abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51564137
Ik ga er nog vanuit dat de kleine te laat gaat komen. (ik, mijn zusje en moeder ruim 2 weken te laat geboren, en meer in de familie).
Maar toch voelt dit niet echt lekker meer. Maar mijn buik doet amper meer mee, dus het zal wel een slecht dagje zijn.

Onder de douche was het lekker, even mijn rug "gemasseerd", maar op bed en nu achter mijn laptop is mijn rug echt een crime. Mijn buik is al rustiger. Maar bovenin mijn rug doet het continu pijn nu. (beetje zoals bij mijn menstruaties)
Slapen is nog geen probleem geweest, maar ik zie op tegen de komende nacht als deze rugpijn blijft aanhouden..

Zo nog maar eens onder de douche. Jammer van het water, maar als het helpt...

En oh wee als iemand nu met cheerleading- of puf-smiley's gaat gooien..
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:13:06 #202
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51564305
Was vandaag met tante in het winkelcentrum winkelen (lees: waggelen) en ik was met stip de dikste!!! Zelfs in de prenatal was ik de dikste!!!
Toch wel fijn dat je er even trots op kan zijn dat je zo dik bent
Al begin ik me heel langzaamaan wel een klein beetje zorgen te maken hoe dit ook weer terug moet plooien, maar het zal wel goed komen.

Vandaag bij fysio (was 2 weken niet geweest en ben weer flink gegroeid): Jeetje, jij zal vast een groot kind krijgen!
-nee hoor, de vlos zegt dat hij lekker standaard 7 pond wordt.
-Nou, dan hou je vast heel veel vocht vast...
-Ik ben tot nu toe 11 kg aangekomen, dus dat valt reuze mee.
-Oh ja? 2,5 kg kind en de rest dan???

Ik hou van mijn fysio

Heb net van mijn zus gekregen: (Wel beetje off-topic, maar erg grappig) Heb ff de leukste (en nog semi-relevante) eruit gehaald:
15 PIECES OF ADVICE TO BE PASSED ON TO YOUR MOM, YOUR DAUGHTERS OR
GRANDDAUGHTERS, NIECES, AUNTS, GIRLFRIENDS, ETC.
-Don't imagine you can change a man - unless he's in diapers.
-Women don't make fools of men - most of them are the do-it-yourself types.
-Love is blind, but marriage is a real eye-opener.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:23:54 #203
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51564629
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:13 schreef DaviniaHR het volgende:

Toch wel fijn dat je er even trots op kan zijn dat je zo dik bent
Waar blijft dan die foto?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:30:00 #204
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51564832
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:23 schreef Tan het volgende:

[..]

Waar blijft dan die foto?
Staat op Guusjes website (zie onderschrift). heb geen koploze foto bij de hand
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:57:02 #205
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_51565621
jaaaaa alles was goed op de echo. Wat was het mooi om te zien. Iedere keer weer bijzonder,
alles er op en eraan, Teentjes en vingertjes gezien. Gezien hoe het drinkt mondje open en dicht owat was het leuk!

Daarna even wezen shoppen. voor de kleine nieuwe ling.

Nu nog de uitslag van het bloed onderzoek en dan ben ik helemaal gerustgesteld!

zodra ik thuis ben zal ik de 3 echo foto's showen

liefs joyce
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:58:21 #206
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51565652
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:30 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Staat op Guusjes website (zie onderschrift). heb geen koploze foto bij de hand
Gevonden!! Mooie buik, vind hem qua grootte nog best meevallen, maar als je bedenkt dat je nog minimaal drie weken moet!! Kan me voorstellen dat je waggelt
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:12:24 #207
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51566008
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:57 schreef S-A-I-N-T het volgende:

Daarna even wezen shoppen. voor de kleine nieuwe ling.
Mogen we concluderen dat het een jongetje wordt?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:24:31 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51566348
Joyce, fijn dat ook jouw echo goed was!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:29:58 #209
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_51566497
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:12 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Mogen we concluderen dat het een jongetje wordt?
nope mijn man is een mietje!
Mietjes maken grietjes

Maar ja toch ff shoppen he. Gewoon omdat we behoorlijk onzeker waren en nog wel zijn. Was dit een positief bericht en voelde het meteen wat fijner.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:36:33 #210
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51566640
Een zusje voor Mara!!

En natuurlijk gefeclitieerd dat alles goed was! Als alles er goed aan zit, zal het wel blijven, toch?
Nog eventjes spannend en daarna lekker genieten, nietwaar? (als de echo helemaal goed is, dan zal je toch geen enge kinderziektes hebben? of is dit te voorbarig geconcludeerd?)
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:36:39 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51566645
Leuk! Een meidje erbij!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:42:09 #212
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_51566777
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:36 schreef DaviniaHR het volgende:
Een zusje voor Mara!!

En natuurlijk gefeclitieerd dat alles goed was! Als alles er goed aan zit, zal het wel blijven, toch?
Nog eventjes spannend en daarna lekker genieten, nietwaar? (als de echo helemaal goed is, dan zal je toch geen enge kinderziektes hebben? of is dit te voorbarig geconcludeerd?)
Helaas is dit idd te voorbarig. Ik ga er van uit nu ik er wat rustiger onder ben het heb laten bezinken dat ik het al heb gehad met 9 jaar ervaring in de kinderopvang zou dat toch wel moeten.

Maar toch blijft het knagen en speelt het door mijn hoofd. Het risico is helaas dat als je voor de 20 wk besmet raakt het kind "ergens" in de verdere zwangerschap bloedarmoede kan krijgen en daardoor kan overlijden.

Nu de echo deed me goed even een tussenstand van zaken. En dan is het wachten naar don hopelijk weten ze het dan niet zo lang meer.

Deliedje,
Bij mij ligt de placenta helemaal aan de voorkant en ik voel de kleine ook niet iedere dag. Wel al met 16 weken maar soms ook een dag niet.
pi_51567537
Voor Merlijn had ik toen 3 pakjes mt 56 en 3 pakjes mt 62 en verder rompertjes 50/56 en rompertjes 62/68 volgens mij van ieder 6 ofzo, later nog even nieuwe bijgekocht. Voor deze doe ik het hetzelfde, heb nu al 2 pakes mt 56 en 1 pakje mt 62 liggen.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:16:26 #214
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51567794
Bedankt allemaal voor de tips! Ik heb er echt wat aan... Ik ben al steeds op internet aan het snuffelen voor pakjes...
Ik hou het maar bij maat 50/56 want op de meeste plekken waar ik kijk is dat ook gewoon de kleinste maat... Ik ga er niet vanuit dat ik echt een heel klein babietje krijg, maar je weet het nooit natuurlijk... Mocht dat aan de orde zijn dan mag de papa (of Lishe ) even naar de hema hier 2 straten verderop!
pi_51569565
Kleintje gefeliciteerd met je dochter.

Even een paar dagen geen pc gehad, maar nu weer bijgelezen.
Wat lopen er toch een domme mensen op deze aardkloot rond. Helaas zijn er een aantal daarvan mijn collega''s. Moest via via te horen krijgen dat ik te vaak afwezig ben vanwege het feit dat mijn dochter dit jaar twee keer een halve dag ziek is geweest en ik daar verlof voor heb genomen, ik een keer een week ziek ben geweest en verder een paar keer naar dev erloskundige ben geweest. En bedankt, waarom werk ik ook weer hier....

Niet echt bevorderlijk voor mijn bloeddruk op dit moment.
pi_51569984
Wenneke adem en adem uit en denk tuut tuut ik ga naar huis zometeen... Ik had dat ook heel erg omdat ik tussen de arabieren werkte en hun mentaliteit is (vrouwen achter het aanrecht en nergens anders).

Saint meisjes zijn lief!!!

Deepfreeze klinkt wel een beetje als (voor)rommelen hoor! Maar ik jompel niet maar dat mooie wiegje mag best gevuld worden hoor geen probleem.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_51570110
Mibos, nog erger, gewoon een kaaskop die dit soort gelul eruit gooit. "Ja wij kiezen bewust ervoor geen kinderen te nemen want dat kost zo veel tijd en energie." Zucht en idd adem in en adem uit.
Maar dan wel oordelen over mensen die wel graag kinderen willen.
pi_51570522
Daar zouden mijn haren ook van overeind gaan staan hoor! Je kan een keertje geoorloofd uit je dak gaan en dan gooien op zwangerschapshormonen .
pi_51570631
Das tuurlijk ook altijd een idee, maar dat vind ik dan toch wel weer te zielig voor hem.
pi_51570820
Hahaha en toch nog medelijden hebben... Hij had ook een beetje aan jou kunnen denken
pi_51571022
Ja, hoogbegaafd, geen baan op "nivo" kunnen vinden, alles beter kunnen dan anderen. Wat kun je anders dan daar medelijden mee hebben.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 20:41:06 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51571066

Wat een gel*l zeg... zeker die opmerkingen over de vk-bezoekjes. Daar heb je gewoon hardstikke recht op, en wat kan dat nou aan tijd kosten zeg... Tssss.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:35:40 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51573056
DeLiedje, wat leuk trouwens je vragen over die rompertjes. Dat zijn precies de dingen die ik me ook af vraag, hoeveel moet je nou waarvan hebben.
Maar het klinkt wel allemaal heel echt als ik je dat zo zie posten. Zo heel grote menserig.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:45:58 #224
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51573439
DeLiedje wat fijn dat alles goed was met jullie, en heerlijk geluid hé dat hartje horen kloppen

Deepfreeze indalingsweeen zijn niet fijn.... dat menstruatiegevoel dat herken ik hier wel, steken in je *piep* enzo, hier daalt er momenteel een kontje in en dat is ook niet aangenaam
(eeh en het zijn geen aanmoedigings pom pom's hé)

Saint ook een goede echo gehad, fijn om te lezen!! En een meisje....
Hier ook de placenta over de hele voorkant alleen onderaan mijn buik is een stukje vrij, daar voel ik dus de wiebelteentjes van onze spruit
Saint nog even dan heb je de bloeduitslag en kan je echt relaxt gaan genieten, maar het zal vast allemaal goed zijn.

wenneke niets aantrekken van die lui, je hebt er gewoon recht op en als je verder toch goed werk levert moeten ze niet zo zeuren. En wat is nou 1 weekje ziek zijn op n heel jaar.

Hier zakt de buik naar beneden met de dag, hij voelt nu ook veel zwaarder als eerst en duwt echt op mijn schaambeentje morgen ff een foto maken zal een van de laatste worden denk ik.
Morgen komt de kraamzorg ff checken, en ga ik eens een begin maken met de kinderwagen uit de doos tillen, die had ik tijdens de badkamerverbouwing maar lekker in de doos gelaten.
Dalijk mijn tabletje innemen en lekker een nachtje goed slapen, ben er hard aan toe.
Word nu wel erg verwend en ontzien door mijn man, tis wel een schat die kerel van me
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:47:48 #225
3744 Kleintje
op en top!
pi_51573510
Lieve allemaal, heb nog niets teruggelezen hier, maar ik kreeg zoveel pb's en berichtjes op mijn site dat ik het niet kan laten om iedereen even te bedanken voor de lieve reacties.

Het bevallingsverhaal zal ik nog wel posten, maar nu even niet.
Kaartje zal ik zo ook even posten.

Yeps... Demelza is geboren. Via een keizersnede. Ben sinds vandaag uit het ziekenhuis.
Ze doet het geweldig. Borstvoeding komt lekker op gang en ze is echt een plaatje om te zien.
We zijn vreselijk trots op haar!

Wie weet als de hormonen iets gezakt zijn dat ik weer terugkom, maar op het moment zijn de kraamtranen gearriveerd en vind ik het nog te zwaar om echt achter de pc te zitten, dus ook voor dat verhaal... nu even niet!

dinsdag 17 juli 2007 @ 21:48:46 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51573548
Dat is wel heel fijn idd Marlieske, dat je zo verwend wordt.

Kleintje!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:50:53 #227
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51573633
Kleintje geniet er maar lekker van, en neem de tijd om rustig te herstellen.
Fijn dat alles goed met jullie gaat, en het is echt een beeldschoon mini meisje!

Vond trouwens de foto´s op jullie site erg mooi van trotse paps en mams en Demelza.
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:02:28 #228
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_51574110
Wenneke hier ook hoor collega's die zeuren dat je er niet bent. Ivm ziektewet enz. En dan maar zeggen o je geniet zeker wel van al dat "mooie" weer. Ehh nee ik zit niet in de ziekte wet om iedere dag naar het strand te gaan dan kan ik ook best werken. Blegh. Dat zijn dezelfde mensen die zoveel commentaar hadden op het kolven wat ik deed. Al dat gedoe geeft je toch mooi extra pauze en jeetje nog dat kind aan de tiet je lijkt wel een melk koe en maar loeien als ze door de gang liepen en ik zat te kolven heel fijn was dat. Maar de aanhouder wint deze keer gaan we er weer voor. Zeikstralen. ene oor in andere oor uit. En het ergste is dat ze allemaal op een kdv werken.

Be, vandaag ook lekker wat geshopt. En morgen gaat Mara naar de psz en ga ik heerlijk neuzen en zwijmelen tussen alle kleertjes en dingetje die ik nog heb van Mara even sorteren wt ik echt graag wil bewaren en wat als nog verkocht kan worden. En dat is veeeeeeeeeeeeeel.
Maar alles is zo pietepeuterig klein. Heerlijk. Het word voor mij steeds echter en mooier.

Kleintje wat leuk dat je je hier meld meid. Echt super. Geniet van je kraamweek en laat de tranen maar de vrije loop hoor. Geniet van jullie meisje en wat fijn dat de bv opgang komt!

Hebben jullie allemaal al kraamzorg geregeld?

Morgen maak ik foto's van de echofoto's zo dat is ff een zin zeg. Nu lukken ze niet zo mooi omdat het te donker is.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:04:07 #229
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51574171
Kleintje, doe rustig aan, we lopen niet weg Doe lekker je verhaal als en wanneer je er zin in hebt.

We zijn net in het ziekenhuis geweest voor rondleiding door de verloskamers. Het wordt wel heeeeel echt zo... Maar wel fijn om de boel even gezien te hebben. Je hebt echt je eigen kamer, met wat bewegingsruimte en zelf een geluidsinstallatie voor je eigen cd's...
En hier word je met 42 weken ingeleid, ze wachten niet af met dagelijkse controles, dus de absolute einddatum staat nu helemaal keihard vast. 22-aug + 2 wk later ben ik echt zeker mama
het was wel leuk om met al die buiken door het ziekenhuis te walsen. iedereen beoodeelt elkaars buikje natuurlijk, niet altijd even subtiel. Ach, vind het niet erg.

Marlieske, hoe gaat het eigenlijk met je pootje? Ik zat te denken dat je na de ks niet alleen terugplooifoto's kan maken van je buik, maar ook van je voet...
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:06:27 #230
3744 Kleintje
op en top!
pi_51574261
Overigens... wat ik nog even kwijt wil...
Er werd toen toch zo leuk gezegd 'wist niet dat je zoveel cm ontsluiting ook weer kwijt kon raken...'

Nou... ehm... ja...
Ik wist dat ook niet!
Ik zat op een gegeven moment op 9 cm.
Enorme persdrang maar ja, had nog een cm en een randje te gaan.
Stiekem toch wat meepersen en veel adrenaline.... en pats boem...
We kwamen niet verder meer dan 7!!!!
De rand wordt door de druk erop op zo'n moment dikker en daardoor is er dus minder ruimte!

De rest volgt nog wel!
Kaartje staat in het topic!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:21:05 #231
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51574880
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:04 schreef DaviniaHR het volgende:

Marlieske, hoe gaat het eigenlijk met je pootje? Ik zat te denken dat je na de ks niet alleen terugplooifoto's kan maken van je buik, maar ook van je voet...
haha ik moet hier best om lachen, het is gewoon een drama....(maar ik kan er gelukkig om lachen) heb inmiddels geen voet enkel of been meer het is gewoon een rechte paal geworden vanaf de knie naar beneden.
Ik ben dus echt blij als ons kleintje er zal zijn, dan krijg ik weer wat gevoel in mijn benen en voeten.
Moet echt 's ochtends mijn voeten in de schoenen rammen en wachten tot het wat meer naar de schoen gaat vormen voor ik kan lopen. Vandaar die pijn en het slechte slapen. De verloskundige had vanochtend medelijden met me, vandaar het slaaptabletje, want slinken doen het niet meer.
Zal zo ff een foto maken want het is niet meer zomaar een beetje dik...

Maar ach het telt nu af, die paar dagen redden we nog wel Straks lach ik er og harder om denk ik
Mama van Isa en Ties
pi_51575094
Nog even een berichtje voor het slapengaan van ikke..
Aan het begin van de avond nog wel flink last van mijn rug gehad. Na het vorige berichtje nog 2 keer onder de douche gezeten. En daarna ging het weer 45 minuten redelijk. En daarna weer flinke pijnscheuten..
Ik heb zelf het idee dat ik misschien iets teveel getild heb, en mijn rug daar pijn van doet. En mijn buik vrolijk mee gaat doen met die pijn. Maar misschien ook wel indalingsdingen. Ik ga het in ieder geval morgen nog rustig aan doen.

Ik heb na het eten toch maar wel een paracetamol genomen. En een lekkere houding gevonden op bed. En sindsdien gaat het wel beter. Het zeurt nog in mijn rug, maar mijn buik doet nauwelijks iets meer. En de kleine hobbelt er nog steeds flink op los.
Hopelijk kan ik zo lekker in slaap vallen en is de rugpijn morgen weer over...

Vriendlief heeft lekker eten gekocht, gekookt en op bed gebracht. En me voorzien van kopjes thee en koekjes. Dus de verzorging is in ieder geval helemaal ok!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:26:22 #233
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51575109
foto van mijn varkenspootjes, vanaf mn kont naar de tenen een en al vocht
Striemen om de enkels zijn zweepslag volgens de vk, en dat doet auw.

Mama van Isa en Ties
  dinsdag 17 juli 2007 @ 23:02:22 #234
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51576548
Jeutje Marlieske... sterkte ermee!

Ik heb vandaag nadat ik de zoveelste poging had ondernomen om zwangerschapsspijkerbroeken in mijn maat te vinden (en dan het liefste met een stretch-katoenen-buik-stuk, maar ach ik kan niet kieskeurig zijn ) eens mijn maten omgerekend in Amerikaanse maten (daar lopen toch meer vrouwen als ik rond lijkt me... die raken toch ook zwanger? ) en op Ebay gekeken...
Joehoe 2x prijs!! De broeken zijn goedkoop, het (snel) verzenden is duur, maar ach... Ik heb het er zó graag voor over... Ik ben echt een stuk gegroeid ineens, en mijn eigen broeken zitten echt niet fijn meer...

Nu maar hopen dat ze ook passen... Zei zij heel stilletjes

[ Bericht 1% gewijzigd door DeLiedje op 17-07-2007 23:09:30 ]
  dinsdag 17 juli 2007 @ 23:15:13 #235
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51577017
Deliedje een goede broek is de beste investering die je kan doen!! Ik duim mee dat ze passen maar dat zal wel goed komen hoor.
En het zit zo lekker een zwangerschapsbroek, dat geknoei met een normale broek en een band erover vond ik zo irritant.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 18 juli 2007 @ 07:12:07 #236
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_51582397
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, Kleintje en Klein Mannetje.
Ik ben heel nieuwsgierig naar het kleine ding

Marlieske e.a. LLM ik heb erg met jullie te doen... Voetmassage?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:29:00 #237
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51582900
Kleintje, ook hier nog gefeliciteerd

Succes met de kraamtranen, lekker laten gaan
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:52:14 #238
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51583166
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:47 schreef Kleintje het volgende:
Lieve allemaal, heb nog niets teruggelezen hier, maar ik kreeg zoveel pb's en berichtjes op mijn site dat ik het niet kan laten om iedereen even te bedanken voor de lieve reacties.

Het bevallingsverhaal zal ik nog wel posten, maar nu even niet.
Kaartje zal ik zo ook even posten.

Yeps... Demelza is geboren. Via een keizersnede. Ben sinds vandaag uit het ziekenhuis.
Ze doet het geweldig. Borstvoeding komt lekker op gang en ze is echt een plaatje om te zien.
We zijn vreselijk trots op haar!

Wie weet als de hormonen iets gezakt zijn dat ik weer terugkom, maar op het moment zijn de kraamtranen gearriveerd en vind ik het nog te zwaar om echt achter de pc te zitten, dus ook voor dat verhaal... nu even niet!

succes met de kraamtranen en alles. Geniet ervan
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:59:19 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51583269
DeLiedje, ik hoop echt voor je dat ze passen. Het zit zoooo lekker.
En... het accentueert ook nog eens een beetje. Niet die naad dwars over je buik.
pi_51583558
Ik had net in de auto een OMG moment. OMG ik ben zwanger OMG ik ben zwanger
Jarenlang heb ik geloofd dat de nu jongste de laatste zou zijn, dat ik alle spullen die ik bewaarde, zou bewaren voor m`n kleinkinderen (ja ik denk graag een beetje vooruit) had eigenlijk het babytijdperk al afgesloten. En nu ben ik gewoon weer zwanger en krijg ik nog één keer zo hulpeloos wurm aan me toevertrouwd, helemaal afhankelijk van mijn en mijn wederhelft. We worden weer papa en mama OMG!
Ik zat gisteren een stukje Geer en Goor te kijken daar deden de heren een pasgeboren wurm in bad, heel voorzichtig en met tranen in hun ogen..nou toen ging ik hoor
Oh ik ben zo ontzettend zwanger en ik ga er van genieten, ook als mijn lijf me in de steek gaat laten want ik besef nu dat het het allemaal gewoon waard is

ok, over tot de orde van de dag
om bestwil
pi_51583655
Zo, goedemorgen allemaal.. Hier weer een vrolijk deepfreezje..
Heb heerlijk geslapen eigenlijk. Met een lichte rugpijn in slaap gevallen. En vannacht beter geslapen dan de afgelopen nachten. Nu zeurt mijn rug nog steeds wel iets, maar dat is niks vergeleken met gisteren. En mijn buik is ook weer mooi rustig.
Dus ik denk toch aan wat teveel gedaan(getilt), daardoor rugpijn, en daardoor een stuiterende buik. Vandaag maar even een lekker luie dag. En hopelijk blijft die rugpijn dan mooi weg..
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:22:17 #242
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51583713
Dat zijn wel de mooie momenten hé lotus, geniet er maar lekker van
Ik geniet er van om jou stukje te lezen.

Stukje van geer en goor hier ook gezien, zag mezelf al hellemaal liggen in dat witte ziekenhuisbedje.
Kan je zien dat die 2 blaatschapen een klein hartje hebben, maar dat heeft bijna iedereen wel met zo'n klein wurmpje.
Mama van Isa en Ties
pi_51583845
Marlieske, wat een vocht!

LLM, succes met die laatste loodjes!
Fake it till you make it...
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:31:09 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51583887
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:15 schreef lotusparel het volgende:
Ik had net in de auto een OMG moment. OMG ik ben zwanger OMG ik ben zwanger
Jarenlang heb ik geloofd dat de nu jongste de laatste zou zijn, dat ik alle spullen die ik bewaarde, zou bewaren voor m`n kleinkinderen (ja ik denk graag een beetje vooruit) had eigenlijk het babytijdperk al afgesloten. En nu ben ik gewoon weer zwanger en krijg ik nog één keer zo hulpeloos wurm aan me toevertrouwd, helemaal afhankelijk van mijn en mijn wederhelft. We worden weer papa en mama OMG!
Ik zat gisteren een stukje Geer en Goor te kijken daar deden de heren een pasgeboren wurm in bad, heel voorzichtig en met tranen in hun ogen..nou toen ging ik hoor
Oh ik ben zo ontzettend zwanger en ik ga er van genieten, ook als mijn lijf me in de steek gaat laten want ik besef nu dat het het allemaal gewoon waard is

ok, over tot de orde van de dag
Hihi, ik krijg helemaal tranen in mijn ogen van je verhaal!

Schoot vanmorgen ook al vol in de trein toen ik een hele dikke buik zag, het idee dat die van mij over een paar maanden ook zo zal zijn... Oh, en de kreuntjes van een pasgeboren babietje in de coupé hielp ook niet mee. Ik heb bijna mijn nek verrekt om het kindje te kunnen zien.
pi_51584016
Er liep een vrouw op het schoolplein vanmorgen, met haar dochtertje van een maand of 5..die had van die witte ajourkniekousjes aan, en een wit ajourvestje ! OMG zo 1 wil ik er ook !
Duurt nog veel te lang voor het eind februari is
om bestwil
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:46:53 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51584255
Erg he!

Gisteren wel heel lief trouwens, we zaten op de bank en ik zei tegen stinkie 'nu over 2 weken hebben we ons kindje weer gezien en weten we hopelijk ook wat het is'.
Zegt stinkie: 'Ja, ik probeer er maar zo min mogelijk over na te denken want 2 weken duurt nog zo heel lang.'
*smelt*
pi_51584275
Dat van die collega's herken ik. Ik vind dat best vervelend, want ik baal best dat ik het gewoon niet trek om te gaan werken. Als ze dan ook nog gaan klagen bij je leidinggevende dat je niets gedaan hebt (en ja, dat deden ze (gelukkig onterecht en dat gaf mijn leidinggevende ook bij me aan) dan voelt dat gewoon erg kut.
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:57:02 #248
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51584511
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:36 schreef lotusparel het volgende:
Er liep een vrouw op het schoolplein vanmorgen, met haar dochtertje van een maand of 5..die had van die witte ajourkniekousjes aan, en een wit ajourvestje ! OMG zo 1 wil ik er ook !
Duurt nog veel te lang voor het eind februari is
Heerlijk is dat hè... ik word helemaal emo van andermans baby's. Moet niet gekker worden.

Maar heb vandaag helemaal een emodag, zit al met tranen in mijn ogen bij sommige muziek Ben ook erg moe, heb het idee dat de tranen alleen maar hoger stuwt.
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:04:09 #249
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51584697
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:47 schreef Pruk het volgende:
Dat van die collega's herken ik. Ik vind dat best vervelend, want ik baal best dat ik het gewoon niet trek om te gaan werken. Als ze dan ook nog gaan klagen bij je leidinggevende dat je niets gedaan hebt (en ja, dat deden ze (gelukkig onterecht en dat gaf mijn leidinggevende ook bij me aan) dan voelt dat gewoon erg kut.
Dat vind ik echt belachelijk... van je collegae dus, niet van jouw!

En oh! Dan lees van die gelukzalige zwangeren die verlangend gluren naar pasgeboren babietjes..... bij mij duurt het nog veeeeel langer. Het rammelt bij mij ook steeds.... Maar voorlopig gaat het gewoon niet.
Oh! geniet ervan!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_51584790
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Dat vind ik echt belachelijk... van je collegae dus, niet van jouw!

En oh! Dan lees van die gelukzalige zwangeren die verlangend gluren naar pasgeboren babietjes..... bij mij duurt het nog veeeeel langer. Het rammelt bij mij ook steeds.... Maar voorlopig gaat het gewoon niet.
Oh! geniet ervan!
Ja, dat heb ik ook wel geprobeerd duidelijk te maken. Geloof dat dat wel aangekomen is
pi_51585189
DeLiedje fijn dat je twee broeken gevonden hebt, ik duim voor je dat ze gewoon heerlijk zitten!
Mocht je nog wat meer spullen zoeken, dan heb je misschien wat aan dit linkoverzicht: http://grotematenmode.punt.nl/?gr=775105#290510
Zelf heb ik via marktplaats een tijdje geleden een heerlijke broek in grote maat gescoord en ben ik belazerd door iemand die 2 leuke shirtjes aanbood, dat is dan weer het nadeel van zo'n kanaal
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:21:12 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51585215
Even plakken uit het buikentopic:
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 11:10 schreef lcicle het volgende:
En dan hebben we de Chinese Conceptie Tabel nog
Ik zit nog eens te kijken maar volgens deze tabel zou het een meisje worden, volgens een andere chinese tabel (babybrabbel dacht ik) een jongetje.
Moet je wel goed kijken BE.

Op basis van dit rijtje met 'bakerfeitjes' zou het een jongetje zijn:
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 08:37 schreef Ticootje het volgende:
puntbuik, recht naar voor = JONGEN
ronde buik , ook in breedte gedragen = MEISJE
niet misselijk tijdens zwangerschap= JONGEN
misselijk= MEISJE
pukkeltjes bij mama = MEISJE
mooie, gabe huid bij mama =JONGEN
veel zoetigheden eten bij mama= MEISJE
eet mama eerder gezond (hiermee bedoel ik of je zin hebt in gezond of zoet) = JONGEN
pi_51585427
Op basis van de tabel wordt het een jongen en op basis van de bakerpraatjes een meisje
Dit was de vorige keer precies hetzelfde, toen had de tabel dus gelijk.
In november zullen we zien wie er deze keer 'wint'.
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:52:13 #254
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51586172
Bij mij zegt de conceptie tabel ook meisje en alle bakerpraatjes wijzen op jongn. De echo's ook, ik ga voor de bakerpraatjes.
Ik had ook geoord dat als die prachtige lijn over je buik tot boven je navel komt, dat het dan een jongetje wordt. (Klopt ook bij mij, dat ding zit bijna tot halverwege navel en ribben...)

Enneh, *smelt* mooie verhalen . Nog 5 weekjes!!! Ben per vandaag officieel volgens "Zwanger en zo" hoogzwanger Hihi
pi_51586284
Hier ook de conceptietabel voor een meisje, en de bakerpraatjes voor een jongen..
Kan in ieder geval verklappen dat 1 van de twee klopt
pi_51586616
Bij het lijstje van Ticootje zou ik een meisje en jongen moeten krijgen en bij de chinese een meisje.

Kleine kans dat ze het zaterdag met de echo kunnen zien en anders wachten op de 20 week echo op 16 aug.
  woensdag 18 juli 2007 @ 11:08:29 #257
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51586656
Hé volgens die conceptietabel krijg ik een meisje. Heb het een keer op een andere manier berekend en toen kwam er een jongen uit, maar was ook volgens de 'Chinese manier'. Maar goed, ook volgens de bakerpraatjes en mijn eigen gevoel/vergelijkingen met andere zwangerschappen krijg ik
een meisje. Ben benieuwd!

Bij de andere vier kinderen klopte de tabel twee keer wel en twee keer niet, echt heel betrouwbaar dus
  woensdag 18 juli 2007 @ 11:19:24 #258
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_51586996
wij krijgen volgens de tabel een knul en volgens de echo was het toch duidelijk een meid!!

Volgens de bakerpraatjes ook een knul.
  woensdag 18 juli 2007 @ 11:39:06 #259
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_51587620
52% Kans op een jongen volgens de tabel , of het echt zo is geen idee we weten niet wat het is.
pi_51587687
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:39 schreef glossy het volgende:
52% Kans op een jongen volgens de tabel , of het echt zo is geen idee we weten niet wat het is.
volgens mij is dat ook de gemiddelde kans op een jongen. (er worden doorgaans net iets meer jongens dan meisjes geboren).
  woensdag 18 juli 2007 @ 11:45:45 #261
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_51587846
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:40 schreef bixister het volgende:

[..]

volgens mij is dat ook de gemiddelde kans op een jongen. (er worden doorgaans net iets meer jongens dan meisjes geboren).
zou wel makkelijk zijn een jongen want die naam hebben we al maar voor een meisje pfff wat een ramp nu vind ik een naam leuk en volgende week niet meer.
  Jubileum moderator woensdag 18 juli 2007 @ 12:24:08 #262
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_51589174
Volgens alle, al dan niet chinese, kalenders zou ik beide keren een jongetje krijgen

puntbuik, recht naar voor = JONGEN Had ik bij Iris
ronde buik , ook in breedte gedragen = MEISJE had ik bij Eva
niet misselijk tijdens zwangerschap= JONGEN Had ik bij Eva
misselijk= MEISJE had ik bij Iris
pukkeltjes bij mama = MEISJE had ik bij Eva
mooie, gabe huid bij mama =JONGEN had ik bij Iris
veel zoetigheden eten bij mama= MEISJE had ik bij Eva
eet mama eerder gezond (hiermee bedoel ik of je zin hebt in gezond of zoet) = JONGEN had ik bij Iris

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:25:16 #263
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51589211
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:45 schreef glossy het volgende:

zou wel makkelijk zijn een jongen want die naam hebben we al maar voor een meisje pfff wat een ramp nu vind ik een naam leuk en volgende week niet meer.
Dat hebben wij nou precies andersom....
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:15:47 #264
156412 hestria
erg gastvrij
pi_51590841
Ik ben helemaal verliefd!!!!

Ik heb een geweldig sneltreintje gehoort! gewoon helemaal super! VK was ook super lief, ze voelde eerst hoe ver de baarmoeder was, nou die was netjes 1 randje voelbaar, toen zei ze: denk niet dat we het hartje kunnen horen, dus ik vragen of ze het toch wil proberen, dat wou ze wel als ik beloofde niet al te erg teleurgesteld te zijn! dus zei proberen, maar na 5 min had ze hem hoor! helemaal super, was een mooie krachtige hartslag zei ze! zo geweldig om te horen, om te weten dat het leeft enz. Verder was mijn bloeddruk aan de lage kant? 100/55 vandaar dat ik regelmatig sterretjes zie zei ze. en de banden pijn is helemaal normaal. Zit nu met een verry big smile!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_51591043
Leuk zeg Hestria, lekker doorgenieten vandaag!! (en morgen en dan, en dan, en dan...)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_51591084
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:15 schreef hestria het volgende:
Ik ben helemaal verliefd!!!!

Ik heb een geweldig sneltreintje gehoort! gewoon helemaal super! VK was ook super lief, ze voelde eerst hoe ver de baarmoeder was, nou die was netjes 1 randje voelbaar, toen zei ze: denk niet dat we het hartje kunnen horen, dus ik vragen of ze het toch wil proberen, dat wou ze wel als ik beloofde niet al te erg teleurgesteld te zijn! dus zei proberen, maar na 5 min had ze hem hoor! helemaal super, was een mooie krachtige hartslag zei ze! zo geweldig om te horen, om te weten dat het leeft enz. Verder was mijn bloeddruk aan de lage kant? 100/55 vandaar dat ik regelmatig sterretjes zie zei ze. en de banden pijn is helemaal normaal. Zit nu met een verry big smile!
Ik smile helemaal met je mee
Zo leuk om dit soort verhalen te lezen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2007 13:22:12 ]
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:59:09 #267
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_51592499
Ik ga helemaal rammelen van al die positieve verliefde verhalen!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_51593622
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:21 schreef Brighteyes het volgende:

Ik zit nog eens te kijken maar volgens deze tabel zou het een meisje worden, volgens een andere chinese tabel (babybrabbel dacht ik) een jongetje.
Moet je wel goed kijken BE.
Klopt! Ik had precies hetzelfde. Deze tabel was net andersom opgesteld.
Maar ik heb ook ooit een andere tabel gezien, bij babybytes volgens mij :s Daar klopt te het bij mij niet, bij deze (de officiele?) wel.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_51593747
En even voor de statistieken:
Ik had een levenslijn tot boven mijn navel, had een gave huid (jongen)
Verder was ik best misselijk, had zin in hartige dingen en wisten we de meisjesnaam als eerste. Heb ook wel eens gehoord dat dat op een meisje zou duidden. Maar misschien wilde ik dat te graag
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_51594359
Zo, gisteren weer naar de vk geweest, en de baby ligt nog met het hoofdje naar beneden, dus het lijkt er echt op dat dat draaien in het ziekenhuis helemaal goed heeft geholpen.
Nog niet ingedaald, dat is dan toch wel weer jammer zo anderhalve week voor de uitgerekende datum. De baby ligt al wel een heel klein pielemieletje ingedaald, maar ze kon hem/haar er zo weer uitwippen. Verder gaat alles goed, behalve dan die olifantenvoeten
pi_51595064
Freudie, hier ook nog geen ingedaald humpie..
Maar dat kon (volgens de vk) nog wel in de 39e week. En hier wordt de kleine ook niet voor 40 weken verwacht...

Hier beginnen de harde buiken weer. Gister ook in de loop van de middag. En nu dus weer. Deze keer nog zonder rugpijn (loop al de halve dag te stuiteren op mijn gymbal). Maar wel met licht pijnlijke krampjes die een paar seconden aanhouden en een paar keer per uur terugkomen. Hopelijk toch indalingsweeen, heb ook af en toe steekjes down-under.
Maar serieus is het nog lang niet..
Waarschuw even als ik teveel zeur, maar vind het wel fijn om mijn ding even hier te tikken..
pi_51595463

Hardloper.
IG @webkim
pi_51595738
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:05 schreef Deepfreeze het volgende:
Freudie, hier ook nog geen ingedaald humpie..
Maar dat kon (volgens de vk) nog wel in de 39e week. En hier wordt de kleine ook niet voor 40 weken verwacht...
Ach, zoals de vk tegen ons zei: "Waarom zou je al met je hoofdje al helemaal vast gaan zitten 4 weken van te voren, terwijl dit net zo goed 5 minuten voor de bevalling kan? Lekker vrij!"
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:35:10 #274
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_51595779
mooie echo webkim
  woensdag 18 juli 2007 @ 16:12:26 #275
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_51596986
Een echt boontje! Gefeliciteerd Webkim

Blob hier ook nog steeds niet rotsvast, maar dat wordt ook niet eens echt verwacht kreeg ik de indruk. Pff.. dat wachten duurt zo lang en alhoewel het nog best vol te houden is, ben ik het toch wel zat om alleen nog maar op slippers en slofjes te kunnen lopen (Marlieskes olifantenpootjes vallen in het niets bij mijn hompen vlees, echt ) en m'n vingers niet normaal meer te kunnen buigen van al het vocht dat ik vasthoud (gelukkig ben ik niet alleen thuis, want ik krijg een fles frisdrank niet meer fatsoenlijk open )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  woensdag 18 juli 2007 @ 17:06:45 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51598662
Ik vraag me ook af hoe ik zal eindigen als ik ooit vocht vast ga houden op het einde. Mijn voetjes zien er namelijk al zo uit als die van Marlieske na een vlucht van langer dan 8 uur of zo.

Dat wachten lijkt mij ook wel naar hoor. maar De Datum komt voor jou wel steeds een beetje dichterbij jellyrose, en dus ook een eventuele 'maximum over die datum'.

Mooie echo webkim!
pi_51599502
Volgende week donderdag (dan pas! ) mag ik op komen draven voor de termijnecho. *stuitert*

Mooie echo webkim
om bestwil
pi_51599651
Wat een lief klein frummeltje Webkim!!
  woensdag 18 juli 2007 @ 18:01:52 #279
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51600217
ooh wat mooi Webkim
pi_51600646
Mooie echo

Ik ben weer terug van mijn eigen internist. Gelukkig zien mijn bloedwaardes er goed uit. Ik heb nu zofran voorgeschreven gekregen (nog niet bekend wat dat met mensen doet tijdens de zwangerschap), maar als noodtabletjes zou het mijn maag rustig moeten kunnen krijgen. En verder gaf ook mijn internist aan dat rust nu het eerste punt was en dat ik vrijdag rustig bij de gynacoloog kon aangeven dat ik dit nu had gekregen. Als het echt niet gaat mag ik hem bellen
  woensdag 18 juli 2007 @ 18:23:36 #281
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51600760
Mooie echo! Ik heb zo een vaag vermoeden dat je het zelf ook stiekem wel een beetje leuk vindt

Vandaag weer ff geshopt met een vriendinnetje. Ging echt superslecht. Guus zakt steeds omlaag (pijn in schaambeen) en weer terug (last van bovenbeen). Loopt echt bagger, en dan toch gezellig doorwaggelen en geïnteresseerd naar haar verhalen luisteren, was best ingewikkeld
maar toch wel gezellig. Ik heb nu wel besloten om niet meer winkelafspraken te maken met vriendinnen, want het valt me gewoon echt te zwaar. Zet mij maar achter een kop koffie en een vruchtensapje op het terras, dan ben ik veel gezelliger. Werd op een gegeven moment echt bloedchagrijnig, wat ook niet aardig is voor de ander...

En hier beginnen we ook te zwellen... krijg mn trouwring niet meer af... Ff onder de koude kraan houden, kijken hoe het dan gaat Maar dit heb ik altijd als het zo heet is, dus niet superbijzonder.

En ik heb Crocs gekocht!!! Bagger, wat zijn die dingen lelijk, maar ze zitten lekker ruim, en vooral luchtig. Zeker aan te raden. En de rest van de wereld vind je dan ook nog hip

Een mevrouw in een babywinkel zei dat je de reiswieg van de kinderwagen in principe niet als wieg mag gebruiken. Klopt dit, of wilde ze gewoon een wieg verkopen?
Waar hebben jullie je wiegen gekocht? We hebben dus een reiswieg en een ledikant, en willen toch een wiegje. Maar ik ben de perfecte nog niet tegengekomen... (We willen wel een moderne, niet zo'n semi-antieken zeg maar.) Tips iemand?
  woensdag 18 juli 2007 @ 18:35:53 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51601068
Niet mogen is een groot woord. Het wordt afgeraden omdat het niet genoeg ventilatie zou hebben door de dichte zijkanten, maar er zijn genoeg dichte wiegjes etc.
Er zijn zat mensen die het wel doen hoor, de kinderwagenbak als wiegje gebruiken.
pi_51601575
Ik ben vanmiddag maar even 2 nieuwe bh's wezen kopen want niks past meer. Ik ben gewoon 1 cupmaat en 2 breedte maten gegroeid. En ik zit net op de helft van mijn zwangerschap.

[ Bericht 71% gewijzigd door Faja-Lobi op 18-07-2007 19:14:54 ]
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:26:55 #284
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51608835
Webkim wat een mooie echo!! En je woont duidelijk in dezelfde regio als ik

Hestria, wat fijn een hartje horen Geniet ervan meid!

Hier vandaag weer gecontroleerd door de huisarts aan mijn benen, huid staat strak, glimt mooi en slinkt niet meer
Doet nog pijn maar gelukkig waren bloeddruk en urine oke en dus geen trombose of zwangerschapsvergiftiging. Moet me nu om de 2 dagen melden, om bloeddruk, urine en benen te checken. Beentjes zien er misschien niet zo dik uit op de foto (zijn ze wel hoor), maar heb normaal echte spillebeentjes , ben erg fijntjes gebouwt. Weeg nu met 37 weken zwangerschap (nog maar) 68kg's. Dus voor sommige niet echt vergelijkinsmateriaal.

Mijn man heeft voor vrijdag vrij genomen om rustig mee naar de gyn te kunnen, hij word nu erug zenuwachtig Kraamzorg vandaag op de thee gehad, intake gedaan.
En die nacht goed doorslapen was heerlijk, heb nog meer tabletjes gekregen vandaag maar probeer er zo min mogelijk gebruik van te maken, ben niet zo'n fan van medicijnen.
Verder last van steken onderin mn *piep* en last van mijn rug, voel duidelijk tenen en knietjes onderin mijn buik duwen dus zitten gaat niet van harte

Faja-Lobi, je krijgt dus een mooie volle ronde gevel..... daar hoopte mijn man zo bij mij op en juist dat heb ik niet echt meer gekregen
Mama van Isa en Ties
  donderdag 19 juli 2007 @ 08:43:07 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51617909
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:26 schreef marlieske het volgende:
Webkim wat een mooie echo!! En je woont duidelijk in dezelfde regio als ik

Hestria, wat fijn een hartje horen Geniet ervan meid!

Hier vandaag weer gecontroleerd door de huisarts aan mijn benen, huid staat strak, glimt mooi en slinkt niet meer
Doet nog pijn maar gelukkig waren bloeddruk en urine oke en dus geen trombose of zwangerschapsvergiftiging. Moet me nu om de 2 dagen melden, om bloeddruk, urine en benen te checken. Beentjes zien er misschien niet zo dik uit op de foto (zijn ze wel hoor), maar heb normaal echte spillebeentjes , ben erg fijntjes gebouwt. Weeg nu met 37 weken zwangerschap (nog maar) 68kg's. Dus voor sommige niet echt vergelijkinsmateriaal.
Ja, dat bedacht ik me later ook idd. Dat dat ook nog wel verschil uit kan maken ja!
pi_51618028
Goedemorgen!
pi_51618130
wat een mooie foto hesteria!
ik ben ook weer geweest maandag voor een echo maar heb geen scanner hier dus dat is jammer
over 2 weken mag ik weer echo om nog beter de uitgerekende datum vast te stellen maar waarschijnlijk is het 8 maart
dat is helemaal een spannende datum want mn oudste word 12 maart 6 jaar dus ik hoop niet dat het dezelfde datum word mja afwachten iig
gaaf trouwens het vruchtje is nu 4 mm nog wat en ik zag een kloppen in dat iniminimensje
ben benieuwd weer over 1,5 week
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:13:27 #288
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_51618310
van harte donnahvh! Hoeveel kindjes heb je eigenlijk?
Iedere golf van de zee,
pi_51618367
Leuk donna, gefeliciteerd!

Hormonsters zijn maar stom Ik was naar bed gegaan en in slaap gevallen toen mijn wederhelft naast me kroop en zijn hand op m`n schouder legde om te kijken of ik al sliep. Ik schrok daar enorm van en begon te janken als een halve tamme
Hij schrok van mijn reaktie en ik vond mezelf ontzettend stom
om bestwil
pi_51618502
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:15 schreef lotusparel het volgende:
Leuk donna, gefeliciteerd!

Hormonsters zijn maar stom Ik was naar bed gegaan en in slaap gevallen toen mijn wederhelft naast me kroop en zijn hand op m`n schouder legde om te kijken of ik al sliep. Ik schrok daar enorm van en begon te janken als een halve tamme
Hij schrok van mijn reaktie en ik vond mezelf ontzettend stom
whehe erg he, ik heb ook de stomste acties al gehad dankzij die sheishormonen
@neuk heb nu 2 zoontjes van 5 en 3
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:23:17 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51618521
Lotusparel!

Weten ze het al Donna? Of wacht je nog even?
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:33:41 #292
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_51618716
2 zoons... *zwijmel*

Oops verkeerde topic! Hartstikke leuk donnahvh! Ik ben benieuwd naar hun reacties!

Lotusparel het is inderdaad stom! Maar ik geloof dat iedereen zich wel in je herkend
Iedere golf van de zee,
pi_51618832
goeiemorgen allemaal...
Al die verhalen over hormonen zijn leuk, maar ik heb ze nog niet echt voorbij zien komen. Af en toe een vleugje.. Al beweerd vriendlief dat ik ze toch echt wel heb..
En mijn cupmaat is ook amper gegroeid. Hoogstens een halve (ruime B naar kleine C).
Maar gelukkig ben ik wel echt zwanger
Vannacht weer heerlijk geslapen. Nog steeds af en toe een harde buik, en een krampje. Maar niet te erg. Ben er gewoon mee in slaap gevallen. Wel werd ik rond 3 uur wakker met flinke pijn op mijn schaambeen. Dus misschien probeerde de kleine toch in te dalen.. We zullen wel zien. Zolang ik goed slaap, hou ik het wel uit..
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:40:43 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51618876
Ik ben zelf ook eigenlijk alleen maar heel veel milder geworden door die hormonen. Mss wel omdat ik juist al best fel kon zijn?

En ik slaap trouwens ook echt idioot vast. Stinkie doet vaak 's avonds nog van alles boven, was in de machine etc. en ik hoor het allemaal echt niet. Merk ook niet dat hij in bed stapt en naast me gaat liggen lezen, helemaal niets.
Hopelijk trekt dat wel bij als de baby er is straks.
pi_51618899
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
En ik slaap trouwens ook echt idioot vast. Stinkie doet vaak 's avonds nog van alles boven, was in de machine etc. en ik hoor het allemaal echt niet. Merk ook niet dat hij in bed stapt en naast me gaat liggen lezen, helemaal niets.
Hopelijk trekt dat wel bij als de baby er is straks.
daar ga je op slapen En wedden dat stinkie dan niet wakker wordt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_51619146
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:33 schreef Neuk het volgende:
2 zoons... *zwijmel*

Oops verkeerde topic! Hartstikke leuk donnahvh! Ik ben benieuwd naar hun reacties!

Lotusparel het is inderdaad stom! Maar ik geloof dat iedereen zich wel in je herkend

al mn kids
bij die echo zit ie trouwens rechtsonderin die "zwarte vlek"
echt heel mini hoor
en gelijk ff foto erbij gedaan van boyd (6) en liam (3) mn scatties
@BE ja we hebben t verteld , ook omdat ze het misschien eerst van iemand zouden horen ofzo en ik kan toch mn mond niet houden
de jongste wil graag een broertje en anders niets
en de oudste liever een zusje maar broertje is ook goed
dus we zijn benieuwd
was trouwens ook apart de dag voordat ik die test ging doen waren we ze op bed aan t leggen
en toen hadden ze het over een baby dat ze dat wel heel graag wilden allebei
dus everybody heppie!
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:56:49 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51619228
Oh, dat is wel heel leuk! Ben benieuwd dan of de jongste blij gaat zijn na de geboorte.
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:07:38 #298
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_51619491
Lekkere knulletjes <3 Je kunt goed zien dat het broers zijn hoor!
Iedere golf van de zee,
pi_51619758
donnahvh wat leuk een derde. mooie heren heb je

bij deze kom ik melden dat wij een tweede krijgen ben nu 5 dagen overtijd en gisteren getest en was een tweede streep.je te zien.

[ Bericht 3% gewijzigd door Popples op 19-07-2007 10:19:08 (spaties) ]
mama van 3 kids!
pi_51619773
Wat leuk Popples!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_51619799
Popples gefeliciteerd met je tweede streepje!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')