abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51564137
Ik ga er nog vanuit dat de kleine te laat gaat komen. (ik, mijn zusje en moeder ruim 2 weken te laat geboren, en meer in de familie).
Maar toch voelt dit niet echt lekker meer. Maar mijn buik doet amper meer mee, dus het zal wel een slecht dagje zijn.

Onder de douche was het lekker, even mijn rug "gemasseerd", maar op bed en nu achter mijn laptop is mijn rug echt een crime. Mijn buik is al rustiger. Maar bovenin mijn rug doet het continu pijn nu. (beetje zoals bij mijn menstruaties)
Slapen is nog geen probleem geweest, maar ik zie op tegen de komende nacht als deze rugpijn blijft aanhouden..

Zo nog maar eens onder de douche. Jammer van het water, maar als het helpt...

En oh wee als iemand nu met cheerleading- of puf-smiley's gaat gooien..
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:13:06 #202
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51564305
Was vandaag met tante in het winkelcentrum winkelen (lees: waggelen) en ik was met stip de dikste!!! Zelfs in de prenatal was ik de dikste!!!
Toch wel fijn dat je er even trots op kan zijn dat je zo dik bent
Al begin ik me heel langzaamaan wel een klein beetje zorgen te maken hoe dit ook weer terug moet plooien, maar het zal wel goed komen.

Vandaag bij fysio (was 2 weken niet geweest en ben weer flink gegroeid): Jeetje, jij zal vast een groot kind krijgen!
-nee hoor, de vlos zegt dat hij lekker standaard 7 pond wordt.
-Nou, dan hou je vast heel veel vocht vast...
-Ik ben tot nu toe 11 kg aangekomen, dus dat valt reuze mee.
-Oh ja? 2,5 kg kind en de rest dan???

Ik hou van mijn fysio

Heb net van mijn zus gekregen: (Wel beetje off-topic, maar erg grappig) Heb ff de leukste (en nog semi-relevante) eruit gehaald:
15 PIECES OF ADVICE TO BE PASSED ON TO YOUR MOM, YOUR DAUGHTERS OR
GRANDDAUGHTERS, NIECES, AUNTS, GIRLFRIENDS, ETC.
-Don't imagine you can change a man - unless he's in diapers.
-Women don't make fools of men - most of them are the do-it-yourself types.
-Love is blind, but marriage is a real eye-opener.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:23:54 #203
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51564629
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:13 schreef DaviniaHR het volgende:

Toch wel fijn dat je er even trots op kan zijn dat je zo dik bent
Waar blijft dan die foto?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:30:00 #204
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51564832
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:23 schreef Tan het volgende:

[..]

Waar blijft dan die foto?
Staat op Guusjes website (zie onderschrift). heb geen koploze foto bij de hand
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:57:02 #205
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_51565621
jaaaaa alles was goed op de echo. Wat was het mooi om te zien. Iedere keer weer bijzonder,
alles er op en eraan, Teentjes en vingertjes gezien. Gezien hoe het drinkt mondje open en dicht owat was het leuk!

Daarna even wezen shoppen. voor de kleine nieuwe ling.

Nu nog de uitslag van het bloed onderzoek en dan ben ik helemaal gerustgesteld!

zodra ik thuis ben zal ik de 3 echo foto's showen

liefs joyce
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:58:21 #206
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51565652
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:30 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Staat op Guusjes website (zie onderschrift). heb geen koploze foto bij de hand
Gevonden!! Mooie buik, vind hem qua grootte nog best meevallen, maar als je bedenkt dat je nog minimaal drie weken moet!! Kan me voorstellen dat je waggelt
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:12:24 #207
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51566008
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:57 schreef S-A-I-N-T het volgende:

Daarna even wezen shoppen. voor de kleine nieuwe ling.
Mogen we concluderen dat het een jongetje wordt?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:24:31 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51566348
Joyce, fijn dat ook jouw echo goed was!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:29:58 #209
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_51566497
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:12 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Mogen we concluderen dat het een jongetje wordt?
nope mijn man is een mietje!
Mietjes maken grietjes

Maar ja toch ff shoppen he. Gewoon omdat we behoorlijk onzeker waren en nog wel zijn. Was dit een positief bericht en voelde het meteen wat fijner.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:36:33 #210
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51566640
Een zusje voor Mara!!

En natuurlijk gefeclitieerd dat alles goed was! Als alles er goed aan zit, zal het wel blijven, toch?
Nog eventjes spannend en daarna lekker genieten, nietwaar? (als de echo helemaal goed is, dan zal je toch geen enge kinderziektes hebben? of is dit te voorbarig geconcludeerd?)
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:36:39 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51566645
Leuk! Een meidje erbij!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:42:09 #212
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_51566777
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:36 schreef DaviniaHR het volgende:
Een zusje voor Mara!!

En natuurlijk gefeclitieerd dat alles goed was! Als alles er goed aan zit, zal het wel blijven, toch?
Nog eventjes spannend en daarna lekker genieten, nietwaar? (als de echo helemaal goed is, dan zal je toch geen enge kinderziektes hebben? of is dit te voorbarig geconcludeerd?)
Helaas is dit idd te voorbarig. Ik ga er van uit nu ik er wat rustiger onder ben het heb laten bezinken dat ik het al heb gehad met 9 jaar ervaring in de kinderopvang zou dat toch wel moeten.

Maar toch blijft het knagen en speelt het door mijn hoofd. Het risico is helaas dat als je voor de 20 wk besmet raakt het kind "ergens" in de verdere zwangerschap bloedarmoede kan krijgen en daardoor kan overlijden.

Nu de echo deed me goed even een tussenstand van zaken. En dan is het wachten naar don hopelijk weten ze het dan niet zo lang meer.

Deliedje,
Bij mij ligt de placenta helemaal aan de voorkant en ik voel de kleine ook niet iedere dag. Wel al met 16 weken maar soms ook een dag niet.
pi_51567537
Voor Merlijn had ik toen 3 pakjes mt 56 en 3 pakjes mt 62 en verder rompertjes 50/56 en rompertjes 62/68 volgens mij van ieder 6 ofzo, later nog even nieuwe bijgekocht. Voor deze doe ik het hetzelfde, heb nu al 2 pakes mt 56 en 1 pakje mt 62 liggen.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:16:26 #214
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51567794
Bedankt allemaal voor de tips! Ik heb er echt wat aan... Ik ben al steeds op internet aan het snuffelen voor pakjes...
Ik hou het maar bij maat 50/56 want op de meeste plekken waar ik kijk is dat ook gewoon de kleinste maat... Ik ga er niet vanuit dat ik echt een heel klein babietje krijg, maar je weet het nooit natuurlijk... Mocht dat aan de orde zijn dan mag de papa (of Lishe ) even naar de hema hier 2 straten verderop!
pi_51569565
Kleintje gefeliciteerd met je dochter.

Even een paar dagen geen pc gehad, maar nu weer bijgelezen.
Wat lopen er toch een domme mensen op deze aardkloot rond. Helaas zijn er een aantal daarvan mijn collega''s. Moest via via te horen krijgen dat ik te vaak afwezig ben vanwege het feit dat mijn dochter dit jaar twee keer een halve dag ziek is geweest en ik daar verlof voor heb genomen, ik een keer een week ziek ben geweest en verder een paar keer naar dev erloskundige ben geweest. En bedankt, waarom werk ik ook weer hier....

Niet echt bevorderlijk voor mijn bloeddruk op dit moment.
pi_51569984
Wenneke adem en adem uit en denk tuut tuut ik ga naar huis zometeen... Ik had dat ook heel erg omdat ik tussen de arabieren werkte en hun mentaliteit is (vrouwen achter het aanrecht en nergens anders).

Saint meisjes zijn lief!!!

Deepfreeze klinkt wel een beetje als (voor)rommelen hoor! Maar ik jompel niet maar dat mooie wiegje mag best gevuld worden hoor geen probleem.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_51570110
Mibos, nog erger, gewoon een kaaskop die dit soort gelul eruit gooit. "Ja wij kiezen bewust ervoor geen kinderen te nemen want dat kost zo veel tijd en energie." Zucht en idd adem in en adem uit.
Maar dan wel oordelen over mensen die wel graag kinderen willen.
pi_51570522
Daar zouden mijn haren ook van overeind gaan staan hoor! Je kan een keertje geoorloofd uit je dak gaan en dan gooien op zwangerschapshormonen .
pi_51570631
Das tuurlijk ook altijd een idee, maar dat vind ik dan toch wel weer te zielig voor hem.
pi_51570820
Hahaha en toch nog medelijden hebben... Hij had ook een beetje aan jou kunnen denken
pi_51571022
Ja, hoogbegaafd, geen baan op "nivo" kunnen vinden, alles beter kunnen dan anderen. Wat kun je anders dan daar medelijden mee hebben.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 20:41:06 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51571066

Wat een gel*l zeg... zeker die opmerkingen over de vk-bezoekjes. Daar heb je gewoon hardstikke recht op, en wat kan dat nou aan tijd kosten zeg... Tssss.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:35:40 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51573056
DeLiedje, wat leuk trouwens je vragen over die rompertjes. Dat zijn precies de dingen die ik me ook af vraag, hoeveel moet je nou waarvan hebben.
Maar het klinkt wel allemaal heel echt als ik je dat zo zie posten. Zo heel grote menserig.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:45:58 #224
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51573439
DeLiedje wat fijn dat alles goed was met jullie, en heerlijk geluid hé dat hartje horen kloppen

Deepfreeze indalingsweeen zijn niet fijn.... dat menstruatiegevoel dat herken ik hier wel, steken in je *piep* enzo, hier daalt er momenteel een kontje in en dat is ook niet aangenaam
(eeh en het zijn geen aanmoedigings pom pom's hé)

Saint ook een goede echo gehad, fijn om te lezen!! En een meisje....
Hier ook de placenta over de hele voorkant alleen onderaan mijn buik is een stukje vrij, daar voel ik dus de wiebelteentjes van onze spruit
Saint nog even dan heb je de bloeduitslag en kan je echt relaxt gaan genieten, maar het zal vast allemaal goed zijn.

wenneke niets aantrekken van die lui, je hebt er gewoon recht op en als je verder toch goed werk levert moeten ze niet zo zeuren. En wat is nou 1 weekje ziek zijn op n heel jaar.

Hier zakt de buik naar beneden met de dag, hij voelt nu ook veel zwaarder als eerst en duwt echt op mijn schaambeentje morgen ff een foto maken zal een van de laatste worden denk ik.
Morgen komt de kraamzorg ff checken, en ga ik eens een begin maken met de kinderwagen uit de doos tillen, die had ik tijdens de badkamerverbouwing maar lekker in de doos gelaten.
Dalijk mijn tabletje innemen en lekker een nachtje goed slapen, ben er hard aan toe.
Word nu wel erg verwend en ontzien door mijn man, tis wel een schat die kerel van me
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:47:48 #225
3744 Kleintje
op en top!
pi_51573510
Lieve allemaal, heb nog niets teruggelezen hier, maar ik kreeg zoveel pb's en berichtjes op mijn site dat ik het niet kan laten om iedereen even te bedanken voor de lieve reacties.

Het bevallingsverhaal zal ik nog wel posten, maar nu even niet.
Kaartje zal ik zo ook even posten.

Yeps... Demelza is geboren. Via een keizersnede. Ben sinds vandaag uit het ziekenhuis.
Ze doet het geweldig. Borstvoeding komt lekker op gang en ze is echt een plaatje om te zien.
We zijn vreselijk trots op haar!

Wie weet als de hormonen iets gezakt zijn dat ik weer terugkom, maar op het moment zijn de kraamtranen gearriveerd en vind ik het nog te zwaar om echt achter de pc te zitten, dus ook voor dat verhaal... nu even niet!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')