Nope, dat is dus niet de bedoeling. Mijn doel is om een werkend (vrijwel) bugvrij spel op te leveren en daarvoor heb ik serieuze testers nodig, niet mensen die het spel willen spelen voor het 'af' is, en later kunnen klagen dat het zo vol fouten zit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:50 schreef tommylissen het volgende:
Ik snap dat je een tester stop hebt ingelast.
Zou ik wel de download link kunnen krijgen om het spel te spelen:P
Ik zal je dan niet ongevaagd lastig vallen met test rapporten
Thnx Tommy
thnx! ga hem indien vrouwlief daarvoor in is hem vanavond testenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:25 schreef Blind_Guardian het volgende:
-knip-
Maar goed wat doe ik eraan dan? ik kan hem nu niet opstarten!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
De eerste bugs / verbeterpunten zijn gemeld:
Spel start niet op met melding "Kan de toepassing niet juist initialiseren". Komt zeer waarschijnlijk door het ontbreken of beschadigd zijn van .Net framework 1.1 (let op dat 2.0 en hoger dus blijkbaar niet geschikt is voor 1.1 software)
google?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:38 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
Maar goed wat doe ik eraan dan? ik kan hem nu niet opstarten!
In verband met overzichtelijkheid:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:01 schreef Miriampje het volgende:
Wil je dat testers ook bevindingen in dit topic plaatsen
Of wil je dit nog even stil houden
En wil je dan alle feedback dmv PM of mail
In tegenstelling tot wat iedereen verwacht zijn de .NET versies 1.1, 2 en 3 geen upgrades van elkaar (zoals Service Packs dat wel zijn), maar losse versies, die onafhankelijk van elkaar geïnstalleerd en gebruikt kunnen worden. Het is dus nadrukkelijk niet zo dat je met .NET versie 3 de beide voorgaande versies ook hebt geïnstalleerd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:56 schreef Blind_Guardian het volgende:Spel start niet op met melding "Kan de toepassing niet juist initialiseren". Komt zeer waarschijnlijk door het ontbreken of beschadigd zijn van .Net framework 1.1 (let op dat 2.0 en hoger dus blijkbaar niet geschikt is voor 1.1 software)
Niets mis met iets wat iets extra's kan geven toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:37 schreef masmax het volgende:
Jeetje waar is de eigen creativiteit gebleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
En dat zegt een spammertje iemand met "http://www.eroshoplinks.nl" in zijn onderschrift?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:37 schreef masmax het volgende:
Jeetje waar is de eigen creativiteit gebleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt heel simpel ...... ..maar dat is het ook ?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:39 schreef dylanos het volgende:
@ mike196 rofl....Zie spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |