lekker zwetenquote:
Hoeveel bier heb jij al op?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar goed was het lekker kuuk?
Met dit weer ben je sowieso al nat. Je hoeft alleen maar te glibberen.quote:
Volgens mij is ze zwaar aan de drugs.quote:
Whehehe. Nouja, we zijn een gelukkig stel en hebben een goede relatie.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:05 schreef Memento-Mori het volgende:
1 blikje
en een slaapgebrek. Ik ben nu eigenlijk gewoon mezelf
mooiquote:Op zondag 15 juli 2007 20:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe. Nouja, we zijn een gelukkig stel en hebben een goede relatie.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met dit weer ben je sowieso al nat. Je hoeft alleen maar te glibberen. [afbeelding]![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij is ze zwaar aan de drugs. [afbeelding]
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij ook.quote:
quote:
Ik krijg dorstquote:
dat heb ik niet nodig, ik ben van mezelf al leuk genoegquote:Op zondag 15 juli 2007 20:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
drugs neem je ook niet in om lollig te doenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat heb ik niet nodig, ik ben van mezelf al leuk genoeg
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Vat een pilskequote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik krijg dorst [afbeelding]
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het boeit me niet welke reden je hebt om het te nemen, maar ik was er wel klaar meequote:Op zondag 15 juli 2007 20:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
drugs neem je ook niet in om lollig te doen
ik ookquote:Op zondag 15 juli 2007 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het boeit me niet welke reden je hebt om het te nemen, maar ik was er wel klaar mee
kan je ook wel zien want niemand houd de wiki bijquote:
Daar doelde ik stiekem ook opquote:Op zondag 15 juli 2007 20:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
kan je ook wel zien want niemand houd de wiki bij
Nijmegenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Terras.
Ik ga daar zo heenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Terras.
Ik duik de wiki wel weer ff inquote:Op zondag 15 juli 2007 20:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
kan je ook wel zien want niemand houd de wiki bij
Ik ben altijd zo eigenwijs en tegendraads. Daar heb ik echt geen drugs voor nodig.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het boeit me niet welke reden je hebt om het te nemen, maar ik was er wel klaar mee
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:27 schreef Kuukske het volgende:
Terras.
Kaley Kennedy!quote:
Neuksequote:
Whehe. Ik ook. Ik gebruik dus ook geen drugs (naja de middelen die MM als drugs aanduidt iig)quote:Op zondag 15 juli 2007 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo eigenwijs en tegendraads. Daar heb ik echt geen drugs voor nodig. [afbeelding]
Wiki up to date.quote:
Eer, zeikert. Je bent zwart-wit geworden.quote:
Aaaw.. Liefquote:
quote:
Hoe was het in Apeldoorn?quote:
5 topis gemist...quote:
Warm, zonnig, bewolkt, ehrmm lekker eigenlijk!!quote:
Topquote:Op zondag 15 juli 2007 20:39 schreef OA het volgende:
[..]
Warm, zonnig, bewolkt, ehrmm lekker eigenlijk!!![]()
Het is nooit te warm om te neuckenquote:
quote:
* smeltquote:
Het is niet zo warmquote:
ze lag net zo raarquote:Op zondag 15 juli 2007 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaw.. Lief
Die laatste foto... ligt ze zo raar of wtf?
Lekker rustig dus. Beter dan die 300 van Sensation.quote:
Ik zag dat je een fout maakte, bij deze hersteldquote:
quote:
quote:
Blijf eens van mijn posts af...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zag dat je een fout maakte, bij deze hersteld
quote:
quote:
quote:
En nog een ruime 3 uur te gaan. Ik zou zeggen, buitenlucht zonder een flaptop kan ook gezond zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 20:43 schreef OA het volgende:
Trouwens... Kuuk.... 500+ posts....[afbeelding]
And he hijacked your girl....quote:
quote:
quote:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Die is grappigquote:
Kom naar de zomerfeesten hier!quote:
quote:
Ik ook, maar goed, ik kan rollend terug. Vandaag is er oa Boris, niet echt mijn muziek. Maar deze week zal ik er wel te vinden zijn, gok ik zo.quote:
Borisquote:Op zondag 15 juli 2007 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, maar goed, ik kan rollend terug. Vandaag is er oa Boris, niet echt mijn muziek. Maar deze week zal ik er wel te vinden zijn, gok ik zo.
Zo lekker gedateerd zijn die filmsquote:
heerlijk, en nog beter dan vanmiddag omdat mijn scriptiebegeleider al heeft gereageerd en heeft gezegd dat ik het in kan leverenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:46 schreef Houniet het volgende:
hoe is het bier8-)?
zit jij aan het popcorn?quote:
voorzichtig, pas op dat 'ie niet te zwaar valt!quote:Opzondag 15 juli 2007 21:48schreef Pheno het volgende:
Ik heb bavaria, sinds lange tijd bierloos geweest.
En normaal komt schoonpa langs, die graag een bavaria lust. Ik heb bij gebrek aan beter nu zijn gereserveerde blikje:')
Ik voel een half blikje al , merk ik nu. Sjees.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
zit jij aan het popcorn?![]()
[..]
voorzichtig, pas op dat 'ie niet te zwaar valt!![]()
maar wel onwijs lekker met dit weer, een ijskoud biertje!
en nu muziek luisterenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel een half blikje al , merk ik nu. Sjees.
Nee, ik ben laat aan het dinerenquote:
oehhquote:Op zondag 15 juli 2007 22:05 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik kijk heerlijk in mijn stoel, leuning naar achteren naar de mooie blauwe hemel met wat sluierbewolking. En stilte helemaal om ons heen. Ik hoor ergens in de verte een trein. De rest van dit gat slaapt al. Mijn vrouw leest een boekje. Stilte. Sereen. Mooi
quote:
JJ!quote:
neuh niet echt but we'll survive het is nu wle van slechter naar slechtst gegaan dus laten we nu maar weer naar beter gaanquote:Op zondag 15 juli 2007 22:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heyyyy M-M.....![]()
![]()
...alles goed...???
![]()
Ik zie hetquote:Op zondag 15 juli 2007 22:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
oehh
ik lig op de bank, Superman 2 begint zo
Ik zit buitenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
waarom zitten jullie niet lekker buiten....![]()
niet echt plek voor en in mn uppie buiten zittenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
Zit jij buiten?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
oeh...klinkt niet echt geweldig nee....*knuffel geeft*.....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh niet echt but we'll survive het is nu wle van slechter naar slechtst gegaan dus laten we nu maar weer naar beter gaan
en met jou?
same here.....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet echt plek voor en in mn uppie buiten zitten
Mozart!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh...klinkt niet echt geweldig nee....*knuffel geeft*.....![]()
met mij kan het ook beter, heb net afscheid genomen van mijn mannetje en ben erg drietig en daarbij komt dat mijn ratje gister is overleden....![]()
![]()
![]()
hoorde t al beetje van je mannetje, reageerde ik niet zo lief op in mn chagoheidquote:Op zondag 15 juli 2007 22:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh...klinkt niet echt geweldig nee....*knuffel geeft*.....![]()
met mij kan het ook beter, heb net afscheid genomen van mijn mannetje en ben erg drietig en daarbij komt dat mijn ratje gister is overleden....![]()
![]()
![]()
Leukquote:Op zondag 15 juli 2007 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
enorm gezellig hier nu, iedereen is naar paps en mams
nu niet meerquote:Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
LeukJe zit toch in utrecht? Ga de stad in?
mja...wel lief met hem zijn, hij heeft het erg moeilijk nu....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoorde t al beetje van je mannetje, reageerde ik niet zo lief op in mn chagoheiddus volgens mij is hij beetje bozig op me
en daar voel ik me ook best kut onder
Maar ratje was plotseling oveleden?
wat was er gebeurd met je ratje dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...wel lief met hem zijn, hij heeft het erg moeilijk nu....![]()
ja, heb hem moeten laten inslapen....![]()
....gelukkig was ik niet alleen, maar daardoor was ons laatste weekeind samen (voorlopig) een beetje klote.....
![]()
Ik heb je antwoord gemist op de vraag die ik vrijdag stelde: wat is er met jou aan de hand?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat was er gebeurd met je ratje dan?
en i know heb excuus enzo al heel vaak aangeboden en voel me er heel schuldig en kut onder
vierentwintig ?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:29 schreef OA het volgende:
RTL5 is vervelend...![]()
Het beeld is in semi-slowmotion...![]()
die vraag heb ik gemist was vrijdag en zaterdag ook de hele dag werken en hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb je antwoord gemist op de vraag die ik vrijdag stelde: wat is er met jou aan de hand?
Ja. en daarvoor Bottenquote:
Dat kan.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die vraag heb ik gemist was vrijdag en zaterdag ook de hele dag werken en hoe bedoel je dat?
straks Heldenquote:
ik zit gewoon niet lekker in mn vel (licht understatement) en de laatste 2 weken gaat t gewoon helemaal niet lekker en dat heeft verschillende oorzaken die ik niet allemaal uit ga stippelen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan.
Gewoon, hoe het met je gaat, er was van alles aan de hand vorge week, je was nogal overstuur.
ok, sorry dat ik stoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zit gewoon niet lekker in mn vel (licht understatement) en de laatste 2 weken gaat t gewoon helemaal niet lekker en dat heeft verschillende oorzaken die ik niet allemaal uit ga stippelen.
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
waarom zitten jullie niet lekker buiten....:?
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:37 schreef Pheno het volgende:
Geen van de drie series volg ik. Lost zenden ze niet uit sinds mei. Terwijl amerika al klaar is met seizoen 3. Kut NL:r
zijn jullie daarna nog wezen koffiën?quote:Opzondag 15 juli 2007 22:40schreef OA het volgende:
Mooi gesprek had ik gister met mijn vriendin....:P
We waren uit eten.
Ik: het is allemaal niet zoveel zeg...
Zij: we kunnen nog even bij de Mac langs gaan!!:D
Ik::{w
Zij: wat doe je??
Ik: ik beeld een Fok-smilie uit...:7
Zij::{8)7
Ik: Misschien krijgen we wel een groot toetje...:D
Zij: mja...:{laat thuis die smilie maar zien..}:|
Mja, ik heb ze al gedownload, HDTV ftwquote:Op zondag 15 juli 2007 22:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://www.tv-links.co.uk/show.do/1/53
![]()
allemaal te zien, gewoon vanaf je laptop, genietend in je tuin met je halve blikje [afbeelding]
alleen seizoen twee staat er niet zo hendig sjiek bij zie ik. maar verder ok! maar idd HDTV ftw.quote:
hij had wss tumoren in zijn hersennen en was verlamd en een herstel zat er niet echt in...dus ja....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat was er gebeurd met je ratje dan?
en i know heb excuus enzo al heel vaak aangeboden en voel me er heel schuldig en kut onder
Deels...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
zijn jullie daarna nog wezen koffiën?[afbeelding]
zo was het niet bedoelt, vind het juist lief dat je interesse toont maar das teveel om op te sommen en ik wil mensen er niet mee lastig vallenquote:
mja en voorlopig zal ik ook niet meer zo vaak aanwezig zijn.....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:34 schreef OA het volgende:
Hoi MM, Papier, etc..![]()
Hoi JJ![]()
Tijdje niet gezien hier... Alles goed?
Behalve met je rat dan... vervelend joh!![]()
Die heb ik op dvd gedownload gekochtquote:Op zondag 15 juli 2007 22:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
alleen seizoen twee staat er niet zo hendig sjiek bij zie ik. maar verder ok! maar idd HDTV ftw.
Oh ok, ik dacht al wat snap ik nu weer niet van vrouwenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo was het niet bedoelt, vind het juist lief dat je interesse toont maar das teveel om op te sommen en ik wil mensen er niet mee lastig vallen
maar maar, dat kan niet!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja en voorlopig zal ik ook niet meer zo vaak aanwezig zijn........
Muckieeeee.....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:43 schreef Muck het volgende:
ja hoi, plakkerig mens meldt zich
Geen rare dingen zeggen hoor...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
er zijn echtscheidingen om minder geweest
![]()
maar dat verlamd raken was dit weekend gebeurd dan of wist je wel dat ie ziek was?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij had wss tumoren in zijn hersennen en was verlamd en een herstel zat er niet echt in...dus ja.......heb hem mee naar huis gnomen en ga hem zo begraven....
![]()
ik ben echt niet zo'n botte trut zoals ik op fok soms overkomquote:Op zondag 15 juli 2007 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ok, ik dacht al wat snap ik nu weer niet van vrouwen
No problemo, ik snap dat je je problemen niet zomaar op een publiek forum of tegen wildvreemden wilt zeggen.
Jammer...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja en voorlopig zal ik ook niet meer zo vaak aanwezig zijn........maar voor derest alles wel ok...
...met jou...????
![]()
![]()
Gewoon in slowmotion kijken.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:29 schreef OA het volgende:
RTL5 is vervelend...![]()
Het beeld is in semi-slowmotion...![]()
nou vorig week hadden we al het gevoel dat er iets aan de hand was, maar toen ging het weer beter maar ja gister was het dus helemaal fout....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar dat verlamd raken was dit weekend gebeurd dan of wist je wel dat ie ziek was?
geef m maar een mooi plekje![]()
![]()
huw? ook hier in de KSC?!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja solly......Fok is soms een te kleine wereld en voel me erg in de gaten gehouden....
![]()
nee ligt niet aan jullie....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef OA het volgende:
[..]
Jammer...![]()
Ligt toch zeker niet aan ons??![]()
Alles gaat hier z'n gangetje hoor.![]()
Nog maar 85 dagen voor de vakantie!!![]()
![]()
BrandX....thnx....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:48 schreef BrandX het volgende:
ik ga er trouwens zo van tussen, ik ga lekker pitten, ben helemaal leeg.
dus ik zeg alvast gedag, voordat ik het zo vergeet te doen
Ciaoooo!!!! [afbeelding]![]()
@JJ, sterkte met je verlies van je beessie![]()
pfff, scheit aan hebben hoor. If they can handle you, their problem.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja solly...:@...Fok is soms een te kleine wereld en voel me erg in de gaten gehouden....:{
truste Brand!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:48 schreef BrandX het volgende:
bah naar zeg, mja ook al was je vorige week gegaan, het is zo'n klein beestje en een ooperatie ofzo was ook erg risicovol dan wel niet onmogelijk geweest dus niet schuldig voelen dat jhe niet eerder naar DA was gegaanquote:Op zondag 15 juli 2007 22:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou vorig week hadden we al het gevoel dat er iets aan de hand was, maar toen ging het weer beter maar ja gister was het dus helemaal fout....![]()
zal ik ze slaan?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee niet hier maar wel op andere topics....![]()
Truste!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:48 schreef BrandX het volgende:
Hoi Muckie!!!quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee ligt niet aan jullie....![]()
4 dagen maar voor mij....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ma mss, maar vind het erg vervelend dat ik daardoor mails krijgt van iemand die ik heel graag wil vergeten....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
pfff, scheit aan hebben hoor. If they can handle you, their problem.![]()
Daar moet je je eigen fun niet van af laten hangen.
ik heb maar 1 woord voor je:quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ma mss, maar vind het erg vervelend dat ik daardoor mails krijgt van iemand die ik heel graag wil vergeten........of dat er linkjes naar andere mensen wordt gestuurd over mijn posten...niet erg prettg maar ja...
![]()
Latur!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:48 schreef BrandX het volgende:
ik voel me niet schuldig...is allee klote want mijn kinderen waren nog op vakantie en het is de 2e keer dat een huisdier komt te overlijden als ze weg zijn....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bah naar zeg, mja ook al was je vorige week gegaan, het is zo'n klein beestje en een ooperatie ofzo was ook erg risicovol dan wel niet onmogelijk geweest dus niet schuldig voelen dat jhe niet eerder naar DA was gegaan
Negeren. Klaar. Fijn is anders, maar als ze de lol niet meer hebben stopt het vanzelf. Dan kan ik weer rustig door met stalken.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ma mss, maar vind het erg vervelend dat ik daardoor mails krijgt van iemand die ik heel graag wil vergeten........of dat er linkjes naar andere mensen wordt gestuurd over mijn posten...niet erg prettg maar ja...
![]()
Een aantal bezoekers van hier heeft er nog wel wat voor je liggen...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb maar 1 woord voor je:
klonen
tadaaaaa, probleem opgelost
zou kunnen idd...maar hij vind me toch wel....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb maar 1 woord voor je:
klonen
tadaaaaa, probleem opgelost
oeiquote:Op zondag 15 juli 2007 22:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik voel me niet schuldig...is allee klote want mijn kinderen waren nog op vakantie en het is de 2e keer dat een huisdier komt te overlijden als ze weg zijn....![]()
Sommige mensen houden er rare hobbies op na.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Negeren. Klaar. Fijn is anders, maar als ze de lol niet meer hebben stopt het vanzelf. Dan kan ik weer rustig door met stalken.
mja daar kun je niks aan doenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik voel me niet schuldig...is allee klote want mijn kinderen waren nog op vakantie en het is de 2e keer dat een huisdier komt te overlijden als ze weg zijn....![]()
heel triest. en snap dat je je daar klote bij voelt... Succes dan maar.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ma mss, maar vind het erg vervelend dat ik daardoor mails krijgt van iemand die ik heel graag wil vergeten....:{w....of dat er linkjes naar andere mensen wordt gestuurd over mijn posten...niet erg prettg maar ja...:')
Niet iedereen komt zomaar achter een ip adres... lijkt mij...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zou kunnen idd...maar hij vind me toch wel.......iest met IP-adres of zo...
*tres onschuldige blik trektquote:Op zondag 15 juli 2007 22:56 schreef OA het volgende:
[..]
Een aantal bezoekers van hier heeft er nog wel wat voor je liggen...![]()
nogal jaquote:Maar ja, wel allemaal erg zielig als dat gebeurt...![]()
ja dat dus ja....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:56 schreef OA het volgende:
[..]
Een aantal bezoekers van hier heeft er nog wel wat voor je liggen...![]()
Maar ja, wel allemaal erg zielig als dat gebeurt...![]()
Het lukt maar niet. Vandaag ook al door Nijmegen gebanjerdquote:Op zondag 15 juli 2007 22:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...ga jij maar leker doo rmet stalken...
![]()
mja..hij denk ik dus wel...zo'n eikel is het wel....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:58 schreef OA het volgende:
[..]
Niet iedereen komt zomaar achter een ip adres... lijkt mij...![]()
MPGeeeeeeequote:Op zondag 15 juli 2007 22:59 schreef MPG het volgende:ben er weer ff. Heel ff dan. Morgen vroege dienst
op hem moet je al helemaal niet letten en anders maak je er een melding van...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:00 schreef Muck het volgende:
nu we het er toch over hebben, wat heb ik scarface in godsnaam ooit misdaan?
nu heeft ie weer in boebidoes lijstje gemeld dat ik het doe met frits
maar euh, ik weet van niks
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:00 schreef Muck het volgende:
haaaiquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:00 schreef Muck het volgende:
Iets te toevallige verschijning...quote:
LEKKER DING....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:59 schreef MPG het volgende:ben er weer ff. Heel ff dan. Morgen vroege dienst
al gedaanquote:Op zondag 15 juli 2007 23:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
op hem moet je al helemaal niet letten en anders maak je er een melding van...![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:02 schreef Muck het volgende:
[..]
haaai
ehm, frits, aangezien ik niks meer weet van onze vrijpartij, was het lekker?
iemand die denkt dat hij leuk isquote:Op zondag 15 juli 2007 23:02 schreef Muck het volgende:
[..]
al gedaan
maar ik wil gewoon heel graag weten waarom... het is echt heel raar, ken die hele pipo niet, behalve vna zijn geouwehoer hier
Muckieeeeeeeeeeeeequote:
JJ!!!!!!!!!!quote:
oh ja... i kzit hier werkelijk waar schuddebuikend achter mijn laptopquote:
Heey lieverd, dat is lang geledenquote:
Fan-tas-tisch! :quote:Op zondag 15 juli 2007 23:02 schreef Muck het volgende:
[..]
haaai
ehm, frits, aangezien ik niks meer weet van onze vrijpartij, was het lekker?
Zielige vertoning daar...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 22
daar
Maar goed, dan sta je aan mijn naam gekoppeld, je kunt ze slechter treffen zeg ikquote:Op zondag 15 juli 2007 23:05 schreef Muck het volgende:
[..]
oh ja... i kzit hier werkelijk waar schuddebuikend achter mijn laptop
kijk, het is op zich al kut, maar dat mijn broer me erop wijst dat ik in boebidoes lijstje sta, vind ik niet zo heel tof
check de postdatum wel ff hequote:Op zondag 15 juli 2007 23:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe! Heey vriend, alles goed?
Wat is die Scar nou weer aan het doen?
Ik negeer die gast!
ja waar was je.....????quote:Op zondag 15 juli 2007 23:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heey lieverd, dat is lang geleden![]()
![]()
[..]
Fan-tas-tisch! :![]()
![]()
MMquote:Op zondag 15 juli 2007 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Frutsje![]()
MPG*hartzwaaismiley* (geen zin m op te zoekne
)
das waar lieverdquote:Op zondag 15 juli 2007 23:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar goed, dan sta je aan mijn naam gekoppeld, je kunt ze slechter treffen zeg ik![]()
die kan me bar weinig schelen eigenlijk.....quote:
Melden, zoals je gedaan hebt en negeren.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef Muck het volgende:
[..]
die kan me bar weinig schelen eigenlijk.....
hij heeft dat soort ongein gewoon niet uit te halen
ow daar...ik zie wel dat iemand anders weer bezig is geweest daar...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 22
daar
komt helemaal goedquote:Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Melden, zoals je gedaan hebt en negeren.
het is toch zo?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow daar...ik zie wel dat iemand anders weer bezig is geweest daar...
![]()
stiekem wel jaquote:
ze doen het ons wel geloven.quote:
Doe mij maar een dubbele whiskyquote:
nee, okee...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...hoeft natuurlijk niet aan de grote klok he...![]()
ow en dat is dan een reden dat het dus zo groot gelijk overal maar gemeld worden? We doen er niet geheimzinnig over, maar de kat op het spek binden... is ook niet nodig... Tis weer typerend...quote:
Over drie kwartier is het mogge!quote:
Ja dat zal wel vlak na zijn hetze geweest zijnquote:
Ik werk full time zonder internet verbinding. En jij dan?quote:
Daarom zal ik me daar ook niet snel melden. Het heeft er al eens gestaan, maar ik vind het het meest zielige lijstje op heel fok.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow en dat is dan een reden dat het dus zo groot gelijk overal maar gemeld worden? We doen er niet geheimzinnig over, maar de kat op het spek binden... is ook niet nodig... Tis weer typerend...
![]()
als je ff terug leest zul je het wel begrijpen...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja dat zal wel vlak na zijn hetze geweest zijn
[..]
Ik werk full time zonder internet verbinding. En jij dan?
CYaquote:Op zondag 15 juli 2007 23:19 schreef Muck het volgende:
maarre, lieverds, hoe leuk ik jullie ook vind, ik ga eens een tijdje lekker slapen
tot morgen!![]()
Papierrooomannetjemeneertjequote:Op zondag 15 juli 2007 23:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Over drie kwartier is het mogge! [afbeelding]
Hey Frutseldinggefriemelmeneertje![]()
![]()
![]()
doedoei Muck...slaap lekker...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:19 schreef Muck het volgende:
maarre, lieverds, hoe leuk ik jullie ook vind, ik ga eens een tijdje lekker slapen
tot morgen!![]()
ik sta er een paar keer niet inquote:Op zondag 15 juli 2007 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom zal ik me daar ook niet snel melden. Het heeft er al eens gestaan, maar ik vind het het meest zielige lijstje op heel fok.
ik dus ook...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom zal ik me daar ook niet snel melden. Het heeft er al eens gestaan, maar ik vind het het meest zielige lijstje op heel fok.
Het zal me roesten wie het met wie doet.quote:
Tot straks lieverd!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:19 schreef Muck het volgende:
tot morgen!![]()
Je weet het hè!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
GMTA
ja gaat goed hoorthx
en met jou?
Trusten Muckquote:Op zondag 15 juli 2007 23:19 schreef Muck het volgende:
tot morgen!![]()
Ik werk vanaf morgen 3 weken fulltimequote:Op zondag 15 juli 2007 23:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Met mij gaat het ook wel lekker, ik werk nu even fulltime om de beurs te spekken
Ik werk altijd fulltimequote:
op dit moment werk je?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je weet het hè!
Met mij gaat het ook wel lekker, ik werk nu even fulltime om de beurs te spekken
Sja, ik ben gewoon iedereen z'n collegaquote:Op zondag 15 juli 2007 23:25 schreef MPG het volgende:
Waarom noemt iedereen frits toch "collega"?
Lekker geld verdienen. Hoe ging je tentamen?quote:
Ik werk nu even een week of 6 fulltime omdat ik vakantie heb. Daarna ga ik naar Kreta en in september weer naar school.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
op dit moment werk je?
of bedoel je in het algemeen?
Tof! Collegaquote:Op zondag 15 juli 2007 23:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sja, ik ben gewoon iedereen z'n collega![]()
Juist jaquote:[..]
Lekker geld verdienen. Hoe ging je tentamen?
ja, best, met jou?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
eer-ik, vriend hoe is het nou?
Trustequote:
Maar je bent niet nu (23.33 uur) aan het werk bedoelde ikquote:Op zondag 15 juli 2007 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik werk nu even een week of 6 fulltime omdat ik vakantie heb. Daarna ga ik naar Kreta en in september weer naar school.
Ik boek facturen in voor Dirk van den Broek in Hoofddorp.
Ik werk nu 3 weken fulltime, dan vakantie, daarna lowlands en een weekje thuis hangen, en dan weer hard studerenquote:Op zondag 15 juli 2007 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik werk nu even een week of 6 fulltime omdat ik vakantie heb. Daarna ga ik naar Kreta en in september weer naar school.
Ik boek facturen in voor Dirk van den Broek in Hoofddorp.
quote:Op zondag 15 juli 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
Ik wil van de vakantie een webcam in m'n tuin hangen die elk half uur een foto maakt.
Zou dat een beetje te realiseren zijn?
Mooi zo!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof! Collega.
[..]
Juist ja. Tentamen ging wel ok
.
Ja goed, druk met werk. Van de week kom ik ff langs oke?quote:
Sja dat moet ook gebeuren!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar je bent niet nu (23.33 uur) aan het werk bedoelde ik![]()
Ja ik werk ook weer full time...
helaas geen vakanties gepland nog, misschien nog wat dagen of een week of zo vrij nemen eind augustus/september... wil nog met het huis aan de gang, eind jullie/begin augustus
Jij kan dat wel voor elkaar krijgen natuurlijk. Ik weet nog dat goede vriend Gerlof ook zoiets hadquote:Op zondag 15 juli 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
Ik wil van de vakantie een webcam in m'n tuin hangen die elk half uur een foto maakt.
wel waterdicht dan he....quote:Op zondag 15 juli 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |