Wij zitten hier om eikels als jij te vertellen dat degene die jij kutnewbies noemt hier langer zitten als jij ....sukkel!quote:Op zondag 15 juli 2007 20:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
wat moet je op dit subforum dan als dit programma je geen reet interesseert? rot op man
Hoe wou je het anders noemen ? Je zegt het zelf al, dat Brian van achter z'n boek afpakte. Dus zowieso viel de laffe rat hem van achter aan.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:34 schreef Hannibella het volgende:
[..]
We waren er allemaal niet bij en het enige wat we konden zien, was van achter dat Brian zijn boek wegkaapte en Huub hem 'wegduwde'. Noem jij het telkens verdedigen...naief hoor.
Een heel juiste constatering. In de drang om het geweld te stoppen vermoorden en mishandelen forumleden met hun pen ondertussen honderden anderen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef Hannibella het volgende:
Klopt, allemaal even erg...maar niemand houdt zichzelf een spiegel voor lijkt het.
Waarschijnijk omdat je er de wil niet voor hebtquote:Op zondag 15 juli 2007 20:36 schreef Yollie het volgende:
[..]
Al zou ik mijn stinkende best doen, zou het me niet lukken.
Je kan toch ook meelezen en posten in dit mega gezellige topic ?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:37 schreef CoT het volgende:
Wat doet die scan hier eigenlijk? Hij kijkt(voor de zoveelste keer) toch geen streams meer?
Moet dat dan.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:37 schreef CoT het volgende:
Wat doet die scan hier eigenlijk? Hij kijkt(voor de zoveelste keer) toch geen streams meer?
Zou ze een abortus hebben gepleegd ? Hoe kom je anders aan zo'n blubberbuik ? Ze zal wel zwanger geweest zijn of zo.....quote:Op zondag 15 juli 2007 20:32 schreef wolferl het volgende:
[afbeelding]
Mevrouw verbergt weer die blubberbuik en der 3 navels.
Nee, dit topic heet COS, als je weet waar COS opslaat mag je het zeggenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:38 schreef elcastel het volgende:
[..]
Je kan toch ook meelezen en posten in dit mega gezellige topic ?
Ik blijf gewoon posten om mensen als jij te ergeren.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:37 schreef CoT het volgende:
Dat moeten ze nu niet doen, geef BANNDJ geen enkele aanleiding om een reactie op actie geven.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:37 schreef StephanL het volgende:
Leike: Hang hem aan de grootse boom. De gitaar van Brian.
Ik zou ook niet meer kijken maar ja...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:37 schreef CoT het volgende:
Frustraties uiten op andere Fok-usersquote:Op zondag 15 juli 2007 20:37 schreef CoT het volgende:
En toch blijf ik posten, speciaal om jou een plezier te doenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:39 schreef CoT het volgende:
[..]
Nee, dit topic heet COS, als je weet waar COS opslaat mag je het zeggen
Mij erger je niet hoor, doe wat je niet laten kuntquote:Op zondag 15 juli 2007 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon posten om mensen als jij te ergeren.
Lieke slaat het advies van de redactie in de wind.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat moeten ze nu niet doen, geef BANNDJ geen enkele aanleiding om een reactie op actie geven.
Ik heb er ook een mail tegenaan gegooid. Ik vrees alleen dat het niets bewerkstelligt, maar niet geschoten is altijd mis. Mijn streams verleng ik sowieso nietquote:Op zondag 15 juli 2007 20:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Romina.Bakker@talpa.tv
degoudenkooi@talpamedia.nl
Loes.Zwoll@talpa.tv
karendaling@talpa.tv
mschrijver@talpa.tv
David.de.Vries@talpa.tv Project Manager Interactive
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |