abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 december 2007 @ 19:22:43 #251
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_55224895
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:08 schreef ThaKiller het volgende:

[..]

Dat is inderdaad erg vervelend, dat soort bugjes.
Zo maar even een wilde gok, hij heeft een release build en jij een debug build, en de bug zit alleen in de release build?
Dan kan je nl. erg lang zoeken..
Nope. Ten eerste was de tester een zij, ten tweede test ik de software zelf ook op bugs, eerst in debug-mode, daarna de release-mode. Uiteindelijk heb ik de 2 testversies (0.1 en 0.2) opgestuurd in release-mode. Maar ik vrees dat ik voor veel mensen hier nogal technisch begin te lullen. We zitten hier in SEX, niet in DIG .

Het kan voorkomen dat er in de 1.0 versie die ik nu uit ga brengen dus nog bugs zitten, maar mocht dat zo zijn dan mogen die altijd doorgemaild worden. Mailadres lever ik mee met het spel.

Nu alleen nog wachten op het linkje van Makkie...
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  woensdag 12 december 2007 @ 20:34:00 #252
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_55226896
owhkej!, linkje is gestuurd naar blind...
ik weet niet of hij het goed vind als ik hem zelf hierop zet... dus ik laat het eventjes wachten;) [stoute schoenen]als hij binnen een uur niet gereageerd heeft met een link:P dan doe ik et:$[/stoute schoenen]

*er is ff een http update bezig.. over 2 minuten weer online*
  woensdag 12 december 2007 @ 20:56:04 #253
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_55227595
quote:
Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef makkie88 het volgende:
[stoute schoenen]als hij binnen een uur niet gereageerd heeft met een link:P dan doe ik et:$[/stoute schoenen]
Ik reageer veul sneller dan een uur

Hiermee kan ik dus officieel de eerste publieke versie van het "Spannend Spel voor een Stel" presenteren: http://makkie.wtfz.net/SSveS.zip

Ook hier nogmaals de herinnering dat je .NET Framework 1.1 nodig hebt om het spel te kunnen spelen. Download van Microsoft. En nogmaals: voor vragen, ideeën en opmerkingen over het spel kunnen jullie mailen naar het mailadres wat met het spel is meegeleverd
pi_55227705
hey blind, link werkt nu niet
  woensdag 12 december 2007 @ 21:06:28 #255
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_55227825
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:01 schreef tommylissen het volgende:
hey blind, link werkt nu niet
Damn, dat heb ik dus ook al een paar keer gemerkt. Makkie, zou die server van je eens wat langer in de lucht kunnen blijven ?
  woensdag 12 december 2007 @ 21:18:05 #256
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_55228172
Helaas met een lading reclame, maar ik heb het spelletje als backup ook geupload naar megarotic: linkje

Hopelijk helpt dat
pi_55229488
megaupload is ook niet echt een succes tot nu toe, http://rapidshare.de/ misschien een idee?
  woensdag 12 december 2007 @ 22:11:55 #258
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_55229989
Downloadlinkje

Niet veel bandbreedte, maar hij doet het wel.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 12 december 2007 @ 22:13:46 #259
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_55230051
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:57 schreef tommylissen het volgende:
megaupload is ook niet echt een succes tot nu toe, http://rapidshare.de/ misschien een idee?
Ik kijk er morgen wel even naar, hopelijk weet ik dan ook waarom die server van Makkie plat ligt.

Editje: RonaldV , weet niet hoe je 't voor elkaar hebt om te downloaden terwijl Makkie plat ligt, maar je helpt me weer even vooruit. Thanks again
  donderdag 13 december 2007 @ 14:05:01 #260
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_55244129
nameserver ligt er uit, nu te downloaden via:

http://91.196.168.43/~makkie88/erik/SSveS.zip

[ Bericht 2% gewijzigd door makkie88 op 14-12-2007 11:06:43 ]
pi_55254982
Ik heb ook even een mirror gemaakt.

Downloaden en spelen maar
  donderdag 13 december 2007 @ 21:51:10 #262
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_55255464
ik heb commentaar Mag dat? Mooi.

Ik heb hier een "opdracht" "lange tijd terug Qwea wist je prima hoe borstvoeding werkte. Probeer dit opnieuw uit met je eigen borsten" Ik heb nooit borstvoeding gehad, en ben ook geen moeder

Ennu?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 13 december 2007 @ 22:24:52 #263
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_55256472
quote:
Op donderdag 13 december 2007 21:51 schreef Qwea het volgende:

Ik heb hier een "opdracht" "lange tijd terug Qwea wist je prima hoe borstvoeding werkte. Probeer dit opnieuw uit met je eigen borsten" Ik heb nooit borstvoeding gehad, en ben ook geen moeder

Ennu?
Opdracht weigeren, en de consequenties accepteren!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  donderdag 13 december 2007 @ 22:27:52 #264
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_55256567
quote:
Op donderdag 13 december 2007 22:24 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Opdracht weigeren, en de consequenties accepteren!

Verder issie wel stoer hoor
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_55261201
quote:
Op donderdag 13 december 2007 21:51 schreef Qwea het volgende:

Ennu?
'Lange tijd geleden' - toen je nog baby was
  vrijdag 14 december 2007 @ 08:38:01 #266
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_55261687
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 07:30 schreef Bright het volgende:

[..]

'Lange tijd geleden' - toen je nog baby was
quote:
Ik heb nooit borstvoeding gehad,
- Privacy Matters
  vrijdag 14 december 2007 @ 10:27:20 #267
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_55263649
Stelletje miereneukers , maar ik ben blij dat het spel bevalt.
  vrijdag 14 december 2007 @ 11:35:08 #268
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
  vrijdag 14 december 2007 @ 21:50:34 #269
194909 mills
Vaudeville Villain
pi_55279341
Super spel, super initiatief!
Eat a rapper for lunch and spit out the chain!
  vrijdag 14 december 2007 @ 22:26:41 #270
194909 mills
Vaudeville Villain
pi_55280295
Worden eventuele updates ook dmv deze thread kenbaar gemaakt?
Eat a rapper for lunch and spit out the chain!
  vrijdag 14 december 2007 @ 23:20:44 #271
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_55281698
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 22:26 schreef mills het volgende:
Worden eventuele updates ook dmv deze thread kenbaar gemaakt?
Als het topic niet eerst vol zit. Maar B_G en ik zijn wel aan het plannen.
- Privacy Matters
  zaterdag 15 december 2007 @ 01:21:17 #272
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_55284180
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 23:20 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Als het topic niet eerst vol zit. Maar B_G en ik zijn wel aan het plannen.
True, en als het topic vol zit open ik gewoon een #2 .

Binnenkort zal ik wat ideeën spammen die ik in versie 1.1 wil doorvoeren. Verwacht echter niet op korte termijn een update, tenzij (minor) bugfixjes. Momenteel programmeer ik nl. nog steeds in mijn eentje.
pi_55286573
Hallo,

We hebben het spel geinstalleerd maar krijgen het niet gestart doordat de JIT debugger foutmelding geeft en deze verwijst weer naar SQLite. Iemand een idee hoe dit op te lossen is ?
pi_55287812
Blind,

Het ziet er toppie uit. ga het vanavond eens spelen ;-)
  zaterdag 15 december 2007 @ 13:10:25 #275
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_55289368
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 10:19 schreef Tonsan het volgende:
Hallo,

We hebben het spel geinstalleerd maar krijgen het niet gestart doordat de JIT debugger foutmelding geeft en deze verwijst weer naar SQLite. Iemand een idee hoe dit op te lossen is ?
Heb je DotNET1.1 geinstalleerd? Een latere versie is niet hetzelfde, je moet DotNET1.1 installeren. DotNET2 en -3 zijn compleet andere runtimes.
- Privacy Matters
  zaterdag 15 december 2007 @ 13:43:38 #276
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_55290091
Komt er ook een MacOSX versie van? Heb namelijk alleen maar macjes thuis
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
  zaterdag 15 december 2007 @ 14:00:53 #277
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_55290416
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:10 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Heb je DotNET1.1 geinstalleerd? Een latere versie is niet hetzelfde, je moet DotNET1.1 installeren. DotNET2 en -3 zijn compleet andere runtimes.
Ik heb de foutmelding opgezocht en het is vermoedelijk een corrupt geraakte .Net installatie, of een rechtenprobleem. Er wordt ook melding gemaakt dat er een JIT-error op kan treden als het programma "Dell Support" wordt gestart bij het opstarten van Windows.
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:43 schreef SpookY22 het volgende:
Komt er ook een MacOSX versie van? Heb namelijk alleen maar macjes thuis
Waarschijnlijk niet. Ten eerste ken ik geen enkele programmeertaal die Mac OSX (executables) ondersteunt. De enige multi-platform taal die ik ken is Java, en ombouwen van C# naar Java zou nogal wat tijd in beslag nemen vrees ik.
  zaterdag 15 december 2007 @ 19:11:35 #278
198607 BaaiBaai
Zwaai Zwaai! :)
pi_55296101
Ziet er erg leuk uit, hoeveel tijd gaat er nou in zo'n spel zitten?
  zaterdag 15 december 2007 @ 19:20:54 #279
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55296335
Leuk bedacht, maar niet echt boeiend. Strippoker is spannender
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  zaterdag 15 december 2007 @ 19:26:28 #280
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_55296470
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 19:20 schreef Aoristus het volgende:
Leuk bedacht, maar niet echt boeiend. Strippoker is spannender
Je hebt twee mogelijkheden:
1. Je speelt lekker strippoker (niks mis mee trouwens).
2. Lever meer/betere uitdagingen aan voor versie 2 van het spel!
- Privacy Matters
  zaterdag 15 december 2007 @ 19:30:59 #281
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55296579
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 19:26 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Je hebt twee mogelijkheden:
1. Je speelt lekker strippoker (niks mis mee trouwens).
2. Lever meer/betere uitdagingen aan voor versie 2 van het spel!

Ik heb wel meer mogelijkheden, maar daar ga ik hier niet over uitwijden.
Het probleem met erotische software is dat er visuele elementen in horen, anders is een pc een overbodig werktuig. Ik zou wel eens willen weten wat vrouwen als prettig zouden beschouwen in zulke software, maar aan zo'n onderzoekje begin ik niet. Zoveel interesseert het me dan ook weer niet.

Veel geluk met versie 2. Ik zal me er niet meer mee bemoeien.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  zondag 16 december 2007 @ 17:56:20 #282
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_55316841
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 19:11 schreef BaaiBaai het volgende:
Ziet er erg leuk uit, hoeveel tijd gaat er nou in zo'n spel zitten?
Om het te spelen: zo lang als je zelf wilt. Onze ervaring met een 'normale' spelduur was een uurtje, daarna hadden we te weinig aandacht over voor de pc

Om het te ontwikkelen: vanaf de start van dit topic, tot vorige week, dus bijna 5 maanden. Bij gebrek aan medeprogrammeurs heb ik het in mijn eentje ontwikkeld, waarbij mijn vriendin heeft geholpen met de opdrachten in de database zetten en een stukje kwaliteitscontrole voor de tests.

Daarnaast heb ik heel veel gehad aan de mensen die testresultaten hebben gestuurd, waardoor ik veel bugs op voorhand heb kunnen verwijderen

Even op een rijtje de suggesties die ik heb gekregen voor versie 1.1:
  • Homo / Bi opdrachten
  • Meer dan 2 spelers
  • Opdracht-editor waarmee je zelf opdrachten kan toevoegen, wijzigen en verwijderen
  • Mogelijkheid om de "niet-uitvoerende" speler de opdracht te laten weigeren (met puntenverlies)
  • Mogelijkheid om na accepteren van een opdracht alsnog aan te geven dat de opdracht niet naar behoren is uitgevoerd
  • Categorieën weigeren per speler
  • Opdrachten koppelen aan inventaris, en inventaris laten opgeven bij de setup. Hiermee krijg je dus geen "Ga in bad" opdrachten meer als je geen bad hebt
  • Opdrachten kiezen op basis van kleding die nog aan is / kleding niet meer zelf invullen, maar kiezen uit kledingsoorten (shirt, trui, hemd, boxer, slip, sokken e.d.)
  • Spelopties veranderen tijdens het spel: Optioneel, niet alle instellingen zijn even goed aan te passen als het spel al bezig is, denk aan kledingwaardes
  • Niveaus beschikbaar stellen bij voldoende punten / kleding uit. Nu zijn erotische en kinky opdrachten vaak al beschikbaar als er nogkleding aan is.
  • Meer features, meer opdrachten. Denk aan webcams, (video)camera's, bierflesjes, fohns, SM attributen enz.
  • Meer mogelijkheden voor puntenbesteding, zoals bestellen van opdrachten en terugkopen van eigen kleding
  • Opslaan van spel: Persoonlijk vraag ik me af wanneer je later verder wilt met dit spel als je druk bezig bent met kinky opdrachten, maar goed. Het opslaan van de spel-setup lijkt me echter wel heel prettig

Zoals jullie zien een hele waslijst. Ik kan niet beloven dat elke wens in de volgend versie zal verschijnen, en het ontikkelen van 1.1 zal aardig wat tijd met zich meebrengen. Tegen de tijd dat de nieuwe versie meer vorm gaat krijgen horen jullie dat natuurlijk. Ook zal ik tegen de tijd dat dat nodig wordt opnieuw een beroep willen doen op bestaande en nieuwe testers, echter heb ik voorlopig nog geen aanmeldingen nodig.
  • Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
    pi_55384791
    Even een reactie op dit spel:

De basis van dit spel is echt heel goed. Heel veel onderdelen bevallen me wel. Ik heb echter nog wat mogelijke aanpassingen waar je misschien een keer naar wilt kijken.

Ik weet niet welke al genoemd zijn en welke niet, maar dit waren mijn opmerkingen:

- Een andere (opitionele) skin (zodat vrouwen ook van de skin kunnen genieten )
    - Meer variatie in de opdrachten
    - Meer opdrachten (met drank, SM, uithoudingsvermogen etc.)
    - Meer huis tuin en keuken artikelen gebruiken in de opdrachten.
    - Net als de onderwerpen (zoals billenkoek etc.) ook voorwerpen kunnen aanvinken en weglaten

En tot slot:
    - Naast opdrachten nog een ander spelelement toevoegen, zodat het iets meer een spel wordt. (denk aan een bordspel of iets dergelijks)

Toch vind ik het spel super in elkaar gezet. Heel goed gedaan. Leuk initiatief. Hoop dat je wat hebt aan de opmerkingen. Kan niet wachten op de volgende versie. Ik wil me eventueel wel aanbieden als tester.
      woensdag 19 december 2007 @ 13:11:00 #284
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_55385568
    quote:
    Op woensdag 19 december 2007 12:45 schreef blijegekkeronny het volgende:

- Een andere (opitionele) skin (zodat vrouwen ook van de skin kunnen genieten )
    Ik reageer even op dit stukje, aangezien dat mijn werk was: het oorspronkelijke idee was om er een (gelegenheids)stel voor te gebruiken. Helaas bleek het ondanks herhaalde oproepen niet mogelijk om binnen de tijd een stel te vinden. Een vrouwelijk model stelde zichzelf wel beschikbaar, dus ben ik daarmee verder gegaan.

Inmiddels is versie 1 van het spel uit, en ben ik bezig met het plannen van het visuele deel van de volgende versie. Ik heb twee contacten met stellen, maar wat daar uit gaat komen kan ik nog niet zeggen. Uiteraard blijft het mogelijk voor een (gelegeheids)stel aan zich aan te melden, maar doe dat dan wel via PM of MSN.
    - Privacy Matters
    pi_55744908
    Oké bedankt voor de uitleg nog meer nieuws?
      donderdag 3 januari 2008 @ 17:27:35 #286
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55749802
    Van mijn kant helaas weinig.

Minder leuk nieuws is dat het vinden van ontwikkelaars niet erg makkelijk is, als je freeware maakt en dus geen beloningen / loon kan geven

Wat wel leuk is, vind ik zelf althans, is dat C#.Net 3.5 wat betere mogelijkheden bied voor grafisch werk, waaronder het aanpassen van de grootte van achtergrondplaatjes, wat het aanleveren van foto's door RonaldV weer iets makkelijker maakt . Ook blijkt dat ik de plugin die ik gebruik om met een database te kleppen zowel onder .Net 1.1 als 3.5 werkt.

Wellicht wat te technisch voor sommigen, maar hou het er maar op dat versie 2 er gewoon leuker en mooier op zal worden

Algemene ontwikkelinfo:
    Vanwege de ingrijpende wijzigingen ga ik veel schermen en code weer van voor af aan schrijven, dus voordat er screens of nieuws komt duurt nog wel even.
    pi_55751767
    tvp
      zaterdag 5 januari 2008 @ 01:01:17 #288
    12880 CraZaay
    prettig gestoord
    pi_55787863
    Stomme vraag misschien, maar waarom een WIndows app in plaats van een web app? Dan heb ik er op m'n Mac ook iets aan
      zaterdag 5 januari 2008 @ 11:02:41 #289
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_55790472
    quote:
    Op zaterdag 5 januari 2008 01:01 schreef CraZaay het volgende:
    Stomme vraag misschien, maar waarom een WIndows app in plaats van een web app? Dan heb ik er op m'n Mac ook iets aan
    Die vraag is eerder al beantwoord: omdat B_G zijn programmeerkennis op Windows ligt. Afgezien daarvan heb je bij een web-app een server nodig om de database op te draaien. Wat wel een mogelijkheid is: een java-app, maar dan heb je dus een java programmeur nodig. Vrijwiliigers?
    - Privacy Matters
      zaterdag 5 januari 2008 @ 12:53:12 #290
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55792057
    Wat RonaldV zegt: mijn meeste kennis ligt bij C#, wat voor zover ik weet nog steeds een Windows taal is. Ik kan wel een redelijk woordje Java kleppen ( ), maar niet om een relatief complex programma te schrijven.

En het is inderdaad ook geen internetapplicatie, aangezien het freeware is en ik geen webads nodig wil gaan hebben. Door er een Windowsprogramma van te maken kan ik het gratis aanbieden, en als er iemand zo handig is om het om te zetten naar een Linux of Mac compatibele taal dan hoor ik het wel . Eventuele ontwikkelaars kunnen ook terecht in een side-topicje.
      zaterdag 5 januari 2008 @ 13:05:42 #291
    36192 kingmob
    Nice 'n Smooth
    pi_55792277
    Je zou ook eventueel naar wine kunnen kijken. Lijkt me dat dat niet zo complex zal zijn om het daarop werkend te krijgen als het je eigen programma is en daarmee is dat probleem dan opgelost.
    Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
    pi_55792564
    In Japan heb je veel erotische spelletjes zoals deze, amar dan beter.
      zaterdag 5 januari 2008 @ 13:53:57 #293
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_55793214
    quote:
    Op zaterdag 5 januari 2008 13:20 schreef F04 het volgende:
    Ongetwijfeld, maar die spelletjes zijn niet door één programmeur (+ vriendin) in elkaar gekleid in hun vrije tijd in een paar maanden. Die spelletjes bestaan al langer, en worden constant doorontwikkeld. Geef B_G de kans om het spel te laten groeien.
    - Privacy Matters
      zaterdag 5 januari 2008 @ 18:01:27 #294
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55799642
    quote:
    Op zaterdag 5 januari 2008 13:05 schreef kingmob het volgende:
    Je zou ook eventueel naar wine kunnen kijken. Lijkt me dat dat niet zo complex zal zijn om het daarop werkend te krijgen als het je eigen programma is en daarmee is dat probleem dan opgelost.
    Dat zou moeilijker kunnen worden aangezien ik onder het .Net framework programmeer en dat dus bij de gebruiker geinstalleerd moet kunnen zijn. Ik weet er weinig van, maar .Net en unix/mac gebaseerde systemen gaat toch niet zo goed samen? Mocht jijzelf of iemand weten hoe ik een .Net programma kan omzetten / emuleren via Wine dan hoor ik 't graag
    quote:
    Op zaterdag 5 januari 2008 13:20 schreef F04 het volgende:
    Geloof ik graag van je, maar zijn die ook gratis ? En ik ben een relatief beginnende programmeur, dus al doende leer ik...
    pi_55801594
    quote:
    Op zondag 16 december 2007 17:56 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Om het te spelen: zo lang als je zelf wilt. Onze ervaring met een 'normale' spelduur was een uurtje, daarna hadden we te weinig aandacht over voor de pc

Om het te ontwikkelen: vanaf de start van dit topic, tot vorige week, dus bijna 5 maanden. Bij gebrek aan medeprogrammeurs heb ik het in mijn eentje ontwikkeld, waarbij mijn vriendin heeft geholpen met de opdrachten in de database zetten en een stukje kwaliteitscontrole voor de tests.

Daarnaast heb ik heel veel gehad aan de mensen die testresultaten hebben gestuurd, waardoor ik veel bugs op voorhand heb kunnen verwijderen

Even op een rijtje de suggesties die ik heb gekregen voor versie 1.1:
  • Homo / Bi opdrachten
  • Meer dan 2 spelers
  • Opdracht-editor waarmee je zelf opdrachten kan toevoegen, wijzigen en verwijderen
  • Mogelijkheid om de "niet-uitvoerende" speler de opdracht te laten weigeren (met puntenverlies)
  • Mogelijkheid om na accepteren van een opdracht alsnog aan te geven dat de opdracht niet naar behoren is uitgevoerd
  • Categorieën weigeren per speler
  • Opdrachten koppelen aan inventaris, en inventaris laten opgeven bij de setup. Hiermee krijg je dus geen "Ga in bad" opdrachten meer als je geen bad hebt
  • Opdrachten kiezen op basis van kleding die nog aan is / kleding niet meer zelf invullen, maar kiezen uit kledingsoorten (shirt, trui, hemd, boxer, slip, sokken e.d.)
  • Spelopties veranderen tijdens het spel: Optioneel, niet alle instellingen zijn even goed aan te passen als het spel al bezig is, denk aan kledingwaardes
  • Niveaus beschikbaar stellen bij voldoende punten / kleding uit. Nu zijn erotische en kinky opdrachten vaak al beschikbaar als er nogkleding aan is.
  • Meer features, meer opdrachten. Denk aan webcams, (video)camera's, bierflesjes, fohns, SM attributen enz.
  • Meer mogelijkheden voor puntenbesteding, zoals bestellen van opdrachten en terugkopen van eigen kleding
  • Opslaan van spel: Persoonlijk vraag ik me af wanneer je later verder wilt met dit spel als je druk bezig bent met kinky opdrachten, maar goed. Het opslaan van de spel-setup lijkt me echter wel heel prettig

Zoals jullie zien een hele waslijst. Ik kan niet beloven dat elke wens in de volgend versie zal verschijnen, en het ontikkelen van 1.1 zal aardig wat tijd met zich meebrengen. Tegen de tijd dat de nieuwe versie meer vorm gaat krijgen horen jullie dat natuurlijk. Ook zal ik tegen de tijd dat dat nodig wordt opnieuw een beroep willen doen op bestaande en nieuwe testers, echter heb ik voorlopig nog geen aanmeldingen nodig.
  • Leuk concept!
    pi_55804658
    quote:
    Op zaterdag 5 januari 2008 18:01 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Dat zou moeilijker kunnen worden aangezien ik onder het .Net framework programmeer en dat dus bij de gebruiker geinstalleerd moet kunnen zijn. Ik weet er weinig van, maar .Net en unix/mac gebaseerde systemen gaat toch niet zo goed samen? Mocht jijzelf of iemand weten hoe ik een .Net programma kan omzetten / emuleren via Wine dan hoor ik 't graag
    [..]

Geloof ik graag van je, maar zijn die ook gratis ? En ik ben een relatief beginnende programmeur, dus al doende leer ik...
    Aha, een programmeur, dan kan jij toch mooi aan de game engine werken terwijl iemand anders de ''graphics'' doet, en de ander weer de characters verzind. In iedergeval raad ik je dan aan om op zoek te gaan naar mensen die een hoop creativiteit hebben, en om kunnen gaan met 3dmax, lightwave, maya.

Een voorbeeld: http://en.wikipedia.org/wiki/Kimi_ga_Nozomu_Eien

Of begrijp ik je concept niet?

[ Bericht 5% gewijzigd door F04 op 05-01-2008 20:38:32 ]
      zaterdag 5 januari 2008 @ 21:08:24 #297
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_55806128
    quote:
    Op zaterdag 5 januari 2008 20:30 schreef F04 het volgende:

[..]

Aha, een programmeur, dan kan jij toch mooi aan de game engine werken terwijl iemand anders de ''graphics'' doet, en de ander weer de characters verzind. In iedergeval raad ik je dan aan om op zoek te gaan naar mensen die een hoop creativiteit hebben, en om kunnen gaan met 3dmax, lightwave, maya.

Een voorbeeld: http://en.wikipedia.org/wiki/Kimi_ga_Nozomu_Eien
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

Of begrijp ik je concept niet?
    Bij het bovenste plaatje niet iig

foto uit het spel:
    - Privacy Matters
      zaterdag 5 januari 2008 @ 21:56:03 #298
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_55807990
    F04,
    't is een bordspel, geen mech-warriors of zoiets , maar extra programmeurs zou ik altijd goed kunnen gebruiken. Vandaar mijn oproep in DIG, hoewel die nog niet echt storm loopt. Bij een bordspel is grafisch werk wel belangrijk, maar het hoeft dus niet zo geavanceerd met 3D studio max, game engines enz.

Het probleem is denk ik ook dat ik dit spel gratis wil houden. Ten eerste omdat er al genoeg dure erotische shit op de markt is en ik mensen mijn spel wil laten proberen zonder ze meteen financieel uit te kleden . Ten tweede weet ik dat ik met de ervaring die ik nu heb nog geen high-tech blits-software kan ontwikkelen en het was aanvankelijk eigenlijk gewoon een hobbyprojectje van mijn vriendin en ik om een engelstalig spel makkelijker te kunnen spelen.

ps. Ronald, kijk uit, straks wordt het topic naar KPD verplaatst. Of US
      zaterdag 5 januari 2008 @ 22:29:58 #299
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_55809342
    tvp
      zaterdag 5 januari 2008 @ 23:12:05 #300
    143949 Riro
    A.F.C. AJAX
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: