quote:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Die is grappigquote:
Kom naar de zomerfeesten hier!quote:
quote:
Ik ook, maar goed, ik kan rollend terug. Vandaag is er oa Boris, niet echt mijn muziek. Maar deze week zal ik er wel te vinden zijn, gok ik zo.quote:
Borisquote:Op zondag 15 juli 2007 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, maar goed, ik kan rollend terug. Vandaag is er oa Boris, niet echt mijn muziek. Maar deze week zal ik er wel te vinden zijn, gok ik zo.
Zo lekker gedateerd zijn die filmsquote:
heerlijk, en nog beter dan vanmiddag omdat mijn scriptiebegeleider al heeft gereageerd en heeft gezegd dat ik het in kan leverenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:46 schreef Houniet het volgende:
hoe is het bier8-)?
zit jij aan het popcorn?quote:
voorzichtig, pas op dat 'ie niet te zwaar valt!quote:Opzondag 15 juli 2007 21:48schreef Pheno het volgende:
Ik heb bavaria, sinds lange tijd bierloos geweest.
En normaal komt schoonpa langs, die graag een bavaria lust. Ik heb bij gebrek aan beter nu zijn gereserveerde blikje:')
Ik voel een half blikje al , merk ik nu. Sjees.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
zit jij aan het popcorn?![]()
[..]
voorzichtig, pas op dat 'ie niet te zwaar valt!![]()
maar wel onwijs lekker met dit weer, een ijskoud biertje!
en nu muziek luisterenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel een half blikje al , merk ik nu. Sjees.
Nee, ik ben laat aan het dinerenquote:
oehhquote:Op zondag 15 juli 2007 22:05 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik kijk heerlijk in mijn stoel, leuning naar achteren naar de mooie blauwe hemel met wat sluierbewolking. En stilte helemaal om ons heen. Ik hoor ergens in de verte een trein. De rest van dit gat slaapt al. Mijn vrouw leest een boekje. Stilte. Sereen. Mooi
quote:
JJ!quote:
neuh niet echt but we'll survive het is nu wle van slechter naar slechtst gegaan dus laten we nu maar weer naar beter gaanquote:Op zondag 15 juli 2007 22:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heyyyy M-M.....![]()
![]()
...alles goed...???
![]()
Ik zie hetquote:Op zondag 15 juli 2007 22:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
oehh
ik lig op de bank, Superman 2 begint zo
Ik zit buitenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
waarom zitten jullie niet lekker buiten....![]()
niet echt plek voor en in mn uppie buiten zittenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
Zit jij buiten?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
oeh...klinkt niet echt geweldig nee....*knuffel geeft*.....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh niet echt but we'll survive het is nu wle van slechter naar slechtst gegaan dus laten we nu maar weer naar beter gaan
en met jou?
same here.....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet echt plek voor en in mn uppie buiten zitten
Mozart!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh...klinkt niet echt geweldig nee....*knuffel geeft*.....![]()
met mij kan het ook beter, heb net afscheid genomen van mijn mannetje en ben erg drietig en daarbij komt dat mijn ratje gister is overleden....![]()
![]()
![]()
hoorde t al beetje van je mannetje, reageerde ik niet zo lief op in mn chagoheidquote:Op zondag 15 juli 2007 22:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh...klinkt niet echt geweldig nee....*knuffel geeft*.....![]()
met mij kan het ook beter, heb net afscheid genomen van mijn mannetje en ben erg drietig en daarbij komt dat mijn ratje gister is overleden....![]()
![]()
![]()
Leukquote:Op zondag 15 juli 2007 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
enorm gezellig hier nu, iedereen is naar paps en mams
nu niet meerquote:Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
LeukJe zit toch in utrecht? Ga de stad in?
mja...wel lief met hem zijn, hij heeft het erg moeilijk nu....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoorde t al beetje van je mannetje, reageerde ik niet zo lief op in mn chagoheiddus volgens mij is hij beetje bozig op me
en daar voel ik me ook best kut onder
Maar ratje was plotseling oveleden?
wat was er gebeurd met je ratje dan?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...wel lief met hem zijn, hij heeft het erg moeilijk nu....![]()
ja, heb hem moeten laten inslapen....![]()
....gelukkig was ik niet alleen, maar daardoor was ons laatste weekeind samen (voorlopig) een beetje klote.....
![]()
Ik heb je antwoord gemist op de vraag die ik vrijdag stelde: wat is er met jou aan de hand?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat was er gebeurd met je ratje dan?
en i know heb excuus enzo al heel vaak aangeboden en voel me er heel schuldig en kut onder
vierentwintig ?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:29 schreef OA het volgende:
RTL5 is vervelend...![]()
Het beeld is in semi-slowmotion...![]()
die vraag heb ik gemist was vrijdag en zaterdag ook de hele dag werken en hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb je antwoord gemist op de vraag die ik vrijdag stelde: wat is er met jou aan de hand?
Ja. en daarvoor Bottenquote:
Dat kan.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die vraag heb ik gemist was vrijdag en zaterdag ook de hele dag werken en hoe bedoel je dat?
straks Heldenquote:
ik zit gewoon niet lekker in mn vel (licht understatement) en de laatste 2 weken gaat t gewoon helemaal niet lekker en dat heeft verschillende oorzaken die ik niet allemaal uit ga stippelen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan.
Gewoon, hoe het met je gaat, er was van alles aan de hand vorge week, je was nogal overstuur.
ok, sorry dat ik stoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zit gewoon niet lekker in mn vel (licht understatement) en de laatste 2 weken gaat t gewoon helemaal niet lekker en dat heeft verschillende oorzaken die ik niet allemaal uit ga stippelen.
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
waarom zitten jullie niet lekker buiten....:?
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:37 schreef Pheno het volgende:
Geen van de drie series volg ik. Lost zenden ze niet uit sinds mei. Terwijl amerika al klaar is met seizoen 3. Kut NL:r
zijn jullie daarna nog wezen koffiën?quote:Opzondag 15 juli 2007 22:40schreef OA het volgende:
Mooi gesprek had ik gister met mijn vriendin....:P
We waren uit eten.
Ik: het is allemaal niet zoveel zeg...
Zij: we kunnen nog even bij de Mac langs gaan!!:D
Ik::{w
Zij: wat doe je??
Ik: ik beeld een Fok-smilie uit...:7
Zij::{8)7
Ik: Misschien krijgen we wel een groot toetje...:D
Zij: mja...:{laat thuis die smilie maar zien..}:|
Mja, ik heb ze al gedownload, HDTV ftwquote:Op zondag 15 juli 2007 22:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
http://www.tv-links.co.uk/show.do/1/53
![]()
allemaal te zien, gewoon vanaf je laptop, genietend in je tuin met je halve blikje [afbeelding]
alleen seizoen twee staat er niet zo hendig sjiek bij zie ik. maar verder ok! maar idd HDTV ftw.quote:
hij had wss tumoren in zijn hersennen en was verlamd en een herstel zat er niet echt in...dus ja....quote:Op zondag 15 juli 2007 22:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat was er gebeurd met je ratje dan?
en i know heb excuus enzo al heel vaak aangeboden en voel me er heel schuldig en kut onder
Deels...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
zijn jullie daarna nog wezen koffiën?[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |