Huub zal overigens wel opgeladen zijn, na een leuk uitstapje op de motorfietsquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:39 schreef SIRA het volgende:
misschien wachten ze idd wel totdat Huub weer terug is
ze kan 't heus wel alleen af tegen die asocialen
begin het ook te geloven ..jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Het bezoek is er nog niet omdat ze wachten op Huub? zou dat het kunnen zijn?
idd.. vorige week hoorde ze ook op de dag zelf dat haar zusje niet kwam.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef Sassefras het volgende:
[..]
oh.. dat zou echt gemeen zijn.. alsof het voor haar op dit moment zo leuk in dat huis is. Ze zit zich al de hele tijd te verheugen, en dan zou FEBO d'r zusje afbellen?
zou echt schandalig zijn.. en niet omdat het nu over lieke gaat, maar bij een ander zou dat net zo schandalig zijn.
Hij heeft de strijd verloren. Hij heeft gevochten voor zijn leven en is moedig ten onder gegaan.quote:
OudFruit is lief, alleen moet hij eens foto's in het fobo plaatsenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:31 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Wil je please een lief bericht schrijven met mijn naam er in Yvonne?Lijkt me echt leuk
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft de strijd verloren. Hij heeft gevochten voor zijn leven en is moedig ten onder gegaan.
Rip lieve Dennis.
Pwnd door een haarzakje.
Het zit wel diep he...quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
En je vondt dat ik geen humor had..
Ik ben bang daar daar best wel eens een kern van waarheid in kan zitten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:39 schreef petraa het volgende:
[..]
IN de hoop dat Huub uit zijn dak gaat om wat ze bij Lieke doen, zodat ze hem een exit kunnen geven.
Mag ik nu ook een graftak sturen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij heeft de strijd verloren. Hij heeft gevochten voor zijn leven en is moedig ten onder gegaan.
Rip lieve Dennis.
Pwnd door een haarzakje.
wat doet ze?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:43 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Oownee check Amanda :|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |