Alleen zijn ze dan wel 10.000 euro armer, iets wat velen waarschijnlijk NIET kunnen missen. Dus die kooi uitlopen is voor sommigen echt geen optie. En ja, ze kunnen na wat er vanmiddag gebeurd is de villa uitlopen... maar dan is het nog steeds WEL gebeurd en ONBESTRAFT gebleven. Dat valt niet te verklaren.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:49 schreef De_Moester het volgende:
Weet je, ik zat ook met een heel akelig gevoel de acties van vanmiddag en het (gebrek aan) vervolg erop te bekijken. Toch is het zo dat de 'lijdend voorwerpen' inderdaad gewoon uit het huis kunnen lopen. Ze hoeven zich dit niet te laten welgevallen. Ik betrapte me er op dat ik ook een poos zat te denken dat de redactie dit niet kan laten passeren; helaas van de redactie is niet veel te verwachten, dat hebben we gisteren al kunnen constateren. Blijkbaar kiezen Huub en Lieke er voor in dgk te blijven en zich dit soort situaties te laten welgevallen; ook zij hebben kunnen ervaren dat er niet ingegrepen wordt door de redactie. Hun keuze in het huis te blijven maakt wel dat ik me minder druk maak. Lijkt een beetje overdreven om hier met een verhit hoofd thuis je druk te maken over de gebeurtenissen in Almere terwijl de betrokkenen 'gewoon' doorleven in het huis...my two cents dit
Ze zou onder de zonnebank gaan...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:03 schreef agter het volgende:
waar is lieke?
Volgens mij moet ik even bijlezenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen zijn ze dan wel 10.000 euro armer, iets wat velen waarschijnlijk NIET kunnen missen. Dus die kooi uitlopen is voor sommigen echt geen optie. En ja, ze kunnen na wat er vanmiddag gebeurd is de villa uitlopen... maar dan is het nog steeds WEL gebeurd en ONBESTRAFT gebleven. Dat valt niet te verklaren.
Ja want dan vliegt het vliegtuigje met tekst over.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:04 schreef elcastel het volgende:
Heeft Melissa nou gezegd dat Huub woensdag naar buiten moet ofzo ? Anyone ?
Natasia hoeft ook al niet meer in Suriname te komen. Dat heeft ze gehoord van Patricia. Ze wordt daar behoorlijk uitgekotst. Als zij dacht dat de streamers hier fanatiek waren dan wilde ze niet weten hoe die in Suriname waren zei Patricia.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wilgo zit in Suriname, dat begreep ik van verleden week.
Ja, dit ivm het vliegtuigje met banner van Nowlive.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:04 schreef elcastel het volgende:
Ja, om de vliegtuigjes met boodschap te bekijken.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:04 schreef elcastel het volgende:
Ja, dat heb ik al geschreven naar je.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:04 schreef elcastel het volgende:
Het gaat om de glijdende schaal die maar doorgaat. Met als nieuwste ingredient: onbestraft fysiek geweld. En nu de terror weer een stapje verder gaat deze week moeten de slachtoffers opeens maar de kooi uitlopen omdat de redactie niet meer ingrijpt? Dat is de omgekeerde wereld.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen zijn ze dan wel 10.000 euro armer, iets wat velen waarschijnlijk NIET kunnen missen. Dus die kooi uitlopen is voor sommigen echt geen optie. En ja, ze kunnen na wat er vanmiddag gebeurd is de villa uitlopen... maar dan is het nog steeds WEL gebeurd en ONBESTRAFT gebleven. Dat valt niet te verklaren.
Volgens mij kun je niet buiten Nederland bekijken hoor...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:05 schreef noekje het volgende:
Mellisa vindt ook verkeerd van Brian hoe hij steeds maar weer als racist wordt neergezet. Ze roepen op tot haat en dat zou niet mogen aldus Mellisa.
Ze zegt tegen Huub dat hij echt geen druppel meer moet drinken.
[..]
Natasia hoeft ook al niet meer in Suriname te komen. Dat heeft ze gehoord van Patricia. Ze wordt daar behoorlijk uitgekotst. Als zij dacht dat de streamers hier fanatiek waren dan wilde ze niet weten hoe die in Suriname waren zei Patricia.
En dan glijdt dat uitschot op hun dooie akkertje naar de finale.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het gaat om de glijdende schaal die maar doorgaat. Met als nieuwste ingredient: onbestraft fysiek geweld. En nu de terror weer een stapje verder gaat deze week moeten de slachtoffers opeens maar de kooi uitlopen omdat de redactie niet meer ingrijpt? Dat is de omgekeerde wereld.
ja tussen 12 en 13.00 komen de vliegtuigen van vol en nowlive langsquote:Op zondag 15 juli 2007 20:04 schreef elcastel het volgende:
Zou ik niet doen, want het is echt afschuwelijk.quote:
Ja hoor veel duitsers kijken ook,quote:Op zondag 15 juli 2007 20:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij kun je niet buiten Nederland bekijken hoor...
Nu snap ik het, bedankt.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:05 schreef Yollie het volgende:
Ja want dan vliegt het vliegtuigje met tekst over.
Patricia zeiden dat de mensen in Suriname het ook keken. Hoe dat na de betaling is weet ik niet maar dat is wat ik heb gehoord.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is het al. Ik hoorde net (ik word er nu nog echt helemaal gestoord van) dat de redactie tegen Lieke heeft gezegd dat ze maar van de spullen van de anderen moet afblijven als ze geen terror meer wil.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het gaat om de glijdende schaal die maar doorgaat. Met als nieuwste ingredient: onbestraft fysiek geweld. En nu de terror weer een stapje verder gaat deze week moeten de slachtoffers opeens maar de kooi uitlopen omdat de redactie niet meer ingrijpt? Dat is de omgekeerde wereld.
melissa is ook een slang.......niet te vertrouwenquote:
Ik geloof dat 10 K verhaal sowieso niet, er zijn teveel geruchten die het tegenspreken dat ze dat hebben ingelegd.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doet hij voorkomen. Hij heeft een verbod!quote:Op zondag 15 juli 2007 20:08 schreef nueffeniet het volgende:
huub heeft toch geen alcohol verbod?? die heeft toch gewoon besloten niet te drinken?
ja dat hebben ze gezegd, aangezien de andere groep niet naar de redactie luisterd, en het verstoppen van spullen, terror bij hen uitloktquote:Op zondag 15 juli 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het al. Ik hoorde net (ik word er nu nog echt helemaal gestoord van) dat de redactie tegen Lieke heeft gezegd dat ze maar van de spullen van de anderen moet afblijven als ze geen terror meer wil.
die gasten van de redaktie zaten eerst bij de gaykrantquote:Op zondag 15 juli 2007 20:08 schreef Suikeroom het volgende:
Dat zinloze geweld van vandaag ging echt veelste ver.. 6 tegen 2 en de productie doet niks!! echt een schande.. als ik 3 mensen zo los zou zien gaan op min vriendin en ik moet ook nog is hulpeloos toekijken zou ik echt bij de 1e de beste mogelijkheid alles kapot maken wat om me heen staat!
Ik ga het ook niet doen.. er wordt geen aandacht meer besteed aan een goeie OP waar je zo weet wat er gebeurt is.. geen zin om hele COSn door te lezenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, want het is echt afschuwelijk.
Ja dat is echt de druppelquote:Op zondag 15 juli 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het al. Ik hoorde net (ik word er nu nog echt helemaal gestoord van) dat de redactie tegen Lieke heeft gezegd dat ze maar van de spullen van de anderen moet afblijven als ze geen terror meer wil.
anti blanken terwijl ze hun mond vol hebben over racisten. Het is een baggerforum vreselijkkkkkkquote:Op zondag 15 juli 2007 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even snel wat rond gekeken daar. Zie ik het nu fout of is de tendens daar erg anti-Huub?
Ja, maar dat heeft hij hun niet laten weten.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:08 schreef nueffeniet het volgende:
huub heeft toch geen alcohol verbod?? die heeft toch gewoon besloten niet te drinken?
Anti blanke mensen......quote:Op zondag 15 juli 2007 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even snel wat rond gekeken daar. Zie ik het nu fout of is de tendens daar erg anti-Huub?
http://www.nowlive.eu/quote:Op zondag 15 juli 2007 20:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet doen.. er wordt geen aandacht meer besteed aan een goeie OP waar je zo weet wat er gebeurt is.. geen zin om hele COSn door te lezen![]()
en dat moet ze omdat de anderen niet willen luisteren.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Duitsland is groot fan van DGK, streams kun je overal volgen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het spel moet in de Kooi gespeeld worden. Dat moeten sukkels die dit soort bedreigingen uiten snappen. Dat jij dat logisch vind ik triest diep triest.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:57 schreef shagster19 het volgende:
[..]
No offence naar de kinderen hoor. Maar dat zei ik puur en alleen om te laten zien hoe Natasia dan spijt krijgt van alle domme dingen die ze heeft gedaan. Maar dat lijkt me vrij logisch dat je dat snapt...![]()
En dat erbij, ikzelf zou het NOOIT van mn leven doen.
Ik heb daar eens gelezen maar hoe ze schrijven over sommige meisjes...wow!quote:
Inderdaad. Ik had er minimaal een paar voor de bek geslagen. En als ik Lieke was, had iemand als Amanda al gestrekt gelegen. Zonder enige twijfel.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:08 schreef Suikeroom het volgende:
Dat zinloze geweld van vandaag ging echt veelste ver.. 6 tegen 2 en de productie doet niks!! echt een schande.. als ik 3 mensen zo los zou zien gaan op min vriendin en ik moet ook nog is hulpeloos toekijken zou ik echt bij de 1e de beste mogelijkheid alles kapot maken wat om me heen staat!
Tussen 12.00u en 13.00uquote:Op zondag 15 juli 2007 20:05 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja want dan vliegt het vliegtuigje met tekst over.
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat doet hij voorkomen. Hij heeft een verbod!
Het is een eng forum, honderden post over wie met wie vreemdgaat, elkaar daarin verraden. Oproepen over: wie kent deze man, hij is de vader van mn kind.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb daar eens gelezen maar hoe ze schrijven over sommige meisjes...wow!
Ik begrijp de beheersing van Lieke ook niet, ik doe het haar niet na (wel knap).quote:Op zondag 15 juli 2007 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had er minimaal een paar voor de bek geslagen. En als ik Lieke was, had iemand als Amanda al gestrekt gelegen. Zonder enige twijfel.
Tenzij je graag een aanranding wilt zien en wederom een trap van Natasja....... gewoon overslaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef yvonne het volgende:
Moet ik gaan teruglezen ( net thuis) of zal ik deze droevigheid voorbij laten gaan?
Filmpje says it allquote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef yvonne het volgende:
Moet ik gaan teruglezen ( net thuis) of zal ik deze droevigheid voorbij laten gaan?
Blijft ongelooflijk dat dit onbestraft blijft.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:11 schreef Donnie29 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=qCWbt22dLcU
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef noucky het volgende:
Ik krijg echt respect voor Eric dat hij de tags van allen kon weerstaan ZONDER agressief te worden.
Sjapo Eric.
Wel aan Jaap.... en Lieke weet het...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft hij hun niet laten weten.
En hier worden nooit racistische uitlatingen gedaan he.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een eng forum, honderden post over wie met wie vreemdgaat, elkaar daarin verraden. Oproepen over: wie kent deze man, hij is de vader van mn kind.![]()
En in het DGK deel wordt vreselijk gebashed op blanken........ zo racistisch zie je het zelden.![]()
Of ze hebben allemaal de 10.000 betaald... OF niemand. Een tussenweg is er niet, omdat TIEN dan onherroepelijk rechtzaken aan de broek krijgt. Dat komt namelijk altijd een keer uit. En de mensen die er uit vrije wil uitgaan zijn of allemaal de 10.000 kwijt... of niemand. Weer vanwege dezelfde reden.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof dat 10 K verhaal sowieso niet, er zijn teveel geruchten die het tegenspreken dat ze dat hebben ingelegd.
Neem als voorbeeld Brian: Geeft zich op als poolboy en komt binnen als miljonair. Heb je zijn kamer gezien in het introfilmpje en zijn moeder had alleen maar schulden. Broer Kenneth reken ik helemaal niet mee, die heeft alleen maar problemen met politie en justitie, en dat heb ik echt gehoord via de streams.
werd eric door 3 mensen fysiek aangevallen.....?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef noucky het volgende:
Ik krijg echt respect voor Eric dat hij de tags van allen kon weerstaan ZONDER agressief te worden.
Sjapo Eric.
Zolang een opgelegde alcoholverbod niet officieel is aangekondigd in een brief is daar geen sprake van.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat doet hij voorkomen. Hij heeft een verbod!
Doe het niet. Je hebt een afschuwelijke groepsaanranding gemist. Met z'n allen op Lieke terwijl Huub vastgehouden werd.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef yvonne het volgende:
Ga daar eens lezen voor je je er over uitspreekt.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:14 schreef Hannibella het volgende:
[..]
En hier worden nooit racistische uitlatingen gedaan he.
Wat zijn we toch allemaal zo goed.
Het ene praat het andere niet goed.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:14 schreef Hannibella het volgende:
[..]
het gebeurt wel maar er staat een ban op en dat heb ik bij Mamjo nog niet ontdekt.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:14 schreef Hannibella het volgende:
[..]
preciesquote:Op zondag 15 juli 2007 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga daar eens lezen voor je je er over uitspreekt.
Als je even wil kijken naar mensen die het aanmoedigen dat Natasia d'r kinderen lastig worden gevallen,.graag.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef yvonne het volgende:
nee klopt en nu ga jij op mutequote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef Hannibella het volgende:
Klopt, allemaal even erg...maar niemand houdt zichzelf een spiegel voor lijkt het.
En dat na alles wat hij vannacht met Huub heeft besproken. Die jongen is echt zwaar psychisch niet in orde.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef Varen het volgende:
Jaap is kwaad op Huub en Lieke, hij vindt alles wat ze zeggen gelul. Hij is helemaal voor de rest.
Gewoon even dat flimpje bekijken.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef yvonne het volgende:
Natasia: Wij helpen jequote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef akveor het volgende:
Amanda: Als Huub de villa verlaat stop ik met roken...
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je even wil kijken naar mensen die het aanmoedigen dat Natasia d'r kinderen lastig worden gevallen,.graag.
Heb je die reacties nog niet verwijderd?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je even wil kijken naar mensen die het aanmoedigen dat Natasia d'r kinderen lastig worden gevallen,.graag.
Dan ben je zelf geen haar beter.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had er minimaal een paar voor de bek geslagen. En als ik Lieke was, had iemand als Amanda al gestrekt gelegen. Zonder enige twijfel.
Eens, die 10K is dus kul en een drogreden om niet weg te gaan, het klopt gewoon niet. Er is bijna geen hond meer te vinden die dat hok in wil en als ze ze vinden zijn het absolute retards en lowlives.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of ze hebben allemaal de 10.000 betaald... OF niemand. Een tussenweg is er niet, omdat TIEN dan onherroepelijk rechtzaken aan de broek krijgt. Dat komt namelijk altijd een keer uit. En de mensen die er uit vrije wil uitgaan zijn of allemaal de 10.000 kwijt... of niemand. Weer vanwege dezelfde reden.
Ik ga op mute? Kan je het niet aan ofzo...lees dan gewoon over me heen ofzo, serieus volgens mij hoef ik het niet met jou eens te zijn of wel soms?quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is nog steeds triest, dus bespaar je de moeite, ik heb het ook niet terug gelezen, de afgelopen 2 COS'en.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef yvonne het volgende:
Dan ga ik er van uit dat er maatregelen zijn genomen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
ja hij durfde wel Huub vast te houden, toen Jaap hem al in de houtgreep had.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:19 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het is nog steeds triest, dus bespaar je de moeite, ik heb het ook niet terug gelezen, de afgelopen 2 COS'en.
Het gaat 1 richting op, wel heeft het BANNDJ groepje Denniks aagesproken waarom hij nooit wat doet.
En zijn antwoord was: "Laat mij maar m'n dingetje doen". Die schele schijtlijster is vooraal bang.
Ik vind dat als je De Kooi ingaat je altijd in overweging moet gaan nemen of je die 10.000 wel of niet kunt missen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weten dat dit mag en dat Huub meteen al van achter weet dat er geen sancties komen, is genoeg, toch?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef yvonne het volgende:
Ik lees nu iets nieuws, Eric werdt niet fysiek aangepakt.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
werd eric door 3 mensen fysiek aangevallen.....?![]()
idd en daarnaast lijdt hij nu ook aan grootheidswaanzin en denkt ie dat ie wat kan gaan doen in de toekomst met zijn DGK bekendheidquote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat na alles wat hij vannacht met Huub heeft besproken. Die jongen is echt zwaar psychisch niet in orde.
Als je je verdedigt??? Jaja, jij hebt er een paar los zitten in je bovenkamer.quote:
Een 'zware' psychopaat.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat na alles wat hij vannacht met Huub heeft besproken. Die jongen is echt zwaar psychisch niet in orde.
Zit wat in... maar het werkt wel degelijk al een remmende factor. Je stapt er echt niet zo snel uit en laat veel dingen veel verder toe dan normaal. Vanwege die 10.000 euro dus.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:19 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik vind dat als je De Kooi ingaat je altijd in overweging moet gaan nemen of je die 10.000 wel of niet kunt missen.
Altijd is er een mogelijkheid dat je die om welke reden dan ook kwijt kunt raken.
Kun je de 10.000 niet missen dan moet je m.i. stomweg niet meedoen.
Hij heeft gister hetzelfde bij Brian gedaan, wegduwen en wegschoppen...puur feitelijk gekeken naar de handeling en niet naar de omstandigheden zou dit geen boete op moeten leveren aangezien dat gister ook niet het geval was.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Weten dat dit mag en dat Huub meteen al van achter weet dat er geen sancties komen, is genoeg, toch?
[afbeelding]
Is de liefde voor Jaap over?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
idd en daarnaast lijdt hij nu ook aan grootheidswaanzin en denkt ie dat ie wat kan gaan doen in de toekomst met zijn DGK bekendheidzo'n psycho heeft zo zn voordelen zoals bij Terror Jaap,
maar nu is het echt een zielig hoopje mens dat tegen zichzelf in bescherming met worden genomen.. zelfde geld voor Natasia...en die andere
En daar zien we d'r al 6 van op de streams.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je je verdedigt??? Jaja, jij hebt er een paar los zitten in je bovenkamer.
En ik de kop van Nada niet meer.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:22 schreef Varen het volgende:
Nadia kan de kop van Lieke niet meer aanzien
Volgens mij doet jaap alleen mee met de mongolen om op die manier Flens een plezier te doen. Hij wil namelijk weg of een gunstig contract bij RTL. Als hij die rare pannenkoek te vriend houdt, worden zijn kansen groter.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
idd en daarnaast lijdt hij nu ook aan grootheidswaanzin en denkt ie dat ie wat kan gaan doen in de toekomst met zijn DGK bekendheidzo'n psycho heeft zo zn voordelen zoals bij Terror Jaap,
maar nu is het echt een zielig hoopje mens dat tegen zichzelf in bescherming met worden genomen.. zelfde geld voor Natasia...en die andere
Lees mijn TT....quote:Op zondag 15 juli 2007 20:22 schreef Donnie29 het volgende:
Die trap van Nasty is gewoon harder dan die trap tegen Jaap, deze trap was recht in zn gezicht, althans nek volgens mij. Ze moet gewoon exit krijgen.. Toen met Jaap kreeg ze een waarschuwing.. hier kunnen ze toch niet onderuit. Of ze denken dat wij, streamers echt heel dom zijn.
Wel dus, aangezien Natasja al een laatste waarschuwing had staan, die al 3 keer aan haar laars heeft gelapt, en dan gewoon nog een keer trapt.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:22 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Hij heeft gister hetzelfde bij Brian gedaan, wegduwen en wegschoppen...puur feitelijk gekeken naar de handeling en niet naar de omstandigheden zou dit geen boete op moeten leveren aangezien dat gister ook niet het geval was.
ook daar werd Huub aangevallen - jij bent echt niet goed bij je hoofdquote:Op zondag 15 juli 2007 20:22 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Hij heeft gister hetzelfde bij Brian gedaan, wegduwen en wegschoppen...puur feitelijk gekeken naar de handeling en niet naar de omstandigheden zou dit geen boete op moeten leveren aangezien dat gister ook niet het geval was.
Dit was inderdaad erger, omdat ze gewoon op hem af vliegt en tegelijkertijd een harde trap in zijn kruis geeft en met beide handen haar vingers in zijn gezicht zet om hem naar achteren te duwen. In het filmpje is te zien dat Huub behoorlijk wat pijn in z'n gezicht heeft.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:22 schreef Donnie29 het volgende:
Die trap van Nasty is gewoon harder dan die trap tegen Jaap, deze trap was recht in zn gezicht, althans nek volgens mij. Ze moet gewoon exit krijgen.. Toen met Jaap kreeg ze een waarschuwing.. hier kunnen ze toch niet onderuit. Of ze denken dat wij, streamers echt heel dom zijn.
Lachwekkend is het bijna.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:23 schreef ericahysterica het volgende:
en dan te bedenken dat huub en lieke geen honing over iemand heen mochten gooien![]()
![]()
![]()
Volgens mij is jou vandaag al een keer gevraagd om geen persoonlijk aanvallen meer te doen....quote:Op zondag 15 juli 2007 20:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je je verdedigt??? Jaja, jij hebt er een paar los zitten in je bovenkamer.
Dit is niet het verhaal. Dat is de massale aanranding van een vrouw en d'r vriend dwingen om toe te kijken terwijl ie vastgehouden werd door die vetklep en een paar plaagstootjes van Brian in ontvangst mocht nemen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Weten dat dit mag en dat Huub meteen al van achter weet dat er geen sancties komen, is genoeg, toch?
[afbeelding]
Zelf geen slagroom op Dennix.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:23 schreef ericahysterica het volgende:
en dan te bedenken dat huub en lieke geen honing over iemand heen mochten gooien![]()
![]()
![]()
Heeft daar geen boete voor gehad, want dat was 'wegduwen'. Ik word helemaal ziek van dit gedoe...doek gewoon heel die gouden zooi opquote:Op zondag 15 juli 2007 20:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel dus, aangezien Natasja al een laatste waarschuwing had staan, die al 3 keer aan haar laars heeft gelapt, en dan gewoon nog een keer trapt.
Idemquote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef getl0st het volgende:
Ik ben ZO blij dat ik geen streams meer kijk.. en ik kom hier ook voorlopig niet meer..
Kzit gewoon te trillen van woede van wat er vanmiddag gebeurt is.. en er wordt gewoon WEER niets tegen gedaan....
Er zijn heel veel plannetjes van Huub op Dennis door achter afgeblazen. Ook Jaap zie pas nog dat hij altijd eerst met achter moet overleggen voordat hij terror ging uitoefenen.quote:
Ja dat viel mij ook al op.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb even gelezen op de TIEN site, maar het hele gevecht tussen de mannen en Huub en de vrouwen en Lieke WORDT HELEMAAL NIET GENOEMD. Alsof het niet is gebeurd!!![]()
![]()
![]()
Van alles wat ze de laatste weken geflikt hebben slaat dit alles. Dat ze een klap niet melden kan nog een keer, maar een complete groepsaanranding terwijl Huub wordt vastgehouden verzwijgen, dat slaat echt ALLES.
Zelfrespect overboord...alles voor de show...het is maar wat je knap vindtquote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik begrijp de beheersing van Lieke ook niet, ik doe het haar niet na (wel knap).
Dat kan ook niet. Huub en Jaap hadden al vastgesteld dat dit geen bruikbaar materiaal was voor de uitzending. En dus kan het niet op villa vandaag en kunnen er ook geen consequenties aan vast zitten. Zo simpel. (Maar oh zo walgelijk !!)quote:Op zondag 15 juli 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb even gelezen op de TIEN site, maar het hele gevecht tussen de mannen en Huub en de vrouwen en Lieke WORDT HELEMAAL NIET GENOEMD. Alsof het niet is gebeurd!!![]()
![]()
![]()
Van alles wat ze de laatste weken geflikt hebben slaat dit alles. Dat ze een klap niet melden kan nog een keer, maar een complete groepsaanranding terwijl Huub wordt vastgehouden verzwijgen, dat slaat echt ALLES.
Zijn boek werd afgepakt en toen haalde Huub uit, we zijn allemaal niet goed bij onze koppies dat we nog naar die gouden zooi kijkenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
ook daar werd Huub aangevallen - jij bent echt niet goed bij je hoofd
Ik hoop dat we elkaar hier niet de wet gaan voorschrijven over 'wat het verhaal is'. Ik pik er hier een onmiskenbare daad van geweld uit die zeer zeker aangepakt had kunnen worden.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit is niet het verhaal. Dat is de massale aanranding van een vrouw en d'r vriend dwingen om toe te kijken terwijl ie vastgehouden werd door die vetklep en een paar plaagstootjes van Brian in ontvangst mocht nemen.
Uit hetzelfde grot waar jij vandaan komt?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:28 schreef tipsch het volgende:
waar komen al die kutnewbies vandaan op fok?
Trap op Jaap.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:26 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Heeft daar geen boete voor gehad, want dat was 'wegduwen'. Ik word helemaal ziek van dit gedoe...doek gewoon heel die gouden zooi op![]()
Die "kutnewbies" zitten al langer op fok dan jij.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:28 schreef tipsch het volgende:
Echt nietquote:Op zondag 15 juli 2007 20:28 schreef vanpersie93 het volgende:
Wat is het e-mail adres waar je naartoe kan sturen van de gouden kooi. Ben al een kijker vanaf het begin, maar wat er vandaag toch gebeurd is in DGk is echt niet normaal!! ik walg ervan hoe ze met z'n zessen 2 mensen aanranden. De redactie heeft het helemaal niet meer in de hand en zo moeten echt iets doen want vanaf nu zal ik stoppen met kijken.
gegroet een verbaasde DGK-kijker
Er is mij niets gevraagd... en jij schrijft dat ik dan dus geen haar beter ben. Dan ben je niet helemaal lekker bij je hoofd, want als 3 mensen mij m'nkleren van het lijf proberen te rukken dat gaat er minimaal 1 gestrekt tegen de grond ja. En dan ben ik net zo erg? Ga toch een eind vliegen jongen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij is jou vandaag al een keer gevraagd om geen persoonlijk aanvallen meer te doen....
Bovendien is iemand gestrekt neerslaan echt geen verdedigen![]()
![]()
misschien weet jij het, waar komen al die kutnewbies vandaan op fok?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:28 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Zijn boek werd afgepakt en toen haalde Huub uit, we zijn allemaal niet goed bij onze koppies dat we nog naar die gouden zooi kijken...en nu opsouten als je zo emotioneel blijft doen.
't ging niet om het boek, maar om het feit dat Brian keihard in z'n gebroken vinger kneepquote:Op zondag 15 juli 2007 20:28 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Zijn boek werd afgepakt en toen haalde Huub uit, we zijn allemaal niet goed bij onze koppies dat we nog naar die gouden zooi kijken...en nu opsouten als je zo emotioneel blijft doen.
Inderdaad, maar dat heeft ie niet door.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die "kutnewbies" zitten al langer op fok dan jij.
Helemaal met je eens Scan en wat is de volgende stap van dat ordinaire zootje.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
![]()
![]()
wat moet je op dit subforum dan als dit programma je geen reet interesseert? rot op manquote:Op zondag 15 juli 2007 20:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
hoelang blijft iemand eigenlijk een newbie, btw?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
misschien weet jij het, waar komen al die kutnewbies vandaan op fok?
Romina.Bakker@talpa.tvquote:Op zondag 15 juli 2007 20:28 schreef vanpersie93 het volgende:
Wat is het e-mail adres waar je naartoe kan sturen van de gouden kooi. Ben al een kijker vanaf het begin, maar wat er vandaag toch gebeurd is in DGk is echt niet normaal!! ik walg ervan hoe ze met z'n zessen 2 mensen aanranden. De redactie heeft het helemaal niet meer in de hand en zo moeten echt iets doen want vanaf nu zal ik stoppen met kijken.
gegroet een verbaasde DGK-kijker
ramptoeristen dezelfde die altijd de 2e file veroorzaken maar dan aan de overkantquote:Op zondag 15 juli 2007 20:28 schreef tipsch het volgende:
Je hebt nauwelijk op dit forum gepost man. Ga toch even ergens anders spelen ofzoquote:Op zondag 15 juli 2007 20:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is ze blijkbaar ook, maar er is geen strenge richtlijn meer...Huub zou er zogenaamd ook de volgende keer uit moeten aangezien de boetes zo hoog opgelopen waren en het niet meer hielp, maar hij blijft trappen en 'wegduwen'.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:29 schreef Meganog het volgende:
[..]
Trap op Jaap.
Krabben van Nadia.
Pan op het hoofd van Huub.
Karatetrap op Huub.
Vier opzichtige voorbeelden van fysiek geweld, 1 boete.
Natasia zegt niet voor niks dat ze onschendbaar is en dat ze geen berispingen of waarschuwingen meer krijgt.
Ramptoeristen ja.... en nog gestoord ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ramptoeristen dezelfde die altijd de 2e file veroorzaken maar dan aan de overkant![]()
En dat is dan weer niet zo vreemdquote:Op zondag 15 juli 2007 20:30 schreef elcastel het volgende:
Het was te verwachten dat Dennix en Natasia elkaar zouden vinden, beide hebben ze extreme smetvrees. Dennis is zelfs vies van zichzelf.
Dank. Ik hoop dat meer mensen zullen stoppen met kijken en zullen stoppen voor het betalen van de streams want het is tijd dat Tien onder ogen zien dat ze het echt compleet uit de hand laten lopen. Als je nu ook ziet dat Nena eruit is gegooid voor een lullige trapje en dat je nu iemand toto 100 keer toe kan knijpen, scjoppen, slaan etc. is echt niet normaal.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Romina.Bakker@talpa.tv
degoudenkooi@talpamedia.nl
Loes.Zwoll@talpa.tv
karendaling@talpa.tv
mschrijver@talpa.tv
David.de.Vries@talpa.tv Project Manager Interactive
We waren er allemaal niet bij en het enige wat we konden zien, was van achter dat Brian zijn boek wegkaapte en Huub hem 'wegduwde'. Noem jij het telkens verdedigen...naief hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
't ging niet om het boek, maar om het feit dat Brian keihard in z'n gebroken vinger kneep![]()
Wel excuse me, dan ga ik mezelf ook verdedigen.
Gast ik zit hier al sinds Cos 3quote:Op zondag 15 juli 2007 20:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt nauwelijk op dit forum gepost man. Ga toch even ergens anders spelen ofzo
Al je zoveelste persoonlijk aanval, kap daar gewoon eens mee joh.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ramptoeristen ja.... en nog gestoord ook.
Is ook niet gebeurt Scan.... het is allemaal 1 grote grap...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
![]()
![]()
Al zou ik mijn stinkende best doen, zou het me niet lukken.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zelfrespect overboord...alles voor de show...het is maar wat je knap vindt![]()
Wij zitten hier om eikels als jij te vertellen dat degene die jij kutnewbies noemt hier langer zitten als jij ....sukkel!quote:Op zondag 15 juli 2007 20:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
wat moet je op dit subforum dan als dit programma je geen reet interesseert? rot op man
Hoe wou je het anders noemen ? Je zegt het zelf al, dat Brian van achter z'n boek afpakte. Dus zowieso viel de laffe rat hem van achter aan.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:34 schreef Hannibella het volgende:
[..]
We waren er allemaal niet bij en het enige wat we konden zien, was van achter dat Brian zijn boek wegkaapte en Huub hem 'wegduwde'. Noem jij het telkens verdedigen...naief hoor.
Een heel juiste constatering. In de drang om het geweld te stoppen vermoorden en mishandelen forumleden met hun pen ondertussen honderden anderen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef Hannibella het volgende:
Klopt, allemaal even erg...maar niemand houdt zichzelf een spiegel voor lijkt het.
Waarschijnijk omdat je er de wil niet voor hebtquote:Op zondag 15 juli 2007 20:36 schreef Yollie het volgende:
[..]
Al zou ik mijn stinkende best doen, zou het me niet lukken.
Je kan toch ook meelezen en posten in dit mega gezellige topic ?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:37 schreef CoT het volgende:
Wat doet die scan hier eigenlijk? Hij kijkt(voor de zoveelste keer) toch geen streams meer?
Moet dat dan.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:37 schreef CoT het volgende:
Wat doet die scan hier eigenlijk? Hij kijkt(voor de zoveelste keer) toch geen streams meer?
Zou ze een abortus hebben gepleegd ? Hoe kom je anders aan zo'n blubberbuik ? Ze zal wel zwanger geweest zijn of zo.....quote:Op zondag 15 juli 2007 20:32 schreef wolferl het volgende:
[afbeelding]
Mevrouw verbergt weer die blubberbuik en der 3 navels.
Nee, dit topic heet COS, als je weet waar COS opslaat mag je het zeggenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:38 schreef elcastel het volgende:
[..]
Je kan toch ook meelezen en posten in dit mega gezellige topic ?
Ik blijf gewoon posten om mensen als jij te ergeren.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:37 schreef CoT het volgende:
Dat moeten ze nu niet doen, geef BANNDJ geen enkele aanleiding om een reactie op actie geven.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:37 schreef StephanL het volgende:
Leike: Hang hem aan de grootse boom. De gitaar van Brian.
Ik zou ook niet meer kijken maar ja...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:37 schreef CoT het volgende:
Frustraties uiten op andere Fok-usersquote:Op zondag 15 juli 2007 20:37 schreef CoT het volgende:
En toch blijf ik posten, speciaal om jou een plezier te doenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:39 schreef CoT het volgende:
[..]
Nee, dit topic heet COS, als je weet waar COS opslaat mag je het zeggen
Mij erger je niet hoor, doe wat je niet laten kuntquote:Op zondag 15 juli 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon posten om mensen als jij te ergeren.
Lieke slaat het advies van de redactie in de wind.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat moeten ze nu niet doen, geef BANNDJ geen enkele aanleiding om een reactie op actie geven.
Ik heb er ook een mail tegenaan gegooid. Ik vrees alleen dat het niets bewerkstelligt, maar niet geschoten is altijd mis. Mijn streams verleng ik sowieso nietquote:Op zondag 15 juli 2007 20:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Romina.Bakker@talpa.tv
degoudenkooi@talpamedia.nl
Loes.Zwoll@talpa.tv
karendaling@talpa.tv
mschrijver@talpa.tv
David.de.Vries@talpa.tv Project Manager Interactive
Have funquote:Op zondag 15 juli 2007 20:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En toch blijf ik posten, speciaal om jou een plezier te doen![]()
je hebt gelijk ik ga me er ook aan houdenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:36 schreef wolferl het volgende:
Scan,laat je niet uitlokken.
Komop man, je moet beter weten.
Kom gewoon commentaar geven op Streams.
Ik reageer ook niet meer, en het voelt nog goed ook.
Ik geef je groot gelijk. Wat een volk hangt hier opeens rond.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Ik hou het voor gezien hier vandaag. Nog nooit zoveel shit gelezen in een COS, dus vermaak jullie met de randverschijnselen van FOK en geen mod die ingrijpt.![]()
![]()
Ik denk niet dat er iemand luistert naar wat ze zeggen...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:41 schreef Zora01 het volgende:
wat wilde de terrible 6 doen, wat neit mag van achter??
Ik nu ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
je hebt gelijk ik ga me er ook aan houden![]()
PM me ff wat je gemaild hebt...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:40 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik heb er ook een mail tegenaan gegooid. Ik vrees alleen dat het niets bewerkstelligt, maar niet geschoten is altijd mis. Mijn streams verleng ik sowieso niet![]()
Nee dit meisje gedrocht, is tot een paar jaar terug vrij stevig geweest.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:39 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Zou ze een abortus hebben gepleegd ? Hoe kom je anders aan zo'n blubberbuik ? Ze zal wel zwanger geweest zijn of zo.....![]()
D'r benen zien er nog wel redelijk uit in verhouding tot de restquote:Op zondag 15 juli 2007 20:42 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee dit meisje gedrocht, is tot een paar jaar terug vrij stevig geweest.
Ze leeft namelijk met Jaap mee, ze begrijpt hem met het afvallen.
Ze ziet er nog misvormd uit, veel geknoei aan der lichaam..
Ach het intresseert me ook geen donder, dat kind spoort niet.
Jij ziet niet alles. Er worden wel degelijk mensen op de vingers getikt, en de eerste de beste die voorstelt om Natasia's kinderen lastig te vallen, vliegt het forum af.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Ik hou het voor gezien hier vandaag. Nog nooit zoveel shit gelezen in een COS, dus vermaak jullie met de randverschijnselen van FOK en geen mod die ingrijpt.![]()
![]()
Juist niet in verhouding dus.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
D'r benen zien er nog wel redelijk uit in verhouding tot de rest
Joh ik ben ook stevig, mijn benen zien er ook normaal uitquote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
D'r benen zien er nog wel redelijk uit in verhouding tot de rest
ja, daar had de bedoelde terror van Natasia mee te maken, maar wat ze er precies mee wilde doen heb ik gemist. Ik kreeg nog wel mee dat ze erg verontwaardigd was dat ze het niet mocht uitvoeren.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef Zora01 het volgende:
gaan ze nou echt op zoek naar de bebloede handdoek van Lieke??? wat een naar volk
ik heb er al twee verstuurt als ze nu niets aan tas en rat doen ga ik de stekker er uit trekken hier wil er niets meer mee te maken hebben en met mij nog enkele anderequote:Op zondag 15 juli 2007 20:40 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik heb er ook een mail tegenaan gegooid. Ik vrees alleen dat het niets bewerkstelligt, maar niet geschoten is altijd mis. Mijn streams verleng ik sowieso niet![]()
Mischien wordt ze gefeliciteerd met het mooie spel van afgelopen dagen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef Kaleddis het volgende:
Haha, Natasia wordt nu naar achteren geroepen !!![]()
Groot gelijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij ziet niet alles. Er worden wel degelijk mensen op de vingers getikt, en de eerste de beste die voorstelt om Natasia's kinderen lastig te vallen, vliegt het forum af.
Mooi, ook op de persoon gerichte posting zijn soms niet fraai........ik neem aan dat ook daar naar gekeken wordt.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij ziet niet alles. Er worden wel degelijk mensen op de vingers getikt, en de eerste de beste die voorstelt om Natasia's kinderen lastig te vallen, vliegt het forum af.
Hier idem !quote:Op zondag 15 juli 2007 20:45 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik heb er al twee verstuurt als ze nu niets aan tas en rat doen ga ik de stekker er uit trekken hier wil er niets meer mee te maken hebben en met mij nog enkele andere
Wiens uiterlijk?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:44 schreef Hannibella het volgende:
Zielig hoor om iemand op zn uiterlijk af te kraken.
Over vliegen gesproken...waarom krijgt Brianaal geen vliegles meerquote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt een PM.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:42 schreef agter het volgende:
[..]
PM me ff wat je gemaild hebt...
stuur ik ook zoiets.
Bedoel je dat ze Lieke op haar uiterlijk afkraken? Ach ja, Lieke is de enige in die kooi die mooi genoeg is bevonden door de Playboy om te poseren. Dat weten de andere inmiddels ook en dat moet ze echt wel enorm steken. Vooral Amanda.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:44 schreef Hannibella het volgende:
Zielig hoor om iemand op zn uiterlijk af te kraken.
Meneer heeft toch toen Huub Amanda lag te beffen, met zelfmoord gedreigd.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Over vliegen gesproken...waarom krijgt Brianaal geen vliegles meer![]()
Jammer voor hem dat de playboy het heel anders ziet.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:46 schreef Sebi het volgende:
Jaap zou geen sex met Lieke willen, want hij vindt haar te lelijk![]()
Loes werkt er niet meer. Ik heb mail gestuurd naar de redactie.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef SiRojK het volgende:
Loes.Zwoll@talpa.tv
Klopt deze wel? is het niet Loes.Zwolle@talpa.tv?
Denk je echt dat na alles wat er in DGK gebeurd is er nog normale weldenkende personen de gouden kooi, een tv programma dat bovendien ook nog eens met uitsterven bedreigd wordt door de overname van tien door RTL, in willen?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:45 schreef noucky het volgende:
Ik hoop toch echt dat ze vanavond op de bank moeten en er 2 mensen kunnen moven.
De agressiviteit van Huub en Natasia ben ik meer dan zat.
Voor hun komen echt wel weer nieuwe interessante bewoners.
Zonder hun houdt DGK echt niet op. DGK is geen Huub en Natasia alleen al denken ze van wel.
Denk je dat ze mensen laten vliegen die roepen dat ze zelfmoord willen plegen.....?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zwaar hijgend: "Ik ben voor m'n kutkop geslagen. Ik ben nú klaar om zelfmoord te plegen"quote:Op zondag 15 juli 2007 20:47 schreef wolferl het volgende:
[..]
Meneer heeft toch toen Huub Amanda lag te beffen, met zelfmoord gedreigd.
Dit soort figuren willen ze niet in de lucht hebben![]()
Ja dat vind ik ook te triest voor woorden. Maar ik denk niet dat ze jaloers zijn op Lieke hoor, dat suggereer jij hierbij enigszins wel...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedoel je dat ze Lieke op haar uiterlijk afkraken? Ach ja, Lieke is de enige in die kooi die mooi genoeg is bevonden door de Playboy om te poseren. Dat weten de andere inmiddels ook en dat moet ze echt wel enorm steken. Vooral Amanda.
Ik was net terug en aan het nalezen. Verbaasde mij ook. Ik ben meteen weer weg.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
![]()
Een mail naar Wilma Nanninga heeft waarschijnlijk meer effect....quote:Op zondag 15 juli 2007 20:48 schreef kissa het volgende:
[..]
Loes werkt er niet meer. Ik heb mail gestuurd naar de redactie.
Ik heb het niet alleen over de debiele bewoners, ik heb het nu ook over sommige fokkersquote:Op zondag 15 juli 2007 20:48 schreef wolferl het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar doen alle bewoners dat niet van elkaar?
Volgens mij wel hoor.
Oh, ze mogen er wel de hele middag mee rondsjouwen, maar dat mag dan weer niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:49 schreef Sebi het volgende:
Natasia's terror: ze wilde de bebloede handdoek tussen de 2 palmbomen hangen...maar dat mocht niet.
zo geeft ze het goed voorbeeld aan haar kinderenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:49 schreef Sebi het volgende:
Natasia's terror: ze wilde de bebloede handdoek tussen de 2 palmbomen hangen...maar dat mocht niet.
Daar begint het mee toch, met uiterlijkheden...en wellicht zal het hier ook bij eindigen voor velen van ons omdat we hun innerlijk niet zullen leren kennenquote:
Brian is een lopende tijdbom. Een kamikaze piloot zal ie worden.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zwaar hijgend: "Ik ben voor m'n kutkop geslagen. Ik ben nú klaar om zelfmoord te plegen"
Er zijn mensen die het para-filmpje en de zelfmoordneigingen van Brquote:Op zondag 15 juli 2007 20:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ga jij hier echt met droge ogen beweren dat Huub en ook uit zou moeten na vanmiddag?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:45 schreef noucky het volgende:
Ik hoop toch echt dat ze vanavond op de bank moeten en er 2 mensen kunnen moven.
De agressiviteit van Huub en Natasia ben ik meer dan zat.
volgens mij een VOL actie als ik het mij goed herinnerquote:Op zondag 15 juli 2007 20:51 schreef Yollie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het para-filmpje en de zelfmoordneigingen van Brhebben gestuurd naar degene die vliegles gaf. Einde oefening!
Shallow ... maar je ziet wel gedrag en daar kun je op oordelen, als je al moet oordelen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Daar begint het mee toch, met uiterlijkheden...en wellicht zal het hier ook bij eindigen voor velen van ons omdat we hun innerlijk niet zullen leren kennen
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedoel je dat ze Lieke op haar uiterlijk afkraken? Ach ja, Lieke Nena is de enige in die kooi die mooi genoeg is bevonden door de Playboy om te poseren[/b]. Dat weten de andere inmiddels ook en dat moet ze echt wel enorm steken. Vooral Amanda.
Wat stuur je dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:50 schreef blomst het volgende:
Ik heb party ook gemaild, zal wel niet de enige zijn.
voor wie ook wil weekbladparty
Dat was het verhaal dat iemand van VOL een mailtje naar die vlieginstructeur had gestuurd en dat die een mailtje terugstuurde dat hij de vlieglessen zou stoppen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
volgens mij een VOL actie als ik het mij goed herinner
Ik dacht dat euthanasie bij ernstige gevallen werd toegestaanquote:Op zondag 15 juli 2007 20:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk je dat ze mensen laten vliegen die roepen dat ze zelfmoord willen plegen.....?
Nee, want ze hebben warschijnlijk zichzelf wijsgemaakt dat Lieke echt lelijk is, terwijl dus die uitnodiging van de playboy heel wat anders zegt. Maar als ze Lieke al niet meer op haar uiterlijk kunnen pakken blijft er zo weinig over.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:49 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook te triest voor woorden. Maar ik denk niet dat ze jaloers zijn op Lieke hoor, dat suggereer jij hierbij enigszins wel...
Idd.. De gouden kooi WAS Huub en Jaap (met overwicht van Huub).. Echter doet Jaap niets meer... Op dit moment dragen Huub en Lieke DGK, de enige met enigsinds gesprekken van enig televisieniveau.. Brian en Amanda schelden alleen, de rest zegt al helemaal niets nuttigsquote:Op zondag 15 juli 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga jij hier echt met droge ogen beweren dat Huub en ook uit zou moeten na vanmiddag?
Ja, laten we iemand die wordt aangevallen en zichzelf verdedigt even bestraffen.
Wat een wereld
En ja, DGK is wél Huub. De rest kan het programma absoluut niet dragen. huub wel. Nog altijd draait alles om hem, want Lieke is vaak lijdend voorwerp omdat ze huub's vriendin is. Dat weet ik wel zeker.
Je zal zo je moeder op de streams zien.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:52 schreef Disana het volgende:
Huub en Lieke zitten aan de overkant. Er zal maar zo naar je gekeken worden.
[afbeelding]
t gevaar bij Brian is dat ie mensen met zich meeneemtquote:Op zondag 15 juli 2007 20:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik dacht dat euthanasie bij ernstige gevallen werd toegestaan![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:54 schreef Hannibella het volgende:
Nena moet terug vind ik, dat schopje was niks...en de woorden 'ow maakt mij niet uit' vond ik wel relaxed.![]()
Met zo'n zwaar antiliaans accent. Hij is zeker het gesprekje met Tamara vergeten, die moest niets hebben van dat overdreven gedoe.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:53 schreef Vandaag... het volgende:
B: hé brotha, leg me alsjublieffft uittt.... wát is pim pam petten.
Nee hij moet wel alleen natuurlijk alhoewel...zijn moeder mag wel meequote:Op zondag 15 juli 2007 20:54 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
t gevaar bij Brian is dat ie mensen met zich meeneemt
Je zegt het treffend. De DGK is inderdaad Huub. En wat zien we al maandenlang? Geweld, geweld en nog eens geweld. Die knul eruit, de anderen krijgen ruimte en het zal er van opknappen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga jij hier echt met droge ogen beweren dat Huub en ook uit zou moeten na vanmiddag?
Ja, laten we iemand die wordt aangevallen en zichzelf verdedigt even bestraffen.
Wat een wereld
En ja, DGK is wél Huub. De rest kan het programma absoluut niet dragen. huub wel. Nog altijd draait alles om hem, want Lieke is vaak lijdend voorwerp omdat ze huub's vriendin is. Dat weet ik wel zeker.
Die videoboodschap van Amanda toen.quote:
Het zal je moeder maar zijn.. echt waar. Dan ben je echt voor de rest van je leven verdoemd.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:52 schreef Disana het volgende:
Huub en Lieke zitten aan de overkant. Er zal maar zo naar je gekeken worden.
[afbeelding]
Nena is mooi, lief en verstandig.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:54 schreef Hannibella het volgende:
Nena moet terug vind ik, dat schopje was niks...en de woorden 'ow maakt mij niet uit' vond ik wel relaxed.![]()
moddervet geweest dus.....? gedver.....ik dacht eerst, eindelijk eentje die niet dom,achterlijk, aso of moddervet is of wasquote:Op zondag 15 juli 2007 20:42 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee dit meisje gedrocht, is tot een paar jaar terug vrij stevig geweest.
Ze leeft namelijk met Jaap mee, ze begrijpt hem met het afvallen.
Ze ziet er nog misvormd uit, veel geknoei aan der lichaam..
Ach het intresseert me ook geen donder, dat kind spoort niet.
Kunnen jullie dan ook meer optreden tegen users die andere users aanvallen voor kutwijf ? ( in mijn geval )quote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel tegen Lieke hoor, eerst deed ze wel sneaky, maar nu ze steeds menselijker overkomt en acties gewoon erkent en toegeeft als ze die uit heeft gehaald mag ze van mij wel blijven. Maar zij spelen natuurlijk gewoon het spel door, hoe moet er anders iemand uit denken ze waarschijnlijk...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want ze hebben warschijnlijk zichzelf wijsgemaakt dat Lieke echt lelijk is, terwijl dus die uitnodiging van de playboy heel wat anders zegt. Maar als ze Lieke al niet meer op haar uiterlijk kunnen pakken blijft er zo weinig over.
lijkt me reuze interessant om te zien wat er gebeurt als H en L weg zouden gaan en de hyena´s zich tegen elkaar gaan keren..quote:Op zondag 15 juli 2007 20:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd.. De gouden kooi WAS Huub en Jaap (met overwicht van Huub).. Echter doet Jaap niets meer... Op dit moment dragen Huub en Lieke DGK, de enige met enigsinds gesprekken van enig televisieniveau.. Brian en Amanda schelden alleen, de rest zegt al helemaal niets nuttigs
Dat is echt de grote vraag.... ze roept zelf 10 keer per dag dat ze onschendbaar is. Dat de redactie zich zo voor schut laat zetten....... ik snap het niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:55 schreef VDL018 het volgende:
Na het zien van het filmpje schrik ik gewoon van het feit dat Brian en vooral Natasia mogen blijven.
Waarom mag Natasia er niet uit?
Pffff gouden kooi is echt niet eerlijk bezig
Hopelijk zijn de kinderen sterk genoeg om op latere leeftijd afstand van haar te nemen en te beseffen dat zij er niet verantwoordelijk voor zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zal je moeder maar zijn.. echt waar. Dan ben je echt voor de rest van je leven verdoemd.
En dan blijft er een lekker niveautje over......quote:Op zondag 15 juli 2007 20:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zegt het treffend. De DGK is inderdaad Huub. En wat zien we al maandenlang? Geweld, geweld en nog eens geweld. Die knul eruit, de anderen krijgen ruimte en het zal er van opknappen.
Ik zag laatst weer een filmpje van Nena waar ze ruzie heeft met Natasiaquote:Op zondag 15 juli 2007 20:54 schreef Hannibella het volgende:
Alsof iemand over 10 jaar DGK nog kent... 10? Wat zeg ik ? 3....quote:Op zondag 15 juli 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zal je moeder maar zijn.. echt waar. Dan ben je echt voor de rest van je leven verdoemd.
Dan ligt eerst Jaap eruit. Daarna Dennis en dan Nadia.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:56 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
lijkt me reuze interessant om te zien wat er gebeurt als H en L weg zouden gaan en de hyena´s zich tegen elkaar gaan keren..
Yes she is, Amanda past beter in het plaatje..quote:Op zondag 15 juli 2007 20:56 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nena is mooi, lief en verstandig.
Die gaat nooit meer terug, en gelijk heeft ze.
Dat hebben ze 5 dagen geprobeerd. Geen seconde van uitgezonden.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zegt het treffend. De DGK is inderdaad Huub. En wat zien we al maandenlang? Geweld, geweld en nog eens geweld. Die knul eruit, de anderen krijgen ruimte en het zal er van opknappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |