Ik zit nog eens te kijken maar volgens deze tabel zou het een meisje worden, volgens een andere chinese tabel (babybrabbel dacht ik) een jongetje.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:10 schreef lcicle het volgende:
En dan hebben we de Chinese Conceptie Tabel nog
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:37 schreef Ticootje het volgende:
puntbuik, recht naar voor = JONGEN
ronde buik , ook in breedte gedragen = MEISJE
niet misselijk tijdens zwangerschap= JONGEN
misselijk= MEISJE
pukkeltjes bij mama = MEISJE
mooie, gabe huid bij mama =JONGEN
veel zoetigheden eten bij mama= MEISJE
eet mama eerder gezond (hiermee bedoel ik of je zin hebt in gezond of zoet) = JONGEN
volgens mij is dat ook de gemiddelde kans op een jongen. (er worden doorgaans net iets meer jongens dan meisjes geboren).quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:39 schreef glossy het volgende:
52% Kans op een jongen volgens de tabel , of het echt zo is geen idee we weten niet wat het is.
zou wel makkelijk zijn een jongen want die naam hebben we al maar voor een meisje pfff wat een ramp nu vind ik een naam leuk en volgende week niet meer.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:40 schreef bixister het volgende:
[..]
volgens mij is dat ook de gemiddelde kans op een jongen. (er worden doorgaans net iets meer jongens dan meisjes geboren).
Dat hebben wij nou precies andersom....quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:45 schreef glossy het volgende:
zou wel makkelijk zijn een jongen want die naam hebben we al maar voor een meisje pfff wat een ramp nu vind ik een naam leuk en volgende week niet meer.
Ik smile helemaal met je meequote:Op woensdag 18 juli 2007 13:15 schreef hestria het volgende:
Ik ben helemaal verliefd!!!!
Ik heb een geweldig sneltreintje gehoort! gewoon helemaal super! VK was ook super lief, ze voelde eerst hoe ver de baarmoeder was, nou die was netjes 1 randje voelbaar, toen zei ze: denk niet dat we het hartje kunnen horen, dus ik vragen of ze het toch wil proberen, dat wou ze wel als ik beloofde niet al te erg teleurgesteld te zijn! dus zei proberen, maar na 5 min had ze hem hoor! helemaal super, was een mooie krachtige hartslag zei ze! zo geweldig om te horen, om te weten dat het leeft enz. Verder was mijn bloeddruk aan de lage kant? 100/55 vandaar dat ik regelmatig sterretjes zie zei ze. en de banden pijn is helemaal normaal. Zit nu met een verry big smile!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit nog eens te kijken maar volgens deze tabel zou het een meisje worden, volgens een andere chinese tabel (babybrabbel dacht ik) een jongetje.![]()
Moet je wel goed kijken BE.![]()
Ach, zoals de vk tegen ons zei: "Waarom zou je al met je hoofdje al helemaal vast gaan zitten 4 weken van te voren, terwijl dit net zo goed 5 minuten voor de bevalling kan? Lekker vrij!"quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:05 schreef Deepfreeze het volgende:
Freudie, hier ook nog geen ingedaald humpie..
Maar dat kon (volgens de vk) nog wel in de 39e week. En hier wordt de kleine ook niet voor 40 weken verwacht...
Ja, dat bedacht ik me later ook idd. Dat dat ook nog wel verschil uit kan maken ja!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:26 schreef marlieske het volgende:
Webkim wat een mooie echo!! En je woont duidelijk in dezelfde regio als ik
Hestria, wat fijn een hartje horenGeniet ervan meid!
Hier vandaag weer gecontroleerd door de huisarts aan mijn benen, huid staat strak, glimt mooi en slinkt niet meer![]()
Doet nog pijn maar gelukkig waren bloeddruk en urine oke en dus geen trombose of zwangerschapsvergiftiging. Moet me nu om de 2 dagen melden, om bloeddruk, urine en benen te checken. Beentjes zien er misschien niet zo dik uit op de foto (zijn ze wel hoor), maar heb normaal echte spillebeentjes , ben erg fijntjes gebouwt. Weeg nu met 37 weken zwangerschap (nog maar) 68kg's. Dus voor sommige niet echt vergelijkinsmateriaal.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:15 schreef lotusparel het volgende:
Leuk donna, gefeliciteerd!
Hormonsters zijn maar stomIk was naar bed gegaan en in slaap gevallen toen mijn wederhelft naast me kroop en zijn hand op m`n schouder legde om te kijken of ik al sliep. Ik schrok daar enorm van en begon te janken als een halve tamme
![]()
![]()
Hij schrok van mijn reaktie en ik vond mezelf ontzettend stom
daar ga je op slapenquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:40 schreef Brighteyes het volgende:
En ik slaap trouwens ook echt idioot vast. Stinkie doet vaak 's avonds nog van alles boven, was in de machine etc. en ik hoor het allemaal echt niet.![]()
Merk ook niet dat hij in bed stapt en naast me gaat liggen lezen, helemaal niets.
![]()
Hopelijk trekt dat wel bij als de baby er is straks.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:33 schreef Neuk het volgende:
2 zoons... *zwijmel*
Oops verkeerde topic! Hartstikke leuk donnahvh! Ik ben benieuwd naar hun reacties!
Lotusparel het is inderdaad stom! Maar ik geloof dat iedereen zich wel in je herkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |