Alleen zijn ze dan wel 10.000 euro armer, iets wat velen waarschijnlijk NIET kunnen missen. Dus die kooi uitlopen is voor sommigen echt geen optie. En ja, ze kunnen na wat er vanmiddag gebeurd is de villa uitlopen... maar dan is het nog steeds WEL gebeurd en ONBESTRAFT gebleven. Dat valt niet te verklaren.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:49 schreef De_Moester het volgende:
Weet je, ik zat ook met een heel akelig gevoel de acties van vanmiddag en het (gebrek aan) vervolg erop te bekijken. Toch is het zo dat de 'lijdend voorwerpen' inderdaad gewoon uit het huis kunnen lopen. Ze hoeven zich dit niet te laten welgevallen. Ik betrapte me er op dat ik ook een poos zat te denken dat de redactie dit niet kan laten passeren; helaas van de redactie is niet veel te verwachten, dat hebben we gisteren al kunnen constateren. Blijkbaar kiezen Huub en Lieke er voor in dgk te blijven en zich dit soort situaties te laten welgevallen; ook zij hebben kunnen ervaren dat er niet ingegrepen wordt door de redactie. Hun keuze in het huis te blijven maakt wel dat ik me minder druk maak. Lijkt een beetje overdreven om hier met een verhit hoofd thuis je druk te maken over de gebeurtenissen in Almere terwijl de betrokkenen 'gewoon' doorleven in het huis...my two cents dit
Ze zou onder de zonnebank gaan...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:03 schreef agter het volgende:
waar is lieke?
Volgens mij moet ik even bijlezenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen zijn ze dan wel 10.000 euro armer, iets wat velen waarschijnlijk NIET kunnen missen. Dus die kooi uitlopen is voor sommigen echt geen optie. En ja, ze kunnen na wat er vanmiddag gebeurd is de villa uitlopen... maar dan is het nog steeds WEL gebeurd en ONBESTRAFT gebleven. Dat valt niet te verklaren.
Ja want dan vliegt het vliegtuigje met tekst over.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:04 schreef elcastel het volgende:
Heeft Melissa nou gezegd dat Huub woensdag naar buiten moet ofzo ? Anyone ?
Natasia hoeft ook al niet meer in Suriname te komen. Dat heeft ze gehoord van Patricia. Ze wordt daar behoorlijk uitgekotst. Als zij dacht dat de streamers hier fanatiek waren dan wilde ze niet weten hoe die in Suriname waren zei Patricia.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wilgo zit in Suriname, dat begreep ik van verleden week.
Ja, dit ivm het vliegtuigje met banner van Nowlive.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:04 schreef elcastel het volgende:
Ja, om de vliegtuigjes met boodschap te bekijken.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:04 schreef elcastel het volgende:
Ja, dat heb ik al geschreven naar je.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:04 schreef elcastel het volgende:
Het gaat om de glijdende schaal die maar doorgaat. Met als nieuwste ingredient: onbestraft fysiek geweld. En nu de terror weer een stapje verder gaat deze week moeten de slachtoffers opeens maar de kooi uitlopen omdat de redactie niet meer ingrijpt? Dat is de omgekeerde wereld.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen zijn ze dan wel 10.000 euro armer, iets wat velen waarschijnlijk NIET kunnen missen. Dus die kooi uitlopen is voor sommigen echt geen optie. En ja, ze kunnen na wat er vanmiddag gebeurd is de villa uitlopen... maar dan is het nog steeds WEL gebeurd en ONBESTRAFT gebleven. Dat valt niet te verklaren.
Volgens mij kun je niet buiten Nederland bekijken hoor...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:05 schreef noekje het volgende:
Mellisa vindt ook verkeerd van Brian hoe hij steeds maar weer als racist wordt neergezet. Ze roepen op tot haat en dat zou niet mogen aldus Mellisa.
Ze zegt tegen Huub dat hij echt geen druppel meer moet drinken.
[..]
Natasia hoeft ook al niet meer in Suriname te komen. Dat heeft ze gehoord van Patricia. Ze wordt daar behoorlijk uitgekotst. Als zij dacht dat de streamers hier fanatiek waren dan wilde ze niet weten hoe die in Suriname waren zei Patricia.
En dan glijdt dat uitschot op hun dooie akkertje naar de finale.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het gaat om de glijdende schaal die maar doorgaat. Met als nieuwste ingredient: onbestraft fysiek geweld. En nu de terror weer een stapje verder gaat deze week moeten de slachtoffers opeens maar de kooi uitlopen omdat de redactie niet meer ingrijpt? Dat is de omgekeerde wereld.
ja tussen 12 en 13.00 komen de vliegtuigen van vol en nowlive langsquote:Op zondag 15 juli 2007 20:04 schreef elcastel het volgende:
Zou ik niet doen, want het is echt afschuwelijk.quote:
Ja hoor veel duitsers kijken ook,quote:Op zondag 15 juli 2007 20:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij kun je niet buiten Nederland bekijken hoor...
Nu snap ik het, bedankt.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:05 schreef Yollie het volgende:
Ja want dan vliegt het vliegtuigje met tekst over.
Patricia zeiden dat de mensen in Suriname het ook keken. Hoe dat na de betaling is weet ik niet maar dat is wat ik heb gehoord.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is het al. Ik hoorde net (ik word er nu nog echt helemaal gestoord van) dat de redactie tegen Lieke heeft gezegd dat ze maar van de spullen van de anderen moet afblijven als ze geen terror meer wil.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het gaat om de glijdende schaal die maar doorgaat. Met als nieuwste ingredient: onbestraft fysiek geweld. En nu de terror weer een stapje verder gaat deze week moeten de slachtoffers opeens maar de kooi uitlopen omdat de redactie niet meer ingrijpt? Dat is de omgekeerde wereld.
melissa is ook een slang.......niet te vertrouwenquote:
Ik geloof dat 10 K verhaal sowieso niet, er zijn teveel geruchten die het tegenspreken dat ze dat hebben ingelegd.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doet hij voorkomen. Hij heeft een verbod!quote:Op zondag 15 juli 2007 20:08 schreef nueffeniet het volgende:
huub heeft toch geen alcohol verbod?? die heeft toch gewoon besloten niet te drinken?
ja dat hebben ze gezegd, aangezien de andere groep niet naar de redactie luisterd, en het verstoppen van spullen, terror bij hen uitloktquote:Op zondag 15 juli 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het al. Ik hoorde net (ik word er nu nog echt helemaal gestoord van) dat de redactie tegen Lieke heeft gezegd dat ze maar van de spullen van de anderen moet afblijven als ze geen terror meer wil.
die gasten van de redaktie zaten eerst bij de gaykrantquote:Op zondag 15 juli 2007 20:08 schreef Suikeroom het volgende:
Dat zinloze geweld van vandaag ging echt veelste ver.. 6 tegen 2 en de productie doet niks!! echt een schande.. als ik 3 mensen zo los zou zien gaan op min vriendin en ik moet ook nog is hulpeloos toekijken zou ik echt bij de 1e de beste mogelijkheid alles kapot maken wat om me heen staat!
Ik ga het ook niet doen.. er wordt geen aandacht meer besteed aan een goeie OP waar je zo weet wat er gebeurt is.. geen zin om hele COSn door te lezenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, want het is echt afschuwelijk.
Ja dat is echt de druppelquote:Op zondag 15 juli 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het al. Ik hoorde net (ik word er nu nog echt helemaal gestoord van) dat de redactie tegen Lieke heeft gezegd dat ze maar van de spullen van de anderen moet afblijven als ze geen terror meer wil.
anti blanken terwijl ze hun mond vol hebben over racisten. Het is een baggerforum vreselijkkkkkkquote:Op zondag 15 juli 2007 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even snel wat rond gekeken daar. Zie ik het nu fout of is de tendens daar erg anti-Huub?
Ja, maar dat heeft hij hun niet laten weten.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:08 schreef nueffeniet het volgende:
huub heeft toch geen alcohol verbod?? die heeft toch gewoon besloten niet te drinken?
Anti blanke mensen......quote:Op zondag 15 juli 2007 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even snel wat rond gekeken daar. Zie ik het nu fout of is de tendens daar erg anti-Huub?
http://www.nowlive.eu/quote:Op zondag 15 juli 2007 20:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet doen.. er wordt geen aandacht meer besteed aan een goeie OP waar je zo weet wat er gebeurt is.. geen zin om hele COSn door te lezen![]()
en dat moet ze omdat de anderen niet willen luisteren.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Duitsland is groot fan van DGK, streams kun je overal volgen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het spel moet in de Kooi gespeeld worden. Dat moeten sukkels die dit soort bedreigingen uiten snappen. Dat jij dat logisch vind ik triest diep triest.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:57 schreef shagster19 het volgende:
[..]
No offence naar de kinderen hoor. Maar dat zei ik puur en alleen om te laten zien hoe Natasia dan spijt krijgt van alle domme dingen die ze heeft gedaan. Maar dat lijkt me vrij logisch dat je dat snapt...![]()
En dat erbij, ikzelf zou het NOOIT van mn leven doen.
Ik heb daar eens gelezen maar hoe ze schrijven over sommige meisjes...wow!quote:
Inderdaad. Ik had er minimaal een paar voor de bek geslagen. En als ik Lieke was, had iemand als Amanda al gestrekt gelegen. Zonder enige twijfel.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:08 schreef Suikeroom het volgende:
Dat zinloze geweld van vandaag ging echt veelste ver.. 6 tegen 2 en de productie doet niks!! echt een schande.. als ik 3 mensen zo los zou zien gaan op min vriendin en ik moet ook nog is hulpeloos toekijken zou ik echt bij de 1e de beste mogelijkheid alles kapot maken wat om me heen staat!
Tussen 12.00u en 13.00uquote:Op zondag 15 juli 2007 20:05 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja want dan vliegt het vliegtuigje met tekst over.
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat doet hij voorkomen. Hij heeft een verbod!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |