Toen leek het nog een fatsoenlijke dame te zijn, maar sinds een paar dagen laat ze zien hoe ze echt is en kan ze net zo goed samen met amoebe een hoerentent opzetten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:56 schreef OudFruit het volgende:
Ja hoor Lieke, zout toch op met je onzinverhaal. Wie zei laatst ook alweer tegen Nadia dat ze graag haar nieuwe 'feestjes-vriendinnetje' () wilde worden, en Amanda op die manier wilden dissen??
Tyf toch op
Ja, ik las het inmiddels. Wat een ontstellend harde actie, zeg. Pfoei!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor, de ketchup van Amanda over bloemetjes..
Wow, dus naast Dennisfan op EENZAME hoogte ben ik nu ook al held, het gaat goed het gaat goedquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Momenteel is het zo dat bijna niemand meer naar Amanda, Nadia, Denniks, Natasja en Brian wil luisteren. Een paar helden offeren zich op en noteren wat zei zeggen.
Iedereen kijkt wat hij of zelf het leukst vindt.
Dat geldt alleen voor de Fam. Kubatz in het zwembad, zonder zender dus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is toch al lang een van de voordelen die het uitnodigen van bezoek met zich meebrengt![]()
Ach kom op, Lieke is geen haar beter. Die loopt ook tientallen theorieen (en de een is nog kanslozer dan de ander) los te laten op Huub om mensen te dissen..een pot nat dus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:57 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Toen leek het nog een fatsoenlijke dame te zijn, maar sinds een paar dagen laat ze zien hoe ze echt is en kan ze net zo goed samen met amoebe een hoerentent opzetten.
hier ook hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:59 schreef Desii het volgende:
sjips mijn streams stoppen ermee... ik druk ook eens op F5.... alles weg
Is dat echt gebeurd? Moet ik me weer kwaad maken?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor de Fam. Kubatz in het zwembad, zonder zender dus.![]()
We zullen je in je waan latenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:58 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Wow, dus naast Dennisfan op EENZAME hoogte ben ik nu ook al held, het gaat goed het gaat goed![]()
In mijn ogen is ze heel wat haartjes beter omdat zij het af kan zonder schelden en slaan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:59 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Ach kom op, Lieke is geen haar beter. Die loopt ook tientallen theorieen (en de een is nog kanslozer dan de ander) los te laten op Huub om mensen te dissen..een pot nat dus.
Hier ook, en op floris alleen drie en wie is daar opquote:
Geweldig, geen streams of een streamlockquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tetst van een nieuw type streamlock.
[afbeelding]
Dat doen ze expres anders kijkt er niemand naar denniksquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:01 schreef mootie het volgende:
Alleen stream 3, huiskamer doet het bij mij, en die wil ik dus echt niet zien.
hier ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:01 schreef mootie het volgende:
Alleen stream 3, huiskamer doet het bij mij, en die wil ik dus echt niet zien.
Ik neem aan dat jullie niet op de hoogte gehouden willen worden van alles wat Dennis te vertellen heeft ????quote:
Alles mooi en wel, Huub heeft nu wel zoveel boete dat je jackpot al leeg is. De laatste boete lijkt me onterecht aangezien we niks gezien hebben van fysiek geweld van zijn kant.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:01 schreef m1sse het volgende:
Was toch John de Mol die laatst in een interview vertelde dat ze expres mensen voortrekken om zo kunstmatig een underdog te creeren die ze zelf uitkiezen, en op die manier de kijker extra mee te laten leven? Nederlanders zijn bijna altijd voor de underdog, dus dat impliceert dat DGK met opzet Huub en Lieke favoriet bij de streamers maakt. Sinds ik dat heb gelezen kijk ik toch met een andere blik naar al die kut akties van de redaktie richting Huub en Lieke.
Nixquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:02 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie niet op de hoogte gehouden willen worden van alles wat Dennis te vertellen heeft ????![]()
Ik wil de tuin wel even zien!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:02 schreef Kombucha het volgende:
streams 1 en 2... het lijkt memento wel
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:02 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat doen ze expres anders kijkt er niemand naar denniks![]()
Het lijkt me geen streamlock maar een technisch probleem...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:03 schreef RSie het volgende:
fukzooi,.. eindelijk Jiske in beeld,.,. ald de hele dag naar uitgekeken, krijgen we weer een fucking streamlock voor onze kiezen!!
ook de boete bij de ruzie met dennis was onterecht btwquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Alles mooi en wel, Huub heeft nu wel zoveel boete dat je jackpot al leeg is. De laatste boete lijkt me onterecht aangezien we niks gezien hebben van fysiek geweld van zijn kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |