En Lieke pesten mag wel omdat Huub dingen liet zien die jij niet om aan te zien vond?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:19 schreef noucky het volgende:
[..]
Zo vond ik zoveel dingen van Huub niet om aan te zien, dus hoezo is dit nu ineens zielig ?
Omdat het het dinnetje van Huub is ?
Ik ben een Huub fan. Dus ben ik een meeloper, zielig en mijn leven bestaat alleen uit Huub ???quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:13 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik ben geen meeloper, zoals vele Huubfans dat wel zijn. Wat ik vandaag vind kan morgen anders zijn.
Dat is ook het zielige aan de Huubfans, Huub is hun idool, niet DGK. Het leven bestaat uit meer als Huub alleen.
Wat lullig dat ze Lieke daar zo laten wachtenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
Zouden ze met Jiske wachten tot Huub terug is?
je kunt me opvegenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:27 schreef HenrySpencer het volgende:
Geweldig gevoel voor humor, die Dennis.
Misschien staat ze in de filequote:Op donderdag 12 juli 2007 20:28 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wat lullig dat ze Lieke daar zo laten wachten![]()
Kappen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:28 schreef avonne het volgende:
KAPPEH.............
Als het bashen in het huis begint, hoeven we dat hier niet te doen
-------------------------------------= streep eronder
de vorige was volquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Kappen?
wat is er in dit topic verkeerd gezegd?
uitzending is nog bezig,... ff wachten nog!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:29 schreef SIRA het volgende:
half 9, tijd voor het zussie
Gelukkig verschilt dat gevoel van persoon tot persoon....quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:27 schreef HenrySpencer het volgende:
Geweldig gevoel voor humor, die Dennis.
Zat ik ook te denken.... of misschien in de file....quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
Zouden ze met Jiske wachten tot Huub terug is?
Avonne wil je dat uitroepteken na # eruit halen...? Dank je...quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:28 schreef avonne het volgende:
KAPPEH.............
Als het bashen in het huis begint, hoeven we dat hier niet te doen
Dit is de derde keer dat ik het vraag
-------------------------------------= streep eronder
Wil je please een lief bericht schrijven met mijn naam er in Yvonne?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:30 schreef yvonne het volgende:
Doen jullie eens lief?!
Hij deed net alsof hij Amanda en Nadia nog niet kende, ging zich voorstellen enzo.quote:
van Mitch toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:31 schreef mspoez het volgende:
K*Tstreek... niet aan Lieke zelf melden dat Jiske later komt...
Tegen wie?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:30 schreef yvonne het volgende:
Doen jullie eens lief?!
Ze mag één uur blijven, die tijd gaat in zodra ze binnen is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:31 schreef Dennisfan het volgende:
als het bezoek later komt, mag het toch langer blijven ???
Waarom leest niemand Cossen? Typen wij voor de kat zijn viool?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:31 schreef OudFruit het volgende:
Waar is Huub???
Dat zei achter, maar de Butler zegt zelf van niets te weten, en wat wint hij ermee?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:32 schreef milk-shake het volgende:
mitch wist dat lieke's zus later kwam? speelt die ook al mee![]()
Nee, een uur blijft een uur.....quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:31 schreef Dennisfan het volgende:
als het bezoek later komt, mag het toch langer blijven ???
Ik kan niet alles lezen, als ik het had gelezen dan had ik het niet gevraagdquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom leest niemand Cossen? Typen wij voor de kat zijn viool?![]()
zegt ze ook tegen haar kidsquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:34 schreef petraa het volgende:
N: Alleen blaffen als je geroepen wordt tegen Lieke.
"Haha, hihi" watn humor !quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:35 schreef OudFruit het volgende:
Ik hoop trouwens dat ze Lieke nog een uur op die trap laten zitten, en dan melden dat die chick niet komt
IK OOK NIET, MAAR IK HEB EEN BRIL AANGESCHAFTquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:34 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ik kan niet alles lezen, als ik het had gelezen dan had ik het niet gevraagd
Dank je!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:35 schreef Sassefras het volgende:
het is echt ongelofelijk dat ze lieke zo lang laten wachten.. !
Ik heb zelf geen streams aan, maar hoe reageerde ze toen er gezegd werd dat haar zusje later kwam?
ze zullen wel willen wachten tot huub van motorrijles terug is..
ja lachen hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:35 schreef OudFruit het volgende:
Ik hoop trouwens dat ze Lieke nog een uur op die trap laten zitten, en dan melden dat die chick niet komt
Ik heb er ook een sinds 1,5 maandquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:35 schreef blomst het volgende:
[..]
IK OOK NIET, MAAR IK HEB EEN BRIL AANGESCHAFT
De ambulance is onderweg neem ik aan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:33 schreef 2live het volgende:
Denniks heeft een ontstoken haarzakje in zijn gezicht.
Wel toevallig dat er steeds personen uit het kamp Huub weg moeten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:33 schreef farceman het volgende:
Begin dat verhaal over dat Lieke eruit moet van achter steeds meer te geloven.
Ze krijgt niks, wordt tegengewerkt enz enz
Is niet als grap bedoeld ofzo, dat meen ikquote:
Volledig met je eens!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:34 schreef rooie3 het volgende:
Als ik het goed begrijp gaan alle bommen los op Huub en Lieke vanavond.
Dit zag je al aankomen en ik hoop echt dat Huub vanavond nog de fout ingaat.
Wat lijkt het me heerlijk om alleen nog maar met plezier te kijken naar die stel asociale die dan overblijven.Geen favoriet meer hebben is ideaal.Het heeft nu alleen maar ergenis gebracht omdat Huub zo is tegenwerkt.
Nee hoor, na de kooi komt het in boekvorm uitquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom leest niemand Cossen? Typen wij voor de kat zijn viool?![]()
Ik hoop dat alle hulp te laat komtquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:36 schreef noekje het volgende:
[..]
De ambulance is onderweg neem ik aan?
En je vondt dat ik geen humor had..quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:35 schreef OudFruit het volgende:
oh.. dat zou echt gemeen zijn.. alsof het voor haar op dit moment zo leuk in dat huis is. Ze zit zich al de hele tijd te verheugen, en dan zou FEBO d'r zusje afbellen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:35 schreef OudFruit het volgende:
IN de hoop dat Huub uit zijn dak gaat om wat ze bij Lieke doen, zodat ze hem een exit kunnen geven.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:35 schreef Sassefras het volgende:
het is echt ongelofelijk dat ze lieke zo lang laten wachten.. !
Ik heb zelf geen streams aan, maar hoe reageerde ze toen er gezegd werd dat haar zusje later kwam?
ze zullen wel willen wachten tot huub van motorrijles terug is..
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:36 schreef noekje het volgende:
[..]
De ambulance is onderweg neem ik aan?
Huub zal overigens wel opgeladen zijn, na een leuk uitstapje op de motorfietsquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:39 schreef SIRA het volgende:
misschien wachten ze idd wel totdat Huub weer terug is
ze kan 't heus wel alleen af tegen die asocialen
begin het ook te geloven ..jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Het bezoek is er nog niet omdat ze wachten op Huub? zou dat het kunnen zijn?
idd.. vorige week hoorde ze ook op de dag zelf dat haar zusje niet kwam.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef Sassefras het volgende:
[..]
oh.. dat zou echt gemeen zijn.. alsof het voor haar op dit moment zo leuk in dat huis is. Ze zit zich al de hele tijd te verheugen, en dan zou FEBO d'r zusje afbellen?
zou echt schandalig zijn.. en niet omdat het nu over lieke gaat, maar bij een ander zou dat net zo schandalig zijn.
Hij heeft de strijd verloren. Hij heeft gevochten voor zijn leven en is moedig ten onder gegaan.quote:
OudFruit is lief, alleen moet hij eens foto's in het fobo plaatsenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:31 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Wil je please een lief bericht schrijven met mijn naam er in Yvonne?Lijkt me echt leuk
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft de strijd verloren. Hij heeft gevochten voor zijn leven en is moedig ten onder gegaan.
Rip lieve Dennis.
Pwnd door een haarzakje.
Het zit wel diep he...quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
En je vondt dat ik geen humor had..
Ik ben bang daar daar best wel eens een kern van waarheid in kan zitten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:39 schreef petraa het volgende:
[..]
IN de hoop dat Huub uit zijn dak gaat om wat ze bij Lieke doen, zodat ze hem een exit kunnen geven.
Mag ik nu ook een graftak sturen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft de strijd verloren. Hij heeft gevochten voor zijn leven en is moedig ten onder gegaan.
Rip lieve Dennis.
Pwnd door een haarzakje.
wat doet ze?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:43 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Oownee check Amanda :|
Ik haat alleen Lieke, Huub vind ik af en toe een toffe gastquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee ik vind het wel best zo.![]()
Jij haat L & H, ik haat BANNDJ
Kan ook haast niet anders met zo'n leuke zusquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:44 schreef Fast_Eddy het volgende:
leuke meid !
hoezo? heeft de zus het verteld?quote:
The sarcasm.....quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:45 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Kan ook haast niet anders met zo'n leuke zus
Lieke liep direct van de trap af en was Amoebe telaat met de ketchup.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:45 schreef Sassefras het volgende:
[..]
hoezo? heeft de zus het verteld?
(zit zonder streams met jullie mee te kijken.. )
amoebequote:Op donderdag 12 juli 2007 20:46 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Lieke liep direct van de trap af en was Amoebe telaat met de ketchup.
Weet je nou nog niet hoe je dat moet schrijvenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:45 schreef 2live het volgende:
brian is bij de spiegoloog
Stoer toch?quote:
doe es niet zo Paraquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet je nou nog niet hoe je dat moet schrijvenHet is SIEGOLOOG.
Amanda mag dus wel weer dingen van anderen slopen met etenswaar?quote:
Wat is dit voor spel ?quote:
precies,. erger kunnen die kleren het toch niet worden..quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda mag dus wel weer dingen van anderen slopen met etenswaar?Ik zeg: honing en olie op alle kleren van Amanda.
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef riri het volgende:
ordi amanda laat zich weer van de laffe kant zien.....zusje van lieke met ketchup willen onderspuiten en het dan niet durven
Het is een t-shirt wat ze uitrekt tot jurkje, dat doet ze met alle shirtjes en tuniekjes waar eigenlijk een broek onder hoort.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef Dennisfan het volgende:
vraagje hoe quote je ??? ik wilde namelijk reageren op de kleding van amanda !?!?!?!?! volgens mij is het gewoon een rokje wat ze iets te hoog heeft opgetrokken
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef Dennisfan het volgende:
vraagje hoe quote je ??? ik wilde namelijk reageren op de kleding van amanda !?!?!?!?! volgens mij is het gewoon een rokje wat ze iets te hoog heeft opgetrokken
Dat is wel heel waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef Dennisfan het volgende:
Haha. Volgens mij geloof jij ook echt in die para verhalen van Natasia zat mensen elkaar afwisselen om ieder woordje op te schrijven. Kijk gewoon lekker waar je zin in hebt, en reageer waarop je wilt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef Dennisfan het volgende:
Hebben jullie trouwens ook afspraken hiero ?/ zo van kijken jullie die streams, kijken wij die andere en houden we elkaar op de hoogte zoiets ??
Beetje opletten. Amanda wouw dat op Lieke doen , alleen ze was te laat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef riri het volgende:
ordi amanda laat zich weer van de laffe kant zien.....zusje van lieke met ketchup willen onderspuiten en het dan niet durven
Wij zijn opportunisten en kijken gewoon naar de stream die we leuk vindenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef Dennisfan het volgende:
Hebben jullie trouwens ook afspraken hiero ?/ zo van kijken jullie die streams, kijken wij die andere en houden we elkaar op de hoogte zoiets ??
Momenteel is het zo dat bijna niemand meer naar Amanda, Nadia, Denniks, Natasja en Brian wil luisteren. Een paar helden offeren zich op en noteren wat zei zeggen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef Dennisfan het volgende:
Nope...je mag gewoon lekker de streams waar Dennis het beste in beeld is blijven volgenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef Dennisfan het volgende:
ik hoop dat sommigen gewoon even posten wat er gebeurd.. en niet alleen een zinnetje van: Ohh wat een slechte actie van amanda.. maar dat ze dan ff zeggen wat ze doet.. (rozen met ketchup besmeuren... wat een geweldige idee trouwens..... hoe kom je erop!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef Dennisfan het volgende:
Soms wordt er wel eens gevraagd of iemand 'de andere stream' aan het volgen is of wil volgen, ja. Maar het is allemaal vrijblijvend.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef Dennisfan het volgende:
Zo te horen hebben we hier een echte Dennisfan!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef Dennisfan het volgende:
Nog wat mayonaise en uitjes aub. Dan is het echt een speciaal boeket...quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
De rozen blijven maar in beeld.
Sorry, maar het lijken deels wel bloederige ribbekastenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
De rozen blijven maar in beeld.
Dat mag alleen het bezoek van Brianquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:52 schreef tipsch het volgende:
geen spelinformatie? wat is dat voor crap kutflens???
Dat is toch al lang een van de voordelen die het uitnodigen van bezoek met zich meebrengtquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:52 schreef tipsch het volgende:
Die zus is gewoon een beetje dom. Ze had alle info in 30 seconden tijd moeten vertellen. Niet zo traag.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:52 schreef tipsch het volgende:
Ik keek even niet - was het heel erg?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
HiDiHo heeft stream 4 er af geflikkerd.![]()
Niet zeuren, redactie was coulant, ze lieten zus wel iets goed duidelijk maken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:52 schreef tipsch het volgende:
2 ook niet meer bij mij.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:53 schreef mazaru het volgende:
Doet stream 4 het nog bij iemand?
Ik kijk via HiDiHo. ik dacht eerst dat hij het voor de grap had gedaan maar op andere sites ligt die er ook af.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:53 schreef mazaru het volgende:
inderdaad..quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zus is gewoon een beetje dom. Ze had alle info in 30 seconden tijd moeten vertellen. Niet zo traag.
bij mij nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:53 schreef mazaru het volgende:
wat zei ze?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:54 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
HAHHA hoe Lieke reageert , toch weer een pluspuntje voor Lieke
Mooiquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:54 schreef mootie het volgende:
Lieke en zus likken de ketchup van de bloemen.
En dan later gaan ze zeggen: Lieke werd helemaal paraquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:54 schreef mootie het volgende:
Lieke en zus likken de ketchup van de bloemen.
Nee hoor, de ketchup van Amanda over bloemetjes..quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik keek even niet - was het heel erg?
precies,dat mag alleen als je bij brainless,amandel en brulgorilla natasia hoort.quote:
Flens neemt haar kans waar nu Stijn op vakantie is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:52 schreef tipsch het volgende:
Toen leek het nog een fatsoenlijke dame te zijn, maar sinds een paar dagen laat ze zien hoe ze echt is en kan ze net zo goed samen met amoebe een hoerentent opzetten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:56 schreef OudFruit het volgende:
Ja hoor Lieke, zout toch op met je onzinverhaal. Wie zei laatst ook alweer tegen Nadia dat ze graag haar nieuwe 'feestjes-vriendinnetje' () wilde worden, en Amanda op die manier wilden dissen??
Tyf toch op
Ja, ik las het inmiddels. Wat een ontstellend harde actie, zeg. Pfoei!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor, de ketchup van Amanda over bloemetjes..
Wow, dus naast Dennisfan op EENZAME hoogte ben ik nu ook al held, het gaat goed het gaat goedquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Momenteel is het zo dat bijna niemand meer naar Amanda, Nadia, Denniks, Natasja en Brian wil luisteren. Een paar helden offeren zich op en noteren wat zei zeggen.
Iedereen kijkt wat hij of zelf het leukst vindt.
Dat geldt alleen voor de Fam. Kubatz in het zwembad, zonder zender dus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is toch al lang een van de voordelen die het uitnodigen van bezoek met zich meebrengt![]()
Ach kom op, Lieke is geen haar beter. Die loopt ook tientallen theorieen (en de een is nog kanslozer dan de ander) los te laten op Huub om mensen te dissen..een pot nat dus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:57 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Toen leek het nog een fatsoenlijke dame te zijn, maar sinds een paar dagen laat ze zien hoe ze echt is en kan ze net zo goed samen met amoebe een hoerentent opzetten.
hier ook hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:59 schreef Desii het volgende:
sjips mijn streams stoppen ermee... ik druk ook eens op F5.... alles weg
Is dat echt gebeurd? Moet ik me weer kwaad maken?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor de Fam. Kubatz in het zwembad, zonder zender dus.![]()
We zullen je in je waan latenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:58 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Wow, dus naast Dennisfan op EENZAME hoogte ben ik nu ook al held, het gaat goed het gaat goed![]()
In mijn ogen is ze heel wat haartjes beter omdat zij het af kan zonder schelden en slaan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:59 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ach kom op, Lieke is geen haar beter. Die loopt ook tientallen theorieen (en de een is nog kanslozer dan de ander) los te laten op Huub om mensen te dissen..een pot nat dus.
Hier ook, en op floris alleen drie en wie is daar opquote:
Geweldig, geen streams of een streamlockquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tetst van een nieuw type streamlock.
[afbeelding]
Dat doen ze expres anders kijkt er niemand naar denniksquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:01 schreef mootie het volgende:
Alleen stream 3, huiskamer doet het bij mij, en die wil ik dus echt niet zien.
hier ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:01 schreef mootie het volgende:
Alleen stream 3, huiskamer doet het bij mij, en die wil ik dus echt niet zien.
Ik neem aan dat jullie niet op de hoogte gehouden willen worden van alles wat Dennis te vertellen heeft ????quote:
Alles mooi en wel, Huub heeft nu wel zoveel boete dat je jackpot al leeg is. De laatste boete lijkt me onterecht aangezien we niks gezien hebben van fysiek geweld van zijn kant.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:01 schreef m1sse het volgende:
Was toch John de Mol die laatst in een interview vertelde dat ze expres mensen voortrekken om zo kunstmatig een underdog te creeren die ze zelf uitkiezen, en op die manier de kijker extra mee te laten leven? Nederlanders zijn bijna altijd voor de underdog, dus dat impliceert dat DGK met opzet Huub en Lieke favoriet bij de streamers maakt. Sinds ik dat heb gelezen kijk ik toch met een andere blik naar al die kut akties van de redaktie richting Huub en Lieke.
Nixquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:02 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie niet op de hoogte gehouden willen worden van alles wat Dennis te vertellen heeft ????![]()
Ik wil de tuin wel even zien!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:02 schreef Kombucha het volgende:
streams 1 en 2... het lijkt memento wel
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:02 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat doen ze expres anders kijkt er niemand naar denniks![]()
Het lijkt me geen streamlock maar een technisch probleem...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:03 schreef RSie het volgende:
fukzooi,.. eindelijk Jiske in beeld,.,. ald de hele dag naar uitgekeken, krijgen we weer een fucking streamlock voor onze kiezen!!
ook de boete bij de ruzie met dennis was onterecht btwquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Alles mooi en wel, Huub heeft nu wel zoveel boete dat je jackpot al leeg is. De laatste boete lijkt me onterecht aangezien we niks gezien hebben van fysiek geweld van zijn kant.
Daaaag licentie....quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:03 schreef tipsch het volgende:
geen stream doet het hier meer (ik heb per ongeluk een dag-licentie gekocht)
Pff alsof er niks fout kan gaan. Sowieso moet je eerst beter lezen voor dat je gaat betalen , er staat namelijk dat dit soort dingen kunnen gebeuren en dat Tien afentoe streamlocks mag doen. Geld terug eisen heeft dus geen enkel nutquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:02 schreef burtbeej het volgende:
Wazige zooi met dat goudenkooi. Geld terug eisen!
GOTFERDOMMEquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:05 schreef ericahysterica het volgende:
bij mij en drs H ook niets meer te zien GATVERDAMME
19 Punten !quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:03 schreef avonne het volgende:
spelletje met Palma
http://www.mygame.com/game/17415
Linkje?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:05 schreef Desii het volgende:
laten we dan maar massaal brian zover mogelijk wegtrappen...
Mijn record inmiddels: 107.758![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:06 schreef petraa het volgende:
God straft direct, we hebbne de hele dag zitten klagen en zeuren over de kindjes van god en wat doet god!!!! Hij straft ons.
lol, die highscores, bekende nicksquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:03 schreef avonne het volgende:
spelletje met Palma
http://www.mygame.com/game/17415
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:00 schreef mootie het volgende:
[..]
In mijn ogen is ze heel wat haartjes beter omdat zij het af kan zonder schelden en slaan.![]()
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:07 schreef Kombucha het volgende:
waar kan je brian trappen?
Nou die missen we echt niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:08 schreef dgk_fan het volgende:
En ook hier is Dennis van mijn scherm verdwenen :-(
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:03 schreef tipsch het volgende:
Echt wel.....ik wil straks weer met mijn schatjes stem op de achtergrond in slaap vallen !!!quote:
Ze zijn daar heel makkelijk, heb ik gemerkt toen mijn maand-streams het niet meer deden. Ik kreeg zo een nieuwe maand, wat in mijn geval een week gratis betekent. Als dit dus langer duurt, zou ik ze mailen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:03 schreef tipsch het volgende:
Moet ik over je heen plassen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:09 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt wel.....ik wil straks weer met mijn schatjes stem op de achtergrond in slaap vallen !!!
Als ik hem niet hoor droom ik altijd heel eng![]()
trieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeestquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:10 schreef tipsch het volgende:
22620 metes, eerste poging
Ik heb hem al een kaartje verstuurd (kan via internet 1,30 en kun je zelf ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:11 schreef Dennisfan het volgende:
Zullen we hem schrijven DGK ???? ik ben er zekers van dat hij ons ook hardstikke leuk vind, zolang beequeen de boel niet verpest voor ons en ook gaat schrijven
Ooooh please!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb hem al een kaartje verstuurd (kan via internet 1,30 en kun je zelf ook
nog je plaatje toevoegen !)
dikke vechtpartijen,, of ze krijgen weer instructies... misschien moet de zus van lieke wel verwijdert worden omdat de amadel geslagen heeft... spannend zeg...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:12 schreef yvonne het volgende:
Wedden dat het nu hartstikke spannend is?
beequeen beequeen beequeen beequeen beequeen beequeen beequeen para para paraquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:11 schreef Dennisfan het volgende:
Zullen we hem schrijven DGK ???? ik ben er zekers van dat hij ons ook hardstikke leuk vind, zolang beequeen de boel niet verpest voor ons en ook gaat schrijven
Als je het maar laat om namens FOK! te schrijvenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:11 schreef Dennisfan het volgende:
Die spelletjes staan op de website van huubquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:10 schreef Dennisfan het volgende:
heb je geen leuke linkjes Desii??
Was jij diegene die Fok schreef?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:12 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb hem al een kaartje verstuurd (kan via internet 1,30 en kun je zelf ook
nog je plaatje toevoegen !)
vergeet het maar, bij het betalen stond dat het betalen voor streams niet een leveringsplicht van hun zijde inhoudt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:05 schreef heracles het volgende:
Als we nou met ze allen naar een zaak tegen Tien beginnen. Ik bedoel Je betaald maar je krijgt er niets voor terug en er word gezegd dat het allemaal reality is maar eigenlijk word het allemaal gestuurd.
Kan toch niet. Ik ga de consumenten bond bellen want ik voel me genaaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |