zijn jullie daarna nog wezen koffiën?quote:Opzondag 15 juli 2007 22:40schreef OA het volgende:
Mooi gesprek had ik gister met mijn vriendin....:P
We waren uit eten.
Ik: het is allemaal niet zoveel zeg...
Zij: we kunnen nog even bij de Mac langs gaan!!:D
Ik::{w
Zij: wat doe je??
Ik: ik beeld een Fok-smilie uit...:7
Zij::{8)7
Ik: Misschien krijgen we wel een groot toetje...:D
Zij: mja...:{laat thuis die smilie maar zien..}:|
Mja, ik heb ze al gedownload, HDTV ftwquote:Op zondag 15 juli 2007 22:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://www.tv-links.co.uk/show.do/1/53
![]()
allemaal te zien, gewoon vanaf je laptop, genietend in je tuin met je halve blikje [afbeelding]
alleen seizoen twee staat er niet zo hendig sjiek bij zie ik. maar verder ok! maar idd HDTV ftw.quote:
hij had wss tumoren in zijn hersennen en was verlamd en een herstel zat er niet echt in...dus ja....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat was er gebeurd met je ratje dan?
en i know heb excuus enzo al heel vaak aangeboden en voel me er heel schuldig en kut onder
Deels...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
zijn jullie daarna nog wezen koffiën?[afbeelding]
zo was het niet bedoelt, vind het juist lief dat je interesse toont maar das teveel om op te sommen en ik wil mensen er niet mee lastig vallenquote:
mja en voorlopig zal ik ook niet meer zo vaak aanwezig zijn.....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:34 schreef OA het volgende:
Hoi MM, Papier, etc..![]()
Hoi JJ![]()
Tijdje niet gezien hier... Alles goed?
Behalve met je rat dan... vervelend joh!![]()
Die heb ik op dvd gedownload gekochtquote:Op zondag 15 juli 2007 22:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
alleen seizoen twee staat er niet zo hendig sjiek bij zie ik. maar verder ok! maar idd HDTV ftw.
Oh ok, ik dacht al wat snap ik nu weer niet van vrouwenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo was het niet bedoelt, vind het juist lief dat je interesse toont maar das teveel om op te sommen en ik wil mensen er niet mee lastig vallen
maar maar, dat kan niet!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja en voorlopig zal ik ook niet meer zo vaak aanwezig zijn........
Muckieeeee.....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:43 schreef Muck het volgende:
ja hoi, plakkerig mens meldt zich
Geen rare dingen zeggen hoor...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
er zijn echtscheidingen om minder geweest
![]()
maar dat verlamd raken was dit weekend gebeurd dan of wist je wel dat ie ziek was?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij had wss tumoren in zijn hersennen en was verlamd en een herstel zat er niet echt in...dus ja.......heb hem mee naar huis gnomen en ga hem zo begraven....
![]()
ik ben echt niet zo'n botte trut zoals ik op fok soms overkomquote:Op zondag 15 juli 2007 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ok, ik dacht al wat snap ik nu weer niet van vrouwen
No problemo, ik snap dat je je problemen niet zomaar op een publiek forum of tegen wildvreemden wilt zeggen.
Jammer...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja en voorlopig zal ik ook niet meer zo vaak aanwezig zijn........maar voor derest alles wel ok...
...met jou...????
![]()
![]()
Gewoon in slowmotion kijken.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:29 schreef OA het volgende:
RTL5 is vervelend...![]()
Het beeld is in semi-slowmotion...![]()
nou vorig week hadden we al het gevoel dat er iets aan de hand was, maar toen ging het weer beter maar ja gister was het dus helemaal fout....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar dat verlamd raken was dit weekend gebeurd dan of wist je wel dat ie ziek was?
geef m maar een mooi plekje![]()
![]()
huw? ook hier in de KSC?!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja solly......Fok is soms een te kleine wereld en voel me erg in de gaten gehouden....
![]()
nee ligt niet aan jullie....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:47 schreef OA het volgende:
[..]
Jammer...![]()
Ligt toch zeker niet aan ons??![]()
Alles gaat hier z'n gangetje hoor.![]()
Nog maar 85 dagen voor de vakantie!!![]()
![]()
BrandX....thnx....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:48 schreef BrandX het volgende:
ik ga er trouwens zo van tussen, ik ga lekker pitten, ben helemaal leeg.
dus ik zeg alvast gedag, voordat ik het zo vergeet te doen
Ciaoooo!!!! [afbeelding]![]()
@JJ, sterkte met je verlies van je beessie![]()
pfff, scheit aan hebben hoor. If they can handle you, their problem.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja solly...:@...Fok is soms een te kleine wereld en voel me erg in de gaten gehouden....:{
truste Brand!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:48 schreef BrandX het volgende:
bah naar zeg, mja ook al was je vorige week gegaan, het is zo'n klein beestje en een ooperatie ofzo was ook erg risicovol dan wel niet onmogelijk geweest dus niet schuldig voelen dat jhe niet eerder naar DA was gegaanquote:Op zondag 15 juli 2007 22:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou vorig week hadden we al het gevoel dat er iets aan de hand was, maar toen ging het weer beter maar ja gister was het dus helemaal fout....![]()
zal ik ze slaan?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee niet hier maar wel op andere topics....![]()
Truste!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:48 schreef BrandX het volgende:
Hoi Muckie!!!quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee ligt niet aan jullie....![]()
4 dagen maar voor mij....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ma mss, maar vind het erg vervelend dat ik daardoor mails krijgt van iemand die ik heel graag wil vergeten....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
pfff, scheit aan hebben hoor. If they can handle you, their problem.![]()
Daar moet je je eigen fun niet van af laten hangen.
ik heb maar 1 woord voor je:quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ma mss, maar vind het erg vervelend dat ik daardoor mails krijgt van iemand die ik heel graag wil vergeten........of dat er linkjes naar andere mensen wordt gestuurd over mijn posten...niet erg prettg maar ja...
![]()
Latur!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:48 schreef BrandX het volgende:
ik voel me niet schuldig...is allee klote want mijn kinderen waren nog op vakantie en het is de 2e keer dat een huisdier komt te overlijden als ze weg zijn....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bah naar zeg, mja ook al was je vorige week gegaan, het is zo'n klein beestje en een ooperatie ofzo was ook erg risicovol dan wel niet onmogelijk geweest dus niet schuldig voelen dat jhe niet eerder naar DA was gegaan
Negeren. Klaar. Fijn is anders, maar als ze de lol niet meer hebben stopt het vanzelf. Dan kan ik weer rustig door met stalken.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ma mss, maar vind het erg vervelend dat ik daardoor mails krijgt van iemand die ik heel graag wil vergeten........of dat er linkjes naar andere mensen wordt gestuurd over mijn posten...niet erg prettg maar ja...
![]()
Een aantal bezoekers van hier heeft er nog wel wat voor je liggen...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb maar 1 woord voor je:
klonen
tadaaaaa, probleem opgelost
zou kunnen idd...maar hij vind me toch wel....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb maar 1 woord voor je:
klonen
tadaaaaa, probleem opgelost
oeiquote:Op zondag 15 juli 2007 22:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik voel me niet schuldig...is allee klote want mijn kinderen waren nog op vakantie en het is de 2e keer dat een huisdier komt te overlijden als ze weg zijn....![]()
Sommige mensen houden er rare hobbies op na.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Negeren. Klaar. Fijn is anders, maar als ze de lol niet meer hebben stopt het vanzelf. Dan kan ik weer rustig door met stalken.
mja daar kun je niks aan doenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik voel me niet schuldig...is allee klote want mijn kinderen waren nog op vakantie en het is de 2e keer dat een huisdier komt te overlijden als ze weg zijn....![]()
heel triest. en snap dat je je daar klote bij voelt... Succes dan maar.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ma mss, maar vind het erg vervelend dat ik daardoor mails krijgt van iemand die ik heel graag wil vergeten....:{w....of dat er linkjes naar andere mensen wordt gestuurd over mijn posten...niet erg prettg maar ja...:')
Niet iedereen komt zomaar achter een ip adres... lijkt mij...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zou kunnen idd...maar hij vind me toch wel.......iest met IP-adres of zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |