Zonder die clausule had Babel niet bijgetekend, door die clausule op te laten nemen is Babel meer waard geworden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet, maar voor je het weet willen alle topspelers zulke clausules in hun contract en is je selectie direct een kwart minder waard.
De FIFA moet 't gewoon simpel houden in hun regelgeving. Spelers worden betaald met een salaris. Tekengeld wanneer ze transfervrij zijn. Klaar.
Heb je het jeugd-EK wel gezien?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:02 schreef BobbyHill het volgende:
maar een aanname om van te huilen, weinig overzicht
Daar heb je gelijk in, maar wat is het volgende? Dat elke speler 50% van de het hele transferbedrag krijgt? Dan valt er straks helemaal niks meer verdienen. De vorige club wil een percentage, de zaakwaarnemer strijkt een percentage op en de speler krijgt ook een groot deel van de transfersom. In het geval van Babel pakt het aardig uit, maar ik ben gewoon tegen dit soort praktijken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zonder die clausule had Babel niet bijgetekend, door die clausule op te laten nemen is Babel meer waard geworden.
Heb je vorig seizoen gezien?quote:
babel word alleen maar sterker en beter van het trainen met dit elftal alleen al. en hij gaat echt wel spelen gezien het feit dat engelse clubs genoodzaakt zijn veel te rouleren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dit snap ik niet helemaal. Waarom is het voor Van Basten beter? Ik denk dat Babel vooral dit eerste jaar nog niet veel zal spelen, dus ik snap niet wat Van Basten daar aan heeft.
Je hebt gelijk, in principe is het ridicuul, maar ook niet te voorkomen helaas.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:23 schreef twi het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar wat is het volgende? Dat elke speler 50% van de het hele transferbedrag krijgt? Dan valt er straks helemaal niks meer verdienen. De vorige club wil een percentage, de zaakwaarnemer strijkt een percentage op en de speler krijgt ook een groot deel van de transfersom. In het geval van Babel pakt het aardig uit, maar ik ben gewoon tegen dit soort praktijken.
Nu nog wel, maar hoe oud is die, 20?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:37 schreef Apfel. het volgende:
die suarez komt echt wel tekort kwa CL niveau hoor. Lachertje die kerel
Voorin met Leonardo - Huntelaar - Suarez spelen (mede) op de counter in de CL, dan gaan er echt wel een paar ballen in hoor. Zeker als de middenvelders zo nu en dan nog een voorzet op Huntelaar geven.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:40 schreef Sethje het volgende:
LuisIk vind het nu al een held
Samen in de spits met Leo al die tegenstanders gek maken, schwalbe na schwalbe...prachtig.. Dat is CL niveau!
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:40 schreef Sethje het volgende:
Samen in de spits met Leo al die tegenstanders gek maken, schwalbe na schwalbe...prachtig.. Dat is CL niveau!
shit he seth......quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:40 schreef Sethje het volgende:
Als buitenspeler zeer zeker. Zie Robben, die kerel kan altijd opstomen. Downing idem dito. Joe Cole ook.. etc etc.quote:
Ik begin alvast aan m'n Suarez bandieri.quote:
Ik zeg niet dat k m goed vindt, want k kan dat niet beoordelen.... gewoon irritante kerel is t en die moet echt niet naar Ajax komen. Laat m maar naar de kakkies gaan, kunnen we weer lekker kankeren op hemquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:43 schreef Sethje het volgende:
[..]
En Maxxi, hoe kun jij een voetballer niet goed vinden die bier drinkt onder de wedstrijd
Dan moet ie maar in de leer gaan bij Huntelaar. Als Van Geel hem dan toch zo nodig wil hebben,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:48 schreef Chivu het volgende:
Overigens pakt die gast wel een beetje veel kaarten. Huntelaar heeft de reputatie zich te laten vallen en zich niet te gedragen op het veld, maar Suarez pakte vorig seizoen bijna 2 keer zoveel kaarten...
Zolang hij er 10-15 doelpunten inschiet en geniale dingen laat zien kan dat mijn grote kont roesten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:48 schreef Chivu het volgende:
Overigens pakt die gast wel een beetje veel kaarten. Huntelaar heeft de reputatie zich te laten vallen en zich niet te gedragen op het veld, maar Suarez pakte vorig seizoen bijna 2 keer zoveel kaarten...
Ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:00 schreef ub40_bboy het volgende:
Zijn van der meyde en suarez al gepresenteerd?
Wie is dit en waarom moet dat MSN gepraat hier?quote:
k weet niet of hun gaan,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kraag, Astore, NFD enz gaan niet?
Gaan er nog een stel naar Schotland?
Het gáát over Ajax. Ik ben gewoon benieuwd wie er allemaal nog wat oefenwedstrijden van Ajax gaan bezoeken.quote:
Dit gaat over de oefenwedstrijd van Ajax morgen tegen VVSB rubberducky.quote:
Dit heeft geen fuck te maken met de club Ajax, maar wat die billemaatjes gaan doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dit gaat over de oefenwedstrijd van Ajax morgen tegen VVSB rubberducky.
Beetje gefrustreerd?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dit heeft geen fuck te maken met de club Ajax, maar wat die billemaatjes gaan doen.
Prima, zet een MSN conference gesprekje op en bespreek het daar verder.
Dat jij lekker via teletekst Ajax volgt, moet jij weten, maar er zijn ook nog supporters die Ajax achterna reizen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dit heeft geen fuck te maken met de club Ajax, maar wat die billemaatjes gaan doen.
Prima, zet een MSN conference gesprekje op en bespreek het daar verder.
Vorig jaar hadden ze toch bij je seizoenkaart een brief gedaan met tekst en uitleg waarom het wat duurder was geworden. Had dat niet te maken ook met bepaalde financien rond transfers? Of ben ik in de war... echt ongelooflijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:16 schreef Aanvoerder het volgende:
JF-Schaal weer 2,50 duurder geworden. Stelletje ratten.
hyves van users enzo is niet echt Ajax en onder welk acount Jasza post is ook geen Ajaxquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het gáát over Ajax. Ik ben gewoon benieuwd wie er allemaal nog wat oefenwedstrijden van Ajax gaan bezoeken.
Ik ga morgen een week Sör drinken in het stikhete hongarije...geen weer voor obesitas patienten daarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:01 schreef Apfel. het volgende:
Sethje of jochie, gaan jullie morgen nog naar vvsb?
i know, ging over die andere dingen en het quoten van Dr Dquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dit gaat over de oefenwedstrijd van Ajax morgen tegen VVSB rubberducky.
Gaat hij dan misschien toch naar Ajax voor een seizoen?quote:Giovanni dos Santos zal mogelijk toch verhuurd worden. Barcelona heeft met Ronaldinho, Samuel Eto’o, Yaya Touré en Dos Santos immers één speler meer van buiten de EU dan toegestaan. Als de Mexicaan vóór 31 augustus niet de dubbele nationaliteit verkrijgt, dan zal hij verhuurd worden. (Diverse Spaanse media)
Misschien een mod die wel een keer durft in te grijpen ipv dat oeverloze waarschuwen keer op keer?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:21 schreef rubbereend het volgende:ik heb hier niks weggehaald over de oefenwedstrijd
Als Suarez gehaald wordt, wordt die positie denk ik een beetje te 1-dimensionaal. Volgens mij zijn Leonardo, Suarez en deze Dos Santos toch ongeveer dezelfde type spelers.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gaat hij dan misschien toch naar Ajax voor een seizoen?
Loop niet te zeiken man.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Misschien een mod die wel een keer durft in te grijpen ipv dat oeverloze waarschuwen keer op keer?
Wie het ook was, top...
zeik gewoon niet man... jesus.. ik loop toch ook niet te zeiken over dat suarez gelulquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:32 schreef Chivu het volgende:
Ik hoef al die koffieleut-praatjes ook niet te horen hoor. Over een oefenwedstrijd, prima. Het liefste met wat meer inhoud dan "Wie gaat naar xxxxx?"
neenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:34 schreef BobbyHill het volgende:
Maar gaan Kraag, Astore en NFD nou wel of niet?
Kijk dat jullie het boeiend vinden om te filoseren over de zoveelste speler die toch niet komt , behalve Luis Suarez natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien is dit iets voor jou en je maatjes
Dat soort "gelul" geeft dit topic bestaansrecht, zwakzinnige.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:34 schreef Apfel. het volgende:
ik loop toch ook niet te zeiken over dat suarez gelul
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:35 schreef RayMania het volgende:
Sodemieter nu eens op met dat stomme geslowchat. Gebruik dit, geweldig programma. Dit kan gepost worden in het Ajax topic, wat interesseert ons Hyves nou, of onder welke kloon Jasza nu nog post? Weg ermee. Jullie hebben genoeg mogelijkheden gehad om jullie mening te geven hoe er in het Ajax-topic gepost moet worden (1; nooit een reactie gehad op de laatste alinea, 2; evaluatie topic). Als verwijderen niet helpt dan maar eens wat anders proberen? En hier geen discussie, doe maar in Feedback.
Ik vind jouw echt een goude kerelquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat soort "gelul" geeft dit topic bestaansrecht, zwakzinnige.
Of denk je dat dit een verkapte slowchat is?
Ja Sneijder halen als je Gerrard hebt rondlopenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:47 schreef Fetai het volgende:
Wat gaat Liverpool toch balen dat ze niet Sneijder of Huntelaar voor dat geld gehaald hebben hè![]()
Huntelaar is niet snel genoeg voor de spaanse competitie maar als hij iets meer fysiek krijgt past hij perfect in de PL.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:37 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ja Sneijder halen als je Gerrard hebt rondlopen
Sommige mensen hebben ook echt stront in hun hoofd![]()
Huntelaar is te zwak voor de engelse competitie. Die kan liever naar Spanje gaan.
Dat bedoel ik dan ook...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:47 schreef BobbyHill het volgende:
Als je er 30 in een seizoen inschiet vind ik het woord hype een beetje misplaatst. Wacht dan in ieder geval af tot volgend jaar om je conclusies te trekken. Tot nu toe heeft hij alleen nog maar het tegendeel bewezen.
Weet ik, ik was het met je eensquote:
Terror klinkt veel beter.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom noemt men hem niet gewoon Fanteni?
Ruud Gullit noem je toch ook geen Ruud Dil?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom noemt men hem niet gewoon Fanteni?
Moest je hier nou zo lang over nadenken? Die gozer heet gewoon Fanteni omdat hij zo heet! Moeilijk he?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ruud Gullit noem je toch ook geen Ruud Dil?
Over Ajax ja! Godverdomme, wat heeft hij met Ajax te maken. Dit is off topicquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ruud Gullit noem je toch ook geen Ruud Dil?
Dan noem jij hem lekker ruudje dil en dan noem ik hem Gullit en die neger Fanteni!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:18 schreef Silenus het volgende:
Ja, en Ruud Gullit heet dus eigenljk Ruud Dil.
Daar heb je wel een punt ja!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Over Ajax ja! Godverdomme, wat heeft hij met Ajax te maken. Dit is off topic![]()
Die gozer naast hem nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:29 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
De Mul kan nu nog vrolijk zwaaien.
Omdat ie op het veld staat. Wacht maar tot ie samen met die grote neger in de kleedkamer is. Dan kan ie voelen wat een "harde sfeer" het daar is.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:29 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Ik zou het wel grappig vinden als de mul daar ook binnen een jaar weg is vanwege de harde sfeer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:47 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Omdat ie op het veld staat. Wacht maar tot ie samen met die grote neger in de kleedkamer is. Dan kan ie voelen wat een "harde sfeer" het daar is.
Zou wel tercht zijn vind ik. Is altijd een correcte jongen geweest.quote:Nee, ik weet niet of het ook nog tot een officieel afscheid in de Arena komt, maar zo was het al netjes en goed
Zou wel mooi zijn als dat tijdens de voorronde CL gebeurt en niet tijdens het Amsterdam Tournament. Man, ik geloof echt nog steeds niet dat Babel volgend seizoen niet voor ons speelt. Hoewel hij vaak als een krant speelde, hoopte je toch altijd dat er iets geniaals zou volgen. Hopelijk kan Leonardo die rol een beetje op zich nemen en is hij snel weer terug.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:50 schreef BobbyHill het volgende:
Zou wel tercht zijn vind ik. Is altijd een correcte jongen geweest.
Precies, het was leuk geweest als hij nog een jaartje was gebleven, maar hij verdient een waardig afscheid.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:50 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Zou wel tercht zijn vind ik. Is altijd een correcte jongen geweest.
Ik ben bang dat Leonardo als hij een tijdje fit is weer zijn knie verdraait.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:53 schreef twi het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als dat tijdens de voorronde CL gebeurt en niet tijdens het Amsterdam Tournament. Man, ik geloof echt nog steeds niet dat Babel volgend seizoen niet voor ons speelt. Hoewel hij vaak als een krant speelde, hoopte je toch altijd dat er iets geniaals zou volgen. Hopelijk kan Leonardo die rol een beetje op zich nemen en is hij snel weer terug.
Klikkerdeklikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:40 schreef twi het volgende:
Kan er nou godverdomme even gewoon ontopic gereageerd worden? Als je zo graag een BonJovi fanclub op wilt richten, doe je dat maar in ONZ.
Wie is die bosneger naast hem?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:29 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |