quote:Fontein: "Kesler kortzichtig over vrijgave spelers Jong Oranje
door Yoeri van den Busken
AMSTERDAM - Er moet nog wel wat gebeuren voordat Jong Oranje met de sterkst mogelijke voetbalploeg aan de Olympische Spelen in China deelneemt. Bij monde van algemeen directeur Maarten Fontein liet Ajax weten de internationals niet af te zullen staan indien de KNVB doof blijft voor de protesten van de clubs. Fontein mobiliseert momenteel de topclubs om een discussie op gang te brengen. "Ik hoop dat de KNVB daar open voor staat en nu het initiatief neemt. Anders ontstaat er een groot probleem."
Fontein stoorde zich aan de opmerking van Henk Kesler na het door Oranje gewonnen EK. De Spelen vinden in augustus plaats. Dan zijn de voetbalclubs al volop actief. "Dat is dan jammer voor een club als Ajax", stelde Kesler. "Erg kortzichtig", vindt Fontein. "Daar moet veel zorgvuldiger over gesproken worden. Kesler gaat makkelijk voorbij aan de voorronde van de Champions League. En het resultaat van die wedstrijden is belangrijker voor het Nederlands voetbal dan de Olympische Spelen. Ajax en AZ zouden eventueel in die positie terecht kunnen komen en gezamenlijk leveren deze clubs misschien wel dertien of veertien spelers aan Jong Oranje."
Fontein ventileerde zijn kritiek uitgerekend op de dag dat Mark van Bommel aangaf dat Peking voor hem een kansloze missie zal zijn. "Bayern München zal mij niet laten gaan en daar heb ik begrip voor", aldus de Limburger, die Jong Oranje had willen dienen omdat hij weigert onder Marco van Basten voor het grote Oranje uit te komen. Bondscoach Foppe de Haan mag drie dispensatiespelers meenemen.
Gisteren vond Fontein bij AZ in Toon Gerbrands al een bondgenoot. "AZ voelde zich ook aangesproken. Het kan gewoon niet zo zijn dat alles moet wijken. Het belang van de club weegt voor ons zwaarder dan het olympische belang. In het ergste geval staan wij onze spelers niet af, maar ik hou niet van dreigementen en doe het liever op een andere manier. Daarom heb ik besloten zelf de topclubs te benaderen. We wachten nu op de KNVB", aldus Fontein.
17miljoen+ dusquote:Het AD schrijft overigens dat Ajax heeft bedongen dat het nog meedeelt bij een doorverkoop van Babel in de toekomst.
Martinquote:Ajax incasseert, maar levert ook veel in
Met de verkoop van Ryan Babel, Kenneth Perez en Tom de Mul Ajax strijkt Ajax binnen vier dagen zo'n 24 miljoen euro op. Maar de club levert ook 21 doelpunten en zestien assists in.
'Hoe oud ben je,'' vroeg Lilian Thuram op 23 november 2004 tijdens de wedstrijd Juventus-Ajax aan Ryan Babel. ''Zeventien,'' antwoordde Babel naar eer en geweten. ''Dan heb ik veel respect voor je,'' zei de Franse wereldkampioen die nu bij Barcelona speelt. ''Ga zo door. Dan zul je een groot speler worden.''
Nog geen drie jaar na zijn Europese debuut heeft Babel het pad ingeslagen dat Thuram al had voorspeld. Het talent kreeg van Henk ten Cate de ruimte hij verdiende en al na één seizoen onder deze trainer wordt Babel voor veel geld weggekocht. Met de verkoop van Perez en De Mul erbij opgeteld, strijkt Ajax in vier dagen zo'n 24 miljoen euro op: goed om dit seizoen alvast te worden gekroond tot kampioen van de transferopbrengsten.
Maar waar financieel directeur Jeroen Slop opgewekt naar de cijfers kijkt en weet dat Ajax volgend seizoen niet opnieuw verlies zal lijden, zal Ten Cate zich toch achter de oren krabben. ''We zullen de doelstelling moeten bijstellen,'' grapte hij voor de camera van de NOS.
Met het vertrek van de drie aanvallers is Ajax gedeeltelijk onthoofd. Hoewel Perez een wisselspeler was en ook De Mul geregeld op de bank zat, keren de makers van in totaal 21 competitietreffers (Perez: 12, Babel: 5, De Mul: 4) en 16 assists (De Mul: 8, Babel: 5, Perez: 3) Ajax de rug toe. Bovendien kan ook Wesley Sneijder (18 competitiegoals, 9 assists) nog vertrekken voordat het seizoen begint.
Met een bom duiten op zak gaat Ajax op zoek naar drie vervangers. Waar Ajax in het verleden met bijvoorbeeld Wesley Sonck, Markus Rosenberg en Tom Soetaers te vaak een kat in de zak kocht, is het transferbeleid onder Van Geel en Ten Cate behoorlijk verbeterd. Met Jaap Stam, Edgar Davids, en Gabri als blikvangers krijgt Ajax op transfergebied niet langer de sceptici en de lachers op de hand.
Net zoals met Stam, Davids en Gabri zal Ajax het bij de drie aanvallers hoofdzakelijk zoeken in spelers die niet meer aan het begin van hun loopbaan staan. ''Het moeten spelers zijn die er meteen staan,'' aldus Van Geel. Want de technisch directeur van Ajax weet ook wel dat Ten Cate een grapje maakte toen hij zei dat Ajax de doelstellingen vanwege al die vertrekkende spelers maar moest aanpassen.
Op één vlak heeft Ajax volgens de een rooskleurige interpretatie van de statistieken zelfs al winst geboekt, zegt Van Geel met een glimlach. ''Als je stelt dat Ajax met de transfer van De Mul vier doelpunten en acht assists inlevert, zou je kunnen zeggen we met de komst van Kennedy Bakircioglü op rechts vijftien goals en negen assists hebben aangetrokken,'' zegt Van Geel. ''Dan zijn we er dus op vooruit gegaan. Maar zo moet je niet tellen, toen Kennedy die cijfers liet noteren, speelde hij bij Twente. Al zeggen die statistieken ook niet niks.''
Voortbordurend op het rendement van de recente aankopen is Van Geel ervan overtuigd dat bij Ajax de vertrokken spelers goed kan opvangen. ''Let maar op,'' zei Van Geel. Of hij daarmee zichzelf en de fans moed insprak óf dat hij en Ten Cate de ingezette lijn inderdaad een vervolg kunnen geven, zal het komende seizoen uitwijzen.
Kom op zeg, zelfs jij moet kunnen begrijpen dat dit een prachtige kans is voor zo'n speler.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom op zeg, zelfs jij moet kunnen begrijpen dat dit een prachtige kans is voor zo'n speler.
En voor jullie om weer eens flink te cashen.
Nilsson of Suarez..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:44 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Hoe wordt deze leegloop kwalitatief gecompenseerd?
Welke aankopen kunnen we verwachten?
Welke clubs vindt Wesley Sneijder wél interessant? CL-deelnemers uit Engeland, Spanje en Italië? Dus dat zijn Chelsea, Manchester United, Liverpool, Arsenal, Barcelona, Sevilla, Valencia, AC Milan, Internazionale, AS Roma, Lazio, eventueel verder nog Bayern München en Olympique Lyon? Maar welke clubs zijn geïnteresseerd in Sneijder en kunnen hem betalen? Blijven er niet zo heel veel over, denk dus dat de kans redelijk groot is dat we nog een jaar van Sneijder kunnen genieten! Als dat het geval is, meteen zijn loon verhogen en zijn contract met een jaar verlengen, dan hoeft hij van Ajax-zijde ook volgende zomer niet per se weg!quote:,,En nu Ryan weg is, wordt de kans dat Ajax mij laat gaan weer kleiner,’’ weet Sneijder. ,,Zo reëel moet je zijn en ik vind het ook geen straf om nog een jaar Ajax mee te maken. Maar liefst maak ik toch nog snel de stap. Wel heb ik inmiddels voor mezelf een nieuwe deadline gesteld. Als ik met Ajax op 14 augustus meespeel in het eerste duel in de Champions League-voorronde, dan blijf ik zeker nog een jaar hier. Want ik wil deze zomer alleen weg voor een andere club die mij in de Champions League kan opstellen. De categorie Bolton Wanderers vind ik niet interessant. Die 14de augustus wordt dus een soort deadline.’’ ,,De voetballerij is gek,’’ vervolgt Sneijder wanneer hij nadenkt over de 50 miljoen euro die Liverpool in een week tijd voor twee spelers, Babel en de Spanjaard Torres, heeft neergelegd. Wat zijn eigen marktwaarde is, durft hij niet meer te zeggen. ,,Maar die ligt in elk geval hoger dan het bedrag dat Valencia (12 miljoen, red.) voor mij over had.’’
Wie zou jij dan graag zien als opvolger van Babel?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nilsson of Suarez..
Dan heb ik eigenlijk liever niemand.
Ja, ach. Als hij tóch nog een jaar aan Ajax vastzit en hij kan netto een half miljoen meer gaan verdienen door zijn contract met één seizoen te verlengen, dat lijkt het mij een overweging waard.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk niet dat Wes zijn contract nog gaat verlengen Montana. Maar het valt altijd te proberen. Misschien met een gelimiteerde transfersom?
Geen idee, maar ik zie liever Mitea op de flanken dan Nilsson of Suarez. Suarez is een 4-4-2 speler en Nilsson in feite hetzelfde als Mitea.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wie zou jij dan graag zien als opvolger van Babel?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Nilsson in feite hetzelfde als Mitea.
Nilsson is een totaal andere speler dan Mitea. Ik vind hem minstens 5 klassen beter dan Mitea.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zie liever Mitea op de flanken dan Nilsson of Suarez. Suarez is een 4-4-2 speler en Nilsson in feite hetzelfde als Mitea.
Persoonlijk hoop ik dat Suarez een lullige afleidings maneuvre was en dat er vandaag ineens een topper gepresenteerd wordt
Is Nilsson dan de flankenspeler die wij nodig hebben? Kan hij per wedstrijd een zooi goede voorzetten geven?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nilsson is een totaal andere speler dan Mitea. Ik vind hem minstens 5 klassen beter dan Mitea.
Wat Suarez betreft ben ik het wel met je eens. Dat lijkt me niet echt een Ajax-linksbuiten.
Nilsson is wel een speler die erg veel assists geeft, ja. Vraag maar eens aan Alvesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Is Nilsson dan de flankenspeler die wij nodig hebben? Kan hij per wedstrijd een zooi goede voorzetten geven?
En als we dan toch 4-4-2 gaan spelen heb ik liever iemand anders.
Hoe kun je Lindenbergh en Krohn-Dehli nou vergeten?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:06 schreef Fathom het volgende:
Waarom heeft iedereen het toch over een leegloop? De mul & Perez waren al bekend dat die weg gingen en nu is alleen Babel weg. Babel was een leuke voetballer maar met mensen zoals Stam, Davids, Gabri, Sneijder & Huntelaar in je elftal kun je toch nog niet spreken over een leegloop?
Huntelaar zal blij zijn met iemand op de flanken die in een wedstrijd in ieder geval 10/15 voorzetten geeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Is Nilsson dan de flankenspeler die wij nodig hebben? Kan hij per wedstrijd een zooi goede voorzetten geven?
En als we dan toch 4-4-2 gaan spelen heb ik liever iemand anders.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kun je Lindenbergh en Krohn-Dehli nou vergeten?![]()
Luis Suárez is een klasbak, zou hem graag bij Ajax zien, maar niet tegen elke prijs. Mocht Ajax hem (of Afonso Alves) daadwerkelijk halen, dan moet men wel een 4-4-2-variant gaan spelen, want als Suárez wordt gebruikt als links- of rechtsbuiten, verkracht je zijn talent.quote:
Die raken we nog niet kwijt aan het derde van FC Balophetdak....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kun je Lindenbergh en Krohn-Dehli nou vergeten?![]()
Niet dat ik veel gezien heb van Heerenveen maar voor mijn idee waren dat allemaal van die counteracties. Hard rennen met de bal en dan een rollertje naar Alves die hem binnentikt of zit ik nu helemaal mis en gaf hij prachtige boogballen vanaf de flank die Alves dan binnenkopte?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nilsson is wel een speler die erg veel assists geeft, ja. Vraag maar eens aan Alves
Als AZ ze nou koopt kan Scheringa toch nog iedereen verbazen deze transferperiode, wat hij zo graag wildequote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:09 schreef BoNi het volgende:
[..]
Die raken we nog niet kwijt aan het derde van FC Balophetdak....
Je weet toch dat de media altijd alles opblaast.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:06 schreef Fathom het volgende:
Waarom heeft iedereen het toch over een leegloop? De mul & Perez waren al bekend dat die weg gingen en nu is alleen Babel weg. Babel was een leuke voetballer maar met mensen zoals Stam, Davids, Gabri, Sneijder & Huntelaar in je elftal kun je toch nog niet spreken over een leegloop?
Ja maar dat een deel van de supporters hier ook aan mee doet begrijp ik niet echt. Allemaal paniek voor helemaal niks. Van Geel koopt gewoon nog twee extra spitsen en de de selectie is compleet. Word een zwaar seizoen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:13 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Je weet toch dat de media altijd alles opblaast.
Hier sluit ik me bij aan, en dat is tevens een onvervalste tvp.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Luis Suárez is een klasbak, zou hem graag bij Ajax zien, maar niet tegen elke prijs. Mocht Ajax hem (of Afonso Alves) daadwerkelijk halen, dan moet men wel een 4-4-2-variant gaan spelen, want als Suárez wordt gebruikt als links- of rechtsbuiten, verkracht je zijn talent.
Kan me wel vinden in je postquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Luis Suárez is een klasbak, zou hem graag bij Ajax zien, maar niet tegen elke prijs. Mocht Ajax hem (of Afonso Alves) daadwerkelijk halen, dan moet men wel een 4-4-2-variant gaan spelen, want als Suárez wordt gebruikt als links- of rechtsbuiten, verkracht je zijn talent.
Nee, we hadden sowieso nog een spits nodig, Jans gaf aan een goede te willen die de concurentie kon aangaan met Suarez en Nevland.. Mocht Suarez naar Ajax gaan hebben we dus 2 goede spitsen nodig.quote:Hebben jullie toevallig geen interesse in Michael Krohn-Dehli, Nicolae Mitea en/of Olaf Lindenbergh?
Zelfde als mij dus. Mocht hij komen, moet hem maar even duidelijk gemaakt worden dat die maniertjes in Amsterdam niet geaccepteerd worden. Dan mag hij komen, want voetballen kan dat jochie natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:21 schreef Apfel. het volgende:
Ik hoop dus echt neit dat suarez komt, zon vies mannetje is dat..... erger me altijd vreselijk aan die kerel....
Meestal als hij valt wordt ie wel geraakt hoor, hij duikelt dan alleen wat overdreven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zelfde als mij dus. Mocht hij komen, moet hem maar even duidelijk gemaakt worden dat die maniertjes in Amsterdam niet geaccepteerd worden. Dan mag hij komen, want voetballen kan dat jochie natuurlijk wel.
Persoonlijk heb ik er ook niet zo'n moeite mee, resultaat is het belangrijkste en alles is dus veroorloofd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Meestal als hij valt wordt ie wel geraakt hoor, hij duikelt dan alleen wat overdreven.Maar dat is ook al een stuk minder geworden. Dat heeft hij nu eenmaal meegenomen uit Uruguay, daar wordt er niet zo moeilijk over gedaan, hoort erbij.
Maar hij heeft er al menig pingel mee uitgelokt. Dat is maar wat lekker als je Groningen supporter bent.
Ik denk dat jij ook niet zal klagen als hij in de laatste minuut een pingel versierd tegen feyenoord waardoor juliie de wedstrijd winnen.
Dit soort spelers krijgen juist ontzettend weinig pingels en vrije trappen mee, omdat ze de naam van duikelaar hebben. Kijk maar naar Robben. Bij hem moet eerst het licht uit z'n ogen getrapt worden voordat hij een pingel / vrije trap krijgt. Alle scheidsrechters in Europa kennen zijn reputatie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Meestal als hij valt wordt ie wel geraakt hoor, hij duikelt dan alleen wat overdreven.Maar dat is ook al een stuk minder geworden. Dat heeft hij nu eenmaal meegenomen uit Uruguay, daar wordt er niet zo moeilijk over gedaan, hoort erbij.
Maar hij heeft er al menig pingel mee uitgelokt. Dat is maar wat lekker als je Groningen supporter bent.
Ik denk dat jij ook niet zal klagen als hij in de laatste minuut een pingel versierd tegen feyenoord waardoor juliie de wedstrijd winnen.
Welke speler dan? Vage bankzitter die veel teveel verdient? Of een topper?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:38 schreef Apfel. het volgende:
ajax had slim moeten dna met liverpool man, gewoon babel ruilen voor een speler + geld krijgen
Robben is echt wel wat erger dan Suarez wat dat betreft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dit soort spelers krijgen juist ontzettend weinig pingels en vrije trappen mee, omdat ze de naam van duikelaar hebben. Kijk maar naar Robben.
Hé. Wat een goed idee. Daar heeft Martin vast nog niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:34 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind dat we goede spelers moeten kopen.
Ajax speelt af en toe ook draken van wedstrijden, lijken het ook net amateurs.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:46 schreef venomsnake het volgende:
Oh, en heb ik al verteld dat Suarez ook draken van wedstrijden kan spelen..
Dan lijkt het soms net een amateur.![]()
Ja duhh, Als Sneijder of Huntelaar mogelijk zou vertrekken bij Ajax zouden ze daar ook niet echt lekker van slapen, denk je wel?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:47 schreef hello_moto1992 het volgende:
Venomsnake, je houdt je wel bezig met Suarez, hè.
Als pinchhitter inderdaad prima, maar niet als reserve-spits.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben altijd een voorstander geweest van de terugkeer van Kluivert. Prestratie-contract kun je hem inderdaad aanbieden. Het zou de cirkel toch mooi rond maken. In je eerste seizoen Ajax naar de winst in de CL schieten en het in je laatste seizoen nog een keer herhalen
Klinkt het beetje zoals de terugkeer van Frank Rijkaard, dus wie weet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben altijd een voorstander geweest van de terugkeer van Kluivert. Prestratie-contract kun je hem inderdaad aanbieden. Het zou de cirkel toch mooi rond maken. In je eerste seizoen Ajax naar de winst in de CL schieten en het in je laatste seizoen nog een keer herhalen
Hij kijkt een beetje alsof hij zich zojuist heeft verslikt in de PSV-koffie.quote:
Zo is hij wel idd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Blij dat die Perez opgerot is. Wat mij betreft wordt hij tijdens Ajax-psv de hele wedstrijd uitgefloten / verrot gescholden.
Zeker als hij ook nog eens in de media na gaat trappen richting Ajax, wat ongetwijfeld nog gaat gebeuren.
Dan hoop ik in dat geval dat de hele waarheid van het incident eens naar buiten komt. Kijken of hij dan nog zo blij is met ze na trappen. Ik denk neit dat PErez gaat na trappen precies omdat hij daar bang voor is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Blij dat die Perez opgerot is. Wat mij betreft wordt hij tijdens Ajax-psv de hele wedstrijd uitgefloten / verrot gescholden.
Zeker als hij ook nog eens in de media na gaat trappen richting Ajax, wat ongetwijfeld nog gaat gebeuren.
Hyves is vrij kansloos ja , het is de CU2 van 2007quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik schiet mezelf nog liever in de voet dan dat ik een hyves-account neem. Mijn foto zul je niet zien op Internet.
Wat een gezeik zeg , die gozer is de 30 gepasseerd en wil gewoon nog spelen op het hoogste niveau , niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:21 schreef super-mario het volgende:
Perez kijkt maar ff...tievushond! Hele jaar steun je hem als ajax speler en dan naar p$v gaan om CL te spelen en kampioen te worden nou natrappen zal die zeker doen naar Ajax in een krant oid!![]()
Ook pas nadat je er onwijs gezeik mee hebt gehad toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik schiet mezelf nog liever in de voet dan dat ik een hyves-account neem. Mijn foto zul je niet zien op Internet.
Wat dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ook pas nadat je er onwijs gezeik mee hebt gehad toch?
Zo niet dan kan het nog gezellig worden met de absolute tegenpool van een peoplesmanager: Ronald Koeman.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:22 schreef Enchanter het volgende:
Ik vraag het me alleen af of hij elke week in de basis staat in Eindhoven
Ajax verdient dus 14,5 miljoen Euro en Babel wordt er zelf niet bepaald slechter van.......!quote:Miljoenenjackpot voor Babel na transfer
vrijdag 13 juli, door SV, Amsterdam, 10:07u, Daily Mirror
Ryan Babel is na zijn transfer van Ajax naar Liverpool in een klap ongeveer vijf miljoen euro rijker geworden. Hij krijgt een deel van de transfersom en tekengeld van Liverpool.
In zijn contract met Ajax had Babel een clausule opgenomen, waarin stond dat hij 50 procent van de transfersom boven de 12 miljoen euro ontvangt. In dit geval betekent dat dus de helft van (17 miljoen euro - 12 miljoen euro) is 2,5 miljoen euro.
Daarnaast ontvangt hij 2,75 miljoen euro tekengeld van Liverpool. Maar, mogelijk lijkt zijn transfersom wegens zogenaam 'add-ons' op naar 25 miljoen euro, dan verdient Babel nog meer. Deze add-ons zijn afhankelijk van sportieve prestaties van Babel bij Liverpool. De 25 miljoen euro is wel het maximale.
Babel gaat volgens de Daily Mirror in Liverpool 82.000 euro per week verdienen, dat is ongeveer 4,2 miljoen euro per jaar. Ter vergelijking, bij Ajax ontvangt Jaap Stam als een van de best betaalde spelers 1,5 miljoen euro per jaar.
Daarentegen meldt de Daily Mail dat het volgens hen om 55.000 euro per week gaat, ongeveer 2,9 miljoen euro per jaar.
Daar kan je wel wat bling-bling voor kopen, zeg!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:38 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ajax verdient dus 14,5 miljoen Euro en Babel wordt er zelf niet bepaald slechter van.......!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar kan je wel wat bling-bling voor kopen, zeg!![]()
Maw, Babel haalt op deze manier wel het maximale uit zijn cariere. best goed voor een speler die moeite heeft met een bal aan te nemen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:38 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ajax verdient dus 14,5 miljoen Euro en Babel wordt er zelf niet bepaald slechter van.......!
Liverpool heeft Torres al dus aan Huntelaar hebben ze niet eens gedacht.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:47 schreef Fetai het volgende:
Wat gaat Liverpool toch balen dat ze niet Sneijder of Huntelaar voor dat geld gehaald hebben hè![]()
en scoren....en een goede voorzet gevenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:45 schreef Doezelhaar het volgende:
Maw, Babel haalt op deze manier wel het maximale uit zijn cariere. best goed voor een speler die moeite heeft met een bal aan te nemen.
Na de trainingen zie je de gehele selectie van Liverpool oefenen op een heupschot.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:50 schreef jna het volgende:
Zou ie in z'n contract hebben opgenomen dat na de training Gerrard hem moet helpen om een bal aan te nemen?
Kun je nagaan zo'n jonge jongen wordt ook helemaal gek gemaakt door die bedragen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:38 schreef BoNi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:51 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Na de trainingen zie je de gehele selectie van Liverpool oefenen op een heupschot.
Nieuwe term in het Engelse voetbal: Hipshotquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:51 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Na de trainingen zie je de gehele selectie van Liverpool oefenen op een heupschot.
ben je er bij geweest dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:47 schreef BobbyHill het volgende:
Inderdaad. Perez is gewoon weggepest door Ten Cate en indianenverhalen dat hij een sfeerverzieker is.
Ongelofelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:38 schreef BoNi het volgende:
[..]
Babel is gek als die het niet doet. Bijkomend voordeel is ook dat ie bij 1 van de mooiste clubs ter wereld terecht komt. Liverpool heeft al jaren moeite om de PL te winnen maar daar gaan ze echt nog wel verandering in brengen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kun je nagaan zo'n jonge jongen wordt ook helemaal gek gemaakt door die bedragen.![]()
Niemand is er geweest behalve het team zelf. En gek genoeg heb ik van van hen nou juist nooit iets gehoord en ook nooit iets gemerkt. Werd toch altijd uitgebreid bejubeld, vooral na het kankerneger-incident. De enige die wel liet doorschemeren dat er iets aan de hand was, was Ten Cate, maar die wilde dan ook van hem af. Jaap Stam kwam vervolgens voor Perez op. En Davids ook als ik me niet vergis. Er zal echt wel een strubbeling geweest zijn, maar Ajax speelde op dat moment de beste seizoenshelft sinds jaren, met een fantastische Perez (ondanks zn flauwe invalbeurtjes), dus zo schadelijk zal het toch niet geweest zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:53 schreef Longmen het volgende:
ben je er bij geweest dan?
De waarheid zal wel ergens in t midden liggen...
Ja tuurlijk moet hij dat doen Blijf er alleen bij dat hij voor zn carriere nog beter een jaar bij ons had kunnen blijven...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:54 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Babel is gek als die het niet doet. Bijkomend voordeel is ook dat ie bij 1 van de mooiste clubs ter wereld terecht komt. Liverpool heeft al jaren moeite om de PL te winnen maar daar gaan ze echt nog wel verandering in brengen.
Ach ja, hoeft hij iig niet meer bij te snabbelen in videoclips van Raymzter of weet ik veel wie...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:58 schreef twi het volgende:
Holy jesus, hij verdient 4.2 miljoen per jaar daarIk had wel bedragen van 2,5-3 miljoen verwacht voor zo'n jonge gast, maar 4.2 miljoen?
Ontzettend dom trouwens van Ajax, die clausule. Was die er niet, had je gewoon 25 miljoen kunnen vangen. Nu blijft het beperkt tot 19,5 miljoen.
Hij heeft wel bijgetekend waardoor Ajax dit bedrag nog voor hem heeft kunnen vangen. In onderhandelingen zijn er nou eenmaal twee partijen en ik vind dit absoluut geen slechte deal voor Ajax.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:58 schreef twi het volgende:
Holy jesus, hij verdient 4.2 miljoen per jaar daarIk had wel bedragen van 2,5-3 miljoen verwacht voor zo'n jonge gast, maar 4.2 miljoen?
Ontzettend dom trouwens van Ajax, die clausule. Was die er niet, had je gewoon 25 miljoen kunnen vangen. Nu blijft het beperkt tot 19,5 miljoen.
Ben ik dan niet me je eens. Ja, voor Ajax was het wel beter geweest. Babel is nooit uitgeleerd maar voor Oranje is het wel goed dat ie bij Liverpool zit. Kan Van Basten wel gebruiken..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja tuurlijk moet hij dat doen Blijf er alleen bij dat hij voor zn carriere nog beter een jaar bij ons had kunnen blijven...
Het is ook onzettend ovetrokken in de media... Maar denk wel dat er 2 kanten van t verhaal zijn en niet alleen van htc.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:57 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Niemand is er geweest behalve het team zelf. En gek genoeg heb ik van van hen nou juist nooit iets gehoord en ook nooit iets gemerkt. Werd toch altijd uitgebreid bejubeld, vooral na het kankerneger-incident. De enige die wel liet doorschemeren dat er iets aan de hand was, was Ten Cate, maar die wilde dan ook van hem af. Jaap Stam kwam vervolgens voor Perez op. En Davids ook als ik me niet vergis. Er zal echt wel een strubbeling geweest zijn, maar Ajax speelde op dat moment de beste seizoenshelft sinds jaren, met een fantastische Perez (ondanks zn flauwe invalbeurtjes), dus zo schadelijk zal het toch niet geweest zijn.
Anders zou hij destijds niet bijtekenen dus begrijpelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:58 schreef twi het volgende:
Denk es na, als Babel niet had verlengt had je de helft van dat bedrag gevangen. Doe niet alsof jij meer verstand heb van contractuele zaken dan de advocaten van Ajaxquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:58 schreef twi het volgende:
Weet niet of dat goed is, als hij vooral op de bank zit...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:01 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ben ik dan niet me je eens. Ja, voor Ajax was het wel beter geweest. Babel is nooit uitgeleerd maar voor Oranje is het wel goed dat ie bij Liverpool zit. Kan Van Basten wel gebruiken..
Dit snap ik niet helemaal. Waarom is het voor Van Basten beter? Ik denk dat Babel vooral dit eerste jaar nog niet veel zal spelen, dus ik snap niet wat Van Basten daar aan heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:01 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ben ik dan niet me je eens. Ja, voor Ajax was het wel beter geweest. Babel is nooit uitgeleerd maar voor Oranje is het wel goed dat ie bij Liverpool zit. Kan Van Basten wel gebruiken..
Dat heb ik ook niet, maar voor je het weet willen alle topspelers zulke clausules in hun contract en is je selectie direct een kwart minder waard.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:02 schreef Jajong het volgende:
Denk es na, als Babel niet had verlengt had je de helft van dat bedrag gevangen. Doe niet alsof jij meer verstand heb van contractuele zaken dan de advocaten van Ajax.
Tja, ik geef 'm geen ongelijk. Cashen als je de kans hebtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kun je nagaan zo'n jonge jongen wordt ook helemaal gek gemaakt door die bedragen.![]()
Van mij mag Kluivert ook terugkomen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax speelt af en toe ook draken van wedstrijden, lijken het ook net amateurs.
Trouwens, als Ajax toch besluit dat 4-3-3 het uitgangspunt is volgend seizoen, dan mogen ze Patrick Kluivert wel een prestatie-contract aanbieden!
Als je hem een prestatie-contract aanbiedt, kun je er nooit op achteruit gaan. En Kluivert zelf staat er ook wel open voor denk ik, want die heeft ook nog steeds geen club.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Van mij mag Kluivert ook terugkomen.
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet, maar voor je het weet willen alle topspelers zulke clausules in hun contract en is je selectie direct een kwart minder waard.
De FIFA moet 't gewoon simpel houden in hun regelgeving. Spelers worden betaald met een salaris. Tekengeld wanneer ze transfervrij zijn. Klaar.
quote:Transfersom Perez 1,7 miljoen euro
vrijdag 13 juli, door SV, Amsterdam, 10:49u, De Telegraaf
Vrijdag maakt De Telegraaf bekend dat Ajax en PSV akkoor zijn gegaan met een tranfersom voor 1,7 miljoen euro voor Kenneth Perez. Het cancelen van de tranfers van Andre Guardado gaf de doorslag.
Perez heeft overigens zelf nog water bij de wijn gedaan om de transfer rond te maken. 'Dat zou heel goed kunnen', antwoordde Perez op de vraag of hij inderdaad afstand had gedaan van een deel van zijn wedstrijd- en winstpremies.
Zonder die clausule had Babel niet bijgetekend, door die clausule op te laten nemen is Babel meer waard geworden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet, maar voor je het weet willen alle topspelers zulke clausules in hun contract en is je selectie direct een kwart minder waard.
De FIFA moet 't gewoon simpel houden in hun regelgeving. Spelers worden betaald met een salaris. Tekengeld wanneer ze transfervrij zijn. Klaar.
Heb je het jeugd-EK wel gezien?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:02 schreef BobbyHill het volgende:
maar een aanname om van te huilen, weinig overzicht
Daar heb je gelijk in, maar wat is het volgende? Dat elke speler 50% van de het hele transferbedrag krijgt? Dan valt er straks helemaal niks meer verdienen. De vorige club wil een percentage, de zaakwaarnemer strijkt een percentage op en de speler krijgt ook een groot deel van de transfersom. In het geval van Babel pakt het aardig uit, maar ik ben gewoon tegen dit soort praktijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zonder die clausule had Babel niet bijgetekend, door die clausule op te laten nemen is Babel meer waard geworden.
Heb je vorig seizoen gezien?quote:
babel word alleen maar sterker en beter van het trainen met dit elftal alleen al. en hij gaat echt wel spelen gezien het feit dat engelse clubs genoodzaakt zijn veel te rouleren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dit snap ik niet helemaal. Waarom is het voor Van Basten beter? Ik denk dat Babel vooral dit eerste jaar nog niet veel zal spelen, dus ik snap niet wat Van Basten daar aan heeft.
Je hebt gelijk, in principe is het ridicuul, maar ook niet te voorkomen helaas.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:23 schreef twi het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar wat is het volgende? Dat elke speler 50% van de het hele transferbedrag krijgt? Dan valt er straks helemaal niks meer verdienen. De vorige club wil een percentage, de zaakwaarnemer strijkt een percentage op en de speler krijgt ook een groot deel van de transfersom. In het geval van Babel pakt het aardig uit, maar ik ben gewoon tegen dit soort praktijken.
Nu nog wel, maar hoe oud is die, 20?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:37 schreef Apfel. het volgende:
die suarez komt echt wel tekort kwa CL niveau hoor. Lachertje die kerel
Voorin met Leonardo - Huntelaar - Suarez spelen (mede) op de counter in de CL, dan gaan er echt wel een paar ballen in hoor. Zeker als de middenvelders zo nu en dan nog een voorzet op Huntelaar geven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:40 schreef Sethje het volgende:
LuisIk vind het nu al een held
Samen in de spits met Leo al die tegenstanders gek maken, schwalbe na schwalbe...prachtig.. Dat is CL niveau!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:40 schreef Sethje het volgende:
Samen in de spits met Leo al die tegenstanders gek maken, schwalbe na schwalbe...prachtig.. Dat is CL niveau!
shit he seth......quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:40 schreef Sethje het volgende:
Als buitenspeler zeer zeker. Zie Robben, die kerel kan altijd opstomen. Downing idem dito. Joe Cole ook.. etc etc.quote:
Ik begin alvast aan m'n Suarez bandieri.quote:
Ik zeg niet dat k m goed vindt, want k kan dat niet beoordelen.... gewoon irritante kerel is t en die moet echt niet naar Ajax komen. Laat m maar naar de kakkies gaan, kunnen we weer lekker kankeren op hemquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
En Maxxi, hoe kun jij een voetballer niet goed vinden die bier drinkt onder de wedstrijd
Dan moet ie maar in de leer gaan bij Huntelaar. Als Van Geel hem dan toch zo nodig wil hebben,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:48 schreef Chivu het volgende:
Overigens pakt die gast wel een beetje veel kaarten. Huntelaar heeft de reputatie zich te laten vallen en zich niet te gedragen op het veld, maar Suarez pakte vorig seizoen bijna 2 keer zoveel kaarten...
Zolang hij er 10-15 doelpunten inschiet en geniale dingen laat zien kan dat mijn grote kont roesten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:48 schreef Chivu het volgende:
Overigens pakt die gast wel een beetje veel kaarten. Huntelaar heeft de reputatie zich te laten vallen en zich niet te gedragen op het veld, maar Suarez pakte vorig seizoen bijna 2 keer zoveel kaarten...
Ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:00 schreef ub40_bboy het volgende:
Zijn van der meyde en suarez al gepresenteerd?
Wie is dit en waarom moet dat MSN gepraat hier?quote:
k weet niet of hun gaan,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kraag, Astore, NFD enz gaan niet?
Gaan er nog een stel naar Schotland?
Het gáát over Ajax. Ik ben gewoon benieuwd wie er allemaal nog wat oefenwedstrijden van Ajax gaan bezoeken.quote:
Dit gaat over de oefenwedstrijd van Ajax morgen tegen VVSB rubberducky.quote:
Dit heeft geen fuck te maken met de club Ajax, maar wat die billemaatjes gaan doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dit gaat over de oefenwedstrijd van Ajax morgen tegen VVSB rubberducky.
Beetje gefrustreerd?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dit heeft geen fuck te maken met de club Ajax, maar wat die billemaatjes gaan doen.
Prima, zet een MSN conference gesprekje op en bespreek het daar verder.
Dat jij lekker via teletekst Ajax volgt, moet jij weten, maar er zijn ook nog supporters die Ajax achterna reizen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dit heeft geen fuck te maken met de club Ajax, maar wat die billemaatjes gaan doen.
Prima, zet een MSN conference gesprekje op en bespreek het daar verder.
Vorig jaar hadden ze toch bij je seizoenkaart een brief gedaan met tekst en uitleg waarom het wat duurder was geworden. Had dat niet te maken ook met bepaalde financien rond transfers? Of ben ik in de war... echt ongelooflijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:16 schreef Aanvoerder het volgende:
JF-Schaal weer 2,50 duurder geworden. Stelletje ratten.
hyves van users enzo is niet echt Ajax en onder welk acount Jasza post is ook geen Ajaxquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het gáát over Ajax. Ik ben gewoon benieuwd wie er allemaal nog wat oefenwedstrijden van Ajax gaan bezoeken.
Ik ga morgen een week Sör drinken in het stikhete hongarije...geen weer voor obesitas patienten daarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:01 schreef Apfel. het volgende:
Sethje of jochie, gaan jullie morgen nog naar vvsb?
i know, ging over die andere dingen en het quoten van Dr Dquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dit gaat over de oefenwedstrijd van Ajax morgen tegen VVSB rubberducky.
Gaat hij dan misschien toch naar Ajax voor een seizoen?quote:Giovanni dos Santos zal mogelijk toch verhuurd worden. Barcelona heeft met Ronaldinho, Samuel Eto’o, Yaya Touré en Dos Santos immers één speler meer van buiten de EU dan toegestaan. Als de Mexicaan vóór 31 augustus niet de dubbele nationaliteit verkrijgt, dan zal hij verhuurd worden. (Diverse Spaanse media)
Misschien een mod die wel een keer durft in te grijpen ipv dat oeverloze waarschuwen keer op keer?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:21 schreef rubbereend het volgende:ik heb hier niks weggehaald over de oefenwedstrijd
Als Suarez gehaald wordt, wordt die positie denk ik een beetje te 1-dimensionaal. Volgens mij zijn Leonardo, Suarez en deze Dos Santos toch ongeveer dezelfde type spelers.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gaat hij dan misschien toch naar Ajax voor een seizoen?
Loop niet te zeiken man.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Misschien een mod die wel een keer durft in te grijpen ipv dat oeverloze waarschuwen keer op keer?
Wie het ook was, top...
zeik gewoon niet man... jesus.. ik loop toch ook niet te zeiken over dat suarez gelulquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:32 schreef Chivu het volgende:
Ik hoef al die koffieleut-praatjes ook niet te horen hoor. Over een oefenwedstrijd, prima. Het liefste met wat meer inhoud dan "Wie gaat naar xxxxx?"
neenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:34 schreef BobbyHill het volgende:
Maar gaan Kraag, Astore en NFD nou wel of niet?
Kijk dat jullie het boeiend vinden om te filoseren over de zoveelste speler die toch niet komt , behalve Luis Suarez natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien is dit iets voor jou en je maatjes
Dat soort "gelul" geeft dit topic bestaansrecht, zwakzinnige.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:34 schreef Apfel. het volgende:
ik loop toch ook niet te zeiken over dat suarez gelul
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:35 schreef RayMania het volgende:
Sodemieter nu eens op met dat stomme geslowchat. Gebruik dit, geweldig programma. Dit kan gepost worden in het Ajax topic, wat interesseert ons Hyves nou, of onder welke kloon Jasza nu nog post? Weg ermee. Jullie hebben genoeg mogelijkheden gehad om jullie mening te geven hoe er in het Ajax-topic gepost moet worden (1; nooit een reactie gehad op de laatste alinea, 2; evaluatie topic). Als verwijderen niet helpt dan maar eens wat anders proberen? En hier geen discussie, doe maar in Feedback.
Ik vind jouw echt een goude kerelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat soort "gelul" geeft dit topic bestaansrecht, zwakzinnige.
Of denk je dat dit een verkapte slowchat is?
Ja Sneijder halen als je Gerrard hebt rondlopenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:47 schreef Fetai het volgende:
Wat gaat Liverpool toch balen dat ze niet Sneijder of Huntelaar voor dat geld gehaald hebben hè![]()
Huntelaar is niet snel genoeg voor de spaanse competitie maar als hij iets meer fysiek krijgt past hij perfect in de PL.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:37 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ja Sneijder halen als je Gerrard hebt rondlopen
Sommige mensen hebben ook echt stront in hun hoofd![]()
Huntelaar is te zwak voor de engelse competitie. Die kan liever naar Spanje gaan.
Dat bedoel ik dan ook...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:47 schreef BobbyHill het volgende:
Als je er 30 in een seizoen inschiet vind ik het woord hype een beetje misplaatst. Wacht dan in ieder geval af tot volgend jaar om je conclusies te trekken. Tot nu toe heeft hij alleen nog maar het tegendeel bewezen.
Weet ik, ik was het met je eensquote:
Terror klinkt veel beter.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom noemt men hem niet gewoon Fanteni?
Ruud Gullit noem je toch ook geen Ruud Dil?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom noemt men hem niet gewoon Fanteni?
Moest je hier nou zo lang over nadenken? Die gozer heet gewoon Fanteni omdat hij zo heet! Moeilijk he?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ruud Gullit noem je toch ook geen Ruud Dil?
Over Ajax ja! Godverdomme, wat heeft hij met Ajax te maken. Dit is off topicquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ruud Gullit noem je toch ook geen Ruud Dil?
Dan noem jij hem lekker ruudje dil en dan noem ik hem Gullit en die neger Fanteni!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:18 schreef Silenus het volgende:
Ja, en Ruud Gullit heet dus eigenljk Ruud Dil.
Daar heb je wel een punt ja!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Over Ajax ja! Godverdomme, wat heeft hij met Ajax te maken. Dit is off topic![]()
Die gozer naast hem nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:29 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
De Mul kan nu nog vrolijk zwaaien.
Omdat ie op het veld staat. Wacht maar tot ie samen met die grote neger in de kleedkamer is. Dan kan ie voelen wat een "harde sfeer" het daar is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:29 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Ik zou het wel grappig vinden als de mul daar ook binnen een jaar weg is vanwege de harde sfeer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:47 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Omdat ie op het veld staat. Wacht maar tot ie samen met die grote neger in de kleedkamer is. Dan kan ie voelen wat een "harde sfeer" het daar is.
Zou wel tercht zijn vind ik. Is altijd een correcte jongen geweest.quote:Nee, ik weet niet of het ook nog tot een officieel afscheid in de Arena komt, maar zo was het al netjes en goed
Zou wel mooi zijn als dat tijdens de voorronde CL gebeurt en niet tijdens het Amsterdam Tournament. Man, ik geloof echt nog steeds niet dat Babel volgend seizoen niet voor ons speelt. Hoewel hij vaak als een krant speelde, hoopte je toch altijd dat er iets geniaals zou volgen. Hopelijk kan Leonardo die rol een beetje op zich nemen en is hij snel weer terug.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:50 schreef BobbyHill het volgende:
Zou wel tercht zijn vind ik. Is altijd een correcte jongen geweest.
Precies, het was leuk geweest als hij nog een jaartje was gebleven, maar hij verdient een waardig afscheid.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:50 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Zou wel tercht zijn vind ik. Is altijd een correcte jongen geweest.
Ik ben bang dat Leonardo als hij een tijdje fit is weer zijn knie verdraait.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:53 schreef twi het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als dat tijdens de voorronde CL gebeurt en niet tijdens het Amsterdam Tournament. Man, ik geloof echt nog steeds niet dat Babel volgend seizoen niet voor ons speelt. Hoewel hij vaak als een krant speelde, hoopte je toch altijd dat er iets geniaals zou volgen. Hopelijk kan Leonardo die rol een beetje op zich nemen en is hij snel weer terug.
Klikkerdeklikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef twi het volgende:
Kan er nou godverdomme even gewoon ontopic gereageerd worden? Als je zo graag een BonJovi fanclub op wilt richten, doe je dat maar in ONZ.
Wie is die bosneger naast hem?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:29 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Daar ben ik ook bang voor, zul je zien dat hij net als hij op dreef is weer een tik krijgt oidquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:59 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Leonardo als hij een tijdje fit is weer zijn knie verdraait.
Flikker eens een keer op met die harde sfeer insinuaties. Al lang door iedereen ontkent.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik zou het wel grappig vinden als de mul daar ook binnen een jaar weg is vanwege de harde sfeer.
Alle insiders weten dat De Mul daarom is weg gegaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:06 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Flikker eens een keer op met die harde sfeer insinuaties. Al lang door iedereen ontkent.
En jij bent 1 van die insiders?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Alle insiders weten dat De Mul daarom is weg gegaan.
Welke insiders dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Alle insiders weten dat De Mul daarom is weg gegaan.
Staat nu weer op straat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef PyTh het volgende:
De dochter van Ten Cate?
Bronquote:Ajax brengt bod uit op Aquilani
vrijdag 13 juli, door ronaldinho, Rome, 14:31u, LGdS
Ajax heeft een bod van 3 miljoen euro uitgebracht op Alberto Aquilani van AS Roma, zo meldt La Gazzeta dello Sport vrijdag. De 23-jarige Italiaanse middenvelder, tevens jeugdproduct van AS Roma, zou worden gezien als dé opvolger van Wesley Sneijder die waarschijnlijk nog één seizoen in Amsterdam te bewonderen is.
Aquilani, een van de spelmakers van Jong Italië op het EK-21 in Nederland, laat aan de krant weten dat hij een eventuele overgang naar Amsterdam wel ziet zitten. Bij de nummer twee van Italië bezit hij geen vaste basisplaats.
Of AS Roma akkoord gaat met het bod is nog onbekend.
Let wel: Het is gepost door Ronaldinho.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bron
Zal wel weer een broodje aap verhaal zijn.
Dat is gewoon de nickname van die gozer van ajaxshowtime.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:45 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Let wel: Het is gepost door Ronaldinho.
Denk ik ook. snap ook niet waarom Italiaanse jongeren naar NL zouden gaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bron
echt nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is gewoon de nickname van die gozer van ajaxshowtime.
Hoe vaak moet het nog worden gezegd dat er 2 soorten berichten worden gepost op AjaxShowtime? Door de redactie zelf én de leden. En aan dat laatste hoef ik niets toe te voegen dacht ik zoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bron
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Echt waar?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Het is echt Ronaldinho hoor.
Fuk. dat meen je niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een klaplopers! Ik vraag me dan af wat die lampen eerst boden dan, wat botswagenmuntjes ofzo? 1.7 miljoen is toch niks voor Perez.quote:Transfersom Perez 1,7 miljoen euro
Vrijdag maakt De Telegraaf bekend dat Ajax en PSV akkoor zijn gegaan met een tranfersom voor 1,7 miljoen euro voor Kenneth Perez. Het cancelen van de tranfers van Andre Guardado gaf de doorslag.
Perez heeft overigens zelf nog water bij de wijn gedaan om de transfer rond te maken. 'Dat zou heel goed kunnen', antwoordde Perez op de vraag of hij inderdaad afstand had gedaan van een deel van zijn wedstrijd- en winstpremies.
Die vergeet ik nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je vergeet Palladino, Pazzini en Chiellini! Aquilani is goed maar hij moet nog enorm veel leren, zoals meer afspelen en beter lopen!
Originaliteit +1quote:
Hij werd toen gewisseld in de 2e helft voor Rossi toch? Mooie wedstrijd overigens, met die gekke Lita die kans na kans kreeg!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:03 schreef BoNi het volgende:
[..]
Die vergeet ik niet. Maar tegen Engeland (de enige wedstrijd van Italie die ik in het stadion gezien heb) vond ik hem op Rossina na de beste speler aan de kant van Italië.
Is toch al gekocht door een Franse club?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:06 schreef steve-urkel het volgende:
Spits van jong belgie.. miraillas is wel ajax materiaal vind ik
Volgens mij kwam Rossi erin voor Palladino. Aquilani scoorde de 2-2 vanaf een meter of 25 meter.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij werd toen gewisseld in de 2e helft voor Rossi toch? Mooie wedstrijd overigens, met die gekke Lita die kans na kans kreeg!![]()
Kaka is nu in het VU Ziekenhuis voor een medische keuring.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:15 schreef BB-boy het volgende:
Hebben we al nieuwe spelers?
Was even vergeten dat de gemiddelde leeftijd in dit topic lager is dan de gemiddelde temperatuur op Antartica.quote:
Staat niks op sport.be hoor?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:16 schreef Blight het volgende:
[..]
Kaka is nu in het VU Ziekenhuis voor een medische keuring.
Bron: sport.be.
jij neemt het zo serieus hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was even vergeten dat de gemiddelde leeftijd in dit topic lager is dan de gemiddelde temperatuur op Antartica.
En dit geloof jijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:16 schreef Blight het volgende:
[..]
Kaka is nu in het VU Ziekenhuis voor een medische keuring.
Bron: sport.be.
Wat denk je zelf...?quote:
Kan niet anders, van dat kansloze voetbal in Eindhoven raak je vanzelf hersendood.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Met al die PSV´ers daalt het niveau zichtbaar...
Dacht dat Zizou nog een jaartje zou tekenen bij Amsterdam, stond gisteren op sport.bequote:
Welk voetbal in eindhoven?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kan niet anders, van dat kansloze voetbal in Eindhoven raak je vanzelf hersendood.![]()
Maar je hebt wel elk jaar een feestje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kan niet anders, van dat kansloze voetbal in Eindhoven raak je vanzelf hersendood.![]()
Alsof dat opweegt tegen die 17 doodsaaie wedstrijden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar je hebt wel elk jaar een feestje.
Liever 17 oersaaie wedstrijden en dan kampioen, dan geen kampioen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:28 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Alsof dat opweegt tegen die 17 doodsaaie wedstrijden.
Honderd procent niet mee eens, voor mij is het voetbal belangrijker dan een prijsje!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Liever 17 oersaaie wedstrijden en dan kampioen, dan geen kampioen.
Klinkt als een gloryhuter....quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja dat lijk me wel ja. 17 oersaaie wedstrijden een geen kampioen is helemaal waardeloos.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hebben we toch al gedaan met die 5-1?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:45 schreef PyTh het volgende:
Laten jullie dit seizoen dan maar eens zien hoe het wel moet met dat geweldig mooie voetbal van jullie![]()
Speel liever een jaar zo kut als PSV, als we dan maar weer eens kampioen worden. Resultaat boven alles!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:45 schreef PyTh het volgende:
Laten jullie dit seizoen dan maar eens zien hoe het wel moet met dat geweldig mooie voetbal van jullie![]()
Jij wilt een heel jaar je kapot ergeren aan het voetbal om 1 momentje te kunnen feesten?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Speel liever een jaar zo kut als PSV, als we dan maar weer eens kampioen worden. Resultaat boven alles!
Alsof iemand over tien jaar nog weet hoe je kampioen geworden bent, het gaat puur om de titel op zich.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij wilt een heel jaar je kapot ergeren aan het voetbal om 1 momentje te kunnen feesten?
Het waren 16 doodsaaie wedstrijden en een oorwassing...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:28 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Alsof dat opweegt tegen die 17 doodsaaie wedstrijden.
Ja dat zou ik heel kut vinden, voor mij is het simpel ik wil trots zijn op het team qua spel en inzet de prestaties in de vorm van prijzen zijn heel erg leuk maar niet als het niet verdient is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alsof iemand over tien jaar nog weet hoe je kampioen geworden bent, het gaat puur om de titel op zich.
Heel seizoen kut spelen en mazzel hebben, maar toch de CL winnen, zou je dat kut vinden?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:49 schreef BB-boy het volgende:
Ik verlang ook terug naar de gloriejaren onder koeman!!
Dat jullie als ajacieden je kapot ergeren aan het spel van PSV kan ik me voorstellen als je iedere keer maar weer afgetroeft wordt als het op hoofdprijzen aankomt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij wilt een heel jaar je kapot ergeren aan het voetbal om 1 momentje te kunnen feesten?
Ik denk het wel. Cocu wilde nog wel een jaartje op een wat lager niveau ballen. Goede kans dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:53 schreef Messenga het volgende:
Goed. Gearriveerde namen. Weten we dan ook nog Cocu te verleiden voor nog een jaar eredivisie? wat denken jullie DD en PytH?
Boeiend, ben echt niet trots op een Ajax adt mooier speelt dan de kampioen, maar niks wint. Dan maar liever kut voetballen en prijzen pakken, fuck het mooie voetbal, dat is slechts bijzaak.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja dat zou ik heel kut vinden, voor mij is het simpel ik wil trots zijn op het team qua spel en inzet de prestaties in de vorm van prijzen zijn heel erg leuk maar niet als het niet verdient is.
Je bedoeld dat hij dan de sterren van de hemel speelt in een clash AJAX - PSV die dan meer lijkt op de wedstrijden van Ajax tegen Feyenoord dit seizoen? En in Eindhoven. Dat zie ik wel zitten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Cocu wilde nog wel een jaartje op een wat lager niveau ballen. Goede kans dus.
Sorry, die was té gemakkelijk...
Als je je ogen zou gebruiken zou je lezen dat het me geen fuck boeit of jullie die prijs hebben gepakt of niet, en dat ik zelfs nog zeg dat PSV zich van hun beste kant heeft laten zien in de laatste wedstrijd!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat jullie als ajacieden je kapot ergeren aan het spel van PSV kan ik me voorstellen als je iedere keer maar weer afgetroeft wordt als het op hoofdprijzen aankomt.
Net of ajax de afgelopen jaren zo'n geweldig voetbal gespeeld heeft dan?
Ik vind dat persoonlijk heel erg meevallen, zo mooi en geweldig is het helemaal niet.
Nee dat bedoelde ik niet. Bij nader inzien denk ik ook niet dat het gaat lukken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je bedoeld dat hij dan de sterren van de hemel speelt in een clash AJAX - PSV die dan meer lijkt op de wedstrijden van Ajax tegen Feyenoord dit seizoen? En in Eindhoven. Dat zie ik wel zitten.
Dan hoop ik voor jou dat er snel een Abramovic opstaat die een geld injectie inpompt bij Ajax om een aantal toppers hierheen te halen en de CL te gaan winnen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Boeiend, ben echt niet trots op een Ajax adt mooier speelt dan de kampioen, maar niks wint. Dan maar liever kut voetballen en prijzen pakken, fuck het mooie voetbal, dat is slechts bijzaak.
Het gaat om de intentiequote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:54 schreef PyTh het volgende:
Net of ajax de afgelopen jaren zo'n geweldig voetbal gespeeld heeft dan?
Ik vind dat persoonlijk heel erg meevallen, zo mooi en geweldig is het helemaal niet.
Jawel. Zowel Babel als de Mul zijn niet onvervangbaar. Met Baki hebben we een aardige speler ingekocht, Delorge gaat iedereen verbazen, en Heijblok krijgt een Taxi in het vervolg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:58 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik niet. Bij nader inzien denk ik ook niet dat het gaat lukken.
Heb je vertrouwen in het nieuwe seizoen trouwens?
Staat hem niet verkeerd..quote:
Wat doe jij hier nog? Jij moet je trekker van stal halen en Suarez naar Amsterdam brengen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Staat hem niet verkeerd..![]()
Dat ringbaardje van Rafa lijkt nergens op.![]()
Dat is moeilijk te zeggen. Mijn hoop is helemaal gevestigd op de aankopen die van Geel gaat doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jawel. Zowel Babel als de Mul zijn niet onvervangbaar. Met Baki hebben we een aardige speler ingekocht, Delorge gaat iedereen verbazen, en Heijblok krijgt een Taxi in het vervolg.
Wat denk jij van komend Ajax-Seizoen?
Als PSV altijd zo super ultra verdedigend speelt, hoe komt het dan dat PSV de afgelopen seizoenen (3,5, 8 of voor mijn part 10)aan het einde van de competitie vaker meer doelpunten heeft gescoord dan ajax?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar ja ik erger mij kapot aan PSV en haar defensieve voetbal, dat het werkt is iets heel anders en dat kun je succesvol noemen. Ajax probeert in ieder geval elke wedstrijd leuk te spelen en zelfs van de klungel wedstrijden van Ajax kan ik genieten dat ze een voorsprong weggeven en dan toch nog 1 doelpuntje weten te maken waardoor ze winnen, dát is voetbal!
kom eerst maar eens met een vracht geld aanzetten, wij halen geen karren uit de schuur als er helemaal niets zeker is. We zijn PSV niet...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog? Jij moet je trekker van stal halen en Suarez naar Amsterdam brengen.
Nilsson is niet zo goed als men denkt hoor. Daarbij is 4-3-3 echt niet heilig, dus een buitenspeler is niet nodig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:09 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te zeggen. Mijn hoop is helemaal gevestigd op de aankopen die van Geel gaat doen.
De technisch directeur moet op zoek naar een compleet nieuwe aanval, maar is ervan overtuigd daarin te slagen. ''Let maar op,'' aldus Van Geel.
Ik let heel goed op en ik ben heel erg benieuwd naar welke spelers Van Geel in gedachten heeft. Een echte testcase voor Van Geel, is hij in staat om nieuwe spelers in te passen die ook daadwerkelijk in te passen zijn? ik hoop het.
Ik wil hem wel helpen; Kanu en Nilsson de rest moet die zelf doen.
De verkoop van met name Babel en De Mul voor zoveel geld is alleen maar goed voor Ajax. Ik vind Delorge serieus ook een goede speler maar weet nog niet of hij het niveau Ajax aankan. Als Sneijder blijft, doe je goede zaken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jawel. Zowel Babel als de Mul zijn niet onvervangbaar. Met Baki hebben we een aardige speler ingekocht, Delorge gaat iedereen verbazen, en Heijblok krijgt een Taxi in het vervolg.
Wat denk jij van komend Ajax-Seizoen?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog? Jij moet je trekker van stal halen en Suarez naar Amsterdam brengen.
Wie denkt dat hij goed is dan? Ik iig niet en Van Geel ook niet. Dat er alleen wat Franse middenmotors en degradatie kandidaten interesse hebben in Nilsson zegt genoeg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nilsson is niet zo goed als men denkt hoor. Daarbij is 4-3-3 echt niet heilig, dus een buitenspeler is niet nodig.
PSV heeft niet vaker gescoord, Gomes heeft er meer gehouden!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als PSV altijd zo super ultra verdedigend speelt, hoe komt het dan dat PSV de afgelopen seizoenen (3,5, 8 of voor mijn part 10)aan het einde van de competitie vaker meer doelpunten heeft gescoord dan ajax?
Het zogenaamde verdedigende voetbal van PSV is zwaar overtrokken, omdat er weinig tegengoals vallen wil het niet per definitie zeggen dat je alleen maar wordt verdedigd.
Genoeg mensen die zijn komst zouden appricieren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:15 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wie denkt dat hij goed is dan? Ik iig niet en Van Geel ook niet. Dat er alleen wat Franse middenmotors en degradatie kandidaten interesse hebben in Nilsson zegt genoeg.
Die zijn gek.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Genoeg mensen die zijn komst zouden appricieren.
Daarom zei ik net al, 4-3-3 is niet heilig meer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
De verkoop van met name Babel en De Mul voor zoveel geld is alleen maar goed voor Ajax. Ik vind Delorge serieus ook een goede speler maar weet nog niet of hij het niveau Ajax aankan. Als Sneijder blijft, doe je goede zaken.
Het meest 'bevreesd' ben ik voor de vervangers voor de vertrokken spelers. Ajax heeft nu veel geld maar ik ben erg benieuwd of daar adequate spelers voor gekocht kunnen worden. De specifieke speelstijl van Ajax en ook de manier van werken en de bijbehorende druk vergt vaak toch wat aanpassing en ik weet niet of je dat gaat hebben als team met ook 3 andere ploegen met een goede selectie. Wanneer er 4-3-3 op zijn Ajax' gespeeld gaat worden, moet je op zoek naar twee echte buitenspelers die ook buitenom gaan, achterlijn halen en voorgeven. Mitea kan dat denk ik, maar die is te wisselvallig en fragiel. Op rechts heb je met Kennedy toch meer een speler à la Perez: goede traptechniek, goed 'oog', maar niet snel en zonder passeeractie. Ik zie hem beter renderen op de plaats van Sneijder.
Kortom: als Sneijder blijft, Stam aan minstens 28 wedstrijden komt, Huntelaar geen blessure/lange schorsing krijgt en er twee goede buitenspelers komen, is Ajax voor mij dé kandidaat voor de titel.
Omdat er veel doelpunten (vaak meer dan Ajax) worden gescoord, wil het niet per definitie zeggen dat PSV niet verdedigend (dus aanvallend) speelt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als PSV altijd zo super ultra verdedigend speelt, hoe komt het dan dat PSV de afgelopen seizoenen (3,5, 8 of voor mijn part 10)aan het einde van de competitie vaker meer doelpunten heeft gescoord dan ajax?
Het zogenaamde verdedigende voetbal van PSV is zwaar overtrokken, omdat er weinig tegengoals vallen wil het niet per definitie zeggen dat je alleen maar wordt verdedigd.
Ik heb ook alleen die goede momenten van Nilsson gezien bij de wedstrijden of op het internet. Heb hem zelden in 'slechte' wedstrijden van Heerenveen het verschil zien maken dus ik kan niet helemaal zeggen of het een goede aankoop zou zijn, maar ik vind wel dat hij zeker de potentie heeft om een goede speler te worden en dat Ajax wat scouts op hem af moeten sturen. Het is een speler waar vooral Huntelaar veel plezier aan kan gaan beleven met zijn steekballen of voorzetten, totaal anders dan dat Babel naast hem speelde.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nilsson is niet zo goed als men denkt hoor. Daarbij is 4-3-3 echt niet heilig, dus een buitenspeler is niet nodig.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
PSV heeft niet vaker gescoord, Gomes heeft er meer gehouden!
quote:2006-2007
PSV 75
Ajax 84
2005-2006
PSV 71
Ajax 66
2004-2005
PSV 89
Ajax 74
2003-2004
PSV 92
Ajax 79