abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:48:46 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51573548
Dat is wel heel fijn idd Marlieske, dat je zo verwend wordt.

Kleintje!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:50:53 #227
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51573633
Kleintje geniet er maar lekker van, en neem de tijd om rustig te herstellen.
Fijn dat alles goed met jullie gaat, en het is echt een beeldschoon mini meisje!

Vond trouwens de foto´s op jullie site erg mooi van trotse paps en mams en Demelza.
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:02:28 #228
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_51574110
Wenneke hier ook hoor collega's die zeuren dat je er niet bent. Ivm ziektewet enz. En dan maar zeggen o je geniet zeker wel van al dat "mooie" weer. Ehh nee ik zit niet in de ziekte wet om iedere dag naar het strand te gaan dan kan ik ook best werken. Blegh. Dat zijn dezelfde mensen die zoveel commentaar hadden op het kolven wat ik deed. Al dat gedoe geeft je toch mooi extra pauze en jeetje nog dat kind aan de tiet je lijkt wel een melk koe en maar loeien als ze door de gang liepen en ik zat te kolven heel fijn was dat. Maar de aanhouder wint deze keer gaan we er weer voor. Zeikstralen. ene oor in andere oor uit. En het ergste is dat ze allemaal op een kdv werken.

Be, vandaag ook lekker wat geshopt. En morgen gaat Mara naar de psz en ga ik heerlijk neuzen en zwijmelen tussen alle kleertjes en dingetje die ik nog heb van Mara even sorteren wt ik echt graag wil bewaren en wat als nog verkocht kan worden. En dat is veeeeeeeeeeeeeel.
Maar alles is zo pietepeuterig klein. Heerlijk. Het word voor mij steeds echter en mooier.

Kleintje wat leuk dat je je hier meld meid. Echt super. Geniet van je kraamweek en laat de tranen maar de vrije loop hoor. Geniet van jullie meisje en wat fijn dat de bv opgang komt!

Hebben jullie allemaal al kraamzorg geregeld?

Morgen maak ik foto's van de echofoto's zo dat is ff een zin zeg. Nu lukken ze niet zo mooi omdat het te donker is.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:04:07 #229
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51574171
Kleintje, doe rustig aan, we lopen niet weg Doe lekker je verhaal als en wanneer je er zin in hebt.

We zijn net in het ziekenhuis geweest voor rondleiding door de verloskamers. Het wordt wel heeeeel echt zo... Maar wel fijn om de boel even gezien te hebben. Je hebt echt je eigen kamer, met wat bewegingsruimte en zelf een geluidsinstallatie voor je eigen cd's...
En hier word je met 42 weken ingeleid, ze wachten niet af met dagelijkse controles, dus de absolute einddatum staat nu helemaal keihard vast. 22-aug + 2 wk later ben ik echt zeker mama
het was wel leuk om met al die buiken door het ziekenhuis te walsen. iedereen beoodeelt elkaars buikje natuurlijk, niet altijd even subtiel. Ach, vind het niet erg.

Marlieske, hoe gaat het eigenlijk met je pootje? Ik zat te denken dat je na de ks niet alleen terugplooifoto's kan maken van je buik, maar ook van je voet...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:06:27 #230
3744 Kleintje
op en top!
pi_51574261
Overigens... wat ik nog even kwijt wil...
Er werd toen toch zo leuk gezegd 'wist niet dat je zoveel cm ontsluiting ook weer kwijt kon raken...'

Nou... ehm... ja...
Ik wist dat ook niet!
Ik zat op een gegeven moment op 9 cm.
Enorme persdrang maar ja, had nog een cm en een randje te gaan.
Stiekem toch wat meepersen en veel adrenaline.... en pats boem...
We kwamen niet verder meer dan 7!!!!
De rand wordt door de druk erop op zo'n moment dikker en daardoor is er dus minder ruimte!

De rest volgt nog wel!
Kaartje staat in het topic!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:21:05 #231
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51574880
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:04 schreef DaviniaHR het volgende:

Marlieske, hoe gaat het eigenlijk met je pootje? Ik zat te denken dat je na de ks niet alleen terugplooifoto's kan maken van je buik, maar ook van je voet...
haha ik moet hier best om lachen, het is gewoon een drama....(maar ik kan er gelukkig om lachen) heb inmiddels geen voet enkel of been meer het is gewoon een rechte paal geworden vanaf de knie naar beneden.
Ik ben dus echt blij als ons kleintje er zal zijn, dan krijg ik weer wat gevoel in mijn benen en voeten.
Moet echt 's ochtends mijn voeten in de schoenen rammen en wachten tot het wat meer naar de schoen gaat vormen voor ik kan lopen. Vandaar die pijn en het slechte slapen. De verloskundige had vanochtend medelijden met me, vandaar het slaaptabletje, want slinken doen het niet meer.
Zal zo ff een foto maken want het is niet meer zomaar een beetje dik...

Maar ach het telt nu af, die paar dagen redden we nog wel Straks lach ik er og harder om denk ik
Mama van Isa en Ties
pi_51575094
Nog even een berichtje voor het slapengaan van ikke..
Aan het begin van de avond nog wel flink last van mijn rug gehad. Na het vorige berichtje nog 2 keer onder de douche gezeten. En daarna ging het weer 45 minuten redelijk. En daarna weer flinke pijnscheuten..
Ik heb zelf het idee dat ik misschien iets teveel getild heb, en mijn rug daar pijn van doet. En mijn buik vrolijk mee gaat doen met die pijn. Maar misschien ook wel indalingsdingen. Ik ga het in ieder geval morgen nog rustig aan doen.

Ik heb na het eten toch maar wel een paracetamol genomen. En een lekkere houding gevonden op bed. En sindsdien gaat het wel beter. Het zeurt nog in mijn rug, maar mijn buik doet nauwelijks iets meer. En de kleine hobbelt er nog steeds flink op los.
Hopelijk kan ik zo lekker in slaap vallen en is de rugpijn morgen weer over...

Vriendlief heeft lekker eten gekocht, gekookt en op bed gebracht. En me voorzien van kopjes thee en koekjes. Dus de verzorging is in ieder geval helemaal ok!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:26:22 #233
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51575109
foto van mijn varkenspootjes, vanaf mn kont naar de tenen een en al vocht
Striemen om de enkels zijn zweepslag volgens de vk, en dat doet auw.

Mama van Isa en Ties
  dinsdag 17 juli 2007 @ 23:02:22 #234
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51576548
Jeutje Marlieske... sterkte ermee!

Ik heb vandaag nadat ik de zoveelste poging had ondernomen om zwangerschapsspijkerbroeken in mijn maat te vinden (en dan het liefste met een stretch-katoenen-buik-stuk, maar ach ik kan niet kieskeurig zijn ) eens mijn maten omgerekend in Amerikaanse maten (daar lopen toch meer vrouwen als ik rond lijkt me... die raken toch ook zwanger? ) en op Ebay gekeken...
Joehoe 2x prijs!! De broeken zijn goedkoop, het (snel) verzenden is duur, maar ach... Ik heb het er zó graag voor over... Ik ben echt een stuk gegroeid ineens, en mijn eigen broeken zitten echt niet fijn meer...

Nu maar hopen dat ze ook passen... Zei zij heel stilletjes

[ Bericht 1% gewijzigd door DeLiedje op 17-07-2007 23:09:30 ]
  dinsdag 17 juli 2007 @ 23:15:13 #235
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51577017
Deliedje een goede broek is de beste investering die je kan doen!! Ik duim mee dat ze passen maar dat zal wel goed komen hoor.
En het zit zo lekker een zwangerschapsbroek, dat geknoei met een normale broek en een band erover vond ik zo irritant.
Mama van Isa en Ties
  woensdag 18 juli 2007 @ 07:12:07 #236
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_51582397
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, Kleintje en Klein Mannetje.
Ik ben heel nieuwsgierig naar het kleine ding

Marlieske e.a. LLM ik heb erg met jullie te doen... Voetmassage?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:29:00 #237
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51582900
Kleintje, ook hier nog gefeliciteerd

Succes met de kraamtranen, lekker laten gaan
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:52:14 #238
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51583166
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 21:47 schreef Kleintje het volgende:
Lieve allemaal, heb nog niets teruggelezen hier, maar ik kreeg zoveel pb's en berichtjes op mijn site dat ik het niet kan laten om iedereen even te bedanken voor de lieve reacties.

Het bevallingsverhaal zal ik nog wel posten, maar nu even niet.
Kaartje zal ik zo ook even posten.

Yeps... Demelza is geboren. Via een keizersnede. Ben sinds vandaag uit het ziekenhuis.
Ze doet het geweldig. Borstvoeding komt lekker op gang en ze is echt een plaatje om te zien.
We zijn vreselijk trots op haar!

Wie weet als de hormonen iets gezakt zijn dat ik weer terugkom, maar op het moment zijn de kraamtranen gearriveerd en vind ik het nog te zwaar om echt achter de pc te zitten, dus ook voor dat verhaal... nu even niet!

succes met de kraamtranen en alles. Geniet ervan
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:59:19 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51583269
DeLiedje, ik hoop echt voor je dat ze passen. Het zit zoooo lekker.
En... het accentueert ook nog eens een beetje. Niet die naad dwars over je buik.
pi_51583558
Ik had net in de auto een OMG moment. OMG ik ben zwanger OMG ik ben zwanger
Jarenlang heb ik geloofd dat de nu jongste de laatste zou zijn, dat ik alle spullen die ik bewaarde, zou bewaren voor m`n kleinkinderen (ja ik denk graag een beetje vooruit) had eigenlijk het babytijdperk al afgesloten. En nu ben ik gewoon weer zwanger en krijg ik nog één keer zo hulpeloos wurm aan me toevertrouwd, helemaal afhankelijk van mijn en mijn wederhelft. We worden weer papa en mama OMG!
Ik zat gisteren een stukje Geer en Goor te kijken daar deden de heren een pasgeboren wurm in bad, heel voorzichtig en met tranen in hun ogen..nou toen ging ik hoor
Oh ik ben zo ontzettend zwanger en ik ga er van genieten, ook als mijn lijf me in de steek gaat laten want ik besef nu dat het het allemaal gewoon waard is

ok, over tot de orde van de dag
om bestwil
pi_51583655
Zo, goedemorgen allemaal.. Hier weer een vrolijk deepfreezje..
Heb heerlijk geslapen eigenlijk. Met een lichte rugpijn in slaap gevallen. En vannacht beter geslapen dan de afgelopen nachten. Nu zeurt mijn rug nog steeds wel iets, maar dat is niks vergeleken met gisteren. En mijn buik is ook weer mooi rustig.
Dus ik denk toch aan wat teveel gedaan(getilt), daardoor rugpijn, en daardoor een stuiterende buik. Vandaag maar even een lekker luie dag. En hopelijk blijft die rugpijn dan mooi weg..
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:22:17 #242
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51583713
Dat zijn wel de mooie momenten hé lotus, geniet er maar lekker van
Ik geniet er van om jou stukje te lezen.

Stukje van geer en goor hier ook gezien, zag mezelf al hellemaal liggen in dat witte ziekenhuisbedje.
Kan je zien dat die 2 blaatschapen een klein hartje hebben, maar dat heeft bijna iedereen wel met zo'n klein wurmpje.
Mama van Isa en Ties
pi_51583845
Marlieske, wat een vocht!

LLM, succes met die laatste loodjes!
Fake it till you make it...
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:31:09 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51583887
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:15 schreef lotusparel het volgende:
Ik had net in de auto een OMG moment. OMG ik ben zwanger OMG ik ben zwanger
Jarenlang heb ik geloofd dat de nu jongste de laatste zou zijn, dat ik alle spullen die ik bewaarde, zou bewaren voor m`n kleinkinderen (ja ik denk graag een beetje vooruit) had eigenlijk het babytijdperk al afgesloten. En nu ben ik gewoon weer zwanger en krijg ik nog één keer zo hulpeloos wurm aan me toevertrouwd, helemaal afhankelijk van mijn en mijn wederhelft. We worden weer papa en mama OMG!
Ik zat gisteren een stukje Geer en Goor te kijken daar deden de heren een pasgeboren wurm in bad, heel voorzichtig en met tranen in hun ogen..nou toen ging ik hoor
Oh ik ben zo ontzettend zwanger en ik ga er van genieten, ook als mijn lijf me in de steek gaat laten want ik besef nu dat het het allemaal gewoon waard is

ok, over tot de orde van de dag
Hihi, ik krijg helemaal tranen in mijn ogen van je verhaal!

Schoot vanmorgen ook al vol in de trein toen ik een hele dikke buik zag, het idee dat die van mij over een paar maanden ook zo zal zijn... Oh, en de kreuntjes van een pasgeboren babietje in de coupé hielp ook niet mee. Ik heb bijna mijn nek verrekt om het kindje te kunnen zien.
pi_51584016
Er liep een vrouw op het schoolplein vanmorgen, met haar dochtertje van een maand of 5..die had van die witte ajourkniekousjes aan, en een wit ajourvestje ! OMG zo 1 wil ik er ook !
Duurt nog veel te lang voor het eind februari is
om bestwil
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:46:53 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51584255
Erg he!

Gisteren wel heel lief trouwens, we zaten op de bank en ik zei tegen stinkie 'nu over 2 weken hebben we ons kindje weer gezien en weten we hopelijk ook wat het is'.
Zegt stinkie: 'Ja, ik probeer er maar zo min mogelijk over na te denken want 2 weken duurt nog zo heel lang.'
*smelt*
pi_51584275
Dat van die collega's herken ik. Ik vind dat best vervelend, want ik baal best dat ik het gewoon niet trek om te gaan werken. Als ze dan ook nog gaan klagen bij je leidinggevende dat je niets gedaan hebt (en ja, dat deden ze (gelukkig onterecht en dat gaf mijn leidinggevende ook bij me aan) dan voelt dat gewoon erg kut.
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:57:02 #248
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51584511
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:36 schreef lotusparel het volgende:
Er liep een vrouw op het schoolplein vanmorgen, met haar dochtertje van een maand of 5..die had van die witte ajourkniekousjes aan, en een wit ajourvestje ! OMG zo 1 wil ik er ook !
Duurt nog veel te lang voor het eind februari is
Heerlijk is dat hè... ik word helemaal emo van andermans baby's. Moet niet gekker worden.

Maar heb vandaag helemaal een emodag, zit al met tranen in mijn ogen bij sommige muziek Ben ook erg moe, heb het idee dat de tranen alleen maar hoger stuwt.
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:04:09 #249
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51584697
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:47 schreef Pruk het volgende:
Dat van die collega's herken ik. Ik vind dat best vervelend, want ik baal best dat ik het gewoon niet trek om te gaan werken. Als ze dan ook nog gaan klagen bij je leidinggevende dat je niets gedaan hebt (en ja, dat deden ze (gelukkig onterecht en dat gaf mijn leidinggevende ook bij me aan) dan voelt dat gewoon erg kut.
Dat vind ik echt belachelijk... van je collegae dus, niet van jouw!

En oh! Dan lees van die gelukzalige zwangeren die verlangend gluren naar pasgeboren babietjes..... bij mij duurt het nog veeeeel langer. Het rammelt bij mij ook steeds.... Maar voorlopig gaat het gewoon niet.
Oh! geniet ervan!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_51584790
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Dat vind ik echt belachelijk... van je collegae dus, niet van jouw!

En oh! Dan lees van die gelukzalige zwangeren die verlangend gluren naar pasgeboren babietjes..... bij mij duurt het nog veeeeel langer. Het rammelt bij mij ook steeds.... Maar voorlopig gaat het gewoon niet.
Oh! geniet ervan!
Ja, dat heb ik ook wel geprobeerd duidelijk te maken. Geloof dat dat wel aangekomen is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')