Klinkt het beetje zoals de terugkeer van Frank Rijkaard, dus wie weet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben altijd een voorstander geweest van de terugkeer van Kluivert. Prestratie-contract kun je hem inderdaad aanbieden. Het zou de cirkel toch mooi rond maken. In je eerste seizoen Ajax naar de winst in de CL schieten en het in je laatste seizoen nog een keer herhalen
Hij kijkt een beetje alsof hij zich zojuist heeft verslikt in de PSV-koffie.quote:
Zo is hij wel idd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Blij dat die Perez opgerot is. Wat mij betreft wordt hij tijdens Ajax-psv de hele wedstrijd uitgefloten / verrot gescholden.
Zeker als hij ook nog eens in de media na gaat trappen richting Ajax, wat ongetwijfeld nog gaat gebeuren.
Dan hoop ik in dat geval dat de hele waarheid van het incident eens naar buiten komt. Kijken of hij dan nog zo blij is met ze na trappen. Ik denk neit dat PErez gaat na trappen precies omdat hij daar bang voor is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Blij dat die Perez opgerot is. Wat mij betreft wordt hij tijdens Ajax-psv de hele wedstrijd uitgefloten / verrot gescholden.
Zeker als hij ook nog eens in de media na gaat trappen richting Ajax, wat ongetwijfeld nog gaat gebeuren.
Hyves is vrij kansloos ja , het is de CU2 van 2007quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik schiet mezelf nog liever in de voet dan dat ik een hyves-account neem. Mijn foto zul je niet zien op Internet.
Wat een gezeik zeg , die gozer is de 30 gepasseerd en wil gewoon nog spelen op het hoogste niveau , niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:21 schreef super-mario het volgende:
Perez kijkt maar ff...tievushond! Hele jaar steun je hem als ajax speler en dan naar p$v gaan om CL te spelen en kampioen te worden nou natrappen zal die zeker doen naar Ajax in een krant oid!![]()
Ook pas nadat je er onwijs gezeik mee hebt gehad toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik schiet mezelf nog liever in de voet dan dat ik een hyves-account neem. Mijn foto zul je niet zien op Internet.
Wat dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ook pas nadat je er onwijs gezeik mee hebt gehad toch?
Zo niet dan kan het nog gezellig worden met de absolute tegenpool van een peoplesmanager: Ronald Koeman.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:22 schreef Enchanter het volgende:
Ik vraag het me alleen af of hij elke week in de basis staat in Eindhoven
Ajax verdient dus 14,5 miljoen Euro en Babel wordt er zelf niet bepaald slechter van.......!quote:Miljoenenjackpot voor Babel na transfer
vrijdag 13 juli, door SV, Amsterdam, 10:07u, Daily Mirror
Ryan Babel is na zijn transfer van Ajax naar Liverpool in een klap ongeveer vijf miljoen euro rijker geworden. Hij krijgt een deel van de transfersom en tekengeld van Liverpool.
In zijn contract met Ajax had Babel een clausule opgenomen, waarin stond dat hij 50 procent van de transfersom boven de 12 miljoen euro ontvangt. In dit geval betekent dat dus de helft van (17 miljoen euro - 12 miljoen euro) is 2,5 miljoen euro.
Daarnaast ontvangt hij 2,75 miljoen euro tekengeld van Liverpool. Maar, mogelijk lijkt zijn transfersom wegens zogenaam 'add-ons' op naar 25 miljoen euro, dan verdient Babel nog meer. Deze add-ons zijn afhankelijk van sportieve prestaties van Babel bij Liverpool. De 25 miljoen euro is wel het maximale.
Babel gaat volgens de Daily Mirror in Liverpool 82.000 euro per week verdienen, dat is ongeveer 4,2 miljoen euro per jaar. Ter vergelijking, bij Ajax ontvangt Jaap Stam als een van de best betaalde spelers 1,5 miljoen euro per jaar.
Daarentegen meldt de Daily Mail dat het volgens hen om 55.000 euro per week gaat, ongeveer 2,9 miljoen euro per jaar.
Daar kan je wel wat bling-bling voor kopen, zeg!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:38 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ajax verdient dus 14,5 miljoen Euro en Babel wordt er zelf niet bepaald slechter van.......!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar kan je wel wat bling-bling voor kopen, zeg!![]()
Maw, Babel haalt op deze manier wel het maximale uit zijn cariere. best goed voor een speler die moeite heeft met een bal aan te nemen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:38 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ajax verdient dus 14,5 miljoen Euro en Babel wordt er zelf niet bepaald slechter van.......!
Liverpool heeft Torres al dus aan Huntelaar hebben ze niet eens gedacht.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:47 schreef Fetai het volgende:
Wat gaat Liverpool toch balen dat ze niet Sneijder of Huntelaar voor dat geld gehaald hebben hè![]()
en scoren....en een goede voorzet gevenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:45 schreef Doezelhaar het volgende:
Maw, Babel haalt op deze manier wel het maximale uit zijn cariere. best goed voor een speler die moeite heeft met een bal aan te nemen.
Na de trainingen zie je de gehele selectie van Liverpool oefenen op een heupschot.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:50 schreef jna het volgende:
Zou ie in z'n contract hebben opgenomen dat na de training Gerrard hem moet helpen om een bal aan te nemen?
Kun je nagaan zo'n jonge jongen wordt ook helemaal gek gemaakt door die bedragen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:38 schreef BoNi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:51 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Na de trainingen zie je de gehele selectie van Liverpool oefenen op een heupschot.
Nieuwe term in het Engelse voetbal: Hipshotquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:51 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Na de trainingen zie je de gehele selectie van Liverpool oefenen op een heupschot.
ben je er bij geweest dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:47 schreef BobbyHill het volgende:
Inderdaad. Perez is gewoon weggepest door Ten Cate en indianenverhalen dat hij een sfeerverzieker is.
Ongelofelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:38 schreef BoNi het volgende:
[..]
Babel is gek als die het niet doet. Bijkomend voordeel is ook dat ie bij 1 van de mooiste clubs ter wereld terecht komt. Liverpool heeft al jaren moeite om de PL te winnen maar daar gaan ze echt nog wel verandering in brengen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kun je nagaan zo'n jonge jongen wordt ook helemaal gek gemaakt door die bedragen.![]()
Niemand is er geweest behalve het team zelf. En gek genoeg heb ik van van hen nou juist nooit iets gehoord en ook nooit iets gemerkt. Werd toch altijd uitgebreid bejubeld, vooral na het kankerneger-incident. De enige die wel liet doorschemeren dat er iets aan de hand was, was Ten Cate, maar die wilde dan ook van hem af. Jaap Stam kwam vervolgens voor Perez op. En Davids ook als ik me niet vergis. Er zal echt wel een strubbeling geweest zijn, maar Ajax speelde op dat moment de beste seizoenshelft sinds jaren, met een fantastische Perez (ondanks zn flauwe invalbeurtjes), dus zo schadelijk zal het toch niet geweest zijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:53 schreef Longmen het volgende:
ben je er bij geweest dan?
De waarheid zal wel ergens in t midden liggen...
Ja tuurlijk moet hij dat doen Blijf er alleen bij dat hij voor zn carriere nog beter een jaar bij ons had kunnen blijven...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:54 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Babel is gek als die het niet doet. Bijkomend voordeel is ook dat ie bij 1 van de mooiste clubs ter wereld terecht komt. Liverpool heeft al jaren moeite om de PL te winnen maar daar gaan ze echt nog wel verandering in brengen.
Ach ja, hoeft hij iig niet meer bij te snabbelen in videoclips van Raymzter of weet ik veel wie...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:58 schreef twi het volgende:
Holy jesus, hij verdient 4.2 miljoen per jaar daarIk had wel bedragen van 2,5-3 miljoen verwacht voor zo'n jonge gast, maar 4.2 miljoen?
Ontzettend dom trouwens van Ajax, die clausule. Was die er niet, had je gewoon 25 miljoen kunnen vangen. Nu blijft het beperkt tot 19,5 miljoen.
Hij heeft wel bijgetekend waardoor Ajax dit bedrag nog voor hem heeft kunnen vangen. In onderhandelingen zijn er nou eenmaal twee partijen en ik vind dit absoluut geen slechte deal voor Ajax.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:58 schreef twi het volgende:
Holy jesus, hij verdient 4.2 miljoen per jaar daarIk had wel bedragen van 2,5-3 miljoen verwacht voor zo'n jonge gast, maar 4.2 miljoen?
Ontzettend dom trouwens van Ajax, die clausule. Was die er niet, had je gewoon 25 miljoen kunnen vangen. Nu blijft het beperkt tot 19,5 miljoen.
Ben ik dan niet me je eens. Ja, voor Ajax was het wel beter geweest. Babel is nooit uitgeleerd maar voor Oranje is het wel goed dat ie bij Liverpool zit. Kan Van Basten wel gebruiken..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja tuurlijk moet hij dat doen Blijf er alleen bij dat hij voor zn carriere nog beter een jaar bij ons had kunnen blijven...
Het is ook onzettend ovetrokken in de media... Maar denk wel dat er 2 kanten van t verhaal zijn en niet alleen van htc.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:57 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Niemand is er geweest behalve het team zelf. En gek genoeg heb ik van van hen nou juist nooit iets gehoord en ook nooit iets gemerkt. Werd toch altijd uitgebreid bejubeld, vooral na het kankerneger-incident. De enige die wel liet doorschemeren dat er iets aan de hand was, was Ten Cate, maar die wilde dan ook van hem af. Jaap Stam kwam vervolgens voor Perez op. En Davids ook als ik me niet vergis. Er zal echt wel een strubbeling geweest zijn, maar Ajax speelde op dat moment de beste seizoenshelft sinds jaren, met een fantastische Perez (ondanks zn flauwe invalbeurtjes), dus zo schadelijk zal het toch niet geweest zijn.
Anders zou hij destijds niet bijtekenen dus begrijpelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:58 schreef twi het volgende:
Denk es na, als Babel niet had verlengt had je de helft van dat bedrag gevangen. Doe niet alsof jij meer verstand heb van contractuele zaken dan de advocaten van Ajaxquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:58 schreef twi het volgende:
Weet niet of dat goed is, als hij vooral op de bank zit...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:01 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ben ik dan niet me je eens. Ja, voor Ajax was het wel beter geweest. Babel is nooit uitgeleerd maar voor Oranje is het wel goed dat ie bij Liverpool zit. Kan Van Basten wel gebruiken..
Dit snap ik niet helemaal. Waarom is het voor Van Basten beter? Ik denk dat Babel vooral dit eerste jaar nog niet veel zal spelen, dus ik snap niet wat Van Basten daar aan heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:01 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ben ik dan niet me je eens. Ja, voor Ajax was het wel beter geweest. Babel is nooit uitgeleerd maar voor Oranje is het wel goed dat ie bij Liverpool zit. Kan Van Basten wel gebruiken..
Dat heb ik ook niet, maar voor je het weet willen alle topspelers zulke clausules in hun contract en is je selectie direct een kwart minder waard.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:02 schreef Jajong het volgende:
Denk es na, als Babel niet had verlengt had je de helft van dat bedrag gevangen. Doe niet alsof jij meer verstand heb van contractuele zaken dan de advocaten van Ajax.
Tja, ik geef 'm geen ongelijk. Cashen als je de kans hebtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kun je nagaan zo'n jonge jongen wordt ook helemaal gek gemaakt door die bedragen.![]()
Van mij mag Kluivert ook terugkomen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax speelt af en toe ook draken van wedstrijden, lijken het ook net amateurs.
Trouwens, als Ajax toch besluit dat 4-3-3 het uitgangspunt is volgend seizoen, dan mogen ze Patrick Kluivert wel een prestatie-contract aanbieden!
Als je hem een prestatie-contract aanbiedt, kun je er nooit op achteruit gaan. En Kluivert zelf staat er ook wel open voor denk ik, want die heeft ook nog steeds geen club.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Van mij mag Kluivert ook terugkomen.
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet, maar voor je het weet willen alle topspelers zulke clausules in hun contract en is je selectie direct een kwart minder waard.
De FIFA moet 't gewoon simpel houden in hun regelgeving. Spelers worden betaald met een salaris. Tekengeld wanneer ze transfervrij zijn. Klaar.
quote:Transfersom Perez 1,7 miljoen euro
vrijdag 13 juli, door SV, Amsterdam, 10:49u, De Telegraaf
Vrijdag maakt De Telegraaf bekend dat Ajax en PSV akkoor zijn gegaan met een tranfersom voor 1,7 miljoen euro voor Kenneth Perez. Het cancelen van de tranfers van Andre Guardado gaf de doorslag.
Perez heeft overigens zelf nog water bij de wijn gedaan om de transfer rond te maken. 'Dat zou heel goed kunnen', antwoordde Perez op de vraag of hij inderdaad afstand had gedaan van een deel van zijn wedstrijd- en winstpremies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |