Blijkbaarquote:Op zondag 18 november 2007 21:14 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Even de OP lezen is teveel moeite?
Heb je nog een weekje of 2 geduld? Dan komt 't spel zelf uit (als er niet nog 20 bugs worden ontdekt tenminste). Daarnaast is het momenteel grafisch nog iets minder fraai dan speltechnisch, dus ik plaats liever screens als het spelletje af is zodat mensen zelf kunnen bepalen of ze het willen spelen.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:20 schreef Lord Dreamer het volgende:
Zijn er ook wat meer screenshots ? Ik ben gewoon erg benieuwd hoe het eruit ziet.
Als je het topic vaker in de gaten had gehouden dan 1x per half jaar had je geweten dat ik een PM of mailadres via PM nodig had om de download-link van de testversie te sturenquote:Op zondag 2 december 2007 20:25 schreef admiraal_anaal het volgende:ik geef me als 2e op als tester en word gewoon geen tester
Okequote:Op maandag 3 december 2007 15:13 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Als je het topic vaker in de gaten had gehouden dan 1x per half jaar had je geweten dat ik een PM of mailadres via PM nodig had om de download-link van de testversie te sturen
BaaiBaai: het spel is freeware (dus gratis). Staat ook in de OP, zij het in kleine letters.
Over 1 of 2 dagen hoop ik het spel uit te brengen, Versie 1.0 dusquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:52 schreef makkie88 het volgende:
hey blind, heb je toevallig al een nieuwe beta versie die online gezet kan worden?.. zodat die ook getest kan worden.. ( of maak je em nu in 1x helemaal af?)
Hoe wil je dat dan doenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:31 schreef BaaiBaai het volgende:
Ik ga hem even bekijken als hij nu online staat
heyquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Over 1 of 2 dagen hoop ik het spel uit te brengen, Versie 1.0 dus
ps. Ik merkte laatst dat v0.2 niet meer te downloaden was, je server is of was uit de lucht?
Uitstekend, ik mail je wel even de download-link zodra ik de release klaar heb. Zie ook reden hieronderquote:Op woensdag 5 december 2007 13:31 schreef makkie88 het volgende:
ja me server heeft uit de lucht gelegen, en ik moet hem opnieuw gaan instellen, ik ga de bestanden er weer op zetten... maar kweet niet of ik de zelfde download link houd..
de nieuwe downloadlink mail ik wel!
Mail ontvangen, ben de foto's aan het invoegen.quote:
Ik kan er niet op klikken.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:37 schreef Blind_Guardian het volgende:
Om mensen alvast lekker te maken (hoop ik) voor het eerst wat screens van wat de definitieve versie wordt
Klik op de plaatjes voor een iets groter en duidelijker beeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lukt het een beetje, die bugjes platslaan?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:58 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Uitstekend, ik mail je wel even de download-link zodra ik de release klaar heb. Zie ook reden hieronder
[..]
Mail ontvangen, ben de foto's aan het invoegen.
De release laat nog even 1 of 2 dagen op zich wachten, moet nog wat afrondend werk doen plus een paar laatste bugjes platslaan.
Enigzins, maar het irritante is dat er ook een bugje is gemeld wat ik zelf niet nagebootst krijg, dus kan ik die niet oplossen. Hopelijk komen niet teveel mensen die dus straks tegen.quote:Op maandag 10 december 2007 22:17 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Lukt het een beetje, die bugjes platslaan?
owhkej!, kben benieuwd!..quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Enigzins, maar het irritante is dat er ook een bugje is gemeld wat ik zelf niet nagebootst krijg, dus kan ik die niet oplossen. Hopelijk komen niet teveel mensen die dus straks tegen.
't is dus niet 5-12 geworden zoals ik had gehoopt, of afgelopen weekend, maar ik denk dat ik morgen eens een mailtje richting mijn webhostende vriend Makkie88 zal sturen
Dat is inderdaad erg vervelend, dat soort bugjes.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Enigzins, maar het irritante is dat er ook een bugje is gemeld wat ik zelf niet nagebootst krijg, dus kan ik die niet oplossen. Hopelijk komen niet teveel mensen die dus straks tegen.
't is dus niet 5-12 geworden zoals ik had gehoopt, of afgelopen weekend, maar ik denk dat ik morgen eens een mailtje richting mijn webhostende vriend Makkie88 zal sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |