Hoe vinden je kinderen het eigenlijk?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:11 schreef vamperotica het volgende:
Minimonster vanmorgen tegen mn zusje...
Mama heeft baby inne buik...
Of een broertje, of een zusje...... Of een hond!
Heb je geen maagzuur tabletjes tegen zuur? Als je er zovaak last van hebt....quote:Op maandag 16 juli 2007 09:48 schreef DaviniaHR het volgende:
Hier ook een briljante nacht gehad. Steeds wakker geworden van het zuur van de bbq van gister... Na de vierde ker ben ik maar ademoefeningen gaan doen (ademen naar de maag), want als je te laag ademt, dan duw je de boel juist omhoog en als je te hoog ademt, word je te wakker. Dat heeft geholpen, want ben daarna geloof ik nog maar 1 keertje wakker geworden...
Gelukkig nog geen nachtelijke tripjes naar de toilet hier.
Vannacht was de eerste nacht dat ik er echt zo'n last van heb gehad. En de vlos heeft de naam van iets gegeven dat zou helpen. Ff opzoeken. Maar als het niet hoeft, dan liever niet. Zo min mogelijk medicijnen pour moi.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb je geen maagzuur tabletjes tegen zuur? Als je er zovaak last van hebt....
http://members.home.nl/blommetun/contact.html is een goede dacht ik. Weet niet uit mijn hoofd of we daar zijn geweest, of ergens anders. Ik zal het wel opzoeken voor je. Is iig goed bevallen.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:07 schreef Ardenlyn het volgende:
Wie heeft een adres voor een goeie echo buro in Assen of in de buurt van Assen?
Volgende week ben ik jarig en ik wil zo graag onze kleine weer zien dus misschien vraag ik een echo als kado
Hoe lang is eigenlijk de wachttijd bij zo'n buro ong?
Edit : helemaal overheen gelezen! Geniet ervan morgen DeLiedje!!
Heb je het hartje al gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |