quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:18 schreef RonaldV het volgende:
Voor degenen die willen helpen met verspreiden kunnen we het misschien als torrent aanbieden. De tracker kan in principe overal gezet worden, ik hou het bestand zelf wel permanent on line. Hoe meer mensen dat doen, hoe sneller de download voor iedereen gaat.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:22 schreef makkie88 het volgende:
ik heb wel webruimte die je mag gebruiken..
mail maar!! (k denk dat me mail adress wel vrijgegeven is,) msn is ook goed
Lees de openingspost nog eens aandachtig doorquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:31 schreef Niek. het volgende:
Is het in het engels of nederlands?
Als tester: hopelijk komend weekend, aangezien ik er nog een dagje of 3 a 4 programmeerwerk aan heb. Het testen zelf verwacht ik binnen een maandje afgerond te hebben, afhankelijk van de snelheid en enthousiasme van de betatesters hier op Fokquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:01 schreef dj_ko het volgende:
wanneer kunnen we hem downloaden?
Nog even voor iedereen: Ja, ik heb een mailadres nodig om de testversie te mailen, aangezien ik momenteel nog geen webruimte heb.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:02 schreef Miriampje het volgende:
Volgend weekend dus vrij houden
moet ik nog mijn mailadres sturen?
waarschijnlijk kan ik hem vanavond al plaatsen als ik het spel otnvangen heb, maar er is ook een kansje dat het vanavond neit kan gaan lukken,quote:Op maandag 8 oktober 2007 07:40 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Nog even voor iedereen: Ja, ik heb een mailadres nodig om de testversie te mailen, aangezien ik momenteel nog geen webruimte heb.
Degenen die liever geen mailadres geven zullen even moeten wachten tot ik ergens een downloadje kan plaatsen. Dat hangt af van hoe snel makkie88 dat kan regelen (ik mail vanavond)
Absoluut! Heel leuk initiatief!quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef Roellie80 het volgende:
top idee,
en hulde voor de energie die TS erin steekt
PM verstuurdquote:Op maandag 8 oktober 2007 07:40 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Nog even voor iedereen: Ja, ik heb een mailadres nodig om de testversie te mailen, aangezien ik momenteel nog geen webruimte heb.
Degenen die liever geen mailadres geven zullen even moeten wachten tot ik ergens een downloadje kan plaatsen. Dat hangt af van hoe snel makkie88 dat kan regelen (ik mail vanavond)
En waar zit die server van jou?quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:47 schreef makkie88 het volgende:
ik heb nog geen mail van blind gehad.. ik hoop dat hij het nog stuurd als ik nog wakker ben, dan gaat ie meteen mijn server op!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:08 schreef Blind_Guardian het volgende:
Uiteraard werkt alles nog verre van optimaal (zo worden momenteel alleen vragen uit niveau 1 gesteld, ongeacht welk niveau je hebt gekozen), dus ik moet nog wat dingen verfijnen, maar de eerste testversie verwacht ik nu toch echt binnenkort te kunnen presenteren, ik denk zelf aan ongeveer 3 a 4 dagen.
Mensen, lees nou in vredesnaam mijn posts even goed voor je begint te roepen dat jullie wachtenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:24 schreef Blind_Guardian het volgende:
Als tester: hopelijk komend weekend, aangezien ik er nog een dagje of 3 a 4 programmeerwerk aan heb
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:23 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
[..]
Mensen, lees nou in vredesnaam mijn posts even goed voor je begint te roepen dat jullie wachten. Ik weet dat er veel mensen in spanning zitten te wachten op die testversie, maar ik heb al diverse keren aangegeven dat ik dankzij werk en opleiding wat vertraging heb opgelopen.
Ook kan ik op mijn werk en op school niet nakijken of ik van iedereen een PM heb gehad, of van iedereen een mailadres heb. Helaas moet ik de administratie ook in mijn eentje verzorgen aangezien ik nog niet samenwoon.
Kort samengevat: PM'ers en mailers kunnen er vanuit gaan dat ik hun bericht heb gehad. Programmeren duurt nog een dag of 3 of 4. Als ik in mijn eentje alle PM'ers en mailers moet beantwoorden ben ik meer dan een uur per avond kwijt, en dat gaat van programmeertijd af.
Ik ben heel erg blij met iedereen die graag wil testen, webruimte aanbied of meehelpt met grafisch werk, maar geef me alsjeblieft even de tijd om het werk af te ronden ipv. elke dag om leesbevestigingen te vragen. Alvast bedankt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |