En daar wil ik nog even aan toevoegen dat het idee alleen al blijkbaar mensen aanspreekt anders had ik geen 50 aanmeldingen om te testenquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:54 schreef LoenaNigra het volgende:
@OnderBroekenPoep
Kijk ff naar pagina 1 of 2, vragen als deze zijn in het begin vaak genoeg gesteld en beantwoord. Het is niet met een ander stel erbij, maar alleen met je eigen partner. Met een desktop pc lijkt het me ook niet alles maar daar heb je tegenwoordig laptops voor hè...
Ze had zich wel in juli aangemeld in dit topic, dus ik zie het door de vingers, mits ik goede testresultaten terugkrijgquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:27 schreef LoenaNigra het volgende:
Volgens mij ben je al te laat om nog mee te kunnen testen, maar om een PM te sturen: zie je die pictogrammetjes in de balk waarin de naam van de poster staat? Onder de datum en post-tijd, waar je ook kunt quoten en iemands msn en fotoboek kunt vinden en zo; daar staat ook een envelopje. Daar op klikken dus. Je moet wel eerst iets openstellen zodat je PMs kan sturen en ontvangen maar daar gaat ie volgens mij automatisch heen als je op dat envelopje klikt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:58 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ze had zich wel in juli aangemeld in dit topic, dus ik zie het door de vingers, mits ik goede testresultaten terugkrijg.
Algemene info: komend weekend verwacht ik v0.2 uit te brengen met wat bugfixes. Degenen die ik afgelopen weekend heb gemaild / gePM't kunnen dus ook nu weer een nieuw linkje verwachten (aangenomen dat makkie88 meewerkt, maar denk 't wel)
Je snapt de achterliggende gedachten van met versies werken of niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:01 schreef makkie88 het volgende:
is het niet handiger voor jezelf om de versie die compleet en goed werkend 1.0 te laten heten, en die daarvoor gewoon 0.8 Of iets dergelijks?...
of wil je em op dat moment officieel uitbrengen?
jawel..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:00 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Je snapt de achterliggende gedachten van met versies werken of niet?.
Precies. Stukje projectplanning waar ik het afgelopen jaar op school mee dood ben gegooid. Komt die studie toch nog eens van pas.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:07 schreef het.ismij het volgende:
JKe begint met een product, dat je een naam + versienr geeft.
Elke "verbetering/verandering" die je aanbrengt krijgt een apart nummer.
Zodoende kom je dus op1.1 uit
of 1.1.1 en 1.1.2 en 1.1.3
Ligt aan de verbeterng/aanpassing. En hoe de developers de rangschikking van de updates in combinatie met de versienummers willen hebben. (is meestal wel voorgedefineerd.)
En daarnaast, voordat je gaat updaten weet je uiteraard al wat je wilt gaan updaten. Dus kan je er ook al een versienr aan hangen.
Lang leven school.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Precies. Stukje projectplanning waar ik het afgelopen jaar op school mee dood ben gegooid. Komt die studie toch nog eens van pas.
Sterker nog: hij draait al.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:51 schreef makkie88 het volgende:
0.2 staat online.. issie ook al doorgestuurd?;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |