Een mail naar Wilma Nanninga heeft waarschijnlijk meer effect....quote:Op zondag 15 juli 2007 20:48 schreef kissa het volgende:
[..]
Loes werkt er niet meer. Ik heb mail gestuurd naar de redactie.
Ik heb het niet alleen over de debiele bewoners, ik heb het nu ook over sommige fokkersquote:Op zondag 15 juli 2007 20:48 schreef wolferl het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar doen alle bewoners dat niet van elkaar?
Volgens mij wel hoor.
Oh, ze mogen er wel de hele middag mee rondsjouwen, maar dat mag dan weer niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:49 schreef Sebi het volgende:
Natasia's terror: ze wilde de bebloede handdoek tussen de 2 palmbomen hangen...maar dat mocht niet.
zo geeft ze het goed voorbeeld aan haar kinderenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:49 schreef Sebi het volgende:
Natasia's terror: ze wilde de bebloede handdoek tussen de 2 palmbomen hangen...maar dat mocht niet.
Daar begint het mee toch, met uiterlijkheden...en wellicht zal het hier ook bij eindigen voor velen van ons omdat we hun innerlijk niet zullen leren kennenquote:
Brian is een lopende tijdbom. Een kamikaze piloot zal ie worden.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zwaar hijgend: "Ik ben voor m'n kutkop geslagen. Ik ben nú klaar om zelfmoord te plegen"
Er zijn mensen die het para-filmpje en de zelfmoordneigingen van Brquote:Op zondag 15 juli 2007 20:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Over vliegen gesproken...waarom krijgt Brianaal geen vliegles meer![]()
Ga jij hier echt met droge ogen beweren dat Huub en ook uit zou moeten na vanmiddag?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:45 schreef noucky het volgende:
Ik hoop toch echt dat ze vanavond op de bank moeten en er 2 mensen kunnen moven.
De agressiviteit van Huub en Natasia ben ik meer dan zat.
volgens mij een VOL actie als ik het mij goed herinnerquote:Op zondag 15 juli 2007 20:51 schreef Yollie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het para-filmpje en de zelfmoordneigingen van Brhebben gestuurd naar degene die vliegles gaf. Einde oefening!
Shallow ... maar je ziet wel gedrag en daar kun je op oordelen, als je al moet oordelen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Daar begint het mee toch, met uiterlijkheden...en wellicht zal het hier ook bij eindigen voor velen van ons omdat we hun innerlijk niet zullen leren kennen
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedoel je dat ze Lieke op haar uiterlijk afkraken? Ach ja, Lieke Nena is de enige in die kooi die mooi genoeg is bevonden door de Playboy om te poseren[/b]. Dat weten de andere inmiddels ook en dat moet ze echt wel enorm steken. Vooral Amanda.
Wat stuur je dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:50 schreef blomst het volgende:
Ik heb party ook gemaild, zal wel niet de enige zijn.
voor wie ook wil weekbladparty
Dat was het verhaal dat iemand van VOL een mailtje naar die vlieginstructeur had gestuurd en dat die een mailtje terugstuurde dat hij de vlieglessen zou stoppen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
volgens mij een VOL actie als ik het mij goed herinner
Ik dacht dat euthanasie bij ernstige gevallen werd toegestaanquote:Op zondag 15 juli 2007 20:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Denk je dat ze mensen laten vliegen die roepen dat ze zelfmoord willen plegen.....?
Nee, want ze hebben warschijnlijk zichzelf wijsgemaakt dat Lieke echt lelijk is, terwijl dus die uitnodiging van de playboy heel wat anders zegt. Maar als ze Lieke al niet meer op haar uiterlijk kunnen pakken blijft er zo weinig over.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:49 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook te triest voor woorden. Maar ik denk niet dat ze jaloers zijn op Lieke hoor, dat suggereer jij hierbij enigszins wel...
Idd.. De gouden kooi WAS Huub en Jaap (met overwicht van Huub).. Echter doet Jaap niets meer... Op dit moment dragen Huub en Lieke DGK, de enige met enigsinds gesprekken van enig televisieniveau.. Brian en Amanda schelden alleen, de rest zegt al helemaal niets nuttigsquote:Op zondag 15 juli 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga jij hier echt met droge ogen beweren dat Huub en ook uit zou moeten na vanmiddag?
Ja, laten we iemand die wordt aangevallen en zichzelf verdedigt even bestraffen.
Wat een wereld
En ja, DGK is wél Huub. De rest kan het programma absoluut niet dragen. huub wel. Nog altijd draait alles om hem, want Lieke is vaak lijdend voorwerp omdat ze huub's vriendin is. Dat weet ik wel zeker.
Je zal zo je moeder op de streams zien.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:52 schreef Disana het volgende:
Huub en Lieke zitten aan de overkant. Er zal maar zo naar je gekeken worden.
[afbeelding]
t gevaar bij Brian is dat ie mensen met zich meeneemtquote:Op zondag 15 juli 2007 20:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik dacht dat euthanasie bij ernstige gevallen werd toegestaan![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:54 schreef Hannibella het volgende:
Nena moet terug vind ik, dat schopje was niks...en de woorden 'ow maakt mij niet uit' vond ik wel relaxed.![]()
Met zo'n zwaar antiliaans accent. Hij is zeker het gesprekje met Tamara vergeten, die moest niets hebben van dat overdreven gedoe.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:53 schreef Vandaag... het volgende:
B: hé brotha, leg me alsjublieffft uittt.... wát is pim pam petten.
Nee hij moet wel alleen natuurlijk alhoewel...zijn moeder mag wel meequote:Op zondag 15 juli 2007 20:54 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
t gevaar bij Brian is dat ie mensen met zich meeneemt
Je zegt het treffend. De DGK is inderdaad Huub. En wat zien we al maandenlang? Geweld, geweld en nog eens geweld. Die knul eruit, de anderen krijgen ruimte en het zal er van opknappen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga jij hier echt met droge ogen beweren dat Huub en ook uit zou moeten na vanmiddag?
Ja, laten we iemand die wordt aangevallen en zichzelf verdedigt even bestraffen.
Wat een wereld
En ja, DGK is wél Huub. De rest kan het programma absoluut niet dragen. huub wel. Nog altijd draait alles om hem, want Lieke is vaak lijdend voorwerp omdat ze huub's vriendin is. Dat weet ik wel zeker.
Die videoboodschap van Amanda toen.quote:
Het zal je moeder maar zijn.. echt waar. Dan ben je echt voor de rest van je leven verdoemd.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:52 schreef Disana het volgende:
Huub en Lieke zitten aan de overkant. Er zal maar zo naar je gekeken worden.
[afbeelding]
Nena is mooi, lief en verstandig.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:54 schreef Hannibella het volgende:
Nena moet terug vind ik, dat schopje was niks...en de woorden 'ow maakt mij niet uit' vond ik wel relaxed.![]()
moddervet geweest dus.....? gedver.....ik dacht eerst, eindelijk eentje die niet dom,achterlijk, aso of moddervet is of wasquote:Op zondag 15 juli 2007 20:42 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee dit meisje gedrocht, is tot een paar jaar terug vrij stevig geweest.
Ze leeft namelijk met Jaap mee, ze begrijpt hem met het afvallen.
Ze ziet er nog misvormd uit, veel geknoei aan der lichaam..
Ach het intresseert me ook geen donder, dat kind spoort niet.
Kunnen jullie dan ook meer optreden tegen users die andere users aanvallen voor kutwijf ? ( in mijn geval )quote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij ziet niet alles. Er worden wel degelijk mensen op de vingers getikt, en de eerste de beste die voorstelt om Natasia's kinderen lastig te vallen, vliegt het forum af.
Ik heb ook niet veel tegen Lieke hoor, eerst deed ze wel sneaky, maar nu ze steeds menselijker overkomt en acties gewoon erkent en toegeeft als ze die uit heeft gehaald mag ze van mij wel blijven. Maar zij spelen natuurlijk gewoon het spel door, hoe moet er anders iemand uit denken ze waarschijnlijk...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want ze hebben warschijnlijk zichzelf wijsgemaakt dat Lieke echt lelijk is, terwijl dus die uitnodiging van de playboy heel wat anders zegt. Maar als ze Lieke al niet meer op haar uiterlijk kunnen pakken blijft er zo weinig over.
lijkt me reuze interessant om te zien wat er gebeurt als H en L weg zouden gaan en de hyena´s zich tegen elkaar gaan keren..quote:Op zondag 15 juli 2007 20:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd.. De gouden kooi WAS Huub en Jaap (met overwicht van Huub).. Echter doet Jaap niets meer... Op dit moment dragen Huub en Lieke DGK, de enige met enigsinds gesprekken van enig televisieniveau.. Brian en Amanda schelden alleen, de rest zegt al helemaal niets nuttigs
Dat is echt de grote vraag.... ze roept zelf 10 keer per dag dat ze onschendbaar is. Dat de redactie zich zo voor schut laat zetten....... ik snap het niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:55 schreef VDL018 het volgende:
Na het zien van het filmpje schrik ik gewoon van het feit dat Brian en vooral Natasia mogen blijven.
Waarom mag Natasia er niet uit?
Pffff gouden kooi is echt niet eerlijk bezig
Hopelijk zijn de kinderen sterk genoeg om op latere leeftijd afstand van haar te nemen en te beseffen dat zij er niet verantwoordelijk voor zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zal je moeder maar zijn.. echt waar. Dan ben je echt voor de rest van je leven verdoemd.
En dan blijft er een lekker niveautje over......quote:Op zondag 15 juli 2007 20:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zegt het treffend. De DGK is inderdaad Huub. En wat zien we al maandenlang? Geweld, geweld en nog eens geweld. Die knul eruit, de anderen krijgen ruimte en het zal er van opknappen.
Ik zag laatst weer een filmpje van Nena waar ze ruzie heeft met Natasiaquote:Op zondag 15 juli 2007 20:54 schreef Hannibella het volgende:
Alsof iemand over 10 jaar DGK nog kent... 10? Wat zeg ik ? 3....quote:Op zondag 15 juli 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zal je moeder maar zijn.. echt waar. Dan ben je echt voor de rest van je leven verdoemd.
Dan ligt eerst Jaap eruit. Daarna Dennis en dan Nadia.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:56 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
lijkt me reuze interessant om te zien wat er gebeurt als H en L weg zouden gaan en de hyena´s zich tegen elkaar gaan keren..
Yes she is, Amanda past beter in het plaatje..quote:Op zondag 15 juli 2007 20:56 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nena is mooi, lief en verstandig.
Die gaat nooit meer terug, en gelijk heeft ze.
Dat hebben ze 5 dagen geprobeerd. Geen seconde van uitgezonden.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zegt het treffend. De DGK is inderdaad Huub. En wat zien we al maandenlang? Geweld, geweld en nog eens geweld. Die knul eruit, de anderen krijgen ruimte en het zal er van opknappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |