Daar twijfel ik niet aan.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:54 schreef p_iglet het volgende:
Bedenk wel even of je het type bent om 6 tot misschien zelfs 8 weken thuis te gaan zitten!!
Heeft te maken met hoe mijn lichaam functioneert. Mijn internist verwacht dat ik halverwege de zwangerschap al wel in het ziekenhuis ligt. Ik hoop van niet, maar ik houd er dus wel rekening mee dat het kan gaan gebeuren.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:28 schreef snoopy het volgende:
Waarom gok je dat Pruk?
Om 9.15 mochten we... Het was zo fijn! Zowel met mij (want ik had ook gewone controle) als met het kindje was alles goed! Ik was toch wat zenuwachtig natuurlijk, maar alles zag er heel goed uit.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:21 schreef Brighteyes het volgende:
DeLiedje, hoe laat mag je morgen?
Heel veel plezier iig!
Hopelijk net zo leuk als de mooie echo verhalen die hier vandaag langs kwamen.
Speaking of which... dames... hebben jullie daar geen mooie plaatjes van?
herkenbaar!! Ik ben met 19 weken ofzo ook nog maar een echo tussendoor gaan maken. Was ook mega ongeduldigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:25 schreef Ardenlyn het volgende:
Super voor je DeLiedje!!
Heerlijk he dat geluid van het hartje! Heb je hem/haar ook horen schoppen?
Ik ga dit weekend een tussendoor echo laten maken. Ben ongeduldig en wil gewoon graag onze kleine eventjes zien. En we krijgen een dvd mee
16 augustus hebben wij de 20 week echo maar ik kon echt niet wachten.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Enneh... weten jullie ook het geslacht nu? Of wilden jullie dat niet weten?
Ja. Bij mij zat de placenta ook aan de voorkant. Ik voelde Emma vooral aan de zijkant en later meer mijn hele buik bewegen dan duidelijk voeten of armen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:07 schreef DeLiedje het volgende:
Nog even ter aanvulling trouwens... Mijn placenta ligt gedeeltelijk aan de voorkant... Dat heeft invloed op hoe goed je je kindje kan voelen bewegen toch?
We hebben trouwens niet zo'n goeie echo plaatjes mee gekregen... Kindje had geen zin om op de foto te gaan... Het lag er een beetje verkeerd voor en hadz'n handjes voor het gezichtje...
yep.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:07 schreef DeLiedje het volgende:
Nog even ter aanvulling trouwens... Mijn placenta ligt gedeeltelijk aan de voorkant... Dat heeft invloed op hoe goed je je kindje kan voelen bewegen toch?
We hebben trouwens niet zo'n goeie echo plaatjes mee gekregen... Kindje had geen zin om op de foto te gaan... Het lag er een beetje verkeerd voor en hadz'n handjes voor het gezichtje...
Onze cavia heet Punkie, of Inkie volgens Robinquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:20 schreef DeLiedje het volgende:
Ja Wennie! We houden bij de werktitel Punkie, en we blijven gewoon 'hem' (de baby= mannelijk woord) zeggen hadden we al afgesproken voor we het wisten... dat deed ik altijd al...
Rompers gewoon in maat 50/56 bij de hema (hebben ze geen maten 50 en 56 los)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:13 schreef DeLiedje het volgende:
Er lezen hier vast al ervaren moeders mee.. Ik heb een praktische vraag namelijk.
Je krijgt zoveel lijstjes van wat je nodig hebt aan hydrofiel doeken, verbandjes, lakentjes enz. Maar hoeveel kleertjes heb je nou in die eerste maat 50 of 50/56 nodig? Ze groeien er vast snel uit, maar je hebt er toch neem ik aan ook wel een aantal nodig. En moet ik echt naar 50 zoeken, of is 50/56 ook goed?
Wat zouden jullie als tip geven? (ook zodat ik aan vriendlief mijn koop-zucht kan verantwoorden zonder dat het de spui-gaten uitloopt)
Hoeveel:rompers broekjes truitjes/vestjes/tshirts sokjes
Alvast bedankt voor de tips!
Waar blijft dan die foto?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:13 schreef DaviniaHR het volgende:
Toch wel fijn dat je er even trots op kan zijn dat je zo dik bent![]()
![]()
Staat op Guusjes website (zie onderschrift). heb geen koploze foto bij de handquote:
Gevonden!! Mooie buik, vind hem qua grootte nog best meevallen, maar als je bedenkt dat je nog minimaal drie weken moet!! Kan me voorstellen dat je waggeltquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:30 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Staat op Guusjes website (zie onderschrift). heb geen koploze foto bij de hand
Mogen we concluderen dat het een jongetje wordt?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:57 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Daarna even wezen shoppen. voor de kleine nieuwe ling.
nope mijn man is een mietje!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:12 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Mogen we concluderen dat het een jongetje wordt?
Helaas is dit idd te voorbarig. Ik ga er van uit nu ik er wat rustiger onder ben het heb laten bezinken dat ik het al heb gehad met 9 jaar ervaring in de kinderopvang zou dat toch wel moeten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:36 schreef DaviniaHR het volgende:Een zusje voor Mara!!
En natuurlijk gefeclitieerd dat alles goed was! Als alles er goed aan zit, zal het wel blijven, toch?
Nog eventjes spannend en daarna lekker genieten, nietwaar? (als de echo helemaal goed is, dan zal je toch geen enge kinderziektes hebben? of is dit te voorbarig geconcludeerd?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |