abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 oktober 2007 @ 00:12:39 #176
178246 Sexy_Sadie
Doesn't care
pi_53917800
Joehoe, dit is geen slowchattopic.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_53924521
zou dit wel aanslaan bij de massa?
lijkt mij niet echt opwindend/erotisch om met een ander stel rond een pc te hangen met je kont op een buro stoel of een krukje?

.. mischien wel erg leuk voor cam 2 cam sex met een ander stel.

mijn bescheiden mening is dat zulke spelletjes het best tot hun recht komen op de bank met een borreltje en een hapje er bij lampen wat gedimt enz enz... een bord/kaart spel achtig iets dus.
do you have the guts to smell my nuts?
pi_53927408
@OnderBroekenPoep
Kijk ff naar pagina 1 of 2, vragen als deze zijn in het begin vaak genoeg gesteld en beantwoord. Het is niet met een ander stel erbij, maar alleen met je eigen partner. Met een desktop pc lijkt het me ook niet alles maar daar heb je tegenwoordig laptops voor hè...
  zondag 14 oktober 2007 @ 21:51:12 #179
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_53933961
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 16:54 schreef LoenaNigra het volgende:
@OnderBroekenPoep
Kijk ff naar pagina 1 of 2, vragen als deze zijn in het begin vaak genoeg gesteld en beantwoord. Het is niet met een ander stel erbij, maar alleen met je eigen partner. Met een desktop pc lijkt het me ook niet alles maar daar heb je tegenwoordig laptops voor hè...
En daar wil ik nog even aan toevoegen dat het idee alleen al blijkbaar mensen aanspreekt anders had ik geen 50 aanmeldingen om te testen . Kijk, ik weet ook niet of mensen het regelmatig willen spelen en leuk (blijven) vinden, maar als er een aantal stellen zijn die het leuk vinden naast mijn vriendin en ik ben ik al tevreden.

Daarom heb ik het ook freeware gehouden, het is een hobby waarmee ik niet alleen mezelf, maar ook anderen een plezier hoop te doen. Wie het vervolgens niet aanspreekt heeft er dan in ieder geval geen geld aan verloren.

Even een korte update voor de testers die afgelopen weekend hebben gemaild: ik heb de mails ontvangen, maar nog geen tijd gehad om te reageren. Komt deze week wel
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_53974975
Hey, Sorry ik ben terug van weg geweest... ben lang niet op fok geweest... maar ik zag dat er al tests... maar sorry ik weet niet hoe je PM moet sturen... dus als iemand dit wilt uitleggen of iets... bedankt alvast

Vind het wel al knap van je!! dat het speel baar al is enz...
Ik Ben Hier Geweest...!!
pi_53975325
Volgens mij ben je al te laat om nog mee te kunnen testen, maar om een PM te sturen: zie je die pictogrammetjes in de balk waarin de naam van de poster staat? Onder de datum en post-tijd, waar je ook kunt quoten en iemands msn en fotoboek kunt vinden en zo; daar staat ook een envelopje. Daar op klikken dus. Je moet wel eerst iets openstellen zodat je PMs kan sturen en ontvangen maar daar gaat ie volgens mij automatisch heen als je op dat envelopje klikt.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:58:57 #182
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_53976956
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 20:27 schreef LoenaNigra het volgende:
Volgens mij ben je al te laat om nog mee te kunnen testen, maar om een PM te sturen: zie je die pictogrammetjes in de balk waarin de naam van de poster staat? Onder de datum en post-tijd, waar je ook kunt quoten en iemands msn en fotoboek kunt vinden en zo; daar staat ook een envelopje. Daar op klikken dus. Je moet wel eerst iets openstellen zodat je PMs kan sturen en ontvangen maar daar gaat ie volgens mij automatisch heen als je op dat envelopje klikt.
Ze had zich wel in juli aangemeld in dit topic, dus ik zie het door de vingers, mits ik goede testresultaten terugkrijg .

Algemene info: komend weekend verwacht ik v0.2 uit te brengen met wat bugfixes. Degenen die ik afgelopen weekend heb gemaild / gePM't kunnen dus ook nu weer een nieuw linkje verwachten (aangenomen dat makkie88 meewerkt, maar denk 't wel )
  woensdag 17 oktober 2007 @ 07:52:59 #183
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_53982111
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 21:58 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Ze had zich wel in juli aangemeld in dit topic, dus ik zie het door de vingers, mits ik goede testresultaten terugkrijg .

Algemene info: komend weekend verwacht ik v0.2 uit te brengen met wat bugfixes. Degenen die ik afgelopen weekend heb gemaild / gePM't kunnen dus ook nu weer een nieuw linkje verwachten (aangenomen dat makkie88 meewerkt, maar denk 't wel )

op mijn hulp kan je rekenen!!

zolang ik thuis of op school ben, kan ik altijd overpompen
pi_53993454
Zijn er al screenshots? Ik ben erg benieuwd en wil ook wel helpen met testen.
pi_53995241
Bedankt dat je het door de vingers ziet! En bedankt voor de uitleg over pm Het is gelukt heb ik net gelezen... Dus we gaan dit weekeind het eens uitproberen... en natuurlijk goede en verbeter punten opschrijven en door geven.
Ik Ben Hier Geweest...!!
  woensdag 17 oktober 2007 @ 22:49:56 #186
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_53999528
"Bekende bugs" rapport:

• Kledingwaarde wijzigt alleen totaal dmv. pijltjestoetsen
  • Taalfouten / typo's
  • "Zijn" ipv. "Zijn/haar"
  • Opdrachten waarbij kleding nog aan moet zijn terwijl alles uit is
  • Opdrachten waarbij alle kleding uit moet zijn terwijl er nog kleding aan is
  • Weinig punten op laag niveau, teveel op hoog niveau
  • Meerdere kinky categorieen bij een opdracht, terwijl tenm. 1 van de 2 is uitgezet
  • "Naamloze" kleding met punten
  • Kleding met 0 punten

Verder vele features, waarvan de meeste niet meer voor v1.0 doorgevoerd zullen worden. Die staan dus in de wachtrij voor v1.1 (1e halfjaar 2008)

Iemand merkte op dat je andermans ondergoed kan kopen terwijl hij/zij diens bovenkleding nog aan heeft. Je bent echter zelf verantwoordelijk voor de namen van je kledingstukken, alswel de waarde ervan
    Ook noteerde iemand dat je punten in de min kunnen raken door weigeren. Klopt, is ook opzettelijk. Anders ben je uiteindelijk verplicht een opdracht aan te nemen die je beslist niet wil. De straf voor weigeren is dus extra lang wachten tot je kleding kan kopen
  • Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
    pi_54000771
    Als ik kledingwaarde invul, dan wijzigd die bij het verlaten van het vakje.
      donderdag 18 oktober 2007 @ 08:01:18 #188
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_54003918
    is het niet handiger voor jezelf om de versie die compleet en goed werkend 1.0 te laten heten, en die daarvoor gewoon 0.8 Of iets dergelijks?...
    of wil je em op dat moment officieel uitbrengen?
    pi_54004454
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 08:01 schreef makkie88 het volgende:
    is het niet handiger voor jezelf om de versie die compleet en goed werkend 1.0 te laten heten, en die daarvoor gewoon 0.8 Of iets dergelijks?...
    of wil je em op dat moment officieel uitbrengen?
    Je snapt de achterliggende gedachten van met versies werken of niet? .
    Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
    Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
      donderdag 18 oktober 2007 @ 09:29:20 #190
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_54004869
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 09:00 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Je snapt de achterliggende gedachten van met versies werken of niet? .
    jawel..

maar hoe kan hij Nu dan al weten dat hij die dignen in versie 1.1 gaat doen...

terwijl 0.2 nog niet eens uit is...
    als ik het nu fout heb,, leg me et dan ff uit;)
      donderdag 18 oktober 2007 @ 10:02:53 #191
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_54005462
    Interessant
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_54005544
    JKe begint met een product, dat je een naam + versienr geeft.
    Elke "verbetering/verandering" die je aanbrengt krijgt een apart nummer.
    Zodoende kom je dus op1.1 uit
    of 1.1.1 en 1.1.2 en 1.1.3
    Ligt aan de verbeterng/aanpassing. En hoe de developers de rangschikking van de updates in combinatie met de versienummers willen hebben. (is meestal wel voorgedefineerd.)

En daarnaast, voordat je gaat updaten weet je uiteraard al wat je wilt gaan updaten. Dus kan je er ook al een versienr aan hangen.
      donderdag 18 oktober 2007 @ 10:44:22 #193
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_54006217
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 10:07 schreef het.ismij het volgende:
    JKe begint met een product, dat je een naam + versienr geeft.
    Elke "verbetering/verandering" die je aanbrengt krijgt een apart nummer.
    Zodoende kom je dus op1.1 uit
    of 1.1.1 en 1.1.2 en 1.1.3
    Ligt aan de verbeterng/aanpassing. En hoe de developers de rangschikking van de updates in combinatie met de versienummers willen hebben. (is meestal wel voorgedefineerd.)

En daarnaast, voordat je gaat updaten weet je uiteraard al wat je wilt gaan updaten. Dus kan je er ook al een versienr aan hangen.
    Precies. Stukje projectplanning waar ik het afgelopen jaar op school mee dood ben gegooid. Komt die studie toch nog eens van pas.

Bugfixes voor de eerste officiele release duid ik aan met versie 0.x. Versie 1.0 wordt dus de eerste release die ik publiekelijk wil uitbrengen (dus niet alleen aan testers). Aangezien ik geen nieuwe features meer wil toevoegen voor die versie is het dus logisch dat die in versie 1.1 zullen komen (of een latere versie).

Testversies na 1.0 zal ik dan ws. 1.0.x noemen (waarbij ik dus eigenlijk het build/revisie nummer misbruik). Maar deze discussie hoort eigenlijk meer in DIG thuis, ik beperk me hier liever tot de mededelingen en spelinhoudelijk overleg
    pi_54007896
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 10:44 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Precies. Stukje projectplanning waar ik het afgelopen jaar op school mee dood ben gegooid. Komt die studie toch nog eens van pas.
    Lang leven school.
      donderdag 18 oktober 2007 @ 15:40:48 #195
    147240 fiekster
    Worlddomination
    pi_54011947
    Ik heb al een keer of 10 de link geprobeerd... maar de pagina kan niet gevonden worden?
    "If only more people knew!"
      donderdag 18 oktober 2007 @ 16:39:16 #196
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_54012889
    [quote]Op donderdag 18 oktober 2007 15:40 schreef fiekster het volgende:
    Ik heb al een keer of 10 de link geprobeerd... maar de pagina kan niet gevonden worden?
    [/quote']

hoi,

de website heeft een kleine downtime gehad... excuses!!..
    dit kan wel eens voorkomen, maar hij is weer up!!..
      vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:47:27 #197
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_54039360
    Versie 0.2 is verstuurd aan makkie en zou binnenkort online moeten staan
      maandag 22 oktober 2007 @ 11:51:55 #198
    191846 makkie88
    Zo moeilijk is het niet
    pi_54086423
    0.2 staat online.. issie ook al doorgestuurd?;)
      maandag 22 oktober 2007 @ 16:22:09 #199
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_54091442
    quote:
    Op maandag 22 oktober 2007 11:51 schreef makkie88 het volgende:
    0.2 staat online.. issie ook al doorgestuurd?;)
    Sterker nog: hij draait al.
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
    pi_54107853
    Bij mij niet... Ik krijg nog steeds fout melding als ik hem wil downloade...
    Ik Ben Hier Geweest...!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')