Goeie service, Cross.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:20 schreef crossover het volgende:
Vol! De volgende komt zo!
[KSC 340] Ongelukskoffie ;(
Echte mensen staan boven bijgeloof, jij dus ookquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:22 schreef MPG het volgende:
GODVERDOMME CROSS... Moet die TT nou [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Zo haal ik mijn tentamen natuurlijk nooit he [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Echte mensen staan boven bijgeloof, jij dus ook
in nomine Patri et Filii et Spiritus Sancti. Amen.quote:
Latijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
in nomine Patri et Filii et Spiritus Sancti. Amen.
Stuur mij naar je bands, je vriendin naar mij, dat scheelt al weer de helftquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:28 schreef crossover het volgende:
Zo, hoe is het met jullie?
Mijn status: Druk met werk, weinig tijd voor vriendin, bijna geen tijd meer voor m'n bands. Wordt een zware vakantie dus.
Vandaag: Tentamen van 2 tot vijf, daarna vakantie en dus om exact 5 over 5 in de kroegquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:28 schreef crossover het volgende:
Mijn status: Druk met werk, weinig tijd voor vriendin, bijna geen tijd meer voor m'n bands. Wordt een zware vakantie dus.
Pretty much the opposite of your situationquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:28 schreef crossover het volgende:
quote:
Je mag m'n werk hebben, maar mijn salaris nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Stuur mij naar je bands, je vriendin naar mij, dat scheelt al weer de helft![]()
Mooiquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Vandaag: Tentamen van 2 tot vijf, daarna vakantie en dus om exact 5 over 5 in de kroeg[afbeelding]
Dan 3 weken fulltime werken
Dan naar Sölden![]()
Dan naar Lowlands[afbeelding]
Nog steeds? Bummerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Pretty much the opposite of your situation
*jat smileyquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Vandaag: Tentamen van 2 tot vijf, daarna vakantie en dus om exact 5 over 5 in de kroeg[afbeelding]
Dan 3 weken fulltime werken
Dan naar Sölden![]()
Dan naar Lowlands[afbeelding]
Geen tijd voor vriendin dus
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Je mag m'n werk hebben, maar mijn salaris niet
Jammerquote:
Alsin: rustig op werk, veel vrije tijd, ik speel alleen niet in een band.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Je mag m'n werk hebben, maar mijn salaris niet
[..]
Mooi
[..]
Nog steeds? Bummer
Als Papier je werk mag hebben, mag ik dan je vriendin hebben? Heb je zelf alle tijd voor je bandsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Jammer
Ik moet dalijk weer, van 14 tot 22, met de heftruck rondcrossen![]()
Typische maaltijd-mosterd post, M.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Als Papier je werk mag hebben, mag ik dan je vriendin hebben? Heb je zelf alle tijd voor je bands
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:47 schreef Fetai het volgende:
Net voor mijn theorie-examen geslaagd, door mijn gelukskoffie![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:47 schreef Fetai het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:47 schreef Fetai het volgende:
Neeeeeeeeeee die mag niemand hebbenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Als Papier je werk mag hebben, mag ik dan je vriendin hebben? Heb je zelf alle tijd voor je bands
feliquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:47 schreef Fetai het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:48 schreef Aarti het volgende:
haai
Er zijn er 4 in Essenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:54 schreef Toitle het volgende:
Starbucks in Essen? Dat wist ik niet eens, thanx. Daar ga ik snel bij kijken, zit daar ook zon' boekwinkel bij net als in Engeland?
quote:
Koffie met boeken geeft altijd zo'n knoeiboelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:54 schreef Toitle het volgende:
Starbucks in Essen? Dat wist ik niet eens, thanx. Daar ga ik snel bij kijken, zit daar ook zon' boekwinkel bij net als in Engeland?
Kut nu wil ik weer duikenquote:
Ligt waarschijnlijk aan jou oog hand coördinatiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Koffie met boeken geeft altijd zo'n knoeiboel![]()
JJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
heyyy eer-ik.....ja weet ik, was eigenlijk de bedoeling om pas na mijn vakantie weer op fok te komen...maar ja..quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ
LEKKER DING....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
[/spoiler]
LEKKER DING....![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
hey Toitle....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:08 schreef Toitle het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk aan jou oog hand coördinatie![]()
In Engeland zit er dan een boekwinkel bij, kan je gelijk in zo'n relax stoel ploffen met je mok en uurtje of wat blijven hangen.
Vond ik wel relaxed.
quote:
de helft van mijn avatar is nog hetzelfde johquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heyyy eer-ik.....ja weet ik, was eigenlijk de bedoeling om pas na mijn vakantie weer op fok te komen...maar ja..![]()
ik had je bijna niet herkend door je avatar...![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
over een week zit ik al 4 uur in het vliegtuig.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
de helft van mijn avatar is nog hetzelfde joh
Wanneer ga je weg dan?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]...
nog belangrijke dingen gebeurd...?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat doe je nu allemaal dan, dat je vrijwel niet meer op fok komt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
over een week zit ik al 4 uur in het vliegtuig.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat doe je nu allemaal dan, dat je vrijwel niet meer op fok komt?
crossie.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:18 schreef crossover het volgende:
Morgen theorie en praktijk examen voor mijn heftruckcertificaat
Snel maar eens dat boekje doorbladeren
Ik denk dat ik het wel weetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...laat ik het zo zeggen dat ik me niet verveel....
...alhoewel het soms best moelijk en verleidelijk was om ff te posten,zoals vandaag dus...
![]()
Kan ook wel een grove schatting doenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel weet...
Hier niet veel bijzonders gebeurd
oww..weet jij iets wat ik niet weet...????quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel weet...
Hier niet veel bijzonders gebeurd
Jij weet het zelf lieverd.. Je was er zelf bijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oww..weet jij iets wat ik niet weet...????![]()
![]()
![]()
![]()
huh...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij weet het zelf lieverd.. Je was er zelf bij
Alles is goed verderquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
crossie.....![]()
![]()
...ik las dat je het erg druk had.....what's up....???
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
huh.....nou raak ik echt in de war.....
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou niet flauw doen,ik heb al koppijn........heb je het over...jeweets....
????
Hoe kan je het KSC nou kwijt raken? We zijn 24/7 aktief.quote:
lang niet gezegd: de ksc trein dendert voortquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe kan je het KSC nou kwijt raken? We zijn 24/7 aktief.![]()
Niet. Steeds als ik eraan dachtr en zocht stond hij niet in active topics..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe kan je het KSC nou kwijt raken? We zijn 24/7 aktief.![]()
Kinjijntje.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet. Steeds als ik eraan dachtr en zocht stond hij niet in active topics..
Dan kijk je verkeerd. "Nieuwe Topics" daar zijn we steevast te vindenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet. Steeds als ik eraan dachtr en zocht stond hij niet in active topics..
quote:
Haha, thanx, geeft niet was even koffie aan t zettenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey Toitle.......ken je nog niet maar bij deze een late welkom....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je oestrogeen ingenomen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:34 schreef Pheno het volgende:
Ik heb koopzin
Doequote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:34 schreef Pheno het volgende:
Ik heb koopzin
Nee, een boterham met aardbeienjamquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:36 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Heb je oestrogeen ingenomen?![]()
Waarom wil je dat weeskind?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Doeons
deze maar:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Omschrijving/?id=84bfc59a-e24f-4837-9e6f-0b025a35ce75&objecttype=DetailKoopObject
OMGF.....je bent ook van 1972.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:35 schreef Toitle het volgende:
[..]
Haha, thanx, geeft niet was even koffie aan t zetten. Dan let ik niet op de tijd.
Er zijn ergere dingen om te missenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
heb ik gewoon zomaar 10 topics gemist...![]()
hoi, neuckenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMGF.....je bent ook van 1972.....![]()
Toitlequote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:35 schreef Toitle het volgende:
[..]
Haha, thanx, geeft niet was even koffie aan t zetten. Dan let ik niet op de tijd.
Frutseldingetjefriemelgeluidjequote:
huh.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kooppijn?![]()
Ja ik ook, in me portomonnee nu
s goed bouwjaar haha.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
PapierooSnipperaaaarreegekkoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Frutseldingetjefriemelgeluidje![]()
![]()
Kijk s op de klok
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toitle![]()
![]()
![]()
(waarom zie ik steeds Turtle![]()
)
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMGF? Oh Me God Fuckin' En monogaam?quote:
Ow wacht... ik snap um...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
OMGF? Oh Me God Fuckin' En monogaam?
En ik dan?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
En ik dan?![]()
weet jijzelf niet of je monogaam bent?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
En ik dan?![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow wacht... ik snap um...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:44 schreef Toitle het volgende:
[..]
weet jijzelf niet of je monogaam bent?![]()
jawel weet ie wel...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:44 schreef Toitle het volgende:
[..]
weet jijzelf niet of je monogaam bent?![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]zoals jij altijd zegt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tsijn jou worden schat...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Jawel..ik wel... maar zij 'fucked god'.. en beweert monogaam te zijn...
Hmm..dan ben ik god.. of ...
je bent mod, dat is niet gelijk aan god.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Jawel..ik wel... maar zij 'fucked god'.. en beweert monogaam te zijn...
Hmm..dan ben ik god.. of ...
dat hoop jijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jawel weet ie wel.....en is ie ook...
![]()
Ja. BIj de lunsquote:
Das echt weinig haha, k heb mn mok al 2 keer gevuld.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vandaag idd nog maar één koppie gehad
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
je bent mod, dat is niet gelijk aan god.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zoals jij altijd zegt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben n et een uur wakker en bezig met mijn 4e...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:47 schreef Toitle het volgende:
[..]
Das echt weinig haha, k heb mn mok al 2 keer gevuld.
beter geregeld dan hier..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:47 schreef Toitle het volgende:
[..]
Das echt weinig haha, k heb mn mok al 2 keer gevuld.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieg je dan tegen me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
cmg....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:51 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie morgen![]()
Goeie morgen sex godenals je dat op vrijdag de 13 ook nog bent
![]()
* luisterd disciples of babylon - Dragonforce *
http://www.youtube.com/watch?v=mRQumOseU5c
aap me dit maar nahihi
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...hier zal ik maar niks op zeggen...
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:52 schreef Frutsel het volgende:
Cablegun![]()
![]()
Ik probeer ff nix na, ik moet nog werken
Kamasutra![]()
![]()
![]()
Ben ook lekker thuis, heb avonddienst.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
beter geregeld dan hier..
tis nie zo goed voor mijn keelpijn denk ik...
ik drink maar veel water..
heb je die nodig dan....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik wil ook een kamasutra boekje!!!!!
Soms moet je inspiratie op doen ,he!
![]()
* mijn maag is nog van streek door een nacht te werken ipv overdagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hier heet het dus TVK...(Tijd Voor Koffie).....![]()
![]()
Fruts is een gevoelig mensje.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:53 schreef Toitle het volgende:
[..]
Ben ook lekker thuis, heb avonddienst.
Water is ook ook goed natuurlijk, maakt toch niet uit voor je keel?
cornflakes smaken met wrme chocomel...dus wrom niet met koffie...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* mijn maag is nog van streek door een nacht te werken ipv overdag* doe mij maar ff niks of cornflakes
![]()
zal cornflakes met koffie smaken?
dat zei je toch....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Waarom zou ik die niet nodig hebben ?![]()
Ben jij daar überhaupt al groot genoeg voor?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Waarom zou ik die niet nodig hebben ?![]()
Toch niet te gevoelig voor een goede koffie?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Fruts is een gevoelig mensje.....![]()
hoor wie het vraagt....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben jij daar überhaupt al groot genoeg voor?
nee dat weer niet....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:55 schreef Toitle het volgende:
[..]
Toch niet te gevoelig voor een goede koffie?![]()
omdat het idee van warme chocomel me nu heel erg aaanstaanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cornflakes smaken met wrme chocomel...dus wrom niet met koffie...?
De koffie nog wel de cornflakes niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* mijn maag is nog van streek door een nacht te werken ipv overdag* doe mij maar ff niks of cornflakes
![]()
zal cornflakes met koffie smaken?
Whehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
is echt super lekker....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
omdat het idee van warme chocomel me nu heel erg aaanstaan![]()
die wil ik nog proberen( koffie klinkt ranzig met cornflakes opeens
)
koffie...koffie en nog meer koffie....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:01 schreef Toitle het volgende:
Ik doe s ochtends altijd koffie, cornflakes, koffie. Is the best way.
Ik heb het niet eens, al drie jaar nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vakantie iszoooo overrated , heb het alleen maaar
![]()
Optimistquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:02 schreef MPG het volgende:
Bijna vakantie, nog 4 uurtjes
Na het weekend 3 weken fulltime werken![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens, al drie jaar niet
Wat doe je nu dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:02 schreef MPG het volgende:
Bijna vakantie, nog 4 uurtjes
Na het weekend 3 weken fulltime werken![]()
zonder kscquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
over een week zit ik al 5 uur in het vliegtuig...![]()
![]()
![]()
![]()
huh...wrom niet...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens, al drie jaar niet
Studeren. Vanmiddag mn laatste tentamen voor dit jaar.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG studeert elektrotechniek aan de TU/e....![]()
succes, thermos koffie mee wil do the bussiness toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Studeren. Vanmiddag mn laatste tentamen voor dit jaar.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:06 schreef Toitle het volgende:
[..]
succes, thermos koffie mee wil do the bussiness toch?
ik luns niet....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:09 schreef eer-ik het volgende:
tering, wat gaan jullie hard dan tijdens lunchtijd
ik moet mn lunch nog pakkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:09 schreef eer-ik het volgende:
Ik ook niet moet om 3pm beginnen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:09 schreef eer-ik het volgende:
s toch pauze neem je toch lekker niet op.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
de hele dag gebeurt hier niks, ga ik lunchen, bellen er steeds mensen
Vrij irritant is dat...
Nou, dan ga je mensen opbellen in hun lunch.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
Vrij irritant is dat...
wat dioe je dan voor werk...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:16 schreef Toitle het volgende:
[..]
Au, gelukkig moet ik het weekend ook werken....
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep idd...maar wel richting Paradijs....![]()
![]()
je kan ook voor je lunch je haak op de foon leggen en tijdens de lunch die er af halen ipv andersom zoals je nu doetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:15 schreef eer-ik het volgende:
Vrij irritant is dat...
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je kan ook voor je lunch je haak op de foon leggen en tijdens de lunch die er af halen ipv andersom zoals je nu doet
in de beveiling, centralist alarmcentrale hier in Geldrop.quote:
Je had het over volgende week hequote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...daar ben ik al...
...dus kan er moeilijk heen he..
![]()
![]()
![]()
Ik las Toiletquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:16 schreef Toitle het volgende:
[..]
s toch pauze neem je toch lekker niet op.
spreek je uit ervaring.....???quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je kan ook voor je lunch je haak op de foon leggen en tijdens de lunch die er af halen ipv andersom zoals je nu doet
Jij hebt zeker geen werk waar je veel de telefoon opneemtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nu ff geen werk...(alhoewel "ff" al 6 maanden duurt...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:20 schreef Toitle het volgende:
[..]
in de beveiling, centralist alarmcentrale hier in Geldrop.Erg leuk. En jij?
Keep them comingquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eer-ik is denk ik ambtenaar... als die knipoogt, doet ie één oog open
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je had het over volgende week he![]()
Goed om te weten dat je d'r dan ook bent![]()
He, mak aan he...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:21 schreef Toitle het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen werk waar je veel de telefoon opneemt![]()
Damn 6 maanden s al lang hoor, al ergens mee bezig nu?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nu ff geen werk...(alhoewel "ff" al 6 maanden duurt......hoop binnenkort iets te vinden....
![]()
Ik leg de telefoon er vaak heel subtiel net naast dat niemand het ziet en de telefoon toch niet overgaat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:21 schreef Toitle het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen werk waar je veel de telefoon opneemt![]()
Klonenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heet je nou toitle, toilet of turtle en je kloon is toiltet?
of hoe zit het?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
..jij kwam toch naar Nijmegen.....
![]()
quote:
heeft nu weinig nut...vakantie tijd neem niemand iemand aan en ik ga volgende week op vakantie...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:25 schreef Toitle het volgende:
[..]
Damn 6 maanden s al lang hoor, al ergens mee bezig nu?
die herken ik dan weer welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik leg de telefoon er vaak heel subtiel net naast dat niemand het ziet en de telefoon toch niet overgaat.
Soms vergeet ik m zelf wel s goed te leggen![]()
Het zit zoals het er staat, schrijf foutje daar gelaten, gebeurd jou gelukkig nooit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heet je nou toitle, toilet of turtle en je kloon is toiltet?
of hoe zit het?
Precies. en danquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zit toch in de kast....???![]()
hey Jo0lz.....![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die herken ik dan weer wel![]()
zwarte schoensmeer aan de binnenkant van de hoorn doet het ook altijd goed![]()
Spellingscheck in FF FTW! ^^.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:28 schreef Toitle het volgende:
[..]
Het zit zoals het er staat, schrijf foutje daar gelaten, gebeurd jou gelukkig nooit.![]()
te vaakquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:28 schreef Toitle het volgende:
[..]
Het zit zoals het er staat, schrijf foutje daar gelaten, gebeurd jou gelukkig nooit.![]()
Theyre is only one cablgunmaster , and now you will See the DARK Side of me!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:30 schreef Toitle het volgende:
[..]
There is only one toitleGeen klonen nodig.
Eerst fijn op vakantie, doe je goed. Nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heeft nu weinig nut...vakantie tijd neem niemand iemand aan en ik ga volgende week op vakantie.....maar als ik terug ben ga ik maar weer achter de uitzendbureau aan, want zij doen wel erg weinig....
![]()
doedoei Fruts.....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:31 schreef Frutsel het volgende:
ik ben d'r trouwens van tussen... tot later Peeps, en anders vast fijn weekend![]()
![]()
precies...!!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:32 schreef Toitle het volgende:
[..]
Eerst fijn op vakantie, doe je goed. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
awww....lie-ief......quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Theyre is only one cablgunmaster , and now you will See the DARK Side of me!!!
[afbeelding]
That's the spirit, daarna gewoon weer vol goede moed aan de bak(kie koffie).quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
precies...!!!!!..en mijn vakantie wordt mega geweldig...!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel een levensgevaarlijke gieter natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Theyre is only one cablgunmaster , and now you will See the DARK Side of me!!!
[afbeelding]
welke gieter? das mijn Wapen des verderf!!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:36 schreef Toitle het volgende:
[..]
Wel een levensgevaarlijke gieter natuurlijk.
ik nind die schep veel enger....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:36 schreef Toitle het volgende:
[..]
Wel een levensgevaarlijke gieter natuurlijk.
That's it ik haal gelijk de gieter uit de zandbak hier voor er ongelukken gebeuren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
welke gieter? das mijn Wapen des verderf!!!!
mag ik van jou van uit de categorie hyper Wakker? , mag ik van jou daarna Druk? , en mag ik ook verliefd?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hyper wat.....???
-druk:
-verliefd:
-wakker
![]()
![]()
ppppffffff....we mogen ook niks he....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef Toitle het volgende:
[..]
That's it ik haal gelijk de gieter uit de zandbak hier voor er ongelukken gebeuren.
Multiple choice?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hyper wat.....???
-druk:
-verliefd:
-wakker
![]()
![]()
Mijn Gieterquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef Toitle het volgende:
[..]
That's it ik haal gelijk de gieter uit de zandbak hier voor er ongelukken gebeuren.
CGM!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mag ik van jou van uit de categorie hyper Wakker? , mag ik van jou daarna Druk? , en mag ik ook verliefd?
ja wat zou de 4e zijn ? SuikerKoffie![]()
Kan moeilijk vrij krijgenquote:
hij is geslepenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik nind die schep veel enger....![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mag ik van jou van uit de categorie hyper Wakker? , mag ik van jou daarna Druk? , en mag ik ook verliefd?
ja wat zou de 4e zijn ? SuikerKoffie![]()
Jij vond de schep enger, die mag je ook houden, toch een goede deal?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ppppffffff....we mogen ook niks he....![]()
Ja, Kuukske die vond het ZOOOOO nodig. Dat IK CGM leestekens gebruikte, dat ik eigenlijk wel iets zou moeten krijgen van haar in return voor deze daad.quote:
mja..maar zonder gieter is de lol ervan af....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef Toitle het volgende:
[..]
Jij vond de schep enger, die mag je ook houden, toch een goede deal?
ik wil wel...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja, Kuukske die vond het ZOOOOO nodig. Dat IK CGM leestekens gebruikte, dat ik eigenlijk wel iets zou moeten krijgen van haar in return voor deze daad.* reep chocolade ? *
Ik vind dat ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja, Kuukske die vond het ZOOOOO nodig. Dat IK CGM leestekens gebruikte, dat ik eigenlijk wel iets zou moeten krijgen van haar in return voor deze daad.* reep chocolade ? *
Whehehe.quote:
wel eerlijk oversteken he jongens....?????quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* Eerst de zeef dan pas de Gieter!!!*
eeuhm.... ik ben onwetend in leestekens. Sinds 2 weken geleden dacht ik : " Leestekens zonder kun je het ook lezen?"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind dat ook.
Soms zjin je teksten echt slecht leesbaar namelijk...
Ja mam.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wel eerlijk oversteken he jongens....?????![]()
![]()
*Chocola geeft.quote:
kijk jij pron tijdens het werk?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:47 schreef Pheno het volgende:
Pr0n btw
Nee, als ik 2 wapens heb ben ik nog machtiger !!! Dan zal de wereld van mij zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wel eerlijk oversteken he jongens....?????![]()
![]()
Waarom niet?quote:
Dit had je beter na de ruiling kunnen reageren, nu doe ik het natuurlijk nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee, als ik 2 wapens heb ben ik nog machtiger !!! Dan zal de wereld van mij zijn![]()
![]()
I have actually a book called " How To Rule the World."
Maar, ik geloof het boek niet want de maker is geen wereldheerser.![]()
excuus, dan niet zo bedoeld, 2 is zeker genoeg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...heb al 2 kids, vind ik wel genoeg....
![]()
jij ook kids....???quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:51 schreef Toitle het volgende:
[..]
excuus, dan niet zo bedoeld, 2 is zeker genoeg.
ik zie niets door een webfilterquote:
eentje, 1 keer in de 2 weken helaas, hij is bijna 2, m'n super Grizzly.quote:
oooohh voor zulk liefde vol gebruik van de gieter kan ik het natuurlijk niet weigeren.quote:
ja dat "helaas" ken ik....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:56 schreef Toitle het volgende:
[..]
eentje, 1 keer in de 2 weken helaas, hij is bijna 2, m'n super Grizzly.
je doet het met een beerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:56 schreef Toitle het volgende:
[..]
eentje, 1 keer in de 2 weken helaas, hij is bijna 2, m'n super Grizzly.
http://babelfish.altavista.com/quote:
hé stomme pinguin, t gaat over mn zoontje. Als je niet weet danquote:
Gaan ze wel mee op vakantie?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat "helaas" ken ik......mijn kids zijn om de week bij mij...
![]()
ik zie nog steeds niets, alleen een dwarsbalkje...snifquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
http://babelfish.altavista.com/
dan ff deze link in toevoegen van de pagina en je webfilter is weg* proxies *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |