Een totaal onnavolgbare en onbegrijpelijk ommezwaai in de kooi...quote:Op zondag 15 juli 2007 19:57 schreef noekje het volgende:
Huub: ik heb het wel zwaarder gehad hier. Zeker in het begin.
Mellisa: ik wil proberen om iig één iemand aan jouw kant te krijgen.
En of dat een omslag is. *mijn jurkje zakt er vanaf*
Ik vetrouw Melissa niet..voor het zelfde geld troont ze Huub mee zodat Lieke weer gepakt kan worden of ze willen Huub in de vijver gooien..lopen ze al richting vijver?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:53 schreef Vandaag... het volgende:
De omslag van Melissa in beeld
[afbeelding]
Ze heeft vanmiddag internet gekeken en ze vindt het allemaal veel te ver gaan. Zijn fans staan vierkant achter hem en woensdag moet hij naar buiten.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:57 schreef elcastel het volgende:
[..]
Heeft ze net wat gezegd dan ofzo ? Ik schakel net in en verbaas me erover dat Huub nog met haar praat.
Dacht ik, maar weet het niet zeker.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Kwamen daar altijd die joints vandaan ?
Helemaal waar!!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij speelde alleen met syliva omdat hij alleen met haar wilde spelen? Of was het omdat zij de enige was die hem tolereerde
Wilgo zit in Suriname, dat begreep ik van verleden week.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:59 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben benieuwd of Wilgo dit allemaal zo leuk vindt. Ik hoop dat mensen hem hier even flink op gaan aanspreken.
Zij heeft vanmiddag iemand gesproken. Dat schreef iemand hier en ze heeft internet gezien en gelezen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Een totaal onnavolgbare en onbegrijpelijk ommezwaai in de kooi...
Oh op die schoen.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat over de users die de acties van het zestal goedkeuren.
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:55 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar wonen nog mensen die echt geld hebben en met een beetje klasse. (tenminste, de laatste jaren is het ook achteruit aan het gaan, maar toch)
In Suriname zijn ze ook niet te spreken over tas.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wilgo zit in Suriname, dat begreep ik van verleden week.
Daar zullen ze toch ook wel internet hebben?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wilgo zit in Suriname, dat begreep ik van verleden week.
Even serieus, vertrouw je haar echt?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze heeft vanmiddag internet gekeken en ze vindt het allemaal veel te ver gaan. Zijn fans staan vierkant achter hem en woensdag moet hij naar buiten.
Dat zei ze allemaal.
Woensdag moet hij naar buiten ????quote:Op zondag 15 juli 2007 19:59 schreef noekje het volgende:
Ze heeft vanmiddag internet gekeken en ze vindt het allemaal veel te ver gaan. Zijn fans staan vierkant achter hem en woensdag moet hij naar buiten.
Dat zei ze allemaal.
Volgens mij ben jij degene die bijdehand komt doen over wetboek van strafrechtquote:Op zondag 15 juli 2007 19:54 schreef BarryK het volgende:
In het vorige topic kwam iemand bijdehand doen over wetboek van strafrecht... hier enkele artikelen die zouden kunnen leiden tot een eventuele vervolging (het zijn wat algemene artikelen die niet specifiek te maken hoeven hebben met de acties vandaag)
282-285 (Sr, Boek 2, Titel 18)
300-301 (Sr, Boek 2, Titel 20)
45 -46(Sr, Boek 1, Titel 4)
47-48 (Sr, Boek 1, Titel 5)
154-155 (Sr, Boek 2, Titel 6)
En voor Huub geldt:
41 (Sr, Boek 1, Titel 3)
Woensdag is het de 18e..dan komt er een vliegtuigje over vliegen..quote:Op zondag 15 juli 2007 19:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zei ze allemaal.
Lees Mamjo.com, dan weet je genoeg.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:01 schreef STAP01 het volgende:
[..]
In Suriname zijn ze ook niet te spreken over tas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |