Het is een eng forum, honderden post over wie met wie vreemdgaat, elkaar daarin verraden. Oproepen over: wie kent deze man, hij is de vader van mn kind.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb daar eens gelezen maar hoe ze schrijven over sommige meisjes...wow!
Ik begrijp de beheersing van Lieke ook niet, ik doe het haar niet na (wel knap).quote:Op zondag 15 juli 2007 20:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had er minimaal een paar voor de bek geslagen. En als ik Lieke was, had iemand als Amanda al gestrekt gelegen. Zonder enige twijfel.
Tenzij je graag een aanranding wilt zien en wederom een trap van Natasja....... gewoon overslaan.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef yvonne het volgende:
Moet ik gaan teruglezen ( net thuis) of zal ik deze droevigheid voorbij laten gaan?
Filmpje says it allquote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef yvonne het volgende:
Moet ik gaan teruglezen ( net thuis) of zal ik deze droevigheid voorbij laten gaan?
Blijft ongelooflijk dat dit onbestraft blijft.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:11 schreef Donnie29 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=qCWbt22dLcU
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef noucky het volgende:
Ik krijg echt respect voor Eric dat hij de tags van allen kon weerstaan ZONDER agressief te worden.
Sjapo Eric.
Wel aan Jaap.... en Lieke weet het...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft hij hun niet laten weten.
En hier worden nooit racistische uitlatingen gedaan he.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is een eng forum, honderden post over wie met wie vreemdgaat, elkaar daarin verraden. Oproepen over: wie kent deze man, hij is de vader van mn kind.![]()
En in het DGK deel wordt vreselijk gebashed op blanken........ zo racistisch zie je het zelden.![]()
Of ze hebben allemaal de 10.000 betaald... OF niemand. Een tussenweg is er niet, omdat TIEN dan onherroepelijk rechtzaken aan de broek krijgt. Dat komt namelijk altijd een keer uit. En de mensen die er uit vrije wil uitgaan zijn of allemaal de 10.000 kwijt... of niemand. Weer vanwege dezelfde reden.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof dat 10 K verhaal sowieso niet, er zijn teveel geruchten die het tegenspreken dat ze dat hebben ingelegd.
Neem als voorbeeld Brian: Geeft zich op als poolboy en komt binnen als miljonair. Heb je zijn kamer gezien in het introfilmpje en zijn moeder had alleen maar schulden. Broer Kenneth reken ik helemaal niet mee, die heeft alleen maar problemen met politie en justitie, en dat heb ik echt gehoord via de streams.
werd eric door 3 mensen fysiek aangevallen.....?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef noucky het volgende:
Ik krijg echt respect voor Eric dat hij de tags van allen kon weerstaan ZONDER agressief te worden.
Sjapo Eric.
Zolang een opgelegde alcoholverbod niet officieel is aangekondigd in een brief is daar geen sprake van.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat doet hij voorkomen. Hij heeft een verbod!
Doe het niet. Je hebt een afschuwelijke groepsaanranding gemist. Met z'n allen op Lieke terwijl Huub vastgehouden werd.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef yvonne het volgende:
Ga daar eens lezen voor je je er over uitspreekt.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:14 schreef Hannibella het volgende:
[..]
En hier worden nooit racistische uitlatingen gedaan he.
Wat zijn we toch allemaal zo goed.
Het ene praat het andere niet goed.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:14 schreef Hannibella het volgende:
[..]
het gebeurt wel maar er staat een ban op en dat heb ik bij Mamjo nog niet ontdekt.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:14 schreef Hannibella het volgende:
[..]
preciesquote:Op zondag 15 juli 2007 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga daar eens lezen voor je je er over uitspreekt.
Als je even wil kijken naar mensen die het aanmoedigen dat Natasia d'r kinderen lastig worden gevallen,.graag.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef yvonne het volgende:
nee klopt en nu ga jij op mutequote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef Hannibella het volgende:
Klopt, allemaal even erg...maar niemand houdt zichzelf een spiegel voor lijkt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |