele beeldhouwwerk niks over."
Amanda: "Op dat moment voelde ik alsof het hele houtwerk versnipperd was."
Wat dacht je? Laat ik het maar doen?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
volgt
Als er in GTST een verhaallijn als deze had gezeten, hadden er nu wel een paar personages vastgezeten.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:37 schreef nueffeniet het volgende:
als er geen sancties komen .klopt het toch niet,,dan kijken we echt naar goeie en slechte tijden ,en wacht ik op de intrede van arnie
Zo FEBO dacht ook eens, laten we iets doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:45 schreef Yollie het volgende:
Ze mogen niets meer drinken (allemaal).
Was er dan zoveel gedronken danquote:Op zondag 15 juli 2007 22:45 schreef Yollie het volgende:
Ze mogen niets meer drinken (allemaal).
Of al 3 keer uit de dood opgestaan als geestverschijning.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er in GTST een verhaallijn als deze had gezeten, hadden er nu wel een paar personages vastgezeten.
Meegekregen wat er vanmiddag is gebeurd?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef Copycat het volgende:
Ik durf 't bijna niet te vragen ...
... maar is het nog steeds komkommer en kwel?
Ga je diep schamen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef milk-shake het volgende:
ik heb weer met hartkloppingen naar het filmpje (gevecht van vanmiddag) gekeken, en weer doenze er niks aan...........................ik schaam mij gewoon dat ik een dgk fan ben...
![]()
Ja, want daar staat altijd iets in dat jullie nog niet wetenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alles beter dan weer zo'n OPloze COS...
lol klopt wel wat voor ludo en frits van houten oh en martine hafkampquote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als er in GTST een verhaallijn als deze had gezeten, hadden er nu wel een paar personages vastgezeten.
Poëzie, ware poëzie.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef Meganog het volgende:
B: "Een relatie is een blok hout. Daar ga je een beeldhouwwerk van maken. Kap hier kap daar. Ga je liegen dan kap je te diep, dat kun je niet meer goedmaken. Uiteindelijk blijft van het hele beeldhouwwerk niks over."
Amanda: "Op dat moment voelde ik alsof het hele houtwerk versnipperd was."
Je kunt altijd de 2e Kamer mailen...doen ze op VOL ook..quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef milk-shake het volgende:
ik heb weer met hartkloppingen naar het filmpje (gevecht van vanmiddag) gekeken, en weer doenze er niks aan...........................ik schaam mij gewoon dat ik een dgk fan ben...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |