abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juli 2007 @ 08:32:53 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51419811

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 13 juli 2007 @ 08:39:54 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51419904
quote:
Fontein: "Kesler kortzichtig over vrijgave spelers Jong Oranje

door Yoeri van den Busken

AMSTERDAM - Er moet nog wel wat gebeuren voordat Jong Oranje met de sterkst mogelijke voetbalploeg aan de Olympische Spelen in China deelneemt. Bij monde van algemeen directeur Maarten Fontein liet Ajax weten de internationals niet af te zullen staan indien de KNVB doof blijft voor de protesten van de clubs. Fontein mobiliseert momenteel de topclubs om een discussie op gang te brengen. "Ik hoop dat de KNVB daar open voor staat en nu het initiatief neemt. Anders ontstaat er een groot probleem."

Fontein stoorde zich aan de opmerking van Henk Kesler na het door Oranje gewonnen EK. De Spelen vinden in augustus plaats. Dan zijn de voetbalclubs al volop actief. "Dat is dan jammer voor een club als Ajax", stelde Kesler. "Erg kortzichtig", vindt Fontein. "Daar moet veel zorgvuldiger over gesproken worden. Kesler gaat makkelijk voorbij aan de voorronde van de Champions League. En het resultaat van die wedstrijden is belangrijker voor het Nederlands voetbal dan de Olympische Spelen. Ajax en AZ zouden eventueel in die positie terecht kunnen komen en gezamenlijk leveren deze clubs misschien wel dertien of veertien spelers aan Jong Oranje."

Fontein ventileerde zijn kritiek uitgerekend op de dag dat Mark van Bommel aangaf dat Peking voor hem een kansloze missie zal zijn. "Bayern München zal mij niet laten gaan en daar heb ik begrip voor", aldus de Limburger, die Jong Oranje had willen dienen omdat hij weigert onder Marco van Basten voor het grote Oranje uit te komen. Bondscoach Foppe de Haan mag drie dispensatiespelers meenemen.

Gisteren vond Fontein bij AZ in Toon Gerbrands al een bondgenoot. "AZ voelde zich ook aangesproken. Het kan gewoon niet zo zijn dat alles moet wijken. Het belang van de club weegt voor ons zwaarder dan het olympische belang. In het ergste geval staan wij onze spelers niet af, maar ik hou niet van dreigementen en doe het liever op een andere manier. Daarom heb ik besloten zelf de topclubs te benaderen. We wachten nu op de KNVB", aldus Fontein.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 13 juli 2007 @ 08:40:33 #3
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51419918
quote:
Het AD schrijft overigens dat Ajax heeft bedongen dat het nog meedeelt bij een doorverkoop van Babel in de toekomst.
17miljoen+ dus .
-
  vrijdag 13 juli 2007 @ 08:43:36 #4
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51419953
quote:
Ajax incasseert, maar levert ook veel in

Met de verkoop van Ryan Babel, Kenneth Perez en Tom de Mul Ajax strijkt Ajax binnen vier dagen zo'n 24 miljoen euro op. Maar de club levert ook 21 doelpunten en zestien assists in.

'Hoe oud ben je,'' vroeg Lilian Thuram op 23 november 2004 tijdens de wedstrijd Juventus-Ajax aan Ryan Babel. ''Zeventien,'' antwoordde Babel naar eer en geweten. ''Dan heb ik veel respect voor je,'' zei de Franse wereldkampioen die nu bij Barcelona speelt. ''Ga zo door. Dan zul je een groot speler worden.''

Nog geen drie jaar na zijn Europese debuut heeft Babel het pad ingeslagen dat Thuram al had voorspeld. Het talent kreeg van Henk ten Cate de ruimte hij verdiende en al na één seizoen onder deze trainer wordt Babel voor veel geld weggekocht. Met de verkoop van Perez en De Mul erbij opgeteld, strijkt Ajax in vier dagen zo'n 24 miljoen euro op: goed om dit seizoen alvast te worden gekroond tot kampioen van de transferopbrengsten.

Maar waar financieel directeur Jeroen Slop opgewekt naar de cijfers kijkt en weet dat Ajax volgend seizoen niet opnieuw verlies zal lijden, zal Ten Cate zich toch achter de oren krabben. ''We zullen de doelstelling moeten bijstellen,'' grapte hij voor de camera van de NOS.

Met het vertrek van de drie aanvallers is Ajax gedeeltelijk onthoofd. Hoewel Perez een wisselspeler was en ook De Mul geregeld op de bank zat, keren de makers van in totaal 21 competitietreffers (Perez: 12, Babel: 5, De Mul: 4) en 16 assists (De Mul: 8, Babel: 5, Perez: 3) Ajax de rug toe. Bovendien kan ook Wesley Sneijder (18 competitiegoals, 9 assists) nog vertrekken voordat het seizoen begint.

Met een bom duiten op zak gaat Ajax op zoek naar drie vervangers. Waar Ajax in het verleden met bijvoorbeeld Wesley Sonck, Markus Rosenberg en Tom Soetaers te vaak een kat in de zak kocht, is het transferbeleid onder Van Geel en Ten Cate behoorlijk verbeterd. Met Jaap Stam, Edgar Davids, en Gabri als blikvangers krijgt Ajax op transfergebied niet langer de sceptici en de lachers op de hand.

Net zoals met Stam, Davids en Gabri zal Ajax het bij de drie aanvallers hoofdzakelijk zoeken in spelers die niet meer aan het begin van hun loopbaan staan. ''Het moeten spelers zijn die er meteen staan,'' aldus Van Geel. Want de technisch directeur van Ajax weet ook wel dat Ten Cate een grapje maakte toen hij zei dat Ajax de doelstellingen vanwege al die vertrekkende spelers maar moest aanpassen.

Op één vlak heeft Ajax volgens de een rooskleurige interpretatie van de statistieken zelfs al winst geboekt, zegt Van Geel met een glimlach. ''Als je stelt dat Ajax met de transfer van De Mul vier doelpunten en acht assists inlevert, zou je kunnen zeggen we met de komst van Kennedy Bakircioglü op rechts vijftien goals en negen assists hebben aangetrokken,'' zegt Van Geel. ''Dan zijn we er dus op vooruit gegaan. Maar zo moet je niet tellen, toen Kennedy die cijfers liet noteren, speelde hij bij Twente. Al zeggen die statistieken ook niet niks.''

Voortbordurend op het rendement van de recente aankopen is Van Geel ervan overtuigd dat bij Ajax de vertrokken spelers goed kan opvangen. ''Let maar op,'' zei Van Geel. Of hij daarmee zichzelf en de fans moed insprak óf dat hij en Ten Cate de ingezette lijn inderdaad een vervolg kunnen geven, zal het komende seizoen uitwijzen.
Martin .
-
  vrijdag 13 juli 2007 @ 08:44:22 #5
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51419967
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 08:43 schreef venomsnake het volgende:
tvp

Suarez, doe eens liev
Kom op zeg, zelfs jij moet kunnen begrijpen dat dit een prachtige kans is voor zo'n speler.
En voor jullie om weer eens flink te cashen.
-
pi_51419969
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 08:34 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hoi!

Laatste reactie op Dr. Daggla in het vorige topic van mij:

AFC Ajax topic #695 Het gaat je goed Babel!
pi_51419974
Hoe wordt deze leegloop kwalitatief gecompenseerd?
Welke aankopen kunnen we verwachten?
Sportieve inbreng
pi_51420004
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 08:44 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Kom op zeg, zelfs jij moet kunnen begrijpen dat dit een prachtige kans is voor zo'n speler.
En voor jullie om weer eens flink te cashen.

Wat een onzin, enig idee hoe geliefd hij in Groningen is.
Ik heb liever dat hij blijft dan dat hij naat fucking ajax gaat, hoeveel geld er ook mag komen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51420005
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 08:44 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Hoe wordt deze leegloop kwalitatief gecompenseerd?
Welke aankopen kunnen we verwachten?
Nilsson of Suarez..

Dan heb ik eigenlijk liever niemand.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 08:47:48 #10
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51420015
quote:
,,En nu Ryan weg is, wordt de kans dat Ajax mij laat gaan weer kleiner,’’ weet Sneijder. ,,Zo reëel moet je zijn en ik vind het ook geen straf om nog een jaar Ajax mee te maken. Maar liefst maak ik toch nog snel de stap. Wel heb ik inmiddels voor mezelf een nieuwe deadline gesteld. Als ik met Ajax op 14 augustus meespeel in het eerste duel in de Champions League-voorronde, dan blijf ik zeker nog een jaar hier. Want ik wil deze zomer alleen weg voor een andere club die mij in de Champions League kan opstellen. De categorie Bolton Wanderers vind ik niet interessant. Die 14de augustus wordt dus een soort deadline.’’ ,,De voetballerij is gek,’’ vervolgt Sneijder wanneer hij nadenkt over de 50 miljoen euro die Liverpool in een week tijd voor twee spelers, Babel en de Spanjaard Torres, heeft neergelegd. Wat zijn eigen marktwaarde is, durft hij niet meer te zeggen. ,,Maar die ligt in elk geval hoger dan het bedrag dat Valencia (12 miljoen, red.) voor mij over had.’’
Welke clubs vindt Wesley Sneijder wél interessant? CL-deelnemers uit Engeland, Spanje en Italië? Dus dat zijn Chelsea, Manchester United, Liverpool, Arsenal, Barcelona, Sevilla, Valencia, AC Milan, Internazionale, AS Roma, Lazio, eventueel verder nog Bayern München en Olympique Lyon? Maar welke clubs zijn geïnteresseerd in Sneijder en kunnen hem betalen? Blijven er niet zo heel veel over, denk dus dat de kans redelijk groot is dat we nog een jaar van Sneijder kunnen genieten! Als dat het geval is, meteen zijn loon verhogen en zijn contract met een jaar verlengen, dan hoeft hij van Ajax-zijde ook volgende zomer niet per se weg!
pi_51420058
Ik denk niet dat Wes zijn contract nog gaat verlengen Montana. Maar het valt altijd te proberen. Misschien met een gelimiteerde transfersom?
pi_51420066
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 08:47 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nilsson of Suarez..

Dan heb ik eigenlijk liever niemand.
Wie zou jij dan graag zien als opvolger van Babel?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 08:54:41 #13
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51420108
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 08:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk niet dat Wes zijn contract nog gaat verlengen Montana. Maar het valt altijd te proberen. Misschien met een gelimiteerde transfersom?
Ja, ach. Als hij tóch nog een jaar aan Ajax vastzit en hij kan netto een half miljoen meer gaan verdienen door zijn contract met één seizoen te verlengen, dat lijkt het mij een overweging waard.
pi_51420169
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 08:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Wie zou jij dan graag zien als opvolger van Babel?
Geen idee, maar ik zie liever Mitea op de flanken dan Nilsson of Suarez. Suarez is een 4-4-2 speler en Nilsson in feite hetzelfde als Mitea.

Persoonlijk hoop ik dat Suarez een lullige afleidings maneuvre was en dat er vandaag ineens een topper gepresenteerd wordt
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:00:14 #15
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51420189
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 08:58 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Nilsson in feite hetzelfde als Mitea.
.
-
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:01:26 #16
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_51420208
Suarez komt toch niet.
A.F.C. Ajax
pi_51420243
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 08:58 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik zie liever Mitea op de flanken dan Nilsson of Suarez. Suarez is een 4-4-2 speler en Nilsson in feite hetzelfde als Mitea.

Persoonlijk hoop ik dat Suarez een lullige afleidings maneuvre was en dat er vandaag ineens een topper gepresenteerd wordt
Nilsson is een totaal andere speler dan Mitea. Ik vind hem minstens 5 klassen beter dan Mitea.

Wat Suarez betreft ben ik het wel met je eens. Dat lijkt me niet echt een Ajax-linksbuiten.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:03:54 #18
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51420258
Op zich zou ik Afonso Alves wel graag zien bij Ajax, als compagnon van KJH. Denk dat we dan echt een extreem trefzeker elftal kunnen krijgen, met Wesley Sneijder als aangever. Maar goed, eerst zal Heerenveen de vraagprijs moeten zakken, want hij is echt niet meer waard dan Klaas Jan Huntelaar destijds. Daarbij moeten clubs als Heerenveen en FC Groningen het ook weer niet te hard spelen richting hun spelers, want vroeg of laat willen ze toch een stapje hogerop en Ajax kan daar slim op inspelen, door de zaakwaarnemers van zo'n speler helemaal gek te maken.
pi_51420261
Kunnen jullie Alves niet halen, ben je verzekerd van 30 goals..

Zeg Montana, wat vind jij van Suarez?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51420284
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nilsson is een totaal andere speler dan Mitea. Ik vind hem minstens 5 klassen beter dan Mitea.

Wat Suarez betreft ben ik het wel met je eens. Dat lijkt me niet echt een Ajax-linksbuiten.
Is Nilsson dan de flankenspeler die wij nodig hebben? Kan hij per wedstrijd een zooi goede voorzetten geven?

En als we dan toch 4-4-2 gaan spelen heb ik liever iemand anders.
pi_51420310
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:04 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Is Nilsson dan de flankenspeler die wij nodig hebben? Kan hij per wedstrijd een zooi goede voorzetten geven?

Nilsson is wel een speler die erg veel assists geeft, ja. Vraag maar eens aan Alves
  Redactie Games vrijdag 13 juli 2007 @ 09:06:16 #22
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_51420317
Waarom heeft iedereen het toch over een leegloop? De mul & Perez waren al bekend dat die weg gingen en nu is alleen Babel weg. Babel was een leuke voetballer maar met mensen zoals Stam, Davids, Gabri, Sneijder & Huntelaar in je elftal kun je toch nog niet spreken over een leegloop?
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_51420334
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:06 schreef Fathom het volgende:
Waarom heeft iedereen het toch over een leegloop? De mul & Perez waren al bekend dat die weg gingen en nu is alleen Babel weg. Babel was een leuke voetballer maar met mensen zoals Stam, Davids, Gabri, Sneijder & Huntelaar in je elftal kun je toch nog niet spreken over een leegloop?
Hoe kun je Lindenbergh en Krohn-Dehli nou vergeten?
  Redactie Games vrijdag 13 juli 2007 @ 09:07:01 #24
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_51420335
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:04 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Huntelaar zal blij zijn met iemand op de flanken die in een wedstrijd in ieder geval 10/15 voorzetten geeft.
  Redactie Games vrijdag 13 juli 2007 @ 09:07:25 #25
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_51420342
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

vrijdag 13 juli 2007 @ 09:08:41 #26
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51420365
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:03 schreef venomsnake het volgende:

Zeg Montana, wat vind jij van Suarez?
Luis Suárez is een klasbak, zou hem graag bij Ajax zien, maar niet tegen elke prijs. Mocht Ajax hem (of Afonso Alves) daadwerkelijk halen, dan moet men wel een 4-4-2-variant gaan spelen, want als Suárez wordt gebruikt als links- of rechtsbuiten, verkracht je zijn talent.

Hebben jullie toevallig geen interesse in Michael Krohn-Dehli, Nicolae Mitea en/of Olaf Lindenbergh?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:09:13 #27
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_51420374
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Die raken we nog niet kwijt aan het derde van FC Balophetdak....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_51420387
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Nilsson is wel een speler die erg veel assists geeft, ja. Vraag maar eens aan Alves
Niet dat ik veel gezien heb van Heerenveen maar voor mijn idee waren dat allemaal van die counteracties. Hard rennen met de bal en dan een rollertje naar Alves die hem binnentikt of zit ik nu helemaal mis en gaf hij prachtige boogballen vanaf de flank die Alves dan binnenkopte?
pi_51420441
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:09 schreef BoNi het volgende:

[..]

Die raken we nog niet kwijt aan het derde van FC Balophetdak....
Als AZ ze nou koopt kan Scheringa toch nog iedereen verbazen deze transferperiode, wat hij zo graag wilde
pi_51420457
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:06 schreef Fathom het volgende:
Je weet toch dat de media altijd alles opblaast.
  Redactie Games vrijdag 13 juli 2007 @ 09:17:33 #31
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_51420521
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:13 schreef DouweEgbert het volgende:

[..]

Je weet toch dat de media altijd alles opblaast.
Ja maar dat een deel van de supporters hier ook aan mee doet begrijp ik niet echt. Allemaal paniek voor helemaal niks. Van Geel koopt gewoon nog twee extra spitsen en de de selectie is compleet. Word een zwaar seizoen.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:18:10 #32
52871 Blight
Supersized.
pi_51420538
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Luis Suárez is een klasbak, zou hem graag bij Ajax zien, maar niet tegen elke prijs. Mocht Ajax hem (of Afonso Alves) daadwerkelijk halen, dan moet men wel een 4-4-2-variant gaan spelen, want als Suárez wordt gebruikt als links- of rechtsbuiten, verkracht je zijn talent.
Hier sluit ik me bij aan, en dat is tevens een onvervalste tvp.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_51420547
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kan me wel vinden in je post
Als je Suarez puur als links of rechts buiten gaat gebruiken wordt het niks. Die rol had hij ook af en toe op het WK onder 20. Al brak hij wel een paar keer gevaarlijk door, maar dat was meer vanwege goede loopacties zonder bal van hem. Maar met bal is die positie gewoon niet zijn ding.
Suarez moet je vrijheid geven, daarom speelt hij graag in Groningen. Hij krijgt van Jans veel vrijheid, heeft eigenlijk geen vaste positie. zwerft wat om Nevland heen. Dat is hij levensgevaarlijk en erg onberekenbaar.
God wat hoop ik dat ie nog één jaar blijft
quote:
Hebben jullie toevallig geen interesse in Michael Krohn-Dehli, Nicolae Mitea en/of Olaf Lindenbergh?
Nee, we hadden sowieso nog een spits nodig, Jans gaf aan een goede te willen die de concurentie kon aangaan met Suarez en Nevland.. Mocht Suarez naar Ajax gaan hebben we dus 2 goede spitsen nodig.
Aangezien de ambities van Groningen behoorlijk hoog liggen ben ik benieuwd wie dat worden.
Scouting is prima bij Groningen de laatste jaren, dus ik laat me graag verassen.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:21:21 #34
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51420622
Ik hoop dus echt neit dat suarez komt, zon vies mannetje is dat..... erger me altijd vreselijk aan die kerel....
pi_51420710
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:21 schreef Apfel. het volgende:
Ik hoop dus echt neit dat suarez komt, zon vies mannetje is dat..... erger me altijd vreselijk aan die kerel....
Zelfde als mij dus. Mocht hij komen, moet hem maar even duidelijk gemaakt worden dat die maniertjes in Amsterdam niet geaccepteerd worden. Dan mag hij komen, want voetballen kan dat jochie natuurlijk wel.
pi_51420871
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Zelfde als mij dus. Mocht hij komen, moet hem maar even duidelijk gemaakt worden dat die maniertjes in Amsterdam niet geaccepteerd worden. Dan mag hij komen, want voetballen kan dat jochie natuurlijk wel.
Meestal als hij valt wordt ie wel geraakt hoor, hij duikelt dan alleen wat overdreven. Maar dat is ook al een stuk minder geworden. Dat heeft hij nu eenmaal meegenomen uit Uruguay, daar wordt er niet zo moeilijk over gedaan, hoort erbij.
Maar hij heeft er al menig pingel mee uitgelokt. Dat is maar wat lekker als je Groningen supporter bent.
Ik denk dat jij ook niet zal klagen als hij in de laatste minuut een pingel versierd tegen feyenoord waardoor juliie de wedstrijd winnen.
pi_51420913
Ik vind dat we goede spelers moeten kopen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:34:47 #38
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_51420924
Winst op Feyenoord hoor je natuurlijk eerder dan in de laatste minuut af te dwingen.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:35:04 #39
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51420932
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:32 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Meestal als hij valt wordt ie wel geraakt hoor, hij duikelt dan alleen wat overdreven. Maar dat is ook al een stuk minder geworden. Dat heeft hij nu eenmaal meegenomen uit Uruguay, daar wordt er niet zo moeilijk over gedaan, hoort erbij.
Maar hij heeft er al menig pingel mee uitgelokt. Dat is maar wat lekker als je Groningen supporter bent.
Ik denk dat jij ook niet zal klagen als hij in de laatste minuut een pingel versierd tegen feyenoord waardoor juliie de wedstrijd winnen.
Persoonlijk heb ik er ook niet zo'n moeite mee, resultaat is het belangrijkste en alles is dus veroorloofd.
pi_51420939
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:32 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dit soort spelers krijgen juist ontzettend weinig pingels en vrije trappen mee, omdat ze de naam van duikelaar hebben. Kijk maar naar Robben. Bij hem moet eerst het licht uit z'n ogen getrapt worden voordat hij een pingel / vrije trap krijgt. Alle scheidsrechters in Europa kennen zijn reputatie.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:38:07 #41
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51421020
ajax had slim moeten dna met liverpool man, gewoon babel ruilen voor een speler + geld krijgen
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:39:56 #42
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51421064
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:38 schreef Apfel. het volgende:
ajax had slim moeten dna met liverpool man, gewoon babel ruilen voor een speler + geld krijgen
Welke speler dan? Vage bankzitter die veel teveel verdient? Of een topper?
pi_51421124
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dit soort spelers krijgen juist ontzettend weinig pingels en vrije trappen mee, omdat ze de naam van duikelaar hebben. Kijk maar naar Robben.
Robben is echt wel wat erger dan Suarez wat dat betreft.
Zoals ik al zei, het is een stuk minder dan toen hij kwam. Jans is daar echt wel mee bezig geweest.
Maar Suarez wordt ook gewoon vaak (te) hard aangepakt. Komt omdat ie zijn directe tegenstander vaak wel een keer verdenert in een wedstrijd door hem te poorten oid, hij lokt het zeg maar een beetje uit, DAN is vaak het moment dat hij overdreven gaat doen, dan gaat ie vrije ballen uitlokken en kaarten aansmeren.. Ja ik weet, niet netjes. Maar wel lekker.. Echt een rat.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:42:42 #44
52871 Blight
Supersized.
pi_51421125
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:34 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind dat we goede spelers moeten kopen.
Hé. Wat een goed idee. Daar heeft Martin vast nog niet aan gedacht.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_51421204
Oh, en heb ik al verteld dat Suarez ook draken van wedstrijden kan spelen..
Dan lijkt het soms net een amateur.
pi_51421217
Venomsnake, je houdt je wel bezig met Suarez, hè .
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:47:42 #47
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51421229
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:46 schreef venomsnake het volgende:
Oh, en heb ik al verteld dat Suarez ook draken van wedstrijden kan spelen..
Dan lijkt het soms net een amateur.
Ajax speelt af en toe ook draken van wedstrijden, lijken het ook net amateurs.

Trouwens, als Ajax toch besluit dat 4-3-3 het uitgangspunt is volgend seizoen, dan mogen ze Patrick Kluivert wel een prestatie-contract aanbieden!
pi_51421238
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:47 schreef hello_moto1992 het volgende:
Venomsnake, je houdt je wel bezig met Suarez, hè .
Ja duhh, Als Sneijder of Huntelaar mogelijk zou vertrekken bij Ajax zouden ze daar ook niet echt lekker van slapen, denk je wel?
pi_51421278
Ik ben altijd een voorstander geweest van de terugkeer van Kluivert. Prestratie-contract kun je hem inderdaad aanbieden. Het zou de cirkel toch mooi rond maken. In je eerste seizoen Ajax naar de winst in de CL schieten en het in je laatste seizoen nog een keer herhalen
pi_51421305
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben altijd een voorstander geweest van de terugkeer van Kluivert. Prestratie-contract kun je hem inderdaad aanbieden. Het zou de cirkel toch mooi rond maken. In je eerste seizoen Ajax naar de winst in de CL schieten en het in je laatste seizoen nog een keer herhalen
Als pinchhitter inderdaad prima, maar niet als reserve-spits.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:52:22 #51
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51421328
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Klinkt het beetje zoals de terugkeer van Frank Rijkaard, dus wie weet?

pi_51421501

Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:00:37 #53
52871 Blight
Supersized.
pi_51421528
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:59 schreef Longmen het volgende:
[afbeelding]
Hij kijkt een beetje alsof hij zich zojuist heeft verslikt in de PSV-koffie.
pi_51421548
Blij dat die Perez opgerot is. Wat mij betreft wordt hij tijdens Ajax-psv de hele wedstrijd uitgefloten / verrot gescholden.

Zeker als hij ook nog eens in de media na gaat trappen richting Ajax, wat ongetwijfeld nog gaat gebeuren.
pi_51421562
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Blij dat die Perez opgerot is. Wat mij betreft wordt hij tijdens Ajax-psv de hele wedstrijd uitgefloten / verrot gescholden.

Zeker als hij ook nog eens in de media na gaat trappen richting Ajax, wat ongetwijfeld nog gaat gebeuren.
Zo is hij wel idd.
  Redactie Games vrijdag 13 juli 2007 @ 10:03:58 #56
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_51421603
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Dan hoop ik in dat geval dat de hele waarheid van het incident eens naar buiten komt. Kijken of hij dan nog zo blij is met ze na trappen. Ik denk neit dat PErez gaat na trappen precies omdat hij daar bang voor is.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:21:16 #57
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_51422026
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:13 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ik schiet mezelf nog liever in de voet dan dat ik een hyves-account neem. Mijn foto zul je niet zien op Internet.
Hyves is vrij kansloos ja , het is de CU2 van 2007
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:21:21 #58
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_51422029
Perez kijkt maar ff...tievushond! Hele jaar steun je hem als ajax speler en dan naar p$v gaan om CL te spelen en kampioen te worden nou natrappen zal die zeker doen naar Ajax in een krant oid!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:22:50 #59
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_51422063
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:21 schreef super-mario het volgende:
Perez kijkt maar ff...tievushond! Hele jaar steun je hem als ajax speler en dan naar p$v gaan om CL te spelen en kampioen te worden nou natrappen zal die zeker doen naar Ajax in een krant oid!
Wat een gezeik zeg , die gozer is de 30 gepasseerd en wil gewoon nog spelen op het hoogste niveau , niet meer dan logisch.
Ik vraag het me alleen af of hij elke week in de basis staat in Eindhoven
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:23:32 #60
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51422084
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:13 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ik schiet mezelf nog liever in de voet dan dat ik een hyves-account neem. Mijn foto zul je niet zien op Internet.
Ook pas nadat je er onwijs gezeik mee hebt gehad toch?
-
pi_51422182
Suarez
pi_51422327
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ook pas nadat je er onwijs gezeik mee hebt gehad toch?
Wat dan?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:34:01 #63
52871 Blight
Supersized.
pi_51422356
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:22 schreef Enchanter het volgende:
Ik vraag het me alleen af of hij elke week in de basis staat in Eindhoven
Zo niet dan kan het nog gezellig worden met de absolute tegenpool van een peoplesmanager: Ronald Koeman.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:34:38 #64
148059 Pritt
Atheïst
pi_51422378
Ik snap het gezeik op Perez niet helemaal. Die jongen wordt als oudvuil behandelt door HtC en hij wil gewoon spelen en in Nederland blijven. Ik neem hem igg niks kwalijk, maar natuurlijk hoop ik wel dat hij daar faalt ipv dat hij de winnende tegen Ajax erin schiet.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:38:15 #65
53851 BoNi
pi_51422468
quote:
Miljoenenjackpot voor Babel na transfer

vrijdag 13 juli, door SV, Amsterdam, 10:07u, Daily Mirror

Ryan Babel is na zijn transfer van Ajax naar Liverpool in een klap ongeveer vijf miljoen euro rijker geworden. Hij krijgt een deel van de transfersom en tekengeld van Liverpool.

In zijn contract met Ajax had Babel een clausule opgenomen, waarin stond dat hij 50 procent van de transfersom boven de 12 miljoen euro ontvangt. In dit geval betekent dat dus de helft van (17 miljoen euro - 12 miljoen euro) is 2,5 miljoen euro.

Daarnaast ontvangt hij 2,75 miljoen euro tekengeld van Liverpool. Maar, mogelijk lijkt zijn transfersom wegens zogenaam 'add-ons' op naar 25 miljoen euro, dan verdient Babel nog meer. Deze add-ons zijn afhankelijk van sportieve prestaties van Babel bij Liverpool. De 25 miljoen euro is wel het maximale.

Babel gaat volgens de Daily Mirror in Liverpool 82.000 euro per week verdienen, dat is ongeveer 4,2 miljoen euro per jaar. Ter vergelijking, bij Ajax ontvangt Jaap Stam als een van de best betaalde spelers 1,5 miljoen euro per jaar.

Daarentegen meldt de Daily Mail dat het volgens hen om 55.000 euro per week gaat, ongeveer 2,9 miljoen euro per jaar.
Ajax verdient dus 14,5 miljoen Euro en Babel wordt er zelf niet bepaald slechter van.......!
Schitterend!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:40:35 #66
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51422519
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:38 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ajax verdient dus 14,5 miljoen Euro en Babel wordt er zelf niet bepaald slechter van.......!
Daar kan je wel wat bling-bling voor kopen, zeg!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:42:08 #67
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51422561
Waarom spreekt iedereen over een leegloop? 2 bankzitters en 1 aardige voetballer vertrekken. En we hebben nog een maand, dit ivm CL-inschrijvingen. Genoeg tijd dus. En Van Geel is de juiste man.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:42:15 #68
53851 BoNi
pi_51422566
Stukje over de "add-ons" is me alleen niet helemaal duidelijk. Betekent dit dat Ajax afhankelijk van de prestaties van Babel ook nog extra transfergeld krijgt of is dat bedrag alleen (voor de helft) voor Babel?
Schitterend!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:42:58 #69
148059 Pritt
Atheïst
pi_51422587
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:40 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Daar kan je wel wat bling-bling voor kopen, zeg!

Heb je het over mij?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:45:21 #70
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51422650
quote:

[..]

Maw, Babel haalt op deze manier wel het maximale uit zijn cariere. best goed voor een speler die moeite heeft met een bal aan te nemen.
pi_51422697
Inderdaad. Perez is gewoon weggepest door Ten Cate en indianenverhalen dat hij een sfeerverzieker is. Daar heb ik op het veld nooit wat van kunnen merken, dus het zal wel meevallen. Je kan hem beter dankbaar zijn dat hij in z'n ondankbare 20 minuutjes wel elke keer Ajax' aars heeft gered, ook al wist hij dat Henk en Cate hem er niet om ging belonen met een basisiplaats.

Als je op zo'n manier weg gaat, hoef je geen rekening te houden met sentimenten. Groot gelijk dat hij naar PSV is gegaan.
Woo-loo-loo!
pi_51422701
Wat gaat Liverpool toch balen dat ze niet Sneijder of Huntelaar voor dat geld gehaald hebben hè
Ik support gevallen topclubs!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:48:40 #73
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51422735
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:47 schreef Fetai het volgende:
Wat gaat Liverpool toch balen dat ze niet Sneijder of Huntelaar voor dat geld gehaald hebben hè
Liverpool heeft Torres al dus aan Huntelaar hebben ze niet eens gedacht.
pi_51422750
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:45 schreef Doezelhaar het volgende:

Maw, Babel haalt op deze manier wel het maximale uit zijn cariere. best goed voor een speler die moeite heeft met een bal aan te nemen.
en scoren....en een goede voorzet geven
Woo-loo-loo!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:50:04 #75
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_51422771
Zou ie in z'n contract hebben opgenomen dat na de training Gerrard hem moet helpen om een bal aan te nemen?
Jawel, je keek.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:51:16 #76
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51422806
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:50 schreef jna het volgende:
Zou ie in z'n contract hebben opgenomen dat na de training Gerrard hem moet helpen om een bal aan te nemen?
Na de trainingen zie je de gehele selectie van Liverpool oefenen op een heupschot.
pi_51422823
quote:

[..]

Kun je nagaan zo'n jonge jongen wordt ook helemaal gek gemaakt door die bedragen.
pi_51422837
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:51 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Na de trainingen zie je de gehele selectie van Liverpool oefenen op een heupschot.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:52:36 #79
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_51422844
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:51 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Nieuwe term in het Engelse voetbal: Hipshot
Jawel, je keek.
pi_51422859
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:47 schreef BobbyHill het volgende:
Inderdaad. Perez is gewoon weggepest door Ten Cate en indianenverhalen dat hij een sfeerverzieker is.
ben je er bij geweest dan?
De waarheid zal wel ergens in t midden liggen...
pi_51422875
quote:

[..]

Ongelofelijk . Dus in zijn eerste jaar Liverpool vangt hij zo'n 9 miljoen euro .
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:54:02 #82
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51422887
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:51 schreef Longmen het volgende:

[..]

Kun je nagaan zo'n jonge jongen wordt ook helemaal gek gemaakt door die bedragen.
Babel is gek als die het niet doet. Bijkomend voordeel is ook dat ie bij 1 van de mooiste clubs ter wereld terecht komt. Liverpool heeft al jaren moeite om de PL te winnen maar daar gaan ze echt nog wel verandering in brengen.
pi_51422963
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:53 schreef Longmen het volgende:

ben je er bij geweest dan?
De waarheid zal wel ergens in t midden liggen...
Niemand is er geweest behalve het team zelf. En gek genoeg heb ik van van hen nou juist nooit iets gehoord en ook nooit iets gemerkt. Werd toch altijd uitgebreid bejubeld, vooral na het kankerneger-incident. De enige die wel liet doorschemeren dat er iets aan de hand was, was Ten Cate, maar die wilde dan ook van hem af. Jaap Stam kwam vervolgens voor Perez op. En Davids ook als ik me niet vergis. Er zal echt wel een strubbeling geweest zijn, maar Ajax speelde op dat moment de beste seizoenshelft sinds jaren, met een fantastische Perez (ondanks zn flauwe invalbeurtjes), dus zo schadelijk zal het toch niet geweest zijn.
Woo-loo-loo!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:58:43 #84
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51423007
Holy jesus, hij verdient 4.2 miljoen per jaar daar Ik had wel bedragen van 2,5-3 miljoen verwacht voor zo'n jonge gast, maar 4.2 miljoen?

Ontzettend dom trouwens van Ajax, die clausule. Was die er niet, had je gewoon 25 miljoen kunnen vangen. Nu blijft het beperkt tot 19,5 miljoen.
pi_51423050
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:54 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Babel is gek als die het niet doet. Bijkomend voordeel is ook dat ie bij 1 van de mooiste clubs ter wereld terecht komt. Liverpool heeft al jaren moeite om de PL te winnen maar daar gaan ze echt nog wel verandering in brengen.
Ja tuurlijk moet hij dat doen Blijf er alleen bij dat hij voor zn carriere nog beter een jaar bij ons had kunnen blijven...
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:00:27 #86
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51423052
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:58 schreef twi het volgende:
Holy jesus, hij verdient 4.2 miljoen per jaar daar Ik had wel bedragen van 2,5-3 miljoen verwacht voor zo'n jonge gast, maar 4.2 miljoen?

Ontzettend dom trouwens van Ajax, die clausule. Was die er niet, had je gewoon 25 miljoen kunnen vangen. Nu blijft het beperkt tot 19,5 miljoen.
Ach ja, hoeft hij iig niet meer bij te snabbelen in videoclips van Raymzter of weet ik veel wie...
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:00:57 #87
53851 BoNi
pi_51423063
quote:

Hij heeft wel bijgetekend waardoor Ajax dit bedrag nog voor hem heeft kunnen vangen. In onderhandelingen zijn er nou eenmaal twee partijen en ik vind dit absoluut geen slechte deal voor Ajax.
Schitterend!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:01:32 #88
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51423078
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:00 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ja tuurlijk moet hij dat doen Blijf er alleen bij dat hij voor zn carriere nog beter een jaar bij ons had kunnen blijven...
Ben ik dan niet me je eens. Ja, voor Ajax was het wel beter geweest. Babel is nooit uitgeleerd maar voor Oranje is het wel goed dat ie bij Liverpool zit. Kan Van Basten wel gebruiken..
pi_51423079
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:57 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Niemand is er geweest behalve het team zelf. En gek genoeg heb ik van van hen nou juist nooit iets gehoord en ook nooit iets gemerkt. Werd toch altijd uitgebreid bejubeld, vooral na het kankerneger-incident. De enige die wel liet doorschemeren dat er iets aan de hand was, was Ten Cate, maar die wilde dan ook van hem af. Jaap Stam kwam vervolgens voor Perez op. En Davids ook als ik me niet vergis. Er zal echt wel een strubbeling geweest zijn, maar Ajax speelde op dat moment de beste seizoenshelft sinds jaren, met een fantastische Perez (ondanks zn flauwe invalbeurtjes), dus zo schadelijk zal het toch niet geweest zijn.
Het is ook onzettend ovetrokken in de media... Maar denk wel dat er 2 kanten van t verhaal zijn en niet alleen van htc.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:01:36 #90
148059 Pritt
Atheïst
pi_51423081
quote:
Anders zou hij destijds niet bijtekenen dus begrijpelijk.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:02:02 #91
107445 Jajong
Hadouken!
pi_51423094
quote:

Denk es na, als Babel niet had verlengt had je de helft van dat bedrag gevangen. Doe niet alsof jij meer verstand heb van contractuele zaken dan de advocaten van Ajax .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_51423117
Ik vind het nog maar af te wachten of het een succes gaat worden in Liverpool. Hij heeft een goede techniek en explosiviteit aan de bal, maar een aanname om van te huilen, weinig overzicht en een schot dat vaker dan hem lief is richting cornervlag wordt gejaagd.

Maar misschien kan Benitez hem wel over dat punt helpen. Al zie ik zo'n scenario eerder bij Arsenal gebeuren.
Woo-loo-loo!
pi_51423150
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:01 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Ben ik dan niet me je eens. Ja, voor Ajax was het wel beter geweest. Babel is nooit uitgeleerd maar voor Oranje is het wel goed dat ie bij Liverpool zit. Kan Van Basten wel gebruiken..
Weet niet of dat goed is, als hij vooral op de bank zit...
Maar wat ik eigenlijk ook bedoelde: die clubs/ makelaars maken vele talenten gek met al dat geld. Zonde dat er daardoor een aantal nooit de belofte kunnen waarmaken... Maar goed bij Ryan zal dat wel goed komen uiteindelijk.
pi_51423164
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:01 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Dit snap ik niet helemaal. Waarom is het voor Van Basten beter? Ik denk dat Babel vooral dit eerste jaar nog niet veel zal spelen, dus ik snap niet wat Van Basten daar aan heeft.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:09:15 #95
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51423301
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:02 schreef Jajong het volgende:
Denk es na, als Babel niet had verlengt had je de helft van dat bedrag gevangen. Doe niet alsof jij meer verstand heb van contractuele zaken dan de advocaten van Ajax .
Dat heb ik ook niet, maar voor je het weet willen alle topspelers zulke clausules in hun contract en is je selectie direct een kwart minder waard.

De FIFA moet 't gewoon simpel houden in hun regelgeving. Spelers worden betaald met een salaris. Tekengeld wanneer ze transfervrij zijn. Klaar.
pi_51423307
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:51 schreef Longmen het volgende:

[..]

Tja, ik geef 'm geen ongelijk. Cashen als je de kans hebt
pi_51423320
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ajax speelt af en toe ook draken van wedstrijden, lijken het ook net amateurs.

Trouwens, als Ajax toch besluit dat 4-3-3 het uitgangspunt is volgend seizoen, dan mogen ze Patrick Kluivert wel een prestatie-contract aanbieden!
Van mij mag Kluivert ook terugkomen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_51423370
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:09 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Van mij mag Kluivert ook terugkomen.
Als je hem een prestatie-contract aanbiedt, kun je er nooit op achteruit gaan. En Kluivert zelf staat er ook wel open voor denk ik, want die heeft ook nog steeds geen club.
pi_51423400
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:09 schreef twi het volgende:

[..]

Dat heb ik ook niet, maar voor je het weet willen alle topspelers zulke clausules in hun contract en is je selectie direct een kwart minder waard.

De FIFA moet 't gewoon simpel houden in hun regelgeving. Spelers worden betaald met een salaris. Tekengeld wanneer ze transfervrij zijn. Klaar.
Ik ben voor.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:12:38 #100
53851 BoNi
pi_51423415
quote:
Transfersom Perez 1,7 miljoen euro
vrijdag 13 juli, door SV, Amsterdam, 10:49u, De Telegraaf

Vrijdag maakt De Telegraaf bekend dat Ajax en PSV akkoor zijn gegaan met een tranfersom voor 1,7 miljoen euro voor Kenneth Perez. Het cancelen van de tranfers van Andre Guardado gaf de doorslag.

Perez heeft overigens zelf nog water bij de wijn gedaan om de transfer rond te maken. 'Dat zou heel goed kunnen', antwoordde Perez op de vraag of hij inderdaad afstand had gedaan van een deel van zijn wedstrijd- en winstpremies.

Babel gaat er flink vooruit, Kenneth niet...!
Ook hier heeft Ajax naar mijn idee goed gehandeld door vast te houden aan de transfersom (al vind ik die iets aan de lage kant).
Schitterend!
pi_51423418
Geschreven door Robert Smid op vrijdag, 13 juli om 10:17

Maarten Fontein, algemeen directeur bij Ajax, is het totaal niet eens met de huidige gang van zaken omtrent de selectie van de Olympische Spelen. Het bestuurslid hekelde eerder al enige uitspraken van Henk Kesler, maar liet vandaag tegenover de Telegraaf opnieuw weten niet achter de huidige plannen te staan.
Klik hier!
Het schema van de clubs en de Olympische Spelen in 2008 overlappen elkaar. Hierdoor zou het zomaar mogelijk zijn dat wanneer Ajax de voorronde van de Champions League moet spelen, het niet kan beschikken over de Olympiërs die meegaan naar Peking. Fontein wilde hier een discussie over voeren met de KNVB, maar Kesler was gauw duidelijk in zijn woorden. "Als er bijvoorbeeld zes spelers van Ajax in de selectie zitten, is dat jammer voor de Amsterdammers".

Die gesproken woorden vond Fontein 'stijlloos', maar nu lijkt men in Amsterdam een bondgenoot te hebben gevonden. "AZ en hun directeur Toon Gerbrands voelde zich zonder meer aangesproken. Het kan gewoon niet zo zijn dat alles moet wijken. Het belang van de club staat hoger dan een gouden medaille veroveren op de Olympische Spelen. Als het echt nodig is, zullen wij bij Ajax onze spelers niet afstaan."

Overigens zal Ajax niet zijn halve selectie af moeten staan als Foppe de Haan met ongeveer hetzelfde team richting China vertrekt. Twee spelers kwamen in actie tijdens het afgelopen jeugd-EK: Kenneth Vermeer en Hedwiges Maduro. Verder is Urby Emanuelson, die deze zomer nog werd thuisgelaten vanwege oververmoeidheid, hoogstwaarschijnlijk ook een grote kandidaat om de Olympische Spelen mee te maken.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:15:33 #102
107445 Jajong
Hadouken!
pi_51423496
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:09 schreef twi het volgende:

[..]

Zonder die clausule had Babel niet bijgetekend, door die clausule op te laten nemen is Babel meer waard geworden.
pi_51423573
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:02 schreef BobbyHill het volgende:
maar een aanname om van te huilen, weinig overzicht
Heb je het jeugd-EK wel gezien?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:23:11 #104
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51423726
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:15 schreef Jajong het volgende:

[..]

Zonder die clausule had Babel niet bijgetekend, door die clausule op te laten nemen is Babel meer waard geworden.
Daar heb je gelijk in, maar wat is het volgende? Dat elke speler 50% van de het hele transferbedrag krijgt? Dan valt er straks helemaal niks meer verdienen. De vorige club wil een percentage, de zaakwaarnemer strijkt een percentage op en de speler krijgt ook een groot deel van de transfersom. In het geval van Babel pakt het aardig uit, maar ik ben gewoon tegen dit soort praktijken.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:23:14 #105
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51423727
Luis Suárez schijnt nu al de favoriete speler te zijn van Sethje, die zijn shirt al heeft laten bedrukken:

vrijdag 13 juli 2007 @ 11:33:39 #106
53851 BoNi
pi_51424034
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:18 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Heb je vorig seizoen gezien?
Schitterend!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:34:29 #107
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51424060
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dit snap ik niet helemaal. Waarom is het voor Van Basten beter? Ik denk dat Babel vooral dit eerste jaar nog niet veel zal spelen, dus ik snap niet wat Van Basten daar aan heeft.
babel word alleen maar sterker en beter van het trainen met dit elftal alleen al. en hij gaat echt wel spelen gezien het feit dat engelse clubs genoodzaakt zijn veel te rouleren.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:35:21 #108
107445 Jajong
Hadouken!
pi_51424085
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:23 schreef twi het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, maar wat is het volgende? Dat elke speler 50% van de het hele transferbedrag krijgt? Dan valt er straks helemaal niks meer verdienen. De vorige club wil een percentage, de zaakwaarnemer strijkt een percentage op en de speler krijgt ook een groot deel van de transfersom. In het geval van Babel pakt het aardig uit, maar ik ben gewoon tegen dit soort praktijken.
Je hebt gelijk, in principe is het ridicuul, maar ook niet te voorkomen helaas.
pi_51424090
Dat hij dat biertje pakte, was inderdaad wel een geniale actie van hem
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:36:15 #110
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51424120
Babel heeft een aanname om van te huilen en om van te smullen. Het is alleen zo wispelturig als de pest. De ene keer heeft 'ie de bal dood op de grond op de meest fantastische manier, de paar keren daarna stuitert 'ie een paar meter van z'n voet. Hij heeft wel het geluk dat wanneer dat gebeurt, hij veelal als snelste weer bij de bal kan. Tenzij 'ie uit rolt, wat ook wel vaak gebeurt.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:37:18 #111
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51424153
die suarez komt echt wel tekort kwa CL niveau hoor. Lachertje die kerel
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:37:51 #112
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51424172
Mooi meegenomen in Engeland is dat je ruimte krijgt.
pi_51424228
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:37 schreef Apfel. het volgende:
die suarez komt echt wel tekort kwa CL niveau hoor. Lachertje die kerel
Nu nog wel, maar hoe oud is die, 20?
Ik support gevallen topclubs!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:40:24 #114
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51424263
Wanneer gaat Ajax zich nou eens serieus mengen in de transfermarkt......
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:40:47 #115
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51424273
Luis Ik vind het nu al een held Samen in de spits met Leo al die tegenstanders gek maken, schwalbe na schwalbe...prachtig.. Dat is CL niveau!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:41:54 #116
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51424312
En Engeland ruimte krijgen?

En natuurlijk komt Suarez tekort qua CL niveau. Dat is de rol waar Ajax zich in moet schikken, dat het jonge spelers op CL niveau moet weten te brengen. Babel heeft ook geen CL niveau maar mag van Liverpool blijkbaar een stap overslaan. Huntelaar had ook geen CL niveau, maar zette in z'n eerste wedstrijd eventjes Walter Samuel aan de kant.
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:40 schreef Sethje het volgende:
Luis Ik vind het nu al een held Samen in de spits met Leo al die tegenstanders gek maken, schwalbe na schwalbe...prachtig.. Dat is CL niveau!
Voorin met Leonardo - Huntelaar - Suarez spelen (mede) op de counter in de CL, dan gaan er echt wel een paar ballen in hoor. Zeker als de middenvelders zo nu en dan nog een voorzet op Huntelaar geven.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:42:01 #117
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51424319
quote:
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:42:51 #118
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51424348
quote:
shit he seth...... kappe nah

leonardo
suarez
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:43:32 #119
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51424370
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:41 schreef Chivu het volgende:
En Engeland ruimte krijgen?
Als buitenspeler zeer zeker. Zie Robben, die kerel kan altijd opstomen. Downing idem dito. Joe Cole ook.. etc etc.

Moet je natuurlijk ook wel kwaliteiten hebben, maar die heeft babel wel.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:43:33 #120
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51424371
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:42 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Ik begin alvast aan m'n Suarez bandieri.

Even zonder gein, ik vind hem een geode voetballer met veel potentie en zie hem heel graag naar ons aller Ajax komen.

En Maxxi, hoe kun jij een voetballer niet goed vinden die bier drinkt onder de wedstrijd
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_51424409
quote:

Over die Schwalbes en CL niveau heb je nog gelijk ook.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:44:57 #122
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51424418
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:43 schreef Sethje het volgende:

[..]

En Maxxi, hoe kun jij een voetballer niet goed vinden die bier drinkt onder de wedstrijd
Ik zeg niet dat k m goed vindt, want k kan dat niet beoordelen.... gewoon irritante kerel is t en die moet echt niet naar Ajax komen. Laat m maar naar de kakkies gaan, kunnen we weer lekker kankeren op hem
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:47:24 #123
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51424510
quote:
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:48:36 #124
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51424550
Overigens pakt die gast wel een beetje veel kaarten. Huntelaar heeft de reputatie zich te laten vallen en zich niet te gedragen op het veld, maar Suarez pakte vorig seizoen bijna 2 keer zoveel kaarten...
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:49:23 #125
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51424580
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:48 schreef Chivu het volgende:
Overigens pakt die gast wel een beetje veel kaarten. Huntelaar heeft de reputatie zich te laten vallen en zich niet te gedragen op het veld, maar Suarez pakte vorig seizoen bijna 2 keer zoveel kaarten...
Dan moet ie maar in de leer gaan bij Huntelaar. Als Van Geel hem dan toch zo nodig wil hebben,
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:51:21 #126
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51424661
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:48 schreef Chivu het volgende:
Zolang hij er 10-15 doelpunten inschiet en geniale dingen laat zien kan dat mijn grote kont roesten.

Luis Sùarez
Mijn party reviews
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:53:16 #127
148059 Pritt
Atheïst
pi_51424735
Leo, Luis en Klaas in de aanval betekend elke wedstrijd 3 penalty's.
Goede gedachte om in de zon bij weg te dromen. +O
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:55:08 #128
51286 w00h00
Digital man!
pi_51424814
''Let maar op,'' Aldus van Geel.

ik kan niet wachten
pi_51424949
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 11:18 schreef koningdavid het volgende:

Amper. Wel een paar seizoenen Ajax.
Woo-loo-loo!
pi_51424964
Zijn van der meyde en suarez al gepresenteerd?
lollig
pi_51425089
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:00 schreef ub40_bboy het volgende:
Zijn van der meyde en suarez al gepresenteerd?
Ja.
Woo-loo-loo!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:03:51 #132
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51425094
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:00 schreef liiszle het volgende:

[..]

Jeweettogggg
Wie is dit en waarom moet dat MSN gepraat hier?

Babel verraste met zijn overzicht op het EK, wanneer hij spelers voor zich had. Raar, want een aantal weken ervoor had 'ie juist 2 keer af kunnen leggen tegen AZ voor de overwinning. Jammer dat we hem nooit in die rol hebben kunnen proberen bij Ajax.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:07:32 #133
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51425238
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Kraag, Astore, NFD enz gaan niet?

Gaan er nog een stel naar Schotland?
k weet niet of hun gaan,

schotland gaan ook niet veel volgens mij. alleen neill voor zover ik weet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 juli 2007 @ 12:11:14 #134
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51425350
over Ajax graag
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_51425383
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:11 schreef rubbereend het volgende:
over Ajax graag
Het gáát over Ajax. Ik ben gewoon benieuwd wie er allemaal nog wat oefenwedstrijden van Ajax gaan bezoeken.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:12:45 #136
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51425400
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:11 schreef rubbereend het volgende:
over Ajax graag
Dit gaat over de oefenwedstrijd van Ajax morgen tegen VVSB rubberducky.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_51425445
Ik ga naar schotland.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:14:54 #138
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51425467
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:12 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Dit heeft geen fuck te maken met de club Ajax, maar wat die billemaatjes gaan doen.
Prima, zet een MSN conference gesprekje op en bespreek het daar verder.
-
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:16:05 #139
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51425509
JF-Schaal weer 2,50 duurder geworden. Stelletje ratten.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:16:18 #140
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51425516
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:14 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dit heeft geen fuck te maken met de club Ajax, maar wat die billemaatjes gaan doen.
Beetje gefrustreerd?
pi_51425519
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:14 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat jij lekker via teletekst Ajax volgt, moet jij weten, maar er zijn ook nog supporters die Ajax achterna reizen.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:17:04 #142
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51425541
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:16 schreef Aanvoerder het volgende:
JF-Schaal weer 2,50 duurder geworden. Stelletje ratten.
Vorig jaar hadden ze toch bij je seizoenkaart een brief gedaan met tekst en uitleg waarom het wat duurder was geworden. Had dat niet te maken ook met bepaalde financien rond transfers? Of ben ik in de war... echt ongelooflijk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 juli 2007 @ 12:18:36 #143
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51425580
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Het gáát over Ajax. Ik ben gewoon benieuwd wie er allemaal nog wat oefenwedstrijden van Ajax gaan bezoeken.
hyves van users enzo is niet echt Ajax en onder welk acount Jasza post is ook geen Ajax
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:18:51 #144
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51425587
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:01 schreef Apfel. het volgende:
Sethje of jochie, gaan jullie morgen nog naar vvsb?
Ik ga morgen een week Sör drinken in het stikhete hongarije...geen weer voor obesitas patienten daar

LUIS SÙAREZ
Mijn party reviews
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 juli 2007 @ 12:20:02 #145
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51425628
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:12 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

i know, ging over die andere dingen en het quoten van Dr D
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 juli 2007 @ 12:21:13 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51425665
ik heb hier niks weggehaald over de oefenwedstrijd
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51425720
quote:
Giovanni dos Santos zal mogelijk toch verhuurd worden. Barcelona heeft met Ronaldinho, Samuel Eto’o, Yaya Touré en Dos Santos immers één speler meer van buiten de EU dan toegestaan. Als de Mexicaan vóór 31 augustus niet de dubbele nationaliteit verkrijgt, dan zal hij verhuurd worden. (Diverse Spaanse media)
Gaat hij dan misschien toch naar Ajax voor een seizoen?
pi_51425776
Van hier gaat ook een groep naar Schotland, ik had mn vakantie al geboekt, anders was ik wel meegegaan...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_51425801
Zou echt mooi zijn
AFC AJAX
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:24:55 #150
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51425806
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:21 schreef rubbereend het volgende:
ik heb hier niks weggehaald over de oefenwedstrijd
Misschien een mod die wel een keer durft in te grijpen ipv dat oeverloze waarschuwen keer op keer?
Wie het ook was, top.. .
-
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:24:58 #151
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51425810
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Gaat hij dan misschien toch naar Ajax voor een seizoen?
Als Suarez gehaald wordt, wordt die positie denk ik een beetje te 1-dimensionaal. Volgens mij zijn Leonardo, Suarez en deze Dos Santos toch ongeveer dezelfde type spelers.

Het is sowieso een beetje een besmettelijke ziekte aan het worden in de voetballerij, die positie van hangende linksbuiten/schaduwspits.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:29:55 #152
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51425969
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:24 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Misschien een mod die wel een keer durft in te grijpen ipv dat oeverloze waarschuwen keer op keer?
Wie het ook was, top.. .
Loop niet te zeiken man.
Mijn party reviews
pi_51426015
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:29 schreef Sethje het volgende:

[..]

Loop niet te zeiken man.
Misschien is dit iets voor jou en je maatjes
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:32:22 #154
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51426036
Ik hoef al die koffieleut-praatjes ook niet te horen hoor. Over een oefenwedstrijd, prima. Het liefste met wat meer inhoud dan "Wie gaat naar xxxxx?"
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:34:12 #155
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51426083
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:32 schreef Chivu het volgende:
Ik hoef al die koffieleut-praatjes ook niet te horen hoor. Over een oefenwedstrijd, prima. Het liefste met wat meer inhoud dan "Wie gaat naar xxxxx?"
zeik gewoon niet man... jesus.. ik loop toch ook niet te zeiken over dat suarez gelul
pi_51426090
Maar gaan Kraag, Astore en NFD nou wel of niet?
Woo-loo-loo!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:34:47 #157
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51426099
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:34 schreef BobbyHill het volgende:
Maar gaan Kraag, Astore en NFD nou wel of niet?
neen
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:35:48 #158
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51426130
Misschien tijd voor een Ajax-SC topic. Want Ajax-SC en Ajax-inhoudelijk gaat niet samen. Dit gejank heb ik al 100.000 keer gelezen de afgelopen maanden.
pi_51426134
Sodemieter nu eens op met dat stomme geslowchat. Gebruik dit, geweldig programma. Dit kan gepost worden in het Ajax topic, wat interesseert ons Hyves nou, of onder welke kloon Jasza nu nog post? Weg ermee. Jullie hebben genoeg mogelijkheden gehad om jullie mening te geven hoe er in het Ajax-topic gepost moet worden (1; nooit een reactie gehad op de laatste alinea, 2; evaluatie topic). Als verwijderen niet helpt dan maar eens wat anders proberen? En hier geen discussie, doe maar in Feedback.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:36:24 #160
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51426147
quote:
Kijk dat jullie het boeiend vinden om te filoseren over de zoveelste speler die toch niet komt , behalve Luis Suarez natuurlijk , of weer een of andere opstelling voor volgend seizoen gaan verzinnen terwijl de selectie toch nog 6x veranderd dát vind ik dan weer niet boeiend. Ik heb de laatste tijd ook 8 van de 10 keer dat ik hele pagina's vluchtig doorscrol omdat jullie weer 1 of andere discussie hebben over een linksbenige rechtsbuiten uit Noord-Ierland die door AC Milan is verhuurd aan RC Lens maar misschien toch wel haalbaar is.
Mijn party reviews
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:36:31 #161
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51426150
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:34 schreef Apfel. het volgende:
ik loop toch ook niet te zeiken over dat suarez gelul
Dat soort "gelul" geeft dit topic bestaansrecht, zwakzinnige.
Of denk je dat dit een verkapte slowchat is?
-
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:37:15 #162
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51426177
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:35 schreef RayMania het volgende:
Sodemieter nu eens op met dat stomme geslowchat. Gebruik dit, geweldig programma. Dit kan gepost worden in het Ajax topic, wat interesseert ons Hyves nou, of onder welke kloon Jasza nu nog post? Weg ermee. Jullie hebben genoeg mogelijkheden gehad om jullie mening te geven hoe er in het Ajax-topic gepost moet worden (1; nooit een reactie gehad op de laatste alinea, 2; evaluatie topic). Als verwijderen niet helpt dan maar eens wat anders proberen? En hier geen discussie, doe maar in Feedback.
.
-
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:37:25 #163
174160 Apfel.
Apfel PUNT
pi_51426183
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:36 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat soort "gelul" geeft dit topic bestaansrecht, zwakzinnige.
Of denk je dat dit een verkapte slowchat is?
Ik vind jouw echt een goude kerel

edit:
Shittt man je post 2x achter elkaar.... je mag niet slowchatten
pi_51426191
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:47 schreef Fetai het volgende:
Ja Sneijder halen als je Gerrard hebt rondlopen
Sommige mensen hebben ook echt stront in hun hoofd

Huntelaar is te zwak voor de engelse competitie. Die kan liever naar Spanje gaan.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_51426237
Je kan niet zeggen dat Huntelaar er zwak voor is ik denk dat hij het in Engeland ook uitstekend zal doen maar we zullen zien
AFC AJAX
pi_51426280
edit naar FB
In Southern Sun
pi_51426391
Ik vind een discussie over een nieuwe aankoop toch interessanter dan of Kraag, Astore en NFD (wie het in jezusnaam moge zijn) naar Schotland gaan.

Waarom zou Huntelaar te zwak zijn voor de Engelse competitie? Lijkt me juist wel een geschikte speler daarvoor.
Woo-loo-loo!
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 12:44:30 #168
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51426411
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:37 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Ja Sneijder halen als je Gerrard hebt rondlopen
Sommige mensen hebben ook echt stront in hun hoofd

Huntelaar is te zwak voor de engelse competitie. Die kan liever naar Spanje gaan.
Huntelaar is niet snel genoeg voor de spaanse competitie maar als hij iets meer fysiek krijgt past hij perfect in de PL.

Overigens vind ik Suarez nog steeds een grotere "hype" dan Alves ooit is geweest, Alves maakte het wat dat betreft nog waar en ik weet me nog de 2e wedstrijd te herinneren van Groningen waar de commentator bij het eerste balcontact van Suarez begon te schreeuwen: "En hier is het wondertalent aan de bal!11!1!!11!!!" om vervolgens de bal te verneuken.

Alves en Huntelaar als aanvallers en de CL komt binnenkort naar ons!
pi_51426516
Als je er 30 in een seizoen inschiet vind ik het woord hype een beetje misplaatst. Wacht dan in ieder geval af tot volgend jaar om je conclusies te trekken. Tot nu toe heeft hij alleen nog maar het tegendeel bewezen.
Woo-loo-loo!
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 12:48:10 #170
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51426537
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:47 schreef BobbyHill het volgende:
Als je er 30 in een seizoen inschiet vind ik het woord hype een beetje misplaatst. Wacht dan in ieder geval af tot volgend jaar om je conclusies te trekken. Tot nu toe heeft hij alleen nog maar het tegendeel bewezen.
Dat bedoel ik dan ook...
pi_51426613
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:48 schreef Pizzakoppo het volgende:

Dat bedoel ik dan ook...
Weet ik, ik was het met je eens
Het is een beetje een hype om Alves een hype te noemen, dus ik richtte m'n tekst tot hen die zich daar aan bezondigen
Woo-loo-loo!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:56:07 #172
148059 Pritt
Atheïst
pi_51426783
Ik wilde eigenlijk morgen ook wel naar VVSB maar 15 euro plus flink eindje reisen vind ik iets te veel van het goede.
Wel al 4.000 kaarten verkocht, geen kittepis voor zo'n oefenwedstrijdje.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:02:57 #173
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_51427041
Ja, de prijzen zijn redelijk duur idd. Voor zo'n potje als dit betaal je meer als voor een competitiewedstrijd. Maarja, toch maar even een kijkje nemen, ben benieuwd of die Terror er wat van kan.
Gourmetten of steengrillen?
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 13:04:26 #174
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51427114
Waarom noemt men hem niet gewoon Fanteni?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:07:38 #175
148059 Pritt
Atheïst
pi_51427232
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Terror klinkt veel beter.
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 13:08:07 #176
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51427246
ik denk dan meteen aan jaap
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:09:19 #177
184495 Chivu
Nummer 5
pi_51427293
Ik weiger om een speler Terror te noemen, tenzij het zijn echte achternaam is. Zlatan was gewoon Ibrahimovic, Kennedy is gewoon Bakircioglu en Terror is gewoon Fanteni. Prima namen.

Vraag ik me eigenlijk af waarom ik Mido wel Mido noem, en niet Hossam
pi_51427319
Zlatan noemde zichzelf Zlatan, dus dat is anders...
In Southern Sun
pi_51427464
En Dani speelde ook altijd met "Dani" op z'n shirt. Behalve dan z'n eerste CL wedstrijd.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_51427512
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ruud Gullit noem je toch ook geen Ruud Dil?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:16:25 #181
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_51427535
Bij Fanteni denk je aan één of ander fanta-achtig drankje wat je in een tankstation naast de route du soleil koopt, bij Terror aan een psychopatische beer van 180 kilo die iedereen schrik aanjaagt.

Terror dus!
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 13:17:03 #182
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51427554
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

Moest je hier nou zo lang over nadenken? Die gozer heet gewoon Fanteni omdat hij zo heet! Moeilijk he?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:18:09 #183
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_51427594
Ja, en Ruud Gullit heet dus eigenljk Ruud Dil.
pi_51427595
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

Over Ajax ja! Godverdomme, wat heeft hij met Ajax te maken. Dit is off topic
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 13:19:31 #185
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51427637
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:18 schreef Silenus het volgende:
Ja, en Ruud Gullit heet dus eigenljk Ruud Dil.
Dan noem jij hem lekker ruudje dil en dan noem ik hem Gullit en die neger Fanteni!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:20:16 #186
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_51427667
We kunnen ons ook er natuurlijk niet zo druk over maken.
pi_51427678
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Over Ajax ja! Godverdomme, wat heeft hij met Ajax te maken. Dit is off topic
Daar heb je wel een punt ja!
pi_51427994

De Mul kan nu nog vrolijk zwaaien.
pi_51428110
Die linker meneer staat er ook maar bij omdat het moet.
  Redactie Games vrijdag 13 juli 2007 @ 13:32:38 #190
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_51428118
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:29 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Die gozer naast hem niet
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:34:38 #191
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51428182
Die andere gast denkt; Met wat voor een miet sta ik nou weer op de foto
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_51428519
Babel laat kassa rinkelen
Door MAARTEN WIJFFELS

AMSTERDAM - Op zijn eerste dag als speler van Liverpool FC staat Ryan Babel achter de kassa van een sportwinkel in hartje Amsterdam.

Ryan Babel. FOTO PIM RAS Onwennig rekent hij een paar schoenen af die een klant voor zijn neus heeft neergezet. Als extraatje krijgt het meisje een kaart met handtekening bij haar aankoop mee.

De opening van de nieuwe Nike-vestiging in de Kalverstraat is een afspraak die al langer stond en die de 20-jarige spits niet wilde afzeggen na het rondkomen van zijn bliksemtransfer naar het Premiership.

De officiële presentatie op het trainingscentrum van Liverpool staat pas gepland voor vandaag, dus is deze donderdagavond het winkelende publiek de eerste die Babel als ‘Liverpudlian’ ziet en hoort.

De aanvaller weet zich zichtbaar niet goed raad met de situatie, want Liverpool heeft hem verboden nu al inhoudelijk op de transfer en zijn gevoelens daarbij in te gaan.

,,Ik mag zeggen dat ik heel erg blij ben en dat ik er veel zin in heb. Voor de rest is mij dringend verzocht me aan het clubprotocol te houden,’’ zegt Babel. ,,Ja, dan merk je dat je bij een club bent die in alles nog wat groter is dan Ajax. Het gaat er heel officieel aan toe allemaal.’’ Inwendig gloeit hij al een paar dagen van trots, wil hij ook nog wel toegeven. Een jongensdroom is uitgekomen.

Maar er is ook iets van weemoed bij het afscheid van Ajax. ,,Ik heb vanochtend iedereen bij Ajax de hand geschud, zoals het hoort. Dat kostte me veel moeite, merkte ik, want je neemt afscheid van mensen bij de club die je nooit meer zult zien. Sommigen hebben me nog iets persoonlijks meegegeven, zoals de trainer (Henk ten Cate, red). Een boodschap voor de toekomst. Ook dat raakte me. Nee, ik weet niet of het ook nog tot een officieel afscheid in de Arena komt, maar zo was het al netjes en goed.’’

Terwijl Babel zijn plaats achter de kassa even verruilt voor de kledingsschappen op de eerste etage, laat ook Wesley Sneijder zijn licht schijnen op wat nu al dé opvallendste Nederlandse transfer van de zomer is. Dat juist Sneijder de Ajax-speler is die Babel bij de winkelopening vergezelt, is intrigerend. Hem is het ondanks verwoede pogingen niet gelukt om een transfer naar Valencia af te dwingen.

,,En nu Ryan weg is, wordt de kans dat Ajax mij laat gaan weer kleiner,’’ weet Sneijder. ,,Zo reëel moet je zijn en ik vind het ook geen straf om nog een jaar Ajax mee te maken. Maar liefst maak ik toch nog snel de stap. Wel heb ik inmiddels voor mezelf een nieuwe deadline gesteld. Als ik met Ajax op 14 augustus meespeel in het eerste duel in de Champions League-voorronde, dan blijf ik zeker nog een jaar hier. Want ik wil deze zomer alleen weg voor een andere club die mij in de Champions League kan opstellen. De categorie Bolton Wanderers vind ik niet interessant. Die 14de augustus wordt dus een soort deadline.’’ ,,De voetballerij is gek,’’ vervolgt Sneijder wanneer hij nadenkt over de 50 miljoen euro die Liverpool in een week tijd voor twee spelers, Babel en de Spanjaard Torres, heeft neergelegd. Wat zijn eigen marktwaarde is, durft hij niet meer te zeggen.

,,Maar die ligt in elk geval hoger dan het bedrag dat Valencia (12 miljoen, red.) voor mij over had.’’ Hoger logischerwijs ook dan de 18 miljoen euro die de jongere en voor het elftal minder bepalende Babel heeft opgebracht. Bovenop die som heeft Ajax bovendien bedongen dat het ook nog meedeelt bij een doorverkoop van Babel in de toekomst.

Vanochtend pakt de aanvaller het vliegtuig naar John Lennon Airport in Liverpool.

Daarvandaan brengt een auto met persoonlijke begeleider hem naar zijn nieuwe club en de perspresentatie. Babel heeft nog niet besloten of het afscheid van Ajax en van de eredivisie tegelijkertijd ook een afscheid wordt van zijn ouders. Mogelijk vergezellen zij hun zoon op zijn buitenlandse avontuur.
AFC AJAX
pi_51428723
quote:
[afbeelding]
Omdat ie op het veld staat. Wacht maar tot ie samen met die grote neger in de kleedkamer is. Dan kan ie voelen wat een "harde sfeer" het daar is.
pi_51428822
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:47 schreef DouweEgbert het volgende:

[..]

Omdat ie op het veld staat. Wacht maar tot ie samen met die grote neger in de kleedkamer is. Dan kan ie voelen wat een "harde sfeer" het daar is.
Ik zou het wel grappig vinden als de mul daar ook binnen een jaar weg is vanwege de harde sfeer.
lollig
pi_51428827
quote:
Nee, ik weet niet of het ook nog tot een officieel afscheid in de Arena komt, maar zo was het al netjes en goed
Zou wel tercht zijn vind ik. Is altijd een correcte jongen geweest.
Woo-loo-loo!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:53:34 #196
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51428933
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:50 schreef BobbyHill het volgende:
Zou wel mooi zijn als dat tijdens de voorronde CL gebeurt en niet tijdens het Amsterdam Tournament. Man, ik geloof echt nog steeds niet dat Babel volgend seizoen niet voor ons speelt. Hoewel hij vaak als een krant speelde, hoopte je toch altijd dat er iets geniaals zou volgen. Hopelijk kan Leonardo die rol een beetje op zich nemen en is hij snel weer terug.
pi_51428948
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:50 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Precies, het was leuk geweest als hij nog een jaartje was gebleven, maar hij verdient een waardig afscheid.
pi_51429120
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:53 schreef twi het volgende:

[..]

Zou wel mooi zijn als dat tijdens de voorronde CL gebeurt en niet tijdens het Amsterdam Tournament. Man, ik geloof echt nog steeds niet dat Babel volgend seizoen niet voor ons speelt. Hoewel hij vaak als een krant speelde, hoopte je toch altijd dat er iets geniaals zou volgen. Hopelijk kan Leonardo die rol een beetje op zich nemen en is hij snel weer terug.
Ik ben bang dat Leonardo als hij een tijdje fit is weer zijn knie verdraait.
lollig
pi_51429226
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef twi het volgende:
Kan er nou godverdomme even gewoon ontopic gereageerd worden? Als je zo graag een BonJovi fanclub op wilt richten, doe je dat maar in ONZ.
Klikkerdeklik
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:06:29 #200
152878 andre347
3, 4 en 7
pi_51429382
quote:
[afbeelding]
Wie is die bosneger naast hem?
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 14:06:56 #201
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51429404
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:59 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ik ben bang dat Leonardo als hij een tijdje fit is weer zijn knie verdraait.
Daar ben ik ook bang voor, zul je zien dat hij net als hij op dreef is weer een tik krijgt oid
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:06:58 #202
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_51429406
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:50 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ik zou het wel grappig vinden als de mul daar ook binnen een jaar weg is vanwege de harde sfeer.
Flikker eens een keer op met die harde sfeer insinuaties. Al lang door iedereen ontkent.
pi_51429450
Ja precies gewoon bullshit over dat harde sfeer
AFC AJAX
pi_51429633
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:06 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Flikker eens een keer op met die harde sfeer insinuaties. Al lang door iedereen ontkent.
Alle insiders weten dat De Mul daarom is weg gegaan.
lollig
pi_51429699
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

En jij bent 1 van die insiders?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:15:52 #206
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_51429747
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Welke insiders dan?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:16:20 #207
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51429779
De dochter van Ten Cate?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:19:06 #208
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51429876
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef PyTh het volgende:
De dochter van Ten Cate?
Staat nu weer op straat.
pi_51429912
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Staat nu weer op straat.
Ja de mul vond de sfeer bij ten cate thuis te hard.
lollig
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:23:24 #210
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_51430033
Ik vind de sfeer hier ook hard!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_51430701
quote:
Ajax brengt bod uit op Aquilani

vrijdag 13 juli, door ronaldinho, Rome, 14:31u, LGdS
Ajax heeft een bod van 3 miljoen euro uitgebracht op Alberto Aquilani van AS Roma, zo meldt La Gazzeta dello Sport vrijdag. De 23-jarige Italiaanse middenvelder, tevens jeugdproduct van AS Roma, zou worden gezien als dé opvolger van Wesley Sneijder die waarschijnlijk nog één seizoen in Amsterdam te bewonderen is.

Aquilani, een van de spelmakers van Jong Italië op het EK-21 in Nederland, laat aan de krant weten dat hij een eventuele overgang naar Amsterdam wel ziet zitten. Bij de nummer twee van Italië bezit hij geen vaste basisplaats.
Of AS Roma akkoord gaat met het bod is nog onbekend.
Bron

Zal wel weer een broodje aap verhaal zijn.
pi_51430745
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Bron

Let wel: Het is gepost door Ronaldinho.

Maar goed, ken deze speler niet goed. Wel moeilijk om een vervanger te regelen als je niet eens zeker weer dat Sneijder gaat.
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 14:45:41 #213
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51430752
Lijkt me ook, geen romein wordt verkocht voor 3 miljoen en Aquilani al helemaal niet. Hoax!
pi_51430821
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:45 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Let wel: Het is gepost door Ronaldinho.
Dat is gewoon de nickname van die gozer van ajaxshowtime.
pi_51430843
quote:

[..]

Bron

Denk ik ook. snap ook niet waarom Italiaanse jongeren naar NL zouden gaan.
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 14:49:05 #216
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51430875
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

echt niet
pi_51430930
quote:

[..]

Bron

Hoe vaak moet het nog worden gezegd dat er 2 soorten berichten worden gepost op AjaxShowtime? Door de redactie zelf én de leden. En aan dat laatste hoef ik niets toe te voegen dacht ik zo .
pi_51430948
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:49 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

echt niet
Nee inderdaad. Het is echt Ronaldinho hoor .
pi_51430997
quote:

[..]

vrijdag 13 juli 2007 @ 14:54:20 #220
51286 w00h00
Digital man!
pi_51431043
Kanu pls come home.......
pi_51431048
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:51 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nee inderdaad. Het is echt Ronaldinho hoor .
Echt waar?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:57:10 #222
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51431132
quote:

[..]

Fuk. dat meen je niet?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:57:21 #223
53851 BoNi
pi_51431139
Ik heb Aquilani zien spelen tijdens Jong Italie - Jong Engeland en ik vond hem op Rossina na de beste speler van Italië. Goede techniek, mooie pass en een erg goed schot. Ik kan me echt niet voorstellen dat hij naar Ajax komt.
Schitterend!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:58:33 #224
51286 w00h00
Digital man!
pi_51431188
quote:
Transfersom Perez 1,7 miljoen euro

Vrijdag maakt De Telegraaf bekend dat Ajax en PSV akkoor zijn gegaan met een tranfersom voor 1,7 miljoen euro voor Kenneth Perez. Het cancelen van de tranfers van Andre Guardado gaf de doorslag.

Perez heeft overigens zelf nog water bij de wijn gedaan om de transfer rond te maken. 'Dat zou heel goed kunnen', antwoordde Perez op de vraag of hij inderdaad afstand had gedaan van een deel van zijn wedstrijd- en winstpremies.
Wat een klaplopers! Ik vraag me dan af wat die lampen eerst boden dan, wat botswagenmuntjes ofzo? 1.7 miljoen is toch niks voor Perez.
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 14:58:48 #225
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51431204
Je vergeet Palladino, Pazzini en Chiellini! Aquilani is goed maar hij moet nog enorm veel leren, zoals meer afspelen en beter lopen!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:03:51 #226
53851 BoNi
pi_51431402
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je vergeet Palladino, Pazzini en Chiellini! Aquilani is goed maar hij moet nog enorm veel leren, zoals meer afspelen en beter lopen!
Die vergeet ik niet . Maar tegen Engeland (de enige wedstrijd van Italie die ik in het stadion gezien heb) vond ik hem op Rossina na de beste speler aan de kant van Italië.
Schitterend!
pi_51431452
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:58 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Wat een klaplopers!
Originaliteit +1
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 15:06:10 #228
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51431488
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:03 schreef BoNi het volgende:

[..]

Die vergeet ik niet . Maar tegen Engeland (de enige wedstrijd van Italie die ik in het stadion gezien heb) vond ik hem op Rossina na de beste speler aan de kant van Italië.
Hij werd toen gewisseld in de 2e helft voor Rossi toch? Mooie wedstrijd overigens, met die gekke Lita die kans na kans kreeg!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:06:45 #229
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_51431516
Spits van jong belgie.. miraillas is wel ajax materiaal vind ik
pi_51431554
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:06 schreef steve-urkel het volgende:
Spits van jong belgie.. miraillas is wel ajax materiaal vind ik
Is toch al gekocht door een Franse club?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:11:11 #231
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_51431671
Geen idee.. vond het een zeer aardige spits tijdens het Ek-21 toernooi.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:11:56 #232
53851 BoNi
pi_51431699
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:06 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hij werd toen gewisseld in de 2e helft voor Rossi toch? Mooie wedstrijd overigens, met die gekke Lita die kans na kans kreeg!
Volgens mij kwam Rossi erin voor Palladino. Aquilani scoorde de 2-2 vanaf een meter of 25 meter.
Erg mooie wedstrijd, alleen ik was bier halen tijdens de 1-0 en de 2-0.....
Maar goed, verder over Ajax: Aquilani gaat niet komen en zeker niet voor 3 miljoen!
Schitterend!
pi_51431714
Kevin Mirallas, speler van Lille. Leuke spits inderdaad. Zal wel een duur prijskaartje om zich heen hebben hangen.
pi_51431815
Hebben we al nieuwe spelers?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:16:08 #235
52871 Blight
Supersized.
pi_51431849
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:15 schreef BB-boy het volgende:
Hebben we al nieuwe spelers?
Kaka is nu in het VU Ziekenhuis voor een medische keuring.
Bron: sport.be.
pi_51431884
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 14:57 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Fuk. dat meen je niet?
Was even vergeten dat de gemiddelde leeftijd in dit topic lager is dan de gemiddelde temperatuur op Antartica.
pi_51431912
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:16 schreef Blight het volgende:

[..]

Staat niks op sport.be hoor?
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 15:18:51 #238
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51431959
watskebeurt met boussoufa?
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 15:19:24 #239
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51431980
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

Was even vergeten dat de gemiddelde leeftijd in dit topic lager is dan de gemiddelde temperatuur op Antartica.
jij neemt het zo serieus hoor
pi_51432048
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:16 schreef Blight het volgende:

[..]

En dit geloof jij ?
pi_51432053
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:19 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

jij neemt het zo serieus hoor
Omdat het ook een serieus topic hoort te zijn
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 15:22:59 #242
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51432108
Met al die PSV´ers daalt het niveau zichtbaar...
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:24:01 #243
52871 Blight
Supersized.
pi_51432150
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

En dit geloof jij ?
Wat denk je zelf...?
pi_51432166
quote:

[..]

En dit geloof jij ?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:24:27 #245
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_51432170
Spelers die er staan, geen spelertjes die het leuk deden bij een EK
pi_51432206
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Met al die PSV´ers daalt het niveau zichtbaar...
Kan niet anders, van dat kansloze voetbal in Eindhoven raak je vanzelf hersendood.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:25:33 #247
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_51432211
quote:

[..]

En dit geloof jij ?
Simpele ziel
Geef mij maar Amsterdam
pi_51432242
quote:

[..]

En dit geloof jij ?
Dacht dat Zizou nog een jaartje zou tekenen bij Amsterdam, stond gisteren op sport.be
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 15:27:04 #249
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51432262
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:25 schreef Longmen het volgende:

[..]

Kan niet anders, van dat kansloze voetbal in Eindhoven raak je vanzelf hersendood.
Welk voetbal in eindhoven?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:27:40 #250
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_51432281
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:25 schreef Longmen het volgende:

[..]

Maar je hebt wel elk jaar een feestje.
Wat een vrouw!
spits!
pi_51432326
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:27 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Maar je hebt wel elk jaar een feestje.
Alsof dat opweegt tegen die 17 doodsaaie wedstrijden.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:32:31 #252
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51432453
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:28 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Liever 17 oersaaie wedstrijden en dan kampioen, dan geen kampioen.
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 15:36:25 #253
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51432588
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Honderd procent niet mee eens, voor mij is het voetbal belangrijker dan een prijsje!
pi_51432616
quote:

[..]

Klinkt als een gloryhuter....
pi_51432641
quote:

[..]

Ja dat lijk me wel ja. 17 oersaaie wedstrijden een geen kampioen is helemaal waardeloos.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:45:17 #256
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51432868
Laten jullie dit seizoen dan maar eens zien hoe het wel moet met dat geweldig mooie voetbal van jullie
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 15:45:52 #257
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51432885
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:45 schreef PyTh het volgende:
Laten jullie dit seizoen dan maar eens zien hoe het wel moet met dat geweldig mooie voetbal van jullie
Hebben we toch al gedaan met die 5-1?
pi_51432895
Hoe goed we kunnen swingen heb je met je eigen ogen kunnen zien.
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 15:48:05 #259
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51432977
Hier dacht ik gisteren trouwens nog wel aan terug, PSV heeft zich wel van hun beste kant laten zien in de laatste wedstrijd, 5 doelpunten scoren in de laatste wedstrijd en er dan toch met de titel vandoor gaan, denk ik toch een mentale kwestie geweest die ze een drive gaf om helemaal los te gaan, iets wat Ajax ontbrak...
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:48:22 #260
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51432990
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:45 schreef PyTh het volgende:
Speel liever een jaar zo kut als PSV, als we dan maar weer eens kampioen worden. Resultaat boven alles!
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 15:49:01 #261
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51433007
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Speel liever een jaar zo kut als PSV, als we dan maar weer eens kampioen worden. Resultaat boven alles!
Jij wilt een heel jaar je kapot ergeren aan het voetbal om 1 momentje te kunnen feesten?
pi_51433029
Ik verlang ook terug naar de gloriejaren onder koeman!!

vrijdag 13 juli 2007 @ 15:51:13 #263
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51433073
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:49 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Jij wilt een heel jaar je kapot ergeren aan het voetbal om 1 momentje te kunnen feesten?
Alsof iemand over tien jaar nog weet hoe je kampioen geworden bent, het gaat puur om de titel op zich.

Heel seizoen kut spelen en mazzel hebben, maar toch de CL winnen, zou je dat kut vinden?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:51:41 #264
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_51433083
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:28 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Het waren 16 doodsaaie wedstrijden en een oorwassing...
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 15:52:38 #265
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51433108
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:51 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Alsof iemand over tien jaar nog weet hoe je kampioen geworden bent, het gaat puur om de titel op zich.

Heel seizoen kut spelen en mazzel hebben, maar toch de CL winnen, zou je dat kut vinden?
Ja dat zou ik heel kut vinden, voor mij is het simpel ik wil trots zijn op het team qua spel en inzet de prestaties in de vorm van prijzen zijn heel erg leuk maar niet als het niet verdient is.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:53:20 #266
108558 Messenga
pi_51433130
Goed. Gearriveerde namen. Weten we dan ook nog Cocu te verleiden voor nog een jaar eredivisie? wat denken jullie DD en PytH?
pi_51433141
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:49 schreef BB-boy het volgende:
Ik verlang ook terug naar de gloriejaren onder koeman!!

vrijdag 13 juli 2007 @ 15:54:55 #268
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51433185
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:49 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dat jullie als ajacieden je kapot ergeren aan het spel van PSV kan ik me voorstellen als je iedere keer maar weer afgetroeft wordt als het op hoofdprijzen aankomt.

Net of ajax de afgelopen jaren zo'n geweldig voetbal gespeeld heeft dan?
Ik vind dat persoonlijk heel erg meevallen, zo mooi en geweldig is het helemaal niet.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:55:07 #269
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_51433192
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:53 schreef Messenga het volgende:
Goed. Gearriveerde namen. Weten we dan ook nog Cocu te verleiden voor nog een jaar eredivisie? wat denken jullie DD en PytH?
Ik denk het wel. Cocu wilde nog wel een jaartje op een wat lager niveau ballen. Goede kans dus.

Sorry, die was té gemakkelijk...
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:56:23 #270
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51433236
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:52 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ja dat zou ik heel kut vinden, voor mij is het simpel ik wil trots zijn op het team qua spel en inzet de prestaties in de vorm van prijzen zijn heel erg leuk maar niet als het niet verdient is.
Boeiend, ben echt niet trots op een Ajax adt mooier speelt dan de kampioen, maar niks wint. Dan maar liever kut voetballen en prijzen pakken, fuck het mooie voetbal, dat is slechts bijzaak.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:57:15 #271
108558 Messenga
pi_51433270
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:55 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Cocu wilde nog wel een jaartje op een wat lager niveau ballen. Goede kans dus.

Sorry, die was té gemakkelijk...
Je bedoeld dat hij dan de sterren van de hemel speelt in een clash AJAX - PSV die dan meer lijkt op de wedstrijden van Ajax tegen Feyenoord dit seizoen? En in Eindhoven. Dat zie ik wel zitten.
pi_51433280
Aftroeven is een groot woord. Eén doelpuntje en PSV had een rampjaar vorig seizoen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 15:57:51 #273
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51433289
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:54 schreef PyTh het volgende:

[..]

Dat jullie als ajacieden je kapot ergeren aan het spel van PSV kan ik me voorstellen als je iedere keer maar weer afgetroeft wordt als het op hoofdprijzen aankomt.

Ik vind dat persoonlijk heel erg meevallen, zo mooi en geweldig is het helemaal niet.
Als je je ogen zou gebruiken zou je lezen dat het me geen fuck boeit of jullie die prijs hebben gepakt of niet, en dat ik zelfs nog zeg dat PSV zich van hun beste kant heeft laten zien in de laatste wedstrijd!

Maar ja ik erger mij kapot aan PSV en haar defensieve voetbal, dat het werkt is iets heel anders en dat kun je succesvol noemen. Ajax probeert in ieder geval elke wedstrijd leuk te spelen en zelfs van de klungel wedstrijden van Ajax kan ik genieten dat ze een voorsprong weggeven en dan toch nog 1 doelpuntje weten te maken waardoor ze winnen, dát is voetbal!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 15:58:33 #274
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_51433308
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:57 schreef Messenga het volgende:

[..]

Je bedoeld dat hij dan de sterren van de hemel speelt in een clash AJAX - PSV die dan meer lijkt op de wedstrijden van Ajax tegen Feyenoord dit seizoen? En in Eindhoven. Dat zie ik wel zitten.
Nee dat bedoelde ik niet. Bij nader inzien denk ik ook niet dat het gaat lukken.

Heb je vertrouwen in het nieuwe seizoen trouwens?
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 15:59:12 #275
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51433329
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Boeiend, ben echt niet trots op een Ajax adt mooier speelt dan de kampioen, maar niks wint. Dan maar liever kut voetballen en prijzen pakken, fuck het mooie voetbal, dat is slechts bijzaak.
Dan hoop ik voor jou dat er snel een Abramovic opstaat die een geld injectie inpompt bij Ajax om een aantal toppers hierheen te halen en de CL te gaan winnen.
pi_51433376
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:54 schreef PyTh het volgende:

Het gaat om de intentie
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:01:45 #277
51286 w00h00
Digital man!
pi_51433409
Nog mensen naar AT?
pi_51433440
De CL wil ik best met kutvoetbal winnen hoor, het zou ook naief zijn van Ajax om aanvallend te spelen.

Maar voor de competitie heb ik behoefte aan meer dan moeizame en saaie 2-0 wedstrijdjes.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:05:13 #279
108558 Messenga
pi_51433547
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:58 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nee dat bedoelde ik niet. Bij nader inzien denk ik ook niet dat het gaat lukken.

Heb je vertrouwen in het nieuwe seizoen trouwens?
Jawel. Zowel Babel als de Mul zijn niet onvervangbaar. Met Baki hebben we een aardige speler ingekocht, Delorge gaat iedereen verbazen, en Heijblok krijgt een Taxi in het vervolg.

Wat denk jij van komend Ajax-Seizoen?
pi_51433551

Het shirt staat hem best goed
pi_51433595
Babel en die andere knakker lijken zo wel loverboys van die gast in het midden.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:07:06 #282
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51433598
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:05 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Het shirt staat hem best goed
Staat hem niet verkeerd..

Dat ringbaardje van Rafa lijkt nergens op.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:07:51 #283
52871 Blight
Supersized.
pi_51433617
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:07 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Staat hem niet verkeerd..

Dat ringbaardje van Rafa lijkt nergens op.
Wat doe jij hier nog? Jij moet je trekker van stal halen en Suarez naar Amsterdam brengen.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:09:29 #284
51286 w00h00
Digital man!
pi_51433662
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:05 schreef Messenga het volgende:

[..]

Jawel. Zowel Babel als de Mul zijn niet onvervangbaar. Met Baki hebben we een aardige speler ingekocht, Delorge gaat iedereen verbazen, en Heijblok krijgt een Taxi in het vervolg.

Dat is moeilijk te zeggen. Mijn hoop is helemaal gevestigd op de aankopen die van Geel gaat doen.

De technisch directeur moet op zoek naar een compleet nieuwe aanval, maar is ervan overtuigd daarin te slagen. ''Let maar op,'' aldus Van Geel.

Ik let heel goed op en ik ben heel erg benieuwd naar welke spelers Van Geel in gedachten heeft. Een echte testcase voor Van Geel, is hij in staat om nieuwe spelers in te passen die ook daadwerkelijk in te passen zijn? ik hoop het.

Ik wil hem wel helpen; Kanu en Nilsson de rest moet die zelf doen.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:12:17 #285
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51433754
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 15:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar ja ik erger mij kapot aan PSV en haar defensieve voetbal, dat het werkt is iets heel anders en dat kun je succesvol noemen. Ajax probeert in ieder geval elke wedstrijd leuk te spelen en zelfs van de klungel wedstrijden van Ajax kan ik genieten dat ze een voorsprong weggeven en dan toch nog 1 doelpuntje weten te maken waardoor ze winnen, dát is voetbal!
Als PSV altijd zo super ultra verdedigend speelt, hoe komt het dan dat PSV de afgelopen seizoenen (3,5, 8 of voor mijn part 10)aan het einde van de competitie vaker meer doelpunten heeft gescoord dan ajax?

Het zogenaamde verdedigende voetbal van PSV is zwaar overtrokken, omdat er weinig tegengoals vallen wil het niet per definitie zeggen dat je alleen maar wordt verdedigd.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:12:20 #286
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51433756
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:07 schreef Blight het volgende:

[..]

Wat doe jij hier nog? Jij moet je trekker van stal halen en Suarez naar Amsterdam brengen.
kom eerst maar eens met een vracht geld aanzetten, wij halen geen karren uit de schuur als er helemaal niets zeker is. We zijn PSV niet...
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:12:32 #287
108558 Messenga
pi_51433765
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:09 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Dat is moeilijk te zeggen. Mijn hoop is helemaal gevestigd op de aankopen die van Geel gaat doen.

De technisch directeur moet op zoek naar een compleet nieuwe aanval, maar is ervan overtuigd daarin te slagen. ''Let maar op,'' aldus Van Geel.

Ik let heel goed op en ik ben heel erg benieuwd naar welke spelers Van Geel in gedachten heeft. Een echte testcase voor Van Geel, is hij in staat om nieuwe spelers in te passen die ook daadwerkelijk in te passen zijn? ik hoop het.

Ik wil hem wel helpen; Kanu en Nilsson de rest moet die zelf doen.
Nilsson is niet zo goed als men denkt hoor. Daarbij is 4-3-3 echt niet heilig, dus een buitenspeler is niet nodig.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:13:03 #288
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_51433784
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:05 schreef Messenga het volgende:

[..]

De verkoop van met name Babel en De Mul voor zoveel geld is alleen maar goed voor Ajax. Ik vind Delorge serieus ook een goede speler maar weet nog niet of hij het niveau Ajax aankan. Als Sneijder blijft, doe je goede zaken.

Het meest 'bevreesd' ben ik voor de vervangers voor de vertrokken spelers. Ajax heeft nu veel geld maar ik ben erg benieuwd of daar adequate spelers voor gekocht kunnen worden. De specifieke speelstijl van Ajax en ook de manier van werken en de bijbehorende druk vergt vaak toch wat aanpassing en ik weet niet of je dat gaat hebben als team met ook 3 andere ploegen met een goede selectie. Wanneer er 4-3-3 op zijn Ajax' gespeeld gaat worden, moet je op zoek naar twee echte buitenspelers die ook buitenom gaan, achterlijn halen en voorgeven. Mitea kan dat denk ik, maar die is te wisselvallig en fragiel. Op rechts heb je met Kennedy toch meer een speler à la Perez: goede traptechniek, goed 'oog', maar niet snel en zonder passeeractie. Ik zie hem beter renderen op de plaats van Sneijder.

Kortom: als Sneijder blijft, Stam aan minstens 28 wedstrijden komt, Huntelaar geen blessure/lange schorsing krijgt en er twee goede buitenspelers komen, is Ajax voor mij dé kandidaat voor de titel.
Wat een vrouw!
spits!
pi_51433842
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:07 schreef Blight het volgende:

[..]

jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_51433873
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:12 schreef Messenga het volgende:

[..]

Nilsson is niet zo goed als men denkt hoor. Daarbij is 4-3-3 echt niet heilig, dus een buitenspeler is niet nodig.
Wie denkt dat hij goed is dan? Ik iig niet en Van Geel ook niet. Dat er alleen wat Franse middenmotors en degradatie kandidaten interesse hebben in Nilsson zegt genoeg.
lollig
  Moderator vrijdag 13 juli 2007 @ 16:16:08 #291
138438 crew  Pizzakoppo
pi_51433889
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:12 schreef PyTh het volgende:

[..]

Als PSV altijd zo super ultra verdedigend speelt, hoe komt het dan dat PSV de afgelopen seizoenen (3,5, 8 of voor mijn part 10)aan het einde van de competitie vaker meer doelpunten heeft gescoord dan ajax?

Het zogenaamde verdedigende voetbal van PSV is zwaar overtrokken, omdat er weinig tegengoals vallen wil het niet per definitie zeggen dat je alleen maar wordt verdedigd.
PSV heeft niet vaker gescoord, Gomes heeft er meer gehouden!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:17:26 #292
108558 Messenga
pi_51433947
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:15 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Wie denkt dat hij goed is dan? Ik iig niet en Van Geel ook niet. Dat er alleen wat Franse middenmotors en degradatie kandidaten interesse hebben in Nilsson zegt genoeg.
Genoeg mensen die zijn komst zouden appricieren.
pi_51433965
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:17 schreef Messenga het volgende:

[..]

Genoeg mensen die zijn komst zouden appricieren.
Die zijn gek.
lollig
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:18:19 #294
108558 Messenga
pi_51433984
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:13 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

De verkoop van met name Babel en De Mul voor zoveel geld is alleen maar goed voor Ajax. Ik vind Delorge serieus ook een goede speler maar weet nog niet of hij het niveau Ajax aankan. Als Sneijder blijft, doe je goede zaken.

Het meest 'bevreesd' ben ik voor de vervangers voor de vertrokken spelers. Ajax heeft nu veel geld maar ik ben erg benieuwd of daar adequate spelers voor gekocht kunnen worden. De specifieke speelstijl van Ajax en ook de manier van werken en de bijbehorende druk vergt vaak toch wat aanpassing en ik weet niet of je dat gaat hebben als team met ook 3 andere ploegen met een goede selectie. Wanneer er 4-3-3 op zijn Ajax' gespeeld gaat worden, moet je op zoek naar twee echte buitenspelers die ook buitenom gaan, achterlijn halen en voorgeven. Mitea kan dat denk ik, maar die is te wisselvallig en fragiel. Op rechts heb je met Kennedy toch meer een speler à la Perez: goede traptechniek, goed 'oog', maar niet snel en zonder passeeractie. Ik zie hem beter renderen op de plaats van Sneijder.

Kortom: als Sneijder blijft, Stam aan minstens 28 wedstrijden komt, Huntelaar geen blessure/lange schorsing krijgt en er twee goede buitenspelers komen, is Ajax voor mij dé kandidaat voor de titel.
Daarom zei ik net al, 4-3-3 is niet heilig meer.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:19:14 #295
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51434015
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:12 schreef PyTh het volgende:

[..]

Omdat er veel doelpunten (vaak meer dan Ajax) worden gescoord, wil het niet per definitie zeggen dat PSV niet verdedigend (dus aanvallend) speelt.
pi_51434040
quote:
Liverpool-aanwinst Babel: 'Kuyt wordt een concurrent'
Doeg doeg Dirk
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:21:40 #297
51286 w00h00
Digital man!
pi_51434098
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:12 schreef Messenga het volgende:

[..]

Ik heb ook alleen die goede momenten van Nilsson gezien bij de wedstrijden of op het internet. Heb hem zelden in 'slechte' wedstrijden van Heerenveen het verschil zien maken dus ik kan niet helemaal zeggen of het een goede aankoop zou zijn, maar ik vind wel dat hij zeker de potentie heeft om een goede speler te worden en dat Ajax wat scouts op hem af moeten sturen. Het is een speler waar vooral Huntelaar veel plezier aan kan gaan beleven met zijn steekballen of voorzetten, totaal anders dan dat Babel naast hem speelde.

4-3-3 is niet heilig maar een hangende nilsson links en baki rechts en Huntelaar in de punt. (verkapt 4-4-2) zie ik zeker wel zitten.
pi_51434117
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

Doeg doeg Dirk
HHAAHA nice, ik hoop dat DIrk nooit meer speelt.
lollig
pi_51434140
Ik zie eigenlijk liever Pranjic komen dan Nilsson als er dan echt een speler van Heerenveen moet worden gehaald.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 16:23:43 #300
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51434178
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 16:16 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

PSV heeft niet vaker gescoord, Gomes heeft er meer gehouden!
quote:
2006-2007
PSV 75
Ajax 84

2005-2006
PSV 71
Ajax 66

2004-2005
PSV 89
Ajax 74

2003-2004
PSV 92