Waar blijft dan die foto?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:13 schreef DaviniaHR het volgende:
Toch wel fijn dat je er even trots op kan zijn dat je zo dik bent![]()
![]()
Staat op Guusjes website (zie onderschrift). heb geen koploze foto bij de handquote:
Gevonden!! Mooie buik, vind hem qua grootte nog best meevallen, maar als je bedenkt dat je nog minimaal drie weken moet!! Kan me voorstellen dat je waggeltquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:30 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Staat op Guusjes website (zie onderschrift). heb geen koploze foto bij de hand
Mogen we concluderen dat het een jongetje wordt?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:57 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Daarna even wezen shoppen. voor de kleine nieuwe ling.
nope mijn man is een mietje!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:12 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Mogen we concluderen dat het een jongetje wordt?
Helaas is dit idd te voorbarig. Ik ga er van uit nu ik er wat rustiger onder ben het heb laten bezinken dat ik het al heb gehad met 9 jaar ervaring in de kinderopvang zou dat toch wel moeten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:36 schreef DaviniaHR het volgende:Een zusje voor Mara!!
En natuurlijk gefeclitieerd dat alles goed was! Als alles er goed aan zit, zal het wel blijven, toch?
Nog eventjes spannend en daarna lekker genieten, nietwaar? (als de echo helemaal goed is, dan zal je toch geen enge kinderziektes hebben? of is dit te voorbarig geconcludeerd?)
haha ik moet hier best om lachen, het is gewoon een drama....(maar ik kan er gelukkig om lachen) heb inmiddels geen voet enkel of been meer het is gewoon een rechte paal geworden vanaf de knie naar beneden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:04 schreef DaviniaHR het volgende:
Marlieske, hoe gaat het eigenlijk met je pootje? Ik zat te denken dat je na de ks niet alleen terugplooifoto's kan maken van je buik, maar ook van je voet...![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:47 schreef Kleintje het volgende:
Lieve allemaal, heb nog niets teruggelezen hier, maar ik kreeg zoveel pb's en berichtjes op mijn site dat ik het niet kan laten om iedereen even te bedanken voor de lieve reacties.
Het bevallingsverhaal zal ik nog wel posten, maar nu even niet.
Kaartje zal ik zo ook even posten.
Yeps... Demelza is geboren. Via een keizersnede. Ben sinds vandaag uit het ziekenhuis.
Ze doet het geweldig. Borstvoeding komt lekker op gang en ze is echt een plaatje om te zien.
We zijn vreselijk trots op haar!
Wie weet als de hormonen iets gezakt zijn dat ik weer terugkom, maar op het moment zijn de kraamtranen gearriveerd en vind ik het nog te zwaar om echt achter de pc te zitten, dus ook voor dat verhaal... nu even niet!
Hihi, ik krijg helemaal tranen in mijn ogen van je verhaal!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:15 schreef lotusparel het volgende:
Ik had net in de auto een OMG moment. OMG ik ben zwangerOMG ik ben zwanger
![]()
![]()
Jarenlang heb ik geloofd dat de nu jongste de laatste zou zijn, dat ik alle spullen die ik bewaarde, zou bewaren voor m`n kleinkinderen (ja ik denk graag een beetje vooruit) had eigenlijk het babytijdperk al afgesloten. En nu ben ik gewoon weer zwanger en krijg ik nog één keer zo hulpeloos wurm aan me toevertrouwd, helemaal afhankelijk van mijn en mijn wederhelft. We worden weer papa en mama OMG!
Ik zat gisteren een stukje Geer en Goor te kijken daar deden de heren een pasgeboren wurm in bad, heel voorzichtig en met tranen in hun ogen..nou toen ging ik hoor![]()
![]()
Oh ik ben zo ontzettend zwangeren ik ga er van genieten, ook als mijn lijf me in de steek gaat laten want ik besef nu dat het het allemaal gewoon waard is
ok, over tot de orde van de dag
Heerlijk is dat hè... ik word helemaal emo van andermans baby's. Moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:36 schreef lotusparel het volgende:
Er liep een vrouw op het schoolplein vanmorgen, met haar dochtertje van een maand of 5..die had van die witte ajourkniekousjes aan, en een wit ajourvestje! OMG zo 1 wil ik er ook
!
Duurt nog veel te lang voor het eind februari is
Dat vind ik echt belachelijk... van je collegae dus, niet van jouw!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:47 schreef Pruk het volgende:
Dat van die collega's herken ik. Ik vind dat best vervelend, want ik baal best dat ik het gewoon niet trek om te gaan werken. Als ze dan ook nog gaan klagen bij je leidinggevende dat je niets gedaan hebt (en ja, dat deden ze (gelukkig onterecht en dat gaf mijn leidinggevende ook bij me aan) dan voelt dat gewoon erg kut.
Ja, dat heb ik ook wel geprobeerd duidelijk te maken. Geloof dat dat wel aangekomen isquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dat vind ik echt belachelijk... van je collegae dus, niet van jouw!
En oh! Dan lees van die gelukzalige zwangeren die verlangend gluren naar pasgeboren babietjes..... bij mij duurt het nog veeeeel langer. Het rammelt bij mij ook steeds.... Maar voorlopig gaat het gewoon niet.
Oh! geniet ervan!![]()
Ik zit nog eens te kijken maar volgens deze tabel zou het een meisje worden, volgens een andere chinese tabel (babybrabbel dacht ik) een jongetje.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:10 schreef lcicle het volgende:
En dan hebben we de Chinese Conceptie Tabel nog
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:37 schreef Ticootje het volgende:
puntbuik, recht naar voor = JONGEN
ronde buik , ook in breedte gedragen = MEISJE
niet misselijk tijdens zwangerschap= JONGEN
misselijk= MEISJE
pukkeltjes bij mama = MEISJE
mooie, gabe huid bij mama =JONGEN
veel zoetigheden eten bij mama= MEISJE
eet mama eerder gezond (hiermee bedoel ik of je zin hebt in gezond of zoet) = JONGEN
volgens mij is dat ook de gemiddelde kans op een jongen. (er worden doorgaans net iets meer jongens dan meisjes geboren).quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:39 schreef glossy het volgende:
52% Kans op een jongen volgens de tabel , of het echt zo is geen idee we weten niet wat het is.
zou wel makkelijk zijn een jongen want die naam hebben we al maar voor een meisje pfff wat een ramp nu vind ik een naam leuk en volgende week niet meer.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:40 schreef bixister het volgende:
[..]
volgens mij is dat ook de gemiddelde kans op een jongen. (er worden doorgaans net iets meer jongens dan meisjes geboren).
Dat hebben wij nou precies andersom....quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:45 schreef glossy het volgende:
zou wel makkelijk zijn een jongen want die naam hebben we al maar voor een meisje pfff wat een ramp nu vind ik een naam leuk en volgende week niet meer.
Ik smile helemaal met je meequote:Op woensdag 18 juli 2007 13:15 schreef hestria het volgende:
Ik ben helemaal verliefd!!!!
Ik heb een geweldig sneltreintje gehoort! gewoon helemaal super! VK was ook super lief, ze voelde eerst hoe ver de baarmoeder was, nou die was netjes 1 randje voelbaar, toen zei ze: denk niet dat we het hartje kunnen horen, dus ik vragen of ze het toch wil proberen, dat wou ze wel als ik beloofde niet al te erg teleurgesteld te zijn! dus zei proberen, maar na 5 min had ze hem hoor! helemaal super, was een mooie krachtige hartslag zei ze! zo geweldig om te horen, om te weten dat het leeft enz. Verder was mijn bloeddruk aan de lage kant? 100/55 vandaar dat ik regelmatig sterretjes zie zei ze. en de banden pijn is helemaal normaal. Zit nu met een verry big smile!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit nog eens te kijken maar volgens deze tabel zou het een meisje worden, volgens een andere chinese tabel (babybrabbel dacht ik) een jongetje.![]()
Moet je wel goed kijken BE.![]()
Ach, zoals de vk tegen ons zei: "Waarom zou je al met je hoofdje al helemaal vast gaan zitten 4 weken van te voren, terwijl dit net zo goed 5 minuten voor de bevalling kan? Lekker vrij!"quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:05 schreef Deepfreeze het volgende:
Freudie, hier ook nog geen ingedaald humpie..
Maar dat kon (volgens de vk) nog wel in de 39e week. En hier wordt de kleine ook niet voor 40 weken verwacht...
Ja, dat bedacht ik me later ook idd. Dat dat ook nog wel verschil uit kan maken ja!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:26 schreef marlieske het volgende:
Webkim wat een mooie echo!! En je woont duidelijk in dezelfde regio als ik
Hestria, wat fijn een hartje horenGeniet ervan meid!
Hier vandaag weer gecontroleerd door de huisarts aan mijn benen, huid staat strak, glimt mooi en slinkt niet meer![]()
Doet nog pijn maar gelukkig waren bloeddruk en urine oke en dus geen trombose of zwangerschapsvergiftiging. Moet me nu om de 2 dagen melden, om bloeddruk, urine en benen te checken. Beentjes zien er misschien niet zo dik uit op de foto (zijn ze wel hoor), maar heb normaal echte spillebeentjes , ben erg fijntjes gebouwt. Weeg nu met 37 weken zwangerschap (nog maar) 68kg's. Dus voor sommige niet echt vergelijkinsmateriaal.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:15 schreef lotusparel het volgende:
Leuk donna, gefeliciteerd!
Hormonsters zijn maar stomIk was naar bed gegaan en in slaap gevallen toen mijn wederhelft naast me kroop en zijn hand op m`n schouder legde om te kijken of ik al sliep. Ik schrok daar enorm van en begon te janken als een halve tamme
![]()
![]()
Hij schrok van mijn reaktie en ik vond mezelf ontzettend stom
daar ga je op slapenquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
En ik slaap trouwens ook echt idioot vast. Stinkie doet vaak 's avonds nog van alles boven, was in de machine etc. en ik hoor het allemaal echt niet.![]()
Merk ook niet dat hij in bed stapt en naast me gaat liggen lezen, helemaal niets.
![]()
Hopelijk trekt dat wel bij als de baby er is straks.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:33 schreef Neuk het volgende:
2 zoons... *zwijmel*
Oops verkeerde topic! Hartstikke leuk donnahvh! Ik ben benieuwd naar hun reacties!
Lotusparel het is inderdaad stom! Maar ik geloof dat iedereen zich wel in je herkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |