Ik haat alleen Lieke, Huub vind ik af en toe een toffe gastquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee ik vind het wel best zo.![]()
Jij haat L & H, ik haat BANNDJ
Kan ook haast niet anders met zo'n leuke zusquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:44 schreef Fast_Eddy het volgende:
leuke meid !
hoezo? heeft de zus het verteld?quote:
The sarcasm.....quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:45 schreef Nicoss het volgende:
[..]
Kan ook haast niet anders met zo'n leuke zus
Lieke liep direct van de trap af en was Amoebe telaat met de ketchup.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:45 schreef Sassefras het volgende:
[..]
hoezo? heeft de zus het verteld?
(zit zonder streams met jullie mee te kijken.. )
amoebequote:Op donderdag 12 juli 2007 20:46 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Lieke liep direct van de trap af en was Amoebe telaat met de ketchup.
Weet je nou nog niet hoe je dat moet schrijvenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:45 schreef 2live het volgende:
brian is bij de spiegoloog
Stoer toch?quote:
doe es niet zo Paraquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet je nou nog niet hoe je dat moet schrijvenHet is SIEGOLOOG.
Amanda mag dus wel weer dingen van anderen slopen met etenswaar?quote:
Wat is dit voor spel ?quote:
precies,. erger kunnen die kleren het toch niet worden..quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda mag dus wel weer dingen van anderen slopen met etenswaar?Ik zeg: honing en olie op alle kleren van Amanda.
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef riri het volgende:
ordi amanda laat zich weer van de laffe kant zien.....zusje van lieke met ketchup willen onderspuiten en het dan niet durven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |