Have funquote:Op zondag 15 juli 2007 20:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En toch blijf ik posten, speciaal om jou een plezier te doen![]()
je hebt gelijk ik ga me er ook aan houdenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:36 schreef wolferl het volgende:
Scan,laat je niet uitlokken.
Komop man, je moet beter weten.
Kom gewoon commentaar geven op Streams.
Ik reageer ook niet meer, en het voelt nog goed ook.
Ik geef je groot gelijk. Wat een volk hangt hier opeens rond.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Ik hou het voor gezien hier vandaag. Nog nooit zoveel shit gelezen in een COS, dus vermaak jullie met de randverschijnselen van FOK en geen mod die ingrijpt.![]()
![]()
Ik denk niet dat er iemand luistert naar wat ze zeggen...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:41 schreef Zora01 het volgende:
wat wilde de terrible 6 doen, wat neit mag van achter??
Ik nu ook.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
je hebt gelijk ik ga me er ook aan houden![]()
PM me ff wat je gemaild hebt...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:40 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik heb er ook een mail tegenaan gegooid. Ik vrees alleen dat het niets bewerkstelligt, maar niet geschoten is altijd mis. Mijn streams verleng ik sowieso niet![]()
Nee dit meisje gedrocht, is tot een paar jaar terug vrij stevig geweest.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:39 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Zou ze een abortus hebben gepleegd ? Hoe kom je anders aan zo'n blubberbuik ? Ze zal wel zwanger geweest zijn of zo.....![]()
D'r benen zien er nog wel redelijk uit in verhouding tot de restquote:Op zondag 15 juli 2007 20:42 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee dit meisje gedrocht, is tot een paar jaar terug vrij stevig geweest.
Ze leeft namelijk met Jaap mee, ze begrijpt hem met het afvallen.
Ze ziet er nog misvormd uit, veel geknoei aan der lichaam..
Ach het intresseert me ook geen donder, dat kind spoort niet.
Jij ziet niet alles. Er worden wel degelijk mensen op de vingers getikt, en de eerste de beste die voorstelt om Natasia's kinderen lastig te vallen, vliegt het forum af.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Ik hou het voor gezien hier vandaag. Nog nooit zoveel shit gelezen in een COS, dus vermaak jullie met de randverschijnselen van FOK en geen mod die ingrijpt.![]()
![]()
Juist niet in verhouding dus.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
D'r benen zien er nog wel redelijk uit in verhouding tot de rest
Joh ik ben ook stevig, mijn benen zien er ook normaal uitquote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
D'r benen zien er nog wel redelijk uit in verhouding tot de rest
ja, daar had de bedoelde terror van Natasia mee te maken, maar wat ze er precies mee wilde doen heb ik gemist. Ik kreeg nog wel mee dat ze erg verontwaardigd was dat ze het niet mocht uitvoeren.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef Zora01 het volgende:
gaan ze nou echt op zoek naar de bebloede handdoek van Lieke??? wat een naar volk
ik heb er al twee verstuurt als ze nu niets aan tas en rat doen ga ik de stekker er uit trekken hier wil er niets meer mee te maken hebben en met mij nog enkele anderequote:Op zondag 15 juli 2007 20:40 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik heb er ook een mail tegenaan gegooid. Ik vrees alleen dat het niets bewerkstelligt, maar niet geschoten is altijd mis. Mijn streams verleng ik sowieso niet![]()
Mischien wordt ze gefeliciteerd met het mooie spel van afgelopen dagen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef Kaleddis het volgende:
Haha, Natasia wordt nu naar achteren geroepen !!![]()
Groot gelijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij ziet niet alles. Er worden wel degelijk mensen op de vingers getikt, en de eerste de beste die voorstelt om Natasia's kinderen lastig te vallen, vliegt het forum af.
Mooi, ook op de persoon gerichte posting zijn soms niet fraai........ik neem aan dat ook daar naar gekeken wordt.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij ziet niet alles. Er worden wel degelijk mensen op de vingers getikt, en de eerste de beste die voorstelt om Natasia's kinderen lastig te vallen, vliegt het forum af.
Hier idem !quote:Op zondag 15 juli 2007 20:45 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik heb er al twee verstuurt als ze nu niets aan tas en rat doen ga ik de stekker er uit trekken hier wil er niets meer mee te maken hebben en met mij nog enkele andere
Wiens uiterlijk?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:44 schreef Hannibella het volgende:
Zielig hoor om iemand op zn uiterlijk af te kraken.
Over vliegen gesproken...waarom krijgt Brianaal geen vliegles meerquote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt een PM.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:42 schreef agter het volgende:
[..]
PM me ff wat je gemaild hebt...
stuur ik ook zoiets.
Bedoel je dat ze Lieke op haar uiterlijk afkraken? Ach ja, Lieke is de enige in die kooi die mooi genoeg is bevonden door de Playboy om te poseren. Dat weten de andere inmiddels ook en dat moet ze echt wel enorm steken. Vooral Amanda.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:44 schreef Hannibella het volgende:
Zielig hoor om iemand op zn uiterlijk af te kraken.
Meneer heeft toch toen Huub Amanda lag te beffen, met zelfmoord gedreigd.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Over vliegen gesproken...waarom krijgt Brianaal geen vliegles meer![]()
Jammer voor hem dat de playboy het heel anders ziet.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:46 schreef Sebi het volgende:
Jaap zou geen sex met Lieke willen, want hij vindt haar te lelijk![]()
Loes werkt er niet meer. Ik heb mail gestuurd naar de redactie.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef SiRojK het volgende:
Loes.Zwoll@talpa.tv
Klopt deze wel? is het niet Loes.Zwolle@talpa.tv?
Denk je echt dat na alles wat er in DGK gebeurd is er nog normale weldenkende personen de gouden kooi, een tv programma dat bovendien ook nog eens met uitsterven bedreigd wordt door de overname van tien door RTL, in willen?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:45 schreef noucky het volgende:
Ik hoop toch echt dat ze vanavond op de bank moeten en er 2 mensen kunnen moven.
De agressiviteit van Huub en Natasia ben ik meer dan zat.
Voor hun komen echt wel weer nieuwe interessante bewoners.
Zonder hun houdt DGK echt niet op. DGK is geen Huub en Natasia alleen al denken ze van wel.
Denk je dat ze mensen laten vliegen die roepen dat ze zelfmoord willen plegen.....?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Over vliegen gesproken...waarom krijgt Brianaal geen vliegles meer![]()
Zwaar hijgend: "Ik ben voor m'n kutkop geslagen. Ik ben nú klaar om zelfmoord te plegen"quote:Op zondag 15 juli 2007 20:47 schreef wolferl het volgende:
[..]
Meneer heeft toch toen Huub Amanda lag te beffen, met zelfmoord gedreigd.
Dit soort figuren willen ze niet in de lucht hebben![]()
Ja dat vind ik ook te triest voor woorden. Maar ik denk niet dat ze jaloers zijn op Lieke hoor, dat suggereer jij hierbij enigszins wel...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedoel je dat ze Lieke op haar uiterlijk afkraken? Ach ja, Lieke is de enige in die kooi die mooi genoeg is bevonden door de Playboy om te poseren. Dat weten de andere inmiddels ook en dat moet ze echt wel enorm steken. Vooral Amanda.
Ik was net terug en aan het nalezen. Verbaasde mij ook. Ik ben meteen weer weg.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |