Daar ben ik ook bang voor, zul je zien dat hij net als hij op dreef is weer een tik krijgt oidquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:59 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Leonardo als hij een tijdje fit is weer zijn knie verdraait.
Flikker eens een keer op met die harde sfeer insinuaties. Al lang door iedereen ontkent.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik zou het wel grappig vinden als de mul daar ook binnen een jaar weg is vanwege de harde sfeer.
Alle insiders weten dat De Mul daarom is weg gegaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:06 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Flikker eens een keer op met die harde sfeer insinuaties. Al lang door iedereen ontkent.
En jij bent 1 van die insiders?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Alle insiders weten dat De Mul daarom is weg gegaan.
Welke insiders dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Alle insiders weten dat De Mul daarom is weg gegaan.
Staat nu weer op straat.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef PyTh het volgende:
De dochter van Ten Cate?
Bronquote:Ajax brengt bod uit op Aquilani
vrijdag 13 juli, door ronaldinho, Rome, 14:31u, LGdS
Ajax heeft een bod van 3 miljoen euro uitgebracht op Alberto Aquilani van AS Roma, zo meldt La Gazzeta dello Sport vrijdag. De 23-jarige Italiaanse middenvelder, tevens jeugdproduct van AS Roma, zou worden gezien als dé opvolger van Wesley Sneijder die waarschijnlijk nog één seizoen in Amsterdam te bewonderen is.
Aquilani, een van de spelmakers van Jong Italië op het EK-21 in Nederland, laat aan de krant weten dat hij een eventuele overgang naar Amsterdam wel ziet zitten. Bij de nummer twee van Italië bezit hij geen vaste basisplaats.
Of AS Roma akkoord gaat met het bod is nog onbekend.
Let wel: Het is gepost door Ronaldinho.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bron
Zal wel weer een broodje aap verhaal zijn.
Dat is gewoon de nickname van die gozer van ajaxshowtime.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:45 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Let wel: Het is gepost door Ronaldinho.
Denk ik ook. snap ook niet waarom Italiaanse jongeren naar NL zouden gaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bron
echt nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is gewoon de nickname van die gozer van ajaxshowtime.
Hoe vaak moet het nog worden gezegd dat er 2 soorten berichten worden gepost op AjaxShowtime? Door de redactie zelf én de leden. En aan dat laatste hoef ik niets toe te voegen dacht ik zoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bron
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Echt waar?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Het is echt Ronaldinho hoor.
Fuk. dat meen je niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een klaplopers! Ik vraag me dan af wat die lampen eerst boden dan, wat botswagenmuntjes ofzo? 1.7 miljoen is toch niks voor Perez.quote:Transfersom Perez 1,7 miljoen euro
Vrijdag maakt De Telegraaf bekend dat Ajax en PSV akkoor zijn gegaan met een tranfersom voor 1,7 miljoen euro voor Kenneth Perez. Het cancelen van de tranfers van Andre Guardado gaf de doorslag.
Perez heeft overigens zelf nog water bij de wijn gedaan om de transfer rond te maken. 'Dat zou heel goed kunnen', antwoordde Perez op de vraag of hij inderdaad afstand had gedaan van een deel van zijn wedstrijd- en winstpremies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |