quote:
Op woensdag 26 december 2007 14:30 schreef F04 het volgende:Wat bedoel je met een erotisch spelen? Op videobasis ofzo?
Ik denk dat je beter op zoek kunt gaan naar 3d modellers.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt denk ik. Het is een erotisch spel, maar dan als een soort bordspel, dus niet met 3D animaties, rendering, modelling enz. (het is geen RPG of zo

).
quote:
Op woensdag 26 december 2007 18:00 schreef garfield_online het volgende:[..]
das allemaal niet zo groot verschil.
Gewoon framework 3.5 pakken als startbasis en vs 2008.
Dan komt dat wel inorde

3.5 is ook goed, zit ik voor de verandering eens wel met de laatste technieken op .Net gebied te werken

. Ik ben alleen dus nog niet bekend met de toegevoegde waarde, maar wellicht kan ik dus wat van jou opsteken.
In het algemeen nogmaals de herhaling:
Ik kan ontwikkelaars geen loon, vergoeding, beloning of whatsoever bieden. Het spel is freeware dus ik verdien er zelf ook geen fuck aan. Waarom ik freeware maak? Omdat er al genoeg software te vinden is waar je voor betaald en die uiteindelijk toch niet is wat je zoekt, zeker bij erotische spellen.
Ik wil gewoon een spel bieden wat mensen kunnen spelen als het ze aanspreekt, maar waar ze niet onnodig geld aan uitgeven als het niet bevalt. Noem me een economisch onbenul, maar ik heb graag wat over voor andere koppels, stellen enz.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.