quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ook dat bedacht ik me. Het is natuurlijk wel de manier om aan te duiden dat het met de billen naar beneden ligt.
heb je al gedaan door haar de naam te geven die ze nu heeft!!!quote:Ooit kleine pinda... zet ik je dit allemaal betaald
Alleen aan ouders, schoonouders en een goede vriendin of zo. Een beetje meelevendheid en steun van te voren is best fijn denk ik.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:04 schreef marlieske het volgende:
Even een vraagje tussendoor, wat zouden jullie doen als je de geplande ks datum wist...
het aan iedereen vertellen, het aan alleen je ouders/schoonouders vertellen of het een verassing laten zijn en het aan niemand vertellen?
Ik heb zelfs gezegd dat ik in het ziekehuis geen visiste wilde hebben.quote:Op zondag 15 juli 2007 10:22 schreef Tan het volgende:
[..]
Alleen aan ouders, schoonouders en een goede vriendin of zo. Een beetje meelevendheid en steun van te voren is best fijn denk ik.
En verder zou ik ook niet direct visite willen, pas het late uur inderdaad. Of misschien zelfs pas de volgende dag.
Hoe vinden je kinderen het eigenlijk?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:11 schreef vamperotica het volgende:
Minimonster vanmorgen tegen mn zusje...
Mama heeft baby inne buik...
Of een broertje, of een zusje...... Of een hond!
Heb je geen maagzuur tabletjes tegen zuur? Als je er zovaak last van hebt....quote:Op maandag 16 juli 2007 09:48 schreef DaviniaHR het volgende:
Hier ook een briljante nacht gehad. Steeds wakker geworden van het zuur van de bbq van gister... Na de vierde ker ben ik maar ademoefeningen gaan doen (ademen naar de maag), want als je te laag ademt, dan duw je de boel juist omhoog en als je te hoog ademt, word je te wakker. Dat heeft geholpen, want ben daarna geloof ik nog maar 1 keertje wakker geworden...
Gelukkig nog geen nachtelijke tripjes naar de toilet hier.
Vannacht was de eerste nacht dat ik er echt zo'n last van heb gehad. En de vlos heeft de naam van iets gegeven dat zou helpen. Ff opzoeken. Maar als het niet hoeft, dan liever niet. Zo min mogelijk medicijnen pour moi.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb je geen maagzuur tabletjes tegen zuur? Als je er zovaak last van hebt....
http://members.home.nl/blommetun/contact.html is een goede dacht ik. Weet niet uit mijn hoofd of we daar zijn geweest, of ergens anders. Ik zal het wel opzoeken voor je. Is iig goed bevallen.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:07 schreef Ardenlyn het volgende:
Wie heeft een adres voor een goeie echo buro in Assen of in de buurt van Assen?
Volgende week ben ik jarig en ik wil zo graag onze kleine weer zien dus misschien vraag ik een echo als kado
Hoe lang is eigenlijk de wachttijd bij zo'n buro ong?
Edit : helemaal overheen gelezen! Geniet ervan morgen DeLiedje!!
Heb je het hartje al gehoord?
Ik wilde na je berichtje van gister nog vragen of je er geen last van hebt gehad. Ik had dat tijdens de zwangerschap namelijk ook. Maar goed blijven drinkenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:55 schreef marlieske het volgende:
Dames met morgen echo's suc6!! Zo leuk echo's![]()
Ticootje rustig aan meid, soppen kan ook een tandje minder snel hoor.
Hier enorme last van diaree de bbq van gisteren valt verkeerd, en ik was net zo blij een nacht geen zuur gehad te hebben.... krijg je dit. Nu lekker aan een groot glas koude ice thee.
Net bij de baby-dump de laatste dingetjes gehaald die ik maar uitstelde, een wipstoeltje en een boxkleed.
En mensen die een beetje regen over hebben stuur dat dan deze kant in, tis hier klam, benauwd en rond de 30 graden![]()
Heerlijk om te lezenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:24 schreef glossy het volgende:
vanmorgen naar de vk geweest , we hebben wel krijgen wel een boefje van een kindje , weer wou het zich niet laten horen, zat steeds tegen de dopler te trappen op een gegeven moment had de vk beebje te pakken
toen ff een koppie capagino genomen en een broodje in het zh want we moesten nog ff wachten tot het half 11 was voor de echo en nou op en neer naar huis te rijden hadden we niet veel zin in.
de echo was goed, alles deed het goed en zag er goed uit.
alleen hebben we het gezichtje niet goed kunnen zien want het is nu al verlegen en zat steeds met zijn/haar handje voor het gezichtje.
de gyn zei al het is een heel fijn kindje (als dat ook zo blijft en niet dat het straks een mega kind word).
het was heel leuk om te zien.
kindje was druk in de weer met bewegen ,de gyn zei al steeds van blijf is een beetje stil liggen.
en ik zei vanmorgen nog tegen beebje je gaat je wel gedragen hoor maar niet dus het luisterd nu al niet naar zijn/haar moeder
Ik snap even niet waarom je speciaal hier in Z&g langskomt om te zaniken over iemands interpunctie, danwel het ontbreken daarvan. Zal ook wel aan mij liggenquote:Op maandag 16 juli 2007 16:32 schreef _Flash_ het volgende:
Zeker niet. Alleen het grappige is dat het uitwisselen van tekstjes het hele doel is van een forum. Bovendien zie je pas hoe weinig aandacht mensen aan hun post besteden zodra je het gelezen hebt. M.a.w. niemand heeft iets aan jouw opmerking.
Hij is 3 En in september wordt ie vier...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:43 schreef DaviniaHR het volgende:
@ Vamp: wat schattig! Hoe oud is "minimonster"?
Net ge-bbq' ed met vrienden. Erg gezellig. Echter, 2 hamburgers en een hot dog willen er toch echt net niet meer in. Tweede hamburger maar zonder broodje gegeten... En daarna heel strak rechtop gezeten in de hoop het niet al te zuur te krijgen... Maar verder zeker geslaagd. Morgen weer vlos, nog ff langs werk voor portetfoto. Helemaal relaxed.
Eerste reaktie was.... ALWEEEHEEER??? hihi... Maar ze vinden het geloof ik wel leuk... T moet tegen iedereen verteld worden iig!!!quote:
Rellen? Ik probeer iemand vriendelijk ergens op te wijzen. Maar dit soort reacties had ik eigenlijk wel half verwacht.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:35 schreef Ticootje het volgende:
flash ga even in een ander topic rellen ofzo...
Denk ik ook. Ik volg deze topicreeks namelijk dagelijks. Maar in dit geval vond ik het te gortig om niet even een opbouwend woordje te doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik snap even niet waarom je speciaal hier in Z&g langskomt om te zaniken over iemands interpunctie, danwel het ontbreken daarvan. Zal ook wel aan mij liggen
Oh, gooi het maar op zwangerschapsdementie extraordinair danquote:Op maandag 16 juli 2007 17:33 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Rellen? Ik probeer iemand vriendelijk ergens op te wijzen. Maar dit soort reacties had ik eigenlijk wel half verwacht.
[..]
Denk ik ook. Ik volg deze topicreeks namelijk dagelijks. Maar in dit geval vond ik het te gortig om niet even een opbouwend woordje te doen.
LOL ik was het ook net aan het editten na het opgezocht te hebbenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Euh huh? pruk is toch niet Deepfreeze of _Flash_
Mijn moeder liep ook beide keren overtijd. Je weet wanneer mijn wurmen geboren zijn, dus het is geen wet van meden en perzen dat je ook overtijd gaatquote:Op maandag 16 juli 2007 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga niet uit van die 37 weken, maar idd is het wel heel kort dan ja.
ha, er is echt geel peil op te trekken inderdaadquote:Op maandag 16 juli 2007 21:31 schreef Leah het volgende:
[..]
Mijn moeder liep ook beide keren overtijd. Je weet wanneer mijn wurmen geboren zijn, dus het is geen wet van meden en perzen dat je ook overtijd gaat.
Is dat zo? Ik dacht dat die 12 weken dan pas gaan tellen vanaf de geboortedatum. Want die 10 weken gaan toch ook pas vanaf die datum tellen?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:49 schreef kozakken het volgende:
Ik zou voor 6 weken gaan.
Een zwangerschap is bijzonder heftig. Daar mag je je lijf ook best wel wat rust in gunnen. Plus dat het idd rust geeft (ook in je hoofd)
Daarnaast: als je overtijd loopt, kan het best zijn dat wanneer je 4 weken vantevoren met verlof ben gegaan je door overtijd ook nog maar 10 wk. over hebt na die tijd hoor.
Dus zou ik gaan voor 6 weken.
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:56 schreef kozakken het volgende:
Je hebt in totaal 16 weken. Die worden alleen maar opgerekt wanneer je vanaf begin geboorte tm einde verlof op minder dan 10 weken zou uitkomen.
Dus bv. 6 wkn voor die tijd met verlof en dan 2 weken over tijd (is 8) en dan blijft er nog maar 8 over. Die worden aangevuld tot 1 wkn na geboorte.
snap je 'm nog?
whaha dan heb ik bij mijn vorige werkgever een week gratis gehad volgens mij.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:57 schreef kozakken het volgende:
Duur van het verlof
De werkneemster kan tussen zes tot vier weken voor de vermoedelijke bevallingsdatum stoppen met werken. Zij mag in ieder geval niet werken vanaf vier weken voor die datum.
De werkneemster heeft altijd recht op minstens zestien weken verlof, waarvan minstens tien weken na de bevalling. Is zij bijvoorbeeld zes weken van tevoren gestopt met werken en is de baby twee weken te laat, dan worden er twee weken opgeteld bij de tien verlofweken die nog over zijn.
http://www.werkinfo.nl/artikelen/00000064.shtml
quote:Hoe lang duurt het bevallingsverlof? Documentindex
U hebt altijd recht op minstens tien weken verlof na uw bevalling, ook al wordt uw baby later geboren dan verwacht. Als u toch eerder aan de slag wilt, dan mag dat pas 42 dagen na de bevallingsdatum.
Stel, u bent zes weken voor de bevalling gestopt met werken.
Voorbeeld 1: Het kind is een week te vroeg geboren. U hebt dan vijf weken verlof voor de bevalling en elf weken erna. Totaal: zestien weken.
Voorbeeld 2: Het kind is twee weken te laat geboren. U hebt dan acht weken verlof voor de bevalling en tien weken erna. Totaal: achttien weken.
Stel, u bent vier weken voor de bevalling gestopt met werken.
Het kind wordt twee weken te laat geboren. U hebt dan recht op zes weken verlof voor de bevalling en twaalf weken erna. Totaal: achttien weken.
Stel, u hebt afgesproken vier weken voor de vermoedelijke bevallingsdatum te stoppen met werken. Drie weken voor de ingang van het verlof wordt u ziek.
De afspraak van vier weken vervalt. U hebt zes weken verlof voor de vermoedelijke bevallingsdatum en tien weken erna. Totaal: zestien weken.
Bereken uw verlofmogelijkheden op www.verlofregelingen.szw.nl
klopt. Stond er een beetje vreemdquote:Op maandag 16 juli 2007 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Kozakken, in jouw stukje staat toch wel het volgende:
"Stel, u bent vier weken voor de bevalling gestopt met werken.
Het kind wordt twee weken te laat geboren. U hebt dan recht op zes weken verlof voor de bevalling en twaalf weken erna. Totaal: achttien weken. "
Dat lijkt me ook logisch, want wat is anders het voordeel van het langer doorwerken als je toch het risico loopt niet die 12 weken na afloop te hebben.
En Vicky had dan idd 17 weken als ik haar verhaal lees.
5 weken + 1 week over tijd + 11 weken erna, zoals afgesproken.
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:54 schreef p_iglet het volgende:
Bedenk wel even of je het type bent om 6 tot misschien zelfs 8 weken thuis te gaan zitten!!
Heeft te maken met hoe mijn lichaam functioneert. Mijn internist verwacht dat ik halverwege de zwangerschap al wel in het ziekenhuis ligt. Ik hoop van niet, maar ik houd er dus wel rekening mee dat het kan gaan gebeuren.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:28 schreef snoopy het volgende:
Waarom gok je dat Pruk?
Om 9.15 mochten we... Het was zo fijn! Zowel met mij (want ik had ook gewone controle) als met het kindje was alles goed! Ik was toch wat zenuwachtig natuurlijk, maar alles zag er heel goed uit.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
DeLiedje, hoe laat mag je morgen?
Heel veel plezier iig!
Hopelijk net zo leuk als de mooie echo verhalen die hier vandaag langs kwamen.
Speaking of which... dames... hebben jullie daar geen mooie plaatjes van?
herkenbaar!! Ik ben met 19 weken ofzo ook nog maar een echo tussendoor gaan maken. Was ook mega ongeduldigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:25 schreef Ardenlyn het volgende:
Super voor je DeLiedje!!
Heerlijk he dat geluid van het hartje! Heb je hem/haar ook horen schoppen?
Ik ga dit weekend een tussendoor echo laten maken. Ben ongeduldig en wil gewoon graag onze kleine eventjes zien. En we krijgen een dvd mee
16 augustus hebben wij de 20 week echo maar ik kon echt niet wachten.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh... weten jullie ook het geslacht nu? Of wilden jullie dat niet weten?
Ja. Bij mij zat de placenta ook aan de voorkant. Ik voelde Emma vooral aan de zijkant en later meer mijn hele buik bewegen dan duidelijk voeten of armen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:07 schreef DeLiedje het volgende:
Nog even ter aanvulling trouwens... Mijn placenta ligt gedeeltelijk aan de voorkant... Dat heeft invloed op hoe goed je je kindje kan voelen bewegen toch?
We hebben trouwens niet zo'n goeie echo plaatjes mee gekregen... Kindje had geen zin om op de foto te gaan... Het lag er een beetje verkeerd voor en hadz'n handjes voor het gezichtje...
yep.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:07 schreef DeLiedje het volgende:
Nog even ter aanvulling trouwens... Mijn placenta ligt gedeeltelijk aan de voorkant... Dat heeft invloed op hoe goed je je kindje kan voelen bewegen toch?
We hebben trouwens niet zo'n goeie echo plaatjes mee gekregen... Kindje had geen zin om op de foto te gaan... Het lag er een beetje verkeerd voor en hadz'n handjes voor het gezichtje...
Onze cavia heet Punkie, of Inkie volgens Robinquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:20 schreef DeLiedje het volgende:
Ja Wennie! We houden bij de werktitel Punkie, en we blijven gewoon 'hem' (de baby= mannelijk woord) zeggen hadden we al afgesproken voor we het wisten... dat deed ik altijd al...
Rompers gewoon in maat 50/56 bij de hema (hebben ze geen maten 50 en 56 los)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:13 schreef DeLiedje het volgende:
Er lezen hier vast al ervaren moeders mee.. Ik heb een praktische vraag namelijk.
Je krijgt zoveel lijstjes van wat je nodig hebt aan hydrofiel doeken, verbandjes, lakentjes enz. Maar hoeveel kleertjes heb je nou in die eerste maat 50 of 50/56 nodig? Ze groeien er vast snel uit, maar je hebt er toch neem ik aan ook wel een aantal nodig. En moet ik echt naar 50 zoeken, of is 50/56 ook goed?
Wat zouden jullie als tip geven? (ook zodat ik aan vriendlief mijn koop-zucht kan verantwoorden zonder dat het de spui-gaten uitloopt)
Hoeveel:rompers broekjes truitjes/vestjes/tshirts sokjes
Alvast bedankt voor de tips!
Waar blijft dan die foto?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:13 schreef DaviniaHR het volgende:
Toch wel fijn dat je er even trots op kan zijn dat je zo dik bent![]()
![]()
Staat op Guusjes website (zie onderschrift). heb geen koploze foto bij de handquote:
Gevonden!! Mooie buik, vind hem qua grootte nog best meevallen, maar als je bedenkt dat je nog minimaal drie weken moet!! Kan me voorstellen dat je waggeltquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:30 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Staat op Guusjes website (zie onderschrift). heb geen koploze foto bij de hand
Mogen we concluderen dat het een jongetje wordt?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:57 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Daarna even wezen shoppen. voor de kleine nieuwe ling.
nope mijn man is een mietje!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:12 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Mogen we concluderen dat het een jongetje wordt?
Helaas is dit idd te voorbarig. Ik ga er van uit nu ik er wat rustiger onder ben het heb laten bezinken dat ik het al heb gehad met 9 jaar ervaring in de kinderopvang zou dat toch wel moeten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:36 schreef DaviniaHR het volgende:Een zusje voor Mara!!
En natuurlijk gefeclitieerd dat alles goed was! Als alles er goed aan zit, zal het wel blijven, toch?
Nog eventjes spannend en daarna lekker genieten, nietwaar? (als de echo helemaal goed is, dan zal je toch geen enge kinderziektes hebben? of is dit te voorbarig geconcludeerd?)
haha ik moet hier best om lachen, het is gewoon een drama....(maar ik kan er gelukkig om lachen) heb inmiddels geen voet enkel of been meer het is gewoon een rechte paal geworden vanaf de knie naar beneden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:04 schreef DaviniaHR het volgende:
Marlieske, hoe gaat het eigenlijk met je pootje? Ik zat te denken dat je na de ks niet alleen terugplooifoto's kan maken van je buik, maar ook van je voet...![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:47 schreef Kleintje het volgende:
Lieve allemaal, heb nog niets teruggelezen hier, maar ik kreeg zoveel pb's en berichtjes op mijn site dat ik het niet kan laten om iedereen even te bedanken voor de lieve reacties.
Het bevallingsverhaal zal ik nog wel posten, maar nu even niet.
Kaartje zal ik zo ook even posten.
Yeps... Demelza is geboren. Via een keizersnede. Ben sinds vandaag uit het ziekenhuis.
Ze doet het geweldig. Borstvoeding komt lekker op gang en ze is echt een plaatje om te zien.
We zijn vreselijk trots op haar!
Wie weet als de hormonen iets gezakt zijn dat ik weer terugkom, maar op het moment zijn de kraamtranen gearriveerd en vind ik het nog te zwaar om echt achter de pc te zitten, dus ook voor dat verhaal... nu even niet!
Hihi, ik krijg helemaal tranen in mijn ogen van je verhaal!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:15 schreef lotusparel het volgende:
Ik had net in de auto een OMG moment. OMG ik ben zwangerOMG ik ben zwanger
![]()
![]()
Jarenlang heb ik geloofd dat de nu jongste de laatste zou zijn, dat ik alle spullen die ik bewaarde, zou bewaren voor m`n kleinkinderen (ja ik denk graag een beetje vooruit) had eigenlijk het babytijdperk al afgesloten. En nu ben ik gewoon weer zwanger en krijg ik nog één keer zo hulpeloos wurm aan me toevertrouwd, helemaal afhankelijk van mijn en mijn wederhelft. We worden weer papa en mama OMG!
Ik zat gisteren een stukje Geer en Goor te kijken daar deden de heren een pasgeboren wurm in bad, heel voorzichtig en met tranen in hun ogen..nou toen ging ik hoor![]()
![]()
Oh ik ben zo ontzettend zwangeren ik ga er van genieten, ook als mijn lijf me in de steek gaat laten want ik besef nu dat het het allemaal gewoon waard is
ok, over tot de orde van de dag
Heerlijk is dat hè... ik word helemaal emo van andermans baby's. Moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:36 schreef lotusparel het volgende:
Er liep een vrouw op het schoolplein vanmorgen, met haar dochtertje van een maand of 5..die had van die witte ajourkniekousjes aan, en een wit ajourvestje! OMG zo 1 wil ik er ook
!
Duurt nog veel te lang voor het eind februari is
Dat vind ik echt belachelijk... van je collegae dus, niet van jouw!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:47 schreef Pruk het volgende:
Dat van die collega's herken ik. Ik vind dat best vervelend, want ik baal best dat ik het gewoon niet trek om te gaan werken. Als ze dan ook nog gaan klagen bij je leidinggevende dat je niets gedaan hebt (en ja, dat deden ze (gelukkig onterecht en dat gaf mijn leidinggevende ook bij me aan) dan voelt dat gewoon erg kut.
Ja, dat heb ik ook wel geprobeerd duidelijk te maken. Geloof dat dat wel aangekomen isquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dat vind ik echt belachelijk... van je collegae dus, niet van jouw!
En oh! Dan lees van die gelukzalige zwangeren die verlangend gluren naar pasgeboren babietjes..... bij mij duurt het nog veeeeel langer. Het rammelt bij mij ook steeds.... Maar voorlopig gaat het gewoon niet.
Oh! geniet ervan!![]()
Ik zit nog eens te kijken maar volgens deze tabel zou het een meisje worden, volgens een andere chinese tabel (babybrabbel dacht ik) een jongetje.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:10 schreef lcicle het volgende:
En dan hebben we de Chinese Conceptie Tabel nog
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:37 schreef Ticootje het volgende:
puntbuik, recht naar voor = JONGEN
ronde buik , ook in breedte gedragen = MEISJE
niet misselijk tijdens zwangerschap= JONGEN
misselijk= MEISJE
pukkeltjes bij mama = MEISJE
mooie, gabe huid bij mama =JONGEN
veel zoetigheden eten bij mama= MEISJE
eet mama eerder gezond (hiermee bedoel ik of je zin hebt in gezond of zoet) = JONGEN
volgens mij is dat ook de gemiddelde kans op een jongen. (er worden doorgaans net iets meer jongens dan meisjes geboren).quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:39 schreef glossy het volgende:
52% Kans op een jongen volgens de tabel , of het echt zo is geen idee we weten niet wat het is.
zou wel makkelijk zijn een jongen want die naam hebben we al maar voor een meisje pfff wat een ramp nu vind ik een naam leuk en volgende week niet meer.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:40 schreef bixister het volgende:
[..]
volgens mij is dat ook de gemiddelde kans op een jongen. (er worden doorgaans net iets meer jongens dan meisjes geboren).
Dat hebben wij nou precies andersom....quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:45 schreef glossy het volgende:
zou wel makkelijk zijn een jongen want die naam hebben we al maar voor een meisje pfff wat een ramp nu vind ik een naam leuk en volgende week niet meer.
Ik smile helemaal met je meequote:Op woensdag 18 juli 2007 13:15 schreef hestria het volgende:
Ik ben helemaal verliefd!!!!
Ik heb een geweldig sneltreintje gehoort! gewoon helemaal super! VK was ook super lief, ze voelde eerst hoe ver de baarmoeder was, nou die was netjes 1 randje voelbaar, toen zei ze: denk niet dat we het hartje kunnen horen, dus ik vragen of ze het toch wil proberen, dat wou ze wel als ik beloofde niet al te erg teleurgesteld te zijn! dus zei proberen, maar na 5 min had ze hem hoor! helemaal super, was een mooie krachtige hartslag zei ze! zo geweldig om te horen, om te weten dat het leeft enz. Verder was mijn bloeddruk aan de lage kant? 100/55 vandaar dat ik regelmatig sterretjes zie zei ze. en de banden pijn is helemaal normaal. Zit nu met een verry big smile!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit nog eens te kijken maar volgens deze tabel zou het een meisje worden, volgens een andere chinese tabel (babybrabbel dacht ik) een jongetje.![]()
Moet je wel goed kijken BE.![]()
Ach, zoals de vk tegen ons zei: "Waarom zou je al met je hoofdje al helemaal vast gaan zitten 4 weken van te voren, terwijl dit net zo goed 5 minuten voor de bevalling kan? Lekker vrij!"quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:05 schreef Deepfreeze het volgende:
Freudie, hier ook nog geen ingedaald humpie..
Maar dat kon (volgens de vk) nog wel in de 39e week. En hier wordt de kleine ook niet voor 40 weken verwacht...
Ja, dat bedacht ik me later ook idd. Dat dat ook nog wel verschil uit kan maken ja!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:26 schreef marlieske het volgende:
Webkim wat een mooie echo!! En je woont duidelijk in dezelfde regio als ik
Hestria, wat fijn een hartje horenGeniet ervan meid!
Hier vandaag weer gecontroleerd door de huisarts aan mijn benen, huid staat strak, glimt mooi en slinkt niet meer![]()
Doet nog pijn maar gelukkig waren bloeddruk en urine oke en dus geen trombose of zwangerschapsvergiftiging. Moet me nu om de 2 dagen melden, om bloeddruk, urine en benen te checken. Beentjes zien er misschien niet zo dik uit op de foto (zijn ze wel hoor), maar heb normaal echte spillebeentjes , ben erg fijntjes gebouwt. Weeg nu met 37 weken zwangerschap (nog maar) 68kg's. Dus voor sommige niet echt vergelijkinsmateriaal.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:15 schreef lotusparel het volgende:
Leuk donna, gefeliciteerd!
Hormonsters zijn maar stomIk was naar bed gegaan en in slaap gevallen toen mijn wederhelft naast me kroop en zijn hand op m`n schouder legde om te kijken of ik al sliep. Ik schrok daar enorm van en begon te janken als een halve tamme
![]()
![]()
Hij schrok van mijn reaktie en ik vond mezelf ontzettend stom
daar ga je op slapenquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
En ik slaap trouwens ook echt idioot vast. Stinkie doet vaak 's avonds nog van alles boven, was in de machine etc. en ik hoor het allemaal echt niet.![]()
Merk ook niet dat hij in bed stapt en naast me gaat liggen lezen, helemaal niets.
![]()
Hopelijk trekt dat wel bij als de baby er is straks.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:33 schreef Neuk het volgende:
2 zoons... *zwijmel*
Oops verkeerde topic! Hartstikke leuk donnahvh! Ik ben benieuwd naar hun reacties!
Lotusparel het is inderdaad stom! Maar ik geloof dat iedereen zich wel in je herkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |