Een 'zware' psychopaat.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat na alles wat hij vannacht met Huub heeft besproken. Die jongen is echt zwaar psychisch niet in orde.
Zit wat in... maar het werkt wel degelijk al een remmende factor. Je stapt er echt niet zo snel uit en laat veel dingen veel verder toe dan normaal. Vanwege die 10.000 euro dus.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:19 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik vind dat als je De Kooi ingaat je altijd in overweging moet gaan nemen of je die 10.000 wel of niet kunt missen.
Altijd is er een mogelijkheid dat je die om welke reden dan ook kwijt kunt raken.
Kun je de 10.000 niet missen dan moet je m.i. stomweg niet meedoen.
Hij heeft gister hetzelfde bij Brian gedaan, wegduwen en wegschoppen...puur feitelijk gekeken naar de handeling en niet naar de omstandigheden zou dit geen boete op moeten leveren aangezien dat gister ook niet het geval was.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Weten dat dit mag en dat Huub meteen al van achter weet dat er geen sancties komen, is genoeg, toch?
[afbeelding]
Is de liefde voor Jaap over?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
idd en daarnaast lijdt hij nu ook aan grootheidswaanzin en denkt ie dat ie wat kan gaan doen in de toekomst met zijn DGK bekendheidzo'n psycho heeft zo zn voordelen zoals bij Terror Jaap,
maar nu is het echt een zielig hoopje mens dat tegen zichzelf in bescherming met worden genomen.. zelfde geld voor Natasia...en die andere
En daar zien we d'r al 6 van op de streams.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je je verdedigt??? Jaja, jij hebt er een paar los zitten in je bovenkamer.
En ik de kop van Nada niet meer.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:22 schreef Varen het volgende:
Nadia kan de kop van Lieke niet meer aanzien
Volgens mij doet jaap alleen mee met de mongolen om op die manier Flens een plezier te doen. Hij wil namelijk weg of een gunstig contract bij RTL. Als hij die rare pannenkoek te vriend houdt, worden zijn kansen groter.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
idd en daarnaast lijdt hij nu ook aan grootheidswaanzin en denkt ie dat ie wat kan gaan doen in de toekomst met zijn DGK bekendheidzo'n psycho heeft zo zn voordelen zoals bij Terror Jaap,
maar nu is het echt een zielig hoopje mens dat tegen zichzelf in bescherming met worden genomen.. zelfde geld voor Natasia...en die andere
Lees mijn TT....quote:Op zondag 15 juli 2007 20:22 schreef Donnie29 het volgende:
Die trap van Nasty is gewoon harder dan die trap tegen Jaap, deze trap was recht in zn gezicht, althans nek volgens mij. Ze moet gewoon exit krijgen.. Toen met Jaap kreeg ze een waarschuwing.. hier kunnen ze toch niet onderuit. Of ze denken dat wij, streamers echt heel dom zijn.
Wel dus, aangezien Natasja al een laatste waarschuwing had staan, die al 3 keer aan haar laars heeft gelapt, en dan gewoon nog een keer trapt.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:22 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Hij heeft gister hetzelfde bij Brian gedaan, wegduwen en wegschoppen...puur feitelijk gekeken naar de handeling en niet naar de omstandigheden zou dit geen boete op moeten leveren aangezien dat gister ook niet het geval was.
ook daar werd Huub aangevallen - jij bent echt niet goed bij je hoofdquote:Op zondag 15 juli 2007 20:22 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Hij heeft gister hetzelfde bij Brian gedaan, wegduwen en wegschoppen...puur feitelijk gekeken naar de handeling en niet naar de omstandigheden zou dit geen boete op moeten leveren aangezien dat gister ook niet het geval was.
Dit was inderdaad erger, omdat ze gewoon op hem af vliegt en tegelijkertijd een harde trap in zijn kruis geeft en met beide handen haar vingers in zijn gezicht zet om hem naar achteren te duwen. In het filmpje is te zien dat Huub behoorlijk wat pijn in z'n gezicht heeft.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:22 schreef Donnie29 het volgende:
Die trap van Nasty is gewoon harder dan die trap tegen Jaap, deze trap was recht in zn gezicht, althans nek volgens mij. Ze moet gewoon exit krijgen.. Toen met Jaap kreeg ze een waarschuwing.. hier kunnen ze toch niet onderuit. Of ze denken dat wij, streamers echt heel dom zijn.
Lachwekkend is het bijna.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:23 schreef ericahysterica het volgende:
en dan te bedenken dat huub en lieke geen honing over iemand heen mochten gooien![]()
![]()
![]()
Volgens mij is jou vandaag al een keer gevraagd om geen persoonlijk aanvallen meer te doen....quote:Op zondag 15 juli 2007 20:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je je verdedigt??? Jaja, jij hebt er een paar los zitten in je bovenkamer.
Dit is niet het verhaal. Dat is de massale aanranding van een vrouw en d'r vriend dwingen om toe te kijken terwijl ie vastgehouden werd door die vetklep en een paar plaagstootjes van Brian in ontvangst mocht nemen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Weten dat dit mag en dat Huub meteen al van achter weet dat er geen sancties komen, is genoeg, toch?
[afbeelding]
Zelf geen slagroom op Dennix.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:23 schreef ericahysterica het volgende:
en dan te bedenken dat huub en lieke geen honing over iemand heen mochten gooien![]()
![]()
![]()
Heeft daar geen boete voor gehad, want dat was 'wegduwen'. Ik word helemaal ziek van dit gedoe...doek gewoon heel die gouden zooi opquote:Op zondag 15 juli 2007 20:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel dus, aangezien Natasja al een laatste waarschuwing had staan, die al 3 keer aan haar laars heeft gelapt, en dan gewoon nog een keer trapt.
Idemquote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef getl0st het volgende:
Ik ben ZO blij dat ik geen streams meer kijk.. en ik kom hier ook voorlopig niet meer..
Kzit gewoon te trillen van woede van wat er vanmiddag gebeurt is.. en er wordt gewoon WEER niets tegen gedaan....
Er zijn heel veel plannetjes van Huub op Dennis door achter afgeblazen. Ook Jaap zie pas nog dat hij altijd eerst met achter moet overleggen voordat hij terror ging uitoefenen.quote:
Ja dat viel mij ook al op.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb even gelezen op de TIEN site, maar het hele gevecht tussen de mannen en Huub en de vrouwen en Lieke WORDT HELEMAAL NIET GENOEMD. Alsof het niet is gebeurd!!![]()
![]()
![]()
Van alles wat ze de laatste weken geflikt hebben slaat dit alles. Dat ze een klap niet melden kan nog een keer, maar een complete groepsaanranding terwijl Huub wordt vastgehouden verzwijgen, dat slaat echt ALLES.
Zelfrespect overboord...alles voor de show...het is maar wat je knap vindtquote:Op zondag 15 juli 2007 20:13 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik begrijp de beheersing van Lieke ook niet, ik doe het haar niet na (wel knap).
Dat kan ook niet. Huub en Jaap hadden al vastgesteld dat dit geen bruikbaar materiaal was voor de uitzending. En dus kan het niet op villa vandaag en kunnen er ook geen consequenties aan vast zitten. Zo simpel. (Maar oh zo walgelijk !!)quote:Op zondag 15 juli 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb even gelezen op de TIEN site, maar het hele gevecht tussen de mannen en Huub en de vrouwen en Lieke WORDT HELEMAAL NIET GENOEMD. Alsof het niet is gebeurd!!![]()
![]()
![]()
Van alles wat ze de laatste weken geflikt hebben slaat dit alles. Dat ze een klap niet melden kan nog een keer, maar een complete groepsaanranding terwijl Huub wordt vastgehouden verzwijgen, dat slaat echt ALLES.
Zijn boek werd afgepakt en toen haalde Huub uit, we zijn allemaal niet goed bij onze koppies dat we nog naar die gouden zooi kijkenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
ook daar werd Huub aangevallen - jij bent echt niet goed bij je hoofd
Ik hoop dat we elkaar hier niet de wet gaan voorschrijven over 'wat het verhaal is'. Ik pik er hier een onmiskenbare daad van geweld uit die zeer zeker aangepakt had kunnen worden.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit is niet het verhaal. Dat is de massale aanranding van een vrouw en d'r vriend dwingen om toe te kijken terwijl ie vastgehouden werd door die vetklep en een paar plaagstootjes van Brian in ontvangst mocht nemen.
Uit hetzelfde grot waar jij vandaan komt?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:28 schreef tipsch het volgende:
waar komen al die kutnewbies vandaan op fok?
Trap op Jaap.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:26 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Heeft daar geen boete voor gehad, want dat was 'wegduwen'. Ik word helemaal ziek van dit gedoe...doek gewoon heel die gouden zooi op![]()
Die "kutnewbies" zitten al langer op fok dan jij.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:28 schreef tipsch het volgende:
waar komen al die kutnewbies vandaan op fok?
Echt nietquote:Op zondag 15 juli 2007 20:28 schreef vanpersie93 het volgende:
Wat is het e-mail adres waar je naartoe kan sturen van de gouden kooi. Ben al een kijker vanaf het begin, maar wat er vandaag toch gebeurd is in DGk is echt niet normaal!! ik walg ervan hoe ze met z'n zessen 2 mensen aanranden. De redactie heeft het helemaal niet meer in de hand en zo moeten echt iets doen want vanaf nu zal ik stoppen met kijken.
gegroet een verbaasde DGK-kijker
Er is mij niets gevraagd... en jij schrijft dat ik dan dus geen haar beter ben. Dan ben je niet helemaal lekker bij je hoofd, want als 3 mensen mij m'nkleren van het lijf proberen te rukken dat gaat er minimaal 1 gestrekt tegen de grond ja. En dan ben ik net zo erg? Ga toch een eind vliegen jongen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens mij is jou vandaag al een keer gevraagd om geen persoonlijk aanvallen meer te doen....
Bovendien is iemand gestrekt neerslaan echt geen verdedigen![]()
![]()
misschien weet jij het, waar komen al die kutnewbies vandaan op fok?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:28 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Zijn boek werd afgepakt en toen haalde Huub uit, we zijn allemaal niet goed bij onze koppies dat we nog naar die gouden zooi kijken...en nu opsouten als je zo emotioneel blijft doen.
't ging niet om het boek, maar om het feit dat Brian keihard in z'n gebroken vinger kneepquote:Op zondag 15 juli 2007 20:28 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Zijn boek werd afgepakt en toen haalde Huub uit, we zijn allemaal niet goed bij onze koppies dat we nog naar die gouden zooi kijken...en nu opsouten als je zo emotioneel blijft doen.
Inderdaad, maar dat heeft ie niet door.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die "kutnewbies" zitten al langer op fok dan jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |