Toen leek het nog een fatsoenlijke dame te zijn, maar sinds een paar dagen laat ze zien hoe ze echt is en kan ze net zo goed samen met amoebe een hoerentent opzetten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:56 schreef OudFruit het volgende:
Ja hoor Lieke, zout toch op met je onzinverhaal. Wie zei laatst ook alweer tegen Nadia dat ze graag haar nieuwe 'feestjes-vriendinnetje' () wilde worden, en Amanda op die manier wilden dissen??
Tyf toch op
Ja, ik las het inmiddels. Wat een ontstellend harde actie, zeg. Pfoei!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor, de ketchup van Amanda over bloemetjes..
Wow, dus naast Dennisfan op EENZAME hoogte ben ik nu ook al held, het gaat goed het gaat goedquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Momenteel is het zo dat bijna niemand meer naar Amanda, Nadia, Denniks, Natasja en Brian wil luisteren. Een paar helden offeren zich op en noteren wat zei zeggen.
Iedereen kijkt wat hij of zelf het leukst vindt.
Dat geldt alleen voor de Fam. Kubatz in het zwembad, zonder zender dus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is toch al lang een van de voordelen die het uitnodigen van bezoek met zich meebrengt![]()
Ach kom op, Lieke is geen haar beter. Die loopt ook tientallen theorieen (en de een is nog kanslozer dan de ander) los te laten op Huub om mensen te dissen..een pot nat dus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:57 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Toen leek het nog een fatsoenlijke dame te zijn, maar sinds een paar dagen laat ze zien hoe ze echt is en kan ze net zo goed samen met amoebe een hoerentent opzetten.
hier ook hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:59 schreef Desii het volgende:
sjips mijn streams stoppen ermee... ik druk ook eens op F5.... alles weg
Is dat echt gebeurd? Moet ik me weer kwaad maken?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor de Fam. Kubatz in het zwembad, zonder zender dus.![]()
We zullen je in je waan latenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:58 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Wow, dus naast Dennisfan op EENZAME hoogte ben ik nu ook al held, het gaat goed het gaat goed![]()
In mijn ogen is ze heel wat haartjes beter omdat zij het af kan zonder schelden en slaan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:59 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ach kom op, Lieke is geen haar beter. Die loopt ook tientallen theorieen (en de een is nog kanslozer dan de ander) los te laten op Huub om mensen te dissen..een pot nat dus.
Hier ook, en op floris alleen drie en wie is daar opquote:
Geweldig, geen streams of een streamlockquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tetst van een nieuw type streamlock.
[afbeelding]
Dat doen ze expres anders kijkt er niemand naar denniksquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:01 schreef mootie het volgende:
Alleen stream 3, huiskamer doet het bij mij, en die wil ik dus echt niet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |