abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51585189
DeLiedje fijn dat je twee broeken gevonden hebt, ik duim voor je dat ze gewoon heerlijk zitten!
Mocht je nog wat meer spullen zoeken, dan heb je misschien wat aan dit linkoverzicht: http://grotematenmode.punt.nl/?gr=775105#290510
Zelf heb ik via marktplaats een tijdje geleden een heerlijke broek in grote maat gescoord en ben ik belazerd door iemand die 2 leuke shirtjes aanbood, dat is dan weer het nadeel van zo'n kanaal
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:21:12 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51585215
Even plakken uit het buikentopic:
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 11:10 schreef lcicle het volgende:
En dan hebben we de Chinese Conceptie Tabel nog
Ik zit nog eens te kijken maar volgens deze tabel zou het een meisje worden, volgens een andere chinese tabel (babybrabbel dacht ik) een jongetje.
Moet je wel goed kijken BE.

Op basis van dit rijtje met 'bakerfeitjes' zou het een jongetje zijn:
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 08:37 schreef Ticootje het volgende:
puntbuik, recht naar voor = JONGEN
ronde buik , ook in breedte gedragen = MEISJE
niet misselijk tijdens zwangerschap= JONGEN
misselijk= MEISJE
pukkeltjes bij mama = MEISJE
mooie, gabe huid bij mama =JONGEN
veel zoetigheden eten bij mama= MEISJE
eet mama eerder gezond (hiermee bedoel ik of je zin hebt in gezond of zoet) = JONGEN
pi_51585427
Op basis van de tabel wordt het een jongen en op basis van de bakerpraatjes een meisje
Dit was de vorige keer precies hetzelfde, toen had de tabel dus gelijk.
In november zullen we zien wie er deze keer 'wint'.
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:52:13 #254
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51586172
Bij mij zegt de conceptie tabel ook meisje en alle bakerpraatjes wijzen op jongn. De echo's ook, ik ga voor de bakerpraatjes.
Ik had ook geoord dat als die prachtige lijn over je buik tot boven je navel komt, dat het dan een jongetje wordt. (Klopt ook bij mij, dat ding zit bijna tot halverwege navel en ribben...)

Enneh, *smelt* mooie verhalen . Nog 5 weekjes!!! Ben per vandaag officieel volgens "Zwanger en zo" hoogzwanger Hihi
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_51586284
Hier ook de conceptietabel voor een meisje, en de bakerpraatjes voor een jongen..
Kan in ieder geval verklappen dat 1 van de twee klopt
pi_51586616
Bij het lijstje van Ticootje zou ik een meisje en jongen moeten krijgen en bij de chinese een meisje.

Kleine kans dat ze het zaterdag met de echo kunnen zien en anders wachten op de 20 week echo op 16 aug.
  woensdag 18 juli 2007 @ 11:08:29 #257
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51586656
Hé volgens die conceptietabel krijg ik een meisje. Heb het een keer op een andere manier berekend en toen kwam er een jongen uit, maar was ook volgens de 'Chinese manier'. Maar goed, ook volgens de bakerpraatjes en mijn eigen gevoel/vergelijkingen met andere zwangerschappen krijg ik
een meisje. Ben benieuwd!

Bij de andere vier kinderen klopte de tabel twee keer wel en twee keer niet, echt heel betrouwbaar dus
  woensdag 18 juli 2007 @ 11:19:24 #258
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_51586996
wij krijgen volgens de tabel een knul en volgens de echo was het toch duidelijk een meid!!

Volgens de bakerpraatjes ook een knul.
  woensdag 18 juli 2007 @ 11:39:06 #259
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_51587620
52% Kans op een jongen volgens de tabel , of het echt zo is geen idee we weten niet wat het is.
pi_51587687
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:39 schreef glossy het volgende:
52% Kans op een jongen volgens de tabel , of het echt zo is geen idee we weten niet wat het is.
volgens mij is dat ook de gemiddelde kans op een jongen. (er worden doorgaans net iets meer jongens dan meisjes geboren).
  woensdag 18 juli 2007 @ 11:45:45 #261
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_51587846
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:40 schreef bixister het volgende:

[..]

volgens mij is dat ook de gemiddelde kans op een jongen. (er worden doorgaans net iets meer jongens dan meisjes geboren).
zou wel makkelijk zijn een jongen want die naam hebben we al maar voor een meisje pfff wat een ramp nu vind ik een naam leuk en volgende week niet meer.
  Jubileum moderator woensdag 18 juli 2007 @ 12:24:08 #262
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_51589174
Volgens alle, al dan niet chinese, kalenders zou ik beide keren een jongetje krijgen

puntbuik, recht naar voor = JONGEN Had ik bij Iris
ronde buik , ook in breedte gedragen = MEISJE had ik bij Eva
niet misselijk tijdens zwangerschap= JONGEN Had ik bij Eva
misselijk= MEISJE had ik bij Iris
pukkeltjes bij mama = MEISJE had ik bij Eva
mooie, gabe huid bij mama =JONGEN had ik bij Iris
veel zoetigheden eten bij mama= MEISJE had ik bij Eva
eet mama eerder gezond (hiermee bedoel ik of je zin hebt in gezond of zoet) = JONGEN had ik bij Iris

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 18 juli 2007 @ 12:25:16 #263
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_51589211
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:45 schreef glossy het volgende:

zou wel makkelijk zijn een jongen want die naam hebben we al maar voor een meisje pfff wat een ramp nu vind ik een naam leuk en volgende week niet meer.
Dat hebben wij nou precies andersom....
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:15:47 #264
156412 hestria
erg gastvrij
pi_51590841
Ik ben helemaal verliefd!!!!

Ik heb een geweldig sneltreintje gehoort! gewoon helemaal super! VK was ook super lief, ze voelde eerst hoe ver de baarmoeder was, nou die was netjes 1 randje voelbaar, toen zei ze: denk niet dat we het hartje kunnen horen, dus ik vragen of ze het toch wil proberen, dat wou ze wel als ik beloofde niet al te erg teleurgesteld te zijn! dus zei proberen, maar na 5 min had ze hem hoor! helemaal super, was een mooie krachtige hartslag zei ze! zo geweldig om te horen, om te weten dat het leeft enz. Verder was mijn bloeddruk aan de lage kant? 100/55 vandaar dat ik regelmatig sterretjes zie zei ze. en de banden pijn is helemaal normaal. Zit nu met een verry big smile!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_51591043
Leuk zeg Hestria, lekker doorgenieten vandaag!! (en morgen en dan, en dan, en dan...)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_51591084
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:15 schreef hestria het volgende:
Ik ben helemaal verliefd!!!!

Ik heb een geweldig sneltreintje gehoort! gewoon helemaal super! VK was ook super lief, ze voelde eerst hoe ver de baarmoeder was, nou die was netjes 1 randje voelbaar, toen zei ze: denk niet dat we het hartje kunnen horen, dus ik vragen of ze het toch wil proberen, dat wou ze wel als ik beloofde niet al te erg teleurgesteld te zijn! dus zei proberen, maar na 5 min had ze hem hoor! helemaal super, was een mooie krachtige hartslag zei ze! zo geweldig om te horen, om te weten dat het leeft enz. Verder was mijn bloeddruk aan de lage kant? 100/55 vandaar dat ik regelmatig sterretjes zie zei ze. en de banden pijn is helemaal normaal. Zit nu met een verry big smile!
Ik smile helemaal met je mee
Zo leuk om dit soort verhalen te lezen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2007 13:22:12 ]
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:59:09 #267
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_51592499
Ik ga helemaal rammelen van al die positieve verliefde verhalen!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_51593622
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:21 schreef Brighteyes het volgende:

Ik zit nog eens te kijken maar volgens deze tabel zou het een meisje worden, volgens een andere chinese tabel (babybrabbel dacht ik) een jongetje.
Moet je wel goed kijken BE.
Klopt! Ik had precies hetzelfde. Deze tabel was net andersom opgesteld.
Maar ik heb ook ooit een andere tabel gezien, bij babybytes volgens mij :s Daar klopt te het bij mij niet, bij deze (de officiele?) wel.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_51593747
En even voor de statistieken:
Ik had een levenslijn tot boven mijn navel, had een gave huid (jongen)
Verder was ik best misselijk, had zin in hartige dingen en wisten we de meisjesnaam als eerste. Heb ook wel eens gehoord dat dat op een meisje zou duidden. Maar misschien wilde ik dat te graag
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_51594359
Zo, gisteren weer naar de vk geweest, en de baby ligt nog met het hoofdje naar beneden, dus het lijkt er echt op dat dat draaien in het ziekenhuis helemaal goed heeft geholpen.
Nog niet ingedaald, dat is dan toch wel weer jammer zo anderhalve week voor de uitgerekende datum. De baby ligt al wel een heel klein pielemieletje ingedaald, maar ze kon hem/haar er zo weer uitwippen. Verder gaat alles goed, behalve dan die olifantenvoeten
pi_51595064
Freudie, hier ook nog geen ingedaald humpie..
Maar dat kon (volgens de vk) nog wel in de 39e week. En hier wordt de kleine ook niet voor 40 weken verwacht...

Hier beginnen de harde buiken weer. Gister ook in de loop van de middag. En nu dus weer. Deze keer nog zonder rugpijn (loop al de halve dag te stuiteren op mijn gymbal). Maar wel met licht pijnlijke krampjes die een paar seconden aanhouden en een paar keer per uur terugkomen. Hopelijk toch indalingsweeen, heb ook af en toe steekjes down-under.
Maar serieus is het nog lang niet..
Waarschuw even als ik teveel zeur, maar vind het wel fijn om mijn ding even hier te tikken..
pi_51595463

Hardloper.
IG @webkim
pi_51595738
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:05 schreef Deepfreeze het volgende:
Freudie, hier ook nog geen ingedaald humpie..
Maar dat kon (volgens de vk) nog wel in de 39e week. En hier wordt de kleine ook niet voor 40 weken verwacht...
Ach, zoals de vk tegen ons zei: "Waarom zou je al met je hoofdje al helemaal vast gaan zitten 4 weken van te voren, terwijl dit net zo goed 5 minuten voor de bevalling kan? Lekker vrij!"
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:35:10 #274
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_51595779
mooie echo webkim
  woensdag 18 juli 2007 @ 16:12:26 #275
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_51596986
Een echt boontje! Gefeliciteerd Webkim

Blob hier ook nog steeds niet rotsvast, maar dat wordt ook niet eens echt verwacht kreeg ik de indruk. Pff.. dat wachten duurt zo lang en alhoewel het nog best vol te houden is, ben ik het toch wel zat om alleen nog maar op slippers en slofjes te kunnen lopen (Marlieskes olifantenpootjes vallen in het niets bij mijn hompen vlees, echt ) en m'n vingers niet normaal meer te kunnen buigen van al het vocht dat ik vasthoud (gelukkig ben ik niet alleen thuis, want ik krijg een fles frisdrank niet meer fatsoenlijk open )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  woensdag 18 juli 2007 @ 17:06:45 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51598662
Ik vraag me ook af hoe ik zal eindigen als ik ooit vocht vast ga houden op het einde. Mijn voetjes zien er namelijk al zo uit als die van Marlieske na een vlucht van langer dan 8 uur of zo.

Dat wachten lijkt mij ook wel naar hoor. maar De Datum komt voor jou wel steeds een beetje dichterbij jellyrose, en dus ook een eventuele 'maximum over die datum'.

Mooie echo webkim!
pi_51599502
Volgende week donderdag (dan pas! ) mag ik op komen draven voor de termijnecho. *stuitert*

Mooie echo webkim
om bestwil
pi_51599651
Wat een lief klein frummeltje Webkim!!
  woensdag 18 juli 2007 @ 18:01:52 #279
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_51600217
ooh wat mooi Webkim
pi_51600646
Mooie echo

Ik ben weer terug van mijn eigen internist. Gelukkig zien mijn bloedwaardes er goed uit. Ik heb nu zofran voorgeschreven gekregen (nog niet bekend wat dat met mensen doet tijdens de zwangerschap), maar als noodtabletjes zou het mijn maag rustig moeten kunnen krijgen. En verder gaf ook mijn internist aan dat rust nu het eerste punt was en dat ik vrijdag rustig bij de gynacoloog kon aangeven dat ik dit nu had gekregen. Als het echt niet gaat mag ik hem bellen
  woensdag 18 juli 2007 @ 18:23:36 #281
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_51600760
Mooie echo! Ik heb zo een vaag vermoeden dat je het zelf ook stiekem wel een beetje leuk vindt

Vandaag weer ff geshopt met een vriendinnetje. Ging echt superslecht. Guus zakt steeds omlaag (pijn in schaambeen) en weer terug (last van bovenbeen). Loopt echt bagger, en dan toch gezellig doorwaggelen en geïnteresseerd naar haar verhalen luisteren, was best ingewikkeld
maar toch wel gezellig. Ik heb nu wel besloten om niet meer winkelafspraken te maken met vriendinnen, want het valt me gewoon echt te zwaar. Zet mij maar achter een kop koffie en een vruchtensapje op het terras, dan ben ik veel gezelliger. Werd op een gegeven moment echt bloedchagrijnig, wat ook niet aardig is voor de ander...

En hier beginnen we ook te zwellen... krijg mn trouwring niet meer af... Ff onder de koude kraan houden, kijken hoe het dan gaat Maar dit heb ik altijd als het zo heet is, dus niet superbijzonder.

En ik heb Crocs gekocht!!! Bagger, wat zijn die dingen lelijk, maar ze zitten lekker ruim, en vooral luchtig. Zeker aan te raden. En de rest van de wereld vind je dan ook nog hip

Een mevrouw in een babywinkel zei dat je de reiswieg van de kinderwagen in principe niet als wieg mag gebruiken. Klopt dit, of wilde ze gewoon een wieg verkopen?
Waar hebben jullie je wiegen gekocht? We hebben dus een reiswieg en een ledikant, en willen toch een wiegje. Maar ik ben de perfecte nog niet tegengekomen... (We willen wel een moderne, niet zo'n semi-antieken zeg maar.) Tips iemand?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 18 juli 2007 @ 18:35:53 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51601068
Niet mogen is een groot woord. Het wordt afgeraden omdat het niet genoeg ventilatie zou hebben door de dichte zijkanten, maar er zijn genoeg dichte wiegjes etc.
Er zijn zat mensen die het wel doen hoor, de kinderwagenbak als wiegje gebruiken.
pi_51601575
Ik ben vanmiddag maar even 2 nieuwe bh's wezen kopen want niks past meer. Ik ben gewoon 1 cupmaat en 2 breedte maten gegroeid. En ik zit net op de helft van mijn zwangerschap.

[ Bericht 71% gewijzigd door Faja-Lobi op 18-07-2007 19:14:54 ]
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:26:55 #284
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_51608835
Webkim wat een mooie echo!! En je woont duidelijk in dezelfde regio als ik

Hestria, wat fijn een hartje horen Geniet ervan meid!

Hier vandaag weer gecontroleerd door de huisarts aan mijn benen, huid staat strak, glimt mooi en slinkt niet meer
Doet nog pijn maar gelukkig waren bloeddruk en urine oke en dus geen trombose of zwangerschapsvergiftiging. Moet me nu om de 2 dagen melden, om bloeddruk, urine en benen te checken. Beentjes zien er misschien niet zo dik uit op de foto (zijn ze wel hoor), maar heb normaal echte spillebeentjes , ben erg fijntjes gebouwt. Weeg nu met 37 weken zwangerschap (nog maar) 68kg's. Dus voor sommige niet echt vergelijkinsmateriaal.

Mijn man heeft voor vrijdag vrij genomen om rustig mee naar de gyn te kunnen, hij word nu erug zenuwachtig Kraamzorg vandaag op de thee gehad, intake gedaan.
En die nacht goed doorslapen was heerlijk, heb nog meer tabletjes gekregen vandaag maar probeer er zo min mogelijk gebruik van te maken, ben niet zo'n fan van medicijnen.
Verder last van steken onderin mn *piep* en last van mijn rug, voel duidelijk tenen en knietjes onderin mijn buik duwen dus zitten gaat niet van harte

Faja-Lobi, je krijgt dus een mooie volle ronde gevel..... daar hoopte mijn man zo bij mij op en juist dat heb ik niet echt meer gekregen
Mama van Isa en Ties
  donderdag 19 juli 2007 @ 08:43:07 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51617909
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:26 schreef marlieske het volgende:
Webkim wat een mooie echo!! En je woont duidelijk in dezelfde regio als ik

Hestria, wat fijn een hartje horen Geniet ervan meid!

Hier vandaag weer gecontroleerd door de huisarts aan mijn benen, huid staat strak, glimt mooi en slinkt niet meer
Doet nog pijn maar gelukkig waren bloeddruk en urine oke en dus geen trombose of zwangerschapsvergiftiging. Moet me nu om de 2 dagen melden, om bloeddruk, urine en benen te checken. Beentjes zien er misschien niet zo dik uit op de foto (zijn ze wel hoor), maar heb normaal echte spillebeentjes , ben erg fijntjes gebouwt. Weeg nu met 37 weken zwangerschap (nog maar) 68kg's. Dus voor sommige niet echt vergelijkinsmateriaal.
Ja, dat bedacht ik me later ook idd. Dat dat ook nog wel verschil uit kan maken ja!
pi_51618028
Goedemorgen!
pi_51618130
wat een mooie foto hesteria!
ik ben ook weer geweest maandag voor een echo maar heb geen scanner hier dus dat is jammer
over 2 weken mag ik weer echo om nog beter de uitgerekende datum vast te stellen maar waarschijnlijk is het 8 maart
dat is helemaal een spannende datum want mn oudste word 12 maart 6 jaar dus ik hoop niet dat het dezelfde datum word mja afwachten iig
gaaf trouwens het vruchtje is nu 4 mm nog wat en ik zag een kloppen in dat iniminimensje
ben benieuwd weer over 1,5 week
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:13:27 #288
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_51618310
van harte donnahvh! Hoeveel kindjes heb je eigenlijk?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_51618367
Leuk donna, gefeliciteerd!

Hormonsters zijn maar stom Ik was naar bed gegaan en in slaap gevallen toen mijn wederhelft naast me kroop en zijn hand op m`n schouder legde om te kijken of ik al sliep. Ik schrok daar enorm van en begon te janken als een halve tamme
Hij schrok van mijn reaktie en ik vond mezelf ontzettend stom
om bestwil
pi_51618502
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:15 schreef lotusparel het volgende:
Leuk donna, gefeliciteerd!

Hormonsters zijn maar stom Ik was naar bed gegaan en in slaap gevallen toen mijn wederhelft naast me kroop en zijn hand op m`n schouder legde om te kijken of ik al sliep. Ik schrok daar enorm van en begon te janken als een halve tamme
Hij schrok van mijn reaktie en ik vond mezelf ontzettend stom
whehe erg he, ik heb ook de stomste acties al gehad dankzij die sheishormonen
@neuk heb nu 2 zoontjes van 5 en 3
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:23:17 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51618521
Lotusparel!

Weten ze het al Donna? Of wacht je nog even?
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:33:41 #292
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_51618716
2 zoons... *zwijmel*

Oops verkeerde topic! Hartstikke leuk donnahvh! Ik ben benieuwd naar hun reacties!

Lotusparel het is inderdaad stom! Maar ik geloof dat iedereen zich wel in je herkend
Iedere golf van de zee,
pi_51618832
goeiemorgen allemaal...
Al die verhalen over hormonen zijn leuk, maar ik heb ze nog niet echt voorbij zien komen. Af en toe een vleugje.. Al beweerd vriendlief dat ik ze toch echt wel heb..
En mijn cupmaat is ook amper gegroeid. Hoogstens een halve (ruime B naar kleine C).
Maar gelukkig ben ik wel echt zwanger
Vannacht weer heerlijk geslapen. Nog steeds af en toe een harde buik, en een krampje. Maar niet te erg. Ben er gewoon mee in slaap gevallen. Wel werd ik rond 3 uur wakker met flinke pijn op mijn schaambeen. Dus misschien probeerde de kleine toch in te dalen.. We zullen wel zien. Zolang ik goed slaap, hou ik het wel uit..
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:40:43 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51618876
Ik ben zelf ook eigenlijk alleen maar heel veel milder geworden door die hormonen. Mss wel omdat ik juist al best fel kon zijn?

En ik slaap trouwens ook echt idioot vast. Stinkie doet vaak 's avonds nog van alles boven, was in de machine etc. en ik hoor het allemaal echt niet. Merk ook niet dat hij in bed stapt en naast me gaat liggen lezen, helemaal niets.
Hopelijk trekt dat wel bij als de baby er is straks.
pi_51618899
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
En ik slaap trouwens ook echt idioot vast. Stinkie doet vaak 's avonds nog van alles boven, was in de machine etc. en ik hoor het allemaal echt niet. Merk ook niet dat hij in bed stapt en naast me gaat liggen lezen, helemaal niets.
Hopelijk trekt dat wel bij als de baby er is straks.
daar ga je op slapen En wedden dat stinkie dan niet wakker wordt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_51619146
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:33 schreef Neuk het volgende:
2 zoons... *zwijmel*

Oops verkeerde topic! Hartstikke leuk donnahvh! Ik ben benieuwd naar hun reacties!

Lotusparel het is inderdaad stom! Maar ik geloof dat iedereen zich wel in je herkend

al mn kids
bij die echo zit ie trouwens rechtsonderin die "zwarte vlek"
echt heel mini hoor
en gelijk ff foto erbij gedaan van boyd (6) en liam (3) mn scatties
@BE ja we hebben t verteld , ook omdat ze het misschien eerst van iemand zouden horen ofzo en ik kan toch mn mond niet houden
de jongste wil graag een broertje en anders niets
en de oudste liever een zusje maar broertje is ook goed
dus we zijn benieuwd
was trouwens ook apart de dag voordat ik die test ging doen waren we ze op bed aan t leggen
en toen hadden ze het over een baby dat ze dat wel heel graag wilden allebei
dus everybody heppie!
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:56:49 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51619228
Oh, dat is wel heel leuk! Ben benieuwd dan of de jongste blij gaat zijn na de geboorte.
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:07:38 #298
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_51619491
Lekkere knulletjes <3 Je kunt goed zien dat het broers zijn hoor!
Iedere golf van de zee,
pi_51619758
donnahvh wat leuk een derde. mooie heren heb je

bij deze kom ik melden dat wij een tweede krijgen ben nu 5 dagen overtijd en gisteren getest en was een tweede streep.je te zien.

[ Bericht 3% gewijzigd door Popples op 19-07-2007 10:19:08 (spaties) ]
mama van 3 kids!
pi_51619773
Wat leuk Popples!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')