Het is een t-shirt wat ze uitrekt tot jurkje, dat doet ze met alle shirtjes en tuniekjes waar eigenlijk een broek onder hoort.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef Dennisfan het volgende:
vraagje hoe quote je ??? ik wilde namelijk reageren op de kleding van amanda !?!?!?!?! volgens mij is het gewoon een rokje wat ze iets te hoog heeft opgetrokken
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef Dennisfan het volgende:
vraagje hoe quote je ??? ik wilde namelijk reageren op de kleding van amanda !?!?!?!?! volgens mij is het gewoon een rokje wat ze iets te hoog heeft opgetrokken
Dat is wel heel waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef Dennisfan het volgende:
Haha. Volgens mij geloof jij ook echt in die para verhalen van Natasia zat mensen elkaar afwisselen om ieder woordje op te schrijven. Kijk gewoon lekker waar je zin in hebt, en reageer waarop je wilt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef Dennisfan het volgende:
Hebben jullie trouwens ook afspraken hiero ?/ zo van kijken jullie die streams, kijken wij die andere en houden we elkaar op de hoogte zoiets ??
Beetje opletten. Amanda wouw dat op Lieke doen , alleen ze was te laat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef riri het volgende:
ordi amanda laat zich weer van de laffe kant zien.....zusje van lieke met ketchup willen onderspuiten en het dan niet durven
Wij zijn opportunisten en kijken gewoon naar de stream die we leuk vindenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef Dennisfan het volgende:
Hebben jullie trouwens ook afspraken hiero ?/ zo van kijken jullie die streams, kijken wij die andere en houden we elkaar op de hoogte zoiets ??
Momenteel is het zo dat bijna niemand meer naar Amanda, Nadia, Denniks, Natasja en Brian wil luisteren. Een paar helden offeren zich op en noteren wat zei zeggen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef Dennisfan het volgende:
Nope...je mag gewoon lekker de streams waar Dennis het beste in beeld is blijven volgenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef Dennisfan het volgende:
ik hoop dat sommigen gewoon even posten wat er gebeurd.. en niet alleen een zinnetje van: Ohh wat een slechte actie van amanda.. maar dat ze dan ff zeggen wat ze doet.. (rozen met ketchup besmeuren... wat een geweldige idee trouwens..... hoe kom je erop!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef Dennisfan het volgende:
Soms wordt er wel eens gevraagd of iemand 'de andere stream' aan het volgen is of wil volgen, ja. Maar het is allemaal vrijblijvend.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef Dennisfan het volgende:
Zo te horen hebben we hier een echte Dennisfan!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef Dennisfan het volgende:
Nog wat mayonaise en uitjes aub. Dan is het echt een speciaal boeket...quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
De rozen blijven maar in beeld.
Sorry, maar het lijken deels wel bloederige ribbekastenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
De rozen blijven maar in beeld.
Dat mag alleen het bezoek van Brianquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:52 schreef tipsch het volgende:
geen spelinformatie? wat is dat voor crap kutflens???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |