heb je het ookogenomen?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:58 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Yep, en daarna "ik heb ook een nieuwe houtgreep geleerd"
Nog even onzin als "een bloedende pop" enzovoorts
Ze kan altijd zeggen dat het een geintje was.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch niet te geloven, hoe kan dit???????
Als die nou eens met zijn nek aan een stevig stuk touw ging bungelen, dan kreeg ik misschien een glimlach op mijn gezicht van hemquote:Op zondag 15 juli 2007 22:58 schreef ericahysterica het volgende:
jaap denkt dat het publiek zijn grappigheid wil![]()
Ik begrijp ook niet dat er uberhaupt kinderen naar mogen kijken...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kijk maar niet .Het is echt kippevel krijgen.
Hier komen in ieder geval de streams overdag niet meer aan.
Mijn zoontje zag het ook en vraagt nu steeds of het echt was.
Wil echt niet meer dat ze iets kunnen zien.
nee, maar ik zal niet de enige zijn die het gehoord heeft. Ze is in de tuin met Amoebe, Denniks en Nadiaquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:58 schreef Copycat het volgende:
Amanda betoogt haar spijt aan Brian over het sneaky snuffelen, lees ik op Tien.
Zijn broerquote:Op zondag 15 juli 2007 22:59 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Ja, want wie zei het hem nou...dat heb ik gemist.
Mijn kinderen hebben het ook gezien en snappen er ook niets meer van.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kijk maar niet .Het is echt kippevel krijgen.
Hier komen in ieder geval de streams overdag niet meer aan.
Mijn zoontje zag het ook en vraagt nu steeds of het echt was.
Wil echt niet meer dat ze iets kunnen zien.
ik heb het ook gehoord.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:00 schreef Carlaa het volgende:
[..]
nee, maar ik zal niet de enige zijn die het gehoord heeft. Ze is in de tuin met Amoebe, Denniks en Nadia
Sonja Bakker? MORA?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:01 schreef yvonne het volgende:
Oh ja, er komen investeerders op de site van Jaap af
75% van de deelnemers.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:00 schreef Copycat het volgende:
Ziek. Zwaar ziek. Het programma, de makers en de deelnemers.
Missen wij dan de streams?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:02 schreef HiDiHo het volgende:
del m:\*.* /s
oh, wat heb ik daar een zin in![]()
sorry![]()
hey, het was tijd om televee te maken. de camerman zat buiten al in positiequote:Op zondag 15 juli 2007 22:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies, ik snap ook niet waarom hij dit op deze avond ineens zegt, het lijkt wel of er iets achter zit.
Als er iets is wat je dwars zit, kan je toch niet normaal doen tegen die persoon en dagen overheen laten gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |