Nope, dat is dus niet de bedoeling. Mijn doel is om een werkend (vrijwel) bugvrij spel op te leveren en daarvoor heb ik serieuze testers nodig, niet mensen die het spel willen spelen voor het 'af' is, en later kunnen klagen dat het zo vol fouten zit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:50 schreef tommylissen het volgende:
Ik snap dat je een tester stop hebt ingelast.
Zou ik wel de download link kunnen krijgen om het spel te spelen:P
Ik zal je dan niet ongevaagd lastig vallen met test rapporten
Thnx Tommy
thnx! ga hem indien vrouwlief daarvoor in is hem vanavond testenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:25 schreef Blind_Guardian het volgende:
-knip-
Maar goed wat doe ik eraan dan? ik kan hem nu niet opstarten!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
De eerste bugs / verbeterpunten zijn gemeld:
Spel start niet op met melding "Kan de toepassing niet juist initialiseren". Komt zeer waarschijnlijk door het ontbreken of beschadigd zijn van .Net framework 1.1 (let op dat 2.0 en hoger dus blijkbaar niet geschikt is voor 1.1 software)
google?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:38 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
Maar goed wat doe ik eraan dan? ik kan hem nu niet opstarten!
In verband met overzichtelijkheid:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:01 schreef Miriampje het volgende:
Wil je dat testers ook bevindingen in dit topic plaatsen
Of wil je dit nog even stil houden
En wil je dan alle feedback dmv PM of mail
In tegenstelling tot wat iedereen verwacht zijn de .NET versies 1.1, 2 en 3 geen upgrades van elkaar (zoals Service Packs dat wel zijn), maar losse versies, die onafhankelijk van elkaar geïnstalleerd en gebruikt kunnen worden. Het is dus nadrukkelijk niet zo dat je met .NET versie 3 de beide voorgaande versies ook hebt geïnstalleerd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:56 schreef Blind_Guardian het volgende:Spel start niet op met melding "Kan de toepassing niet juist initialiseren". Komt zeer waarschijnlijk door het ontbreken of beschadigd zijn van .Net framework 1.1 (let op dat 2.0 en hoger dus blijkbaar niet geschikt is voor 1.1 software)
Niets mis met iets wat iets extra's kan geven toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:37 schreef masmax het volgende:
Jeetje waar is de eigen creativiteit gebleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
En dat zegt een spammertje iemand met "http://www.eroshoplinks.nl" in zijn onderschrift?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:37 schreef masmax het volgende:
Jeetje waar is de eigen creativiteit gebleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt heel simpel ...... ..maar dat is het ook ?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:39 schreef dylanos het volgende:
@ mike196 rofl....Zie spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
En daar wil ik nog even aan toevoegen dat het idee alleen al blijkbaar mensen aanspreekt anders had ik geen 50 aanmeldingen om te testenquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:54 schreef LoenaNigra het volgende:
@OnderBroekenPoep
Kijk ff naar pagina 1 of 2, vragen als deze zijn in het begin vaak genoeg gesteld en beantwoord. Het is niet met een ander stel erbij, maar alleen met je eigen partner. Met een desktop pc lijkt het me ook niet alles maar daar heb je tegenwoordig laptops voor hè...
Ze had zich wel in juli aangemeld in dit topic, dus ik zie het door de vingers, mits ik goede testresultaten terugkrijgquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:27 schreef LoenaNigra het volgende:
Volgens mij ben je al te laat om nog mee te kunnen testen, maar om een PM te sturen: zie je die pictogrammetjes in de balk waarin de naam van de poster staat? Onder de datum en post-tijd, waar je ook kunt quoten en iemands msn en fotoboek kunt vinden en zo; daar staat ook een envelopje. Daar op klikken dus. Je moet wel eerst iets openstellen zodat je PMs kan sturen en ontvangen maar daar gaat ie volgens mij automatisch heen als je op dat envelopje klikt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:58 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ze had zich wel in juli aangemeld in dit topic, dus ik zie het door de vingers, mits ik goede testresultaten terugkrijg.
Algemene info: komend weekend verwacht ik v0.2 uit te brengen met wat bugfixes. Degenen die ik afgelopen weekend heb gemaild / gePM't kunnen dus ook nu weer een nieuw linkje verwachten (aangenomen dat makkie88 meewerkt, maar denk 't wel)
Je snapt de achterliggende gedachten van met versies werken of niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:01 schreef makkie88 het volgende:
is het niet handiger voor jezelf om de versie die compleet en goed werkend 1.0 te laten heten, en die daarvoor gewoon 0.8 Of iets dergelijks?...
of wil je em op dat moment officieel uitbrengen?
jawel..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:00 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Je snapt de achterliggende gedachten van met versies werken of niet?.
Precies. Stukje projectplanning waar ik het afgelopen jaar op school mee dood ben gegooid. Komt die studie toch nog eens van pas.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:07 schreef het.ismij het volgende:
JKe begint met een product, dat je een naam + versienr geeft.
Elke "verbetering/verandering" die je aanbrengt krijgt een apart nummer.
Zodoende kom je dus op1.1 uit
of 1.1.1 en 1.1.2 en 1.1.3
Ligt aan de verbeterng/aanpassing. En hoe de developers de rangschikking van de updates in combinatie met de versienummers willen hebben. (is meestal wel voorgedefineerd.)
En daarnaast, voordat je gaat updaten weet je uiteraard al wat je wilt gaan updaten. Dus kan je er ook al een versienr aan hangen.
Lang leven school.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:44 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Precies. Stukje projectplanning waar ik het afgelopen jaar op school mee dood ben gegooid. Komt die studie toch nog eens van pas.
Sterker nog: hij draait al.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:51 schreef makkie88 het volgende:
0.2 staat online.. issie ook al doorgestuurd?;)
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:44 schreef Sabjeje het volgende:
Bij mij niet...Ik krijg nog steeds fout melding als ik hem wil downloade...
Er is geen downloadlink.... Het spel is nog in testversie, en dus alleen beschikbaar voor de testers....quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:15 schreef luciferist het volgende:
waar is de downloadlink?
ik lees het topic al door maar kan het niet vinden
Klopt, je staat op mijn "geheime lijst"quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:11 schreef luciferist het volgende:
aah maar ik had me volgens mij opgegeven toen ik in Afrika zat
De 1.0 is de versie die geheel klaar is voor publicatie, zodra alle bugs er uit zijn. Op dit moment zitten er nog voldoende in, en daarbij is het grafisch nog niet zoals het moet worden (maar daar wordt aan gewerkt).quote:Op maandag 12 november 2007 20:09 schreef ruudbackus het volgende:
Is er al nieuws over de 1.0 versie?
Ik ben één van de mensen die nog niet aan testen is toegekomen, excuus. Wat de grafiek betreft: PM zit in je box.quote:Op maandag 12 november 2007 22:28 schreef Blind_Guardian het volgende:
Klopt wat RonaldV zegt
Daarnaast even een paar vraagjes:
- Ik heb sinds het uitbrengen van versie 0.2 welgeteld twee bugs gemeld gekregen. Heeft verder niemand meer getest of is het spel nagenoeg bugvrij nu (kan me 't nauwelijks voorstellen)?
- Ronald: kan jij me PM'en / mailen over de status van het grafische werk? Alvast bedankt
Suggesties komen mee met testwerk, en verder: druk druk druk...quote:Tot slot ook nog een melding van mijn kant:
Wegens aan de ene kant nauwelijks testresultaten sinds v0.2 en aan de andere kant een hoge studiedruk de afgelopen 4 weken heb ik niet meer verder kunnen werken aan m'n spel. Vooralsnog wil ik het gewoon begin december uitbrengen, maar ik ben wel in grote mate afhankelijk van testresultaten en suggesties...
Groet,
B_G
Ik verwacht niet dat dit een spel wordt voor het hele gezin.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:06 schreef Retro_Doll het volgende:
Wat een leuk idee! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat, is eens een ander spelletje dan het standaard party & co op kerstavond
Lol, ik zie het alvoor mequote:Op dinsdag 13 november 2007 04:57 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat dit een spel wordt voor het hele gezin.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 04:57 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat dit een spel wordt voor het hele gezin.
Even de OP lezen is teveel moeite?quote:Op zondag 18 november 2007 21:12 schreef F04 het volgende:
tester meld zich
Blijkbaarquote:Op zondag 18 november 2007 21:14 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Even de OP lezen is teveel moeite?
Heb je nog een weekje of 2 geduld? Dan komt 't spel zelf uit (als er niet nog 20 bugs worden ontdekt tenminste). Daarnaast is het momenteel grafisch nog iets minder fraai dan speltechnisch, dus ik plaats liever screens als het spelletje af is zodat mensen zelf kunnen bepalen of ze het willen spelen.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:20 schreef Lord Dreamer het volgende:
Zijn er ook wat meer screenshots ? Ik ben gewoon erg benieuwd hoe het eruit ziet.
Als je het topic vaker in de gaten had gehouden dan 1x per half jaar had je geweten dat ik een PM of mailadres via PM nodig had om de download-link van de testversie te sturenquote:Op zondag 2 december 2007 20:25 schreef admiraal_anaal het volgende:ik geef me als 2e op als tester en word gewoon geen tester
Okequote:Op maandag 3 december 2007 15:13 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Als je het topic vaker in de gaten had gehouden dan 1x per half jaar had je geweten dat ik een PM of mailadres via PM nodig had om de download-link van de testversie te sturen
BaaiBaai: het spel is freeware (dus gratis). Staat ook in de OP, zij het in kleine letters.
Over 1 of 2 dagen hoop ik het spel uit te brengen, Versie 1.0 dusquote:Op dinsdag 4 december 2007 08:52 schreef makkie88 het volgende:
hey blind, heb je toevallig al een nieuwe beta versie die online gezet kan worden?.. zodat die ook getest kan worden.. ( of maak je em nu in 1x helemaal af?)
Hoe wil je dat dan doenquote:Op dinsdag 4 december 2007 12:31 schreef BaaiBaai het volgende:
Ik ga hem even bekijken als hij nu online staat
heyquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Over 1 of 2 dagen hoop ik het spel uit te brengen, Versie 1.0 dus
ps. Ik merkte laatst dat v0.2 niet meer te downloaden was, je server is of was uit de lucht?
Uitstekend, ik mail je wel even de download-link zodra ik de release klaar heb. Zie ook reden hieronderquote:Op woensdag 5 december 2007 13:31 schreef makkie88 het volgende:
ja me server heeft uit de lucht gelegen, en ik moet hem opnieuw gaan instellen, ik ga de bestanden er weer op zetten... maar kweet niet of ik de zelfde download link houd..
de nieuwe downloadlink mail ik wel!
Mail ontvangen, ben de foto's aan het invoegen.quote:
Ik kan er niet op klikken.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:37 schreef Blind_Guardian het volgende:
Om mensen alvast lekker te maken (hoop ik) voor het eerst wat screens van wat de definitieve versie wordt
Klik op de plaatjes voor een iets groter en duidelijker beeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lukt het een beetje, die bugjes platslaan?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:58 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Uitstekend, ik mail je wel even de download-link zodra ik de release klaar heb. Zie ook reden hieronder
[..]
Mail ontvangen, ben de foto's aan het invoegen.
De release laat nog even 1 of 2 dagen op zich wachten, moet nog wat afrondend werk doen plus een paar laatste bugjes platslaan.
Enigzins, maar het irritante is dat er ook een bugje is gemeld wat ik zelf niet nagebootst krijg, dus kan ik die niet oplossen. Hopelijk komen niet teveel mensen die dus straks tegen.quote:Op maandag 10 december 2007 22:17 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Lukt het een beetje, die bugjes platslaan?
owhkej!, kben benieuwd!..quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Enigzins, maar het irritante is dat er ook een bugje is gemeld wat ik zelf niet nagebootst krijg, dus kan ik die niet oplossen. Hopelijk komen niet teveel mensen die dus straks tegen.
't is dus niet 5-12 geworden zoals ik had gehoopt, of afgelopen weekend, maar ik denk dat ik morgen eens een mailtje richting mijn webhostende vriend Makkie88 zal sturen
Dat is inderdaad erg vervelend, dat soort bugjes.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Enigzins, maar het irritante is dat er ook een bugje is gemeld wat ik zelf niet nagebootst krijg, dus kan ik die niet oplossen. Hopelijk komen niet teveel mensen die dus straks tegen.
't is dus niet 5-12 geworden zoals ik had gehoopt, of afgelopen weekend, maar ik denk dat ik morgen eens een mailtje richting mijn webhostende vriend Makkie88 zal sturen
Nope. Ten eerste was de tester een zij, ten tweede test ik de software zelf ook op bugs, eerst in debug-mode, daarna de release-mode. Uiteindelijk heb ik de 2 testversies (0.1 en 0.2) opgestuurd in release-mode. Maar ik vrees dat ik voor veel mensen hier nogal technisch begin te lullen. We zitten hier in SEX, niet in DIGquote:Op woensdag 12 december 2007 11:08 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg vervelend, dat soort bugjes.
Zo maar even een wilde gok, hij heeft een release build en jij een debug build, en de bug zit alleen in de release build?
Dan kan je nl. erg lang zoeken..
Ik reageer veul sneller dan een uurquote:Op woensdag 12 december 2007 20:34 schreef makkie88 het volgende:
[stoute schoenen]als hij binnen een uur niet gereageerd heeft met een link:P dan doe ik et:$[/stoute schoenen]
Damn, dat heb ik dus ook al een paar keer gemerkt. Makkie, zou die server van je eens wat langer in de lucht kunnen blijvenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:01 schreef tommylissen het volgende:
hey blind, link werkt nu niet
Ik kijk er morgen wel even naar, hopelijk weet ik dan ook waarom die server van Makkie plat ligt.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:57 schreef tommylissen het volgende:
megaupload is ook niet echt een succes tot nu toe, http://rapidshare.de/ misschien een idee?
Opdracht weigeren, en de consequenties accepteren!quote:Op donderdag 13 december 2007 21:51 schreef Qwea het volgende:
ik heb commentaarMag dat? Mooi.
Ik heb hier een "opdracht" "lange tijd terug Qwea wist je prima hoe borstvoeding werkte. Probeer dit opnieuw uit met je eigen borsten" Ik heb nooit borstvoeding gehad, en ben ook geen moeder
Ennu?
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Opdracht weigeren, en de consequenties accepteren!
'Lange tijd geleden' - toen je nog baby wasquote:Op donderdag 13 december 2007 21:51 schreef Qwea het volgende:
ik heb commentaarMag dat? Mooi.
Ik heb hier een "opdracht" "lange tijd terug Qwea wist je prima hoe borstvoeding werkte. Probeer dit opnieuw uit met je eigen borsten" Ik heb nooit borstvoeding gehad, en ben ook geen moeder
Ennu?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 07:30 schreef Bright het volgende:
[..]
'Lange tijd geleden' - toen je nog baby was
quote:Ik heb nooit borstvoeding gehad,
Als het topic niet eerst vol zit.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:26 schreef mills het volgende:
Worden eventuele updates ook dmv deze thread kenbaar gemaakt?
True, en als het topic vol zit open ik gewoon een #2quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als het topic niet eerst vol zit.Maar B_G en ik zijn wel aan het plannen.
Heb je DotNET1.1 geinstalleerd? Een latere versie is niet hetzelfde, je moet DotNET1.1 installeren. DotNET2 en -3 zijn compleet andere runtimes.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:19 schreef Tonsan het volgende:
Hallo,
We hebben het spel geinstalleerd maar krijgen het niet gestart doordat de JIT debugger foutmelding geeft en deze verwijst weer naar SQLite. Iemand een idee hoe dit op te lossen is ?
Ik heb de foutmelding opgezocht en het is vermoedelijk een corrupt geraakte .Net installatie, of een rechtenprobleem. Er wordt ook melding gemaakt dat er een JIT-error op kan treden als het programma "Dell Support" wordt gestart bij het opstarten van Windows.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heb je DotNET1.1 geinstalleerd? Een latere versie is niet hetzelfde, je moet DotNET1.1 installeren. DotNET2 en -3 zijn compleet andere runtimes.
Waarschijnlijk niet. Ten eerste ken ik geen enkele programmeertaal die Mac OSX (executables) ondersteunt. De enige multi-platform taal die ik ken is Java, en ombouwen van C# naar Java zou nogal wat tijd in beslag nemen vrees ik.quote:Op zaterdag 15 december 2007 13:43 schreef SpookY22 het volgende:
Komt er ook een MacOSX versie van? Heb namelijk alleen maar macjes thuis
Je hebt twee mogelijkheden:quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:20 schreef Aoristus het volgende:
Leuk bedacht, maar niet echt boeiend. Strippoker is spannender
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je hebt twee mogelijkheden:
1. Je speelt lekker strippoker (niks mis mee trouwens).
2. Lever meer/betere uitdagingen aan voor versie 2 van het spel!
Om het te spelen: zo lang als je zelf wilt. Onze ervaring met een 'normale' spelduur was een uurtje, daarna hadden we te weinig aandacht over voor de pcquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:11 schreef BaaiBaai het volgende:
Ziet er erg leuk uit, hoeveel tijd gaat er nou in zo'n spel zitten?
Ik reageer even op dit stukje, aangezien dat mijn werk was: het oorspronkelijke idee was om er een (gelegenheids)stel voor te gebruiken. Helaas bleek het ondanks herhaalde oproepen niet mogelijk om binnen de tijd een stel te vinden. Een vrouwelijk model stelde zichzelf wel beschikbaar, dus ben ik daarmee verder gegaan.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:45 schreef blijegekkeronny het volgende:
- Een andere (opitionele) skin (zodat vrouwen ook van de skin kunnen genieten)
Die vraag is eerder al beantwoord: omdat B_G zijn programmeerkennis op Windows ligt. Afgezien daarvan heb je bij een web-app een server nodig om de database op te draaien. Wat wel een mogelijkheid is: een java-app, maar dan heb je dus een java programmeur nodig. Vrijwiliigers?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:01 schreef CraZaay het volgende:
Stomme vraag misschien, maar waarom een WIndows app in plaats van een web app? Dan heb ik er op m'n Mac ook iets aan
Ongetwijfeld, maar die spelletjes zijn niet door één programmeur (+ vriendin) in elkaar gekleid in hun vrije tijd in een paar maanden. Die spelletjes bestaan al langer, en worden constant doorontwikkeld. Geef B_G de kans om het spel te laten groeien.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:20 schreef F04 het volgende:
In Japan heb je veel erotische spelletjes zoals deze, amar dan beter.
Dat zou moeilijker kunnen worden aangezien ik onder het .Net framework programmeer en dat dus bij de gebruiker geinstalleerd moet kunnen zijn. Ik weet er weinig van, maar .Net en unix/mac gebaseerde systemen gaat toch niet zo goed samen? Mocht jijzelf of iemand weten hoe ik een .Net programma kan omzetten / emuleren via Wine dan hoor ik 't graagquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:05 schreef kingmob het volgende:
Je zou ook eventueel naar wine kunnen kijken. Lijkt me dat dat niet zo complex zal zijn om het daarop werkend te krijgen als het je eigen programma is en daarmee is dat probleem dan opgelost.
Geloof ik graag van je, maar zijn die ook gratisquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:20 schreef F04 het volgende:
In Japan heb je veel erotische spelletjes zoals deze, amar dan beter.
Leuk concept!quote:Op zondag 16 december 2007 17:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Om het te spelen: zo lang als je zelf wilt. Onze ervaring met een 'normale' spelduur was een uurtje, daarna hadden we te weinig aandacht over voor de pc
Om het te ontwikkelen: vanaf de start van dit topic, tot vorige week, dus bijna 5 maanden. Bij gebrek aan medeprogrammeurs heb ik het in mijn eentje ontwikkeld, waarbij mijn vriendin heeft geholpen met de opdrachten in de database zetten en een stukje kwaliteitscontrole voor de tests.
Daarnaast heb ik heel veel gehad aan de mensen die testresultaten hebben gestuurd, waardoor ik veel bugs op voorhand heb kunnen verwijderen
Even op een rijtje de suggesties die ik heb gekregen voor versie 1.1:Homo / Bi opdrachten Meer dan 2 spelers Opdracht-editor waarmee je zelf opdrachten kan toevoegen, wijzigen en verwijderen Mogelijkheid om de "niet-uitvoerende" speler de opdracht te laten weigeren (met puntenverlies) Mogelijkheid om na accepteren van een opdracht alsnog aan te geven dat de opdracht niet naar behoren is uitgevoerd Categorieën weigeren per speler Opdrachten koppelen aan inventaris, en inventaris laten opgeven bij de setup. Hiermee krijg je dus geen "Ga in bad" opdrachten meer als je geen bad hebt Opdrachten kiezen op basis van kleding die nog aan is / kleding niet meer zelf invullen, maar kiezen uit kledingsoorten (shirt, trui, hemd, boxer, slip, sokken e.d.) Spelopties veranderen tijdens het spel: Optioneel, niet alle instellingen zijn even goed aan te passen als het spel al bezig is, denk aan kledingwaardes Niveaus beschikbaar stellen bij voldoende punten / kleding uit. Nu zijn erotische en kinky opdrachten vaak al beschikbaar als er nogkleding aan is. Meer features, meer opdrachten. Denk aan webcams, (video)camera's, bierflesjes, fohns, SM attributen enz. Meer mogelijkheden voor puntenbesteding, zoals bestellen van opdrachten en terugkopen van eigen kleding Opslaan van spel: Persoonlijk vraag ik me af wanneer je later verder wilt met dit spel als je druk bezig bent met kinky opdrachten, maar goed. Het opslaan van de spel-setup lijkt me echter wel heel prettig
Zoals jullie zien een hele waslijst. Ik kan niet beloven dat elke wens in de volgend versie zal verschijnen, en het ontikkelen van 1.1 zal aardig wat tijd met zich meebrengen. Tegen de tijd dat de nieuwe versie meer vorm gaat krijgen horen jullie dat natuurlijk. Ook zal ik tegen de tijd dat dat nodig wordt opnieuw een beroep willen doen op bestaande en nieuwe testers, echter heb ik voorlopig nog geen aanmeldingen nodig.
Aha, een programmeur, dan kan jij toch mooi aan de game engine werken terwijl iemand anders de ''graphics'' doet, en de ander weer de characters verzind. In iedergeval raad ik je dan aan om op zoek te gaan naar mensen die een hoop creativiteit hebben, en om kunnen gaan met 3dmax, lightwave, maya.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:01 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Dat zou moeilijker kunnen worden aangezien ik onder het .Net framework programmeer en dat dus bij de gebruiker geinstalleerd moet kunnen zijn. Ik weet er weinig van, maar .Net en unix/mac gebaseerde systemen gaat toch niet zo goed samen? Mocht jijzelf of iemand weten hoe ik een .Net programma kan omzetten / emuleren via Wine dan hoor ik 't graag![]()
[..]
Geloof ik graag van je, maar zijn die ook gratis? En ik ben een relatief beginnende programmeur, dus al doende leer ik...
Bij het bovenste plaatje niet iigquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:30 schreef F04 het volgende:
[..]
Aha, een programmeur, dan kan jij toch mooi aan de game engine werken terwijl iemand anders de ''graphics'' doet, en de ander weer de characters verzind. In iedergeval raad ik je dan aan om op zoek te gaan naar mensen die een hoop creativiteit hebben, en om kunnen gaan met 3dmax, lightwave, maya.
Een voorbeeld: http://en.wikipedia.org/wiki/Kimi_ga_Nozomu_Eien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of begrijp ik je concept niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |