En dat na alles wat hij vannacht met Huub heeft besproken. Die jongen is echt zwaar psychisch niet in orde.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef Varen het volgende:
Jaap is kwaad op Huub en Lieke, hij vindt alles wat ze zeggen gelul. Hij is helemaal voor de rest.
Gewoon even dat flimpje bekijken.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef yvonne het volgende:
Moet ik gaan teruglezen ( net thuis) of zal ik deze droevigheid voorbij laten gaan?
Natasia: Wij helpen jequote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef akveor het volgende:
Amanda: Als Huub de villa verlaat stop ik met roken...
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je even wil kijken naar mensen die het aanmoedigen dat Natasia d'r kinderen lastig worden gevallen,.graag.
Heb je die reacties nog niet verwijderd?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je even wil kijken naar mensen die het aanmoedigen dat Natasia d'r kinderen lastig worden gevallen,.graag.
Dan ben je zelf geen haar beter.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had er minimaal een paar voor de bek geslagen. En als ik Lieke was, had iemand als Amanda al gestrekt gelegen. Zonder enige twijfel.
Eens, die 10K is dus kul en een drogreden om niet weg te gaan, het klopt gewoon niet. Er is bijna geen hond meer te vinden die dat hok in wil en als ze ze vinden zijn het absolute retards en lowlives.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of ze hebben allemaal de 10.000 betaald... OF niemand. Een tussenweg is er niet, omdat TIEN dan onherroepelijk rechtzaken aan de broek krijgt. Dat komt namelijk altijd een keer uit. En de mensen die er uit vrije wil uitgaan zijn of allemaal de 10.000 kwijt... of niemand. Weer vanwege dezelfde reden.
Ik ga op mute? Kan je het niet aan ofzo...lees dan gewoon over me heen ofzo, serieus volgens mij hoef ik het niet met jou eens te zijn of wel soms?quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is nog steeds triest, dus bespaar je de moeite, ik heb het ook niet terug gelezen, de afgelopen 2 COS'en.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef yvonne het volgende:
Moet ik gaan teruglezen ( net thuis) of zal ik deze droevigheid voorbij laten gaan?
Dan ga ik er van uit dat er maatregelen zijn genomen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
ja hij durfde wel Huub vast te houden, toen Jaap hem al in de houtgreep had.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:19 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het is nog steeds triest, dus bespaar je de moeite, ik heb het ook niet terug gelezen, de afgelopen 2 COS'en.
Het gaat 1 richting op, wel heeft het BANNDJ groepje Denniks aagesproken waarom hij nooit wat doet.
En zijn antwoord was: "Laat mij maar m'n dingetje doen". Die schele schijtlijster is vooraal bang.
Ik vind dat als je De Kooi ingaat je altijd in overweging moet gaan nemen of je die 10.000 wel of niet kunt missen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen zijn ze dan wel 10.000 euro armer, iets wat velen waarschijnlijk NIET kunnen missen. Dus die kooi uitlopen is voor sommigen echt geen optie. En ja, ze kunnen na wat er vanmiddag gebeurd is de villa uitlopen... maar dan is het nog steeds WEL gebeurd en ONBESTRAFT gebleven. Dat valt niet te verklaren.
Weten dat dit mag en dat Huub meteen al van achter weet dat er geen sancties komen, is genoeg, toch?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef yvonne het volgende:
Ik lees nu iets nieuws, Eric werdt niet fysiek aangepakt.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
werd eric door 3 mensen fysiek aangevallen.....?![]()
idd en daarnaast lijdt hij nu ook aan grootheidswaanzin en denkt ie dat ie wat kan gaan doen in de toekomst met zijn DGK bekendheidquote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat na alles wat hij vannacht met Huub heeft besproken. Die jongen is echt zwaar psychisch niet in orde.
Als je je verdedigt??? Jaja, jij hebt er een paar los zitten in je bovenkamer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |