abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juli 2007 @ 22:43:12 #1
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51504308
Ik heb geen testers meer nodig

Hoi mensjes,

Ik ben sinds kort met mijn vriendin een erotisch spel aan het ontwikkelen. Even in het kort het hoe en waarom: Een jaartje of 3 terug vond ik via een erotische spellen topic hier op Fok het spelletje \'InterActions for Partners\'. Dit spel lijkt alleen jammer genoeg niet meer doorontwikkeld te worden, en is volledig engelstalig. Daarom heb ik het idee opgevat om dat zelf te gaan ontwikkelen, van grond af aan, in het nederlands .

De bedoeling van het spel (en het origineel) is om 2 partners ongedwongen opdrachten bij elkaar te laten uitvoeren. Dit varieert van \"onschuldige\" communicatie (\"Wat vind je partner het lekkerst in bed\", bijv.), tot ronduit kinky opdrachten waaronder BDSM en exhibitionisme. Met ongedwongen wordt bedoeld dat je een opdracht mag weigeren (tegen een prijs in punten) en categorieën kan uitsluiten. Niet iedereen is into kinky natuurlijk.

Het spel draait om punten verdienen, en met die punten kan je kleding kopen van je partner. Wanneer een partner alle kleding heeft gekocht van zijn/haar tegenspeler en een aantal aanvullende punten heeft verdient wint hij/zij.

Goed, waarom dit topic ? Nou, om het spelletje uiteindelijk (freeware) aan te kunnen bieden moet het natuurlijk wel een degelijk product zijn en niet elke 5 min. crashen. Daarom moet het goed getest worden, en daar wou ik mijn seksbeluste medefokkers voor gebruiken . Ik verwacht over een maandje of 1,5 (begin september dus) de testfase in te gaan en voor die tijd zou ik graag een aantal koppels willen hebben die mijn spelletje willen testen.

Ook aanvullende ideeën zijn uiteraard welkom, dus reageer gerust met suggesties, of geef je alvast op als tester.

Alvast bedankt,
Blind_Guardian

ps. Om de spamroepers voor te zijn: ik heb toestemming van Fok, ik maak freeware en ik heb nog niets om te tonen dus ik denk niet dat ik aan het spammen ben

Ik heb geen testers meer nodig

[ Bericht 3% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 13-10-2007 00:14:16 ]
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  zondag 15 juli 2007 @ 22:46:40 #2
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_51504428
Ik ken het oorspronkelijke spel niet (en ik ben vast niet de enige). Heb je een linkje oid?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_51504430
tester geeft zich op
pi_51504480
omfg het is een computer spelletje, -edit-, -edit-, -edit- dit is echt het treurigste wat ik in tijden ben tegengekomen.

Maak er een spel met kaartjes van en het wordt een leuk idee.

[ Bericht 8% gewijzigd door Underdoggy op 15-07-2007 22:53:54 ]
  zondag 15 juli 2007 @ 22:50:15 #5
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_51504572
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef Underdoggy het volgende:
omfg het is een computer spelletje, sukkel, computernerd, jezus dit is echt het treurigste wat ik in tijden ben tegengekomen.

Nou nou, doe ff normaal zeg...Je kan het toch ook normaal verwoorden?

@ B_G: Hoe moeten we dat ons eigenlijk voorstellen? Zit je dan met zijn tweetjes achter de pc of kan het ook anders?
  zondag 15 juli 2007 @ 22:53:58 #6
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_51504710
En het heeft niks met sex te maken, maar meer met DIG, maarreh: is het niet het makkelijkst om de talen in een aparte module onder te brengen? Dan hoef je alleen maar vertalingen te maken in een losse module, die je per taal kunt invoegen/vervangen.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_51504752
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:50 schreef Aventura het volgende:

[..]

Nou nou, doe ff normaal zeg...Je kan het toch ook normaal verwoorden?
Ok, done, maar dit kan je echt alleen maar op Fok! tegenkomen. Mensen wiens leven zoooo erg achter de computer afspeelt dat ze zelfs zulke dingen bedenken
pi_51504777
Lijkt me wel grappig (ik had me al aangeboden als tester, partner zit overigens ook op fok) juist omdat het een computerspel is..Wij zitten nu vaak te msnnen en kunnen straks dus kinky spelletjes doen
(of moet je het samen achter 1 pc spelen?)
  zondag 15 juli 2007 @ 23:00:31 #9
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_51504991
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:55 schreef zoutig het volgende:
Lijkt me wel grappig (ik had me al aangeboden als tester, partner zit overigens ook op fok) juist omdat het een computerspel is..Wij zitten nu vaak te msnnen en kunnen straks dus kinky spelletjes doen
Nee, je kunt elkaar ook gewoon e-spanken.
A.F.C. Ajax
  zondag 15 juli 2007 @ 23:01:49 #10
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51505045
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef RonaldV het volgende:
Ik ken het oorspronkelijke spel niet (en ik ben vast niet de enige). Heb je een linkje oid?
Het originele spel (alleen nog de uitleg, de downloads zijn al een tijdje weg)
quote:
omfg het is een computer spelletje, -edit-, -edit-, -edit- dit is echt het treurigste wat ik in tijden ben tegengekomen.

Ieder zo z'n ding he. Als het je niet aanspreekt of je alleen maar bordspelletjes wil doen, dan zoek je toch ergens anders? Maar laat elkaar ff in z'n waarde joh .
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:50 schreef Aventura het volgende:
@ B_G: Hoe moeten we dat ons eigenlijk voorstellen? Zit je dan met zijn tweetjes achter de pc of kan het ook anders?
Je hoeft niet continu achter de pc te zitten, integendeel zelfs, lijkt mij ook niet leuk.

Het spelverloop is globaal zo: je bepaald of je punten wilt verdienen of uitgeven (mits je punten hebt). Wil je punten verdienen dan krijg je een opdracht. Zolang er alleen sprake is van communicatieve opdrachten heeft 't niet zoveel zin om van de pc weg te lopen aangezien die meestal maar kort duren. Maar er zitten ook (later in het spel) speelse opdrachtjes tussen zoals voor een half minuutje de "streaker" uit gaan hangen, en dat doe je natuurlijk niet achter de pc.

Heb je een opdrachtje uitgevoerd dan klik je simpelweg op "Klaar" en is de volgende aan de beurt. Hierdoor kan je er een redelijk tempo inhouden en hoef je niet steeds naar het scherm te staren. Uiteraard is het mogelijk om dit idee als bordspel uit te werken, maar via internet bereik je toch een iets grotere groep he. Daarnaast wil ik mijn spel gratis houden, en dat kan niet als je het uitgeeft via een (erotische) winkel.
pi_51505057
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:00 schreef SoupNazi het volgende:

[..]

Nee, je kunt elkaar ook gewoon e-spanken.
Ik bedoel meer of het een lange termijn spel is zoals partnerlink(?).
Met opdrachten die je dan ergens in die week uit kan voeren...

zondag 15 juli 2007 @ 23:06:36 #12
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51505221
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef RonaldV het volgende:
En het heeft niks met sex te maken, maar meer met DIG, maarreh: is het niet het makkelijkst om de talen in een aparte module onder te brengen? Dan hoef je alleen maar vertalingen te maken in een losse module, die je per taal kunt invoegen/vervangen.
Goed idee, ben toch al van plan het spel uiteindelijk meertalig uit te brengen
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:55 schreef zoutig het volgende:
Achter 1 pc is wel handig ja. Ik zou er een netwerkfunctie in kunnen bouwen, maar wat zou de toegevoegde waarde zijn? Bij elkaar zijn en opdrachten varieren van vragen rond kietelen, neuken, strelen, spanken, vastbinden enz. lijkt mij fijner dan masturberen over internet heen.

Ik ben misschien een PC fanaat, maar niet zo extreem hoor
pi_51505291
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:06 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Goed idee, ben toch al van plan het spel uiteindelijk meertalig uit te brengen
[..]

Achter 1 pc is wel handig ja. Ik zou er een netwerkfunctie in kunnen bouwen, maar wat zou de toegevoegde waarde zijn? Bij elkaar zijn en opdrachten varieren van vragen rond kietelen, neuken, strelen, spanken, vastbinden enz. lijkt mij fijner dan masturberen over internet heen.

Ik ben misschien een PC fanaat, maar niet zo extreem hoor
Ja komt omdat ik dus partnerlink in me hoofd heb. Nooit gespeeld zelf maar ik hoorde dat de meeste opdrachten dan op lange termijn waren. Vandaar dat ik daarbij hier ook aan dacht.
Maar het is dus gewoon net zo'n bordspel , maar dan op de pc
  zondag 15 juli 2007 @ 23:09:02 #14
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51505301
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:02 schreef zoutig het volgende:
Ik bedoel meer of het een lange termijn spel is zoals partnerlink(?).
Met opdrachten die je dan ergens in die week uit kan voeren...

Het spel is in de eerste opzet bedoeld als uurtje tot avond-vullend, en om iin 1 huis uit te voeren. Echter, mocht het aanslaan, wie weet breng ik er dan ook wel een lange termijn en meer locaties mogelijkheid in . Een spelletje bouwen houdt niet op bij het uitgeven ervan he, daarom geef ik in dit opzicht ook de voorkeur aan een computerspel.
pi_51505393
Kan het spel op de gameboy?
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_51505476
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:09 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Het spel is in de eerste opzet bedoeld als uurtje tot avond-vullend, en om iin 1 huis uit te voeren. Echter, mocht het aanslaan, wie weet breng ik er dan ook wel een lange termijn en meer locaties mogelijkheid in . Een spelletje bouwen houdt niet op bij het uitgeven ervan he, daarom geef ik in dit opzicht ook de voorkeur aan een computerspel.
Ik vind het echt een super idee ! Helemaal omdat het gratis wordt. Veel spellen schijnen ontzettend tegen te vallen en dan betaal je toch ff 30 euro.

Ik heb trouwens het spel toss. Dat is een soort truth or dare. Zelfde idee dus, maar daar in is ipv met punten met opdrachten gewerkt. Als je dus een opdracht niet uit wil voeren moet je partner iets (van te voren) verzinnen voor je om te doen.
Voorbeeldje, in de opdracht staat dat je slagroom ergens van af moet likken , jij houdt niet van slagroom dus wil dat niet, je heb dan voordat het spel begon al afgesproken dat als een opdracht niet uitvoert je moet strippen. Je moet dus iets kiezen wat je opzich wel wilt doen maar waar je niet om staat te springen.

Sorry voor het lange verhaal, maar wie weet kan je er wat mee
  zondag 15 juli 2007 @ 23:16:04 #17
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51505559
Een paar opdrachtjes uit het originele spel, door mij vertaald voor het gemak. Uitvoerder is de partner die de punten wil verdienen, Ontvanger is degene die als het goed is het meest plezier aan de opdracht beleeft :
quote:
<Ontvanger>, Om de een of andere reden ben je een bekende seks-onderzoeker geworden. Stel je voor . . . betaald worden om de hele dag te luisteren naar de seksuele geschiedenis, voorkeuren, en fantasieën van anderen! Onnodig om te zeggen, maar <Uitvoerder> is je meest recente vrijwilliger. Interview <Uitvoerder> gedurende een paar minuten om alles te ontdekken over <Uitvoerder>'s seksuele geschiedenis.
En een wat spannender (niveau 4 van 5):
quote:
<Uitvoerder>, je hebt zojuist ontdekt dat jouw klant, <Ontvanger>, een "undercover" politieagent is. En nu ben je opgepakt voor illegale prostitutie. Echter, agent <Ontvanger> is onder de indruk van je, en bied je een kans om de cel te ontlopen. Laat je door agent <Ontvanger> aan een stoel vastbinden en met je spelen op elke mogelijke manier gedurende 3 minuten. Daarna ben je vrij. Ben je bereid tot deze onverwachte losprijs?
pi_51505674
Leuk dat er verschillende niveaus zijn. Ik vind bv het eerste vb totaal niet interessant om te spelen, ik weet zijn geschiedenis precies en ken al zijn ex'en persoonlijk
Dat is dus ook het probleem wat ik met die spelen heb. De meeste opdrachten zijn echt heel soft...
  zondag 15 juli 2007 @ 23:21:21 #19
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51505723
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:11 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Kan het spel op de gameboy?
Nope, tenzij jij een manier weet om pc spellen op de gameboy te plaatsen...
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef zoutig het volgende:
Ik vind het echt een super idee ! Helemaal omdat het gratis wordt. Veel spellen schijnen ontzettend tegen te vallen en dan betaal je toch ff 30 euro.

Ik heb trouwens het spel toss. Dat is een soort truth or dare. Zelfde idee dus, maar daar in is ipv met punten met opdrachten gewerkt. Als je dus een opdracht niet uit wil voeren moet je partner iets (van te voren) verzinnen voor je om te doen.
Voorbeeldje, in de opdracht staat dat je slagroom ergens van af moet likken , jij houdt niet van slagroom dus wil dat niet, je heb dan voordat het spel begon al afgesproken dat als een opdracht niet uitvoert je moet strippen. Je moet dus iets kiezen wat je opzich wel wilt doen maar waar je niet om staat te springen.

Sorry voor het lange verhaal, maar wie weet kan je er wat mee
Dank je voor de tip . Ik weet niet of ik er iets mee kan doen, aangezien het idee van dit spel er op gebaseerd is dat je, door punten te verdienen kleding van de ander koopt en op deze manier dus uiteindelijk allebei kledingloos bent. Daarna kan je doorgaan met het spel tot een van de 2 partners wint (en zelf dan kan je nog doorgaan). De opdrachten vanaf orale seks en verder komen in de regel pas aan bod als 1 van de 2 partijen zijn/haar kleding al kwijt is.
  zondag 15 juli 2007 @ 23:25:52 #20
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51505885
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:20 schreef zoutig het volgende:
Leuk dat er verschillende niveaus zijn. Ik vind bv het eerste vb totaal niet interessant om te spelen, ik weet zijn geschiedenis precies en ken al zijn ex'en persoonlijk
Dat is dus ook het probleem wat ik met die spelen heb. De meeste opdrachten zijn echt heel soft...
Geloof me, bij mij zijn de latere opdrachten dat niet, en je kan de snelheid waarop niveau 2 en verder beschikbaar worden zelf instellen (je kan zelfs direct met niveau 2 beginnen in mijn mening).

Niveau 1: communicatie
Niveau 2: handtastelijkheden
Niveau 3: naaktheid
Niveau 4: algemene seks
Niveau 5: ronduit kinky (Bondage, SM, anaal, exhibitionisme, tot en met "Water sport" indien gewenst).

Niet iedereen houdt van elk type opdracht, dus in overleg kan je een aantal categorieen vooraf uitzetten. Ik hou bijv. beslist niet van plasseks, maar er schijnen mensen te bestaan...
pi_51506755
Leuk idee op zich, weet niet of het een beetje te doen is op een PC, maar goed.

Partnerlink vond ik maar een suffe bedoening, dat heb ik een keer geprobeerd, en na een paar minuten hebben we het weggezet en zijn we een leuk rollenspel gaan doen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_51506856
Khad me in het andere topic al gemeld, maar bij deze: ben graag tester!
pi_51506859
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
tester geeft zich op
Nog 1
Ik Ben Hier Geweest...!!
pi_51507054
Oh, ik wil ook wel testen, trouwens.
  maandag 16 juli 2007 @ 00:14:05 #25
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51507567
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:58 schreef heiden6 het volgende:
Oh, ik wil ook wel testen, trouwens.
Nog steeds met lupa? Herinner me jullie nog wel van februari vorig jaar ...

OT: ik ga zo maffen, maar bedankt voor de vooraanmeldingen. Hopelijk stel ik jullie tegen de tijd dat we testklaar zijn niet teleur .
pi_51510269
Ol wil me ook aanmelden
Een onbeduidende man is niets, een onbeduidende vrouw is toch nog altijd een vrouw.
pi_51512046
strak idee blind, ik wil het ook wel testen
Ik zie opties tot bordspel verwerken als het echt leuk is om te doen?
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  maandag 16 juli 2007 @ 11:08:05 #28
127943 pro2call
interessant
pi_51515414
ik wil ook wel testen......
  maandag 16 juli 2007 @ 12:37:44 #29
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_51518095
Zet me maar op je tester-lijstje.
- Privacy Matters
  maandag 16 juli 2007 @ 17:32:20 #30
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_51527823
* Meldt zich als tester...
Met trots vernoemd naar John Lennon....
Gez: Nokia's -&gt; [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
pi_51530569
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:48 schreef heiden6 het volgende:
Leuk idee op zich, weet niet of het een beetje te doen is op een PC, maar goed.

Partnerlink vond ik maar een suffe bedoening, dat heb ik een keer geprobeerd, en na een paar minuten hebben we het weggezet en zijn we een leuk rollenspel gaan doen.
Op een wasmachine die aan het centrifugeren is gaat het een stuk beter , maar ik wil wel tester zijn.
  maandag 16 juli 2007 @ 20:14:10 #32
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51533053
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:01 schreef klipper het volgende:
Op een wasmachine die aan het centrifugeren is gaat het een stuk beter , maar ik wil wel tester zijn.
In de keuken gaat het ook goed : http://www.youtube.com/watch?v=zEIIeir9KoY

OT: opnieuw bedankt voor de aanmeldingen. Ik hou jullie op de hoogte als er nieuws is, of als iemand vragen heeft natuurlijk.
pi_51554106
Leuk idee!

Ik wil me ook wel aanmelden als tester!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:49:35 #34
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_51554712
Ook wij willen ons aanmelden.
Lijkt ons wel erg leuk idee.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 12:54:40 #35
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_51554858
Een spel dat er erg op lijkt en gebaseerd op monopoly. het heet Lovers Extacy.
het is al een aantal jaar oud.

het werkt het met categorieen / voorspel/naspel/bdsm/de daadzelf. maar ook dat je per speler opgeeft wat iemand aan heeft wat de sexuele voorkeur is

euren zijn etc etc. je voert opdrachten uit die je kan weigeren door jokers in te zetten. etc etc..
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_51588084
Wij willen ook wel testen.

tipje: in een ander spel werd uitdrukkelijk verboden om tijdens het spel klaar te komen. Ik neem aan dat dat ook voor dit spel geldt? (Anders zou het halverwege vast al worden afegbroken)
pi_51588142
ik wil best wat testen hoor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:39:55 #38
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51591819
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:51 schreef Bright het volgende:
Wij willen ook wel testen.

tipje: in een ander spel werd uitdrukkelijk verboden om tijdens het spel klaar te komen. Ik neem aan dat dat ook voor dit spel geldt? (Anders zou het halverwege vast al worden afegbroken)
Wordt niet explicitet verboden, bovendien kunnen de meeste mannen na een aantal minuten wel weer verder hoor (althans, ik wel ). De opdrachten zijn trouwens zo opgebouwd dat je niet gauw zal klaarkomen, tenzij je dat van nature al vrij gauw doet. Alleen bij algemene seksopdrachten zou je moeten uitkijken, maar hoe lang je een opdracht uitvoert mag je vaak zelf weten. Eigen risico dus.

ps. De SM liefhebbers kunnen natuurlijk ook een opdracht invoegen waarin je een gróóóót probleem hebt als je desondanks wel klaarkomt
pi_51593703
Tester meld zich

(erg leuk idee!)
pi_51598565
Waar haal je de oprachten vandaan? Of verzin je die allemaal zelf?

Hoeveel verschillende opdrachten zullen er ongeveer komen?
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:08:50 #41
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51601955
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 17:04 schreef l4m3r het volgende:
Waar haal je de oprachten vandaan? Of verzin je die allemaal zelf?

Hoeveel verschillende opdrachten zullen er ongeveer komen?
De opdrachten vertaal ik uit het originele spel, daarnaast kijk ik of ik er nog wat bij bedenk. Ook komt er een opdracht-editor, waarmee je je eigen opdrachtjes kan invoeren of bestaande kan bijwerken / verwijderen. Het geheel draait met een (open) SQLite database, dus je zou er evt. zelfs met een extern programma bijkunnen .

Mocht het spelletje goed gaan lopen dan sluit ik een 'opdrachten-uitbreidingspakket' niet uit.
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:52:56 #42
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_51605575
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:08 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

De opdrachten vertaal ik uit het originele spel, daarnaast kijk ik of ik er nog wat bij bedenk. Ook komt er een opdracht-editor, waarmee je je eigen opdrachtjes kan invoeren of bestaande kan bijwerken / verwijderen. Het geheel draait met een (open) SQLite database, dus je zou er evt. zelfs met een extern programma bijkunnen .

Mocht het spelletje goed gaan lopen dan sluit ik een 'opdrachten-uitbreidingspakket' niet uit.
En in dit topic komen de Open Source ideeën?
- Privacy Matters
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:56:22 #43
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51605676
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:52 schreef RonaldV het volgende:

[..]

En in dit topic komen de Open Source ideeën?
Ik volg je niet helemaal denk ik. Het spel wat ik ontwikkel is freeware. Of ik de source bekend maak is aan mij, maar ik denk niet dat ik dat dan weer zo gauw doe (zie er de noodzaak niet zo van in, bovendien kan een beetje betere developer als 'ie dat wil vast wel decompilen). De database is bewust een open DB, was een van de weinige gratis db's die ik kon vinden en het moet ook voor mij leuk blijven he
  woensdag 18 juli 2007 @ 21:23:56 #44
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_51606554
klinkt leuk
Zet mij ook maar op de test lijst... (nu nog vriendlief zover krijgen om mee te testen )
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  woensdag 18 juli 2007 @ 21:40:02 #45
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_51607106
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:56 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Ik volg je niet helemaal denk ik. Het spel wat ik ontwikkel is freeware. Of ik de source bekend maak is aan mij, maar ik denk niet dat ik dat dan weer zo gauw doe (zie er de noodzaak niet zo van in, bovendien kan een beetje betere developer als 'ie dat wil vast wel decompilen). De database is bewust een open DB, was een van de weinige gratis db's die ik kon vinden en het moet ook voor mij leuk blijven he
Ik riep hardop een idee. Of je het OpenSource maakt of niet is meer iets voor DIG. Wat ik bedoelde is of je hier input wilt hebben voor meer ideeën als de lijst met vragen eenmaal bekend is bij je testers.
- Privacy Matters
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:05:04 #46
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51607973
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:40 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik riep hardop een idee. Of je het OpenSource maakt of niet is meer iets voor DIG. Wat ik bedoelde is of je hier input wilt hebben voor meer ideeën als de lijst met vragen eenmaal bekend is bij je testers.
Oooooow, maar natuurlijk . Ik heb al aardig wat ideetjes voor nieuwe vragen en categorieen gekregen
pi_51617485
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:39 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Wordt niet explicitet verboden, bovendien kunnen de meeste mannen na een aantal minuten wel weer verder hoor (althans, ik wel ). De opdrachten zijn trouwens zo opgebouwd dat je niet gauw zal klaarkomen, tenzij je dat van nature al vrij gauw doet. Alleen bij algemene seksopdrachten zou je moeten uitkijken, maar hoe lang je een opdracht uitvoert mag je vaak zelf weten. Eigen risico dus.

ps. De SM liefhebbers kunnen natuurlijk ook een opdracht invoegen waarin je een gróóóót probleem hebt als je desondanks wel klaarkomt
Zou er dan ook niet een bepaalde maximum tijd aan een opdracht moeten zitten? (Anders doe je op een avond 2 wat flauwe opdrachten en dan is je spel weer voorbij)
Je zou per opdracht alvast een limiet kunnen instellen - bijv. elkaar sensueel strelen gedurende 1 minuut, of hem gedurende 2 minuten pijpen, of een ful body massage van 4 minuten of zo.
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:44:12 #48
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51638308
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 07:46 schreef Bright het volgende:

[..]

Zou er dan ook niet een bepaalde maximum tijd aan een opdracht moeten zitten? (Anders doe je op een avond 2 wat flauwe opdrachten en dan is je spel weer voorbij)
Je zou per opdracht alvast een limiet kunnen instellen - bijv. elkaar sensueel strelen gedurende 1 minuut, of hem gedurende 2 minuten pijpen, of een ful body massage van 4 minuten of zo.
Aan veel doe-opdrachten uit het origineel zitten ook al tijdlimieten hoor . En wat ik wil voorkomen is dat er teveel beperkingen worden opgelegd in het spel. Je moet niet worden verplicht tot "1 min. pijpen, 1 min neuken, 1 min ondersteboven aan de kapstok hangen met een buttplug in je kont".

De grote kracht van IAP was destijds (voor mij) dat het je niet alleen vrij stond om een opdracht te accepteren of niet, maar ook hoe lang je met iets bezig wou zijn. Voorkomt ook dat je elke minuut terug moet naar de pc. De pc is een handig communicatie hulpmiddel, maar weinig erotiserend bij een stevige vrijpartij
pi_51639736
ik heb geen kapstok
pi_51641421
Komt er ook een linuxversie?
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:45:23 #51
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51642981
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:07 schreef thabit het volgende:
Komt er ook een linuxversie?
Oei, da's een gevoelige. Ik programmeer nl. in C#, wat voor zover mij bekend niet onder Linux draait. Ik kan wel Java, maar niet zo goed als C#, vandaar mijn keuze.

Maar wellicht kan ik op Fok een codefanaat vinden die goed is in omschrijven naar een andere taal... Zal alleen niet in dit forum zijn vermoed ik.
pi_51643632
om zoiets voor telefoons te programmeren zou trouwens best een goed idee zijn, komt ineens in me op
  vrijdag 20 juli 2007 @ 08:54:21 #53
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51650917
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:59 schreef Maisnon het volgende:
om zoiets voor telefoons te programmeren zou trouwens best een goed idee zijn, komt ineens in me op
Neh, veels te klein scherm. Ik zie hooguit mogelijkheden voor het gebruik van telefoons tijdens het spel. De manier waarop laat ik even in het midden .
  zondag 22 juli 2007 @ 16:06:48 #54
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_51720590
interresant
Voices tell me I'm the shit.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:42:29 #55
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_51732753
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 08:54 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Neh, veels te klein scherm. Ik zie hooguit mogelijkheden voor het gebruik van telefoons tijdens het spel. De manier waarop laat ik even in het midden .
Bedoel je zo?

pardon the spam
- Privacy Matters
  zondag 22 juli 2007 @ 23:56:05 #56
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51735143
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:42 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Bedoel je zo?
[afbeelding]
pardon the spam
Too obvious ...

Verder slechts een kleine mededeling: ontwikkeling is druk aan de gang. Testers kunnen mij PM'en met mailadres of andere contactmogelijkheid als ze screenshots willen en worden uitgenodigd suggesties te doen over de naam en opmaak van het spel. Liever vroeg dan laat, ivm. de tijd die herschrijven zou kosten .
pi_51749018
ik wil ook wel testen, klinkt interessant maarrrrr er bestaat al iets wat redelijk lijkt op wat jij wilt maken:

http://www.i4play.com/main.htm

Dit is ook een soort sex-monopoly waar je opdrachten moet uitvoeren maar je ook je kleding kunt kwijtraken. Je kunt verder 'pass'-kaarten kopen als je een bepaalde opdracht niet wilt uitvoeren.

Per speler kun je aangeven wat zijn/haar voorkeuren zijn en welke speeltjes er voorhanden zijn.
Via een vragen-editor kun je de vragen aanpassen (in verschillende categorieen).

Anyway, misschien kun je er goede ideeen uit halen en het monopoly element eruit slopen
  maandag 23 juli 2007 @ 20:10:16 #58
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_51758840
tester meld,
zit alleen in afrika
dus ook stiekem een tvp voor als ik terug ben
pi_51760045
Ik heb geen vriendje
  maandag 23 juli 2007 @ 20:39:16 #60
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_51760191
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik heb geen vriendje
Agossie...
- Privacy Matters
pi_51760272
Is er geen versie waarbij je allemaal kinky dingen met jezelf uit kunt halen?
  maandag 23 juli 2007 @ 23:06:07 #62
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51766994
quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:10 schreef luciferist het volgende:
tester meld,
zit alleen in afrika
dus ook stiekem een tvp voor als ik terug ben
Tenzij je daar in je eentje zit kan je het spel altijd proberen. Ik wil het via internet uitgeven, dus...

quote:
Op maandag 23 juli 2007 20:41 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Is er geen versie waarbij je allemaal kinky dingen met jezelf uit kunt halen?
Je kan je richten op niveau 5, en daarvan de exhibitionistische opdrachten uitvoeren (en de foto's op Fok plaatsen) .

Zonder gein: sorry, 't is een 2 persoonsspelletje. Misschien later meer personen, maar minimum is altijd 2.
pi_51784607
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:13 schreef LaTiNo het volgende:
ik wil ook wel testen, klinkt interessant maarrrrr er bestaat al iets wat redelijk lijkt op wat jij wilt maken:

http://www.i4play.com/main.htm

Dit is ook een soort sex-monopoly waar je opdrachten moet uitvoeren maar je ook je kleding kunt kwijtraken. Je kunt verder 'pass'-kaarten kopen als je een bepaalde opdracht niet wilt uitvoeren.

Per speler kun je aangeven wat zijn/haar voorkeuren zijn en welke speeltjes er voorhanden zijn.
Via een vragen-editor kun je de vragen aanpassen (in verschillende categorieen).

Anyway, misschien kun je er goede ideeen uit halen en het monopoly element eruit slopen
Zou iemand dit spel misschien kunnen aanpassen, zodat de levels bijv. na 50 (ipv 200(!)) keer dobbelen omhoog gaan? Duurt nu veel te lang naar mijn mening..
pi_51807947
Ik wil ook wel testen.
pi_51807986
quote:
Ziet er geinig uit.
wat ik op de screenshots zag is wel handig, dat je kan aanvinken wat je in huis hebt, en ook wat je wel/niet wil doen met de andere spelers...
they say a dirty mind is a joy forever...
  woensdag 25 juli 2007 @ 13:05:18 #67
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_51814511
je moet dit echt op een telefoon/PDA kunnen doen.
dan heeft dit zeker potentie.

en kunnen beinvloeden dat je vriendin altijd de 'goede' opdrachten krijg.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_51814619
het klinkt als partner link, maar daar vond ik echt niks aan. ik hoop dat je realistische opdrachten hebt gekozen.
pi_51815640
klinkt wel interresant!
waar kan ik me aanmelden?
  woensdag 25 juli 2007 @ 20:08:08 #70
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51829601
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 13:38 schreef firestorm_99 het volgende:
klinkt wel interresant!
waar kan ik me aanmelden?
Hier . Ik heb nog geen website of downloadpagina. Dat laatste komt ook pas wanneer ik een testversie klaar heb.

Momenteel heb ik 25 testers, waarvan 3 ook aan hebben geboden om designwerk te verrichten. Nieuwe testers zijn natuurlijk altijd welkom, maar je zal op een paar dingen moeten letten:

• Het spel is in .Net 1.1 geschreven (ja, 3.0 is al uit, ik weet het, maar daar heb ik geen ontwikkeltools voor ). Je hebt dus tenminste v1.1 van het .Net Framework nodig (zie Windows Update of microsoft.com)
  • De opzet is in eerste instantie voor 2 spelers. Ben je vrijgezel of wil je partner niet meedoen dan kan je dus wel testen, maar de opdrachtjes uitvoeren wordt dan wat lastig. Bug-hunten is natuurlijk altijd mogelijk .
  • Het is alleen op een pc te spelen. Ik bezit niet de vereiste kennis om het op een PDA of mobiel te ontwikkelen, dus als iemand zich geroepen voelt kan hij/zij zelf de code porteren.

Testers kunnen bij voorkeur zich aanmelden via PM, met mailadres of andere contactmogelijkheid. Dit ivm. met toesturen screenshots en doorgeven link naar download wanneer we testklaar zijn.

Bedankt voor jullie interesse
  • Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
    pi_51830430
    Dit spel ga ik Thuis Veel sPelen
    pi_51856876
    quote:
    Op dinsdag 24 juli 2007 15:17 schreef Double_B het volgende:

[..]

Zou iemand dit spel misschien kunnen aanpassen, zodat de levels bijv. na 50 (ipv 200(!)) keer dobbelen omhoog gaan? Duurt nu veel te lang naar mijn mening..
    je kunt gelukkig wel de opdrachten aanpassen Je kunt ook aan/ uitvinken welke opdrachten je wel of niet in welk level wil gebruiken.Dat maakt dit spel wel interessant! Als je eigen wensen hebt kun je die er zo insleutelen. Heb nog niet gezien hoe je de levels sneller kunt laten gaan, als ik meer weet hoor je het wel
      vrijdag 27 juli 2007 @ 11:18:14 #73
    42466 EdPowers
    Professional Pervert
    pi_51881138
    quote:
    Op dinsdag 24 juli 2007 15:17 schreef Double_B het volgende:

[..]

Ik heb zelf versie 4 gespeeld en daar kun je zelf op een 1 2 of 3 klikken om van level te switchen.
    Zal in de nieuwste versie toch ook wel kunnen?
    pi_51881320
    Als de testers random aan een testster worden gekoppeld, wil ik best een paar avondjes opofferen voor het goede doel.
    twee violen en een trommel en een fluit
      vrijdag 27 juli 2007 @ 11:26:22 #75
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_51881340
    quote:
    Op vrijdag 27 juli 2007 11:25 schreef Roquefort het volgende:
    Als de testers random aan een testster worden gekoppeld, wil ik best een paar avondjes opofferen voor het goede doel.
    pi_51881361
    quote:
    liever niet random,.. ik heb nogal een vrji hoge eisen.
    Op vrijdag 27 juli 2007 11:27 schreef het.ismij het volgende:

[..]

liever niet random,.. ik heb nogal een vrji hoge eisen.
    they say a dirty mind is a joy forever...
    pi_51881483
    quote:
    Op vrijdag 27 juli 2007 11:28 schreef Ladyxima het volgende:

[..]

Tsja k kan er ook niks aan doen.
    K ben denk ik gewoon verpest.
      vrijdag 27 juli 2007 @ 12:32:40 #79
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_51883269
    quote:
    Nee, alle vrouwelijke testers hebben het voorrecht om met mij een test uit te voeren, nou goed
    pi_51883618
    Met je suffe kutspel! mompelmompelgrmbl
    twee violen en een trommel en een fluit
    pi_51922082
    quote:

Ik ga dit spel toch niet spelen met mijn partner en een laptop ertussen!!

Geef mij maar kaarten!!!
    What do you think?
    pi_51924251
    Het lijkt mij juist wel grappig... Weer eens wat anders dan kaarten en of borden...
    Ik Ben Hier Geweest...!!
      zondag 29 juli 2007 @ 01:08:45 #83
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_51927009
    Ieder zo z'n smaak. Ik ken echter weinig bordspel / kaartspel fabrikanten die hun product gratis op de markt zetten. En dan moet je nog zien of je waarde voor je geld krijgt. Straks kan je met 1 klik op de knop m'n spelletje wegflikkeren als het je niet aanstaat.

En voor alle anti-pc seksers onder ons: als het idee je niet bevalt, even goeie vrienden, maar reageer dan niet en zoek een bordspeltopic
    pi_51951742
    Blind_Guardian, helemaal gelijk hoor!!

Zitten er ook speciale PC-opdrachten bij? (Bijv. iets met de webcam, of een pornoplaatje zoeken en dat standje namaken o.i.d.)
      maandag 30 juli 2007 @ 08:27:13 #85
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_51951875
    quote:
    Op maandag 30 juli 2007 07:54 schreef Bright het volgende:
    Blind_Guardian, helemaal gelijk hoor!!

Zitten er ook speciale PC-opdrachten bij? (Bijv. iets met de webcam, of een pornoplaatje zoeken en dat standje namaken o.i.d.)
    Nog niet, zat voor zover ik weet ook niet in het originele spel, maar kan natuurlijk altijd toegevoegd worden. Leuke tip iig

Ik ga nu voor een weekje op vakantie, weet niet of ik internet onderweg heb, dus misschien duurt 't een weekje voor ik weer post. Tot die tijd programmeer ik af en toe wat (zit met laptop in hostels )
    pi_52578170
    Zijn er al vorderingen?
      woensdag 22 augustus 2007 @ 07:20:04 #87
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_52580901
    Dank je voor de herinnering, Double_B

Uiteraard zijn er vorderingen, ben nog druk bezig met programmeren. Maar aangezien er ook een inhaalopdracht van school voor me ligt (in de zomervakantie ja ) die ik moet maken zijn er alweer een aantal weken geen screenshotjes of andere nuttige info die ik kan melden.

Het bouwen van een database-laagje is nou ook weer niet zo erotisch he . Zoals altijd: mocht er nieuws zijn dan horen jullie 't meteen.
    pi_52581132
    Heu? Je kunt toch complete kant-en-klare datalagen downloaden?
    pi_52582488
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef Underdoggy het volgende:

[..]

Ok, done, maar dit kan je echt alleen maar op Fok! tegenkomen. Mensen wiens leven zoooo erg achter de computer afspeelt dat ze zelfs zulke dingen bedenken
    Gewoon een laptop kopen gast, en dat spel lekker vanaf de luie bank of in bed spelen.
    PWBF
    pi_52586093
    leuk idee!
    pi_52588152
    ja lijkt mij ook wel wat!!!
      woensdag 22 augustus 2007 @ 20:33:28 #92
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_52600786
    quote:
    Op woensdag 22 augustus 2007 08:07 schreef LaTiNo het volgende:
    Heu? Je kunt toch complete kant-en-klare datalagen downloaden?
    uiteraard, maar dan moet 'ie ook wel aansluiten op de rest van je code he, bovendien is het deels ook een hobbyprojectje voor mijn eigen programmeerervaring. Voor school heb ik bijv. afgelopen week een mini OR-mappertje in elkaar gesleuteld wat me misschien nu goed van pas kan komen.

Voor degenen die me nu niet snappen: laat maar, niet boeiend. Voor degenen die me wel snappen: ik heb 't momenteel druk met schoolwerk, maar een deel van de kennis die ik nu opdoe kan ik wellicht weer gebruiken wanneer ik weer aan programmeren toekom.

En mijn weekenden gaan af en toe teveel op aan "opdracht-test-werk"
    pi_52604161
    Maar dat is dan toch juist goed ontspanning voor je...
    Ik Ben Hier Geweest...!!
      donderdag 23 augustus 2007 @ 00:07:31 #94
    189607 Slentertje
    Just enjoying life!!!
    pi_52609055
    Voeg ons ook maar toe aan die lijst. Wij hebben wat bredere smaak, dus ook wel handig te testen hihi.
    pi_52641688
    Ik begrijp de intentie van de spelletjes allemaal wel, maar het is verrot moeilijk om je oraal te laten verwennen als je al je kleren nog aan hebt.
    Jammer is ook om het spel te onderbreken voor een exhibitionistische opdracht, loop door de koopgoot zonder slipje aan.
    heel leuk allemaal, maar niet als het uiteindelijke doel van het spel is om te winnen.

Het kan allemaal veel simpeler:
    neem 24 notitieblaadjes, en schrijf beide 12 fantasieen of spannende opdrachten op de briefjes, gooi ze in een grote pot....effe roeren en elke week om de beurt een lootje trekken.
    kan je zelf invulling geven, kan je zelf uitbreiden door elkaar evt. in d eloop van de week hints te geven over de uit te voeren opdracht etc.
    zo'n spelletje slaat het hele moment dood vind ik...let wel VIND ik.
      vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:26:19 #96
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_52656534
    quote:
    Op vrijdag 24 augustus 2007 08:55 schreef pagathan het volgende:
    Ik begrijp de intentie van de spelletjes allemaal wel, maar het is verrot moeilijk om je oraal te laten verwennen als je al je kleren nog aan hebt.
    Jammer is ook om het spel te onderbreken voor een exhibitionistische opdracht, loop door de koopgoot zonder slipje aan.
    heel leuk allemaal, maar niet als het uiteindelijke doel van het spel is om te winnen.

Het kan allemaal veel simpeler:
    neem 24 notitieblaadjes, en schrijf beide 12 fantasieen of spannende opdrachten op de briefjes, gooi ze in een grote pot....effe roeren en elke week om de beurt een lootje trekken.
    kan je zelf invulling geven, kan je zelf uitbreiden door elkaar evt. in d eloop van de week hints te geven over de uit te voeren opdracht etc.
    zo'n spelletje slaat het hele moment dood vind ik...let wel VIND ik.
    Als het goed is is het ook niet je doel om een spelletje als dit te winnen. Het doel van elk erotisch spel is imho om lekker van elkaar te genieten op een gevarieerde manier. Dat je op het eind een winnaar hebt is niks meer dan een gevolg van het feit dat een spelletje niet eeuwig zou moeten duren.

Hoewel, een eeuwig seksspelletje...
    pi_52972392
    Ben beniwuwd hoe het er mee staat

Wanneer kunnen we de testversie ongeveer verwachten?
      donderdag 6 september 2007 @ 07:38:09 #98
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_52974377
    quote:
    Op woensdag 5 september 2007 23:56 schreef Double_B het volgende:
    Ben beniwuwd hoe het er mee staat

Wanneer kunnen we de testversie ongeveer verwachten?
    Ik meen me ergens te herinneren dat ik ooit 'eind september' zei, maar kan ook in een PM zijn geweest . Vooralsnog ga ik er vanuit dat ik die datum wel moet kunnen halen.

Wat wel jammer is is dat een paar mensen grafische hulp heeft toegezegd, en in de eerste weken heb ik ook veel leuke ideeën ontvangen, maar de laatste maand heb ik geen concrete plaatjes ontvangen. Dat beinvloed het ontwikkelen natuurlijk niet, maar aangezien ik grafisch weinig voorstel zal 't spelletje er wellicht niet zo gelikt uitzien als sommigen voorstelden.
    pi_52981051
    Ach, het is maar een beta. En daarnaast is het spel zelf 300x belangrijker dan welke gelikte interface of sexy plaatjes dan ook.
      donderdag 6 september 2007 @ 20:39:53 #100
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_52989461
    quote:
    Op donderdag 6 september 2007 07:38 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Ik meen me ergens te herinneren dat ik ooit 'eind september' zei, maar kan ook in een PM zijn geweest . Vooralsnog ga ik er vanuit dat ik die datum wel moet kunnen halen.

Wat wel jammer is is dat een paar mensen grafische hulp heeft toegezegd, en in de eerste weken heb ik ook veel leuke ideeën ontvangen, maar de laatste maand heb ik geen concrete plaatjes ontvangen. Dat beinvloed het ontwikkelen natuurlijk niet, maar aangezien ik grafisch weinig voorstel zal 't spelletje er wellicht niet zo gelikt uitzien als sommigen voorstelden.
    Volgens mij was ik één van die mensen. Maar aangezien ik (nog) geen idee heb van wat je nodig heb, zou ik graag (per PM) wat suggesties ontvangen.
    - Privacy Matters
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 11 september 2007 @ 13:12:55 #101
    334 TARAraboemdijee
    Vader!
    pi_53094649
    Dit lijkt me wel leuk. Ik meldt me aan als tester
    In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
    pi_53099137
    Als er nog een stel nodig is voor testen, we zijn wel in voor wat vermaak en vertier
      dinsdag 11 september 2007 @ 23:51:12 #103
    179035 Mojogot
    The Power Within
    pi_53110208
    Ik wil ook graag helpen.

Idee: Is het ook niks om uit bestaande seksspellen (bordspellen dus) ook opdrachten te vissen, om je database wat groter te maken?
    Hoi ;)
      woensdag 12 september 2007 @ 01:16:42 #104
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_53111679
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 23:51 schreef Mojogot het volgende:
    Ik wil ook graag helpen.

Idee: Is het ook niks om uit bestaande seksspellen (bordspellen dus) ook opdrachten te vissen, om je database wat groter te maken?
    Reeds mee bezig

ps. Testers zijn genoteerd
      donderdag 20 september 2007 @ 23:31:09 #105
    135890 Bootje84
    Bewuste taalnazi
    pi_53343808
    wanneer denk je een testversie live te kunnen krijgen..?
    Leer spaties gebruiken!
    Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
    Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
      vrijdag 21 september 2007 @ 11:39:56 #106
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_53351869
    quote:
    Op donderdag 20 september 2007 23:31 schreef Bootje84 het volgende:
    wanneer denk je een testversie live te kunnen krijgen..?
    Binnen een week. Ik heb nu vakantie, dus alle tijd om even de puntjes op de ï te zetten. Ik wil gewoon een "speelbare testversie" aanleveren en dat kost wat tijd .

Nog eventjes geduld dus, ik weet dat het lang wachten is maar ik hoop dan ook een leuk resultaat op te leveren.

ps. Als mijn vriendin nou even goed in programmeren was geweest als in bed dan was ik al veel eerder klaar geweest . Euh, shit dat klinkt ook dubbelzinnig
    pi_53352056
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 11:39 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Binnen een week. Ik heb nu vakantie, dus alle tijd om even de puntjes op de ï te zetten. Ik wil gewoon een "speelbare testversie" aanleveren en dat kost wat tijd .

Nog eventjes geduld dus, ik weet dat het lang wachten is maar ik hoop dan ook een leuk resultaat op te leveren.

ps. Als mijn vriendin nou even goed in programmeren was geweest als in bed dan was ik al veel eerder klaar geweest . Euh, shit dat klinkt ook dubbelzinnig
    Programmeert ze nu alleen in bed dan?

Ik moet je nog even PM'en bedenk ik me net...
    pi_53356869
    je laatt ons wel in spanning zitten
    pi_53430359
    al iets bekent ?
      donderdag 27 september 2007 @ 14:25:32 #110
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_53515656
    ik wil ook wel helpen.. lijkt me wel een kinky game
    pi_53515994
    klinkt als lovers extacy , dus ik hou dit topic in de gaten
    It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
      vrijdag 28 september 2007 @ 20:46:45 #112
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_53553818
    Status-update!

Sorry voor alle eerdere toezeggingen, maar ik ben nog niet klaar met programmeren. De afgelopen dagen was school net iets belangrijker, dus kon niet zoveel doen als ik wou . Het goede nieuws is dat de 'setup-schermen' klaar zijn en het spelverloop zelf goed opschiet, ben nu bezig met het random selecteren van een opdracht op basis van niveau en geslacht.

Nog beter nieuws is dat mijn vriendin ondertussen de database heeft gevuld met een stuk of 165 vragen , dus ook die is testklaar.

Vanaf morgenochtend veulstevroeg ben ik voor 4 dagen op vakantie, maar daarna ga ik weer vrolijk verder programmeren. Nogmaals sorry voor de vertraging en hopelijk hebben jullie nog iets langer geduld.
      zaterdag 29 september 2007 @ 11:05:11 #113
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_53563559
    hey... dankje voor je update;)..

ik wacht met spanning af!!!
    pi_53574738
    Indien mogelijk willen wij het ook wel testen
    Leef je leven zoals jezelf wil en laat iedereen in zijn waarde,
      zaterdag 29 september 2007 @ 20:48:58 #115
    118721 Trafasi
    Nobody loves nothing...
    pi_53575611
    tvp-tje, me likes
    Can you picture what we'll be, So limitless and free?
    [TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
    pi_53578830
    Ik wil wel testen, eventueel zelfs helpen met programmeren.
    Wat voor programmeeromgeving gebruik je?
    In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
    Tot hier en niet verder.
      dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:34:50 #117
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_53643921
    * Blind_Guardian is terug van vakantie, ga zodra ik bijgeslapen heb weer aan de slag
    quote:
    Op zaterdag 29 september 2007 23:18 schreef jeroen_is_hier het volgende:
    Ik wil wel testen, eventueel zelfs helpen met programmeren.
    Wat voor programmeeromgeving gebruik je?
    Testen kan altijd, voor programmeren wordt het een beetje laat dag aangezien het spel bijna testklaar is (en ik een versiebeheer-server mis). Maar mocht het spel aanslaan en er worden geroepen om uitbreidingen / nieuwe features dan hou ik me aanbevolen voor meer programmeurs.

Ik werk met C# 1.1; Visual Studio 2003.
      dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:23:12 #118
    117804 Miriampje
    Little gurlie
    pi_53645062
    je hebt al een PM
    maar wil het topic ook in de gaten houden.. dus tvp
      dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:40:08 #119
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_53646989
    En nog een stukje medewerking:
    Voor de "aankleding" van het programma zijn we nog op zoek naar een stel die (onherkenbaar) voor een paar fotos willen poseren. Je hoeft geen echt stel te zijn, desnoods ben je een homo met een lesbienne, maar vanwege de aard van het spel moet het wel een aantrekkelijk (maar blotig) plaatje opleveren. Uiteraard is ook jouw eigen input welkom, dit is een gezamelijk project.

Ow, en voor de vraag komt: Alles gebeurt zonder vergoeding. B_G maakt het spel als freeware beschikbaar, anderen leverden opdrachten, ik maak fotos ervoor, de modellen poseren, alles werkt zonder vergoeding. Enige wat B_G kan beloven is een naamsvermelding bij de credits, mits gewenst (en evt. onder nickname).

Aanmelden kan (uitsluitend per PM) bij B_G of mij, desnoods met een kloon. Je aanmelding, je identiteit en de fotos worden vertrouwelijk behandeld.
    - Privacy Matters
    pi_53650657
    ben benieuwd allemaal..
      woensdag 3 oktober 2007 @ 23:55:07 #121
    114477 tripack
    Om nom nom nom
    pi_53682702
    Wij willen ook wel helpen testen... ben benieuwd wat het gaat worden
    Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
    Je mag hier werken, je moet het niet.
    Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
    myminicity
    pi_53696634
    tvp, leuk idee
    Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
    fuck de policy. posten die hap!
      donderdag 4 oktober 2007 @ 17:11:59 #123
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_53696838
    aight;) schiet al op dus:P nou! ik hoop dat ik kan helpen testen, maar op de foto gaan.. gaat me net ietsies te ver denkik
    pi_53697981
    Voor mij ook als ik op de foto sta dan wilt niemand het meer testen
      donderdag 4 oktober 2007 @ 18:36:00 #125
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_53698814
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 18:00 schreef rarevogel het volgende:
    Voor mij ook als ik op de foto sta dan wilt niemand het meer testen
    De test-uitvoering is niet de definitieve uitvoering. In de screenshot die ik heb gezien zijn wel fotos verwerkt, maar die komen van het internet. Om te voorkomen dat er problemen over ontstaan moeten er originele fotos voor komen.

Overigens: je kunt je nog steeds aanmelden: meisje, jongen, of stel. Mits boven de 18.
    - Privacy Matters
      zondag 7 oktober 2007 @ 18:08:27 #126
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_53769877
    Weer een update van mijn kant: testversie is nu bijna af . Gister en vandaag druk gewerkt aan het verloop van acties, dwz. dat elke klik op een knop of link leidt tot een volgende stap in het spel, waardoor er nu een continue lus is.

Partner 1 klikt verdienen of uitgeven
    partner 1 klikt niveauknop (of koopt kleding indien van toepassing)
    partner 1 klikt opdracht accepteren of weigeren (of klaar als hij/zij kleding heeft gekocht)
    partner 1 klikt op klaar en parter 2 is aan de beurt, die de lus opnieuw begint

Uiteraard werkt alles nog verre van optimaal (zo worden momenteel alleen vragen uit niveau 1 gesteld, ongeacht welk niveau je hebt gekozen ), dus ik moet nog wat dingen verfijnen, maar de eerste testversie verwacht ik nu toch echt binnenkort te kunnen presenteren, ik denk zelf aan ongeveer 3 a 4 dagen.

Iedereen van wie ik een mailadres heb krijgt een mailtje met die testversie, de mensen die me hebben ge-PM't of in dit topic hebben aangemeld heb ik nog een mailadres van nodig aangezien ik nog geen webruimte heb waar ik het kan plaatsen.
      zondag 7 oktober 2007 @ 19:22:23 #127
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_53771889
    ik heb wel webruimte die je mag gebruiken..

mail maar!! (k denk dat me mail adress wel vrijgegeven is,) msn is ook goed
      zondag 7 oktober 2007 @ 20:18:31 #128
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_53773528
    Voor degenen die willen helpen met verspreiden kunnen we het misschien als torrent aanbieden. De tracker kan in principe overal gezet worden, ik hou het bestand zelf wel permanent on line. Hoe meer mensen dat doen, hoe sneller de download voor iedereen gaat.
    - Privacy Matters
    pi_53773915
    Is het in het engels of nederlands?
    pi_53774866
    wanneer kunnen we hem downloaden?
      zondag 7 oktober 2007 @ 21:13:23 #131
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_53775168
    quote:
    Op zondag 7 oktober 2007 20:18 schreef RonaldV het volgende:
    Voor degenen die willen helpen met verspreiden kunnen we het misschien als torrent aanbieden. De tracker kan in principe overal gezet worden, ik hou het bestand zelf wel permanent on line. Hoe meer mensen dat doen, hoe sneller de download voor iedereen gaat.

ja is wel mogelijk

ook stel ik dus mijn webruimte vrij voor versprijding?...
      zondag 7 oktober 2007 @ 22:24:40 #132
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_53777360
    quote:
    Op zondag 7 oktober 2007 19:22 schreef makkie88 het volgende:
    ik heb wel webruimte die je mag gebruiken..

mail maar!! (k denk dat me mail adress wel vrijgegeven is,) msn is ook goed

Thanx . Vanavond geen tijd meer om te mailen (ga zo m'n nest in, morgen weer werken). Maar mailtje of msn volgt morgenavond.
    quote:
    Op zondag 7 oktober 2007 20:31 schreef Niek. het volgende:
    Is het in het engels of nederlands?
    Lees de openingspost nog eens aandachtig door . Nederlands dus...
    quote:
    Op zondag 7 oktober 2007 21:01 schreef dj_ko het volgende:
    wanneer kunnen we hem downloaden?
    Als tester: hopelijk komend weekend, aangezien ik er nog een dagje of 3 a 4 programmeerwerk aan heb. Het testen zelf verwacht ik binnen een maandje afgerond te hebben, afhankelijk van de snelheid en enthousiasme van de betatesters hier op Fok . Na bugfixen en opleuken met plaatjes, mits Ronald zijn modellen krijgt, zou het spel half November af moeten zijn.

N.a.v. versie 1.0 kan ik extra ideeen gaan uitwerken zoals hier op Fok al aardig wat zijn gegeven.

Wat betreft Torrent: Goed idee . Geen flauw benul hoe je ze maakt, maar heb wel een Torrent-client, dus kan altijd meehelpen met seeden
      zondag 7 oktober 2007 @ 22:29:08 #133
    147240 fiekster
    Worlddomination
    pi_53777498
    Ik wil ook wel testen
    "If only more people knew!"
      zondag 7 oktober 2007 @ 22:51:18 #134
    52349 purplerose
    Footsteps lead me to Eddie O+
    pi_53778344
    tvp!
    Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
    Best place for a woman? Face down, ass up
    In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
    I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
      zondag 7 oktober 2007 @ 23:02:45 #135
    117804 Miriampje
    Little gurlie
    pi_53778704
    Volgend weekend dus vrij houden
    Ik heb je al een PM gestuurd, maar moet ik nog mijn mailadres sturen?

Ik ben benieuwd. Ben er nog niet helemaal van overtuigd of het leuk is met een pc-spel
    Maar test het graag uit!!
      maandag 8 oktober 2007 @ 07:40:00 #136
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_53782962
    quote:
    Op zondag 7 oktober 2007 23:02 schreef Miriampje het volgende:
    Volgend weekend dus vrij houden
    moet ik nog mijn mailadres sturen?
    Nog even voor iedereen: Ja, ik heb een mailadres nodig om de testversie te mailen, aangezien ik momenteel nog geen webruimte heb.

Degenen die liever geen mailadres geven zullen even moeten wachten tot ik ergens een downloadje kan plaatsen. Dat hangt af van hoe snel makkie88 dat kan regelen (ik mail vanavond )
      maandag 8 oktober 2007 @ 11:54:54 #137
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_53787282
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 07:40 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Nog even voor iedereen: Ja, ik heb een mailadres nodig om de testversie te mailen, aangezien ik momenteel nog geen webruimte heb.

Degenen die liever geen mailadres geven zullen even moeten wachten tot ik ergens een downloadje kan plaatsen. Dat hangt af van hoe snel makkie88 dat kan regelen (ik mail vanavond )
    waarschijnlijk kan ik hem vanavond al plaatsen als ik het spel otnvangen heb, maar er is ook een kansje dat het vanavond neit kan gaan lukken,
    mijn vriendin is vandaag jarig, dus ik ben vandaag bij haar, maar misschien heb ik dus een paar minuutjes vrij, (of ik doe et vanaaf laat, ik ga mijn best doen iig!!)
    pi_53792989
    B_G heb je m'n PM'etje gehad? Ik wil ook graag testen als dat nog kan (mailadres staat in PM)
    pi_53793070
    top idee,

en hulde voor de energie die TS erin steekt
      maandag 8 oktober 2007 @ 16:10:00 #140
    178246 Sexy_Sadie
    Doesn't care
    pi_53793108
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef Roellie80 het volgende:
    top idee,

en hulde voor de energie die TS erin steekt
    Absoluut! Heel leuk initiatief!
    Ja, ik mag weer :6
    *O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
    pi_53794028
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 07:40 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

PM verstuurd
    pi_53794355
    Heb je de PM gehad? ben erg benieuwd!
    pi_53795999
    Dit is een heel leuk plan! Wij zouden ook graag tester willen worden!
      maandag 8 oktober 2007 @ 21:47:33 #144
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_53800269
    ik heb nog geen mail van blind gehad.. ik hoop dat hij het nog stuurd als ik nog wakker ben, dan gaat ie meteen mijn server op!
    pi_53801181
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 21:47 schreef makkie88 het volgende:
    ik heb nog geen mail van blind gehad.. ik hoop dat hij het nog stuurd als ik nog wakker ben, dan gaat ie meteen mijn server op!
    En waar zit die server van jou?
    pi_53801562
    Blind_Guardian we wachten...
    Nog wat puntjes op de i aan het zetten?????
      maandag 8 oktober 2007 @ 22:36:48 #147
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_53801602
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 22:21 schreef thabit het volgende:

[..]

En waar zit die server van jou?
    redbus??:P ofwel tis gewoon me gekregen webhosting;)
      maandag 8 oktober 2007 @ 23:23:33 #148
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_53802859
    quote:
    Op zondag 7 oktober 2007 18:08 schreef Blind_Guardian het volgende:
    Uiteraard werkt alles nog verre van optimaal (zo worden momenteel alleen vragen uit niveau 1 gesteld, ongeacht welk niveau je hebt gekozen ), dus ik moet nog wat dingen verfijnen, maar de eerste testversie verwacht ik nu toch echt binnenkort te kunnen presenteren, ik denk zelf aan ongeveer 3 a 4 dagen.
    quote:
    Op zondag 7 oktober 2007 22:24 schreef Blind_Guardian het volgende:
    Als tester: hopelijk komend weekend, aangezien ik er nog een dagje of 3 a 4 programmeerwerk aan heb
    Mensen, lees nou in vredesnaam mijn posts even goed voor je begint te roepen dat jullie wachten . Ik weet dat er veel mensen in spanning zitten te wachten op die testversie, maar ik heb al diverse keren aangegeven dat ik dankzij werk en opleiding wat vertraging heb opgelopen.

Ook kan ik op mijn werk en op school niet nakijken of ik van iedereen een PM heb gehad, of van iedereen een mailadres heb. Helaas moet ik de administratie ook in mijn eentje verzorgen aangezien ik nog niet samenwoon.

Kort samengevat: PM'ers en mailers kunnen er vanuit gaan dat ik hun bericht heb gehad. Programmeren duurt nog een dag of 3 of 4. Als ik in mijn eentje alle PM'ers en mailers moet beantwoorden ben ik meer dan een uur per avond kwijt, en dat gaat van programmeertijd af.

Ik ben heel erg blij met iedereen die graag wil testen, webruimte aanbied of meehelpt met grafisch werk , maar geef me alsjeblieft even de tijd om het werk af te ronden ipv. elke dag om leesbevestigingen te vragen. Alvast bedankt .
      maandag 8 oktober 2007 @ 23:45:07 #149
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_53803466
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 23:23 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

[..]

Mensen, lees nou in vredesnaam mijn posts even goed voor je begint te roepen dat jullie wachten . Ik weet dat er veel mensen in spanning zitten te wachten op die testversie, maar ik heb al diverse keren aangegeven dat ik dankzij werk en opleiding wat vertraging heb opgelopen.

Ook kan ik op mijn werk en op school niet nakijken of ik van iedereen een PM heb gehad, of van iedereen een mailadres heb. Helaas moet ik de administratie ook in mijn eentje verzorgen aangezien ik nog niet samenwoon.

Kort samengevat: PM'ers en mailers kunnen er vanuit gaan dat ik hun bericht heb gehad. Programmeren duurt nog een dag of 3 of 4. Als ik in mijn eentje alle PM'ers en mailers moet beantwoorden ben ik meer dan een uur per avond kwijt, en dat gaat van programmeertijd af.

Ik ben heel erg blij met iedereen die graag wil testen, webruimte aanbied of meehelpt met grafisch werk , maar geef me alsjeblieft even de tijd om het werk af te ronden ipv. elke dag om leesbevestigingen te vragen. Alvast bedankt .
    oke, wij wachten in spanning af:D

laat maar gewoon presies weten hoe het er voor staat
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 02:51:03 #150
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_53805751
    Heel goed idee. Zelf een tijdje over gedacht om te doen tijdens m'n vrije tijd omdat het huidige aanbod matig is maar de potentie volgens mij best groot. Hulde dat je de stap hebt gezet.

Wacht met spanning op de testversie .
    Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
    pi_53809189
    het spijt me dat ik ongeduldig was
    pi_53866994
    Ben al erg benieuwd wat het resultaat is.

Is er eigenlijk al een naam bedacht voor het spel?
      donderdag 11 oktober 2007 @ 17:58:33 #153
    193923 dylanos
    ~ forum'er ~
    pi_53867406
    Tester meld zich .... *woei* ...
    Het lijkt heel simpel ...... ..maar dat is het ook ?
    pi_53867859
    Nog een Tester meld zich
    Listen to the Music.
      donderdag 11 oktober 2007 @ 18:33:55 #155
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_53868092
    morgen komt de eerste testversie hoop ik uit...
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:23:58 #156
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_53888282
    "Spannend Spel voor een Stel" versie 0.1 is zojuist naar makkie88 en RonaldV gestuurd , Zij zullen de download en torrent beschikbaar maken.

Nu even concreet over het testen:
  • Iedereen die zich heeft aangemeld krijgt een PM of mailtje zodra de testversie op de site van makkie88 staat (url in PM of mail dus).
  • Testen houdt niet alleen in dat je het spelletje met je partner gaat spelen, maar ook probeert wat minder gebruikelijke opties te kiezen (niveau 4 eerder dan niveau 2, veel punten op kleding, binnen een paar beurten naar niveau 5, enz.)
  • Ook als het het spel speelt met je partner en je bent "lekker bezig" , als je een bug of iets ongewoons opmerkt, of een suggestie hebt, noteer die even tussen door of onthoudt hem.
  • Stuur alle suggesties, bugs, opmerkingen, kritieken enz. zo snel mogelijk naar mij op, maar in ieder geval voor 1 december 2007!

Ik heb helaas nog geen handleiding kunnen maken, maar voor vragen over de spelbediening kan ik altijd gemaild / gePM't worden. Hopelijk krijg ik veel testresultaten en aanpassingsuggesties van julie zodat ik over een maandje of 1,5 een goed werkend spel kan opleveren en met de volgende versie kan beginnen.

Iedereen die zich heeft aangemeld bij voorbaat bedankt, en ik ben benieuwd naar de reacties

Blind_Guardian

ps. Nu we in de testfase zijn beland las ik ook even een test-aanmeldstop in, ik heb nu 56 testers, beetje aan de royale kant .
    pi_53888838
    Ik snap dat je een tester stop hebt ingelast.
    Zou ik wel de download link kunnen krijgen om het spel te spelen:P

Ik zal je dan niet ongevaagd lastig vallen met test rapporten

Thnx Tommy
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:39:02 #158
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_53889870
    jaja, hijs online;) snel testen:P als ik daar tijd voor heb!!
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:55:40 #159
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_53890272
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 16:50 schreef tommylissen het volgende:
    Ik snap dat je een tester stop hebt ingelast.
    Zou ik wel de download link kunnen krijgen om het spel te spelen:P

Ik zal je dan niet ongevaagd lastig vallen met test rapporten

Thnx Tommy
    Nope, dat is dus niet de bedoeling. Mijn doel is om een werkend (vrijwel) bugvrij spel op te leveren en daarvoor heb ik serieuze testers nodig, niet mensen die het spel willen spelen voor het 'af' is, en later kunnen klagen dat het zo vol fouten zit.

Om die reden dump ik hier dus ook geen linkje naar makkie88's site.

Sorry als ik mensen daarmee teleurstel, maar ik lever liever een goed getest spel op over een maand of 1,5.
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:25:11 #160
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_53891007
    De volgende mensen hebben wel aangegeven dat ze willen testen, maar heb ik geen mailadres van en weet ik niet of ze PM kunnen ontvangen. Bij voorkeur dus een mailadres PM'en :

admiraal_anaal
    leonilein
    sabjeje
    zoutig
    babbelkousje
    klipper
    pro2call
    beware_reageerd
    Bright
    MissyMirjaM
    LaTiNo
    luciferist
    slentertje
    GeforceDDQ
    Mojogot
    jeroen_is_hier
    tripack
    markcomp
    kingmob
    dylanos
    CaliforniaJunkie
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:56:50 #161
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_53891698
    De eerste bugs / verbeterpunten zijn gemeld :

• Spel start niet op met melding "Kan de toepassing niet juist initialiseren". Komt zeer waarschijnlijk door het ontbreken of beschadigd zijn van .Net framework 1.1 (let op dat 2.0 en hoger dus blijkbaar niet geschikt is voor 1.1 software)
  • Eerste versie bevat alleen M/V, geen M/M of V/V. Ik weet dat ik daar mijn homoseksuele medefokkers tekort mee doe, maar voorlopig heb ik nog niet voldoende opdrachten en controle's welk geslacht een opdracht bij welk geslacht moet uitvoeren. Even geduld tot v1.1
  • Kledingwaardes tellen het totaal niet bij handmatige invoer, alleen bij gebruik van de pijltjestoetsen
  • Menuopties werken niet allemaal: weet ik, had al wat toekomstige opties toegevoegd die ik beter even had kunnen verbergen
  • Doel is nog niet duidelijk, men kan niveau 4 en 5 opdrachten uitvoeren terwijl er nog kleding aan is: klopt, ga ik afvangen, en een handleiding met het speldoel volgt zsm.

Dank voor de bugs en punten, ik ga ermee aan de slag
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:01:56 #162
    117804 Miriampje
    Little gurlie
    pi_53891816
    Wil je dat testers ook bevindingen in dit topic plaatsen
    Of wil je dit nog even stil houden
    En wil je dan alle feedback dmv PM of mail
    pi_53893047
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 18:25 schreef Blind_Guardian het volgende:
    -knip-
    thnx! ga hem indien vrouwlief daarvoor in is hem vanavond testen

[ Bericht 29% gewijzigd door dj_ko op 12-10-2007 19:56:58 ]
    pi_53894052
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 18:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
    De eerste bugs / verbeterpunten zijn gemeld :

• Spel start niet op met melding "Kan de toepassing niet juist initialiseren". Komt zeer waarschijnlijk door het ontbreken of beschadigd zijn van .Net framework 1.1 (let op dat 2.0 en hoger dus blijkbaar niet geschikt is voor 1.1 software)
  • Maar goed wat doe ik eraan dan? ik kan hem nu niet opstarten!
    pi_53894272
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 20:38 schreef Pollewoppie het volgende:

[..]

Maar goed wat doe ik eraan dan? ik kan hem nu niet opstarten!
    google?
    KlikkerdeKlik Download

Die ff installeren
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:37:45 #166
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_53895389
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 19:01 schreef Miriampje het volgende:
    Wil je dat testers ook bevindingen in dit topic plaatsen
    Of wil je dit nog even stil houden
    En wil je dan alle feedback dmv PM of mail
    In verband met overzichtelijkheid:
    Voorkeur 1: Mail
    Voorkeur 2: PM

Liever geen opmerkingen / bugreports per forumpost. Niet dat het testen supergeheim is, maar omdat het topic dan een beetje snel volloopt, en ik hier voornamelijk algemene vragen hoop af te handelen en update's wil neerplempen. Oh, en tot slot: wat de ene persoon als een bug / verbeterpunt ziet, kan een ander mogelijk heel anders opvatten en ik wil ook welles-nietes discussies voorkomen
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:01:26 #167
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_53895913
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 18:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
  • In tegenstelling tot wat iedereen verwacht zijn de .NET versies 1.1, 2 en 3 geen upgrades van elkaar (zoals Service Packs dat wel zijn), maar losse versies, die onafhankelijk van elkaar geïnstalleerd en gebruikt kunnen worden. Het is dus nadrukkelijk niet zo dat je met .NET versie 3 de beide voorgaande versies ook hebt geïnstalleerd.
    - Privacy Matters
    pi_53897179
    Komt er ook een single-player mode?
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:13:03 #169
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_53897700
    kep net in me 1tje ff bekenen.. ziet er erg leuk uit!!..(Y) maybe morgen spelletje spelen met me meisie?:P(A)
      zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:29:03 #170
    193923 dylanos
    ~ forum'er ~
    pi_53899692
    @ Blind_Guardian , email adres staat in mijn profiel...dan hoef je niet meer verder te zoeken
      zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:37:08 #171
    188050 masmax
    http://www.eroshoplinks.nl
    pi_53905990
    Jeetje waar is de eigen creativiteit gebleven
    Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
      zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:40:01 #172
    17568 GizartFRL
    Ik ben jarig!
    pi_53906027
    quote:
    Op zaterdag 13 oktober 2007 13:37 schreef masmax het volgende:
    Niets mis met iets wat iets extra's kan geven toch?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    "Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
    pi_53906033
    quote:
    Op zaterdag 13 oktober 2007 13:37 schreef masmax het volgende:
    En dat zegt een spammertje iemand met "http://www.eroshoplinks.nl" in zijn onderschrift?

Mijn beter ik en ik
    streden erop of eronder
    Mijn beter ik bezweek
    Nu ben ik, goddank, zonder
      zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:39:50 #174
    193923 dylanos
    ~ forum'er ~
    pi_53914435
    @ mike196 rofl....
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:43:00 #175
    17568 GizartFRL
    Ik ben jarig!
    pi_53914488
    quote:
    Op zaterdag 13 oktober 2007 21:39 schreef dylanos het volgende:
    @ mike196 rofl....
    SPOILER
    Zie spoiler.
    "Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
      zondag 14 oktober 2007 @ 00:12:39 #176
    178246 Sexy_Sadie
    Doesn't care
    pi_53917800
    Joehoe, dit is geen slowchattopic.
    pi_53924521
    zou dit wel aanslaan bij de massa?
    lijkt mij niet echt opwindend/erotisch om met een ander stel rond een pc te hangen met je kont op een buro stoel of een krukje?

.. mischien wel erg leuk voor cam 2 cam sex met een ander stel.

mijn bescheiden mening is dat zulke spelletjes het best tot hun recht komen op de bank met een borreltje en een hapje er bij lampen wat gedimt enz enz... een bord/kaart spel achtig iets dus.
    do you have the guts to smell my nuts?
    pi_53927408
    @OnderBroekenPoep
    Kijk ff naar pagina 1 of 2, vragen als deze zijn in het begin vaak genoeg gesteld en beantwoord. Het is niet met een ander stel erbij, maar alleen met je eigen partner. Met een desktop pc lijkt het me ook niet alles maar daar heb je tegenwoordig laptops voor hè...
      zondag 14 oktober 2007 @ 21:51:12 #179
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_53933961
    quote:
    Op zondag 14 oktober 2007 16:54 schreef LoenaNigra het volgende:
    @OnderBroekenPoep
    Kijk ff naar pagina 1 of 2, vragen als deze zijn in het begin vaak genoeg gesteld en beantwoord. Het is niet met een ander stel erbij, maar alleen met je eigen partner. Met een desktop pc lijkt het me ook niet alles maar daar heb je tegenwoordig laptops voor hè...
    En daar wil ik nog even aan toevoegen dat het idee alleen al blijkbaar mensen aanspreekt anders had ik geen 50 aanmeldingen om te testen . Kijk, ik weet ook niet of mensen het regelmatig willen spelen en leuk (blijven) vinden, maar als er een aantal stellen zijn die het leuk vinden naast mijn vriendin en ik ben ik al tevreden.

Daarom heb ik het ook freeware gehouden, het is een hobby waarmee ik niet alleen mezelf, maar ook anderen een plezier hoop te doen. Wie het vervolgens niet aanspreekt heeft er dan in ieder geval geen geld aan verloren.

Even een korte update voor de testers die afgelopen weekend hebben gemaild: ik heb de mails ontvangen, maar nog geen tijd gehad om te reageren. Komt deze week wel
    pi_53974975
    Hey, Sorry ik ben terug van weg geweest... ben lang niet op fok geweest... maar ik zag dat er al tests... maar sorry ik weet niet hoe je PM moet sturen... dus als iemand dit wilt uitleggen of iets... bedankt alvast

Vind het wel al knap van je!! dat het speel baar al is enz...
    Ik Ben Hier Geweest...!!
    pi_53975325
    Volgens mij ben je al te laat om nog mee te kunnen testen, maar om een PM te sturen: zie je die pictogrammetjes in de balk waarin de naam van de poster staat? Onder de datum en post-tijd, waar je ook kunt quoten en iemands msn en fotoboek kunt vinden en zo; daar staat ook een envelopje. Daar op klikken dus. Je moet wel eerst iets openstellen zodat je PMs kan sturen en ontvangen maar daar gaat ie volgens mij automatisch heen als je op dat envelopje klikt.
      dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:58:57 #182
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_53976956
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 20:27 schreef LoenaNigra het volgende:
    Volgens mij ben je al te laat om nog mee te kunnen testen, maar om een PM te sturen: zie je die pictogrammetjes in de balk waarin de naam van de poster staat? Onder de datum en post-tijd, waar je ook kunt quoten en iemands msn en fotoboek kunt vinden en zo; daar staat ook een envelopje. Daar op klikken dus. Je moet wel eerst iets openstellen zodat je PMs kan sturen en ontvangen maar daar gaat ie volgens mij automatisch heen als je op dat envelopje klikt.
    Ze had zich wel in juli aangemeld in dit topic, dus ik zie het door de vingers, mits ik goede testresultaten terugkrijg .

Algemene info: komend weekend verwacht ik v0.2 uit te brengen met wat bugfixes. Degenen die ik afgelopen weekend heb gemaild / gePM't kunnen dus ook nu weer een nieuw linkje verwachten (aangenomen dat makkie88 meewerkt, maar denk 't wel )
      woensdag 17 oktober 2007 @ 07:52:59 #183
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_53982111
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 21:58 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Ze had zich wel in juli aangemeld in dit topic, dus ik zie het door de vingers, mits ik goede testresultaten terugkrijg .

Algemene info: komend weekend verwacht ik v0.2 uit te brengen met wat bugfixes. Degenen die ik afgelopen weekend heb gemaild / gePM't kunnen dus ook nu weer een nieuw linkje verwachten (aangenomen dat makkie88 meewerkt, maar denk 't wel )

op mijn hulp kan je rekenen!!

zolang ik thuis of op school ben, kan ik altijd overpompen
    pi_53993454
    Zijn er al screenshots? Ik ben erg benieuwd en wil ook wel helpen met testen.
    pi_53995241
    Bedankt dat je het door de vingers ziet! En bedankt voor de uitleg over pm Het is gelukt heb ik net gelezen... Dus we gaan dit weekeind het eens uitproberen... en natuurlijk goede en verbeter punten opschrijven en door geven.
    Ik Ben Hier Geweest...!!
      woensdag 17 oktober 2007 @ 22:49:56 #186
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_53999528
    "Bekende bugs" rapport:

• Kledingwaarde wijzigt alleen totaal dmv. pijltjestoetsen
  • Taalfouten / typo's
  • "Zijn" ipv. "Zijn/haar"
  • Opdrachten waarbij kleding nog aan moet zijn terwijl alles uit is
  • Opdrachten waarbij alle kleding uit moet zijn terwijl er nog kleding aan is
  • Weinig punten op laag niveau, teveel op hoog niveau
  • Meerdere kinky categorieen bij een opdracht, terwijl tenm. 1 van de 2 is uitgezet
  • "Naamloze" kleding met punten
  • Kleding met 0 punten

Verder vele features, waarvan de meeste niet meer voor v1.0 doorgevoerd zullen worden. Die staan dus in de wachtrij voor v1.1 (1e halfjaar 2008)

Iemand merkte op dat je andermans ondergoed kan kopen terwijl hij/zij diens bovenkleding nog aan heeft. Je bent echter zelf verantwoordelijk voor de namen van je kledingstukken, alswel de waarde ervan
    Ook noteerde iemand dat je punten in de min kunnen raken door weigeren. Klopt, is ook opzettelijk. Anders ben je uiteindelijk verplicht een opdracht aan te nemen die je beslist niet wil. De straf voor weigeren is dus extra lang wachten tot je kleding kan kopen
    pi_54000771
    Als ik kledingwaarde invul, dan wijzigd die bij het verlaten van het vakje.
      donderdag 18 oktober 2007 @ 08:01:18 #188
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_54003918
    is het niet handiger voor jezelf om de versie die compleet en goed werkend 1.0 te laten heten, en die daarvoor gewoon 0.8 Of iets dergelijks?...
    of wil je em op dat moment officieel uitbrengen?
    pi_54004454
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 08:01 schreef makkie88 het volgende:
    is het niet handiger voor jezelf om de versie die compleet en goed werkend 1.0 te laten heten, en die daarvoor gewoon 0.8 Of iets dergelijks?...
    of wil je em op dat moment officieel uitbrengen?
    Je snapt de achterliggende gedachten van met versies werken of niet? .
      donderdag 18 oktober 2007 @ 09:29:20 #190
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_54004869
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 09:00 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Je snapt de achterliggende gedachten van met versies werken of niet? .
    jawel..

maar hoe kan hij Nu dan al weten dat hij die dignen in versie 1.1 gaat doen...

terwijl 0.2 nog niet eens uit is...
    als ik het nu fout heb,, leg me et dan ff uit;)
      donderdag 18 oktober 2007 @ 10:02:53 #191
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_54005462
    Interessant
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_54005544
    JKe begint met een product, dat je een naam + versienr geeft.
    Elke "verbetering/verandering" die je aanbrengt krijgt een apart nummer.
    Zodoende kom je dus op1.1 uit
    of 1.1.1 en 1.1.2 en 1.1.3
    Ligt aan de verbeterng/aanpassing. En hoe de developers de rangschikking van de updates in combinatie met de versienummers willen hebben. (is meestal wel voorgedefineerd.)

En daarnaast, voordat je gaat updaten weet je uiteraard al wat je wilt gaan updaten. Dus kan je er ook al een versienr aan hangen.
      donderdag 18 oktober 2007 @ 10:44:22 #193
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_54006217
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 10:07 schreef het.ismij het volgende:
    JKe begint met een product, dat je een naam + versienr geeft.
    Elke "verbetering/verandering" die je aanbrengt krijgt een apart nummer.
    Zodoende kom je dus op1.1 uit
    of 1.1.1 en 1.1.2 en 1.1.3
    Ligt aan de verbeterng/aanpassing. En hoe de developers de rangschikking van de updates in combinatie met de versienummers willen hebben. (is meestal wel voorgedefineerd.)

En daarnaast, voordat je gaat updaten weet je uiteraard al wat je wilt gaan updaten. Dus kan je er ook al een versienr aan hangen.
    Precies. Stukje projectplanning waar ik het afgelopen jaar op school mee dood ben gegooid. Komt die studie toch nog eens van pas.

Bugfixes voor de eerste officiele release duid ik aan met versie 0.x. Versie 1.0 wordt dus de eerste release die ik publiekelijk wil uitbrengen (dus niet alleen aan testers). Aangezien ik geen nieuwe features meer wil toevoegen voor die versie is het dus logisch dat die in versie 1.1 zullen komen (of een latere versie).

Testversies na 1.0 zal ik dan ws. 1.0.x noemen (waarbij ik dus eigenlijk het build/revisie nummer misbruik). Maar deze discussie hoort eigenlijk meer in DIG thuis, ik beperk me hier liever tot de mededelingen en spelinhoudelijk overleg
    pi_54007896
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 10:44 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Precies. Stukje projectplanning waar ik het afgelopen jaar op school mee dood ben gegooid. Komt die studie toch nog eens van pas.
    Lang leven school.
      donderdag 18 oktober 2007 @ 15:40:48 #195
    147240 fiekster
    Worlddomination
    pi_54011947
    Ik heb al een keer of 10 de link geprobeerd... maar de pagina kan niet gevonden worden?
    "If only more people knew!"
      donderdag 18 oktober 2007 @ 16:39:16 #196
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_54012889
    [quote]Op donderdag 18 oktober 2007 15:40 schreef fiekster het volgende:
    Ik heb al een keer of 10 de link geprobeerd... maar de pagina kan niet gevonden worden?
    [/quote']

hoi,

de website heeft een kleine downtime gehad... excuses!!..
    dit kan wel eens voorkomen, maar hij is weer up!!..
      vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:47:27 #197
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_54039360
    Versie 0.2 is verstuurd aan makkie en zou binnenkort online moeten staan
      maandag 22 oktober 2007 @ 11:51:55 #198
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_54086423
    0.2 staat online.. issie ook al doorgestuurd?;)
      maandag 22 oktober 2007 @ 16:22:09 #199
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_54091442
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 11:51 schreef makkie88 het volgende:
    0.2 staat online.. issie ook al doorgestuurd?;)
    Sterker nog: hij draait al.
    - Privacy Matters
    pi_54107853
    Bij mij niet... Ik krijg nog steeds fout melding als ik hem wil downloade...
    Ik Ben Hier Geweest...!!
    pi_54117647
    quote:
    Op dinsdag 23 oktober 2007 12:44 schreef Sabjeje het volgende:
    Bij mij niet... Ik krijg nog steeds fout melding als ik hem wil downloade...

Hoi Sabjeje

check je pm ff
    Leef je leven zoals jezelf wil en laat iedereen in zijn waarde,
    pi_54117871
    Ben benieuwd, tot ik het spel kan spelen.
      zondag 28 oktober 2007 @ 00:31:18 #203
    164686 _Bar_
    Carpe Diem
    pi_54213409
    B_G wat een leuk idee zo een spel zeg !!!
    Herinnering is een vorm van ontmoeting.
      zondag 28 oktober 2007 @ 01:13:23 #204
    30156 Emme-r-tje
    Bucket is my name...
    pi_54214292
    lijkt me een leuk spel. ben erg benieuwd naar de 1.0 versie!
    pi_54223659
    Ik heb het zo goed als voor elkaar!!
    Het komt goed!!
    Ik Ben Hier Geweest...!!
      zondag 28 oktober 2007 @ 15:15:37 #206
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_54223840
    waar is de downloadlink?
    ik lees het topic al door maar kan het niet vinden
      zondag 28 oktober 2007 @ 15:20:52 #207
    58097 joey_k
    Beatles 4ever
    pi_54223955
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 15:15 schreef luciferist het volgende:
    waar is de downloadlink?
    ik lees het topic al door maar kan het niet vinden
    Er is geen downloadlink.... Het spel is nog in testversie, en dus alleen beschikbaar voor de testers....
    Met trots vernoemd naar John Lennon....
    Gez: Nokia's -&gt; [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
      zondag 28 oktober 2007 @ 16:11:28 #208
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_54225276
    aah maar ik had me volgens mij opgegeven toen ik in Afrika zat
      zondag 28 oktober 2007 @ 16:55:33 #209
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_54226268
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 16:11 schreef luciferist het volgende:
    aah maar ik had me volgens mij opgegeven toen ik in Afrika zat
    Klopt, je staat op mijn "geheime lijst" (lees: lijst met testers), maar ik wist niet of je PM had en heb ook geen mailadres van je. Dus als je een mailadres kan PM'en kan ik je het downloadlinkje mailen
    pi_54557303
    Is er al nieuws over de 1.0 versie?
    Trust No One -- Deep Throat-- The X Files
      maandag 12 november 2007 @ 20:36:23 #211
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_54558125
    quote:
    Op maandag 12 november 2007 20:09 schreef ruudbackus het volgende:
    Is er al nieuws over de 1.0 versie?
    De 1.0 is de versie die geheel klaar is voor publicatie, zodra alle bugs er uit zijn. Op dit moment zitten er nog voldoende in, en daarbij is het grafisch nog niet zoals het moet worden (maar daar wordt aan gewerkt).
    - Privacy Matters
      maandag 12 november 2007 @ 22:28:25 #212
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_54561608
    Klopt wat RonaldV zegt

Daarnaast even een paar vraagjes:
    - Ik heb sinds het uitbrengen van versie 0.2 welgeteld twee bugs gemeld gekregen. Heeft verder niemand meer getest of is het spel nagenoeg bugvrij nu (kan me 't nauwelijks voorstellen)?
    - Ronald: kan jij me PM'en / mailen over de status van het grafische werk? Alvast bedankt

Tot slot ook nog een melding van mijn kant:
    Wegens aan de ene kant nauwelijks testresultaten sinds v0.2 en aan de andere kant een hoge studiedruk de afgelopen 4 weken heb ik niet meer verder kunnen werken aan m'n spel . Vooralsnog wil ik het gewoon begin december uitbrengen, maar ik ben wel in grote mate afhankelijk van testresultaten en suggesties...

Groet,
    B_G
      maandag 12 november 2007 @ 23:26:23 #213
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_54563741
    quote:
    Op maandag 12 november 2007 22:28 schreef Blind_Guardian het volgende:
    Klopt wat RonaldV zegt

Daarnaast even een paar vraagjes:
    - Ik heb sinds het uitbrengen van versie 0.2 welgeteld twee bugs gemeld gekregen. Heeft verder niemand meer getest of is het spel nagenoeg bugvrij nu (kan me 't nauwelijks voorstellen)?
    - Ronald: kan jij me PM'en / mailen over de status van het grafische werk? Alvast bedankt
    Ik ben één van de mensen die nog niet aan testen is toegekomen, excuus. Wat de grafiek betreft: PM zit in je box.
    quote:
    Tot slot ook nog een melding van mijn kant:
    Wegens aan de ene kant nauwelijks testresultaten sinds v0.2 en aan de andere kant een hoge studiedruk de afgelopen 4 weken heb ik niet meer verder kunnen werken aan m'n spel . Vooralsnog wil ik het gewoon begin december uitbrengen, maar ik ben wel in grote mate afhankelijk van testresultaten en suggesties...

Groet,
    B_G
    Suggesties komen mee met testwerk, en verder: druk druk druk... Ik denk dat iedereen daar vanwege studie of werk aan lijdt...
    - Privacy Matters
    pi_54564926
    Wat een leuk idee! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat, is eens een ander spelletje dan het standaard party & co op kerstavond
    Het is een gekkenhuis, wat zeg ik ziekenhuis
    ik leg het uit, zeg het zelfs in gebrekkig Duits
    "es ist ein Krankenhaus"
    pi_54567034
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 00:06 schreef Retro_Doll het volgende:
    Wat een leuk idee! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat, is eens een ander spelletje dan het standaard party & co op kerstavond
    Ik verwacht niet dat dit een spel wordt voor het hele gezin.
      dinsdag 13 november 2007 @ 07:23:21 #216
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_54567291
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 04:57 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Lol, ik zie het alvoor me

Of nee, ik zie het toch maar liever niet, want dan ga ik hele rare associaties maken met mijn ouders
    pi_54567652
    nogmaals wil ik me wel alsnog aanmelden als tester zonder de studiedruk op dit moment:P en met een bug report ;-)
    pi_54571046
    quote:
    Op dinsdag 13 november 2007 04:57 schreef Jegorex het volgende:

[..]

, doel er meer op dat mijn vriend en ik eerste kerstavond alleen vieren
    Het is een gekkenhuis, wat zeg ik ziekenhuis
    ik leg het uit, zeg het zelfs in gebrekkig Duits
    "es ist ein Krankenhaus"
    pi_54577761
    eey Blind_guardian.
    Ben tot op heden nog niet echt ergerende bugs tegen gekomen.
    Ik zal vanavond nog eens ff het eea testen
    pi_54689279
    Leuk!
    pi_54703156
    Hoi hoi,

Wij zijn nieuw op FOK en dus dit item........... Wij zijn bi swingers en hebben mss een leuk ideetje (als dat nog niet geopperd was). How about de opdrachtensets uit te breiden met die met meermanssex ?

Groetjes, A & B
    pi_54703307
    tester meld zich
      zondag 18 november 2007 @ 21:13:26 #223
    51435 mrSPLIFFY
    Its evolution baby!!
    pi_54703330
    TvP!!!
    lijkt me wel wat ja!
    ☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
    Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
    pi_54703360
    quote:
    Op zondag 18 november 2007 21:12 schreef F04 het volgende:
    tester meld zich
    Even de OP lezen is teveel moeite?
    pi_54714563
    Hey hallo, daar zijn we weer. heb je nog (swinging) testkoppels nodig?
      dinsdag 20 november 2007 @ 23:30:09 #226
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_54750697
    quote:
    Op zondag 18 november 2007 21:14 schreef Sexy_Sadie het volgende:

[..]

Even de OP lezen is teveel moeite?
    Blijkbaar

Ik ga ook niet meer reageren op testaanmeldingen tot versie 1.0 uit is, kan m'n tijd beter besteden aan het oplossen van de paar bugs die ik nog heb binnengekregen. Dat mensen nog graag willen testen vind ik niet zo'n drama, maar in mensen die te onzorgvuldig zijn om de OP en belangrijkste posts (lees: de mijne waarin ik updates geef ) te lezen heb ik weinig vertrouwen.

Testen dient meer dan 1 doel: niet alleen vermaak je je met een spel wat nog niet helemaal af is, maar er wordt toch echt een stukje feedback verwacht, wat ik bij 50% van mijn testers lijk te missen. Hulde aan de mensen die wel test / bug rapporten opsturen natuurlijk

Algemeen bericht: Tot versie 1.0 komt er geen testversie meer uit, is te kort dag. Wel probeer ik tussen mijn baan en opleiding door nog even de handleiding af te maken, had al veel eerder gemoeten
    pi_54756234
    Zijn er ook wat meer screenshots ? Ik ben gewoon erg benieuwd hoe het eruit ziet.
      donderdag 22 november 2007 @ 08:56:28 #228
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_54776569
    quote:
    Op woensdag 21 november 2007 11:20 schreef Lord Dreamer het volgende:
    Zijn er ook wat meer screenshots ? Ik ben gewoon erg benieuwd hoe het eruit ziet.
    Heb je nog een weekje of 2 geduld? Dan komt 't spel zelf uit (als er niet nog 20 bugs worden ontdekt tenminste). Daarnaast is het momenteel grafisch nog iets minder fraai dan speltechnisch, dus ik plaats liever screens als het spelletje af is zodat mensen zelf kunnen bepalen of ze het willen spelen.

Algemene info:
    Misschien een beetje voorbarig dat ik al over een volgende versie nadenk, maar van diverse kanten hoor ik toch de wens om met meer dan 2 personen te kunnen spelen. Ook kreeg ik regelmatig een reactie dat de vragen soms niet helemaal overeenkomen met het soort, of aantal kleding dat nog aan is. Dat is me bekend, ik heb het spel afgekeken van een engelstalig spel wat naar blijkt datzelfde manko had.

Wanneer ik naast werk en opleiding genoeg tijd overhoud begin ik dus met een nieuwe versie van m'n spel (zodra v1.0 af is natuurlijk). Daarin zal ik iig. proberen bovenstaande tips te verwerken .

Ik wist trouwens niet dat er zoveel stellen waren die met meer dan 2 personen willen 'spelen'
    pi_54998444
    ik geef me als 2e op als tester en word gewoon geen tester
    pi_54998475
    Oja in mijn sign staat een site waar ik mee verbonden ben waar ik het ook zou kunnen rondbrengen voor testers met meer dan 2 personen
      zondag 2 december 2007 @ 21:39:02 #231
    198607 BaaiBaai
    Zwaai Zwaai! :)
    pi_55000594
    Wat ik nog niet weet vanuit je openingspost is of je het spel commercieel wilt verkopen of niet, of is het straks gewoon gratis speelbaar?
      maandag 3 december 2007 @ 15:13:11 #232
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55013863
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 20:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
    ik geef me als 2e op als tester en word gewoon geen tester
    Als je het topic vaker in de gaten had gehouden dan 1x per half jaar had je geweten dat ik een PM of mailadres via PM nodig had om de download-link van de testversie te sturen

BaaiBaai: het spel is freeware (dus gratis). Staat ook in de OP, zij het in kleine letters.
      maandag 3 december 2007 @ 16:43:39 #233
    198607 BaaiBaai
    pi_55015592
    quote:
    Op maandag 3 december 2007 15:13 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Als je het topic vaker in de gaten had gehouden dan 1x per half jaar had je geweten dat ik een PM of mailadres via PM nodig had om de download-link van de testversie te sturen

BaaiBaai: het spel is freeware (dus gratis). Staat ook in de OP, zij het in kleine letters.
    Oke vroeg ik me af.
      dinsdag 4 december 2007 @ 08:52:55 #234
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_55027501
    hey blind, heb je toevallig al een nieuwe beta versie die online gezet kan worden?.. zodat die ook getest kan worden.. ( of maak je em nu in 1x helemaal af?)
      dinsdag 4 december 2007 @ 11:10:02 #235
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55029559
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 08:52 schreef makkie88 het volgende:
    hey blind, heb je toevallig al een nieuwe beta versie die online gezet kan worden?.. zodat die ook getest kan worden.. ( of maak je em nu in 1x helemaal af?)
    Over 1 of 2 dagen hoop ik het spel uit te brengen, Versie 1.0 dus

ps. Ik merkte laatst dat v0.2 niet meer te downloaden was, je server is of was uit de lucht?
      dinsdag 4 december 2007 @ 12:31:23 #236
    198607 BaaiBaai
    pi_55031371
    Ik ga hem even bekijken als hij nu online staat
      dinsdag 4 december 2007 @ 13:39:40 #237
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55033183
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 12:31 schreef BaaiBaai het volgende:
    Ik ga hem even bekijken als hij nu online staat
    Hoe wil je dat dan doen Voor zover ikweet heb je geen linkje of whatever, en de definitieve versie moet nog uitkomen...
      woensdag 5 december 2007 @ 13:31:58 #238
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_55056363
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 11:10 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Over 1 of 2 dagen hoop ik het spel uit te brengen, Versie 1.0 dus

ps. Ik merkte laatst dat v0.2 niet meer te downloaden was, je server is of was uit de lucht?
    hey

ja me server heeft uit de lucht gelegen, en ik moet hem opnieuw gaan instellen, ik ga de bestanden er weer op zetten... maar kweet niet of ik de zelfde download link houd..
    de nieuwe downloadlink mail ik wel!
      woensdag 5 december 2007 @ 15:33:17 #239
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_55058981
    B_G, kun je even je mail checken?
    - Privacy Matters
      woensdag 5 december 2007 @ 16:58:16 #240
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55060889
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 13:31 schreef makkie88 het volgende:
    ja me server heeft uit de lucht gelegen, en ik moet hem opnieuw gaan instellen, ik ga de bestanden er weer op zetten... maar kweet niet of ik de zelfde download link houd..
    de nieuwe downloadlink mail ik wel!
    Uitstekend, ik mail je wel even de download-link zodra ik de release klaar heb. Zie ook reden hieronder
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 15:33 schreef RonaldV het volgende:
    B_G, kun je even je mail checken?
    Mail ontvangen, ben de foto's aan het invoegen.

De release laat nog even 1 of 2 dagen op zich wachten, moet nog wat afrondend werk doen plus een paar laatste bugjes platslaan.
      woensdag 5 december 2007 @ 23:37:19 #241
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55069268
    Om mensen alvast lekker te maken (hoop ik) voor het eerst wat screens van wat de definitieve versie wordt
    Klik op de plaatjes voor een iets groter en duidelijker beeld

Edit: Zo zijn ze klikbaarder. Vergeet niet om na het klikken op het plaatje in het nieuwe venster de amp; uit de url te slopen, anders zie je nog steeds alleen een rood kruisje! Kut-Fok!-bugs ...

[ Bericht 41% gewijzigd door Blind_Guardian op 06-12-2007 07:27:15 (plaatjes nu klikbaar) ]
    pi_55071043
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 23:37 schreef Blind_Guardian het volgende:
    Om mensen alvast lekker te maken (hoop ik) voor het eerst wat screens van wat de definitieve versie wordt
    Klik op de plaatjes voor een iets groter en duidelijker beeld

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Ik kan er niet op klikken.
    pi_55083952
    WHAHA! PROBS. Laatst heb ik met mijn vriendin Ultieme Verlangen gekocht. Maar dit gaan we dan zeker ook gebruiken als je klaar bent Blind!
    AFC Ajax - SS Lazio
    29 Aug. Mystery Land 2009
    pi_55179420
    quote:
    Op woensdag 5 december 2007 16:58 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Uitstekend, ik mail je wel even de download-link zodra ik de release klaar heb. Zie ook reden hieronder
    [..]

Mail ontvangen, ben de foto's aan het invoegen.

De release laat nog even 1 of 2 dagen op zich wachten, moet nog wat afrondend werk doen plus een paar laatste bugjes platslaan.
    Lukt het een beetje, die bugjes platslaan?
    Terug van weggeweest!
      dinsdag 11 december 2007 @ 00:50:49 #245
    149454 GSbrder
    Les extrêmes se touchent
    pi_55183144
    wil dit spelen fo sure!
    Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
    The closer you are to the source, the higher your property value.
      dinsdag 11 december 2007 @ 14:23:12 #246
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_55191702
    oeh tvp
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      dinsdag 11 december 2007 @ 15:20:36 #247
    168659 Mihaelaz
    South Park (L)
    pi_55193010
    verkapt pr0n topic :p
    Screw you guys, I'm going home.
      dinsdag 11 december 2007 @ 22:10:39 #248
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55203594
    quote:
    Op maandag 10 december 2007 22:17 schreef ThaKiller het volgende:

[..]

Lukt het een beetje, die bugjes platslaan?
    Enigzins, maar het irritante is dat er ook een bugje is gemeld wat ik zelf niet nagebootst krijg, dus kan ik die niet oplossen. Hopelijk komen niet teveel mensen die dus straks tegen.

't is dus niet 5-12 geworden zoals ik had gehoopt, of afgelopen weekend, maar ik denk dat ik morgen eens een mailtje richting mijn webhostende vriend Makkie88 zal sturen
      woensdag 12 december 2007 @ 00:11:57 #249
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_55207026
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 22:10 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Enigzins, maar het irritante is dat er ook een bugje is gemeld wat ik zelf niet nagebootst krijg, dus kan ik die niet oplossen. Hopelijk komen niet teveel mensen die dus straks tegen.

't is dus niet 5-12 geworden zoals ik had gehoopt, of afgelopen weekend, maar ik denk dat ik morgen eens een mailtje richting mijn webhostende vriend Makkie88 zal sturen
    owhkej!, kben benieuwd!..

als ik et mailtje heb ontvangen gaat ie gelijk de server op!
    pi_55212089
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 22:10 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Dat is inderdaad erg vervelend, dat soort bugjes.
    Zo maar even een wilde gok, hij heeft een release build en jij een debug build, en de bug zit alleen in de release build?
    Dan kan je nl. erg lang zoeken..
    Terug van weggeweest!
      woensdag 12 december 2007 @ 19:22:43 #251
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55224895
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 11:08 schreef ThaKiller het volgende:

[..]

Dat is inderdaad erg vervelend, dat soort bugjes.
    Zo maar even een wilde gok, hij heeft een release build en jij een debug build, en de bug zit alleen in de release build?
    Dan kan je nl. erg lang zoeken..
    Nope. Ten eerste was de tester een zij, ten tweede test ik de software zelf ook op bugs, eerst in debug-mode, daarna de release-mode. Uiteindelijk heb ik de 2 testversies (0.1 en 0.2) opgestuurd in release-mode. Maar ik vrees dat ik voor veel mensen hier nogal technisch begin te lullen. We zitten hier in SEX, niet in DIG .

Het kan voorkomen dat er in de 1.0 versie die ik nu uit ga brengen dus nog bugs zitten, maar mocht dat zo zijn dan mogen die altijd doorgemaild worden. Mailadres lever ik mee met het spel.

Nu alleen nog wachten op het linkje van Makkie...
      woensdag 12 december 2007 @ 20:34:00 #252
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_55226896
    owhkej!, linkje is gestuurd naar blind...
    ik weet niet of hij het goed vind als ik hem zelf hierop zet... dus ik laat het eventjes wachten;) [stoute schoenen]als hij binnen een uur niet gereageerd heeft met een link:P dan doe ik et:$[/stoute schoenen]

*er is ff een http update bezig.. over 2 minuten weer online*
      woensdag 12 december 2007 @ 20:56:04 #253
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55227595
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef makkie88 het volgende:
    [stoute schoenen]als hij binnen een uur niet gereageerd heeft met een link:P dan doe ik et:$[/stoute schoenen]
    Ik reageer veul sneller dan een uur

Hiermee kan ik dus officieel de eerste publieke versie van het "Spannend Spel voor een Stel" presenteren: http://makkie.wtfz.net/SSveS.zip

Ook hier nogmaals de herinnering dat je .NET Framework 1.1 nodig hebt om het spel te kunnen spelen. Download van Microsoft. En nogmaals: voor vragen, ideeën en opmerkingen over het spel kunnen jullie mailen naar het mailadres wat met het spel is meegeleverd
    pi_55227705
    hey blind, link werkt nu niet
      woensdag 12 december 2007 @ 21:06:28 #255
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55227825
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 21:01 schreef tommylissen het volgende:
    hey blind, link werkt nu niet
    Damn, dat heb ik dus ook al een paar keer gemerkt. Makkie, zou die server van je eens wat langer in de lucht kunnen blijven ?
      woensdag 12 december 2007 @ 21:18:05 #256
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55228172
    Helaas met een lading reclame, maar ik heb het spelletje als backup ook geupload naar megarotic: linkje

Hopelijk helpt dat
    pi_55229488
    megaupload is ook niet echt een succes tot nu toe, http://rapidshare.de/ misschien een idee?
      woensdag 12 december 2007 @ 22:11:55 #258
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_55229989
    Downloadlinkje

Niet veel bandbreedte, maar hij doet het wel.
    - Privacy Matters
      woensdag 12 december 2007 @ 22:13:46 #259
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55230051
    quote:
    Op woensdag 12 december 2007 21:57 schreef tommylissen het volgende:
    megaupload is ook niet echt een succes tot nu toe, http://rapidshare.de/ misschien een idee?
    Ik kijk er morgen wel even naar, hopelijk weet ik dan ook waarom die server van Makkie plat ligt.

Editje: RonaldV , weet niet hoe je 't voor elkaar hebt om te downloaden terwijl Makkie plat ligt, maar je helpt me weer even vooruit. Thanks again
      donderdag 13 december 2007 @ 14:05:01 #260
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_55244129
    nameserver ligt er uit, nu te downloaden via:

http://91.196.168.43/~makkie88/erik/SSveS.zip

[ Bericht 2% gewijzigd door makkie88 op 14-12-2007 11:06:43 ]
    pi_55254982
    Ik heb ook even een mirror gemaakt.

Downloaden en spelen maar
      donderdag 13 december 2007 @ 21:51:10 #262
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_55255464
    ik heb commentaar Mag dat? Mooi.

Ik heb hier een "opdracht" "lange tijd terug Qwea wist je prima hoe borstvoeding werkte. Probeer dit opnieuw uit met je eigen borsten" Ik heb nooit borstvoeding gehad, en ben ook geen moeder

Ennu?
      donderdag 13 december 2007 @ 22:24:52 #263
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_55256472
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 21:51 schreef Qwea het volgende:

Ik heb hier een "opdracht" "lange tijd terug Qwea wist je prima hoe borstvoeding werkte. Probeer dit opnieuw uit met je eigen borsten" Ik heb nooit borstvoeding gehad, en ben ook geen moeder

Ennu?
    Opdracht weigeren, en de consequenties accepteren!
    - Privacy Matters
      donderdag 13 december 2007 @ 22:27:52 #264
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_55256567
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 22:24 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Opdracht weigeren, en de consequenties accepteren!

Verder issie wel stoer hoor
    pi_55261201
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 21:51 schreef Qwea het volgende:

Ennu?
    'Lange tijd geleden' - toen je nog baby was
      vrijdag 14 december 2007 @ 08:38:01 #266
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_55261687
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 07:30 schreef Bright het volgende:

[..]

'Lange tijd geleden' - toen je nog baby was
    quote:
    Ik heb nooit borstvoeding gehad,
    - Privacy Matters
      vrijdag 14 december 2007 @ 10:27:20 #267
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55263649
    Stelletje miereneukers , maar ik ben blij dat het spel bevalt.
      vrijdag 14 december 2007 @ 11:35:08 #268
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
      vrijdag 14 december 2007 @ 21:50:34 #269
    194909 mills
    Vaudeville Villain
    pi_55279341
    Super spel, super initiatief!
    Eat a rapper for lunch and spit out the chain!
      vrijdag 14 december 2007 @ 22:26:41 #270
    194909 mills
    Vaudeville Villain
    pi_55280295
    Worden eventuele updates ook dmv deze thread kenbaar gemaakt?
    Eat a rapper for lunch and spit out the chain!
      vrijdag 14 december 2007 @ 23:20:44 #271
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_55281698
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 22:26 schreef mills het volgende:
    Worden eventuele updates ook dmv deze thread kenbaar gemaakt?
    Als het topic niet eerst vol zit. Maar B_G en ik zijn wel aan het plannen.
    - Privacy Matters
      zaterdag 15 december 2007 @ 01:21:17 #272
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55284180
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 23:20 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Als het topic niet eerst vol zit. Maar B_G en ik zijn wel aan het plannen.
    True, en als het topic vol zit open ik gewoon een #2 .

Binnenkort zal ik wat ideeën spammen die ik in versie 1.1 wil doorvoeren. Verwacht echter niet op korte termijn een update, tenzij (minor) bugfixjes. Momenteel programmeer ik nl. nog steeds in mijn eentje.
    pi_55286573
    Hallo,

We hebben het spel geinstalleerd maar krijgen het niet gestart doordat de JIT debugger foutmelding geeft en deze verwijst weer naar SQLite. Iemand een idee hoe dit op te lossen is ?
    pi_55287812
    Blind,

Het ziet er toppie uit. ga het vanavond eens spelen ;-)
      zaterdag 15 december 2007 @ 13:10:25 #275
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_55289368
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 10:19 schreef Tonsan het volgende:
    Hallo,

We hebben het spel geinstalleerd maar krijgen het niet gestart doordat de JIT debugger foutmelding geeft en deze verwijst weer naar SQLite. Iemand een idee hoe dit op te lossen is ?
    Heb je DotNET1.1 geinstalleerd? Een latere versie is niet hetzelfde, je moet DotNET1.1 installeren. DotNET2 en -3 zijn compleet andere runtimes.
    - Privacy Matters
      zaterdag 15 december 2007 @ 13:43:38 #276
    40432 SpookY22
    I Stack #FAIL
    pi_55290091
    Komt er ook een MacOSX versie van? Heb namelijk alleen maar macjes thuis
    ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
    X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
      zaterdag 15 december 2007 @ 14:00:53 #277
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55290416
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 13:10 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Heb je DotNET1.1 geinstalleerd? Een latere versie is niet hetzelfde, je moet DotNET1.1 installeren. DotNET2 en -3 zijn compleet andere runtimes.
    Ik heb de foutmelding opgezocht en het is vermoedelijk een corrupt geraakte .Net installatie, of een rechtenprobleem. Er wordt ook melding gemaakt dat er een JIT-error op kan treden als het programma "Dell Support" wordt gestart bij het opstarten van Windows.
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 13:43 schreef SpookY22 het volgende:
    Komt er ook een MacOSX versie van? Heb namelijk alleen maar macjes thuis
    Waarschijnlijk niet. Ten eerste ken ik geen enkele programmeertaal die Mac OSX (executables) ondersteunt. De enige multi-platform taal die ik ken is Java, en ombouwen van C# naar Java zou nogal wat tijd in beslag nemen vrees ik.
      zaterdag 15 december 2007 @ 19:11:35 #278
    198607 BaaiBaai
    pi_55296101
    Ziet er erg leuk uit, hoeveel tijd gaat er nou in zo'n spel zitten?
      zaterdag 15 december 2007 @ 19:20:54 #279
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_55296335
    Leuk bedacht, maar niet echt boeiend. Strippoker is spannender
    De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
    Laat duizend balletjes stuiteren.
      zaterdag 15 december 2007 @ 19:26:28 #280
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_55296470
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 19:20 schreef Aoristus het volgende:
    Leuk bedacht, maar niet echt boeiend. Strippoker is spannender
    Je hebt twee mogelijkheden:
    1. Je speelt lekker strippoker (niks mis mee trouwens).
    2. Lever meer/betere uitdagingen aan voor versie 2 van het spel!
    - Privacy Matters
      zaterdag 15 december 2007 @ 19:30:59 #281
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_55296579
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 19:26 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Je hebt twee mogelijkheden:
    1. Je speelt lekker strippoker (niks mis mee trouwens).
    2. Lever meer/betere uitdagingen aan voor versie 2 van het spel!

Ik heb wel meer mogelijkheden, maar daar ga ik hier niet over uitwijden.
    Het probleem met erotische software is dat er visuele elementen in horen, anders is een pc een overbodig werktuig. Ik zou wel eens willen weten wat vrouwen als prettig zouden beschouwen in zulke software, maar aan zo'n onderzoekje begin ik niet. Zoveel interesseert het me dan ook weer niet.

Veel geluk met versie 2. Ik zal me er niet meer mee bemoeien.
    De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
    Laat duizend balletjes stuiteren.
      zondag 16 december 2007 @ 17:56:20 #282
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55316841
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 19:11 schreef BaaiBaai het volgende:
    Ziet er erg leuk uit, hoeveel tijd gaat er nou in zo'n spel zitten?
    Om het te spelen: zo lang als je zelf wilt. Onze ervaring met een 'normale' spelduur was een uurtje, daarna hadden we te weinig aandacht over voor de pc

Om het te ontwikkelen: vanaf de start van dit topic, tot vorige week, dus bijna 5 maanden. Bij gebrek aan medeprogrammeurs heb ik het in mijn eentje ontwikkeld, waarbij mijn vriendin heeft geholpen met de opdrachten in de database zetten en een stukje kwaliteitscontrole voor de tests.

Daarnaast heb ik heel veel gehad aan de mensen die testresultaten hebben gestuurd, waardoor ik veel bugs op voorhand heb kunnen verwijderen

Even op een rijtje de suggesties die ik heb gekregen voor versie 1.1:
  • Homo / Bi opdrachten
  • Meer dan 2 spelers
  • Opdracht-editor waarmee je zelf opdrachten kan toevoegen, wijzigen en verwijderen
  • Mogelijkheid om de "niet-uitvoerende" speler de opdracht te laten weigeren (met puntenverlies)
  • Mogelijkheid om na accepteren van een opdracht alsnog aan te geven dat de opdracht niet naar behoren is uitgevoerd
  • Categorieën weigeren per speler
  • Opdrachten koppelen aan inventaris, en inventaris laten opgeven bij de setup. Hiermee krijg je dus geen "Ga in bad" opdrachten meer als je geen bad hebt
  • Opdrachten kiezen op basis van kleding die nog aan is / kleding niet meer zelf invullen, maar kiezen uit kledingsoorten (shirt, trui, hemd, boxer, slip, sokken e.d.)
  • Spelopties veranderen tijdens het spel: Optioneel, niet alle instellingen zijn even goed aan te passen als het spel al bezig is, denk aan kledingwaardes
  • Niveaus beschikbaar stellen bij voldoende punten / kleding uit. Nu zijn erotische en kinky opdrachten vaak al beschikbaar als er nogkleding aan is.
  • Meer features, meer opdrachten. Denk aan webcams, (video)camera's, bierflesjes, fohns, SM attributen enz.
  • Meer mogelijkheden voor puntenbesteding, zoals bestellen van opdrachten en terugkopen van eigen kleding
  • Opslaan van spel: Persoonlijk vraag ik me af wanneer je later verder wilt met dit spel als je druk bezig bent met kinky opdrachten, maar goed. Het opslaan van de spel-setup lijkt me echter wel heel prettig

Zoals jullie zien een hele waslijst. Ik kan niet beloven dat elke wens in de volgend versie zal verschijnen, en het ontikkelen van 1.1 zal aardig wat tijd met zich meebrengen. Tegen de tijd dat de nieuwe versie meer vorm gaat krijgen horen jullie dat natuurlijk. Ook zal ik tegen de tijd dat dat nodig wordt opnieuw een beroep willen doen op bestaande en nieuwe testers, echter heb ik voorlopig nog geen aanmeldingen nodig.
    pi_55384791
    Even een reactie op dit spel:

De basis van dit spel is echt heel goed. Heel veel onderdelen bevallen me wel. Ik heb echter nog wat mogelijke aanpassingen waar je misschien een keer naar wilt kijken.

Ik weet niet welke al genoemd zijn en welke niet, maar dit waren mijn opmerkingen:

- Een andere (opitionele) skin (zodat vrouwen ook van de skin kunnen genieten )
    - Meer variatie in de opdrachten
    - Meer opdrachten (met drank, SM, uithoudingsvermogen etc.)
    - Meer huis tuin en keuken artikelen gebruiken in de opdrachten.
    - Net als de onderwerpen (zoals billenkoek etc.) ook voorwerpen kunnen aanvinken en weglaten

En tot slot:
    - Naast opdrachten nog een ander spelelement toevoegen, zodat het iets meer een spel wordt. (denk aan een bordspel of iets dergelijks)

Toch vind ik het spel super in elkaar gezet. Heel goed gedaan. Leuk initiatief. Hoop dat je wat hebt aan de opmerkingen. Kan niet wachten op de volgende versie. Ik wil me eventueel wel aanbieden als tester.
      woensdag 19 december 2007 @ 13:11:00 #284
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_55385568
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 12:45 schreef blijegekkeronny het volgende:

- Een andere (opitionele) skin (zodat vrouwen ook van de skin kunnen genieten )
    Ik reageer even op dit stukje, aangezien dat mijn werk was: het oorspronkelijke idee was om er een (gelegenheids)stel voor te gebruiken. Helaas bleek het ondanks herhaalde oproepen niet mogelijk om binnen de tijd een stel te vinden. Een vrouwelijk model stelde zichzelf wel beschikbaar, dus ben ik daarmee verder gegaan.

Inmiddels is versie 1 van het spel uit, en ben ik bezig met het plannen van het visuele deel van de volgende versie. Ik heb twee contacten met stellen, maar wat daar uit gaat komen kan ik nog niet zeggen. Uiteraard blijft het mogelijk voor een (gelegeheids)stel aan zich aan te melden, maar doe dat dan wel via PM of MSN.
    - Privacy Matters
    pi_55744908
    Oké bedankt voor de uitleg nog meer nieuws?
      donderdag 3 januari 2008 @ 17:27:35 #286
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55749802
    Van mijn kant helaas weinig.

Minder leuk nieuws is dat het vinden van ontwikkelaars niet erg makkelijk is, als je freeware maakt en dus geen beloningen / loon kan geven

Wat wel leuk is, vind ik zelf althans, is dat C#.Net 3.5 wat betere mogelijkheden bied voor grafisch werk, waaronder het aanpassen van de grootte van achtergrondplaatjes, wat het aanleveren van foto's door RonaldV weer iets makkelijker maakt . Ook blijkt dat ik de plugin die ik gebruik om met een database te kleppen zowel onder .Net 1.1 als 3.5 werkt.

Wellicht wat te technisch voor sommigen, maar hou het er maar op dat versie 2 er gewoon leuker en mooier op zal worden

Algemene ontwikkelinfo:
    Vanwege de ingrijpende wijzigingen ga ik veel schermen en code weer van voor af aan schrijven, dus voordat er screens of nieuws komt duurt nog wel even.
    pi_55751767
    tvp
      zaterdag 5 januari 2008 @ 01:01:17 #288
    12880 CraZaay
    prettig gestoord
    pi_55787863
    Stomme vraag misschien, maar waarom een WIndows app in plaats van een web app? Dan heb ik er op m'n Mac ook iets aan
      zaterdag 5 januari 2008 @ 11:02:41 #289
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_55790472
    quote:
    Op zaterdag 5 januari 2008 01:01 schreef CraZaay het volgende:
    Stomme vraag misschien, maar waarom een WIndows app in plaats van een web app? Dan heb ik er op m'n Mac ook iets aan
    Die vraag is eerder al beantwoord: omdat B_G zijn programmeerkennis op Windows ligt. Afgezien daarvan heb je bij een web-app een server nodig om de database op te draaien. Wat wel een mogelijkheid is: een java-app, maar dan heb je dus een java programmeur nodig. Vrijwiliigers?
    - Privacy Matters
      zaterdag 5 januari 2008 @ 12:53:12 #290
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55792057
    Wat RonaldV zegt: mijn meeste kennis ligt bij C#, wat voor zover ik weet nog steeds een Windows taal is. Ik kan wel een redelijk woordje Java kleppen ( ), maar niet om een relatief complex programma te schrijven.

En het is inderdaad ook geen internetapplicatie, aangezien het freeware is en ik geen webads nodig wil gaan hebben. Door er een Windowsprogramma van te maken kan ik het gratis aanbieden, en als er iemand zo handig is om het om te zetten naar een Linux of Mac compatibele taal dan hoor ik het wel . Eventuele ontwikkelaars kunnen ook terecht in een side-topicje.
      zaterdag 5 januari 2008 @ 13:05:42 #291
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_55792277
    Je zou ook eventueel naar wine kunnen kijken. Lijkt me dat dat niet zo complex zal zijn om het daarop werkend te krijgen als het je eigen programma is en daarmee is dat probleem dan opgelost.
    Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
    pi_55792564
    In Japan heb je veel erotische spelletjes zoals deze, amar dan beter.
      zaterdag 5 januari 2008 @ 13:53:57 #293
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_55793214
    quote:
    Op zaterdag 5 januari 2008 13:20 schreef F04 het volgende:
    Ongetwijfeld, maar die spelletjes zijn niet door één programmeur (+ vriendin) in elkaar gekleid in hun vrije tijd in een paar maanden. Die spelletjes bestaan al langer, en worden constant doorontwikkeld. Geef B_G de kans om het spel te laten groeien.
    - Privacy Matters
      zaterdag 5 januari 2008 @ 18:01:27 #294
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55799642
    quote:
    Op zaterdag 5 januari 2008 13:05 schreef kingmob het volgende:
    Je zou ook eventueel naar wine kunnen kijken. Lijkt me dat dat niet zo complex zal zijn om het daarop werkend te krijgen als het je eigen programma is en daarmee is dat probleem dan opgelost.
    Dat zou moeilijker kunnen worden aangezien ik onder het .Net framework programmeer en dat dus bij de gebruiker geinstalleerd moet kunnen zijn. Ik weet er weinig van, maar .Net en unix/mac gebaseerde systemen gaat toch niet zo goed samen? Mocht jijzelf of iemand weten hoe ik een .Net programma kan omzetten / emuleren via Wine dan hoor ik 't graag
    quote:
    Op zaterdag 5 januari 2008 13:20 schreef F04 het volgende:
    Geloof ik graag van je, maar zijn die ook gratis ? En ik ben een relatief beginnende programmeur, dus al doende leer ik...
    pi_55801594
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 17:56 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Om het te spelen: zo lang als je zelf wilt. Onze ervaring met een 'normale' spelduur was een uurtje, daarna hadden we te weinig aandacht over voor de pc

Om het te ontwikkelen: vanaf de start van dit topic, tot vorige week, dus bijna 5 maanden. Bij gebrek aan medeprogrammeurs heb ik het in mijn eentje ontwikkeld, waarbij mijn vriendin heeft geholpen met de opdrachten in de database zetten en een stukje kwaliteitscontrole voor de tests.

Daarnaast heb ik heel veel gehad aan de mensen die testresultaten hebben gestuurd, waardoor ik veel bugs op voorhand heb kunnen verwijderen

Even op een rijtje de suggesties die ik heb gekregen voor versie 1.1:
  • Homo / Bi opdrachten
  • Meer dan 2 spelers
  • Opdracht-editor waarmee je zelf opdrachten kan toevoegen, wijzigen en verwijderen
  • Mogelijkheid om de "niet-uitvoerende" speler de opdracht te laten weigeren (met puntenverlies)
  • Mogelijkheid om na accepteren van een opdracht alsnog aan te geven dat de opdracht niet naar behoren is uitgevoerd
  • Categorieën weigeren per speler
  • Opdrachten koppelen aan inventaris, en inventaris laten opgeven bij de setup. Hiermee krijg je dus geen "Ga in bad" opdrachten meer als je geen bad hebt
  • Opdrachten kiezen op basis van kleding die nog aan is / kleding niet meer zelf invullen, maar kiezen uit kledingsoorten (shirt, trui, hemd, boxer, slip, sokken e.d.)
  • Spelopties veranderen tijdens het spel: Optioneel, niet alle instellingen zijn even goed aan te passen als het spel al bezig is, denk aan kledingwaardes
  • Niveaus beschikbaar stellen bij voldoende punten / kleding uit. Nu zijn erotische en kinky opdrachten vaak al beschikbaar als er nogkleding aan is.
  • Meer features, meer opdrachten. Denk aan webcams, (video)camera's, bierflesjes, fohns, SM attributen enz.
  • Meer mogelijkheden voor puntenbesteding, zoals bestellen van opdrachten en terugkopen van eigen kleding
  • Opslaan van spel: Persoonlijk vraag ik me af wanneer je later verder wilt met dit spel als je druk bezig bent met kinky opdrachten, maar goed. Het opslaan van de spel-setup lijkt me echter wel heel prettig

Zoals jullie zien een hele waslijst. Ik kan niet beloven dat elke wens in de volgend versie zal verschijnen, en het ontikkelen van 1.1 zal aardig wat tijd met zich meebrengen. Tegen de tijd dat de nieuwe versie meer vorm gaat krijgen horen jullie dat natuurlijk. Ook zal ik tegen de tijd dat dat nodig wordt opnieuw een beroep willen doen op bestaande en nieuwe testers, echter heb ik voorlopig nog geen aanmeldingen nodig.
  • Leuk concept!
    pi_55804658
    quote:
    Op zaterdag 5 januari 2008 18:01 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Dat zou moeilijker kunnen worden aangezien ik onder het .Net framework programmeer en dat dus bij de gebruiker geinstalleerd moet kunnen zijn. Ik weet er weinig van, maar .Net en unix/mac gebaseerde systemen gaat toch niet zo goed samen? Mocht jijzelf of iemand weten hoe ik een .Net programma kan omzetten / emuleren via Wine dan hoor ik 't graag
    [..]

Geloof ik graag van je, maar zijn die ook gratis ? En ik ben een relatief beginnende programmeur, dus al doende leer ik...
    Aha, een programmeur, dan kan jij toch mooi aan de game engine werken terwijl iemand anders de ''graphics'' doet, en de ander weer de characters verzind. In iedergeval raad ik je dan aan om op zoek te gaan naar mensen die een hoop creativiteit hebben, en om kunnen gaan met 3dmax, lightwave, maya.

Een voorbeeld: http://en.wikipedia.org/wiki/Kimi_ga_Nozomu_Eien

Of begrijp ik je concept niet?

[ Bericht 5% gewijzigd door F04 op 05-01-2008 20:38:32 ]
      zaterdag 5 januari 2008 @ 21:08:24 #297
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_55806128
    quote:
    Op zaterdag 5 januari 2008 20:30 schreef F04 het volgende:

[..]

Aha, een programmeur, dan kan jij toch mooi aan de game engine werken terwijl iemand anders de ''graphics'' doet, en de ander weer de characters verzind. In iedergeval raad ik je dan aan om op zoek te gaan naar mensen die een hoop creativiteit hebben, en om kunnen gaan met 3dmax, lightwave, maya.

Een voorbeeld: http://en.wikipedia.org/wiki/Kimi_ga_Nozomu_Eien
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

Of begrijp ik je concept niet?
    Bij het bovenste plaatje niet iig

foto uit het spel:
    - Privacy Matters
      zaterdag 5 januari 2008 @ 21:56:03 #298
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55807990
    F04,
    't is een bordspel, geen mech-warriors of zoiets , maar extra programmeurs zou ik altijd goed kunnen gebruiken. Vandaar mijn oproep in DIG, hoewel die nog niet echt storm loopt. Bij een bordspel is grafisch werk wel belangrijk, maar het hoeft dus niet zo geavanceerd met 3D studio max, game engines enz.

Het probleem is denk ik ook dat ik dit spel gratis wil houden. Ten eerste omdat er al genoeg dure erotische shit op de markt is en ik mensen mijn spel wil laten proberen zonder ze meteen financieel uit te kleden . Ten tweede weet ik dat ik met de ervaring die ik nu heb nog geen high-tech blits-software kan ontwikkelen en het was aanvankelijk eigenlijk gewoon een hobbyprojectje van mijn vriendin en ik om een engelstalig spel makkelijker te kunnen spelen.

ps. Ronald, kijk uit, straks wordt het topic naar KPD verplaatst. Of US
      zaterdag 5 januari 2008 @ 22:29:58 #299
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_55809342
    tvp
      zaterdag 5 januari 2008 @ 23:12:05 #300
    143949 Riro
    A.F.C. AJAX
    pi_55813414
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop: