quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:Devrim_
...
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:23 schreef -scorpione- het volgende:
Een meet tijdens de ramadan lijkt me wel wat, zit ik lekker te bunkeren terwijl jullie sterven van de honger![]()
Ik ga kijken of het in middag wel droog blijft..zo ja, ga ik alsnog naar Scheveningen.quote:
das een sollicitatie voor een nekschotquote:Op zondag 15 juli 2007 11:23 schreef -scorpione- het volgende:
Een meet tijdens de ramadan lijkt me wel wat, zit ik lekker te bunkeren terwijl jullie sterven van de honger![]()
quote:
en snel een beetje graag, voordat het gespuis komt opdagenquote:Op zondag 15 juli 2007 11:26 schreef Emel het volgende:
Wil een moderator het topic centraal maken? Dankjewel!
jawel, dan moet je met fok!'s eigen imam Haselhoef om tafel om issues te besprekenquote:Op zondag 15 juli 2007 11:30 schreef Emel het volgende:
Ik moet nog steeds een mail sturen met de vraag of ik Turkenmod. mag worden
als je moderator bent, ben je niet verplicht tot meets toch?![]()
aydinli of posoflu zekerquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:33 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
jawel, dan moet je met fok!'s eigen imam Haselhoef om tafel om issues te bespreken![]()
ok jij gaat dus uit de OPquote:Op zondag 15 juli 2007 11:35 schreef -scorpione- het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar wat een lelijke OP, zal wel iets turks zijn dat ik het niet begrijp![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 11:33 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
jawel, dan moet je met fok!'s eigen imam Haselhoef om tafel om issues te bespreken![]()
Nee hoor, ik vind het ook lelijk. Als er andere kleuren waren gebruikt, zou het al een stuk beter zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:35 schreef -scorpione- het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar wat een lelijke OP, zal wel iets turks zijn dat ik het niet begrijp![]()
Wat vind je lelijk, scorp?quote:Op zondag 15 juli 2007 11:35 schreef -scorpione- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |